Vă amintiţi?

Acum cîteva săptămîni, Constantin Gheorghe îl certa pe Alexandru Tudor, în faţa arbitrilor şi a presei, pentru că a dormit la mănăstire înaintea unui meci. „N-ai anunţat pe nimeni! Ai încălcat regulamentul, iar telefonul nu a avut semnal”, s-a răstit şeful CCA. Pentru că Tudor a replicat, i s-a promis o mamă de suspendare.

vineri, 17 aprilie 2009, 11:04

Acum cîteva săptămîni, Constantin Gheorghe îl certa pe Alexandru Tudor, în faţa arbitrilor şi a presei, pentru că a dormit la mănăstire înaintea unui meci. „N-ai anunţat pe nimeni! Ai încălcat regulamentul, iar telefonul nu a avut semnal”, s-a răstit şeful CCA. Pentru că Tudor a replicat, i s-a promis o mamă de suspendare.

Astăzi, Tudor e unul dintre cei doi arbitri, dintre cei aproape 10 vehiculaţi, despre care stenogramele DNA arată că „nu au putut fi corupţi”, iar Costică „Vîlcea” stă în arest, acuzat de luare de mită şi de coordonarea unui sistem de comandă pentru mituirea ulterioară a arbitrilor. Prin telefonul niciodată închis.


Comentarii (48)Adaugă comentariu

adystelistzu  •  17 aprilie 2009, 23:34

foarte frumos si la obiect …Dumnezeu nu bate cu batul …o seara excelenta, cu articole excelente ….

Arsnl  •  17 aprilie 2009, 23:35

Cam subtirel. Devii scump la vorba

Bogdan  •  17 aprilie 2009, 23:43

Da!! Tudor e un Arbitru,un om corect,iar daca mai greseste desi rar ,o face pentru ca e si el om..
Respect4Tudor

florin  •  17 aprilie 2009, 23:59

Sa dormi si sa te linisteti la o manastire,sa stii ce valori sunt mai importante in viata sunt lucrurile pe care le voi retine toata viata. imi mai amintesc ca din ce in ce mai multa lume incepe sa ti inteleaga logica,sa ti asimileze principiile vietii si sa gandeasca sanatos.nu te perii dar tin sa ti spun perceptiile mele pentru ca m am maSa turizat citindu ti gandurile.

Doctorul  •  18 aprilie 2009, 0:04

Eu nu pot sa spun nimic despre un om aflat in suferinta. Chiar nu pot. Stiu insa in ce lume traiesc. Romania este tara mereu surprinzatoare, care nu ne mai surprinde cu absolut nimic. Este ca am dreptate?

A. Mocanu  •  18 aprilie 2009, 0:29

Probabil s-a razbunat pe arbitru ca nu a vrut sa avantajeze pe cineva la vreun meci, asa cum i-o fi cerut nea Costica Valcea (ii spun nea, nu merita sa vorbesti despre el cu „domnul”).

USA  •  18 aprilie 2009, 1:12

Intr-adevar Tudor nu este corupt si daca mai greseste uneori ,o face pentru ca este si el om si o face intotdeauna IN FAVOAREA STELEI.

vi  •  18 aprilie 2009, 1:40

Va mai amintiti? Steaua – CFR 3-1 cu 2 penalty-uri nedate impotriva Stelei? Va mai amintiti? Urziceni – Steaua cu un an mai devreme?
Tudor e la fel de manjit doar ca e un pic mai destept.

patrick din Iasi  •  18 aprilie 2009, 6:49

tot respectul pt alexandru tudor si cristi balaj…domnilor felicitarile mele pt conduita si atitudinea d-voastra…va urez sa arbitrati amandoi in champions league pt ca meritati din plin…respect de la Iasi.

aa  •  18 aprilie 2009, 7:01

acelasi scenariu ca si in societatea noastra: oamenii necoruptibili trebuie monitorizati si eventual indepartati daca nu se conformeaza sistemului lor.

promovarea este doar ptr. incompetenti santajabili, astfel ca ei sa reactioneze corespunzator cand e nevoie…

mi-e sila de oamenii care au construit si perpetuat pana azi acest sistem la nivelul societatii noastre, si de care eu zic ca vom scapa doar cand in pozitii cheie din societatea noastra vor ajunge oameni nemanjiti / nesantajabili si eventual competenti.

