Ursus schimba agentia

SAB Miller (Ursus, Timisoreana…) a anuntat oficial agentia Zenith Media (cea mai mare de pe piata conform RECMA si # 2 dupa McCann pe Ministerul de Finante) ca parteneriatul lor se va incheia in aprilie. Inca nu a fost comunicat oficial numele cistigatorului pitch-ului si se pot face doar speculatii. De pilda, in aceste zile se poarta negocieri intre doi importanti oameni din publicitate care au impartit, informal, o firma de unde acum vor sa se separe. Cine sint tipii si cine e firma va las sa ghiciti.

marți, 3 martie 2009, 4:50

SAB Miller (Ursus, Timisoreana…) a anuntat oficial agentia Zenith Media (cea mai mare de pe piata conform RECMA si # 2 dupa McCann pe Ministerul de Finante) ca parteneriatul lor se va incheia in aprilie. Inca nu a fost comunicat oficial numele cistigatorului pitch-ului si se pot face doar speculatii. De pilda, in aceste zile se poarta negocieri intre doi importanti oameni din publicitate care au impartit, informal, o firma de unde acum vor sa se separe. Cine sint tipii si cine e firma va las sa ghiciti.


Comentarii (11)Adaugă comentariu

fotbal  •  3 martie 2009, 17:18

imi plac ghicitorile.
din cate imi amintesc un nume ar fi Zoltan Szigeti, altul ar fi Dana Bulat.
poate si Bogdan Enoiu?
nu cunosc oamenii si nici industria publicitatii, dar am citit undeva,
candva despre asta. am ghicit?

Alexandru’  •  3 martie 2009, 17:23

Sa-nteleg ca trebuie sa-l caut pe Google pe Tolo, ca pe blog…

Cătălin Tolontan  •  3 martie 2009, 17:47

fotbal: ai lecturi interesante, dar vezi k ai inversat ordinea volumelor 🙂 Dana e cu munca 🙂

Poker Mocangiul  •  3 martie 2009, 17:51

🙂 Da…e criza!

fotbal  •  3 martie 2009, 19:42

da, am inversat? 🙂 asta-i treaba! prin urmare n-am ghicit 🙁

SEXUS.RO  •  4 martie 2009, 4:18

Tolo, eu cred ca ti-ai gresit vocatia! Ar fi trebuit sa te faci jurnalist sportiv!

Cătălin Tolontan  •  4 martie 2009, 9:57

sexus.ro: desigur, numai ca intre numaratul cornerelor mai scriu si despre altceva. Fara pretentii.

Alexandru’  •  4 martie 2009, 10:08

Cred ca sexus.ro vroia sa spuna ce sugeram si eu subtil: „Domnule Tolontan, ne plac textele dumneavoastra cu tema sportiva, dar in rest sunteti la fel de plictisitor precum un zoso la o pensie deloc privata. Va stimam, dar se pare ca dumneavoastra nu prea. Nici pe noi, nici pe dumneavoastra, motiv pentru care ne-ntrebam ce s-a intamplat. Care-i motivul pentru care Tolo ala de alterna intre sublim si acceptabil a ajuns un blogaras de doi lei?”. In loc sa stabilesti noi trenduri si limite, pentru ca aveti o oarece influenta, va inhaitati cu gloata si va scufundati intr-o mediocritate penibila. Bine, mai exista si posibilitatea ca noi, tineri naivi si visatori, sa nu-ntelegem situatia, sau poate that was IT!

Si, ink o kestie, sms style sucks, chiar si pentru un blog fara pretentii.

Cătălin Tolontan  •  4 martie 2009, 11:46

alexandru’: „noi trenduri si limite”… imi ceri prea mult. Ma multumesc sa am un blog de jurnalist, asa cum se si numeste tolo.ro . Iar faptul ca ma faci „blogeras de doi lei” mi se pare un compliemnt in acest an cind, vorba unui scriitor american, „e buna si o slujba de curatat gaineatul din ceasurile cu cuc” 🙂

Alexandru’  •  4 martie 2009, 16:44

Ehh, la o adica nu-i problema mea daca alegi aceasta cale, dar na… sunt eu mai sensibil si simt o mica dezamagire combinata cu putina scarba atunci cand un personaj ca tine devine tru si se-ncadreaza in ritmul impus de altii ( unul infect ) in loc sa dea el tonul. Sau poate-s eu naiv si-atat.

Andrei  •  4 martie 2009, 18:31

Din ce stiu eu in acest moment este ca grupul Publicis s-a ocupat de urmatoarea campanie de promovarea a Ursus. Publicis a filmat in urma cu cateva zile un spot de promovare pentru Ursus, impreuna de Adrian Mutu, Dorin Goian, Ciprian Marica si Gabi Tamas. Cred in proportie de 80% ca cei de la Publicis se vor ocupa de promovarea produselor Ursus.

Comentează