Aşa, nici o şansă

Într-un campionat încurcat, Steaua se elimină prin joc din calcule

duminică, 8 martie 2009, 5:09

Într-un campionat încurcat, Steaua se elimină prin joc din calcule

Premiul cel mare e să asişti la un meci al Stelei. Premiul al doilea, să asişti la două meciuri.

Gluma e irlandeză, dar se potriveşte echipei de azi. Roş-albaştrii joacă steril. În două meciuri, au reuşit un singur gol şi două certuri generale, la limita încăierărilor.

Asta n-are nici o treabă cu nocturna, cu 4-3-3 sau cu arbitrajul, corect de această dată. E vorba, pur şi simplu, de lipsa unui lider în teren, de o politică ameţită de transferuri şi de valoare.

Cele mai palpitante faze ale transmisiei de la Braşov – Steaua au fost convorbirile telefonice purtate de Lăcătuş în tribună. Cu banca, probabil. În rest, somnolenţă cît încape. Sigur, fotbaliştii luptă, se sforţează, dau cît pot, numai că această limită e foarte aproape în actuala arhitectură a echipei şi a clubului. Iar reproşurile definitive pe care Becali le aduce jucătorilor după fiecare meci nu fac decît să destrame orice urmă de încredere.

Şi celelalte trupe se împiedică. Nimeni nu ştie cine va cîştiga titlul. Dar un lucru pare clar. Dacă joacă aşa, Steaua nu are nici o şansă.


Comentarii (31)Adaugă comentariu

pelarg  •  8 martie 2009, 17:29

ai dreptate, nu stiu ce au, iar dinamo are un avans imens.

Alex  •  8 martie 2009, 18:30

De la obsedantul deceniu, la obsedanta vecernie a lui Jiji

“Pe vremea mea”, Steaua era o echipă-spectacol. O echipă care spunea o poveste, una care scria pase, dădea goluri şi încînta suporterii. O echipă de care m-am legat pentru că juca frumos: mă întreb, oare, cîţi puşti de 11-12 ani mai pot vedea azi ceea ce îmi oferea mie Steaua, în anii ’85-’89 şi chiar puţintel mai tîrziu?
Nu ştiu dacă Duckadam şi cu Lung au fost portari mai mari decît Zapata. Duckadam, cel puţin, n-a avut timp să demonstreze lucrul ăsta, după ce şi-a făcut mîna ţăndări. Oricum, Zapata face ţăndări orice.
Nu am idee dacă Fane Iovan şi Dan Petrescu sînt, atemporal vorbind, peste Ogăraru şi Golanski. Ştiu doar că ăştia doi „optzecişti” din echipa Stelei erau fundaşi dreapta moderni. Aripi. Astăzi, singurul purtător de aripi la Steaua a rămas Gigi. Sau Jiji. Sau, de ce nu, să ne-ascuţim urechile-ntru mîntuire, Vjjjijiii!
Nu am habar cum Bumbescu şi cu Belodedici au reuşit, acum peste douăzeci de ani, să dea noţiunii de fundaş central mai multă potenţă decît reuşesc astăzi Goian şi cu Ghionea. Bumbescu era dur, dar nu se bătea cu antrenorii, ci, doar, cu atacanţii. Belodedici era libero, dar era „mai goian” decît e urmaşul său de azi. Nu-l văd pe Bărbulescu sub Petre Marin. Sau pe Petre Marin peste Bărbulescu. Drama este a lui Petre Marin: la 35 de ani, arată a şaman doar la antrenamente.
Nu mi-i imaginez pe nici unul dintre mijlocaşii Stelei de acum 15 sau 20 de ani stînd pe tuşă pentru oricare dintre cei de astăzi. Majearu era artist, Dayro pictează ca pisicile dresate de stăpîni snobi. Tudorel Stoica era, cum se zicea prin „Sportul”, „metronom”, Ovidiu Petre pare că fuge după metroul care vine fix în direcţia sa. Boloni era creierul, dintr-un singur motiv: îţi dădea sentimentul reconfortant că îşi leagă sinapsele pe teren; ăilalţii, e.n., te provoacă să faci muncă de detectiv ca să le găseşti bruma de inteligenţă tactică.
Iar vîrfurile…. Vîrfurile de astăzi sînt ca un joc demo al celor de alaltă-secol. Kapetanos e doar grec, Lăcătuş era olimpian. Balint era tehnic şi „spectacular”, Stancu e spectaculos doar în mîinile dibace ale lui Petrescu.
Steaua de acum 25 de ani nu ar fi trebuit să pară mai modernă decît cea de astăzi. Cînd se inventează călătoria în timp, aştept un bip!

