Dictatul banilor

„Fac o nouă echipă din iarnă! Mă voi ocupa personal de portar şi de atacanţi”
Gigi Becali la GSP TV

vineri, 17 octombrie 2008, 6:57

„Fac o nouă echipă din iarnă! Mă voi ocupa personal de portar şi de atacanţi”
Gigi Becali la GSP TV

A cîta echipă? Nici nu contează. Adevărat, Steaua a avut performanţe europene. Pe de altă parte, nu a-cîta-echipă e important,  ci cîte-echipe-vor-mai-urma. Pentru că Becali e de nestăvilit în a-şi amputa ca antrenor amator munca de investitor.

Nu are leac. Pe vremea cînd Hagi era la Steaua, exasperat şi amuzat deopotrivă, naşul i-a spus finului: „Auzi, Gigi, acum serios! Tot declari că vrei să alegi jucătorii de atac. Băi, eu am fost atacant! Dacă mai ziceai de fundaşi poate că închideam ochii, dar tocmai de atacanţi te-ai găsit să te ocupi?!”. Era un dialog sincer, glumeţ şi inutil. Pentru că Becali nu învaţă din înfrîngeri decît ce-i permite orgoliul. El pune presiunea rezultatelor pe antrenori, dar le ia mijloacele de a ajunge la acestea cu mintea lor.

Nu-l apăr pe Lăcătuş. Dar gîndiţi-vă puţin! Zenga, Protasov, Hagi, Lăcătuş… V-aţi lămurit ce fel de antrenori sînt aceştia? Aveţi o consecvenţă a observaţiilor asupra lor? Nu, pentru că nu au fost lăsaţi să-şi facă treaba. Şi atunci, discuţiile încetează şi începe dictatul banilor.


Comentarii (91)Adaugă comentariu

mihaic3001  •  18 octombrie 2008, 11:38

Tolontane, ****, scuza-ma ca ti-o zic … Numai ii tot **** pe Hagi si Lacatus, ca nu sunt antrenori. Pe undeva are dreptul si „sponsorul” sa intervina peste „alte capete”, cand ceva nu merge. Insa marea postie a lui Becali este ca il tot ia in brate pe Lacatus , acest 0 in materie de antrenorat. Deci, in cazul Marius Lacatus, cu sau fara „indicatiile de la Palat”, Steaua cam aceleasi rezultate avea. Pana la urma e o problema la antrenor mai mult decat la nivel de conducere. De ce ?
Pai, uite, sezonul trecut, s-au adus acei sud-americani + Habibou, ceruti de cine ? De mine, de tine, cel care citesti aceste randuri ? Nu …. De Lacatus cel mai probabil. In vara i-au dat pe toti la „pachet” iar lui Habibou (cam ce pateste acum Kapetanos), nu i s-a dat nici o sansa.
Acum aduci altii …. tot pe banda rulanta, si acum, dupa 8-9 etape, deja stergem cu ei pe jos.
Toja – supertalent in opinia mea , neexploatate calitatile cum trebuie de (cine ? ) antrenor.
In concluzie, Steaua are echipa dar n-are antrenor. Jiji este indreptatit sa „urle” ca doar baga bani, dar greseste tinandu-l in brate pe Lacatus, asa cum probabil greseste si cand vine cu fel si fel de declaratii aiuritoare in presa, cand practic, din punct de vedere moral, distruge psihic jucatorii. Are si Jiji „pacatele” sale, dar cu SIGURANTA, la echipa care o finanteaza acum Jiji, N-ARE ANTRENOR. Aici trebuie schimbat, pentru ca dincolo de ultimele rezultate, Steaua are cel mai bun lot din Liga 1, mai bun ca al CFR-ului. Dar degeaba, daca n-ai antrenor … Asa ca Tolontane, lasa-l frate si tu, nu-l mai „lua in brate pe Lacatus” sau daca tot il iei in brate, atunci, „ia-te de mana cu Jiji si spalati-va cu Lacatus pe cap”.

