5.000 plus încă unul

Parcul Tineretului n-a mai văzut 5.000 de oameni strînşi pentru sport de pe vremea meciurilor de handbal pe care Steaua  le disputa contra celor de la Metaloplastica Sabac sau SKA Minsk. Românii jucau semifinale şi finale de cupă europeană, iar Stîngă plutea 1,20 metri de la pămînt, „m-au studiat francezii şi s-au închinat şi ei”, îşi aminteşte Vasile după 20 de ani.

luni, 25 mai 2009, 12:42

Parcul Tineretului n-a mai văzut 5.000 de oameni strînşi pentru sport de pe vremea meciurilor de handbal pe care Steaua  le disputa contra celor de la Metaloplastica Sabac sau SKA Minsk. Românii jucau semifinale şi finale de cupă europeană, iar Stîngă plutea 1,20 metri de la pămînt, „m-au studiat francezii şi s-au închinat şi ei”, îşi aminteşte Vasile după 20 de ani.

Acum, copiii nu mai ştiu nici să meargă, darămite să sară. O probează rapoartele cercetătorilor din sport.

Mircea Badea a reuşit să ducă duminică ideea revistei VIVA, „Mişcarea contra statului”, la un nivel la care nimeni s-a aşteptat. În parc, 5.000 de bucureşteni au alergat 6 kilometri, două ture de lac ale vechiului Cocioc.

Tinerii prizează stilul frust şi antisistem al vedetei Antenei 3. Observă ceea ce observă orice român şi o spune aşa cum ar spune-o majoritatea lor. Pe televizor, pe internet, la radio. Cu insolenţă şarmantă. Uneori injust, de cele mai multe ori logic, mereu provocator.

În spatele agresivităţii, stă un tip care a tresărit cînd s-a trezit înconjurat de mulţime. Sportul a mai desăvîrşit o minune firavă. „Pe lîngă bucurie, ne pune pe gînduri”, şi-a descris Badea succesul pe blogul său. Pentru că una e să ştii că eşti urmărit de undeva de dincolo de vălul de pixeli şi altceva e să îi simţi lîngă tine, aşa cum i-ai chemat şi, ah, nu!, transformat.

Cînd Cristian Tudor Popescu i-a semnalat lui Mircea Badea că poartă responsabilitatea desfăşurării lui televizate, care sare calul şi merge spre incitare la violenţă, gazetarul s-a ales cu o poreclă dispreţuitoare.

La un jogging în soare, cu ratingul corporalizîndu-se şi luînd forma unui dop uman care parcurge aleile umflate de rădăcinile sălciilor şerpuind pe sub asfalt, cine garantează că Badea însuşi nu va merge altfel de acum înainte? „Bărbaţii îşi onorează promisiunile de frică – frica de a trece linia care le va sfîşia viaţa”, spune personajul unei scriitoare din Toronto. La cursa lui Badea n-a existat finiş, dar 5.000 de oameni au trecut linia. Poate încă unul.


Comentarii (46)Adaugă comentariu

Bogdan  •  25 mai 2009, 13:07

Ma indoiesc ca el, Badea, va trece linia de sosire – e doar avid de rating, iar CTP a avut dreptate cand i-a cerut sa il ignore, eu nu am mai vazut o emisiune a lui Badea de ani de zile, nu cred ca se va schimba niciodata, va ramane acelasi individ plin de el si fara constiinta, desi din pacatrte cum s-a vazut si acum are priza la tineri; cand acestia vor mai creste oare il vor mai vrea ca model?

boo  •  25 mai 2009, 13:34

@bogdan : exceptional comentariul !!!

Cătălin Tolontan  •  25 mai 2009, 13:48

bogdan, boo: stiti, acest tip de gindire in categorii nu ne duce nicaieri. Omul a adus 5.000 de bucuresteni sa alerge. Mi se pare ciudat sa-l judeci in lipsa. Fa, macar, incercarea de a te uita la o emisiune a lui.

