Semedo şi Mutu

Semedo a făcut trei preluări de vîrf şi a avut trei finalizări de fundaş. De fapt, de jucător apăsat, căruia îi e frică să-şi asume răspunderea. Portughezul Stelei trage doar în utlimă instanţă, după ce s-a uitat îndelung dacă nu poate pasa, numai că atunci unghiul se închide. Păcat! Are o aprindere de rachetă şi o timiditate de pirogă.

marți, 30 septembrie 2008, 11:32

Semedo a făcut trei preluări de vîrf şi a avut trei finalizări de fundaş. De fapt, de jucător apăsat, căruia îi e frică să-şi asume răspunderea. Portughezul Stelei trage doar în utlimă instanţă, după ce s-a uitat îndelung dacă nu poate pasa, numai că atunci unghiul se închide. Păcat! Are o aprindere de rachetă şi o timiditate de pirogă.

De partea cealaltă, Fiorentina a fost la mîna ambiţiei în exces a lui Mutu. El s-a încărcat cu atîta dorinţă de a rezolva în teren polemica pe care o are cu Gigi Becali, încît nu i-a ieşit aproape nimic. Fotbalul descurajează răfuielile.
Ca să meargă mai departe, Steaua trebuie să renunţe la modestie. Abia în ultimul sfert de oră s-a decis să rişte, deşi era clar că a prins-o pe Fiorentina într-o dispoziţie dezordonată. Nu e rău, dar nu e încă bine. În Liga Campionilor ai nevoie de mai mult.


Comentarii (118)Adaugă comentariu

dragos  •  1 octombrie 2008, 19:03

Uiti ceva, nu a facut nimic si pentru ca ogararu s-a aparat foarte bine si jocul la offside a fost bun.
Iar cu Semedo ai perfecta dreptate, imi venea sa ma dau cu capul de pereti cand vedeam finalizarile, mai ales cea dupa superpasa lui Lovin. Lucrurile se schimba incet, incet, am inceput sa avem ocazii, acum trebuie sa si inscriem, dar daca semedo, dayro, „cap de zmeu” sau cine va mai ajunge la finalizare isi va bate joc nu vom face nimic.
Inca ceva, la primele doua ocazii Semedo a incercat sa dea pasa in loc sa suteze si pentru ca Laca le-a atras atentia dupa meciul cu Mediasul ca sunt prea individualisti si le-a zis sa paseze mai mult. Problema e ca nu sutn in stare sa dea pasa decisiva si nici sa suteze bine.
Si ultima observatie, inainte Dayro parca dribla mai mult, macar incerca, acum se complace in jocul acesta – prost – de pase, parca ii e frica sa mai ia cate o actiune pe cont propriu.

un stelist plicitisit  •  1 octombrie 2008, 19:14

Marx are mare dreptate ! As adauga faptul ca s campania de achizitii a fost facuta aiurea, au luat pe cine au gasit… De la inchizatori in sus suntem zero barat !!!
Si cand te gandesti ca antrenorul e cel mai mare atacant pe care l-a avut Steaua vreodata !
Pana una-alta tinem pumnii stransi pentru Cluj, daca scot un egal diseara poate pun putina presiune si pe mamelucii nostri sa nu se mai culce pe lauri meciurile urmatoare !

lolo  •  1 octombrie 2008, 19:15

mie semedo mi se pare un jucator destul de bun asta in comparatie cu dayro moreno…care este mai mult decat o gloaba indolenta… problema este ca se face mereu comparatie cu fiara de lacatus…lacatus a fost unicat asa cum a fost si dobrin, ozon, balaci, hagi, samd. se pune prea multa presiune pe jucatori mai ales de catre gigi becali dar si de media …ttrebuie sa ne vedem de lungul nasului…atat stim…atat jucam nici mai mult nici mai putin si asta nu numai in fotbal ci si in handbal, gimnastica si caiac canoe am fost o data tarii dar acum sunt altiiii…

huma.neculai@yahoo.com  •  1 octombrie 2008, 19:39

Da este adevarat achizitiile facute de Steaua ca-m lasa de dorit.Si in primul rand daca nu sa-r baga Giginio sa faca echipa altfel ar juca Steaua,,pentru ca or cat de neinspirat ar fi Lacatus se merge pe aceiasi formula care nu prea da randamentul dorit.Dar asta este tristul adevar si atat timp cat Becali is-i baga nasul echipa nu va juca fotbal la adevarata lor valoare.

