Idee haioasa in blogosfera

iLeo, una dintre companiile de publicitate care opereaza bugete on-line, a reusit joi, 4 septembrie, o campanie inedita in blogosfera. Pe ideea cafelelor mixate, ale caror arome trebuie bine alese pt k altfel iese o brambureala, produs adresat tinerilor, ILeo a reusit ca mai multi boggeri sa-si mixeze stilul si domeniul in care posteaza de regula. Clientul a fost Doncafe Mixes.

luni, 8 septembrie 2008, 12:35

iLeo, una dintre companiile de publicitate care opereaza bugete on-line, a reusit joi, 4 septembrie, o campanie inedita in blogosfera. Pe ideea cafelelor mixate, ale caror arome trebuie bine alese pt k altfel iese o brambureala, produs adresat tinerilor, ILeo a reusit ca mai multi boggeri sa-si mixeze stilul si domeniul in care posteaza de regula. Clientul a fost Doncafe Mixes.

PS: Postul nu este publicitar 🙂 De altfel, blogul nici n-a fost ales si e limpede de ce: oricum amestec eu destul domeniile. Daca s-ar fi amestecat inca o data, postam doar despre sport, ceea ce nu se poate 🙂 


Comentarii (5)Adaugă comentariu

petri  •  8 septembrie 2008, 13:28

eu zic ca orice idee care promoveaza reclamele pe bloguri este una buna pentru noi, cei care nu avem influenta…

orice initiativa care promoveaza blogurile este buna din punctul meu de vedere

wizarrd  •  8 septembrie 2008, 13:39

ideea e buna, dar cum au fost alese blogurile? in functei de audienta??

oricum, la mai multe

andrei  •  8 septembrie 2008, 14:10

E un inceput. Felicitari clientului pentru ca a avut mintea deschisa la astfel de initiative!

meplusmyself  •  8 septembrie 2008, 21:54

Daca s-ar fi amestecat inca o data, postai despre orice altceva in afara de sport, ceea ce se poate 😉

maradona  •  9 septembrie 2008, 18:28

Ce vrea sa zica aci’, ca n-am inteles nimic.

Comentează