Micuta Ridzi si monstrul media

Dragos Stanca spune pe blogul sau ca Ridzi este victima unui agresiuni mediatice. Si ca presa ataca o persoana „nu foarte bazata si nu foarte protejata”. I-am raspuns tot pe blogul sau ca, fara a insemna ca-l respect mai putin, inverseaza raportul de forte.

joi, 25 iunie 2009, 3:14

Dragos Stanca spune pe blogul sau ca Ridzi este victima unui agresiuni mediatice. Si ca presa ataca o persoana „nu foarte bazata si nu foarte protejata”. I-am raspuns tot pe blogul sau ca, fara a insemna ca-l respect mai putin, inverseaza raportul de forte.

Monica Ridzi e parlamentar, ministru, unul dintre oamenii importanti ai celui mai puternic partid si promoter politic al fetei celui mai puternic om din Romania. Si ca a folosit, cu complicitatea televiziunilor, forta financiara, institutionala si birocratica a Guvernului pentru a minti publicul, bagindu-i pe git sute de stiri si reportaje in doar doua zile! O asemenea forta care l-a silit si pe Dragos, pentru a repara situatia, sa scoata din arhiva realitatea.net, dupa propriile marturisiri, niste stiri cind si-a dat seama ca erau preluate de la RTV si nu erau in regula. Stiri despre 2 Mai.

De partea cealalta stau jurnalistii, bloggerii, ONG-urile si cetatenii.

Unde e monstrul si unde e victima?


Comentarii (17)Adaugă comentariu

dStanca  •  25 iunie 2009, 15:32

Tolo, am spus si pe ****, o repet si aici: nu contest decat CANTITATEA exagerata de dezbateri si articole pe acest subiect care dezvaluie IMPOTENTA si FRUSTRAREA presei din Romania de a genera mai des subiecte de anvergura acestuia.

In rest, a fost amuzanta trimiterea la REALITATEA.NET care sugereaza, „nevinovat”, ca de fapt am pierdut niste bani din acest deal si ca imi apar „nevoile si neamul”.

E fals, am declarat asta public***

Si, daca vrei sa o spun in clar, nu sunt de acord nici cu amploarea data cazului de colegii de la REALITATEA TV. Este insa o opinie pur personala, postata pe blogul personal detinut de firma mea, deci nu implica cu nimic pozitia mea in Grup RC.

dStanca  •  25 iunie 2009, 15:34

PS

Si nu am spus ca fata aia e „victima unei agresiuni mediatice”. Am zis altceva: „Prin pierderea simtului masurii, Monica Iacob-Ridzi se transforma, astfel, intr-o victima. O victima necesara, poate. Necesara, insa, numai daca lucrurile nu se opresc aici.”

Ma bazez pe cititorii tai care vor analiza ce am spus de fapt si esenta ideii inainte de a ma injura:)

a(mic)  •  25 iunie 2009, 15:43

Deh, Cataline… presa e a patra putere in stat.
E normal de altfel, asta este si rolul ei – de a avea parghii pentru a se lupta de la egala la egal cu cei care detin puterea politica (aici le includ pe toate celelalte trei care, in opinia mea, nu sunt separate).

Din pacate, presa nu este 100% aservita politicii, sau, din fericire (avand in vedere ce am scris in paranteza)isi poate exercita dreptul de a fi a DOUA putere, uneori.

Ce sa iti spun – multa bafta in demers; in mod clar tipa va fi sacrificata. Problema este ca o vom vedea in scurt timp pe un post cu vizibilitate mai mica – gen ambasador, etc.

Necazul e ca numai ea pleaca… nu si europarlamentarita pentru care de fapt au fost mascate cheltuielile.

