Adevarul despre publicitatea in print

Chiar daca intre Gazeta Sporturilor si Adevarul exista un litigiu profesional si juridic, Adevarul a tratat azi echilibrat o chestiune de nuante: pina unde pot merge ziarele in inovatia de publicitate? Articolul lui Catalin Cocos il gasiti aici, el a fost rezumat si de catre paginademedia. Tot din media si publicitate, Orlando semnaleaza afirmatia lui Adrian Sarbu, care sustine ca veniturile media au devenit impredictibile pentru ca agentiile si clientii sint rezervati in a comite bugetele. Seful CME vede inceputul revenirii dupa primul trimestru in 2010 si 9 luni crincene pina atunci.

miercuri, 13 mai 2009, 12:26

Chiar daca intre Gazeta Sporturilor si Adevarul exista un litigiu profesional si juridic, Adevarul a tratat azi echilibrat o chestiune de nuante: pina unde pot merge ziarele in inovatia de publicitate? Articolul lui Catalin Cocos il gasiti aici, el a fost rezumat si de catre paginademedia. Tot din media si publicitate, Orlando semnaleaza afirmatia lui Adrian Sarbu, care sustine ca veniturile media au devenit impredictibile pentru ca agentiile si clientii sint rezervati in a comite bugetele. Seful CME vede inceputul revenirii dupa primul trimestru in 2010 si 9 luni crincene pina atunci.


Comentarii (2)Adaugă comentariu

PACO  •  13 mai 2009, 12:53

Facem un link exchange?

sportmagic  •  13 mai 2009, 20:31

Felicitari pentru articol. chiar esti unic!

Comentează