Parintii Fondatori din Dorobanti

Ca si la alegerile anterioare, va recomand un site unde va puteti identifica optiunile politice in functie de teme care, din nefericire, in Romania nu au patruns decit marginal in campania electorala. testvot.eu are 40 de intrebari, cam multe, dar unele dintre ele sint realmente interesante si, pe total, vorbesc despre un nivel al dezbaterii publice care perplexeaza. Noi? Noi sintem prinsi de citeva zile bune in capcana Elena Basescu. Am vazut-o la trei emisiuni TV, la Cristoiu, Ciutacu si Moraru.

miercuri, 3 iunie 2009, 10:46

Ca si la alegerile anterioare, va recomand un site unde va puteti identifica optiunile politice in functie de teme care, din nefericire, in Romania nu au patruns decit marginal in campania electorala. testvot.eu are 40 de intrebari, cam multe, dar unele dintre ele sint realmente interesante si, pe total, vorbesc despre un nivel al dezbaterii publice care perplexeaza. Noi? Noi sintem prinsi de citeva zile bune in capcana Elena Basescu. Am vazut-o la trei emisiuni TV, la Cristoiu, Ciutacu si Moraru.

Din cele aproximativ patru ore de discutii, invitata a suportat, in total, cel mult 15 minute alocate ideilor, initiativelor si perspectivelor comunitare si politice. Restul a fost, asa cum observa Bogdan Teodorescu, o saga a familiei Basescu.

Tot mai sigura pe ea si mai convinsa ca merita, Elena Basescu si-a developat credo-ul aseara la Nasu. Ea se viseaza zburind sus,  foarte sus, in viata publica, „cind eram mica in fata blocului mi se spune <sef de trib>”, si considera ca scopul intrarii in politica e acela „de a urca cit mai sus”. Interesant.

In toate democratiile lumii, intri in politica pentru ca sa incerci lucrezi in favoarea binelui public. Intri in politica „pentru a-i reprezenta pe oamenii care stiu ca un guvern nu le poate  rezolva toate problemele si ca succesul in viata depinde de propriile eforturi, dar stiu, de asemenea, ca un guvern trebuie sa-i ajute” (Barack Obama).

Numai in Romania intri in politica si declari senin ca o faci ca sa urci „pentru ca am mari ambitii”. Numai in Romania candidezi pentru Parlamentul European si, in loc sa vorbesti despre educatie sau impozite, te apuci sa-ti aperi prietenii din cafenelele din Dorobanti. „Gasca aceea din Dorobanti nu e asa cum se spune despre ea”, a zis Elena Basescu la B1TV, elogiindu-l apoi pe starul de bulevard Poponet, un baiat serios „care munceste ziua”.

In sfirsit am aflat! Nu tinerii care au murit sau au fost raniti acum 20 de ani, nu rezistenta anticomunista din munti si din inchisori, nu figurile politice care au reformat Romania in primele decenii ale secolului XX, nu generatia decreteilor, care munceste si conduce sutele de mii de companii care fac astazi capitalismul romanesc, nu acestia sint Parintii Fondatori a ceea ce de bine, de rau reprezentam, ci odraslele de bani gata din Dorobanti.

Nici o grija! Elena Basescu va fi aleasa in PE pentru ca in favoarea ei lucreaza aspiratorul birocratic de voturi. Si Parlamentul European va functiona ca o gradinita politica pentru un om care, inainte sa ne ceara voturile, ar fi trebuit sa produca in ani dovada calitatilor si preocuparilor sale, asa cum se face peste tot in lume, prin initiative civice, prin implicare intii in cauze marunte si abia apoi prin ascensiuni publice.

Aseara, cam in timpul cind Elena Basescu vorbea la B1TV, o masina a redactiei gsp, cu patru jurnalisti in ea, a fost pe sfert decapitata de un panou luat de vint. Din fericire, oamenii din automobil au scapat. Alti bucuresteni n-au fost la fel de norocosi. Au fost raniti de copacii cazuti pe strazi, in parcuri sau de stilpii doboriti de virsta si de neglijenta.

