Audienta print + on-line

Unificare audientei editiei tiparite si a celei oferite de siteurile ziarelor este obiectivul major al BRAT pentru 2009. Pina acum, organizatia care include aproape 400 de membri (editori print si on-line, agentii de publicitate si clienti) a reusit, in ultimii ani, sa furnizeze cifre de audienta recunoscute de intreaga industrie prin SNA (in locul fostului TGI) si SATI (in locul Trafic). In bugetul pe 2009, BRAT a inclus proiectul de integrare a ambelor audiente. In piata de comunicare internationala, aceasta este o precocupare de data recenta, doar in citeva tari din intreaga lume omologul BRAT reusind sa implementeze sistemul prin care cele doua audiente se exprima unitar.

joi, 11 decembrie 2008, 10:52

Unificare audientei editiei tiparite si a celei oferite de siteurile ziarelor este obiectivul major al BRAT pentru 2009. Pina acum, organizatia care include aproape 400 de membri (editori print si on-line, agentii de publicitate si clienti) a reusit, in ultimii ani, sa furnizeze cifre de audienta recunoscute de intreaga industrie prin SNA (in locul fostului TGI) si SATI (in locul Trafic). In bugetul pe 2009, BRAT a inclus proiectul de integrare a ambelor audiente. In piata de comunicare internationala, aceasta este o precocupare de data recenta, doar in citeva tari din intreaga lume omologul BRAT reusind sa implementeze sistemul prin care cele doua audiente se exprima unitar.


Comentarii (2)Adaugă comentariu

iQ666  •  11 decembrie 2008, 11:00

crezi ca astfel se vor sfarsi vesnicele laude de genul noi suntem primii pt. ca scoatem cele mai multe exemplare, ba noi suntem mai tari c-avem cei mai multi cititori?

Andrei  •  11 decembrie 2008, 13:09

Tot respectul dl Tolontan, insa fortati nota.

Audienta este ceva foarte statistic, iar porcaria care iese pe print (cunosc bine situatia) da niste rezultate care cu greu se pot numi normale, ca sa nu mai vorbim ca ar fi reale.

Pe online situatia este mult mai cuantificabila si da frisoane printului.
Adunand cele doua audiente nu faceti decat sa incercati fortat sa o dregeti pe partea de print, ce se pregateste de deriva.

In plus, nu e normal sa concurezi online-ul cu Online + Print + la o adica TV.

Eu stiu ca s-au suparat trusturile de presa pentru ca le-a scapat jucaria cu onlineul, dar de aici pana la a incepe sa joci murdar se pare ca pasul e foarte usor si normal.

Sunt curios care ar fi opinia brat despre aceasta tentativa.

Comentează