Satelitul anxios

Egalul din Ghencea într-o singură cheie şi în două observaţii:

luni, 27 octombrie 2008, 11:24

Egalul din Ghencea într-o singură cheie şi în două observaţii:

1. Buzăul e un satelit otrăvit, un capriciu al lui Gigi Becali care se întoarce împotriva lui Gigi Becali. E a doua oară cînd echipa celui care a devenit patron pentru că a fost finanţat de stelist încurcă socotelile… Houston, aveţi o problemă! Din punct de vedere fotbalistic, e benefic şi inexplicabil. Din punctul de vedere al suporterilor stelişti, este frustrant.

De ce să ai o trupă secundă, fie ea şi informală, de ce să culegi ironiile şi să risipeşti punctele? Becali spune „eu sînt corect” şi, în raport cu Buzăul, are dreptate. El este un patron paradoxal şi, chiar dacă observaţia se întîmplă în plină contestare a sa, nu poţi să nu remarci din ce fibră stranie e construit acest om care nu se dă în lături să umple valiza cu bani cu destinaţia Cluj, dar în schimb mizează pe valoarea echipei sale cînd lucrurile s-ar fi rezolvat simplu cu un telefon.

În cazul în care episodul s-ar fi petrecut cu Lăcătuş pe bancă, toată lumea ar fi spus că rezistenţa Buzăului a fost pretextul de a-l schimba pe antrenor. Aşa, nu are nici o noimă. Alta decît felul de a fi al lui Becali, cel care nu poate trăi într-o continuă minciună. Dacă eşti suporter stelist nu-ţi convine observaţia, mai ales că eşti pornit „să plece din Ghencea!”. Însă faptele asta spun.

2. Arbitrul Drăgănescu a inventat un penalty pentru Steaua. Minutul 86, graba şi faza însăşi spun toată povestea şi nimic nu e de adăugat. Pe vremuri, un arbitru ar fi ştiut să nu se expună, e şi asta o formă a vicleniei. În candoarea sa orientată spre a ajuta gazdele, Drăgănescu n-a realizat că intră la mijloc. Treaba lui.


Comentarii (45)Adaugă comentariu

YODA BLOG  •  27 octombrie 2008, 11:38

Este benefic si este explicabil, NU inexplicabil.

prada  •  27 octombrie 2008, 11:43

ar trebui sa-ti ceri scuze, tolontane, dupa toate acuzele de fraudare a partidelor pe care le joaca steaua pe care le-ai facut. dar tu nu faci decat sa-ti reglezi putin tunurile – acum nu mai e becali, e arbitrul. cu un simplu telefon s-ar fi rezolvat si partida din campionatul trecut, iar cazul ‘valiza’ n-ar mai fi existat.

radu  •  27 octombrie 2008, 11:55

Clasic.Nimeni,nici un adversar nu i-o trage mai bine lui becali decat propriile-i creatii!

Ovidiu Miron  •  27 octombrie 2008, 11:56

Cataline, hai sa ne oprim din aceasta febra impotriva lui George Becali.

Uneori face declaratii prin care isi jigneste oamenii din propria echipa. Dar sa nu punem pe vaporul premierii de la Cluj toata nemultumirea adunata in timp. Nu e mita. Daca aia e mita, inseamna ca 95% dintre romani ar trebui sa fie acum dupa gratii.

Uite, vezi? De aia bloggerii sunt tot mai cititi. Oamenii nu mai iau de bune parerile ziaristilor. Fie ei si foarte buni.

Marpha Blog  •  27 octombrie 2008, 11:58

Sunt stelist..urasc ziarisitii si multele mizerii pe care le baga cititorilor in cap..

Dar „Arbitrul Drăgănescu a inventat un penalty pentru Steaua.” este o propozitie corecta..

Ovidiu Miron  •  27 octombrie 2008, 12:01

In articolul de azi scoti in evidenta si lucrurile bune ale patronului Stelei. Si nu e prima data. Asta e bine.

Doar ca expresiile cu „minciuna in care traieste Becali” sunt exagerate. Repet, nu imi place cum se comporta. Dar sa nu exageram defectele sale. Corneliu Iacubov nu a patit nimic. Si acum vrem sa dam un exemplu atunci cand nu e cazul.

