În ce lume trăiţi?

Şefii cluburilor cred că toată lumea se învîrte în acelaşi univers conspiraţionist

luni, 20 octombrie 2008, 5:07

Şefii cluburilor cred că toată lumea se învîrte în acelaşi univers conspiraţionist

Incursiune în redacţia unui ziar de sport. În fiecare zi, sună zeci de conducători, arbitri şi jucători. Întotdeauna ca să precizeze, să riposteze sau să nege, aproape niciodată ca să spună „m-a amuzat chestia aia despre mine”.

Îi despart locuri în clasament. Culorile echipamentelor. Statutul. Dar îi uneşte o suspiciune teribilă. Mereu cred că e ceva sau cineva în spate. De cînd răsare soarele şi pînă apune, ei se învîrt într-o lume a combinaţiilor. Şi cînd se pune roşu la semafor e mîna cuiva!

„De fapt, voi scrieţi puţin din ceea ce se întîmplă. Lumea fotbalului e mult mai complicată decît vă imaginaţi. Pur şi simplu, ocultă”. Din acest motiv, preşedinţii caută în media resorturile în mijlocul cărora trăiesc.

De fapt, lucrurile sînt mult mai simple. Nici Gazeta, nici ProSport, nici gsptv sau sport.ro nu concurează în Liga 1 şi nu ţin cu o echipă sau alta. Sînt situaţii în care jurnaliştii greşesc, dar cei care duc erorile în teoria conspiraţiei sînt pradă imaginaţiei lor bogate. Şi lumii ameninţătoare în care trăiesc. Ei au făcut-o aşa. O lume în care mingea e, parcă, ultimul lucru important.


Comentarii (44)Adaugă comentariu

BABILONUL IMOBILIAR  •  20 octombrie 2008, 17:14

Banii sunt mult mai importanti, azi…Fotbalul a ajuns mai inainte o afacere (inainte de a fi un sport, un spectacol, in sine)…
Din pacate, de multe ori, chiar una murdara.

ge0rgian  •  20 octombrie 2008, 17:20

Teoria conspiratiei functioneaza la americani asa ca nu vad de ce nu ar face purici si la noi.Se stiu pe ei si din cauza asta vad in orice articol ceva nepotrivit.

Vasi  •  20 octombrie 2008, 17:25

din pacate ai dreptate: <>

ludas  •  20 octombrie 2008, 17:29

Adevarul este ca ziarele de sport cam inventeaza subiecte de multe ori. Ce sa zic atunci cand vad
1) doua titluri in doua ziare de sport diferite care se bat cap in cap
2) vad la tv pe jucator/antrenor/presedinte declarand ceva. Vad in ziar „citatul” modificat, adica se folosesc ghilimelele ca si cum am cita pe cineva dar cuvintele lui (care le-am vazut la TV) sunt modificate
3) Puneti titluri de toata jena…era mai demult un articol cu ceva de genul „Tipa Dica”. De fapt Dica era foarte calm, nu tipa deloc.

Atunci nu e normal sa va sune ?

adip  •  20 octombrie 2008, 17:29

e greu sa nu crezi intr-o teorie a conspiratiei cand Becali spune la stiri ca Sarbu are o datorie la el dar o sa i-o plateasca prin expunere mediatica. si ce sa vezi?! jumate din stirile sportive sunt despre Steaua si mai ales despre ce a mai facut Becali. siti cum se zice nu e fum fara foc

mihai  •  20 octombrie 2008, 17:37

in aceasta priviinta ai dreptate,dar totusi sa sti si ca datorita presei apar suspiciunile…….
in alta ordine de idei ,spunele colegilor tai care se ocupa de liga 2 ca meciul prefab. modelu-fc ploiesti s-a incheiat 2-2
au trecut 3 zile de la meci si nu sunteti in stare sa modificati un rezultat…….

yoda  •  20 octombrie 2008, 17:38

Este fireasca atitudinea cerlor din fotbal: jucatori, patroni arbitri, intotdeauna cred ca este vorba de o conspiratie impotriva lor de la adversari prin intermediul presei, mai ales celei sportive.