Cătălin Tolontan  •  25 iunie 2009, 15:53

dStanca : stai linistit, cititorii de aici nu injura. Si, dc da, intii sint eu si abia apoi tu 🙂 Nu am sugerat nimic! Tu ai fost silit sa scoti niste stiri din arhiva pt k te-a iritat ideea k apari aiurea intr-un mediaplan cu care n-ai avut nici o treaba. Deci: dc un sef de new media de la un trust important se simte obligat sa repare ceva ce au stricat altii din afara, inseamna ca acestia, adik Ridzi si gasca nu sint deloc mici. Sint puternici, mari si duri. Au prevazut cu 12 zile inainte unde vor intra cu stiri. Cite. In ce buletine de stiri. Aaaa, ca sint altii mult mai mari, cu bugete mai mari, de acord cu tine. Din ce stiu eu, e o panica la ministere pt k ziarele s-au apucat sa ceara contractele de evenimente similare. Si tb sa le dea, o pot lungi doar 30 de zile, dar le vor da. Atunci vor aparea probabil si cazuri mai mari.

aciduzzu  •  25 iunie 2009, 15:53

Mie nu-mi vine sa cred in ce hal au astia impresia ca pot sa ne prosteasca, iti trebuie o foarte mare, o imensa cantitate de tupeu si de nesimtire sa incerci cu atata seninatate practic sa prostesti in fata atata lume contrazicand toate evidentele. In ritmul asta or sa ajunga astia in scurt timp sa-l faca si pe Hitler o biata victima nevinovata.

Despre impotenta si viol mediatic in grup: cazul Ridzi | Pagina lui Dragos Stanca  •  25 iunie 2009, 15:54

[…] UpDate: Cititi si replica lui Tolo: Micuta Ridzi si monstrul media […]

Z  •  25 iunie 2009, 16:09

OK, dar in institutiile media cine face curatenie? Tristetea cazului este ca
demonstreaza ca SE POATE sa cumperi stiri la tv.
Dc pentru Ridzi si alte entitatzi statale se poate, ma tem ca pentru oamenii
puternici financiar e floare la ureche…inclusiv pt patronii trusturilor.

Pe net lucrurile stau diferit, nu depinzi de informatia servita de X sau Y,
ci te duci tu sa cauti informatia acolo unde stii ca ai sanse sa o obtii
nedistorsionata.
Pb e ca majoritatea tot de la televizor se „informeaza”…

Florin  •  25 iunie 2009, 16:16

recent paralamentul a votat neinceperea urmaririi penale impotriva lui nastase
unde naiba era presa insetata de sange ? nu era subiect demn de discutat ?
mai ales ca au aparut rapoarte prin unele publicatii mai ametite
(nu stiau care e subiectul zilei) ca cica unii parlamentari nici nu stiau
ptr ce voteaza

fotbal  •  25 iunie 2009, 16:25

poate trezita de demersul gsp, intreaga presa puncteaza, pentru prima oara in
opinia mea, la capitolul profesionalism, credibilitate si jurnalism in slujba adevarului
politicul a ajuns sa-si permita sa declare nonsalant „nu ma intereseaza cum
s-au cheltuit banii” stimulat de media romaneasca, care vreme de aproape 20 de ani, a fost mult
prea mare permisiva. presa le-a dat imunitate pentru ca functionat deseori polarizat,sub semnul partizanatului politic si al intereselor economice de grup.
as vrea sa fie a 4-a putere in stat. sper sa functioneze autoreglementarea 🙂
pentru mine e un semn bun 🙂

Mihai Brezeanu  •  25 iunie 2009, 17:17

Un cititor al domnului Tolontan, domnule Stanca, adica eu, va va spune ca fix
asta ce face dansul si gsp these days asteptam. Un caz simplu, usor de
inteles de opinia publica, bine documentat, impecabil impachetat si urmarit
dincolo de emotia primelor 2-3 zile de dezvaluiri. Si sper din tot sufletul
ca Gazeta sa continue pe aceeasi linie pana la obtinerea macar a demiterii
doamnei ministru si a asumarii si condamnarii publice a faptelor sale de
catre PDL si premierul Emil Boc.
Exagerare nu ar fi ca Gazeta si restul presei interesate de subiect sa-l
urmareasca pana in panzele albe. Asta ar fi masura justa. Pierderea masurii
juste ar fi ca presa sa Gazeta sa ceara chestiuni gen impuscarea doamnei
Ridzi.
Dezvaluiri spectaculoase au mai existat in presa romana, dar mi-e teama ca la
capitolul urmarirea subiectelor care candva au generat un interes urias stam
cam rau.