CITESTE-MA!!!  •  27 octombrie 2008, 12:05

catalin,nimeni nu-i reproseaza lipsa de corectitudine,ci atitudinea dictatoriala si lipsa unor oameni cu coloana vertebrala care sa-i spuna stop!
in fine,in alta ordine de idei,mi se pare deranjanta atitudinea voastra de a-l ajuta pe mm stoica sa discrediteze steaua si actuala conducere. ok, sunt multe lucruri in neregula la steaua,dar gsp-ul s-a transformat in portavocea lui mm. sa stiti ca nu suntem toti prosti,poate usor paranoici :),dar lucrurile se vad,iar mm a capatat ”intrare” la ziarul vostru si discrediteaza permanent steaua. e normala supararea lui,pt. ca a fost alungat de acolo, dar gsp ar trebui sa fie obiectiv si sa nu creada ca nu se observa atitudinea de portavoce pt. mm.
acum a devenit si consultantul vostru de specialitate…intr-o seara spunea ca nu se coboara la nivelul lui piturca,niciodata n-a facut-o,dar voi ar trebui sa-i improspatati memoria,sa-i amintiti pumnii dati unui suporter sau incasati de la borcea…asta-i nivelul lui!

Cătălin Tolontan  •  27 octombrie 2008, 12:07

prada: asadar, diavolul nu se mai imbraca de la prada 🙂 prada acuza. mi-am cerut scuze ori de cite ori am gresit. acum e cazul

calin  •  27 octombrie 2008, 12:12

lasa vrajeala daca buzaul e satelitul stelei ce sa spui de jocul ordinar al otelului cu dinamo cind nu stiau otelarii cum sa mai lase spatii sa poata marca dinamovistii

Adrian_237  •  27 octombrie 2008, 12:12

becali nu poate trai intr-o continua minciuna?!asta nu credeam s-o aud vreodata!toti stelistii adevarati s-au saturat de becali!!!sa plece odata…

Alexandru (VDA)  •  27 octombrie 2008, 12:18

Felicitarile mele pentru articol .
Bineinteles ca stelistii se dau lezati dar defapt ei ar trebui sa fie rusinati de realitate fiindca ajutorul din partea arbitrilor a fost evident . Dar ei uunt obisnuiti ca toata lumea sa treaca cu vederea , inclusiv ziaristii . Cum apare unu care spune lucrurilor pe nume, este injurat la foc automat de care toti ***** .
Cataline , nu-ti cere scuze !!! nu ai de ce !!
PS : de ce nu merge sa postez ?!

Cristian  •  27 octombrie 2008, 12:20

Imi aduc aminte ca si in cazul meciului golului de pomina al lui Bunica ati sugerat ca a fost vorba de un blat ratat.
Acum insinuati ca a lipsit doar un telefon pentru perfectarea aranjamentului. Stiti dvs sigur, trebuia sa fie blat!
Trebuie sa fie teribil de frustrant ca realitatea sa previna teza favorita in relatie cu presupusele conspiratii Stelei, dar totusi e de-a dreptul pervers sa vezi blat si cand Steaua pierde puncte cu cele mai slabe echipe din campionat.

Bogdan  •  27 octombrie 2008, 12:20

Buna Cata,

Observatiile tale sunt corecte.Sunt stelist de foarte multi ani, de pe vremea cand Steaua juca fotbal, nu mima fotbal.Sper sa ma insel, dar cred ca este inceputul sfarsitului ….

Si totusi, Hai STEAUA !!!!

Help  •  27 octombrie 2008, 12:23

D-le Tolontan va rog sa ne ajutati sa scapam de **** – Gigi Becali care distruge Steaua. Multumim anticipat. Un grup de suporteri stelisti disperati.

explorish  •  27 octombrie 2008, 12:25

becali nu e nici corect, dar nici prost. incult, poate, dar nu prost. cu valizele o poate da la intors, dar cu buzaul nu, dupa cate chestii autodenuntatoare a declarat referitor la ei. toata lumea sta cu ochii cat cepele si tunurile pregatite pe meciurile cu buzaul. articolele gata scrise pe trei sferturi, toate cu acuze si ironii, asteptand fluierul final. daca pe becali il duce capul, si il duce, daca e sa aleaga un singur meci pe care sa-l joace corect in campionat, e acela cu gloria „the satellite” buzau.

stelistu’  •  27 octombrie 2008, 12:32

din ce am vazut prin ziare se pare ca, Capetanos a fost cel mai bun om de pe teren. Asta e grav, foarte grav.
iar banel care are un psihic slab a ajuns sa execute penaltiuri… si mai grav.

umeaza ca Zapata sa ajunga golgheterul echipei cu 2 goluri pe sezon si gata.