De aceea sper ca acest tavalug pornit in fotbalul romanesc sa produca aceasta schimbare, ca daca vor veni alti manjiti in locul lor, va fi vai de noi….

senzational  •  18 aprilie 2009, 7:35

Foarte bun articolul

cati  •  18 aprilie 2009, 7:43

da, corect! Tudor nu o fi cel mai bun arbitru dar cel putin nu greseste la comanda!

danube-suporter  •  18 aprilie 2009, 8:04

Dati-le un duhovnic.

catalin  •  18 aprilie 2009, 8:07

degeaba se agita toata lumea mircea sandu nu va pleca nu se va schimba nimic ati uitat cuma in ce tara traim? PT. CA DACA SE SCHIMBA ADEVARATII PROFITORI GEN BORCEA BECALI MURESAN SEFI ALE CAROR ECHIPE CHIAR AU BENEFICIAT DE ARBITRAJE IN MOD CLAR SI CONTINUAT NU VOR MAI AVEA LA CINE SA APELEZE NU L AM VAZUT PE NICIUNUL SA SPUNA CEVA ZILELE ASTEA

Asoc. de locatari  •  18 aprilie 2009, 8:11

Coada de topor! Cum de aveti voi acces la documentele DNA?

mircea  •  18 aprilie 2009, 8:54

in tot scandalul asta nu vi se pare suspecta tacerea oficialilor de la CFR(nici pis n-au zis),de la rapid(doar manea a mormait ceva) si de la vaslui(s-a zis ceva la inceputul scandalului si de atunci liniste).dinamo,cu musca pe caciula,a ales cartea contraatacului.
fara a lua apararea nasului sandu,daca gh.constantin a facut ceva unilateral:sunt bolnav rau de ce sa nu dau lovitura vietii?
unde ati fost,voi presa,cand ciobanul a zis ca costica valcea e milionar din arbitraj?
***

ciupi  •  18 aprilie 2009, 9:04

pentru excroci, cei corecti sunt banditi, nu invers. ceea ce se demonstreaza zi de zi. oooijeru a facu doi pasi „dincolo” de locul sau firesc si i-a si luat apararea lui nenea PIC.

george  •  18 aprilie 2009, 9:16

mocane, pai si daca ii zici nea in loc de domn, tot o forma de respect e :))

jiji eugen  •  18 aprilie 2009, 9:29

te pomenesti ca omul a vrut sa evite sa fie sunat de const
antin, prunea and co?

robert  •  18 aprilie 2009, 9:35

omul mai putin dezvoltat mental, ca sa para inteligent tace. tu la fel! incerci sa devii subtil dar nu te prinde! daca ai tace de tot ce bine ar fi!

fan fotbal  •  18 aprilie 2009, 9:58

O fi Tudor incoruptibil? Nu cred! Amintiti-va acel Steaua-CFR de anul trecut cand a refuzat 2 penalty-uri echipei ardelene! La cel putin una dintre faze era aproape de minge si nu avea cum sa nu vada faultul comis de Zapata… Poate ca nu mai e ACUM coruptibil, dar atunci era!

