Dinamo campioană?

Piţurcă, Dragomir şi alţii îi văd deja pe „cîini” cu titlul în buzunar

miercuri, 4 martie 2009, 10:24

Piţurcă, Dragomir şi alţii îi văd deja pe „cîini” cu titlul în buzunar

Cînd nu intrau cu maşina în hotelul lui Erbaşu sau în albia Dîmboviţei, dinamoviştii jucau fotbal. Dar apoi o luau de la capăt. Acum un timp, Dănciulescu şi Niculescu s-au trezit scoşi în faţa uşii de un coleg contondent care îi ameninţa la 2 noaptea pentru că nu-i dau pase.

Multe întîmplări. La un turneu de sală, antrenorul, altul decît cel de azi, cina singur, pentru că băieţii se risipiseră pe ruta cazinou, streap-tease, baruri. Şi invers, pînă dimineaţa.

Îşi spuneau „trupa de şoc” şi erau mîndri. Lătrau ca spartanii, beau ca vikingii şi improvizau ca maneliştii.

Acum, dinamoviştii au cerut să intre în cantonament de astăzi, cu o zi în avans. Vorba lui Dan C Mihăilescu: „lăsaţi criza în pace, că e cumsecade, ne trezeşte şi ne calibrează”. E o legătură, nu se poate să nu fie, între schimbarea de atitudine a „cîinilor” şi ceea ce se simte în jur. Dacă alte echipe par demoralizate, Dinamo e însoţită de reuşite, de şansă şi de declaraţii robuste.

Rămîne de văzut cum va reacţiona acest grup tonic la eşec. Nu acum e Dinamo campioană. Campioană va fi cînd, după o serie de succese, vor urma eşecurile şi va şti să se ridice.


Comentarii (43)Adaugă comentariu

live  •  4 martie 2009, 22:50

dinamo e campiona char daca multi nu vor asta

Amn_Googly87  •  4 martie 2009, 22:52

Ah ce viseaza tontolan la esecurile lui Dinamo dar mi-e ca o sa-l dezamagim anu asta

jiji  •  4 martie 2009, 23:02

si a pregatit borcea tot pt a lua campionatul,oricum bucuria nu e nici pe jumatate sa joci in tot timpul in deplasare pt ca nu ai un stadion k lumea,sincer e mai mare rasul.

Cety  •  4 martie 2009, 23:03

Dinamo campioana !!!

mihai  •  4 martie 2009, 23:04

Dupa etapa a cincea, n-o sa mai fie campioana.

ion  •  4 martie 2009, 23:05

hai ba nu mai fi ipocrit ca toata lumea stie ca sunt cartile facute
ptr Dinamo campioana

ciprianm  •  4 martie 2009, 23:15

Cred ca au lotul cel mai bun din Liga I. Totusi, mai este mult de jucat pana la finalul campionatului. Au antrenor bun si jucatori buni…plus Borcea cu manevrele la arbitrii. Eu sunt stelist si sper doar sa castigam impotriva lor …ca de luat campionatul…poate UEFA ..ceva. Hai Steaua !!

remm  •  4 martie 2009, 23:18

frumos scris

oare  •  4 martie 2009, 23:31

mda…. cam ciudat acest articol … nu prea ii vad rostu` si nici unde bate el de fapt … mai bine nu il scriai sincer … 🙂

bogdan-m  •  4 martie 2009, 23:35

Da, este probabil sa ia campionatul, dar nu doar din motivele invocate de dumneavoastra. Cum spun cei care stiu mai mute din fotbal decat mine, care sunt doar un suporter, este importanta organizarea „din spatele scenei”, iar din punctul asta de vedere, cei din Stefan cel Mare nu vor fi tratati niciodata de arbitrii sau federali ca cei de la Universitatea Craiova, spre exemplu.
Si pentru ca am pomenit de Universitatea Craiova, al carui suporter sunt, va amintiti de Traian Marchis, tusierul care a validat golul egalizator al Vasluiului in min.92 al meciului din ultima etapa a turului? A fost delegat in prima etapa din retur la meciul F.C. Botosani – Dunarea Giurgiu. Adica o viciere de rezultat = 0 (zero) etape de suspendare. Va imaginati cate etape de suspendare ar primi un arbitru care greseste in defavoarea echipei din Stefan cel Mare? Noroc ca nu prea exista astfel de arbitrii in Romania, iar campionatul se va desfasura conform previziunilor…

