Publisherii mari se mută exclusiv pe SATI

Mai multe companii de presă, deţinătoare ale unor siteuri importante, printre care se numără Gazeta Sporturilor, MediaPro, Realitatea – Caţavencu, Adevărul Holding şi Intact se gîndesc să comunice faptul că ies din trafic.ro şi rămîn în SATI ca unic sistem recunoscut de BRAT pentru măsurarea audienţei pe net. O decizie finală va fi luată luni. Discuţiile se vor continua la ronewmedia.

joi, 6 noiembrie 2008, 7:22

Mai multe companii de presă, deţinătoare ale unor siteuri importante, printre care se numără Gazeta Sporturilor, MediaPro, Realitatea – Caţavencu, Adevărul Holding şi Intact se gîndesc să comunice faptul că ies din trafic.ro şi rămîn în SATI ca unic sistem recunoscut de BRAT pentru măsurarea audienţei pe net. O decizie finală va fi luată luni. Discuţiile se vor continua la ronewmedia.


Comentarii (11)Adaugă comentariu

Codrut Pinzaru  •  6 noiembrie 2008, 23:07

Mda,
Traiasca sistemul corporatist si criteriile lor exclusiviste.
Chestia cu Netul (si tu stii chestia asta de multa vreme) e ca e cea mai democratica piata din lume. Daca megacorporatiile vor sa-si numere audienta doar pentru ele, treaba lor.

dan  •  7 noiembrie 2008, 1:59

Ar fi o decizie inteleapta. Ca orice studiu sindicalizat, SATI e bine sa fie „currency” pe piata de on-line. Bafta!

De prin piata… » Mircea Scarlatescu  •  7 noiembrie 2008, 12:07

[…] face pasi importanti in a deveni unicul sistem de monitorizare a traficului online pentru “cei […]

Cătălin Tolontan  •  7 noiembrie 2008, 14:23

codrut pinzar: codrut, in brat sint sute de editori, incusiv cei mici, locali, agentii de publicitate, cleinti si firme on line. Nici vorba de marii rechini pe care-i invoci! Cind aderi in mod liber la o organizatie, incerci sa o faci puternica si crdibila. Aduceti-va aminte ce nebunie era acum 10 ani cu cifrele presei scrise si ce firesc sint primite acum raportarile BRAT si SNA, cu scaderi si cresteri, dar fara scandaluri. Asta tb sa se intimple si in net. Si nu lent, ci repede, pt k piata tb s stie ca are in SATI un instrument unanim recunoscut de industria comunicarii!

numee  •  7 noiembrie 2008, 14:47

Codrut, n-ai inteles nimic, stai jos, 2.

McGogoo  •  8 noiembrie 2008, 16:13

desi au f multi clienti nu inteleg de ce trafic.ro nu sunt auditati BRAT. neglijenta? sau????

redandblue  •  8 noiembrie 2008, 22:35

e o smecherie a voastra , trafic.ro mi se pare foarte ok

katja  •  9 noiembrie 2008, 12:32

@catalin

In DI al BRAT, conform SATI.ro, sunt 35 de edituri, 32 de edituri web, 21 de agentii, 6 regii si 2 clienti, deci sa nu exageram cu sutele…

Numarul total de site-uri monitorizate de SATI in Octombrie 2008 este de 344 (site-uri individuale – 270 daca luam in calcul site-uri agregate)… derizoriu si irelevant!

In aceste conditii, nu stiu cum indrazneste Orlando sa proclame SATI ca standard „de facto”…. wishful thinking, maybe…

Cătălin Tolontan  •  10 noiembrie 2008, 10:15

katja: regret, dar nu ai dreptate. E asa cum am spus: brat are sute de companii in componenta.
http://www.brat.ro/index.php?page=membrii
BRAT e o organizatie, SATI e un studiu al organizatiei 🙂

Decizie finală: editorii mari se măsoară numai cu SATI – Pagina de media – Petrişor Obae  •  10 noiembrie 2008, 11:08

[…] de BRAT (Biroul Român de Audit al Tirajelor). Decizia a fost luată azi (după cum anunţa Cătălin Tolontan), de Gazeta Online, Intact Media Grup, Internet Corp, MediaPRO Interactiv, ProTV SA şi […]

teddy  •  13 noiembrie 2008, 15:31

normal ca se muta, ca doar trebuie sa se duca in directia dictata de mai marii !

Comentariile sunt închise.