Andrei  •  25 mai 2009, 14:26

Si eu am fost in Tineretului ieri, dar nu ca sa alerg, ci sa vad daca vina Badea, sa fiu sincer.

Chiar eram pregatit sa fac misto ca nu vin nici 100 de oameni, cand am vazut deodata cum se revarsa puhoiul de oameni de pe aleea principala pe aleea din jurul lacului.

Nu ma asteptam sa fie atata lume; pentru reusita asta Badea merita sa ne ridicam palaria. Nu ma bag in emisiuni etc., dar o initiativa care scoate 5000 de oameni sa alerge merita felicitata.

Rudolf Kruger  •  25 mai 2009, 14:27

D-le Tolontan, pentru dvs. Mircea Badea e (hic et nunc) un subiect de
presa – ‘dispare’ omul/’dispare’ subiectul. Asa ca e normal sa ‘impingeti’
oamenii catre ‘cunoasterea’ lui Badea.
(Personal am o parere buna despre MB dar – asa cum spunea CTP – individul
ignora responsabilitatea ‘desfasurarii’ sale televizate…ceea ce, evident,
reprezinta un mare pericol pentru adolescentii romani debusolati…chestiune
cu care – ma bucur sa vad asta – sunteti de acord….)

mircea  •  25 mai 2009, 14:28

la cat il duce mintea pe badea nu cred ca e autorul moral al manifestarii.
bruma e de vina!

ben10  •  25 mai 2009, 14:29

In timp ce acum se discuta de orele de sport, e de remarcat ca unii au facut voluntar, DUMINICA LA ZECE DIMINEATA!!!, sport.

Asta e esenta. Deci, bravo!

raul  •  25 mai 2009, 14:36

Buna ziua.Ideea lui Mircea Badea este buna.Sa auzim si de alte initiative poate mai bune in folosul educatiei.Multumesc.

Bogdan  •  25 mai 2009, 14:42

@Catalin: poate ca e un mod simplist de gandire, dar cred ca am altceva mai bun de facut decat sa il vad pe Badea ale carui idei despre politica si de multe ori pe cele legate de societatea rmaneasca nu le impartasesc in special acel „Traim in Romania si ne ocupa tot timpul”. Ca are priza la public nu constest, cand era la 7abc si mai apoi la Antena 1 cu Teo il apreciam dar …. el a ramas acelasi tip de om pe care trecerea anilor decat l-a inversunat in ceea ce el crede ca e bine fara a pleca urechea si la altii. SI din pacate participa la emisiunea aceea de tot rasul – Sinteza zilei de fapt ar trebui sa fie “Analliza lui Basescu, minut cu minut…”.
Si chiar am mai bun de facut, de obicei citesc, si cred ca e mai important sa invat ceva despre vechii greci (acum citesc trilogia lui Manfredi – Alexandru cel Mare) decat sa stiu ce bai de multime a mai facut Basescu sau pe cine a mai turnat Felix.

hypnos  •  25 mai 2009, 14:45

a strans 5.000 de oameni deoarece este popular si cool printre tinerii romaniei.
oricum o dat-o in bara cand a inceput sa abereze ca lumea a venit pt. a sustine o idee, da na , trebuia sa spuna ceva impotriva statului si mai ales a lui basescu.

martin_dinca  •  25 mai 2009, 14:50

PS: de acord ca a fost bine ca au iesit 5000 de oameni la sport ….insa ma indoiesc ca a fost ideea lui . Daca totusi a fost, atunci e ok , cu conditia sa nu legi treaba asta de JURNALISTUL SI OMUL badea.
MAI BINE FACEAI TU CHESTIA ASTA , SAU VOI DE ACOLO …si nu mai scriai nimic de ala….
pe bune!

www.ziareviste.ro  •  25 mai 2009, 14:52

f bine ca a fost promotorul unui astfel de eveniment.

Doctorul  •  25 mai 2009, 15:29

Eu am participat. Am dat o tura. Este bine ca s-a strans atata lume. Pana la urma, felicitari lui Badea. Eu zic ca le merita din plin. Mai asteptam si alte ocazii.