Cătălin Tolontan  •  20 octombrie 2008, 17:40

ludas: teoria conspiratiei nu vizeaza exagerarile, care exista, ai dreptate, ci intentiile 🙂

sorin  •  20 octombrie 2008, 17:43

asta e un fel de „inductie subliminala”? ****
Dintr-un calup de stiri asa zis „sportive”, 85 % este umplut cu stiri care nu au nicio legatura cu sportul… ce pantofi si-a luat verisoara unei nepoate de a nu stiu cui care e vecin cu vreun var de-al unui fotbalist, etc.
Sa va fie rusine…adica nu voua, celor care v-au facut oameni de presa **** .Si nici macar lor… celor care ar trebui sa va „corecteze” ineptiile lingvstice, ortoepice si de punctuatie, inainte de a afisa un articol si asa de prost gust si fara valoare informativa

popica  •  20 octombrie 2008, 17:46

nu stiu cum sa intampla, dar cam tot timpul ziaristii fac greseli. probabil nici nu nu crezi ceea ce spui cu privire la faptul ca voi ziarele sportive nu faceti concurenta.. ba baiatule pe ce lume traiesti? eu cred ca de asta scrieti toate aburelile si minciunile. cum iti explici ca aceeasi stire apare si in prosport si in gazeta cu titlu”exclusiv gsp, sai prosport”. cataline esti pe langa….

Racul  •  20 octombrie 2008, 17:48

Presa e cel putin complicea acestei stari de fapt.

Ady din New York, acum prin Bucale…  •  20 octombrie 2008, 17:55

Cred ca voi alimentati suspiciunile, voi le bagati in subconstientul lor…Voi sunteti de ris nu ei…de voi ridem nu de ei. Si sincer, ****

iQ666  •  20 octombrie 2008, 18:04

tolo, ia fa un sondaj printre conducatorii din prima liga intrebandu-i cine e alina dumitru (ma rog, la ce trupa canta ea :D) sa vedem de-si mai aminteste cineva de ea, desi acu’ 2 luni era pe prima pagina 🙂

explorish  •  20 octombrie 2008, 18:22

ca parca voi nu turnati gaz peste focul impresiilor lor… ni la ei sfintii 😛

feddvdd  •  20 octombrie 2008, 18:23

ce conspiratie,frate ? in liga lu` mitica? neee…conspiratie este intre cei ce conduc lumea,reptilienii si francmasonii,care se inmultesc intre ei,in asa fel incat doar rasa lor pura sa conduca omenirea. nu degeaba toti seamana unii cu altii,de la bush la regina angliei si tony blair…

ps
cu razvan rotaru ce ati avut? l-ati pus specialist pe steaua,pe zelgin,adus de la pro, ca sa scrie din burta subiecte…ca si la pro !fvf

eu  •  20 octombrie 2008, 18:26

CONDUCATORII ECHIPELOR NOASTRE SUNT NISTE MASCARICI, DIN CAUZA ASTA FOTBALUL NOSTRU E INCA JOS CA NIVEL …DE CAND UN CONDUCATOR COMENTEAZA GRESELILE ARBITRULUI???? CE TREAABA ARE EL CU ASTA??? …daca baga bani la echipa asta nu inseamna ca are dreptul sa spuna orice tampenie! La noi fiecare striga „hotul” si hotii tot ei sunt! LA NOI NICIOADATA NU VEZI UN CONDUCATOR SA SPUNA „da domnule astazi am jucat prost si meritam sa pierdem!!” …nu, la noi mereu vina o au altii:arbitrii,ziaristi,spectatori,vremea,terenul,televiziunea,etc! ca atare, tovarasilor conducatori …pana sa deveniti domni mai aveti!!! mai urmariti liga engleza din cand in cand, poate invatati ceva!!!