Aurel  •  18 octombrie 2008, 11:57

Stau si ma gandesc cu ce sa incep, am atatea de spus…, n-as vrea sa cad in capcana de a-l critica pe becali, o face toata lumea, si pe buna dreptate, m-as oprii la lacatus (si scriu intentionat cu litera mica, si anume: dupa cum vorbeste dupa meci la conferinta de presa, de fiecare data, nu spune nimic concret, doar aberatii, generalitati, nu afec analize de joc, macar de faze, nimic, ma gandesc ca nu e in stare sa faca nici strategii, ca fara analize cum sa faci strategii, mi se pare ca joaca la plesnela, pt fiecare meci e tot mai haotic, nu se vede nicio constanta in joc, nu mai zic de progres, ba mai mult si din formula de joc se vede ca nu are strte gie in functie de adversar, ce mai zic de ralatii de joc, efectiv nu vad ce sa analizez in jocul lui, ma surprinde la fiecare meci, as putea sa scriu la infinit despre neajunsurile jocului stelei, poate chiar ma dezgusta sa mai studiez pt ca nu are si parti bune, in fine,… sa nu am mai pierd in detalii ca poate devin plictisitor, mai bine sa ma refer la 2-3 probleme cheie care cred eu ca ar face steaua o stea:
1. e imperios necesar un cooronator ofensiv de joc (pt mom. solutia e TOJA, ii trebe mai multa incredere, pe viitor trebe gasit unul)pt ca steaua ori e o echipa lunga ( cand arunca fundasii direct pe varfuri), ori e prea scurta ( cand se pun pe 3 linii in fata portii)
2. treb un varf pur sange cu simtul portii, cu TALENT, care stie sa joace cu spatele la poarta adversa, sa vina sa preia pasele, sa dea cu capul la poarta, sa aiba dribling, sa taloneze, sa aiba tinuta)
3.fundas stanga, n-avem, e urgent, jocul nu e echibibrat pe ambele parti, nu mai urca nimeni pe stanga, nu centreaza nimeni de pe stanga, pacat ca nu e incurajat, nu ca fundas, dar ca extrema, il vedeam mare fotbalist pe Ochirosii, care e tanar, agresiv, stie cu mingea, are sut la poarta, il vad un talent, pacat ca nu-l mai vede nimeni si nu i se da incredere.
4. ma intreb uneori daca acest stil de joc nu e dat de Pedrazzini, defensiv,stil italian, poate ca ne-ar placea un stil englezesc, un joc deschis, cu o echipa lunga, sa castigam cu 5-4 decat cu 1-0, cea mai buna aparare e atacul, in fine…
E suficient pt azi.
Succes stelei marti.
Un stelist nascut stelist.

Aurel  •  18 octombrie 2008, 12:06

Rezultatele conteaza !
Restul e …..

justsilviu  •  18 octombrie 2008, 12:16

becali e antrenorul suprem.
tot se lauda el cu tot ce face el si …. pana la urma cfr poate trece in primavara UCL, daca nu sigur UEFA si STOAIA ….. vine inapoi si sa speram sa nu ne mai faca de ras catva timp prin europa.
e jenant ***, si voi totlantane ….. sunteti jenanti ca ne reproduceti tot ce spune un oligofren ca sta, si dupa il criticati.
****

ge0rgian  •  18 octombrie 2008, 12:20

Asa e Becali…orice incercare de a-l schimba si de ai opri pornirele de antrenor e sortita esecului.

Gogu  •  18 octombrie 2008, 12:21

Hagi şi Lăcătuş au fost aduşi la Steaua din interes, pentru a avea JIJI imagine. Acolo se spală bani.Jiji nu este interesat de fotbal, vezi şi Cazul Cluj.Dacă la acestea se adaugă şi PROSTIA plus Nepriceperea în sport, mâncarea e gata. Suporterii ?…O glumă! Ziariştii, ceva de lucru, o pâine.