Sa plantezi in locul arborilor putrezi copaci tineri, printr-un proiect pe care il sustii consecvent, ani de zile,  asa se incepe politica!

Sa sprijini o organizatie a parintilor care sa se ocupe de siguranta copiilor in scoli, asa se incepe politica!

Sa te gindesti la o initiava legala prin care un roman bolnav sa nu devina un roman falit, pentru asta merita sa faci in politica.

Cind preferi insa sa patrunzi in Parlamentul European intrind prin fata cozii, asa cum procedezi de regula la teleschi la Predeal, unde SPP-ul te baga inainte, atunci nu faci politica, ci doar planezi din loc in loc. In acest zbor pe care ti-l doresti poti ajunge tot mai sus, asa cum crezi ca esti predestinata si asa cum dansau pe cer panourile in furtuna nocturna. Cu cit mai sus, cu atit mai periculos pentru tine si pentru ceilalti.

Panoul care a taiat aseara masina ii invita pe romani la alegerile pentru Parlamentul European.


Comentarii (48)Adaugă comentariu

geo  •  3 iunie 2009, 11:18

Exact asta e senzatia lasata, mare dreptate ai, este incredibil cum poate fi promovata o persoana la nivel national care nu reprezinta decat „scara ei de bloc”….lumea ei de dorobanti…opiniile lor de copii impliniti ….e trist ca-n tara asta oamenii voteaza din spirit de solidaritate cu tatal, daca el nu participa de ce sa nu-i votam pruncul…asta e nebunie si indobitocire..nu mai e normalitate!

jan violetpitesti  •  3 iunie 2009, 11:20

asa a fost mereu in istoria romaniei cu bune si rele viata merge inainte timpurile se schimba mereu

vlad_teamsk8bv@yahoo.com  •  3 iunie 2009, 11:27

profesorul meu de antropologie avea o vorba : sa te fereasca dumnezeu de omul prost si harnic, personal sunt de 1000 de ori mai inspaimantat de „ambitia” si setea de putere a unor pipite gen eba decat de prostia si ignoranta altor candidati !

Bogdan  •  3 iunie 2009, 11:29

Buuun si la obiect, din pacate fata asta,in prostia sau nestiinta ei, le spune pe fata dar sunt multi altii care fac la fel dar cu vorbe mai mestesugite. Din pacate iar ne vom duce la vot sa votma impotriva aluia sau altuia si nu pentru acela sau celalalt. Brrrrrrrrrrr, ma ia cu lehamite.

alex  •  3 iunie 2009, 11:45

Catalin, ai dreptate, dar vin cu o intrebare pentru tine: cu ce este mai rea
Elena B. decat toti ceilalti candidati pentru PE? Nu vrea sa ma apuc acum sa-i
enumar pe toti, dar hai sa-i luam pe cei mai „reprezentativi”: Norica Nicolai,
Adrian Severin, Vadim Tudor, George „Gigi” Becali… Daca-mi argumentezi ca vreunul
dintre ei merita sa fie acolo, jos palaria! Pana atunci, argumentele aduse
impotriva candidaturii E.B. sunt valabile pentru orice candidat X, Y sau Z…

Horatiu  •  3 iunie 2009, 11:47

Felicitari pt articol!

Cătălin Tolontan  •  3 iunie 2009, 11:55

alex: tb sa fie mai buna, nu la fel de rea 🙂 Pt k apartine unei alte generatii care se presupune ca intelege altfel politica

rza  •  3 iunie 2009, 11:56

Felicitari pentru articol!

stelica  •  3 iunie 2009, 11:56

bravo bravo bravo, uite ce bine ai spus ca generatia decreteilor are sanse putine in fata celei a copiilor de bani gata, cam cate are Dinamo sa ajunga in Liga…

linkin77paul  •  3 iunie 2009, 12:08

doar in momentul in care toata presa va ignora toate aceste personaje ca w.c. tudor,berbecali,fata lu’ tata,si altii ca ei vom putea si noi sa privim viitorul mai putin sumbri.bun articol da trebea sa te referi un pic si la vizita lu ala mica de respira greu in cantonamentul nationalei.asti-a sunt candidatii pe astia sa nu-i votam.