polopeiarba  •  18 aprilie 2009, 10:10

Chiar la asa ma gandeam si eu ;)) omu le-a inchis telefonu si aia sa-l suspende

brumix  •  18 aprilie 2009, 10:23

scurt,la obiect,eficace

Cristian  •  18 aprilie 2009, 10:30

Da Cataline imi amintesc perfect !
Dar in acelasi timp imi amintesc si de ce a facut Tudor acum un an intr-un meci Steaua-CFR…sau 1n returul 2007 la Urziceni-Steaua cand efectiv a impins-o pe ultima la victorie prin penalty inventat.
Si in ambele momente Steaua era intr-o goana disperata de urmarire a contracandidatelor pentru UCL.
Drept pentru care nu pot sa nu-i dau dreptate lui Gigi cu declaratia facuta imediat ce a iesit de la „mititica” :
„Să fie arestaţi rechinii, nu găinarii”
Stie el mai multe si Gura pacatosului….

karo  •  18 aprilie 2009, 10:31

Domnule Tolontan, cum vi s-a parut intentia lui Dumitru Dragomir si a lui
Mircea Sandu sa il viziteze pe Gigi Becali in arest? Nu am vazut niciun
comentariu pe tema asta si nu cred ca sunt singurul caruia i s-a parut ciudat.

Lancaster  •  18 aprilie 2009, 11:01

Aşa se întâmplă întotdeauna, excesul de corectitudine vine tocmai din partea persoanelor corupte. Constantin Gheorghe se află acum în arest, dar asta e din păcate excepţia, nu regula.

@fan fotbal  •  18 aprilie 2009, 11:07

„fan fotbal” se scrie „fan cfr” — pe langa asta, ar fi cazul ca zilele astea sa voirbesti mai putin despre CFR, ca, uite, tot ies la iveala unele si altele si s-ar putea sa ai niste dezilulzii…

Ciocan Mihaita Liviu  •  18 aprilie 2009, 11:27

Nu-i adevarat : TOTI ARBITRII AU FURAT si cu asta punct. In afara meciuri
lor in care Tudor este banuit de favorizarea Stelei, amintiti-va cu 2
sezoane in urma cat ajuta Rapidul.
Iar despre Cristi Balaj am aceiasi parere : rapidistilor, Dinamo – Rapid 5-2
in groapa cu Balaj arbitru va spune ceva ?
Hai Tolontane, lasa-ne … toti au furat campionate si cupe … care cum au
putut … cu comisii, cu arbitri, cu valize, cu influiente politice. Totul
si tot este corupt in fotbalul romanesc. Inclusiv „Tudor cel mult laudat
de tine” …

dorel  •  18 aprilie 2009, 11:28

perfect maestre,cu aceasta bijuterie va apropiati de sublim in evaluarea comportamentului uman.am afirmat si in alte ocazii ca din fericire a-ti depasit stadiul de condeier sportiv.sarbatori fericite,iar PULLITZER, te facem roman!

LorMan.ro  •  18 aprilie 2009, 14:07

Bravo Cataline ! Nu te suportam deloc dar ma bucur sa descopar ca te-ai schimbat mult… Chiar am inceput sa caut articolele tale. Batrane, cred ca acum e momentul sa rasturnam carutza. Daca tii la fotbal si respecti suporterii alatura-te noua si hai sa daramam shleahta asta *** care ne-au furat jocul. Ataca! Cauta informatii! Sari la gatul lor! Voi ziaristii sunteti ultima noastra speranta. Din pacate doar cei curati si putini. Insa acum e momentul vostru de glori! ***

tudorica  •  18 aprilie 2009, 14:47

Ce vroiai sa-i spuna cand asta Tudor nu respecta regulament????? Toti fac fix dupa
capul lor, d-aia am ajuns unde-am ajuns… Nu mai exista ROF, nu mai exista
fisa post…. Acum ca la arestat pe Constantin…. Treaba lui. El strange din
din fund la interogatorii, nu Tudor. Tudor sa invete sa respecte regulamentul.
S-asa prea se crede Brad Pitt.

lordy  •  18 aprilie 2009, 14:48

haha,ce naivi sunteti!
s-a descoperit filiera lui penescu,chiar ctredeti ca tudor nu se afla pe nota de plata a altei *** care dicteaza in fotbalul romanesc?!