mitzi  •  25 iunie 2009, 17:33

Dupa shocul provocat de ‘sinistra” ridzi,incepe sa se dezmorteasca
mintea unora care nu stiu despre ce este vorba si apara, o chestie
despre care stiu foarte putine lucruri, sau deloc,
Astia sunt cei care se baga in seama si divagheaza aiurea.
Si mai terminati odata cu Nastase si termopanele lui, chiar asa de

orbi, sa nu zic incuiatai pot fi unii, se fac ca nu vad tunuri grele
trase din bugetul public, li s-au pus pitici cu nastase si nu mai pot
si altceva!
SORRY, TREBUIE SPUSE LUCRURILE asa cum sunt!

calin  •  25 iunie 2009, 18:56

Comentariu plasat si pe blogul lui dStanca
„Reactia tip haita in cazul Ridzi dezvaluie frustrarea si impotenta care a blegit jurnalismul de investigatie din Romania.”

Dar reactia de tip haita in cazul guvernului Nastase ce efect a avut? A blegit presa? A facut-o impotenta? Nu cred… Ba din contra! A coalizat o presa dezbinata, care a inceput sa arate goliciunea imparatului.
Ridzi e exemplul perfect al tupeului fara margini, al sentimentului primar ca, daca stampila si semnatura sunt la mine, eu impart cum vreau cash-ul. Ridzi e un ministru prost pentru ca
– e un prost manager. Niciun manager mediocru, dara-mi-te bun, nu inchide ochii atunci cand da un ban pentru ceva. Ar fi trebuit sa negocieze toate cheltuielile sau macar sa puna pe cineva sa le negocieze.
– e un prost comunicator. Atunci cand vezi ca lumea s-a prins, poti sa o dregi mai greu sau mai usor dar poti sa o dregi astfel incat sa bagi gunoiul sub covor. Trebuie doar sa comunici de o maniera potrivita.
– e un prost strateg. Poate suna aiurea dar atunci cand vrei sa furi sau sa faci ceva de care nu ar trebui sa fii mandru, trebuie sa gasesti solutia optima, sa nu lasi urme vizibile. Cu alte cuvinte, iti trebuie o strategie. Iar Ridzi nu o are!

Astea sunt argumentele pentru care Ridzi singura trebuia sa plece de la acest presupus “viol” al presei. Daca nu a facut-o inseamna ca a inceput sa ii placa

Tudosiei  •  25 iunie 2009, 19:24

Catalin, in ultimele zile am vazut ca e chiar pe bune
„Ne pasa de sport. Poate chiar prea mult”
pentru ca, intr-un fel, cazul e despre sport desi pare a fi „despre bani”.

De fapt (si iarta-ma ca nu am citit gazeta pagina cu pagina,
poate ca ati scris asta) eu ma intrebam:

Ce s-ar fi putut face pentru sport cu acest buget?