George  •  1 octombrie 2008, 20:07

Chiar nu va inteleg pentru fixatia pe care o aveti in ultimul timp pentru dotarea noului stadion cu o pista de atletism!! Toate arenele noi pe care se disputa meciuri de fotbal sunt fara pista si nu putem face exceptie de la aceasta regula; argumentul cu finalele din ultimul timp cade, intrucat stadioanele respective erau construite in urma cu mai multe decenii si, apoi, modernizate! Daca ne referim la aceleasi stadioane (si la altele, de acelasi tip) , ele chiar gazduiesc competitii internationale de atletism si dau cateva exemple cunoscute – Olimpico (Roma), Olimpic (Atena), Stade de France, cel din Stuttgart, cel din Moscova etc.
Situatia nostra este cu totul diferita; ce rost are sa intarzii materializarea proiectului existent doar pentru a realiza o noua pista care sa nu fie folosita la organizarea unei competitii de anvergura? S-au realizat atatea si atatea piste in tara in ultimii 15 ani (Cluj, Craiova, Dinamo, Constanta, Piatra Neamt, Iasi, Medias, cea de pe fostul Lia Manoliu etc), insa cu ce finalitate? Nimic interesant in afara de competitiile nationale pe care le-a mai gazduit stadionul din Stefan cel Mare! Mai mult, aceste piste care se degradeaza pe zi ce trece constituie o piedica in calea restructurarii respectivelor arene, cazul lui Dinamo, care va trebui sa gaseasca o solutie in cazul in care va juca in grupele Ch. League! Stadionul Olimpic din Londra nu-l va substitui niciodata pe cel care a fost reconstruit si care arata atat de bine – Noul Wembley!!Doar stadioanele destinate JO se mai reaizeaza cu pista, de ce am face noi exceptie?
Ca si Dvs., am vazut destule stadioane noi, adaptate la timpurile pe care le traim; nu este nimic rau ca acestea sa fie dotate cu spatii comercicale, sali de conferinte, restaurante sau cluburi Internet! In acest sens, cel mai bun exemplu pe care-l cunosc personal este stadionul Alvalade XXI, din Lisabona!
Prin urmare, lasati ratiunea sa triumfe si proiectul sa-si urmeze cursul, asa cum a fost gandit si realizat!
Cu mula stima!

aaa  •  1 octombrie 2008, 20:15

io zic sa discutam despre steaua si mersul mai departe dupa ce da si un gol … primul gol …
FOTBALUL SE JOACA PE GOLURI !

Joao  •  1 octombrie 2008, 20:30

la Steaua e pacat mare ca se da credit unor jucatori straini (Arthuro, Dayro, mai devreme si Toja) in detrimentul valorilor nationale. STEAUA ARE ALTERNATIVE ! Nu tb sa bage straini in echipa, doar ca „asa e moda”. Nici sistemul nu este unul „sanatos”. N-ar tb renuntat in veci la clasicul 4-4-2, cu mentiunea ca cei 2 atacanti n-ar tb sa fie niste namile fara minte (precum Iacob, Arthuro sau Kapetanos). 2 ATACANTI IUTI, VERSATILI FAC MAI MULT DECAT TOTI PLAVANII CARE S-AR PUTEA GASI PE LUMEA ASTA. cu nicolita si semedo pe benzi, radoi si lovin in centru, respectiv Szekely si B.Stancu in atac Steaua ar fi mult mai periculosa, echipa scurta si rapida. L E T A L A !

adi  •  1 octombrie 2008, 20:53

Semedo e bun,a preluat frumos de fiecare data si putin alipsit sa nu inscrie.Datii incredere sspectatori stelisti si veti vedea ce marfa aveti!

Nelu  •  1 octombrie 2008, 22:53

salut Catalin,eu am o mare problema,dilema pot sa-i spun.Imi place foarte mult fotbalul,il urmaresc de 31 de ani ,merg pe ghencea la fiecare meci,am abonament de 5 ani consecutiv la tribuna zero in ghencea,si problema mea e Dayro Moreno.Imi fortez ochiul la fiecare meci sa inteleg ce vede lumea la acest jucator de duzina dupa parerea mea,nu am vazut un dribling,o preluare nimic la el este mult mai slab dotat tehnic ca Nicolita,acesta macar recupereaza prin devotament si lupta ,singura mea exolicatie ar fi ca a costat ceva banui ,care ar cam trebui recuperati.

cornel  •  2 octombrie 2008, 6:17

Lacatush ar putea face mai multe dar nu are jucatorii care ii trebuie. In locul lui Bogdan Stancu ar trebui un Kone. Ogararu e bun pentru liga 1 si meciuri cu Borisov. Nu are fata de CL. Ar fi mai bun un Pereira de la Cluj. Petre Marin e serios dar e batrin si oboseste. In locul lui Lovin, Culio si cam gata echipa. Apoi sa avem pretentii
Echipa propusa: Zapata, Pereira,Goian, Ghionea, Toni – Radoi, Culio, D.Moreno,Nicolita,Semedo(SZekely) , Kone.

robocap  •  2 octombrie 2008, 8:36

1.semedo a fost printre cei mai buni oameni ai stelei.
2.problema cu stadionul e ca daca s-a inceput construirea lui trebuie continuata, altfel se intampla la fel ca si cu autostrazile din romania, adica se vor cheltui banii aiurea si nu se va face nimic.singura intrebare ar fi ce meciuri se vor juca pe el, deoarece nationala joaca pe la constanta, cluj,piatra neamt, sau timisoara pentru ca publicul bucurestean e cam golanizat.