Mihnea  •  25 mai 2009, 15:30

Catalin, sa intelegem ca ai fost si tu acolo?

durden  •  25 mai 2009, 15:36

primul articol bun dupa o pauza destul de lunga..si pe mine m-a si
prezenta atator oameni si m-a bucurat.n-am crezut ca o sa spun asta vreodata
dar:ii dau dreptate lui badea in disputa cu dl popescu!tot nu pot sa cred ca
am zis asa ceva :)))

sper sa se scoata legile astea tampite cu sportul.ar trebui sa se
suplimenteze nr de ore de sport nu sa se reduca…mai are rost sa spun ca
traim in Romania?

Vali  •  25 mai 2009, 15:45

1.Nu Badea este initiatorul acestei „ideei”…revista Viva este.El a si spuns pe post ca nu el este initiatorul.
2.Este o certitudine ca cei 5.000 mii de oameni au venit pentru Badea si nu pentru revista Viva sau pentru a face „miscare”.
Numai ca unii au venit sa-l injure altii sa-l aplaude…iar altii au fost doar gura casca…
3.Faptul ca Badea poate sa mobilizeze atat lume e ceva de apreciat.
4.Faptul pentru care tineretul(si nu numai)din Romania se uita la emisiunile lui Mircea Badea si intr-o anumita masura il vad ca pe un idol,este simplu…nu au alternativa.
Adica ce personaje mai apar la televizor care ar putea trezii respectul tinerilor printr-un monolog/dialog…etc…nici unul.
Personaje gen CTP,Hurezeanu,Paunescu(marele sciitor 😛 ,Horia Moculescu si in general toti oamenii astia in varsta care apar la televizor…sunt perceputi de tinerii ca si „comunistii”,”invechiti”,”bosorogi”…si oricum nici unul din tinerii din ziua de azi nu ar vrea sa aiba ca idol un personaj care arata,vorbeste si se comporta la fel ca bunicul sau…pt. ca acesti „bunicii” care tot apar pe la televizor au un mesaj invechit si anost…textele lor nu mai corespun cu realitatile pe care le infrunta tinerii in ziua de azi…
Alte personaje gen Gigi Becali,Dan Diaconescu,Magda Ciumag…nici nu stiu de ce i-am pomenit pe astia dar astia ii fac concurenta lui Badea la televizor…astia sunt alternativa la Mircea Badea?
Mai sunt personaje gen Teo Trandafir,Mihaela Radulescu,Andreea Marin,Florin Calinescu…personaje de care lumea s-a saturat…spre deosebire de acestia Mircea Badea a continuat sa urce in popularitate ajungand sa fie numarul 1 in peisajul televiziunii romanesti…si se afla in acest peisaj de prin ’94…deci tot respectul pentru ca a reusit sa se mentina pana acum.
Dar revenind la ideea de la care am plecat…Badea este idolatrizat de tinerii pentru ca,concurenta(si nu ma refer la realitatea 😀 )este penibila!Pana nu va aparea altul la televizor care sa tipe mai tare ca Badea, sa-i injure pe politicienii mai mult decat ii injura Badea,sa vorbeasca in jargon dar si elevat…etc. pana atunci tot Badea va fii in topul preferintelor….

Cătălin Tolontan  •  25 mai 2009, 15:51

mihnea: eram la fotbal 🙂 in zona

vivi  •  25 mai 2009, 16:17

badea a avut o experienta pe care f multi nu au avut-o si nici nu le trece prin cap ce inseamna sa se faca misto de tine pe banii tai.
de criticat suntem cu totii f buni, cand trebuie concret facut ceva … atunci e problema.
Pentru bogdan si booo … mai aveti de trait cate ceva prin tara asta.