Vlad  •  3 iunie 2009, 12:13

Bravo Tolo !! Sunt curios daca cine trebuie sa inteleaga citeste acest articol

PussyCat  •  3 iunie 2009, 12:17

frumos articol. dar din pacate romanii tot o vor vota pe Elena Basescu

paul S  •  3 iunie 2009, 12:23

Catalin, sunt 100% de acord cu tine.
Acum 2 saptamani, eu am numit-o „indicatorul sociologic EBA”.
EBA este un „reactiv” care ne va indica cu exactitate la alegeri nivelul la care se afla in prezent societatea romanasca.
Sa vedem daca se va inrosi sau se va albastri.

Mano  •  3 iunie 2009, 12:23

Nu sunt un fan eba si cu siguranta nu o voi vota. As vrea insa ca merg la vot. Imi doresc asta. Tristetea e ca, in Timisoara, nu prea am cu cine sa votez. La fel s/a intamplat si la ultimul scrutin. Probabil, cu mici exceptii, este la fel in toata tara. Intre pipite, patrioti care scapa tara de hoti, nulitati si oportunisti e greu sa alegi. Micile exceptii nu se mai contabilizeaza. asta si pentru ca de obicei nu au sanse… Vorba cetateanului turmentat: eu cu cine votez? 🙂
Intre trahanache, tipatescu, branzovenescu, tipatescu, catavencu… si a mai intrat si coana zoitica in lupta … Ca pristanda e de mult in sfere inalte…

Stefan  •  3 iunie 2009, 12:24

Ei au un program de defrisare la nivelul capitalei.
Vezi cam tot ce a fost spatiu verde in Bucuresti si nu mai este.
Vezi pasarela inutila Basarab, care a tuns literalmente de copaci cartierul
Titulescu, odinioara verde si in care zilele astea teii mai infloresc
pentru ultima oara.

fotbal  •  3 iunie 2009, 12:25

ieri si azi, 3 comentarii de o forta coplesitoare.
mi-a disparut gura si mi-au ramas numai ochii. mari

alex  •  3 iunie 2009, 12:29

Catalin: de unde sa inteleaga altfel politica daca a fost crescuta intre
astfel de dinozauri? De la ei a invatat ce conteaza in viata… Poate in PE
va apuca sa invete si altceva, nu numai cat de sus poate sa zboare. Cei tineri
au o sansa… Mai pot sa invete, dar poate ca este doar optimismul meu. Sincer,
nu ma duc sa votez, ca nu am cu cine, dar prefer fatza E.B. in PE decat pe a
celor mai sus enumerati. Ia-o ca pe o preferinta pur estetica:D

Cătălin Tolontan  •  3 iunie 2009, 12:31

mano: pt PE listele sint nationale. Votezi aceiasi oameni si la Timisoara si la Brasov.

milici  •  3 iunie 2009, 12:31

Noua ne pasa de sport poate prea mult!
chiar cu oaresce schimbare de directie suntem pe un ziar de sport sau gresesc?

Chelaru Cristian  •  3 iunie 2009, 12:33

@Vlad
>Da, numai ca nu citeste personall, are ofiteri de presa ce ii relateaza tot.
@Catalin Tolontan
>Sunt 2 sentimente ce ne incearca:
1.De dispret pentru d-soara si toata gasca de Dorobanti ce habar nu au care e
viata adevarata din tara din care vor sa stoarca tot. Mai degraba cunosc Parisul
decat Bucurestiul, nu mai vorbim de alte orase ale tarii.
2.De lehamite asupra clasei politice atunci cand o comparam cu restul politrucilor care
au tras pana acum sfori de „n” miliarde. Si atunci iti vine sa faci asa o
„aroganta” si sa o votezi pe d-soara botoxata decat pe Severin, Norica, Gigi…

Maximmouse  •  3 iunie 2009, 12:37

Pai ce vina are ea ca niste jurnalisti”de marca2 i-au dat posibilitatea sa se manifeste?era chiar imbecila sa dea cu piciorul ocaziei.