popescul  •  8 martie 2009, 18:32

din cate stiu,dica sterge banca de rezerve a unei echipe ** din italia…

gabidegiulesti  •  8 martie 2009, 18:47

Cred ca va inselati! Steaua nu mai are de mult un lider in teren ( Radoi a fost cel mult o anexa a patronului in vestiar)! Transferuri fara valoare? Dar cand in ultimii 3 ani a poposit o VALOARE adevarata in Ghencea? In concluzie, adevaratele cauze sunt lipsa VALIZEI, a BUTOANELOR si mai ales a BRICHETEI! Pentru ca fara mijloace auxiliare si colaterale, Steaua NU EXISTA! Si nu exista cu adevarat de mult timp! A venit si vremea ADEVARULUI!

bogdan  •  8 martie 2009, 19:10

Da asta este 😀 Se mai intampla :p

romania inedit  •  8 martie 2009, 19:47

Asa cum am mai scris pe acest blog , echipa Steaua este o adunatura de oi speriate , poate si datorita faptului ca este condusa de gigi oieru !
Steaua nu joaca nimic , si daca nu avea stranse niste puncte , acuma lupta pentru retrogradare .
Un antrenor ca Victor Piturca este ceea ce-i lipseste echipei de fotbal Steaua Bucuresti !

aranburu  •  8 martie 2009, 22:21

In retur,antrenata de un antrenor,dorinel,nu prea grozav,nu a pierdut niciun meci,din cele jucate cu primele 6,e adevarat ca nici nu a prea castigat,insa jucau ceva,acum cand s-a intors din nou un mare jucator,dar 0 antrenor,am revenit de unde pornisem:1-1cu buzau si otopenispre ex.Toata lumea sarea pe jijim ca facea schimbari,acum am ajuns sa-mi doresc sa le faca el,ca marius e foarte fricos,l-a bagat pe lovin azi,meciul trecut pe tiago,in situatii de rezultat defavorabil,de unde Ionescu,bicfalvi sau ochirosii,care aveau sanse cu dorinel.Soarta osa pedepseasca pe jiji ca a dat afara un antrenor cu rezultate,au mai patit-o si altii.Celelalte demiteri au fost corecte din punct de vedere sportiv si la Zenga si Hagi si Lacatus,atitudinea jibonului a lasat de dorit,insa demiterea lui dorinel a fost o mare necdreptate si pare prea tarziu sa mai faca ceva.

motanul incaltat  •  8 martie 2009, 22:22

Am impresia ca Gigi-a fost un mare fraier cind a refuzat 50 de milioane pe Steaua.Am impresia ,ca daca continua tot asa nici 30 n-o sa mai valoreze…

stel-bz  •  8 martie 2009, 22:28

Echipa Steaua este nepregatita pentru Liga I. Lacatus o pregateste pentru a avansa in josul clasamentului, ca pe toate echipele pe care le-a antrenat. Revenirea lui Lacatus la Steaua este cea mai mare eroare a acestui campionat pentru echipa. De [Citeste] readucerea lui trebuie sa fie felicitati acei „fani” care scandeaza numele acestui fost mare jucator, dar extrem de mic antrenor. E greu sa mai cumperi la ora actuala jucatori de mare valoare. Dar, intrebarea se pune: are Brasovul jucatori de mai mare valoare decat Steaua ???! Nici vorba. Dar jucatorii nostrii sunt total dezorientati. Luati individual, jucatorii Stelei sunt mai valorosi decat la majoritatea celorlalte echipe. DAR TOTAL NEPREGATITI TEHNICO-TACTIC !

Paul NM  •  8 martie 2009, 22:28

Vrau sa le multumesc pe aceasta cale, lui Jiji si lui Laca pt varza care
au facut din echipa Stelei.Un dinamovist.