iulian  •  20 octombrie 2008, 18:29

in partea cealalta de lume, numita occidentala, cluburile de fotbal, in special, au venituri considerabile si din vanzarea tricourilor cu numele jucatorilor. cumparate de catre suporteri. in romania, lucrul acesta este dificil. si nu doar din considerente tehnice: lipsa de interes a cluburilor, cererea mica din motive materiale a fanilor, etc.. mai este ceva ce depaseste marketingul corect si respectul pt club si fani, deopotriva: nu s-a gasit inca calea de a inscriptiona tricourile cu numele „oamenilor de fotbal”. cum vor suporta turcu , becali, penescu , borcea, copos, sandu, s.a., insulta de a fi in plan secund, in timp ce acei pe care ii platesc se bucura de o mai buna asezare in rafturile preferintelor publicului? intrebarea si raspunsul ne apartin. orice le-am spune noi, ei ar suspecta negresit feed-back-ul. in lumea sportului romanesc toata lumea suspecteaza pe cel de langa el. nu exista colegi, exista aliati; nu exista adversari, exista dusmani; nu exista fair-play, exista aranjamente; nu exista suporteri, exista oameni pe care ii platesc altii sau ei sa le strige numele sau sa le duca numele in mizerie; nu exista presa, exista niste oameni care au darul scrisului si al cuvantului, dar folosesc tala(e)ntul in sprijinul unor interese. si nu doar in sport. as da un exemplu: nu exista vot, cineva hotaraste conducatorii, nu invingatorii. in orice caz, nu noi. vor sa creada si sa ne faca sa credem ca putem fi anulati, ca ratiunea nu trebuie sa nasca opinii ci doar momente se a specula in ce tabara trebuie sa te bagi. ei gresesc. dar e o etapa pe care trebuie sa o trecem. o societate bolnava se poate imuniza la o boala autodobandita. e momentul sa depasim teasing-ul sa apludam si sa amendam pana vor intelege. intoarcerea spatelui e ultimul resort. mingea autoanalizei si a corectiei e in terenul ei: sa-i invatam sa joace.

SAVI BRATESCU-din AMERICA,SUA,LOS ANGELES  •  20 octombrie 2008, 18:32

PRESSA SPORTIVA ,DE FOTBAL ,din romania ?GSPsi pro sport SINT „ARESTATE”DE OAMENII POLITICI ,,??????????pasionatii de sport,fotbal din ROMPANIA,se pling ca cineva ,i-i cenzureaza,li se TAIE ARTICOLELE?LI SE MASACREAZA ARTICOLE CE PREZINTA ADEVARUL,,,,,din fotbalul pro liga1 si sportul din ROMANIA,tara membru nr 26,in UE UNIUNEA EUROPEEANA,si UEFA si fifa,din 1 dec 2007.ESTE ADEVARAT DOMNULE ZIARIST RED SEF ?GSP?CATALIN TOLONTAL.MICHEL PLATINI,pres UEFA ,este foarte suparat pe aceasta problema.daca se mai repeta,UEFA,va trimite o comisie juridica,imediat cu primul avion,si v-or ateriza la ZIARUL DV GSP ?DIN ROMANIA BUCURESTI,si risca-ti vinovatii risca sanctiuni grave,pina la excluderea din presa si interzicerea ziarului,si judecarea celor vinovati de „ARESTAREA”ADEVARULUI DIN SPORT FOTBAL?IN JUSTITIA ROMANA SI EUROPEEANA ?UEFA,fifa,su ue.ATENTIE ?CELOR VINOVATI?ULTIMUL ULTIMATUM.ASA SA NE AJUTE DUMNEZEU.