ALEX PESCARU  •  25 mai 2009, 17:05

Fata de multi alti realizatoti tv Mircea Badea aste adevarat, nu minte si nu fardeaza realitatea in care traim! Decit hurezeni,liiceni,etc care mie nu imi spun nimic,mai bine Badea pt ca este ADEVARAT !

red  •  25 mai 2009, 17:21

Cum a zis si Mircea, se pare ca Bruma e de vina desi bruma cu
caldura nu se impaca.
Badea e un baiat super OK, dar are multe de invatat de la CTP.
Teoretic e posibil ca cei 5 mii (rating demo) sa fie manipulati de motanul
Felix data viitoare.sa vedem

radu  •  25 mai 2009, 17:21

mi se pare ca CTP-ul e cam pe alta planeta la faza cu influenta negativa a lui Badea in randul copiilor. Am 15 ani:
1. Limbajul putin mai vulgar, sa zicem, l-am auzit inca din clasa a II-a la scoala
2. Ce copil de sub 13 ani sta sa se uite la emisiuni ca a lui Mircea Badea?
3. Daca un copil mic ajunge sa se uite la Badea la ora 11 si sa invete „prostii””(nu prea mi se pare ca se invata prostii de la badea, dar…), atunci cred ca e vina parintilor
4. Nu este emisiune destinata copiilor.
Si apoi, la cine ati vrea sa ma uit, ca toti de la tv sunt parca desprinsi din alta lume si nu au nicio tangenta cu realitatea. Nu il imit pe Badea cand spun asta. Am avut experiente si cu politia, am vazut si aranjamente prin scoala, l-am auzit pe tata povestind despre cum se fac licitatiile pentru o lucrare(se alege cel care ofera spaga mai mare. e pe bune, tata a fost implicat in treburi dinastea). Poate ca unii care se complac, s-ar gandi sa schimbe ceva cand vor creste. Eu zic ca Badea este un fel de bun national in privinta asta.

Stelian  •  25 mai 2009, 17:26

Stimate domn Tolontan,

Comentariul meu e mai mult o rugaminte… ati putea va rog sa-mi spuneti numele scriitoarei din Toronto si, de ce nu, titlul cartii? Cititul e pasiunea mea si as vrea sa incerc si aceasta carte, citatul m-a capturat. Va multumesc anticipat.

Cu stima,
Stelian.

bibi  •  25 mai 2009, 17:57

catalin, jos palaria pt atitudinea ta. imi place cum scrii, imi place ce face mircea. imi pare rau mircea. chiar daca nu sunteti prieteni, macar va rog sa nu fitzi dusmani !!

Marea alergare | bucurenci.ro  •  25 mai 2009, 18:05

[…] Later edit: un comentariu cu miez citiţi şi la Tolo. […]

Cătălin Tolontan  •  25 mai 2009, 18:08

stelian: „The winter vault” (Temnita iernii) – Anne Michaels

SEVILLA86  •  25 mai 2009, 18:12

E prima oara cind vad-in Romania- o multime de 5000 de oameni,adunati benevoli,fara mici ,bere,manele,promisiuni electorale etc,etc! Asta e bine, inseamna ca nu suntem in moarte clinica! Bravo!

alex c  •  25 mai 2009, 18:31

catalin, diferenta intre voi si badea este ca VOUA VA PASA DE SPORT…POATE PREA MULT, dar scrieti ce scrieti in ziar si badea chair a aratat ca se poate face sport in tara asta cu putina mobilizare.IIn locul tau m-as gandi serios la ziarul pe care il conduc si CAT DE MULT NE PASA DE SPORT…POATE PREA MULT?

tenu  •  25 mai 2009, 19:43

Sunt curios cei 5000 de oameni au venit din proprie initiativa ?

mihnea  •  25 mai 2009, 19:44

Multumesc pentru raspuns, eram intrigat ca nu ma prind exact la ce se refera
titlul.

sportAddict  •  25 mai 2009, 20:02

Nu conteaza ca nu e initiativa lui ci a revistei VIVA ,
laudabil este ca a sustinut aceasta actiune. E trist cum unii isi exprima
punctul de vedere doar ca sa isi arata dispretul fata de Badea. NU inteleg ce
legatura au emisiunile lui sau ale Antenei cu sportul , Badea nu duce lipsa
de fani(nici de dusmani), cred ca il doare undeva daca oamenii o sa il placa
sau o sa il huleasca dupa aceasta actiune , ideea de baza este sportul in
Romania aflat intr-un declin evident. NU inteleg din nou care e problema
daca are priza la tineri , mentalitatea poporului roman trebuie schimbata de
la radacini , de la tineri.
A facut vreunul dintre voi acelasi lucru ca si Badea de aveti ambitia asta de
a fi impotriva lui?

