Mediaedge:CIA a cistigat Danone

Pitchul din Romania organizat de Danone a fost cistigat de Mediaedge: CIA. Agentia condusa de Bogdan Prajisteanu a crescut sensibil in ultimul timp, Colgate fiind doar un exemplu de alt cont mare.

marți, 11 noiembrie 2008, 3:53

Pitchul din Romania organizat de Danone a fost cistigat de Mediaedge: CIA. Agentia condusa de Bogdan Prajisteanu a crescut sensibil in ultimul timp, Colgate fiind doar un exemplu de alt cont mare.


Comentarii (6)Adaugă comentariu

Stefan  •  11 noiembrie 2008, 17:12

Colgate l-a castigat datorita afilierii, nu neaparat datorita capacitatilor profesionale…

Alexandru Raducanu  •  11 noiembrie 2008, 19:01

Exceptional an pentru Mediaedge:cia. Felicitari Bogdan Prajisteanu, un manager tanar, cu drive, care nu e intepenit in sisteme! Bogdan Prajisteanu este Omul Anului in Media.

Gabi Boaca  •  12 noiembrie 2008, 2:01

Fara a micsora aportul celor de la Mediaedge:CIA la castigarea conturilor trebuie sa tinem cont de circumstante:
1. Y&R se desfiinteaza, deci clientii lor trebuiau sa isi gaseasca agentie
2. CP este la Mediaedge la nivel worldwide, so… pe undeva aveau prioritate.

Anyway, Marius si Razvan (online team la MEC) vor avea mai mult de tras pentru 2009 :))) Bafta!

Marina  •  12 noiembrie 2008, 11:54

Pentru acuratetea informatiilor – propunem sa se scrie in ghilimele „a castigat”.
Poate este valabil pentru Danone (care intr-adevar a facut pitch) dar nu si pentru Colgate (care pana la sfarsitul anului 2008 va fi tot la Y&R)si pentru care nu s-a anuntat nici un pitch inca…
Da, „felicitari” pentru Bogdan Prajisteanu care va prelua 2 dintre clientii cu cel mai mare consum media de pe piata!

Alexandru Raducanu  •  12 noiembrie 2008, 15:48

Nu cunosc amanunte, dar, daca nu exista motive internationale la mijloc, eu cred ca Y&R se va remonta – are niste oameni valorosi, pe care ii apreciez foarte mult, si desi agentia trece printr-un moment mai greu, sunt increzator ca au resursele interne de a reveni. Y&R are o eleganta a colaborarii pe care am intalnit-o extrem de rar in piata.

Ionutz  •  13 noiembrie 2008, 12:49

la fel ca BCR si acesta datorita afilierii.Agentiile cu o retea puternica in spate nu au nevoie de un departament de newbussines prea dezvoltat:)

Comentariile sunt închise.