El Fugitivo  •  20 octombrie 2008, 18:40

Nu e nimic nou la noi. Poporul roman sufera din plin de mania persecutiei si paranoia, la toate nivelurile societatii. Asta face parte din cultura acestui popor. Romanii nostrii dragi sunt cei care cauta sa citeasca pemanent printre randuri, cei care se intreaba permanent ce-o fi vrut asta sa zica? ce urmareste prin asta? Asta e boala nationala, pentru ca suntem un popor de fatarnici, tepari, smecheri si alte jivine. Noi nu suntem deschisi, franc, pe fata, directi, corecti. NU. Acesta este adevarul.

nebunu’  •  20 octombrie 2008, 19:22

INFORMATIA – d-le Tolontan; Aceasta lume despre care vorbesti d-ta este dominata de informatii iar cel care le detine si le foloseste cu, cap va avea castig de cauza;
De unde apar anumite stiri ??? tot de la liderii din fotbal care suna si dau in gat pe altii.
D-le Tolontan , in redactia GSP exista ziaristi partinitori???? (Ex. Dan Udrea)

adi  •  20 octombrie 2008, 19:57

Atunci va rog eu mult sa-mi raspundeti la o intrebare:de ce pe gsp.ro stirile despre steaua sint mai multe decit despre celelalte echipe,insumate?!(proportia se mai schimba in unele zile,fortata de evenimente)Si va rog sa nu indrazniti sa ma contraziceti,macar din respectul fata de un seaman.
Sau de ce in ziarul dvs,in editia de transilvania primele 7 pagini sint cu si despre steaua?Astept pe mail un raspuns,chiar sint curios,daca nu e deranj.
Numa’ bine.

petre stelistu  •  20 octombrie 2008, 21:16

Dupa cum comentati ,se vede destul de clar ca sunteti impotriva stelei.Se vede destul de clar ca doriti destabilizare in Ghencea,dar nu datorita clubului ci datorita urei pe care o aveti fata de Becali.Nu sunteti deloc profesionisti,datorita faptului ca nu sunteti destul de priceputi la ceea ce vorbiti.Multi dintre voi,ziaristii,habar nu aveti de fotbal,dar nu incercati sa intervievati oamenii capabili de ceea ce doriti sa transmiteti publicului.Probabil aveti doar nr. de telefon a unor conducatori ce doresc si vor sa se afle pe paginele ziarelor dumneavoastre,in rest cateodata mai apare Lita Dumitru,domnul Ienei,Balint si cam atat.Asta inseamna ca nu avem cine stie ce istorie in fotbal sau chiar in sport.Pacat,mare pacat,iar de vina doar voi sunteti.

joy division  •  20 octombrie 2008, 21:25

pt adi on: raspunusl e foarte simplu stteaua are mai multi suporteri decat celelalte echipe la un loc.nu e bine sau rau asta e doar adevarul de pe piata

YODA TV  •  20 octombrie 2008, 21:51

Tineti minte la mine: presa este instrumentul PERFECT de manipulare, uitati-va si voi la cateva chestiuni: fenomenul Gigi Becali, Elodia, traian basescu, presa foloseste anumite cai care s-ar putea sa se intoarca impotriva ei. Greu , dar posibil

adi  •  20 octombrie 2008, 23:22

Din primele 30 de articole,15 sint cu sau depre steaua(chiar si indirect) si 15 despre …restul.
Dar e doar pura coincidenta,stati calmi.
Sau : pai vine meciul cu Lyon,cum sa nu scriem de steaua?
De CFR o sa scrieti la fel?Ca vine meciul cu Bordeaux.
Din pacate si peste o saptamina,o luna,va fi la fel.
Teoria conspiratiei? Vezi de treaba,pura coincidenta.

dan  •  20 octombrie 2008, 23:38

sa fim seriosi tolo. fie cei implicati in cazurile „bomba” descrise de voi au obrazul foarte gros, fie dovezile prezentate in presa sunt atat de subtiri incat frizeaza ridicolul..