Pentru mine sportul inseamna foarte mult , m-as bucura ca ideea sa imi fie
impartasita de toata lumea , din pacate nu prea se intampla asta pentru ca
se pare ca nimeni nu are timp de asa ceva. Daca ar fi dupa mine as pune o ora
pe zi de sport si as scoate disciplina sport din catalog pentru ca nu
conteaza performanta ci activitatea depusa , foarte buna pentru sanatate.

Felicitari VIVA si Mircea Badea pentru reusita acestei miscari si sa mai
vedem in viitor.

serban tudor  •  25 mai 2009, 22:23

Daca mai tundea si-o oaie cred ca era o dimineata perfecta….Badea a organizat perfect actiunea,nici nu au fost provocari,nimeni n-a venit sa ceara voturi cuiva…n-au fost bai de multime organizate special pt camerele TV…a fost ceva normal si atat.Bravo Badea !

sepi  •  25 mai 2009, 22:31

Initiativa a fost a lui. S-a dus la primarie ca sa
obtina o aprobare ca sa poata face aceast „mars”, dar se pare ca persoanele
de acolo i-au cerut 30 de milioane pentru a putea alerga in parc (si mai zici
ca nu traim in Romania). Bani pe care era dispus sa-i scoata din buzunar, dar
in final a intervenit revista Viva si asa toata povestea.
Initial marsul purta numele „Miscarea impotriva statului”.

Este urmarit pentru ca spune lucrurilor pe nume si arata cu degetul la tara
in care traim, lucrurile absurde unde numai la noi se pot intampla.
Chiar uramesc emisiunile lui. Ce pot sa zic Bravo Badea!

djeo  •  25 mai 2009, 22:42

Dar stii de ce 5000?
Puteau fi mai multi sau mai putini, e vorba de influenta lui M.Badea.Are o emisiune iar oamenii apreciaza ca el spune lucrurilor pe nume, sau ca i-a peste picior orice se intampla in cadrul politic ,cultural,social,media si altele.Nu sunt de acord cu mare parte din ce gandeste el dar trebuie sa realizam ca oamenii simt nevoia unui conducator, un conducator catre un alt mod de a trai si de a gandi.Romania are nevoie de asa ceva.Ne pasa de Romania si sport,poate prea mult 😉

Americanski  •  26 mai 2009, 0:17

Recunosc ca l-am urmarit cu oarecare interes pe Badea, pana cu ceva timp in
urma.
Pana cand am inceput sa ma intreb daca teza domniei sale privind onestitatea
in presa nu poate cum ,ca sa existe ,ca sa zic asa . Mai ales cand lucrezi
la patron . Sau la Felix. Chestiune pe care a avut ocazia sa o ilustreze din
plin, cu patos si stupefactie jucata in cateva ocazii.
Asta si tipul de moralism pe care il practica Mircea Badea, unul de tip agataor,
galagios, contestatar in absenta logicii(coerente) si a bunului simt(de cele mai multe
ori) ergo f contestabil.
Stilul galagios, inflamant si infamant care se dovedeste
a fi unul de pura circumstanta si de ocazie, fara a devoala o
gandire ,daca nu o activitate prealabila de factura constructiva. Care l-ar
indreptati sa fie un model pentru alti oameni. In schimb si-a permis sa
se traga de sireturi cu oameni si institutii(nu vorbesc de politicieni corupti, sau de institutii
corupte ale unei tari descurajante-Romania), sa-i scuipe in cap fara a se
stearga la gura, din convingerea ca el micul print parfumat de televiziune, in baza
atot-puternicului rating trebuie sa ne livreze public o portie cotidiana
de „sila”.