Adi  •  8 martie 2009, 22:34

Alex,respect pt comentariul tau, super.

mihaicfr  •  8 martie 2009, 22:36

Nu este vorba numai despre steaua, ci despre intreg campionatul romanesc, care din pacate se scalda intr-o mocirla aflata undeva la limita penibilului. Pornind de la patronii, care se dau care mai de care mai rotunzi in semianalfabetismul lor, cu mici exceptii ce-i drept, de altfel nici unul dintre ei in stare sa ridice o arena moderna si macar la un standard minimal, continuand cu pleiada de antrenori, evident depasiti de timp, ramasi undeva in mrejele fotbalului din anii 80, inadaptati si incuiati, care scuza totul prin prestatia proasta a arbitrilor, starea proasta a terenului sau a stadionului in genereal, si terminand cu jucatorii care sunt sun orice critica, lipsiti de mandrie si demnitate, cersetori de performanta pentru un fault, cu gura mare, fara sa aiba de ce, lipsiti de imaginatie si pregatire fizica adecvata, toti acestia dragi microbisit ne „reprezinta” tara cu succese remarcabile la capitolul „ne-am facut de ras din nou”, toti acestia vor in liga campionilor, unde si ei singuri stiu ca nu au ce cauta acolo; nu sunt pregatiti, nu au mentalitate de invingatori, de luptatori, nu au pregatirea fizica si tactica necesara unei astfel de competitii. Este dezolant sa vezi cum odata cu trecerea anilor, fotbalul romanesc, odata o mandrie nationala, se „desprinde” de fotbalul european, modern si de calitate. Rusine voua fotbalistilor, conducatorilor de cluburi si mai ales patronilor, care nu sunteti altceva decat o adunatura de parveniti de cea mai joasa speta.

LOL  •  8 martie 2009, 23:01

Unde s-au dus, cand au apus
Anii de sus ai gloriei lor
Unde-s brichetele, unde-s valizele
FRF si fluierul arbitrilor

etc…

flaxx  •  9 martie 2009, 0:03

Doua lucruri lipsesc la Steaua: conducere executiva si conducere tehnica.
cine e vinovat pentru acest lucru? nimeni altul decat patronul, Jiji.
s-a inconjurat de oameni mediocri, umili, pentru ca sa straluceasca el,
„mesia, patronul patronilor, ingerul ingerilor, etc”. In mintea lui el le
stie pe toate.
Odata cu trecerea timpului imi pierd tot respectul pe care l-am avut pentru
marele jucator al stelei: Lacatus.Ca antrenor e nul. Kapetanos incepuse sa
arate fotbalist cu Dorinel antrenor. De la revenirea lui Lacatus, e
inexistent.
La Steaua se impune schimbarea, din temelie, pana nu e prea tarziu.

vali  •  9 martie 2009, 1:05

steaua pierde si cand e ajutata de arbitrii. e blestemul brichetei!

dorin  •  9 martie 2009, 1:13

la partea cu nimeni nu stie cine va castiga titlul, sunt convins ca nu e asa.
Probabil se stie deja cine trebuie sa iasa campioana, si titlul merge spre…
(surpriza?!) Stefan cel mare!!! sau cel putin asta se incearca…
eu zic ca e evident…

arh. Gheorghe Petrescu  •  9 martie 2009, 1:37

LOC DE MAI RAU INCA A MAI RAMAS.
ASTEPT ZIUA IN CARE STEAUA VA
AVEA UN NOU „patron”.
HAI STEAUA !

dorin  •  9 martie 2009, 1:39

Titlul tau se potriveste de minune si pentru alte situatii. Sunt suporter
Poli (FC Timisoara mai nou) si m-am uitat azi la meci si din pacate am vazut
ceea ce asteptam sa vad. ca fotbalul pe la noi e un fel de teatru de papusi.
E cam greu sa ai vreo sansa in campionat cand intr-un meci cu o echipa fara
mari pretentii (pandurii) ambii inchizatori primesc foarte usor 2 galbene si
asa se face un bulevard la mijlocul terenului, se inventeaza un penalty si un
cartonas rosu (care in campionatele puternice nu s-ar fi dat in veci) mai ia
si un atacant (cu multe avertismente in tur) un galben iarasi f. usor
(magera) ca sa devina pasibil de suspendare… si te mai miri cand se vorbea
dinaintea meciului ca o sa fie vai si amar cu corpodean la centru si prunea
observator… echipele nu sunt de vina pt ce s-a intamplat, dar e clar ca
cineva (oare cine?) are ‘preferinte’ pt clasamentul final. eu unul nu cred ca
ma mai uit la fotbalul romanesc pana nu apar schimbari majore… e un teatru
de prost gust si cine rezista… sa se uite in continuare, dar eu unul as
vrea sa vad in liga 1 fotbal, nu licitatie pentru pozitii in clasament…

habu daby  •  9 martie 2009, 2:17

!!!!!Dispari ****!!!!!!