Acarul PAUN  •  2 octombrie 2008, 9:44

Asa ne putem da seama ca nici acum si nici in viitor nu va mai exista, cel ptin teoretic, o alta echipa de club din Romania, care sa performeze ca echipa STEAUA a anilor:1986-1989,(echipa clanului CEAUSESCU),formatie care obtinea fara nici un efort material sau moral, orice jucator din tara, indiferend al cui era sau din ce liga era acela.

fgr  •  2 octombrie 2008, 11:53

Despre rafuieli,
Aveti dreptate dar ati omis sa evidentiati diferenta intre lipsa de decizie a lui Semedo in fata portii si viteza de executie a lui Mutu, daca vezi un meci a lui Mutu poti spune ca este egoist si orice la orice faza se intoarce si ataca poarta, asta daca esti roman si te intereseaza doar Mutu, daca te uiti la toti colegi sai observi ca toti fac acelasi lucru, poate din dorinta de a inscrie sau ei chiar accepta termenul de MERCENARI (atat de des folosit in Romania)si constienti ca multe sanse sa inscri nu apar deci fiecare sansa trebuie incercata, sau poate ca in Italia nimeni nu se transfera titular si chiar trebuie sa munceasca si sa dovedeasca meci de meci.
Mutu a avut si poate inca mai are o rafuiala cu Gigi si mai nou cu toata familia Becali, dar dorinta lui am vazut-o in fiecare meci si nu cred ca are legatura cu Becali.
Vorbind de alta rafuiala si anume declaratia cu directi a lui mIRCEA sANDU referitoare la stadionul national vreu sa va multumesc pentru lansarea acelui articol care mai mult ca sigur va duce la constructia unui stadion cu pista de atletism, si asta e bine pentru ca acest stadion este al nostru, eu sunt un microbist impatimit si nu am fost la nicio competitie atletica, dar alti merg, gandesc ca copii mei vor avea libertatea de a alege ce le place in viata si poate nu le va placea fotbalul si vor fi atenti la atletism, atunci ei unde vor merge, sau poate copii nostri vor ajunge campioni mondiali, de ce sa nu aiba unde sa-si duca bataliile. Si apropo atletismul a adus acestei tarii mult mai multe medalii si titluri decat fotbalul, deci sansele sa vedem campioni pe acel stadion sunt mai mari doar daca avem pista de atletrism.

rosioru  •  2 octombrie 2008, 16:03

modestia caracteristica jocatorilor si echipelor mari, dar valoarea adevarata o dau curajul si puterea de a gandi pasa si finalizarea in acelasi timp, ceea ce Semedo inca nu le are

Cristi  •  2 octombrie 2008, 17:05

Steaua desi are avantajul experientei din Champions League nu indrazneste, rezumandu-se la un joc retras, de uzura, si doar la ciupeala. Jocul de aseara nu a fost asa de extraordinar si nici rezultatul nu aduce mai multa speranta.
In doar primul an de participare CFR Cluj joaca mult mai curajos. Lacatus desi era foarte artagos ca jucator nu reuseste sa imprime si jucatorilor aceeasi atitudine ca antrenor.

Ciprian  •  2 octombrie 2008, 17:41

Daca juca pe un stadion multifunctional, Steaua ar fi cistigat !

BABILONUL IMOBILIAR  •  2 octombrie 2008, 18:02

Semedo.
Si Tony.
Cei mai buni in Liga pentru Steaua si CFR.

cristian751986  •  3 octombrie 2008, 15:49

@lolo

baiatule, tu n-ai nicio legatura cu realitatea – spui ca dayro e indolent si ca semso e mai bun?!!

tu te uiti la meciuri, mai baiatule?!! am dubii, caci altfel ai fi observat ca dayro marcheaza goluri importante, chiar decisive de cand a inceput sezonul: primul gol de la istanbul in dubla cu galatasaray, golul marcat impotriva lui cfr cluj, plus cateva goluri in campionat; mai mult, cam toate fazele periculoase de poarta create de el la meciul cu bayern – bara lui arthuro din pasa lui…

ce a facut semedo pana acum?? nimic! in afara de un gol cu gaz metan medias…

recomandarea mea: foloseste si creierul cand te apuci sa scrii pe-aici!

Comentariile sunt închise.