Altii au putut si au folosit si spoturi

Colega mea Maria Andries a scris un articol dupa ce Bucurestiul a primit finala UEFA League 2012 (a doua cupa europeana intercluburi dupa Champions League). Maria a amintit felul in care o firma greceasca a autoironizat printr-un spot intirzierile propriilor organizatori in editia din 2004 a Jocurilor Olimpice. Corespondentul de la Dublin al gsp, Cristi Roman a realizat un reportaj in care se vede avansul luat de Irlanda, care va gazdui aceeasi finala UEFA cu un an inaintea Romaniei. Deocamdata, stadionul National din Bucuresti arata asa.

vineri, 30 ianuarie 2009, 2:32

Colega mea Maria Andries a scris un articol dupa ce Bucurestiul a primit finala UEFA League 2012 (a doua cupa europeana intercluburi dupa Champions League). Maria a amintit felul in care o firma greceasca a autoironizat printr-un spot intirzierile propriilor organizatori in editia din 2004 a Jocurilor Olimpice. Corespondentul de la Dublin al gsp, Cristi Roman a realizat un reportaj in care se vede avansul luat de Irlanda, care va gazdui aceeasi finala UEFA cu un an inaintea Romaniei. Deocamdata, stadionul National din Bucuresti arata asa.

4x5z0967.jpg


Comentarii (22)Adaugă comentariu

Vaca Verde  •  30 ianuarie 2009, 14:41

Exact asta vorbeam cu cineva dimineata, la cafea: primul pas, daramatu’, a fost facut. De-acu’, cu construitu’, e mai greu. Doamne-ajuta!…

georgica  •  30 ianuarie 2009, 14:49

Dupa parerea mea e ok. Vad ca exista un inceput de tribuna acolo. Sincer, nu ma asteptam.

popescul  •  30 ianuarie 2009, 14:59

incet,incet ca la romani…vorba reclamei „care-i graba?”

Babilonul imobiliar  •  30 ianuarie 2009, 16:16

In 3 ani, chiar n-o sa fie nicio problema sa se rezolve cu Stadionul.
E un lucru minunat sa gazduim o finala europeana!

redandblue  •  30 ianuarie 2009, 17:31

ce atata graba , graba strica treaba 😀 sincer mi’ar placea sa fie primul meci de pe noul stadion , acea finala de europa league

red baron  •  30 ianuarie 2009, 18:55

bine ca ati putut merge pan la Dublin sa faceti 9 poze, da nu puteti trimite pe cineva la Lia Manoliu sa fac 20 de poze sa vdm si noi exact cum arata stadionul, ca din poza asta nu e nimic clar, la fel a fost si acum cateva saptamani cand ati pus o poza de tipul asta in ziar, trimiteti pe cineva sa faca multe poze si puneti-le pe site sau in ziar, si dupa ce vdm exact cum arata putem dezbate

bobo  •  30 ianuarie 2009, 20:19

oaaaaaaa,glumesti? arata mai mult a bazin =))

sportsaga.ro  •  30 ianuarie 2009, 20:44

Irlandezii au 7 luni avans si un an mai putin ca timp de executie. Ce e asa anormal?
Nu trebuie spoturi. Banii sunt problema. Si sincer intr-un moment ca asta, nu stiu de unde or sa vina.

Dragos C  •  30 ianuarie 2009, 21:09

Bai fratilor,
sa ziceti mersi daca pe criza asta mondiala o sa avem stadion in 2050 !!!
Pai ce este mai important: sa joace fotbal 22 pe un teren sau sa se mareasca pensiile atator sute de mii amarati care mor efectiv de foame ??? Daca as fi prim-ministru in situatia in care este Romania si lumea acum, as ingheta lucrarile pe loc! Noi nu putem sa ne scremem de foame, sute de mii de romani raman someri pe drumuri, multora le iau bancile casele si-i lasa in strada cu copiii iar noua ne arde de stadioane pentru fotbal… Asta este exact: tara arde si baba se piaptana! Nu mai faceti comparatie cu Irlanda! Stiti cat este salariul mediu in Irlanda si care este PIB-ul ???? Comparati-ne cu Bulgaria, Albania sau Bolivia. Ce-aveti fratilor? Peste noapte am ajuns ca britanicii si eu nu am aflat??? Vreti stadion ca Wembley dar in Bucuresti sunt strazi fara canalizare cu sutele iar in Romania sate neelectrificate cate vrei !!! ALO !!! TREZIREA!!! Suntem in ROMANIA nu in Marea Britanie!!! De-abia de cativa ani am vazut si noi ce-i ala un super-market!!!