Acuma , pe Moraru nu-l banuiesc, dar pe Domnu’ Vector si pe Maestrul da…este forma aia de manipulare cand prezinti ceva sperand la efectul invers….trebuie ca stiti despre ce vorbesc…sper ca e asta….jalnica speranta…

Faptul ca astia sunt cum sunt , ma refer la copiii de dorobanti , este o chestiune in care ei sunt ultimii vinovati.Au avut sansa nasterii, niumeni nu ne alegem parintii, intr-o societate mai imbelsugata decat a noastra, si nesansa sa traiasca printre parinti amorali, inculti si corupti…acuma ce pretentii putem avea?Nici una!Pana cand aceasta societate sa se „lustruiasca ” vor trebui sa treaca minim. 4-5 generatii, si „filonul salbatic” care le-a favorizat ascensiunea sa se toceasca….noi nu apucam….si fiindca fenomenul este cumva ciclic, nici copiii copiilor nostri nu vor apuca.sa speram insa ca dupa ce vor fi dati de cateva ori de pamant de viata asta , care este plina de surprize, macar li se va atenua nesatul politic sau de sef de gang….:) iar societate ii va adopata exact asa cum sunt niste strutocamile, cu o viata exclusivista , care pana la urma nici nu trebuie sa interseze, pentru ca este total nesemnificativa in mersul inainte al societatii…

Maxi!:)

ioan  •  3 iunie 2009, 12:40

TOATA LUMEA STIE
TOLO II MESERIE

daniel v  •  3 iunie 2009, 12:44

ce pretentii sa mai ai cand inclusiv scoala romaneasca e putreda si profii, in afara de ore nu mai fac nimic altceva (gen cercuri, ateliere etc) ci , eventual, doar se sapa intre ei:

27 de cataloage furate pot schimba directorii unui liceu din Tg. Neamt
http://vinca-vestea-neamt.blogspot.com/2009/06/27-de-cataloage-furate-pot-schimba.html#comments

vlad  •  3 iunie 2009, 12:46

Toti gazetarii si blogarii se vaita ca ce cauta E. Basescu sa
candideze ca n-are nici o treaba dar toata lumea scrie desprera , tot ce
a facut, ce a zis, e peste tot la TV, etc.
Pai daca e asa varza (si nu zic ca nu e) de ce atata atentie?
De scrieti despre ea? De ce ii luati interviuri? De ce o lasati sa bata
campii?
Daca as candida eu ca independent si as fi la fel de varza ca ea la fel de
mediatizat as fi si eu?
Sunteti ipocriti, dar nu-i nimic, interesu’ sa iasa

Habakkuk  •  3 iunie 2009, 13:03

Sincer sunt mult prea scarbit ca sa ma duc la vot. As incerca un vot negativ, dat surpriza: NU AM PE CINE sa votez! La parlamentare am votat cu lipovenii si croatii, aici nu am aceasta sansa.