dan  •  4 martie 2009, 23:51

dupa un tur in care au castigat doar cu noroc iar in derbyuri au scapat de umiinte acum au deenit marii favoriti…oare care sa fie adevarul?nu cred ca au mare echipa ci doar mult noroc si o conjuctura favorabila

john doe  •  4 martie 2009, 23:51

oricat de mult va doriti voi sa fie altfel Dinamo va fi campioana. chiar daca cerneala in care va imuiati penita vine de la palat anul acesta nu puteti face nimic. de fiecare data cand dati in noi suntem mandri pentru ca ne dam seama cat de temuti suntem. aloclistii, drogatii, afemeiatii astia…sunt cei care au avut coloana vertebrala si au jucat sa castige orice meci indiferent daca asta insemna sa ajute steaua sau cfr.
nu ne intereseaza de cate ori inchideti ochii la ce face steaua…de cate ori ne acuzati pe nedrept de cine stie ce lucruri necurate…sau de cate ori inventati scandaluri si incercati sa ne destabilizati…pentru ca: „cei ce sunt dinamovisti niciodata nu sunt trist”

adystelistzu  •  4 martie 2009, 23:54

…total falssss….,e pura imaginatie pt. ei…, EUROPA e …departe !

octavian  •  4 martie 2009, 23:57

ce ai vrea tolo sa nu ia titlu dinamo si sa ia steaua dar o sa te dezamagim an8 asta

fisherking  •  5 martie 2009, 0:22

Ati scris acest articol, d-le Tolontan, ca sa ne convingeti de faptul ca Dvs habar n-aveti ca Dinamo e campioana programata a acestui sezon. Vor in cantonament cu o zi mai devreme? Ei stiu foarte clar ca asta e un exercitiu ieftin de imagine si atat. Au 17 finale de jucat? Sigur ca da, dar nu ei, ci buzunarele lui Borcea si talentul de santajist al lui Dinu. Joaca spectaculos? Evident ca da, sa vedem ce va fi atunci cand si adversarii se vor hotari sa ia parte la meci.
Sa fim seriosi domnule gazetar, au intuit ca Steaua ar putea sa le faca probleme si l-au delegat pe Hategan. Au o oarecare temere vis a vis de Craiova, nu-i nimic, batranul fundas Corpodean e la datorie ca intotdeauna. Suficient pt o prima etapa. Urmeaza Clujul, Urziceniul si Rapidul. Timisoara nu e o problema, Iancu stie clar ca daca nu le da meciul, in minutul 91 reincepe cercetarea penala. Condescu e santajabil in aceeasi masura, iar sulimaneala dinaintea partidei e acelasi praf in ochi pe care acest club cu performante uluitoare in Europa il arunca de ani multi.
Sunt de parere ca agramatul care are senzatia ca stapaneste Steaua merita tot ce i se intampla si e vinovat pana la cer. Dar v-ati gandit vreodata, domnule ziarist, ca poate acelui primat patetic i s-a explicat de la bun inceput ca asta ar fi singura lui sansa in fata aparatului propagandistic din Groapa? Macar berbecul are argumentul a trei prezente in grupele CL, unei semifinale si unui sfert UEFA. Gasca de investitori fortati de statutul de „puscariabil” ce argumente aduce la bara?

Vali_B  •  5 martie 2009, 0:23

Sper ca fotbalistii sa constientizeze faptul ca mai e mult pana la finalul campionatului. Fiecare meci trebuie tratat ca o finala. Dinamo are lot bun, idee de joc si un antrenor priceput, plus alte cateva atuuri, dar mai sunt cel putin 14-15 meciuri grele pana la final. Au in fata recentul exemplu al Barcelonei care aproape ca a facut praf un avans de 12 puncte in doar 3 etape. Cred ca ar merita sa joace in Liga Campionilor, daca acum 2 ani n-au avut sansa de a se califica direct. Hai Dinamo!