Simy  •  26 iunie 2009, 22:43

salut Catalin. m-am uitat si eu pe youtube la ceea ce ati facut tu si cei de la happyfish.
http://www.youtube.com/watch?v=posAji63YUk&feature=related . Eu sunt din Cluj si am o firma de telecomunicatii. M-ar interesa daca imi poti trimite textura tricourilor cu „go Ridzi” sa le purtam si noi si colaboratorii nostri. In Ardeal este o vorba „Bã daca chiar vrei sa furi furi, fura cu cap”. Eu personal am fost sportiv de mic si m-a surprins neplacut atitudinea d-nei ministru. Voi incerca sa „implementez” tricourile la cel putin 100 de persoane in Transilvania. Multumesc

Geo  •  29 iunie 2009, 0:08

Salut,

Raspuns la intrebarea privind monstrul si victima? Pai monstrul colectiv este Tolo si ceilalti, iar victima este Monica Ridzi, nu ? Adevarul este relativ, nu este unul singurel…depinde din ce parte privesti. Achizitia publica realizat de Minister era si este perfect legala. Ca este imorala este altceva. Ca sa demonstrati ilegalitatea bazati-va pe prevederile OUG 34 din 2006, cu completarile la zi. Si ca sa fiti eroi, ar fi bine sa luati un pic de urechi televiziunile si directorii lor executivi si ca sa fiti si mai tari atacati acele televiziuni, dar refuzati sa apareti in emisiunile lor…Parea ireal sa vezi dezbatere si acuzatii la adresa Monica Ridzi, fiind atacate si televiziunile private printre care REalitatea TV ?! Pai in locul lui Tolo ii faceam de cacao in emisiunea lor. Oricum nu aveti urechi de auzit si nici minte sa intelegeti: nu exista coruptie fara corupatori si corupti. Nu poti acuza corupatorii – ministerul, fara sa ataci direct si la fel de incisiv coruptii, si anume televiziunile. Ori monstrul colectiv nu a atacat establishmentul politica-TV. Draga domnule Tolontan, Romania este o groapa de gunoi iar politicienii si jurnalistii si cei care amesteca in tot acest rahat impreuna ! Nu ii atacati doar pe unii ! Atacati establishmentul acesta mizerabil din care faceti parte ! Aparand la Realitatea TV sau facand parte din trustul Intact faceti parte din sistemul murdar. Va recomanda sa cititi un adevarat overview generalizator, cum nu ati facut dvs. despre TOATE televiziunile si cum manipuleaza opinia publica, in cardasie cu politicienii…cititi ultimul articol Dan Tapalaga sin Hotnews.ro

unroman  •  4 iulie 2009, 23:58

Fratilor,sunt din Petrosani,o cunoastem toti de pe aici pe pitipoanca de Ridtzi si pe ***** barbatusu.Fratilor,habar nu aveti cat fura ei de pe aici,mai ales ca papagalul de barbatusu e primar.Au furat si voturi aici cat cuprinde.Au adus-o pe EBA aici la ei si au dus-o la chefuri peste tot,au tinut-o la ei in casa.A furat bani cu ziua de 2 mai ca sa ii faca campanie EBEI.Habar nu aveti ca patronul de la Keops e amic bun cu ei(ridtzi)si se stie clar ca multi bani publici au fost pentru EBA.

Mircea  •  10 iulie 2009, 14:45

dStanca: Se pare ca dumneavoastra chiar vreti sa iesiti in evidenta avand o opinie aparte fata de opinia fireasca venita din bunul simt. Nu cred ca exista suficiente „pietre” ca sa ingropam o astfel de fiinta care arata o irensponsabilitate si aroganta crunta. Intr-o tara in care o analfabeta cu relatii EBA si un analfabet cu bani BECA, ajung sa ne reprezinte in Europa fara ca oamenilor sa le pese, nu cred ca mai exista bunul simt. Nici nu mai stim cum sa percepem aceste lucruri care altadata erau o rusine ce te tinea in casa. Este clar ca oricine poate sa ajunga in orice functie fara a fi competent. Din tot sufletul, as vrea ca D-na Ridzi sa faca PUSCARIE ca sa se dea un exemplu tuturor celor care preiau functii fara a fi competenti. Pentru astfel de fiinte nu cred ca mai este loc de mila daca noi ceilalti vrem sa mai avem o sansa sa nu fim infectati.
TOLO: FELICITARI, MULTUMESC si sper ca vei insista pana la capat! Faceti curatenie!

Comentează