nu ca apar personaje de gen Becali..da 90% din presa sportiva = can-can. pina la urma intrebarea ta e retorica. din pacate putini se vor prinde…

durden  •  21 octombrie 2008, 0:36

@dl.tolontan

sa stiti ca pana la un punct sunt de acord cu dvs.insa doar pana la un punct.va plangeti de conducatorii care vorbesc despre alte lucruri decat despre fotbal…INSA DVS INSIVA (gsp,prosport etc) dati legate f putin sau chiar deloc de jocul in sine.NUMAI STIRI GEN:”becali a zis”,”copos a raspuns”,”dragomir da in gat pe nu stiu cine”.unde-s stirile despre DANCIULESCU,TRICA,LACATUS,SABAU PETRESCU SAU ALTI OAMENI CARE CHIAR CREAZA FENOMENUL NUMIT FOTBAL?!!?!?cei citati de dvs creaza numai mirajul numit bani…

TAViX  •  21 octombrie 2008, 3:18

Tolo, respect.
Dar o intrebare iti pun, apropo de „teoria conspiratiei”. Poti sa-mi explici te rog de ce ziarul tau, dar mai ales cel concurent au cel putin, zilnic , 5-6 articole cu prostul tarii, nu-i dau numele se deduce usor???? De ce Cataline? Chiar credeti ca pe noi ne intereseaza sa fim intoxicati de acest personaj **** si cercetat non-stop de DNA si procuratura??? Asta a ajuns sa fie modelul presei si al tinerilor din Romania???? Daca-mi spui ca e vorba de ratting, atunci Cataline, nu sunteti cu nimic mai prejos decat „fetele” de pe centura.
Numai bine.

romania inedit  •  21 octombrie 2008, 3:27

Ziarele sportive sunt ziare scrise in proportie de 80 % de profesionisti !
Ar trebui sa faceti o radiografie mai exacta , adica cine a sunat si ce a intrebat , plus ce a declarat !

robert  •  21 octombrie 2008, 6:45

de ce nu spuneti nici un cuvint despre performantele Stelei de anul acesta din LIGA CAMPIONILOR LA HANDBAL? traim intr-o tara de barfitori, iar pe zi ce trece imi dau seama ca barbatii sunt cele mai mari tate!asa comentati si deciziile patronului dvs?atmosfera la acest trust de „presa de fotbal” este una UTM-ista , dar cu un singur amendament: lipseste autocritica!

mm  •  21 octombrie 2008, 7:56

O scrisoare de la un ziarist catre o mana de insi…
Poate maine poimaine veti scrie cate ceva si despre sport.
Va mai amintiti de sport?

ilik  •  21 octombrie 2008, 8:09

jurnalismul sportiv facut de voi este egal cu un cancan de 2 lei….mai bun era ziarul sportul de pe vremea comunismului chiar daca atunci cand steaua a luat cupa campionilor era scris mic intr-un colt…***

Aur  •  21 octombrie 2008, 8:11

Domnule Tolontan,
Mi se pare bizara atitudinea dvs.de victima inocenta a sistemului,in conditiile in care acest …sistem este in mare masura,creatia dvs.a presei.Este neplacut, sa vi se dea riposta, pe care o meritati din plin la campaniile orchestrate,pe care le desfasurati,alegandu-va tintele ce va aduc cea mai mare cota de interes din partea publicului.Cum Steaua este unica,Lacatus este unic,chiar si Becali,in felul lui este unic,nu puteau lipsi de pe lista tintelor dvs.Haideti sa fiu mai concret:Ce ati spune dvs.daca un ziar ar declansa, de maine, o campanie in care sa demonstreze, cu sondaje de opinie, ca santeti un ziarist de duzina,ce n-a apucat nici pana la aceasta varsta sa iasa de sub fusta lui …taica Ioanitoaia?V-ati simti in acelas fel in care se simte in aceste momente Lacatus,un monument al fotbalului romanesc,care are suficiente disponibilitati de a deveni un mare antrenor si care-si vede munca compromisa de modul pervers in care ziarul dvs.induce in mintea propriilor suporteri ideea ca trebuie sa renunte.Asa ca sa-mi fie cu iertare,atitudinea dvs.poate pacali pe cine intreaba,nu pe cine…cumpara.