cristiano un suporter  •  5 martie 2009, 0:24

Un an jumate nu am mai urmarit fotbalul din Romania si asta pentru ca de 3ani nu mai sunt in tara si m-am decis ca nu are rost sa ma enervez cu aceasta liga 1 furata in care se stie de la inceput Castigatoarea!!!
Am crezut ca o sa fie mai bine si m-am decis incepand din August 2008 sa urmaresc din nou si ca vor disparea aceea Coruptie dar….m-am lamurit!Nu conteaza cu ce echipa tin dar sa stiti ca dupa Anul 2000 Dinamo a castigat un Campionat o data la Doi ani si problema este aici ca daca ne uitam Steaua a avut 3ani cand nu a castigat Nimic dar Dinamo tot timpul are grija de asta si nu va faceti griji daca va spun ca CFR a castigat datorita acestei echipe Dinamo.Acum sa facem si partea Buna:Dupa 2000 c and nici o echipa nu reusea nimic in Europa si se facea ce Ras ce a facut Dinamo? Vedeti? Toata lumea stie rezultatul!Nimic
Si acum ca sa fiu mai Explicit: Imi este Jena de Tara unde m-am nascut si asta pentru ca FRF si LPF sunt cei mai corupti din Sportul Romanesc de care m-am saturat si prefer sa vad aici in Franta o Competitie Corecta care imi Ofera Spectacolul la care ma astept.
Am inteles dupa Atatia ani ca nu se merita Fratilor sa ne Distrugem Nervi cu Aceasta Compettie Corupta!!! Si aceasta sa Observat chiar in prima Etapa Din Retur cand 2echipe (Pandurii si Bistrita) ofera Meciuri!!! AM AJUNS IN 2009 CAND O SA VEDEM SI NOI FOTBAL PE TEREN NU IN AFARA???

ws  •  5 martie 2009, 0:52

@john doe

mi-e teama ca nu ai cu cine vorbi. cum isi ascund restul echipelor
manarelile din campionat? zic ca „da ai vazut dinamo ce a furat/trantit?
noi nu am facut asa ceva, dinamo a facut asta, nu noi”

evident e fals.

ultimul exemplu il avem la indemana: rapid cu bistrita. blat frumos,
regulamentar, nicio problema. in schimb toti prostii, care habar nu
au de fotbal, sunt convinsi ca blat a fost la dinamo-pandurii. D-zeu sa
le ierte neuronul lor singuratic.

mai sunt exemple gramada: acum doi ani, cand dinamo batea tot ce
intalnea, fie ca se chema craiova, fulgerul bragadiru (actualmente
fc timisoara) sau bayer leverkusen. mie mi se zice ca echipele s-au
dat la o parte. wtf!?!

hai sa reformulez: dinamo nu e o echipa sfanta, nu e ferita de flagelul
asta al aranjamentelor. dar fata de rapid, steaua, timisoara (fulgerul
bragadiru pentru cunoscatori), clubul dinamo pare un fel de fecioara.
ceea ce e foarte bizar.

mai sunt multe lucruri de spus.

– cei mai bine platiti jucatori din tara sunt la dinamo.

– dacia mioveni nu a fost echipa lui dinamo (asa cum au presupus multi
cunoscatori in ale fotbalului), ci echipa stelei.

– de fapt arbitrii nu numai ca nu o favorizeaza pe dinamo, chiar o fura

hai ca am scris destul.

regards,
ws

reddy  •  5 martie 2009, 2:05

Bun,sa lasam pe Dinamo,poate vor fi campioni,poate nu.Eu ma intreb altceva:cum naiba l-a injurat Lacatus pe Lucescu jr,spunindu-i ce e rrom imputit?Chiar ca nu inteleg….Lacatus,nu este si el rrom?Oricum,il respect si il iubesc chiar daca sint dinamovist.Nu aprob insa faptul ca injura cind nu e cazul….

sorin  •  5 martie 2009, 2:24

Pai cand Presedintele FRF face urmatoarea declaratie:”De ce să fie de vină Viorel Duru, de la Comisia de Licenţiere, că a oferit două adrese care se bat cap în cap? Ce, el e electrician să-şi dea seama dacă o nocturnă e funcţională sau cum trebuie să arate un generator?”
Mircea Sandu, preşedinte FRF”, nu cred ca mai este ceva de zis! No comment!
Toata lumea stie, si voi presa o stiti – dar va faceti ca nu stiti, ca sa vindeti ziarul – ca la noi Campioana este decisa de Presedintele FRF!!!
Dinamo are o mare „foame de bani” pt ca bugetul lor este pe minus de cativa ani buni, iar anul acesta au o sansa cu CL sa mai adune ceva bani!
Nu i-ati vazut pe cei de la Dinamo ca numai baga nimeni bani!!!! Ca sunt vai mama lor si ca abia asteapta o pomana ca asta!!! Dar sa-i vedem pe Dinamo peste 3 ani; retineti 3 ani!