Numai faptul ca s-au strans atatia oameni ma face sa cred ca numarul
semi-doctilor, al nemultumitilor, al descurajatilor e considerabil.
Si unde sa-i aduni daca nu sub portdrapelul dezgustului lipsit de actiune.
Dezgust pentru Dezgust. Sila pentru sila. Mi-e Sila de toti si toate, dar nu
va spun de ce. A-ti auzit ba, ca mi-e sila ??? Nu va spun ce am sa fac, uite
ca altii is de vina, da mie imi este SILA ! Si da, e o tara plina de prosti
Care stau si se uita in gura mea

Jugaru Lucian  •  26 mai 2009, 4:51

5000 io zic ca e putin,dar cand s-au strans doar asa,de dragul unei idei
simple, e mult. Emisiunea lui Badea nu e decat un monolog banal, care se
si repeta in fiecare zi,sau macar de la o saptamana la alta. Asta o stie si
omul, el insusi afirmand acest aspect in mod repetat. Totusi, el ne repeta
niste evidente,pe care marea majoritate a oamenilor nu le pricep de fel.
Tocmai de aceea, eu, il urmaresc aproape zilnic, macar pentru a-mi lua doza
de confirmari cu argumente, ca am socotit corect si ca nu sunt chiar nebun.
Cei care n-au priceput nimic din ce latra el pe post,sa-i urmeze sfatul si sa
nu se mai uite niciodata la emisiunea sa. „Masele pot fi inselate” spunea
Tutea. Inexact, sau mai exact, incomplet : Masele,intotdeauna sunt inselate,
tocmai de aceia li se spune si … prostimea.

Bilba Constantin  •  26 mai 2009, 6:35

evenimentul este unul de referinta,prin prisma mobilizarii tinerilor de o idee
,doi initiatori si o revista.mircea badea reprezinta un promotor al spor-
tului,nonconformismului,sanctionarii abuzurilor statului prin ironie

Cătălin Tolontan  •  26 mai 2009, 8:28

alex: de peste 5 ani, gazeta organizeaza actiunea „vedete in liceu”, unde sute de mii de copii s-au intilnit cu idolii lor si au facut sport. Probabil k nu stiai asta

Seneca  •  26 mai 2009, 8:39

Lasand la o parte subiectivitatea lui de la TV in emisiunea pe care o face, a facut o treaba buna. Bravo lui! Tot mai putini romani fac sport. Pacat, ca daca ar fii obiectiv ar castiga mai mult. Gandeste-te la asta Mircea!

florin.b  •  26 mai 2009, 9:09

Sincer nu inteleg de ce aceaasta aversiune a unora fata de limbaj-ul folosit de Badea in emisiuni.MB merita tot respectul pentru ca ,spre deosebire de altii,el are curajul de a spune ,,pe post „in gura mare lucruri pe care toti le stim , le simtim, dar nu avem curajul de a le rosti.El are .Isi asuma riscurii,isi ia amenzi de la aceasta stupida institutie a CNA,si asta pt ca spune ca toti politicienii sunt HOTI ,ca nu ii doare in ( trei litere ) de TARA,ca uraste tigania de pe strada ,de la tv,***! Ei bine, pt toate aceste lucrurii ,eu il respect pe BADEA. Si pentru ca se lupta ca tinerii ,si nu numai ,sa faca sport,pt ca a mediatizat acel eveniment ,cu atit mai mult. PS. Cu tot respectul pt dl Cr .Tudor Popescu,dar nu a avut dreptate , e o ineptie sa crezi ca ,daca cineva vorbeste la tv intr-un limbaj mai violent ar pute influenta tinerii .Sa fim seriosi ,crede cineva ca gibonii ,ca sa pastram exprimarea lui MB,din tribunele stadioanelor,de pe strada,etc,etc,se uita la emisiunile lui Badea? Si daca se uita ,pricep ceva?