q  •  18 octombrie 2008, 12:56

domnule tolontan, avand in vedere ca sunteti totusi un ziarist sportiv oarecum important, inainte de a mai scrie un articol ce musteste de plafonare si dezinteres pentru meserie va rog sa consultati arhiva si sa verificati ceea ce voi afirma acum: gigi becali sustine de fiecare data cand steaua se afla in criza ca va schimba echipa, ca va investi miloane si alte minuni neacoperite ulterior. Dupa ce steaua va bate 2-3 echipe fara valoare gigi va considera ca echipa s-a redresat, va mai lua niste jucatori de mana a 14-a si tot in spatele cfr -ului va termina. Singura revolutie autentica din fotbalul romanesc a avut loc la cluj, pt ca rezultatele sunt notabile. Si nu, contraargumentul semifinalei uefa jucate de steaua nu sta in picioare pentru ca stim cu totii ce echipe au infruntat pana acolo, cum au eliminat rapidul si mai ales in ce hal au pierdut cu middlesbrough.
p.s: jenanta atitudinea lui helmuth duckadam vizavi de zapata. vorbeste un fost portar care in afara de finala de la sevilla unde a aparat penalty-uri nu faze cursive, nu s-a facut remarcat decat prin atitudinea servila ce i-a consolida relatia cu gigi si i-a facilitat intrarea in gluma aia de partid numit png. zapata este fara dubiu un portar foarte bun care din pacate a nimerit la steaua. Daca juca la cfr in locul paiatei numita stancioiu clubul din gruia nu avea probleme pe nici un plan. si nu, nu sunt clujean ci bucurestean, insa am bunul simt necesar recunoasterii performantei in orice forma, fara partinire.

Alecu  •  18 octombrie 2008, 13:01

Tolo, de data asta ai dreptate!
Lasă că batem Lyonul şi mai dregem busuiocul. Forţa Steaua !

David  •  18 octombrie 2008, 13:04

Domnule Tolontan! gsp.ro ar trebui sa fie mai atent cand publica articole de pe mysport ca se trezeste cu articole rasiste, gen articolul Ungurii nu se dezmint, semnat alecu_jilavu. REproduc aici art:
Ungurii nu se dezmint

După ce au câştigat titlul în România în sezonul trecut beneficiind în întreg turul de campionat de arbitri părtinitori, după ce au scos un punct în faţa românilor de la Steaua Bucureşti cu ajutorul arbitrului (să nu uităm că în minutul 30 la scorul de 1-0 pentru echipa românească, Arthuro a fost călcat pe spate fiind deja trântit la pământ de către Cadu iar KVSC ar fi trebuit să evolueze în 10 tot restul meciului), acum KVSC mai face o victimă: liderul la zi al Ligii I, Dinamo Bucureşti România.

Pe lângă nedreptatea clară cu doi arbitri unguri din trei prezenţi pe teren, KVSC s-a impus aşijderea în faţa lui Dinamo cu un scor specific meciului în care arbitrul ţine cu tine: 1-0.

Ar fi o ipocrizie să nu recunoaştem că maghiarii de la KVSC au fost din punct de vedere tactic peste Dinamo (mie sincer mi-e greu să spun o echipă care în prezent nu e peste Dinamo) dar chiar şi-aşa când joci în deplasare cu ungurii şi mai e şi arbitrul ungur nu poţi emite niciun fel de pretenţii.

În zadar încerca portarul lui Dinamo şi al naţionalei României să evite un gol unguresc în poarta sa căci arbitrul îşi împingea echipa conaţionalului de la spate. Golul a fost unul just şi deşi s-a chinuit Lobby să scoată şuturile foştilor nespălaţi şi actualilor jucători “buni” cu puternic capital unguresc în cont, Dubarbier, Culio, Cadu şi compania de sunet “Ozosep” el n-a putut să pareze şi şuturile arbitrului maghiar.

Deşi tragerea arbitrului cu KVSC a fost una evidentă, toată lumea laudă jocul maghiarilor şi uită că din nou o echipă românească pierde pe tărâm maghiar (stadionul pe care joacă KVSC fiind tărâm maghiar).

Consider că dacă la centru ar fi oficiat un arbitru român, Dinamo ar fi reuşit cel puţin egalarea.

Doresc pe această cale să salut devotamentul echipei româneşti Universitatea Cluj în meciul cu maghiarii de la KVSC. Este păcat că din nou ungurii depăşesc faza 16-imilor de finală ale cupei României însă le dorim un traseu cât mai scurt în această competiţie.

În final închei cu alte urări de bine pentru KVSC: ALLEZ BORDEAUX !!!