TAViX  •  5 martie 2009, 6:47

Domnule Tolontan, dar daca dinamo ia campionatul, interb si eu ca ****, unde o sa joace in Liga Campionilor? Pe ce stadion? La Cluj? Deci ei o sa faca din start figuratie in CL jucand toate meciurile in deplasare. Mai apoi cum comentati declaratiile pline de ipocrizie ale lui Borcea, cum ca atunci cand stadionul national va fi gata, dinamo se va muta pe el? Adica stadionul public, facut din banii **** care contribuie cu taxe la stat sa fie dat securistilor si militienilor???

noway  •  5 martie 2009, 7:25

@john doe, pai tu tii cu o clona sovietica baiatule! sekubukale iti spune ceva?

Epigonul  •  5 martie 2009, 7:56

„ruta cazinou, streap-tease, baruri”

Bravo Tolo, pastreaza-te asa cum esti, pur!
N-au decat sa scrie „striptease” aia care frecventeaza… 😉

rica venturiano  •  5 martie 2009, 8:17

„Cînd nu intrau cu maşina în hotelul lui Erbaşu sau în albia Dîmboviţei”-SEMEGHIN SI DANCIULESCU.
„La un turneu de sală, antrenorul, altul decît cel de azi, cina singur, pentru că băieţii se risipiseră pe ruta cazinou, streap-tease, baruri.”-MULTESCU SAU TALNAR.
„Acum un timp, Dănciulescu şi Niculescu s-au trezit scoşi în faţa uşii de un coleg contondent care îi ameninţa la 2 noaptea pentru că nu-i dau pase.”-IONEL GANEA.

3ds  •  5 martie 2009, 8:27

tolontane…..scuze…****.stimtoti…kanimanui nui konvine ca dinamo sa fie campioana.
si stii de ce?..pt ca tot romanu…e stelist….****…..asa ca…neam obisnuit.da,neam obisnuit cu edituri pertinente in presa
…si astea cu iz de megasubiectivism.

si poate dinamo nu merita….dar nu e treaba asta a unor „presari…de presiune”….;)

Combuza  •  5 martie 2009, 8:54

****
Romanul isi face o imagine despre lume si viata bazata pe informatii
auzite de la X sau Y. Mi-a zis mie Gigel care e cumatru cu Ionel si ala…!
Din nefericire presa scrisa e la fel de troglodita. Federatia decide campioana,
Dinamo are o mare gaura in buget si e falimentara, dar Turcu isi cumpara un Rolls,
Iancu e hermafrodit, samd. Nu v-ati saturat de atita ****? Si terminati sa mai
aratati cu degetul la altii si incepeti sa maturati intii la voi acasa, fiecare
pt. el!

Iulian  •  5 martie 2009, 9:24

sunteti obsedati cu „spatele scenei”… Steaua a luat ultimele titluri pe
blaturi si de aceea voi credeti ca e imposibil sa iei campionatul
fara aranjamente, nu?
Oricum, dragut articolul 🙂 Nu-l apreciez in general pe Tolontan, dar
de data asta chiar a scris bine.

corneliu popa  •  5 martie 2009, 9:52

Se stie de mult clasamentul!! In Dubai si Austria s-a facut deja clasamentul! Vai, poate nu stiati? Acum DNA-ul din cluj n-a mai putut „asculta” si sa va „imprumute stenogramele”! Acolo ar fi treaba de DIE, dar ei sunt ocupati cu spionii! Iti iei un concediu in Dubai sau Austri, te duci la o „aniversare”, iti incarci cardul cu euroi si te duci si „joci o tabla” cu mircea sandu si Nicu Ghera si gata!!! Pierzi un martz esti vice-campioana, pierzi doua martzuri intr-o partida estei campioana!! Dai ceva maruntis la jucatori, pierzi cateva partide si restul pana la 12 milioane de euroi intra „frumuselllll” in buzunar! Este gereu de verificat? Vedeti filmul „interceptarea” si sa o sa constatati ca se pot intercepta multe daca se vrea!