Alexandru (VDA)  •  27 octombrie 2008, 12:32

@ explorish

Exact asta ziceam si eu . Becali o fi el incult dar nu e prost si e tare viclean .
Sti cum e vb aia : Nu te pune cu prostu’ ca are mintea odihnita !!

Eli48  •  27 octombrie 2008, 12:32

…”cel care nu poate trai intr-o continua minciuna”, spuneti dumneavoastra. Ba nu. In raport cu Steaua, Becali traieste intr-o permanenta minciuna: a valorii, a performantei, a dragostei fata de culorile clubului etc. E drept, banii din conturi, probabl, ii permit sa sustina clubul doar din dobanzile de la banca, adica, fara sa piarda prea mult. Pentru acest fanfaron, performanta nu conteaza decat in masura in care il ajuta la sustinerea imaginii. Acum vreo doi ani, parca, ii recunostea asta lui Tatulici, intr-un interviu trecut cu vederea. De fapt, in afara de smecheriile imobiliare si violentele de tot felul, toata viata lui Becali e o minciuna. Necazul e ca, atat viata lui Becali, cat si minciuna lui, ne agreseaza zilnic, chiar si fara sa vrem, prin insistenta cu care presa se ocupa de el.

Cosmin  •  27 octombrie 2008, 12:35

Fratilor, asta este consecinta implicarii a mareului ****, „specialist in toate”.Niciun antrenor nu va putea face ceva in liniste, atat timp cat **** nu respecta niste reguli de bun simt, adica sa lase echipa in pace si sa nu se mai bage.

Cătălin Tolontan  •  27 octombrie 2008, 12:40

explorish : inteleg ce spui, dar observatia ta are si o doza de exagerare: nu e meciul cu buzaul singurul corect al stelei. hai sa fim seriosi!

costi bz  •  27 octombrie 2008, 12:44

Noi nu mai scapam de asta nici in mormant !

Daca dupa rezultatele astea mai ziceti ca gloria e satelitul stelei , sunteti praf !

Contra  •  27 octombrie 2008, 12:45

Ca de obicei, va jucati cu cuvintele intr-un joc periculos: nu este mai frustrant, pentru mine, ca suportet stelist, faptul ca pierd cu Gloria Buzau, decit daca pierd cu oricare alta echipa.

Stoica Ion  •  27 octombrie 2008, 12:48

Nu inteleg o chestie: de ce zice domnul autor ca arbitrul a „inventat” (un) penalty?
Mentalitatea asta este paguboasa…
Eu am vazut un aparator zburand cu un picior pe sus intr-un salt tip „Radoi” in vremurile lui rele, in careu. Kapetanos era cu mingea pe piept, ala sare cu piciorul si..si? „Inventeaza” un penalty.
Pai e corect ? Eu zic ca a fost penalty, nu inventie, nu conspiratie. Sigur, e mai palpitant si mai rentabil jurnalistic vorbind sa „demasti” conspiratii.

Alexandru (VDA)  •  27 octombrie 2008, 12:49

@ Tolontan

Ai dreptate . Nu este singurul . Doar derby-urile mai sunt corecte :)) . Glumeam binenteles . Problema este ca steaua este si excesiv favorizata de arbitri . „Din greseala” sunt ajutati binenteles , asa cum zicea Giovani Becali =)) .

armata ultra  •  27 octombrie 2008, 12:49

din ce-am vazut la decesul etapei, totusi steaua a avut si-un penalti valabil. asa ca draganescu n-a gresit asa mult pe cat ziceti voi

Alexandru (VDA)  •  27 octombrie 2008, 12:51

@ Costi bz

Daca dupa toate declaratiile si vizitele la Buzau ale lui BEcali ( cand ii facea tactica lui Fane Stoica!!!) continui sa negi evidentul , inseamna ca tu nu esti doar praf ci PRAF SI PULBERE !
Numai bine 😉

alix  •  27 octombrie 2008, 12:56

domnul tolontan, am auzit ca gigi isi trimite rudele la case de pariuri pentru a pune bani pe infrangeri si rezultate de egalitate a stelei.este adevarat?si dak este ar trebui boicotat de toti suporterii din tara si de toata presa,e deja prea mult.