BECALI PLEACA DIN GHENCEA………….BECALI PLEACA DIN GHENCEA

de departe  •  9 martie 2009, 3:37

In general sunt de acord cu tot ce a argumentat mihaicfr !! Eu sunt dinamovist dar trebuie savedem lucrurile asa cum sunt indiferent cu ce echipa simpatizam !! Ultima oara cind am fost in tzara a fost acum 6 ani si am sperat ca intre timp sa mai schimbat in bine, cite ceva !! Stiam din presa si de la fani ca acesti patroni nu au educatie, etc… Dar am ramas surprins sa constat ca nici infrastructura nu a avansat cu nimic!! Dimpotriva.In afara de CFR-e nimeni nu a realizat nimic in ce priveste infrastructura. Am vazut in ce „mocirla” sa jucat la medias si chiar buzau !! Pacat !! Nu vreau sa critic Romania dar e mare pacat !! Stefan cu toate „bubele” lui, a reusit sa construiasca o baza moderna altii cu zeci de campionate nu au fost in stare de nimik !! Cum se poate asa contra-performanta !! Am vazut imagini cu autocarul lui Dinamo care se indrepta spre stadion probabil !! Drumul arata „execrabil” !! Totusi am inteles ca in ultimii ani a avut loc un mic „boom” economic in tzara !! Unde s-au dus toti acesti bani ? In infrastructura chiar nu sa investit nimic !! Urmaream emisiunea „recurs” si la un moment dat a intrat pe „fir” d-nul Porumboiu. Nici nu a intrat bine si au inceput jignirile !! Ce sa invete tineretul din asta ? Patronajul din fotbal cu mici exceptii, descrie cel mai bine „starea de fapt” din fotbalul romanesc. Infrastructura e tot cea de pe timpul comunistilor.Pacat, au trecut aproape 20 de ani !!

Birlik  •  9 martie 2009, 5:57

mihaicfr Says:
Ceea ce spui tu este adevarat si hai te rog sa le amintim Acestor Asa Zisi Patroni doar 3(trei) exemple de echipe din Europa care isi fac alt stadion(de fapt una a facut deja) 1prima Arsenal aveau un stadion frumos dar au facut altul, Juventus au demolat acel stadion Delle Alpi(un Stadion cum noi nu o sa avem niciodata) si acum fac unul si mai frumos si chochet, Lille OSC au un stadion nu prea mare dar frumos si totusi ei nu sunt multumiti, ei vor sa evolueze si asa fac altul mai mare si mult mai modern,Binenteles ca sunt si alte cluburi care au facut si fac dar eu doar cu aceste 3(trei) cluburi sunt la curent!
Acum sa vorbim si Steaua (Iubirea Eternaa Mea), D-le Tolontan, ceea ce spuneti este realitatea si mai rau ne doare pe noi suporteri ca Lacatus Cat l-am iubit si il iubim ca o Legenda a Stelei tot asa de repede o sa ajungem sa nu il mai suportam pentru ca distruge Steaua (un mit daca imi permiteti) si sunt convins ca niciodata nu o sa citeasca mesajul meu dar daca el iubeste (sau Inca mai iubeste) aceasta echipa trebuie sa lase Foarte urgent locul unui technician care este Capabil sa Conduca Echipa Noastra( Daca ar fi vrut sa ajute Steaua trebuia sa ii deea Idei lui Becali si sai zica sa il aduca pe Prostatov sa ia jucatori ETC.)Dar asa el mai mult ne face rau si aici pot da cateva exemple CLARE:
1 Portar: Cernea a demonstrat ca e mai in forma, deci daca vrea un portar care sa apere trebuie sa introduca portarul mai in forma.
2 Fundasi: cuplu central il stim cu toi(Ghionea-Goian) laterali, Ogararu si Golanski trebuie sa joace care e mai bun iar in locul lui P.Marin trebuia adus un Fundas de picor stang bun.
3 Mijlocasi(aicea este o mare problema) si il intreb pe Lacatus si Becali? de cate ori a jucat Szekely mijlocas dreapta? raspunsul este o data! Nu poti sa iti bati joc de un jucator sa il reprofilezi cum vrei tu ca doar nu il nasti tu(sper ca ati inteles ca dispare Banel) O.Petre si Toja pe stanga ca doar el aici a dat randament(vezi cele doua pase de gol si tot atatea meciuri jucate pe postul lui) si aici am incheiat cu mijlocasii ca nu prea avem (mijlocasi adevarati doar cei care i-am enumerat mai sus)
4 Atacanti sper sa nu fiu prea dur dac parerea mea este ca avem 2 buni(Pedriel si Stancu) pe langa acestia doi ca fie completa echipa l-as pune langa ei putin mai retras dar pe dreapta pe Semedo(vezi ce bine juca la CFR cand juca pe drepta? normal ca doar acolo e locul lui, nu sa il pui doar sa fie echipa completa) dar mai sunt alte doua variante langa acesti 2 atacanti: Daryo ca atacant sau cu Ochirosii pe stanga facand cuplu cu Toja(cred ca s-au intelege de minune ca sunt amandoi stangaci)
5 tactica nu se poate macar odata sa nu fi vazut un meci si aici dau exemple (Barcelona sau Juventus) si sa nu poti fura macar putin din aceea tactica!!!
6 Daca intelegi toate astea nu ai cum sa dai gres(chiar si ca un incepator)
Pe curand