MAI MULTA ATENTIE SI MAI ALES TOLERANTA!

shto  •  18 octombrie 2008, 13:16

Intr-adevar e de-a dreptul comic modul de gandire al lui becali cand e vb de atacanti. Badea era catalogat drept slab acum 3 luni, iar acum este cica 3 clase peste arthuro. Ca sa fiu sincer nici unul din ei n-are stofa de golgheter, pt ca asta vrea Steaua un golgheter adevarat. Nici pepe nu era cine stie ce…Acum cel laudat este Dayro. Cate saptamani vor trece pana cand jiji il va desfiinta pe columbian ramane de vazut. Arturo este indolent si de-a dreptul enervant pt. coechipieri in modul de a da pase sau a juca mingea in general. Greu de inteles de ce Kapetanos nu este varf in locul brazilianului, nu pt. ca ar fi mai bun ci pt. simplul fapt ca joaca mai simplu si este mai util echipei. Si mai si inscrie din cand in cand!!!

ady  •  18 octombrie 2008, 13:28

domnule tolontan…v-am vazut intotdeauna un ziarist echilibrat..dar imi dau seama ca m-am inselat..zenga,hagi,protasov,lacatus..mari „antrenori”..ce-a facut zenga la dinamo?…cum l-ati primit dumneavoastra,presa,pe protasov cand a venit in romania..va mai aduceti aminte de meciul cu rosenborg?..hagi..romania,bursaspor,galata..si am zis tot…sincer,si daca eram eu patronul stelei…si la cum joaca,ma bagam peste antrenor..toja e apreciat pe postul de mijlocas stanga,si el il pune la inchidere..toata lumea zice ca stancu da randament ca al doilea varf..el il joaca varf impins…lacatus a fost mare jucator..dar e un mare ZERO ca antrenor

Razvan  •  18 octombrie 2008, 13:47

Catalin , imi pare rau dar nu asta este esential , ci faptul ca Lacatus , simbolul Stelei , nu este un antrenor bun.Imi este greu sa cred ca Steaua nu are un lot bun.Este loc si de mai bine,dar lotul este bun.Daca ar avea rezultate nu ar mai avea nici o problema cu nimeni,gigi nu ar mai avea ce sa spuna.Becali il considera pe Laca puntea perfecta spre suporteri dar mai tarziu cand Steaua va continua sa piarda meciuri si sa faca meciuri proaste isi va da seama ca Laca nu este antrenor pentru Steaua.

liviu  •  18 octombrie 2008, 14:00

parerea mea e ca inainte de a aduce atacanti,portari ar fi bine sa aduca un antrnor valabil.La ce haotic joaca steaua nu au nici o sansa.

radu  •  18 octombrie 2008, 14:24

vezi tu catalin…steaua nu e urziceni sau timisoara…la steaua ca sa rezisti trebuie sa castigi trofee trebuie sa fi constant in evolutii…trebuie sa se observe o schema de joc, o tactica, o strategie…din pacate la Steaua nu se vede nimic decat incompetenta unor jucatori care rezista la echipa de prea mult timp prin eu-stiu ce mijloace…la Steaua nu ai voie sa ceri timp 2 ani de zile si sa oferi garantii ca vei face abia dupa acest timp o echipa care va spulbera tot…pt ca Steaua e obligata de palmares si de istorie ca in 2 ani sa obtina cel putin un trofeu ! il sustin pe Lacatus pana la sfarsit pt ca il respect si am incredere in caracterul sau…cat despre becali, prea multa atentie pt un om care,fiind cel mai bogat roman, se gandeste la un profit de 7-8 mil de euro in loc sa bage vreo 20 de mil cum au facut cei de la cluj…respect !

m.bujor  •  18 octombrie 2008, 15:12

Becali este omul care nu are nimicde aface cu fotbalul o stie toata lumea numai el nusi da seama ca a distrus o echipaca steaua .Becali isi bate joc dejucatorii pe care ii cumpara dupa un meci doua el jicneste jucatorii si ii trimite la echipa a 2a jucatori pe care multi si iar dori Toti jucatorii careau ajuns la dinamo au ajuns din cauza lui jiji daca omul acesta mai sta mult la steaua o sa pierdem f multi suporteri .Eu tin cu steaua de 40 de ani

nebunu’  •  18 octombrie 2008, 21:41

D-le Tolontan, nu stiu cu ce echipa de fotbal simpatizati dar va intreb, VA PLACE JOCUL STELEI?????