Cătălin Tolontan  •  3 iunie 2009, 13:06

habakkuk: eu ma duc la vot

paul S  •  3 iunie 2009, 13:31

????
ce s-a mai intamplat???

dadaca  •  3 iunie 2009, 13:46

Foarte bun articolul. Eu lucrez la Parl. European (BXL) si va rog in numele tuturor colegilor mei de-aici care vor trebui sa-si „aleaga” dintre viitorii deputati sa MERGETI la vot si sa NU o votati pe demoazela asta care, cel putin aici, in Parlamentul EU, nu s-a facut remarcata decat prin prezenta la barul „Mickey Mouse” al Parlamentului. Si va rog, ca zicea cineva ca toti sunt la fel, nu puneti totusi semn de egalitate intre Pascu, Severin si Stolo si aceasta campioana a inculturii, expresia materializata a zicalei „prostul daca nu-i fudul/parca nu e prost destul”! Chiar daca pare greu de crezut din Romania (fiindca emisiunile tv sunt prea ocupate cu mondene gen Baseasca ca sa mai transmita si stiri) totusi oamenii astia se mai lupta uneori si pentru tara. Macar nu ne fac de ras. Nu trimiteti pitipoance, oieri-fotbalisti si nebuni aici, va rugam! Oricum noi le facem munca de fapt, nu ne puneti in situatia de a nu avea timp sa muncim de cate situatii penibile va trebui sa rezolvam!

mihai  •  3 iunie 2009, 13:59

in speranta ca nu va fi sters mesajul meu. E ciudat sa auzi un angajat al unui trust patronat de un trust patronat de un turnator dovedit vorbind de eroii anticomunisti. Aceiasi eroi pe care indivizi de teapa lui voiculescu sau sergiu andon ii califica drept teroristi sau derbedei. stiu ca scriu degeaba.

sp  •  3 iunie 2009, 14:00

Catalin, sunt 100% de acord cu tine.
Acum 2 saptamani, eu am numit-o “indicatorul sociologic EBA”.
EBA este un “reactiv” care ne va indica cu exactitate la alegeri nivelul la care se afla in prezent societatea romanasca.
Sa vedem daca se va inrosi sau se va albastri.

Mi-am mai catapultat o data panseurile astea spre voi, acum vreo ora, dar cred ca l-au hipnotizat pe moderator.
Uite-asa rateaza omul, din cauza unui moderator adormit, sansa de a deveni celebru in marea adunare nationala virtuala.
Si internationala.

Cătălin Tolontan  •  3 iunie 2009, 14:14

mihai: ce legatura are unde e angajat cineva cu opinia lui despre un subiect? Am spus-o de nenumarate ori: incercarile politice ale lui Dan Voiculescu sint falite din start. Partidul e o fictiune intretinuta mediatic, iar el e lipsit de orice sansa de a marca politic vremurile

Cătălin Tolontan  •  3 iunie 2009, 14:16

dadaca : eba va avea voturi adunate din teritoriu in virtutea ordinului de sus al pd-l. Pregatiti-va, tu si colegii tai din apartul PE: vine!!! 🙂

delia  •  3 iunie 2009, 14:58

maaare dreptate in acest articol!
dar stiti de ce se intampla asta? pt. ca oamenii inteligenti, scoliti si bine-intentionati nu intra in politica, nici macar nu incearca de frica sa nu se murdareasca. oricum, e bine ca macar ne spunem deschis parerile, libertatea presei e cel mai valoros castig al revolutiei din ’89. eu sunt o idealista, am 37 de ani si m-am inscris acum 5 ani in pnl pt. simplul motiv ca m-am saturat sa fiu spectatoare si pt. vreau sa ajut si eu binelui public. cred ca fiecare trebuie sa voteze cu cei care-l conving macar dpdv al ideologiei intrucat politicienii sunt doar oameni imperfecti dar 1 data la 4/5 ani ii putem penaliza prin vot. toate bune!

gabriel sorin  •  3 iunie 2009, 15:00

Ce au facut Ciutacu,Cristoiu si Moraru se numeste PUBLICITATE in campania electorala. La toate televiziunile se intampla asa, numai ca ANTENA 1 a demonstrat ca lupta anti-Basescu tine doar pana cand e vorba de bani!!!!! Pai iti spun eu ca pentru bani face Cristoiu emisiuni litarare cu EBA la urmatoarele alegeri.

supertuxy  •  3 iunie 2009, 18:01

Pai da adaug ceva nemediatizat si sper ca reusiti sa cititi si opinia mea.
In orasul meu natal au fost zilele orasului in sf de saptamana care tocmai a
trecut, iar Elena Basescu a fost prezenta si ea in campanie, ba chiar a
urcat pe scena amenajata pentru formatii, a si avut un discurs. Desigur,
cred ca nu mai trebe sa mentionez ca primarul orasului este PD-List iar Elena
Basescu este „independenta”.