red baron  •  30 ianuarie 2009, 22:50

dragos habar n-ai ce vb, bulgarii vor avea in 2010 stadion de 30 de mii de locuri complet acoperit la Varna, ungurii tocmai au facut stadion complet nou la Gyor de 25 de mii de locuri, Nepstadion va intra in curand in renovare, Polonia si Ucraina care au si ei probleme cu canalizarea vor avea in 2012 fiecare cate 4 stadioane noi ultramoderne gata, de ce Romania tre sa fie mai inapoiata? pt ca unu ca tine n-are rabdare mai intai sa intre pe un site de specialitate inainte sa-si dea cu parerea? worldstadiums si fussballtempel, intrati si vedeti cum si tarile din America de Sud ne-au depasit cu mult la stadioane, toti au cate 4-5 ultramoderne, Columbia tocmai a inaugurat un stadion de 75 de mii de locuri la Cali, si la noi se gasesc unii care sa fie impotriva a macar unui stadion modern, ne meritam soarta

petre stelistu  •  30 ianuarie 2009, 23:21

Sa speram ca se va intampla si acest lucru.Problema e sa nu se darame in 2013,la cat se fura la noi,cei de la FRF vor uita sa cumpere ciment deajuns si multe altele.

Dragos C  •  30 ianuarie 2009, 23:50

red baron,

La situatia economica a Romaniei, oricat de mult mi-ar place mie sau tie sportul, acesta este, totusi, prioritatea 1001! Adica am bani sa dau sute de milioane de euro pentru fotbal dar nu am bani pentru spitale, pentru invatamant, pentru peste 1 milion de oameni care au pensii sub 3,5 milioane pe luna??? N-am nimic impotriva sa avem, nu unul, ci 5-6 stadioane ca in vest dar aceasta NUMAI DUPA ce avem 3 -4 autostrazi serioase, un sistem de invatamant performant, spitale decente si oameni care sa poata trai din pensia pentru care au cotizat zeci de ani la stat!
Nu pot sa fiu de acord cu tine! Sportul este o distractie transformata in mare afacere. Ori daca este o afacere, sa dea bani ce-i care profita de pe urma lui: patroni de cluburi, federatie etc. Nu cred ca este normal sa nu avem o linie de centura in Bucuresti dar sa cheltuim banii primariei pe un stadion pentru distractie.
eu as vad lucrurile. repet si eu sunt un mare microbist si imi doresc din tot sufletul sa avem o infrastructura sportiva de elita. Dar aceasta este doar de fatada. In realitate mizeria din oras este uriasa iar neajunsurile de tot felul…

Dragos C  •  31 ianuarie 2009, 0:00

Si as mai adauga ceva la comparatia cu ungurii: acestia au construit cam tot ce se putea in domeniul infrastructurii. Ai vazut autostrazile din Ungaria? Dar spitalele? Ai vazut ce curatenie este la Budapesta comparativ cu Bucurestiul nostru? Ai vazut ce autostrada ocolitoare are capitala lor?
In 1992, Ungaria avea o singura autostrada: Budapesta -Gyor (125 km). Mai avea o bucatica in apropierea Balatonului, asa cum aveam si noi bucata Fetesti -Cernavoda. Uita-te pe o harta rutiera sa vezi ce au ei acum si ce avem noi… Cred si eu ca isi permit sa faca stadioane acum…
Cat despre Ucraina si Euro de acolo… eu zic sa nu ne grabim, sa vedem daca se va face. Pana una alta, stadionul nou din Donetk este inceput de patronul Sahtiorului si nu de primarie… De-abia dupa castigarea dreptului de prganizare a EURO a cotizat si Guvernul (nu primaria) dar sa vedem daca pe criza asta mia pot face fata…