Lost  •  27 octombrie 2008, 12:59

Cu totii am invatat ca nimic nu e imposibil. Solutia o avem cu totii, e in mintea tuturor, sa scapam de acest mucegai care se intinde peste toata dulceata…..pai cum sa scapam? avem nevoie de o lingura cu care sa curatam mucegaiul de deasupra….e chiar asa de greu? cine trebuie sa ne ajute? DNA, Basescu, Putin, sau chiar noi suporterii? Pentru Becali, Steaua e doar o jucarie la care a visat toata viata, o jucarie pe care a dorit-o din tot sufletul dar dupa ce a avut-o si-a batut joc de ea stricand-o. Acum jucaria abia se mai tine sa nu se dezmebreze total. Oare o sa o duca la repart sau o sa o arunce pentru ca e stricata ? eu cred ca nici una nici alta.

cara  •  27 octombrie 2008, 13:00

faptele cam astea sunt insa concluzia e gresita .singurul motiv pt care gigi nu a intervenit la buzoieni sa o lase mai moale e mandria lui.cum se putea duce el la litu sau pitu sau cum ii mai cheama pe ceilalti stelisti cand tocmai el marele conducator i-a exilat la buzau pt ca nu au valoare de steaua?asta e singurul motiv pt care nu le-a cerut sa-i dea meciul .

Doctorul  •  27 octombrie 2008, 13:03

Tolo,

Hai sa ne aducem aminte ca unul din jucatorii Stelei spunea ca : „Buzaul nu are cum sa ne puna probleme”. Corect. Buzaul nu are cum. Avem noi.
Poate o sa zici ca nu-s normal, dar Lovin a ajuns cel mai bun jucator de la Steaua. O dovada?

FLORIN LOVIN, mijlocaş Steaua
„Pe mine despărţirea de Lăcătuş m-a durut foarte tare, trebuie să rămînă măcar pînă la iarnă! Dacă nici după egal cu Buzăul nu e supărare, atunci cînd e?”

Peace
Doctorul

bogdan  •  27 octombrie 2008, 13:03

catalin, gandeste-te putin si vei vedea ca steaua a avut, are si va avea mereu cele mai mari probleme in campionat cu echipele la care joaca sau antreneaza fostii stelisti (mai tii minte ce bataie a luat steaua acasa de la national cand o antrena laca?). si asta indiferent cine e patron. ramane sa descoperi tu de ce, si atunci o sa faci un pas in a intelege ce inseamna clubul asta.

io  •  27 octombrie 2008, 13:16

buzaul face egal, steaua pierde, gigi castiga….imagine…lumea zice, ”uite , gigi ce om corect, putea sa aranjeze meciul, dar nu a facut-o”..vin alegerile..eu cu cine votez?

visinel  •  27 octombrie 2008, 13:17

Ati sesizat bine bizareria faptului, dar ati refuzat sa mergeti pana la capat cu logica: ce vreti mai buna dovada ca Steaua nu cumpara meciuri decat aceste intamplari cu Buzaul, si chiar cu Otopeni sau Galati. Daca priviti statistic, acolo unde n-a putut sa castige, nici nu a cumparat! Ofi Becali needucat, **** etc da’uite ca are niste reguli! Si asta derajeaza chiar mai lult decatr bufoneria*** sa in-contestabila!

bagatare si punct ro  •  27 octombrie 2008, 13:18

ai dreptate.