Orasul meu este micut are numai 17 000 de locuri, dar noi nu suntem prosti.
Sau cel putin cativa. Incercarile ei de a aduna voturi duc spre penibil.
De fapt se formeaza doua grupuri intre alegatori: cei scarbiti de metodele ei
ceilalti. Ei nu isi dau seama ca nu e moral modul ei de a proceda. Acestia o
vor vota daca duminica vor trebe prin fata cladirilor in care sunt amenajate
sectiile de vot, pentru ca altfel nu isi vor aduce aminte. Ei sunt cei
nepreocupati de politica in esenta ei. Restul de oameni nu o vor vota, dar
nici nu vor vota impotriva ei, pentru ca s-au saturat.

Practic,gandindu-ne ca elena basescu,ea a incercat si pana la urma nu a
pierdut nimic. Dar noi asteptam mai multa originalitate.
ei).Dar

supertuxy  •  3 iunie 2009, 18:02

*Acestia o vor vota daca duminica doar daca vor trece prin fata cladirilor
in care sunt amenajate

Dan  •  3 iunie 2009, 18:19

Domnule Tolontan,
am sa merg le vot si voi vota cu toti ca sa nu se supere. O sa fie vot nul si pres
presupun ca o sa se imparta la toti candidatii cite ceva din el. NU stiu cum
se face cu voturile anulate.
Oricum am invatat ca inainte de a da lectii altora, este bine sa imi fac
ordine la mine in curte.
As dori sa stiu ce fel de proiecte ati dezvoltat dvs. mai valoroase decit
ale EBA.ro ?
Aveti o notorietate si teoretic puteti influenta destul de mult tinerii si nu numai.

Mihai are dreptate. La valoarea dvs. si la principiile dvs. nu ar trebui sa
acceptati sa lucrati pentru o nulitate ca Voiculescu.

Nici un anticomunist nu ar lucra pentru un astfel de om, avind in vedere ca
sunt si alte fabrici de presa in Ro care nu au in spate oameni fara caracter ca Voiculescu

catal1n  •  3 iunie 2009, 18:26

Sincer sa fiu , pana s-o vad pe Eba la Nasu , credeam ca-i mult mai toanta .
In vreo ora ,sau cat o fi durat emisiunea , n-am prea sesizat greseli
gramaticale . Pai daca erau invitati Geoana , Tariceanu sau Flutur contorizam
greseli cu zecile .Cum o fi mai bine : sa fii pipita de Dorobanti sau
prostanac de Primaverii ?

Cătălin Tolontan  •  3 iunie 2009, 18:36

dan: e parerea dvs. a mea e alta. cit despre ce am facut, eu fac jurnalism asta e meseria mea. politicienii fac politici publice si tot asa

misulino  •  3 iunie 2009, 22:31

La liposuctie cu EBA

Intr-o tara normala politica se face de jos in sus.Pleci de la baza si ajungi in varf,joci o partida de sah si dezvolti piesele armonios:intai pionii,apoi caii,nebunii ,faci rocada si abia atunci poti sa scoti Dama(pitipoanca) la plimbare pe esicherul politic.
Biata EBA se grabeste, ca o fata mare la maritat cu parlamentul European,uitand vechea vorba romaneasca “graba strica treaba”,arzand cu nesimtire de beizadea etapele formarii politice .
Votul pro-EBA devine un fel de operatie de liposuctie pe soldurile carnoase ale tinerei noastre democratii.La cate operatii estetice a facut nefericita EBA,ce ma conteaza o maltratare in plus.Ce-i tara ei?E tara noastra…