Alegz  •  21 octombrie 2008, 8:23

Chiar credeti ca ne mai duceti cu zaharelul ???
ziar de sport!! pf .. Tabloid din sport poate da ..
1) Scoateti scandaluri din piatra seaca mai ceva ca Libertatea sau Cancan …
2) Puneti stiri total aiurea pe care apoi le scimbati de 2-3 ori cand va corecteza cititorii in comentarii (gen super gol in meciulu cutare .. si erau alte 2 echipe)
3) Aveti niste comentatori de multe ori pe langa eveniment .. au fost momente cand nici nu stiau cine cu cine joaca ( ex. Buzarin .. e chiar mai distractiv decat Divertis)
4) Puneti smiley’s la cam toate articole .. si de multe ori puse pe ironii, in loc sa comentati „sportiv” meciul/faza
5) 50% din articolo ( dc nu mai mult ) is pline de „pariaza pe” parka ati angajatii acestor case de pariuri
6) Dati stiri cu nush cine vb despre nush ce echipa, desi a fost data afara sau au plecat de cel putin 2-3 ani de la echipa ..
7) NU stiti alte sporturi decat fotbal .. sa te mandresti ca esti ziarist sportiv dar sa nu stii ce este un „yuko” sau un „koka” si sa te mai si mandresti cu asta este chiar jalnik! Eu si de rusine ma interesam mai ales cand trebuia sa scriu despre prima romanca campiona olimpica la Judo.
8) atunci cand sunteti „fortati” sa scriti despre alte sporturi decat fotbal .. se vede in articole o lipsa sa de interes si chiar aroganta (gen n-a al naibi ca a castigat si asta ceva si akum m-a pus sefu sa scriu articolul)

Claudiu  •  21 octombrie 2008, 8:26

Ai si tu d-ta dreptate, da’ chiar vrei sa te credem 100%?

Your Travel World  •  21 octombrie 2008, 10:09

Nu cred ca tine gsp-ul cu cineva anume, ca si in gsp unii tin cu steaua altii cu dinamo altii cu cfr sau craiova, de aceea e greu sa fii jurnalist si putini reusesc, pentru ca trebuie sa fii obiectiv dar in acelasi timp sa pui suflet pentru ceea ce faci. daca iubesti fotbalul nu poti sa nu tii cu o echipa, iar daca nu il iubesti nu vei fi niciodata un mare jurnalist de sport.

c0c0_65  •  21 octombrie 2008, 10:09

Chiar toti va suns sau numai cei care au acces la voi?

axel  •  21 octombrie 2008, 10:11

Aur

Lacatus a avut destul timp si destule ocazii sa demonstreze ca-i antrenor

Inainte sa antreneze steaua a fost pe la brasov, galati, arad, national..

sigur echipe mici, dar si d petrescu a facut treaba la o echipa mica. dar omu’ nu poate si nu stie

Sistemul nu e creatia presei. El exista dinainte de a aparea presa libera in romania

Syser  •  21 octombrie 2008, 10:50

O fi „gresind” jurnalistii, dar redactia in totalitatea ei nu greseste. O face intentionat! Cand vezi ca ziarul este plin de articole scrise de mai toti jurnalistii, despre aceleasi 2-3 echipe care nici macar nu sunt cele mai bune din RO, chiar si cand alte echipe au evenimente, iti pui intrebarea daca mai vobim de greseala, sau mai degraba de subiectivism constant (ca doar si ziaristul bucurestean simpatizeaza cu o echipa, tot din Bucuresti)***

gogu=covasna  •  21 octombrie 2008, 11:02

D-le Tolontan!N-ar fi mai bine daca ati uita sa mai scrieti despre mascariciul tarii?Stiti bine despre cine este vorba.Un ** pe primele pagini,care rade de DNA,rade de procurori,de judecatori,ce mai de toata lumea pentru ca avere ca a lui nu are nimeni!Pai am ajuns sa ne masuram inteligenta in averi?Ce exemplu putem da tinerei generatii?Safure sa insele,adica sa umble cu necuratul dupa care sa se duca la muntele Athos pentru ca pacatele sa-i fie iertate?Sa-si bata joc de orice si oricine,pentru ca astfel va fi un mare lider si un om iubit?Urat mos de a educa tineretul!***