Expertul  •  18 octombrie 2008, 22:39

Singura solutie pentru steaua, inafara de desfiintare, este sa-si ia jiji diploma de antrenor si sa faca el echipa la vedere. Acum, tot el o face dar oficial raspunde altul de prostiile ***** . Dupa ce se va vedea ce minte de copil analfabet are jiji ca antrenor, poate atunci il va lasa pe un protasov, hagi sau mai stiu eu cine, sa-si faca meseria.
daca se alege solutia cea mai buna-desfiintarea- cu atat mai bine, fiindca si sistemul pentru care a fost creata aceasta falsa echipa, a disparut.
Doar dupa ce vor fi desfiintate cele doua echipe(steaua si dinamo), creatzii infame ale regimului criminal comunist, si vor fi cazati mitica dragomir si nashul sandu pe la Jilava, impreuna cu ciracii lor, doar atunci, zic, vom putea vorbi de insanatosirea fotbalului romanesc.
jiji continua hotziile cu alte mijloace(nemaifiind pcr-ul si ceausestii), dar tot cu fraude obtine steaua titluri. Adevarata valoare a clonei comuniste se vede in meciurile din Liga campionilor: se lauda stelistii fanfaroni ca joaca de trei ani in CL dar tot de trei ani nu au fost in stare sa castige un joc in ghencea.
niste neispraviti, astia sunt verii becali, dragomir, sandu si company. OUT din fotbal cu mafiotii!!!

ZORRO  •  18 octombrie 2008, 23:30

D-le Tolontan, va intreb, sau poate e retoric, dar cred ca ar putea deveni subiectul unui sondaj interesant: Care a fost ultimul joc al Stelei, care v-a(ne-a) incantat? Asta da test de memorie !

Cristiansen  •  18 octombrie 2008, 23:45

In vremuri de restriste,eu stau si ma gindesc,deci daca antrenorii si jucatorii nu sunt buni si ii schimba Becali,pai atunci hai sa jucam la nivel mai superior si sa ajungem la patroni de echipe.Si daca se dovedeste ca patronul Clujului sau al altei echipe e mai bun ca tine, Becali,atunci noi avem dreptul sa te suspendam pentru faptul ca esti un patron mediocru?Spui ca bagi bani ‘ Pai sunt altii care ar baga bani la fel sau mai mult ca tine si vor sti sa conduca profesionist clubul.

Spre norocul nostru,acum nu mai esti Mesia in fotbal.Ai un concurent serios ca si patron.Pe cel de la Cluj.care a luat o echipa din C si a dus-o in Champions League si are rezultate extraordinare acolo.

Sa nu se creada ca nu sunt stelist.Ba din contra.Am venit tocmai de la Roma pentru meciul cu Galatasaray,am fost si la Firenze la meciul cu Fiorentina.Am fost si pe Olimpico la meciul As Roma – CFR Cluj unde nu am mai vazut demult echipa AS Roma dominata in halul ala.Doar Manchester United a mai dominat pe Olimpico in felul asta.

BABILONUL IMOBILIAR  •  18 octombrie 2008, 23:58

La Gigi, e dupa toane, azi un jucator / antrenor e cel mai bun, maine e jignit, umilit, terfelit.

La el, nu „batem…”, ci „am batut eu…”. Ca si cand echipa e a lui de la ciorap, l-a facut mama lui patron in Ghencea.
El nu a fost, nu e si nu va fi niciodata in inima suporterilor, pentru ca Steaua nu e …Becali, ci Hagi, Laca, Piti, Iordanescu, Dumitru, Troi, Aelenei, Iordache etc…, Duckadam, Barbulescu, Boloni, Stoica, DPetrescu, Sile Dumitrescu, Adi Ilie, Iovan, Bumbescu, Belo…si toti ceilalti inaintasi, Jenei, Alecsandrescu, Zavoda I si II, Toma, Voinescu etc etc etc.. Plus SPECTATORII SI SUPORTERII Stelei !

