P&G nu s-a inchis cu ProTV

Ar fi doar a doua oara in ultimul deceniu cind Procter & Gamble, cel mai mare spender de publicitate din Romania, nu va intra pe ProTV in 2009, daca negocierile, blocate acum o luna, vor esua.

miercuri, 14 ianuarie 2009, 12:35

Ar fi doar a doua oara in ultimul deceniu cind Procter & Gamble, cel mai mare spender de publicitate din Romania, nu va intra pe ProTV in 2009, daca negocierile, blocate acum o luna, vor esua.

ProTV incearca sa urce pretul, dar are mari probleme din partea clientilor. E posibil ca Orange sa fie, in raport cu Pro, in aceeasi situatie ca P&G.

Poate ne spune mai multe azi Laurentiu Ionete, seful regiei CLIR, invitat de la 13:30 la un dialog pe HotNews, moderat de Iulian Comanescu. Conform unor surse din piata, Ionete este cel care a reusit sa atraga bugete mari pentru Antene in 2009, surprinzind ProTV si punindu-l in dificultate de a inchide dealurile cu unii clienti.  


Comentarii (12)Adaugă comentariu

palconi  •  14 ianuarie 2009, 12:39

In perioada crizei nu cred ca ar trebui sa faca mofturi.

gg  •  14 ianuarie 2009, 12:49

ar fi prima ora cand n-ar intra pe tv IN 2009.

a doua oara, poate, asa.. in general

Cătălin Tolontan  •  14 ianuarie 2009, 13:21

gg: al doilea an in care p&g n-ar intra pe pro

adi  •  14 ianuarie 2009, 13:40

fix d-asta nu puteam eu dormi…

Marele Han  •  14 ianuarie 2009, 17:21

pai e criza doar pentru unii, altii sunt crizati de mult cand aud de „vrem mai ieftin”. ce e asa de greu de inteles?

galben  •  14 ianuarie 2009, 17:37

…sunt sigur ca p&g astepta de multa vreme momentul asta. asa, pt toate cele platite in trecut mai mult decat ar fi valorat vreodata.

Sisqo  •  15 ianuarie 2009, 13:27

ce mijto ca ramane sarbu fara bani

LArSON  •  15 ianuarie 2009, 14:30

Audienta nu se face din reclame si publicul din Romania e destul de conservator (chit ca PRO TV difuzeaza o gramada de emisiuni/filme de toata jena), asa incat sefii de la PRO vor putea in continuare sa-si impuna politica de pret.

comanda  •  15 ianuarie 2009, 18:20

…deci 80% din contracte sunt discutate si negociate , restul sunt politica la varf …si totusi exista o regula de baza in roice domeniu …20% DIN CAUZE PRODUC 80% DIN EFECT , sau retziproca 🙂 80% din bani sunt adusi de 20% din contracte … sa fim seriosi

romania inedit  •  15 ianuarie 2009, 18:25

Eu cred ca este bine daca nu mai intra pe pro !
Pro Tv ar mai trebui sa mai umble si la programe , nu sa redifuzeze aceleasi filme de toata jena !

andreea schultz  •  26 ianuarie 2009, 19:03

Normal.Era si timpul. Spenderii vor fi cei care vor dicta. De 3 ani cei mai mari spenderi sunt obligati sa cumpere si reteaua Pro Tv ca sa obtina vezi doamne un deal bun. Va dau o veste proasta. Veti ramane si fara ORANGE si fara P&G si fara multi altii care vor gandi. Din octombrie sunteti varza. La cat de putina reclama aveti, ar trebui sa va ganditi serios ce faceti.Antenele si Realitatea vor castiga.

mircea negrescu  •  27 ianuarie 2009, 13:24

Hadeti sa va mai spun eu cativa.Ionete e tare. La batut la fund pe Stanca.Ce spuneti de : UNILEVER, COCA COLA CO, KRAFT FOODS, ROMTELECOM, ING, DANONE. Au taiat 50% din bugetul pentru PRO. Nasol pentru PRO.La capitolul grila de program tot varza sunt. Cred ca vom asista la un declin istoric. Au mai si incercat sa ascunda faptul ca au probleme mari si ca i-a prins criza tare. PRO -ul are o incarcare a spatiului de publicitate de doar 20%. Sursa sigura.

Comentează