Albu-Sibiu  •  27 octombrie 2008, 13:22

Pentru cineva care a vazut cateva meciuri ale Gloriei Buzau, meciul de ieri era de 1 solist, 100%. Gloria a aratat in multe momente penibil, ca o echipa de liga C, nu de B! Nu stiu daca ati vazut meciul de la Medias, cand Gloria si-a dat vartos de tot cu stangul in dreptul. Cred ca Becali in candoarea sa si la cat de increzut este nici n-a luat in calcul ca formatia cladita cu milioane de euro imprumutati de el Stelei s-ar putea incurca. Eu cand am vazut 1-0 exact dupa pauza, am zis „Gata, meci aranjat, mai dau inca 2 pana la final. Probabil le-a zis buzoienilor cineva la pauza <<Mai baieti, fiti cuminti!”. Am revenit de-abia la 1-1, surprins, pentru a vedea o caricatura de meci, cu faze la care stelistii se calcau pe bombeuri, nu mai stia care sa dea gol primul. Cred ca nu oaspetii au fost de vina pt egalul de ieri ci mai mult mingea fiindca s-a incapatzanat sa nu intre in poarta.
Cat despre arbitraj, era sa strice bunatate de spectacol, s-a varat ca musca in lapte impotriva justitiei divine a fotbalului. Am inteles ca a fost pur si simplu las atunci cand nu l-a eliminat pe Lovin, am vazut si tumultul de lovituri libere potential periculoase ce au fost date Stelei dar cand am vazut si penalty-ul….Ce era daca batea Steaua astfel? Ei se faceau ca ploua, Becali dadea 2 declaratii fair-play ca „prefer sa castig campionatul astfel, nu ma intereseaza” si arbitrul, dupa 2-3 etape de suspendare intra in galeria celor „de casa” ai Stelei, injurati pe toate stadioanele. Mai bine asa: macar radem si noi putin de frustrarea lor. Altadata sa stie: blatul e sfant si te scuteste de dureri de cap. Daca-l ai!

Cătălin Tolontan  •  27 octombrie 2008, 13:24

alix : nu e adevarat, mi se pare absurd ca rudele lui becali ar paria impotriva stelei. de ce si-ar autoprograma becali esecuri ale echipei? e imposibil!

lord belial  •  27 octombrie 2008, 14:02

tolo, recunoaste ca tu, ca stelist, speri ca dorinel sa scuture steaua de praf mai bine decit a facut-o laca. si, doi, nu-i asa ca parca e mai bine cu kapetanos mai mult timp in teren?

Raskolnikov  •  27 octombrie 2008, 14:05

ce satelit catalin…buzaul pare mai degraba un Apophis al stelei ! becali poate spune lejer acum:” am creeat un monstru!”

alin  •  27 octombrie 2008, 14:11

F bine spus. Cand ratezi 11m in minultul 90 la 1-1 cu Buzaul, putea fi Mourinho antrenor, ca tot aia era. BKL greseste, antrenorii gresesc, dar de jucatori? Niste pierduti in spatiu.

Toni Cufran  •  27 octombrie 2008, 14:28

Acesta este riscul jocurilor cu „sateliti”. Daca le castigi, se va spune ca au fost blaturi. Daca le pierzi atunci cand iti permiti, iar sunt blaturi. In realitate, cand joci corect, jucatorii tai au impresia ca vor castiga oricum. Uneori nu iese pesienta. Numai ca la Steaua lucrurile sunt mult mai complicate. Nici cu Otopeni nu a fost mai vesel. Steaua pierde in deplasare si nu castiga acasa. In rest e sublima.

nebunu’  •  27 octombrie 2008, 14:31

Daca nu se va renunta la cativa jucatori si vor fi adusi 2-3 ceva mai valabili nici un antrenor nu va putea face prea multe; Daca a ajuns Goian sa fie atacant!!!!!!!! e grav ;

Vali_B  •  27 octombrie 2008, 14:33

Spunand ca putea sa ii sune pe cei de la Buzau, dar n-a facut-o, dl Becali isi exprima indirect parerea de rau. Probabil ca nu se astepta ca Buzaul sa opuna o rezistenta asa darza. De altfel, dupa cum observa cineva, probabil ca n-a facut-o nici din orgoliu: cum sa-i sune el pe aia, asa de mici fata de el, sa se dea la o parte? Nu in ultimul rand, cred ca a vrut sa vada si ce poate echipa lui, intr-un meci considerat usor. Nu are prea des ocazia de a vedea Steaua intr-un meci jucat pe bune… Pe de alta parte, multe comentarii spun ca Steaua trebuia sa castige oricum acest meci, ca este inadmisibil ca n-a castigat. De ce, de unde? Se neaga in acest fel sansa unei echipe (Buzaul) de a-si apara corect sansele si de a produce o surpriza. Surprize au fost mereu in fotbal, poate de-asta este si iubit. De ce trebuia neaparat ca Steaua sa castige meciul? Steaua a avut ocazii, bare, un 11 m incorect acordat, si totusi n-a castigat. S-a facut intr-un fel dreptate. Trebuie sa observam insa ca echipa Buzaului joaca altceva de cand a venit acest nou antrenor, pare mai solida, mai legata si o sa mai puna probleme in acest campionat.