alen  •  31 ianuarie 2009, 0:28

dragos C

nu pot fi de acord cu tine

banii pt somaj se iau din fondul de somaj la care contribuim cu totii, pt pensii pt fondul de pensii la care de asemenea contribuim cf codului fiscal, iar a lua banii pt o investitie publica cum e un stadion si sa-i dai la pensionari sau someri nu rezolva problema decat pt 1-2 luni

autostrazi? pai romania are buget pt infrastructura de transport cam de 1.3 miliarde euro/an. Cu astia hai sa zicem 250 mil cat ar putea sa coste stad in final faci 25 km de autostrada.

ceea ce faci tu pare un discurs populist si nedocumentat, hai sa dam banii la saraci la pensionari, sa nu construim nimic pana tara n-o sa eradicheze saracia si n-o sa aiba autostrazi

Din 1990 nu construim stadioane deloc, fiind efectiv inapoiati si nu cred ca s-a rezolvat ceva in aspectele sociale si de infrastructura semnalate de tine

Iar stadionul nu este doar „un loc de distractie”. In fiecare oras trb sa ai teatre, cinematografe, parcuri, sali de sport, stadioane, in general locuri unde comunitatea se poate relaxa. Nu sunt mofturi, sunt nevoi sociale.

Un oras nu este doar o industrie, o fabrica care produce, un oras inseamna oameni cu toate nevoile lor.

Daca ne luam dupa teoria ta, mai bine daramam teatrele, stadioanele, parcurile, dam terenurile unor firme care construiesc fabrici, birouri, creaza locuri de munca si contribuie la buget.

red baron  •  31 ianuarie 2009, 0:37

de ce la noi trebuie mereu sa amestecam bugetele? dupa vechea vorba cu prefectura? trebuie fiecare mister sa-si faca treaba din propiul buget, fotbalul, stadionul acesta poatea duce la randu-i bani din turism, din acea finala, n-are el treaba cu autostrazile, autostrazile ar fi usor de facut in perioada de criza, in toate tarile in perioada de criza se dau bani de la stat pt autostrazi pt ca astfel se dau locuri de munca la someri, deci n-are lagatura una cu alta, fiecare domeniul trebuie sa se sustina de unul singur, normal ca spitalele si infrastructura sunt mai imp macar la nivel teoretic(pt ca practic civilizatia a fost mai mereu hranita cu circ,de la gladiatori pana-n zilele noastre uitand de saracie,boli si altele) dar intr-o societate moderna trebuie sa ne dezvoltam in toate domeniile(o societate multilateral dezvoltata:P)nu este posibil sa fii ultima tara din lume la un capitol si cand ti se da sansa sa te ridici sa dai cu piciorul acelei sanse doar pt ca nu e prioritara, vinovat ca n-avem spitale nu e Mircea Sandu si nici cine pune semnatura pe legea care trimite bani din buget la stadion, vinovat e echivalentul lui Mircea Sandu din sanatate sau transport care n-a fost in stare sa-si sustina cauza, un stadion modern va aduce multe beneficii Bucurestiului asa cum s-a intamplat in toate orasele lumii si de aceea acest proiect trebuie sustinut chiar dak infrastructura lasa de dorit, spitalele la fel,acestea sunt doua probleme separate si pt care se pot gasi fonduri chiar dak se face stadionul Lia Manoliu, in fond o astfel de constructie ar tb sa se finanteze partial si singura pt ca tot acel mal de pamant scos de la stadion ar tb folosit la indiguiri pe ape, fierul de la gradene si nocturna dat la fiare vechi si luati bani, scaunele vandute la cluburi care n-au asa ceva, numele arene vandut pe multi bani unei companii puternice si stadionul inchiriat pe bani multi echipelor de club ce vor juca pe el si diverselor formatii si celebritati ce vor concerta acolo,asa cum s-a facut peste tot in lume de altfel

