Pamintul natarailor

„The land of choice” este sloganul intermediar al brandului de tara, dupa expresia Elenei Udrea. El se va modifica dupa ce se vor finaliza pitchul de branding si apoi executia, proces dupa care noul brand al Romaniei va fi mediatizat pe un buget care, dupa unele surse, va depasi 50 de milioane de euro.

marți, 19 mai 2009, 12:38

„The land of choice” este sloganul intermediar al brandului de tara, dupa expresia Elenei Udrea. El se va modifica dupa ce se vor finaliza pitchul de branding si apoi executia, proces dupa care noul brand al Romaniei va fi mediatizat pe un buget care, dupa unele surse, va depasi 50 de milioane de euro.

Despre licitatie vom mai vorbi, pentru ca se petrec lucruri la granita dintre comedie si tragedie, care au debutat cu urmatoarea realitate seaca: oamenii ministrului turismului n-au stiut ca un slogan, intermediar sau nu, trebuie inregistrat ca atare la OSIM! Asa incit „The land of choice” nu apartine statului roman, ci unor baieti descurcareti de la Iasi.

In acest ritm al ignorantei si in eventualitatea probabila ca aceiasi oameni din Ministerul Turismului vor alege, pe considerente de pret, singurele pe care le pot intelege!, un butic caruia ii vor oferi brandingul Romaniei, e posibil sa promovam, fara sa stim, Bulgaria sau Turcia. Ar fi incununarea mandatului Elenei Udrea.


Comentarii (17)Adaugă comentariu

incredibil  •  19 mai 2009, 12:45

Incredibil! In ce tara traim! Cum sa nu inregistrezi marca???

Asta e Romania…

adrian  •  19 mai 2009, 12:50

Partea mai interesanta nu e neaparat faptul ca au uitat sa inregistreze marca, ci licitatia ce va urma…

Zici ca e vorba de 50 de milioane de euro… pe cat facem pariu ca firma castigatoare va fi una garsoniera, dar „bine conectata” la realitatile politice din ziua de azi?

iQ666  •  19 mai 2009, 12:57

numele „romania” e inregistrat? ca de nu ma grabesc sa-l trec pe numele meu 😀

fotbal  •  19 mai 2009, 12:58

pamantul natarailor, minunat! asta e sloganul care ne reprezinta.
lume,lume! veniti sa vedeti 🙂 🙁

negrito filomino  •  19 mai 2009, 13:05

cred ca asta e o super-stire, ar trebui data si pe CNN ca sa vada toti ce ****** domneste in tara noastra!!!

Leo  •  19 mai 2009, 13:10

Catalin Tolontan,
cred ca esti putin exagerat.
Agentiile participante sigur vor verifica propunerile de slogan, iar agentia castigatoare va face demersurile pentru inregistrare.
Nu cred ca vor lasa inregistrarea la mana celor din minister.
Eu ma tem de doua lucruri. Va fi licitatia corecta? Va fi pastrata confidentialitatea in minister in asa fel incat sa nu se afle sloganul inainte si sa ne trezim, ca acum, ca a fost inregistrat de alti baieti destepti?

habarnam  •  19 mai 2009, 14:59

pe mine ma distreaza maxim ca prea putin sunt cei care inteleg ca un branding de tara se face lucrand mai intai pe continut si de abia apoi pe forma.

James Crissilv  •  19 mai 2009, 15:09

Eu nu stiu de ce nu a ales „The Neverland” era mult mai usor.
O zi minunata iti doresc

Cătălin Tolontan  •  19 mai 2009, 15:34

leo: marca aceasta a fost deja inregistrata de altcineva. Dc va fi licitatia corecta? Ce inseamna corecta? Cd faci branding de tara nu inviti 8 agentii fff mici si doua f mari pt k inseamna k nu stii ce vrei sa cumperi

romania inedit  •  19 mai 2009, 18:33

Aflai si eu de la Biz Bazar !

Asa ceva tine de domeniul fantasticului , si arata ce fel de oameni sunt angajati la ministerul turismului , si ce fel de ministru este elena udrea !

Acuma se vede clar ca ministerul turismului a fost creat doar pentru a fi sifonati niste bani !

sorin  •  19 mai 2009, 23:38

Asta m-a facut sa rad toata ziua:)). Ce varza sunt astia. Nici nu vreau sa ma gandesc cum se vor cheltui cei 50 de milioane de euro:))

takeda  •  20 mai 2009, 5:07

nu ma mira…

cum nu m-ar mira ca aceasta intamplare sa fie deliberata. e un scenariu „conspirativ”, dar asa cum inteleg eu caracterul politic si personalitatea dnei Udrea, nu as fi surprins daca as afla ca baietii destepti ar renunta cu voiosie la proprietatea sloganului pentru o suma de… sa zicem +100k euro?! pe care i-ar plati, bineinteles ministerul… adica statul. iar doamna Udrea sa fie in esenta nu nataraul, ci papusarul?!

sigur, as prefera ca dna Udrea sa fie fraierul 🙂 .

deefex  •  20 mai 2009, 8:37

lenutza e o proasta imbracata bine… si atat!

Razvan  •  20 mai 2009, 11:00

de acord cu takeda. nu ar trebui sa ne mire daca cei care au inregistrat brandul sunt apropiati ai doamnei udrea sau poate ai partidului dansei. ca doar vin alegeri prezidentiale si ministerul dansei tocmai a primit mai multi bani la retificarea de buget. e doar o parere

daniel  •  20 mai 2009, 12:45

daca dna udrea a decis sa nu fie inregistrat sloganul la osim, e naspa pt viitorul ei politic; daca vina apartine unor functioanri din minister inseamna ca aia sunt platiti de pomana; asteptam sanctiunile care se impun

geo  •  20 mai 2009, 15:59

oare cum il cheama pe iesean?

explorish  •  21 mai 2009, 0:07

caietul de sarcini pentru pitch a iesit. conditiile au fost atat de absurde incat nici o agentie n-a intrunit conditiile. era vorba sa refaca acel caiet, nu stiu ce s-a intamplat mai departe. penibil.

Comentează