Sibelius  •  18 aprilie 2009, 14:53

Giga Popescu se mira de posibila implicare a lui Prunea in cazul arbitrilor…
nu cred ca ar trebui pentru ca „generatia de aur” desi a jucat prin alte
tari s-a format in „epoca de aur a blatului”. Ceea ce au invatat de mici au
pus in aplicare dupa punerea ghetelor in cui. Lupescu, Prunea, Munteanu,
Dobos, Sabau sunt doar cativa dintre cei ale caror nume au fost legate de
blaturi, valize sau folcloriste; Gica Popescu insusi e cu un pui de dosar,
Hagi si Lacatus si-au dovedit deja incompetenta pe banca tehnica. Daca ne
uitam cu atentie doar Dan Petrescu si poate Viorel Moldovan sunt altceva…

romero  •  18 aprilie 2009, 14:55

nea costica valcea trebuia atunci sa arate cine este sefu arbitrilor si de aceea l-a ceratat pe tudor. dar inca o data s-a dovedit ca toti astia mai batrani sunt corupti. afara cu ei

der  •  18 aprilie 2009, 17:27

da tolontan dar cfr are in continuare liber la „victorii” si vad ca nimeni nu

Chis Alexandru  •  18 aprilie 2009, 17:31

Parca mai ieri Liga si FRF se certau pe „COMISIA CONSTANTIN”. Sa fi fost asa de iubit vilceanul care acum „patimeste” la racoare, pitit in Pitesti? Va mai amintiti de „dreptul si cel mai cinstit dintre (t)draci”, mitica incoruptibilul care parca spune: „jigneste-ma. Prunea, dar jigneste-ma mai gros!”? Sa fie, oare, in spatele acestui circ mediatic NASU? Sa fie „nenea Iancu”(de la Timisoara)? Mai stii…

ssssst  •  18 aprilie 2009, 18:22

bravo tolo, dar ce facem cu :

-penalty inventat de tudor pt steaua la cristocea urziceni-steaua 1-2 2007
-2 penalty refuzate de tudor pt cfr la steaua-cfr 3-1 2008
-2 penalty refuzate de tudor pt tg jiu la tg jiu-brasov 0-0 2009

tudor e un hot care o face pe cinstitul

va trage in piept pe toti

Anotak  •  18 aprilie 2009, 19:34

Cel mai elocvent moment al cinstei arbitrului Tudor a fost meciul CFR-STEAUA.
Cel de-al doilea albitru cinstit si-a demonstrat onestitatea in meciul din
groaoa DINAMO-RAPID.In consecinta mai scutitine.Tudor,Balajsi ceilalti 8 fac
parte dintre cei care au stiut sa o comita inteligent ca si cei din generatia
Porumboiu-Craciunescu.La cei din urma se vad rezultatele materiale acum,iar
la cei dintai se va vedea la cativa ani dipa retragerea din activitate.

lacatusu  •  18 aprilie 2009, 20:57

gigi sa mearga la puscarie cu penescu de mana c***. respect TUDOR

robert  •  19 aprilie 2009, 5:54

ia comenteaza si ce fac cfr-ul si bistrita, mai ales in ultimele etape! ei?cel putin la cfr este o linisteeeeeeeee….chira nu vede nimeni care sunt ultimele tendinte in materie de reciprocitati si arbitraje? de ce nu zici numic de preacuratii de la cluj?

marius  •  19 aprilie 2009, 7:58

te ai cam grabit cuarticolul asta,dar ma rog sun pastele poate ai si tu alte treburi
bine subliniat dar f putin comentat!

gofea  •  19 aprilie 2009, 10:53

Cata,sunteti cativa gsp-isti de admirat,personal urez la intreaga redactie,Paste fericit.HRISTOS A INVIAT.