Mihai  •  31 ianuarie 2009, 0:58

Bravo Dragos,

Sunt perfect de acord cu spusele tale!
Traiesc in Romania, am un salariu mai mult decat decent, sunt un mare microbist(am fost pe Nou Camp la un meci acum 2 luni)..dar am si parinti cu o pensie de mizerieeeeeeeeeeee!
Stai linistit ca banii pentru stadion vin tot de la noi, nu de la oameni ca Mircea Sandu sau Mitici sau Oieri sau multi altii care au votat bugetul pt acest stadion!
Si eu mi-l doresc, dar era mai bine sa-l avem atunci cand o sa avem si suporteri adevarati sa mearga la meciuri(nu huligani)!!!!
Mai bine se facea un sondaj ..sa vedem cam cati romani sunt de acord cu acest stadion!!!??????

alen  •  31 ianuarie 2009, 0:59

Un stadion este si o chestie de reprezentare. Care se intoarce indirect in timp. Din punct de vedere econimic.

Nu ne-am saturat sa ne facem de rusine cu stadioanele noastre? sa fim facuti varza in presa vestica, sa-si ne trateze echipele adverse cu o politete intelegatoare?
Sa jucam cu liverpool sau valencia pe mocirla din ghencea? Sau cu danemarca pe nisipul de pe si asa demodatu si comunistu ex „23 august”?

Ungurii nu s-au apucat de stadioane dupa ce au terminat autostrazile. Le-au facut in paralel. La skopje in macedonia, aia au facut o noua polivalenta, super tare si sunt mai amarati ca noi

Iar problema pensionarilor sau a somerilor trb discutat serios, nu cu populism ieftin

Atata rtimp cat nr pensionarilor depaseste nr angajatilor iar salariul mediu e mic nici pensile nu pot fi rezonabile. Ele sunt finantate din CAS pe care-l platim cu totii. Nu pot fi finantate din bani de stadion sau orice bani destinati investitilor publice intr-un oras

dandy  •  31 ianuarie 2009, 1:01

Tre sa te contrazic Dragos! Crede-ma ca am vazut mult pana acum! Suntem la ani lumina de orice tara din Europa (exceptand poate Bulgaria)! O sa ti se para ciudat, dar crede-ma ca tot ce poate duce la modernizarea si civilizarea tarii si oamenilor e un castig! Nu crezi ca un stadion civilizat in care lumea nu va mai scuipa seminte (poate vom scapa, fortat sau nu, de acest obicei mizerabil), in care se bea o cafea sau o bere in pauza si se urmareste in conditii deosebite un meci (in 2012 o finala) de fotbal (pana una alta e sportul no 1 la noi) va induce cumva un stimulent catre alte investitii, un aer de normalitate si un alt „aer” in randul romanilor? Pe de alta parte, chiar crezi ca s-a vrut construirea de autostrazi, scoli si spitale si nu au fost bani? Chiar NUMAI asta sa fi fost cauza? Nu are rost sa mai dezvolt ideea, intelegi unde bat. Deci crede-ma ca e o investitie foarte buna, nu sunt bani aruncati pe fereastra, te vei convinge. Ne vedem (probabil la anul) pe noul Stadion National!