Red_dog  •  5 martie 2009, 10:28

-Dinamo campioana?
-Da!!!
-De ce?
-Sunt multe `indirecte`,deci avantaj Dinamo! Dupa etapa a patra lui Dinamo ii mai trebuie castigate doar meciurile de acasa si este campioana!!! poate sa faca si egal cu rapid,cfr,poli,dar cu conditia sa aduca 6(sase)puncte din deplasare!

lupul-cel-rau  •  5 martie 2009, 11:01

tocmai anul acesta o sa se friga dinamo la craiova! la craiova va fi inceputul sfarsitului pentru haita ***** si visele lor de liga campionilor moca!

un oltean  •  5 martie 2009, 11:44

Eu cred ca Dinamo e campioana dinainte sa inceapa campionatul….asa ca se mai poate discuta doar de la locul 2 in jos…

un dinamovist  •  5 martie 2009, 12:21

Foarte multe comentarii sunt bazate doar pe ipoteze. Totusi nu pot sa nu
remarc tonul rautacios al d-lui Tolontan. O parte din oamenii la care face
aluzie dnul Tolontan deja nu mai sunt la Dinamo **** Sa nu uitam totusi ca „specialista” retururilor in
ultimii ani nu a fost Dinamo, care in retur a avut evolutii descendente, ci
Steaua cu acele serii de meciuri castigate in mod dubios, fapt care i-a
permis lui Becali sa-si umple buzunarele cu banii luati din LC. Din moment ce
ghiolbanul a declarat ca si-a riscat libertatea pentru Steaua ce am putea
intelege din asta, avand in vedere si „revenirile” spectaculoase din retururi
ale Stelei? . Asa ca nu mai aratati cu degetul pe altii numai pentru a
ascunde adevaratii smenari. Vad multe opinii aici cum ca Dinamo ar fi deja
campioana pentru ca Borcea a aranjat totul. Eu zic ca Dinamo nu este
campioana si ca baietii vor trebui sa traga tare ca sa ajunga in LC asa cum
isi doresc. E o aberatie sa presupui ca cineva ar putea sa aranjeze toate
meciurile. Parerea mea este ca Dinamo va avea un meci dificil la Medias si
daca nu il iau in serios s-ar putea sa plece de acolo cu coada intre picioare
asa ca atentie (asta ca sa dau doar un exemplu).

hasu  •  5 martie 2009, 12:24

Dragii mosului v-o spune un dinamovist.Nu va bucurati prea devreme ca mai este pina la finis.Precis isi baga cineva coada si intra dihonia in conducere.Ca de la asta i se trage mereu clubului DINAMO.Iar jucatorii atit asteapta,si le cresc coarnele.Fiti cu picioarele pe pamint, si nu va bucurati ca o sa urmeze si infringeri.CIT DESPRE EUROPA O SA FACEM SI NOI CA SI CEILALTI.CE ATI UITAT ?

Milan  •  5 martie 2009, 12:36

Catalin Tolontan, chiar tu dai raspunsul: „Nu acum e Dinamo campioană.
Campioană va fi cînd, după o serie de succese, vor urma eşecurile şi va
şti să se ridice.”

A fost si seria de succese si anume campionatul la pas. A urmat poate cel
mai dureros esec si anume ratarea calificarii in meciul cu Lazio… Acum,
echipa pare sa renasca sa prinda fortza si de ce nu sa castige titlul.

ultra-tei  •  5 martie 2009, 13:16

Prietene Tolo,

„Campioană va fi cînd, după o serie de succese, vor urma eşecurile şi
va şti să se ridice.”

Probabil ca logica precara nu-ti permite sa-ti dai seama ca EXACT asta am facut.
Am ajutat steaua sa ajunga in CL acum 2 ani jucand pentru „blazon” si pentru
„binele fotbalului romanesc” la rugamintile in lacrimi ale jurnalistilor
de buna credinta”. Am ajutat CFR sa ajunga in CL in Ziua Dreptatii, suparand
un intreg popor, iar cel mai in forma varf al romaniei a fost pedepsit pentru asta la Euro
si neconvocat. Am trecut prin „scandaluri”, prin esecuri in UEFA, iar acum am
REDEVENIT O FORTA! O FORTA care este demonstrata inclusiv de articolul tau.
VA E FRICA! ASA SI TREBUIE!