Face el echipa…Pai, acum cateva luni spunea ca „nu bag banii in fotbal, ajunge, nu dau eu milioane pe jucatori”, „mai trebuie si altceva, nu o sa dau ce castiga il Liga ca sa cumpar jucatori”…etc. Si atunci? CE sa iasa, daca aduci jucatori moca, liberi de contract si…de pe CD?!
Macar sa-l lase in pace pe Lacatus. Anul trecut radea ca s-a calificat Hagi cu Borisov. Uite unde-s astia, fac egal cu Juve!!!
Acum, iar incepe sa-l terorizeze pe Lacatus. Nimeni nu poate lucra in halul asta la Steaua. Ce sa faca Lacatus, daca n-are varf de anvergura, care sa „traga” echipa si sa o bage in ate?
Steaua are sperante cu Toja si DMoreno, care au jucat excelent cu Brazilia, asa ca…nu e nimic pierdut. Daca bate pe Lyon, intra in carti. Ca si in campionat. 4 puncte nu sunt multe…Ideea e, intr-adevar, ca trebuie imbunatatite relatiile de joc si, cu ceva noroc si chibzuinta in fata portii, la finalizare, lucrurile pot sa intre pe un fagas ascendent pentru stelisti.

Cristiansen  •  19 octombrie 2008, 0:34

Nu inchideti ipodurile,pickupurile si Kashtanurile*!
Revin cu o stire importanta.
Propun ca atunci cind se va scrie in grafica Champions League numele echipei si celorlalti,pe linga : Coach Marius Lacatus sa apara in premiera mondiala : Supreme Coach : Gigi Becali

*Kashtanul este un fel de ipod cu o memorie de 120 m (m= metri,cam cit avea banda de magnetofon-more or less)

flavius  •  19 octombrie 2008, 0:36

domnu tontolan m-ati cenzurat in la textul despre timisoara. va dedic aici o declaratie ce contine aceiasi idee pe care ati cenzurat-o. si inca ceva avetia aici mai jos o serie de reguli pe care cereti blogarilor dar pe care nu le respectati. mai mult va lipseste o regula pe care oricum nu o respectati, anume aceea de a nu minti. rusine. iata declaratia de care vorbeam mai sus:”UPT a inregistrat la OSIM marca Politehnica Timisoara si nimeni nu are voie sa foloseasca denumirea. L-am actionat in judecata, la Tribunalul Bucuresti, pe Zambon acum un an jumatate pentru ca foloseste denumirea fara aprobarea noastra. El a incercat sa traga de timp si a depus o plangere la Curtea Constitutionala in care contesta inregistrarea facuta de noi la OSIM. Joi, apelul sau a fost judecat si am avut castig de cauza. Se va relua si procesul la tribunal si cred ca se va face dreptate in cateva luni”, a declarat pentru „Agenda Timişoreană”, rectorul UPT, prof. Nicolae Robu.

sageatasudului  •  19 octombrie 2008, 1:57

Poate că mă bag unde nu îmi fierbe oala, însă mi-e dor de un meci frumos în care să fiu mândru că a jucat Steaua(nu neapărat să câştige, deşi ar fi ideal), aşa că pun şi eu o întrebare care îmi pare de bun simţ:
-De ce este atât de greu la noi, la Steaua în special, să se aplice metodele profesioniste de obţinere a performanţei, dintre acestea fiind 1, să cauţi un antrenor bun(de care să fii sigur că e bun, nu bănuit) cu care să faci un contract pe cel puţin 3 ani şi căruia să îi dai libertatea de a lucra şi să nu îi reziliezi contractul înainte de termen indiferent de rezultate, şi 2, să aduci un manager competent care să organizeze clubul îmbinând imaginea fostelor glorii cu eficienţa administrativă.
Oare chiar nu există jucării mai tentante decât cluburile de fotbal? eu când eram mic doream să stric toate jucăriile pentru a vedea ce e înăuntru, însă le desfăceam doar pe cele mai ieftine, de care nu îmi părea rău, sau pe cele care erau deja stricate.

cap_sek  •  19 octombrie 2008, 8:22

1. Steaua nu are antrenor. 2 Lacatus,Andone,nu au scoala,nu au nimic in comun cu performanta ca si antrenori~ Ce este mai trist este ca nici Andone si nici Lacatus nu=si dau seama ,si devin penibili riscand sa fie dati afara de suporteri sau patroni~B”Oierul Becali poate el sa duca ce jucatori vrea,trebuie sa vada ca…nu are antrenor~ CFR cu Andone,CFR…fara Andone,cu acelasi lot~Mai au o solutie~ Protasov~

huuo2009  •  19 octombrie 2008, 8:39

deontologule, am fost emotionat ca de obicei de cele scrise de matale. am plins pina m-a apucat diareea. esti mai tare ca nea chirila cind il lauda pe lucescu! sa ne traiesti si sa iti confirmi uriasul talent ca de fiecare data!