Dragos C  •  31 ianuarie 2009, 15:41

Da, e clar ca nu am fost inteles…
Nu am spus de loc o chestie populista! A mări pensiile unor oameni care se afla in situatia de a nu putea supravietui, ei bine aceasta nu poate fi ceva populist ci ceva rational! In momentul in care peste un milon de oameni dintr-o tara au o pensie mai mica de 70 de euro iar preturile sunt mai mari decat in UE, e clar ca prioritatile trebuie sa fie altele… Din pacate la noi nu exista bugete separate, asa cum ar trebui. Daca ar exista atunci as fi de acord cu ideea de a baga bani in stadioane si altele. Din pacate, acesti oameni au contribuit o viata la un fond de pensii care a fost devalizat iar contributiile lor s-au dus pe alte cheltuieli care efectiv nu se vad…! Sigur ca banii pentru stadion nu ajung pentru pensionari. Gestul insa spune multe. Noi vrem sa avem imagine dar suntem putrezi pe interior… Stiti voi chestia cu gardul si leopardul…
Daca este vorba de teatre sau de alte institutii de cultura, este altceva. Tocmai asta spuneam: in loc sa finantam invatamantul si sa putem atrage oameni bine pregatiti, cheltuim bani pe stadioane unde o sa mearga cei care nu au mai trecut pe la scoala de mult timp… Daca stadioanele noastre ar fi populate cu indivizi care sa reactioneze ca la un spectacol tot ar fi ceva… Ma tem insa ca o sa mearga tot Elias si cei de teapa lui, iar ceilalti o sa se uite doar la TV, in cel mai bun caz… Acest stadion o sa rezolve o problema de orgoliu si de afaceri personale. Daca tot era sa cheltuim 150 -200 de milioane de euro, eu i-as fi bagat in 5-6 centre de juniori construite la un nivel ultra-performant. As fi format acolo 300 – 400 de copii care ajunsi la varsta senioratului ar fi putut fi valorificati si vanduti pe o suma care ar fi construit douazeci de stadioane…
Tare mi-e teama ca pe noul stadion o sa avem numai dezamagiri de genul meciului cu Danemarca (2-5) pentru ca nu mai avem fotbalisti de valoare…

romania inedit  •  1 februarie 2009, 2:33

Este bine ca o sa gazduim si noi in Romania asa ceva !

Mike  •  1 februarie 2009, 17:25

CONSTRUCTIA SE TERMINA IN NOE. 2011 SURSA: PRIMARIA

DUPA CE S-A AMANAT TERMENUL DE 2 ORI … DIN TOAMNA LU ’10, APOI PRIMAVARA ’11 SA VEDEM DACA VA RAMANE TOAMNA DIN ’11

Watergate 2  •  1 februarie 2009, 22:35

0.Tolo, ce parere ai de profesionistii de la DNA???

1.Ce relevanta are in ancheta DNA dialogul dintre Becali si antrenorul Stelei cu privire la Lovin, Petre, etc.????? Sau poate ca l-a corupt asta pana si pe antrenorul Stelei???

2. Oare aceste interceptari telefonice vor fi acceptate in instanta ca probe??? Raspunsul este: NU! Intreaba avocati din toata lumea si galaxia si iti vor spune de ce!

3. De ce interventia DNA din data de 7 mai 2008 s-a facut inainte ca scorul sa fie deschis de ceferei, iar proba incriminatorie a fost sustrasa dintr-un portbagaj inchis si nu in urma unui flagrant, tentativa neavand loc din cauza viciului de procetura a DNA???

4. De ce Arpi si Muri sau chiar Borcea et. *** Chiar Cristinel Borcea ne spunea cat e de scarbit! Borcea cel ce falsifica semnaturi pe contracte albe, cel care aparea in convorbiri inregistrate cu Pui de Onesti si „butelii”, cel care are cunostinte corpodene, caratoare de vin, SereaFCnational sau chiar Altimayeri, doar noi fiind Altifraieri????

Poti fi siguri ca toti stelistii vor ca Becali sa plateasca trufia si supraincrederea de care numai prostul da dovada si ca toti vor ca asta sa dispara din fotbalul romanesc, DAR…. va ramane ce era inainte de Becali: COOPERATIVA!

Stii care e paradoxul?? Cu toate smenurile si smecheriile facute de Becali, el a asigurat desfasurarea unui campionat „mai corect” si progresul s-a vazut in Europa! Sa speram ca ne vom intoarce in epoca de glorie a Cooperativei, cand ne scoteau pescari finlandezi, rigari norvegieni sau sloveni de Mariobor!

Si inca ceva:
5. Oare nu cumva al 13-lea salariu, bonusurile sau chiar primele de joc din fotbal, spre exemplu, nu sunt categorisite conform legii ca spaga???? Sau nu ne convine ca nu e vorba de Becali! Analiza pe text asta dovedeste! Daca esti platit cu salariu, de ce mai trebuie sa iei bonusuri, sporuri sau chiar prime de joc??? Nu cumva pentru ca ti-ai (fi) facut slujba „mai” bine decat trebuia???

ASTA E SPAGA conform DNA!

Comentează