DanD  •  21 octombrie 2008, 11:07

IN ARTICOLELE VOASTRE GASIM MAI MULTA FILOSOFIE IEFTINA DECAT GAZETARIE SPORTIVA.
VOI VA PRICEPETI LA TOATE,SUNTETI PSIHOLOGI,PEDAGOGI,FILOSOFI,NUMAI CE TREBUIE NU SUNTETI – ADICA ZIARISTI SPORTIVI.AR TREBUI SA VA LIMITATI NUMAI LA CEEA CE TREBUIE SA FACETI VOI – SA FITI OBIECTIVI ,SA CRITICATI CAND TREBUIE(SA CRITICATI AM ZIS, NU SA-I DESFIINTATI PE CEI PE CARE-I AVETI IN VIZOR)SA LAUDATI CAND E CAZUL(CEEA CE FACETI FOARTE PUTIN-PTR.CA LAUDA NU ADUCE RATING PE CAND CIRCUL DA)SI NU IN ULTIMUL RAND SA-I RESPECTATI PE CEI DESPRE CARE SCRIETI – PTR. CA DACA NU AR FI EI NU ATI AVEA OBIECTUL MUNCII VOASTRE SI ASA BUNI,RAI SUNT AI NOSTRI SI MERITA RESPECTUL NOSTRU CHIAR DACA NU TOTDEAUNA NU IESE CUM VREM NOI.MAI LASATI RATINGUL ***

stelistu’  •  21 octombrie 2008, 11:21

Ziaristii gresesc doar pentru a aduce mai multi bani ziarului si niciodata inpotriva lui.

Mereu vorbiti de „surse neoficiale din cadrul clubului” ca am inceput sa nu mai credem nimic.

De fapt in ziare cred ca apare c-am 10% stiri pe bune iar restu de 90% sunt nascociri are ziaristilor.

Aici nu vorbesc doar de GSP ci de toate ziarele de sport din romania.

Oare ce ar fi daca am vorbi doar despre jocul de fotbal? Nu si de ce zic oameni mici ca becali sau taher. Pot sa bage cati bani vor ei in fotbal daca nu pricep nimic si vorbesc doar aberatii.

Eu unul as vrea sa ii vad la TV si pe net pe: ilie, iordanescu,petrescu, hagi, popescu, sabau si pe toti care sunt cu adevarat profesionisti si care au mancat fotbal pe paine toata viata lor. Oameni care au avut picioarele rupte pe terenul de fotbal, oameni care au vazut peste 1000000 de partide si care stiu, inteleg si traiesc fenomenul. Oameni care sunt idolii tribunelor si simpla lor prezenta pe un stadion inpune respect si tribunele se cutremura. nu oameni ca becali care afiseaza un mesaj de genu: HAIDETI SA FACEM POZE CU MAIMUTA!

Nu ma intereseaza ce zic ciobanii sau alti conducatori de cluburi care nu au nici in clin nici in maneca treaba cu fotbalul.

EU AS VREA SA VAD DOAR FOTBAL. FARA CIOBANI, TAHERISITI, BECALISTI, SI ALTE RUSINI. EI SA BAGE BANI SI SA TACA. exemple sunt in toata lumea la cluburi mult mai puternice si mai bogate.

Cătălin Tolontan  •  21 octombrie 2008, 11:43

c0c0_65: cine doreste poate intra in dialog cu noi. Nu doar presedintii. Cum adik „presedintii care au acces”? Tu te afli acum in dialog cu noi.

Mihai  •  21 octombrie 2008, 12:18

articol scris deageaba!

in ultima vreme nu prea are rost sa mai vin pe blogul asta, tolo!

Comentează