cfrescu  •  19 aprilie 2009, 10:53

suna de-a dreptul melodramatic, a pedeapsa divina, ca doar e pastele, dar se
cuvine sa discernem aici o interventia umana 100%… Toata cinstea pt viata
lui privata, dar Tudor trebuie judecat doar dupa viata lui profesionala.
Deci daca Tudor a incalcat intr-adevar consemnul si regulamentul dormind la
manastire intr-un loc fara semnal, e vinovat si trebuie sa plateasca. Tot asa
dupa cum Constantin ar trebui sa plateasca (mult mai mult…) daca va fi dovedit vinovat in acest nou incredibil scandal romanesc… Se cuvine sa adaugam ca intr-o tara anormala in care
nimeni nu-si face treaba niciodata asa cum ar trebui, niciodata nu se va
putea lua o decizie normala, recte: a judeca o situatie corect si impartial,
a aplica o pedeapsa corecta…

Aloha  •  19 aprilie 2009, 10:57

Cata naivitate in articolul asta :)))… A fost descoperita filiera Constantin, insa asta e doar o filiera si este o coincidenta ca Tudor nu face parte din ea… Tudor e baiat destept, el nu merge prin intermediari, el ia bani direct si doar de la oier… Nu mai tineti minte Urziceni-Steaua din sezonul 2007-2008 sau Steaua – CFR din returul sezonului trecut? Sa fim seriosi, toti arbitrii sunt corupti, nu exista exceptii…

ptr.karo de la mircea  •  19 aprilie 2009, 11:05

pe astia doi i dureau in cot de jiji.ei au vrut sa vada daca scandalul care este(vorba lui vanghelie) nu a plecat de la gigi.

@mircea din partea fan STIINTA  •  19 aprilie 2009, 12:05

nu uita ca muresan de la cfr e in silenzio stampa de muuult timp..cu mult timp inainte sa inceapa vreun scandal … asha ca nu e nimic surprinzator ca nu au comentat … sa nu uitam ca DACA CFR a apelat la arbitraje anul trecut…asta a fost doar 1 an pe cand steaua si dinamo si-au castigat 20 de titluri asha … iar daca au apelat la asta era ca altfel nu se putea sa le ia fata unor hoti care faceau manevre de atatia si atatia ani .. recidivisti ani de an…adica i-au batut cu armele lor … si pe de alta parte se vede de la o posta ca titlul la cfr a spart bisericuta din buuresti si i-a facut varza adica i-a pus c botul pe labe … iar ca final jocul CFR din liga (acolo unde se vede cu adevarat ce poti) cand a jucat de la egal la egal cu toate cele 3 echipe pe cand steaua se face de ras in toate editiile in care a participat in LC nu ca rezultate ci ca joc , iar de dinamo ce sa mai zic cu Njimeni aia care au buget de 5 milioane euro si de care nbu o sa mai auda nimeni de ei in europa ever … nu sunt fan cfr ci sunt fan STIINTA dar asta nu ma poate opri sa fiu obiectiv …

aranburu  •  19 aprilie 2009, 12:33

Prunea e din zona simpatizata a ziaristilor!!!Nu vad reactii !?Asa cum l-ai distrus pe Deaconu,poti incerca si cu Prunea,daca Diaconu oprea un urziceni-otopeni era azi un zeu,asa e cel mai mare corupt,doar ca a oprit un meci al celei mai „frumoase „echipe.

miri  •  19 aprilie 2009, 15:01

ne-ati intoxicat cu listele arbitrilor posibil corupti. in fiecare zi apare cate un alt si alt nume, iar azi, ne strecori faptul, ca apar si nume de arbitri (aproape 10), care n-au putut fi „atinsi”. nu te intereseaza subiectul. stiu, pentru tine, cat si pentru toti colegii tai, ei isi fac doar meseria pentru care sunt platiti. dar de ce nu se considera nimeni dator sa-i mentioneze si pe ei, adevaratii arbitri? sunt convins ca-r fi justificat, pentru a putea beneficia de respectul pe care-l merita.

Comentează