antonio  •  9 martie 2009, 7:43

D – le Tolontan aveti dreptate in ceea ce priveste jocul stelei dar bine ca saintimplat sa intimplat asa ca altfel trebuia sa comentati arbitrajul lui lajos de la mediassi sa ne spuneti daca daca e mai bine sa joci prost si sa pierzi pe teren sau sa platesti arbitrii si sa nu poti ti sa bati nici macar asa

Seneca  •  9 martie 2009, 8:19

Lacatus e singurul vinovat, si pe deasupra este si lipsit de bun simt. De ce? Pai el spune ca iubesti Steaua, ca o adora, ca etc, etc, dar…de pe banca Stelei nu pleaca. Bun, am inteles Jiji are interese cu el pe banca, dar daca Lacatus ar iubi Steaua cu adevarat ar pleca, ar lasa locul altuia care sa redreseze echipa de suflet. Lacatus prin eternitatea de pe banca Stelei ii doreste raul (inconstienta). Oare nu vede ca nu poate face nimic? Este orbit de bani, ca de altceva de ce poate?

marius  •  9 martie 2009, 8:33

CU ASA ANTRENOR STEAUA INTRADEVAR NU ARE NICI O SANSA!echipa nu joaca pt ca nu stie ce!
si nici nu vad alt antrenor sa lucreze cu gigi!
nu pot insa sa ma intreb ce jucator ar fi stancu cu un antrenor ca lucescu m.
dar steaua nu are antrenor.lacatus alege jucatorii cu gigi asa dupa toanele lui gigi,
fara a avea o idee tactica sau ceva invatat la antrenamente.
oare ca antrenamente face saracu lacatus?ca la uta,ceahlaul,brasov ,pe care le a si retrogradat?

rochiri  •  9 martie 2009, 8:50

Asta ce sa facem!Steaua nu ar nicio treaba cu acest campionat!Sa speram
intr-o Uefa.Eu unu nu imi mai aduc aminte de cand Steaua nu a mai jucat asa
prost, eu nu vad nici o idee de joc nimic un mare ZERO.
Laca mai are mult pana sa devina antrenor imi pare rau sa spun asta , dar eu
asa cred si vad.
Forza Steaua!

MA  •  9 martie 2009, 9:28

LACAAAAAA, DU-TE CA NE BAGI IN b…….

marian  •  9 martie 2009, 13:37

VA GRABITI. MAI E MULT PANA DEPARTE. VORBIM DUPA ETAPA 34.

MAKO  •  9 martie 2009, 13:40

BICLFALVI,OKIROSII,ANDREI IONESCU chiar si Litu…unde sunt???Oricum sunt mai buni si mai ambitiosi decat titularii
Asta e sansa lor si trebuie lasati sa joace…altfel ne luptam la retrogradare
Shekely,Stancu,Toja,Semedo si Dayro sa faca tusa iar la prima oferta sa plece
Alaturi de primii 5 de sus se alatura zapata,baciu,ghionea,goian,ovidiu,tiago(eu am incredere in el)
si putem face o echipa care sa o ia de la zero.PUNCT.

rasketyr  •  9 martie 2009, 14:17

De la obsedantul deceniu, la obsedanta vecernie a lui Jiji…………super acest comment,ai mare dreptate alex,TOLO poate il pui mai mare pe blogul tau,asta bineinteles daca citesti aceste comment-uri

petroi adrian  •  9 martie 2009, 16:40

Sa revina Olaroiu!

kamy  •  10 martie 2009, 0:25

frate, astea’s vremurile.. n-ai ce-i face

Comentează