achiles  •  26 mai 2009, 9:44

Lumea a venit acolo pentru ca se intampla ceva legat de mircea badea, nu stiu cati din cei 5000 vor continua sa alerge

dn  •  26 mai 2009, 10:20

Tolo felicitarile le merita toti cei care au participat indiferent daca au
alergat sau nu! Si mai cred ca felicitari merita si cei care au scris despre
acest lucru indiferent daca sunt foarte cunoscuti prin Romania sau nu!
Orice eveniment de acest gen merita promovat si implementat in toate comunitatile
din Romania.

Nu este important cine a pornit, nu este important cine sa chinuit sa fie un
eveniment ok…important este ca a fost un eveniment foarte reusit!

Toate cele bune!

Stefan  •  26 mai 2009, 13:03

Inainte de a-l acuza pe MB de populism sa ne gandim cate actiuni in folosul
sportului au fost realizate in ultimul timp si cu cata participare. Eu unul
sunt de acord si cu actiunea ccare el a promovat-o , dar si cu stilul lui de
a vedea lucrurile. Acum fiecare are cap pe umeri sa judece ce si cum ca doar
nu suntem o turma de oi. Cat despre CTP, dansul si-a schimbat gandirea de-a
lungulul timpului de nenumarate ori. In unele cazuri a avut dreptate in
altele nu. Time will tell.

Dan  •  26 mai 2009, 13:27

Faptul ca au venit 5000 de oameni este foarte bine. Mircea Badea a facut un lucru minunat. Dar ramane eveniment, se va discuta despre el o vreme si atat. Poate ar fi interesant daca s-ar mediatiza si evenimente mult mai serioase. De exemplu, cativa pasionati de alergare, care au creat RO CLUB MARATON, organizeaza in fiecare sambata alergari de grup, la ora 8.30, in parcul Herastru, la intrarea Charles de Gaulle. Din pacate acest gen de actiune nu se mediatizeza, pentru ca nu are parfumul evenimentului si prezentei unei „vedete”. Oare interesul este sa facem un eveniment balcanic la care sa se stranga lumea ca la urs sau sa dezvoltam programe care sa-i ajute pe oameni sa redescopere placerea miscarii in aer liber. Ar fi interesant daca domnul Tolontan ar face un articol despre asa ceva?! Fac pariu ca nu, deoarece ne aflam inca in era formei fara fond.Inca un subiect pentru popularizarea sportului: un om care a alergat primul maraton la varsta de 40 de ani, iar acum, dupa 16 ani a ajuns la 89 de maratoane. Daca Mircea Badea va organiza saptamanal acest tip de eveniment, atunci cred ca va influenta semnificativ oamenii.

pecos  •  26 mai 2009, 13:40

cred ca, parerea mea este, consider…
nu va mai rezidualizati spiritual in legatura cu acest subiect:
mircea badea urmareste un oarece capital de imagine ca pana la urma este in show business si cum este sportiv amator s-a desfasurat in domeniu…

iar tolo isi respecta algoritmul critic:
pe cei anti-tolo ii lauda iar pe cei pro-tolo ii critica, etalandu-si astfel obiectivitatea artificiala…

vlad avr  •  26 mai 2009, 17:42

sunt curios cati din cei care comenteaza aici si care sustin cu tarie ideea a
u fost la eveniment..eu nu comentez pt ca nu am fst..spre rusinea mea nici nu
am stiut

Bogdan  •  26 mai 2009, 22:46

@pecos

catalin tolontan e obligat, cumva de meseria lui sa arate o obiectivate, daca vrei tu chiar si artificiala, pentru ca orice om are pareri personale, dar ca o derogare de la Descartes cu la lui cuget, deci exist asa si un ziarist bun trebuie sa fie „sunt ziarist, deci impartial”, altfel nu ar fi decat un politician sau orice altceva numai un ziarist bun nu – ceea ce iicam lipseste lui Badea

Comentează