CALINESCU  •  19 octombrie 2008, 8:59

IN MINTEA LUI GIGI BECALI TOT UNIVERSUL SE REDUCE LA O STINA DE OI !!!!
„INLOCUIESC OILE BATRINE CU NISTE CIRLANI ,VIND NISTE BERBECUTI SA FAC NISCAIVA BANI SI LE CUMPAR TEREN SA AIBA SA PASUNEZE !!!!
ACEASTA ESTE FILOZOFIA EXISTENTIALA A LUI GIGI BECALI !!!!
SIMPLU !!! PAC!! PAC !!!

dan constantin  •  19 octombrie 2008, 13:07

Daca juca Steaua asa cum joaca de cand este Becali acum Steaua numai avea suporteri.Suporterii stelei au fost rasfatati cu driblinguri, cu o singura atingere a balonului cu un doi-uri pase cu calcaiul e.t.c.De la Zenga olaroiu incoace jucam numai cu baloane pe sus la bataie fara orizont.De cand a venit Lacatus se joaca mai la firul ierbii dar e greu de scos din cap jocul acela aerian.Sunt multe momente cand jocul stelei este dirijat de LOVIN.JUCATOR CARE SE CHINUIE SA SI ALERGE DAR SA MAI SI DRIBLEZE.Pacat GIGI BECALI baga bani multi dar din prostie nepricepere si hotia celor din jurul echipei banii se pierd in secunda urmatoare.Acum am vazut ca Gigi Becali vrea sa l vanda pe Zapata.Oare stie BECALI PE CARE LOC ERA STEAUA DACA NU ERA ZAPATA IN CAMPIONATUL TRECUT? AS VREA CA JENEI SA DETINA O AVERE CAT BECALI SI ATUNCI AM AVEA SI REZULTATE SI SPECTACOL SI ONOARE SI UN CONDUCATOR CARE CUNOASTE CE INSEAMNA FOTBAL

adi  •  19 octombrie 2008, 15:49

din pacate cataline unui om cu orizont ingust nu-i poti arata universul… cate persoane crezi ca au incercat sa-i explice ca la steaua mijlocul este problema grava… cel putin unul… basarab panduru in direct pe gsp… nu exista legatura la mijloc nu are cine sa puna in valoare atacantii… jocul stelei este cel mai previzibil o mingie aflata la 16m central de poarta adversa ajunge inevitabil in tusa. adversarilor stelei nu le trebuie mijlocasi la inkidere si nici fundasi centrali… raspunsul lui becali a fost ca are 10 mijlocasi de valoare… da dar toti defensivi…

Ioan Ivaşcu  •  19 octombrie 2008, 18:46

Ziariştii greşesc pentru că interpretează şi întorc pe toate feţele replicile neînsemnate ale unor notorii neînsemnaţi.

yoooo  •  19 octombrie 2008, 20:17

Tolo,las o jos ca macane tata,are dreptate gigi,nu se joaca fotbal,la ce echipa are steaua acum,trebuia demult sa defileze in campionat,laca,respect dar nu e antrenor….

petru  •  19 octombrie 2008, 21:18

Şi ce are dacă D-ul Becali se implică ?
Ce nu a-ţi auzit de management participativ?
Lăsând gluma la o parte se disting două situaţii clare:
1. Managerul (antrenorul) are fixate ţinte pe care dacă nu le atinge pleacă.
2. Mediul concurenţial trebuie să fie corect- la noi în ţară nu este , iar în fotbal nici atât; În acest caz particular- neimplicarea finanţatorilor, înseamnă falimentul.

radu  •  20 octombrie 2008, 10:47

De cand a fost retras Coltescu,Steaua a-nceput sa schioapete.Nu vi se pare simptomatic?