daeron  •  27 octombrie 2008, 14:42

A inventat un penalty? Cred ca n-ai vazut faza… Si ala din minutul 25? Oricum nu mai conteaza acum, dar asa ca idee…

cfrujeanul  •  27 octombrie 2008, 15:32

Din pacate se poate sa faci si tu parte din generatia celor carora le place sa se imbrace cu haine de firma, pe care sa scrie mare Armani Exchange, Hugo Boss ori Diesel. „Nu conteaza daca e scurta la maneci; ce daca curg pantalonii de pe mine? Nu vezi ce misto scrie AX sau Boss? Habar n-ai! Habar n-ai pentru ca nu iti da prin buzunar sa le cumperi! Ei, uite, eu le cumpar ca sa te oftici tu, si cei ca tine!” Cam asa ar veni replica unuia din generatia de fatada. Un turn de carti fiecare – hranit cu cate o dama de pica ori de cate ori niste dobitoci isi varsa realizarile in public – modele de urmat in contemporan.
Ti-ai pus titlurile dobandite prin scrieri chiar sub titulatura de jurnalist. Ma intreb: oare nu te-ai consacrat deja? trebuie neaparat sa scrii pentru ochii multimii nesatule de scandaluri si marfa ieftina?… sau ochii multimii scriu prin tine? Daca e ultima varianta, imi pare rau sa ti-o spun dar premiile dobandite de tine suna aidoma unor tzoale care nu iti cad bine pe talie.

Dupa ultima partida de ieri – Poli vs CFR – ma asteptam sa citesc reactii la cald, articole pline de vlaga precum meciul pe care l-am urmarit. Un meci care a avut de toate – un meci PESTE CE SE JOACA IN CAMPIONAT. Doua echipe de top, ale noului val – fie el si efemer, daca cineva tine sa ma contrazica cu orice pret. Un meci intre un simbol deja consacrat si unul care incearca sa isi faca loc in cotidian.
Oare de ce ignoranta este atat de pretuita de un popor care plange ca de-a lungul istoriei omenirea l-a bagat in seama doar in vreme de conflicte? Oare de ce imnul nostru national suna ironic de-a dreptul trezirea?

Voi ca jurnalisti trebuie sa dati primii trezirea unei natiuni care intoarce obrazul pentru o palma, striga ca o doare – dar pentru asta ramane la continuare: o ciuca a batailor de joc pe fata.

Ati avut aseara un meci de zile mari: douazeci si cinci de mii de oameni la un meci. Un meci cu ritm cardiac fie el o repriza si jumatate. Un meci pe bune!

Si ati ales ca de obicei: Armani Exchange si Hugo Boss. Oameni buni! Jurnalistilor! Scrieti articole de sport adevarat – nu de analiza conflictelor interne. Disecati meciul nu starea de fapt a unei crize de identitate!

Poate ca ai vazut „Blowing for Columbine”, in care se spunea ca una din posibilele si principalele cauze ale ratei ridicate ale criminalitaii in State o reprezinta audio vizualul cu care se spala materia cenusie a poporului american: violenta vorbita, scrisa si filmata.

Daca ai constiinta, daca distingi binele de rau, pretiosul de ieftin, placutul de penibil
scrie domnule despre valori. Daca nu, macar da valoare scrierilor tale. Macar de dragul hainelor de firma pentru care toti tanjim dar putini ne dam seama ca nu se poarta orisicum.

catalink  •  27 octombrie 2008, 19:22

Pentru cfrujeanul: ai perfecta dreptate. eu sunt timisorean si victoria de aseara m-a bucurat enorm, dar pe cuvant ca daca ar fi castigat cf-ul nu as fi fost foarte suparat. Antena 1 le-a promis membrilor CNA ca va difuza derby-urile, dar nu se tin de cuvant. intentitionez sa reclam A1 la CNA!

Comentează