Ce om mic esti, Tolo…

Cătălin Tolontan  •  5 martie 2009, 13:27

milan, ultra-tei: uitati-va, va rog, la mesajul lui hasu. E chiar deasupra voastra. Nimic nu e cistigat dinainte in sport, chiar dc Dinamo si-a schimbat atitudinea si e favorita, asta am vrut sa scriu. Sigur k pt voi toate articolele care nu incep cu Hai Dinamo sint condamnabile 🙂

ultra-tei  •  5 martie 2009, 13:58

Intrebare: Ce te-a facut sa scrii acest „articol”?!
Si NU, nu condamn niciodata un articol coerent, argumentat si logic. Mi-ar fi sila sa citesc un articol tamp in genul articolelor dedicate majoritatii acestui popor, unde in loc de Hai Steaua sa citesc Hai Dinamo. Ideea este ca nu vad nimic in afara de ura viscerala in:

„Cînd nu intrau cu maşina în hotelul lui Erbaşu sau în albia Dîmboviţei, dinamoviştii jucau fotbal. Dar apoi o luau de la capăt. Acum un timp, Dănciulescu şi Niculescu s-au trezit scoşi în faţa uşii de un coleg contondent care îi ameninţa la 2 noaptea pentru că nu-i dau pase.

Multe întîmplări. La un turneu de sală, antrenorul, altul decît cel de azi, cina singur, pentru că băieţii se risipiseră pe ruta cazinou, streap-tease, baruri. Şi invers, pînă dimineaţa.

Îşi spuneau “trupa de şoc” şi erau mîndri. Lătrau ca spartanii, beau ca vikingii şi improvizau ca maneliştii.

Acum, dinamoviştii au cerut să intre în cantonament de astăzi, cu o zi în avans.”

Acum imi dai exemplul lui hasu, „probabil” un dinamovist. Chiar si el spune, daca incerci sa intelgi mai mult decat sfarsitul cu „CIT DESPRE EUROPA O SA FACEM SI NOI CA SI CEILALTI.CE ATI UITAT ?” care ti-a mers la inima si trebuie sa recunosti asta, ca „Precis isi baga cineva coada si intra dihonia in conducere”. Despre cine sa fie vorba, domnul meu? Oare despre cei care si-au facut un mod de viata din a creste armasari din tantari sau cei care rosesc pentru o fecioarele cand gigi incepe sa spuna cati bani le-a dat pe an pentru a le fi „consilieri”?

De multe ori, intrand in astfel de polemici, sunt tentat a incheia acid, pentru ca majoritatea locuitorilor acesto meleaguri asta inteleg cel mai bine. De data asta ma autocenzurez.

PS: Ma incearca un sentiment de profunda bucurie vazand panica ce am sadit-o in inima acestui popor obidit.

ultra-tei  •  5 martie 2009, 14:02

cei care rosesc precum* fecioarele

Dinny  •  5 martie 2009, 15:08

Gura pacatosului,adevar graieste….adica,asta vrei matale….sa se-npiedice Dinamo!
Ce adanc ai sapat!….s-ar putea sa fi facut munca voluntara…ce-ash mai rade !!!!

Cătălin Tolontan  •  5 martie 2009, 16:16

ultra-tei: aia cu gigi probabil e la general k nu cred k te-ai referit la mine. Risti sa te bat la fotbal dc vorbesti prostii 🙂
dinnY; bravo, te-ai prins! Dumnezeule, cit de prost scriu dc ai inteles asta!

popescul  •  7 martie 2009, 15:18

uite,eu nu-i vad cu nimic in buzunar,poate doar cu niste bani de salarii pe care poate ii merita.

legalsaunu  •  13 martie 2009, 4:37

Poti sa postezi orice, dar cand vine vorba de fotbal, in .ro o sa ai parte
sigur de cele mai multe comment-uri! Bleah!

andreei  •  29 aprilie 2009, 11:29

ma am asuns in cupa si cear timisoara nea batut :((

Comentează