camasa neagra  •  3 iunie 2009, 23:09

Implinirea sta in cu totul alte motive… Eu ma consider implinit… Implinit pentru ca am putut pune mina pe abecedar si pe condei, pe coarnele plugului si pe arma, pentru a-mi apara tara. In rest…

geo  •  3 iunie 2009, 23:13

cataline si mai e o mare dezamagire in campania asta, nu stiu daca l-ai urmarit pe TRU, o persoana draga tie, incredibil in ce hal se umileste omul asta, e un om de condei excelent (atunci cand nu e radical sau patimas) dar ceea ce incearca acum il pune in ipostaze jenante, sa-l urmaresti pe scenele de campanie, in studiouri unde este invitat, atunci cand tine discursurile in fata multimii…e ca un robotel emotiv care nu are niciun fel de pesonalitate, cu o mimica si cu gesturi de elev gimnaziu,va ajunge in PE, dar drumul care l-a alea sa -l parcurga pentru functia asta il umileste total …

Căli  •  4 iunie 2009, 1:08

Am mai spus-o: numãrul celor care vor vota EBA va da numãrul proştilor din Romãnia. Nu naivi, nu băsescieni, proşti de-a binelea. Cred că nici măcar ca să te distrezi, masochist, nu poţi vota astfel, dacă ai dram de minte.
Mă preocupă tragismul acestei femei, căreia i s-a spus că altul îi e lungul nasului, care şi-a sacrifcat ceea ce era bun în ea (nu ştiu ce, dar sigur are nişte calităţi, ca fiecare) pentru şin cauza ambiţiilor politice ale tatălui ei şi ale lingăilor din jurul lui. Dar mai mult mă îngrijorează că românii cad atât de uşor în capcane simple.

takeda  •  4 iunie 2009, 10:55

irelevanti din punct de vedere politic in context european sunt aproape toti. eu sustin si cred ca noi nu avem ce cauta in Europa. din multe puncte de vedere. aspiratiile noastre sunt prea putin legitime. iar „panelul” de pretendenti este reprezentativ tocmai in sensul asta. pentru toate partidele. cu mici exceptii, care de dragul conversatiei nu o sa le mentionez. nu dati vina pe EBA… e exponenta perfecta a realitatii romanesti. si ca sa dam vina pe parinti… noi l-am ales, din nou! sau credeti ca alti parinti, de alte culori, nu si-au promovat copiii in politica?
as indemna pe toata lumea la mai mult realism. hai sa vedem fiecare dintre noi ce am fi putut face si nu am facut. si ce am putea face ca sa nu ne mai reprezinte persoane fara valente profesionale si credit moral. multumesc!

catal1n  •  4 iunie 2009, 17:27

@cali ,
Stai linistit , o gramada de idioti o sa voteze si cu altii : Vadim , Becali ,
Severin . Iar multi altii n-o sa voteze .

david  •  4 iunie 2009, 19:41

E cel mai bun, argumentat si pertinent articol pe care l-am citit pe tema asta.

clau  •  5 iunie 2009, 1:43

***…as vrea sa stiu cati bani a cheltuit pt propaganda asta electorala avand in vedere ca este indepentenda…si DE UNDE ARE BANII RESPECTIVI…cel putin 100.000 de cu mult mai bune cunostinte/mai bine pregatiti/mai aratosi(fara buze/silicoane/fite) avem…cu mult mai mare potential avem…care din pacate nu au aceasta sansa PENTRU CA NU AU BANI….si sustinere mediatica…este exact ca si la fotbal esti bun …stai tatii pe tusa …ca intra titular fiul lu’….(o gramada de oameni prosperi)….ca da tacso bani…vorba aia pentru binele echipei…..
ESTE ASA SAU MA INSEL AMARNIC?????

Cătălin Tolontan  •  5 iunie 2009, 12:26

david: multumesc

Comentează