Toni Cufran  •  20 octombrie 2008, 11:27

Gigi este consecvent, precum animalutul din poveste. Dar daca i-ar muri si speranta ar abandona ideea amestecului in fotbal. De altfel si in politica ia castana dupa castana, dar nu se lasa. Tot spera sa se prosteasca electoratul. El crede ca daca isi cearta jucatorii ii mobilizeaza. Efectul este insa exact pe dos. Jucatorii isi pierd placerea de a mai juca fotbal la Steaua, isi iau banii din contract si abia asteapta sa plece spre alte orizonturi. De aia nu mai pot ei ca nu ia Steaua campionatul!

Stelist  •  20 octombrie 2008, 12:13

Anti – becali.
Credeti-ma, cat timp va exisat becali la echipa, nu se va intampla nimica bun.
Eu sunt resemnat.
Acest individ m-a transformat din suporter Steaua in indiferent.

Afara cu becali.

iani robert  •  20 octombrie 2008, 13:20

stie cineva cati jucatori extracomunitari se pot folosi in acelasi timp in teren ? si cati a folosit rapid aseara? multumesc frumos

Dorian  •  20 octombrie 2008, 13:59

Toate ca toate, dar eu raman la parerea ca Becali este influenta negativa in istoria echipei. Enorm de multi stelisti(de mici copii) “s-au lasat de Steaua” – tocmai din cauza acestui personaj. Nu e greu sa arunci cu banii cand stii ca i-ai facut prin balcanisme, prin tzepe. Asa ca nu-l mai admirati pt. ca” baga bani in fotbal”. Stati linistiti, ca nu e el dezinteresat…si nu iese in pierdere…din contra. 70% din echipele mari au cate un patron care da majoritatea banilor…dar nicaieri nu e ** asta(”Banii mei, deci fac ve vreau eu!!!”) Un Abramovici nu dicteaza lotul, nu trimite jucatori la echipa a doua dupa ce-i aduce din Primera Division…and so on… 🙁 N-are rost sa ma mai consum…de 30 de ani sunt stelist…dar sunt din ce in ce mai putin atasat de echipa asta. 🙁 Nu mai am de ce…nu mai am pt. cine. Pacat ca galeria nu are mai mult caracter! Ar trebui sa-l huiduie la fiecare partida! Dar…oamenii lui sunt si acolo, nu ma mai mira nimic. 🙁
Becali si echipele formate de el…14 meciuri de Champions League…1 singura victorie. Da, ceva deosebit, intr-adevar. 🙁

marinush13  •  20 octombrie 2008, 15:23

L-ai uitat pe marele 00laroiu…Dintre toti cred ca el era cel mai ascultator shi dadea explicatii cand vroia sa bage alt jucator in locul celui pe care il vroia nea’ jiji

pt iani robert  •  21 octombrie 2008, 15:05

pai eu stiu ca 5 in acelasi timp dar am impresia ca astia de la rapid sunt comunitari pentru ca sunt din tari membre UE

neli  •  22 octombrie 2008, 8:48

daca jiji si giovani l-ar lasa pe antrenor in pace ar merge treaba dar cum ei se baga si habar nu au avem rezultatele pe care le vedetzi

COTZOPHAN  •  22 octombrie 2008, 8:56

E vremea leprelor! Cu sufletul nu mai putem cladi nimic! Doar banii conteaza,iar noi invidiem toate starvurile din prim-planul societatii si ne dorim sa ajungem la fel de ticalosi pentru a le sta alaturi! Dorim sa-i schimbam pe ceilati dar nu si pe noi insine! Becali e un produs al societatii romanesti! INTELEGE CINEVA LUCRUL ASTA?!

Hunul 59  •  22 octombrie 2008, 11:17

Nu cred ca aveti dreptate in totalitate! Becali are vina lui de a fi agramat, incult, populist, are in colectie majoritatea pacatelor capitale(in special trufia si mania)
dar principala problema este antrenorul si jucatorii! Lacatus este nulitate ca om si antrenor ..si o stiti prea bine , iar echipa este compusa din : Rebuturi: Marin Petre, Ov Petre, Lovin, Banel,expirati: Radoi, si jucatori second hand ca : Arthuro, Semedo si ceilalti stranieri!!!
ACESTA ESTE EDVARUL TRIST DAR REAL!

Steaua are nevoie deun : antrenor profesionist, liniste pt a construi o echipa, 3 achizitii de valoare: un mijlocas de acoperire, un coordonator de joc si un varf autentic…iar Becali sa dea banii si un termen de 6 luni…

Comentează