Jun
30
Voinescu: “Nu cumva au fost prea mulţi bani cheltuiţi?” Ridzi: “Ne-am dorit să fie cît mai mulţi tineri implicaţi”
30 June, 2009 | 62 comentarii
Mîine, la ora 10:00, urmează directorii MTS.
19:20
“Am cumpărat un pachet de servicii”
Pe măsură ce trecea timpul, sub presiunea oboselii, ministrul era tot mai puţin controlat şi amabil: “Înţelegeţi că am cumpărat un pachet de servicii, nu o scenă. Vă spun asta ca să înţelegeţi ce am cumpărat!”.
Bogdan Olteanu a intervenit: “Sînt total nemulţumit. Doamna ministru ştia că vine în faţa unei comisii explicit de anchetă. A venit fără răspunsuri concrete. Vă rog să ne răspundă în scris, sub semnătură”. “La prima oră voi dispune să vă trimit documentele. Dar nu pot garanta că le veţi primi pînă la o oră anume”. Era tîrziu şi nu erau documente. Şedinţa s-a încheiat la 19:30.
18:50
O logică de neuitat
Un răspuns tipic al ministrului pentru audierea de ieri este următorul: “Probabil că dacă firma care a oferit serviciile ar fi acceptat să folosească scena, dacă am fi ştiut că o avem, atunci am fi folosit scena”. Şi a adăugat, moment în care aerul s-a retras din sală: “O să văd de ce s-a cumpărat o scenă în trecut! Eu nu aş fi cumpărat-o!”.
Concluzie: vinovaţi apriorici sînt cei care au cumpărat scena veche, nu cei care au închiriat scene deşi exista una!
18:35
Clipa cînd a picat catalogul
Stupoarea care se învîrtea în jurul candelabrului de cristal a aterizat brusc pe masă, cu zgomot de catalog, în momentul în care Monica Iacob Ridzi a spus, imperturbabilă, că “eu am venit cu toată bună-voinţa. Dacă nu vroiam, nu veneam. Eu nu am venit aici în faţa unei comisii de anchetă. Nu mă simt anchetată. Sîntem colegi”.
Deputaţii au încremenit pur şi simplu. Nicolae Bănicioiu a spus: “Vă rog nu ne mai spuneţi cît de generoasă aţi fost venind aici!”. În Regulamentul Camerei Deputaţilor se prevede că orice cetăţean român citat în faţa unei comisii parlamentare este obligat să se prezinte şi că depoziţia sa se face sub jurămînt şi are răspundere penală.
18:15
Ridzi: “Nu consider ca am gresit. Stiu ca s-a desfasurat totul perfect legal. Nu am stiut ca aveam o scena. Nu am fost informata. O sa detaliez in scris ce a facut firma care s-a ocupat de judete si ce au facut judetele. Daca nu vroiam sa am un dialog cu dumneavoastra, nu veneam aici. Nu ma consider in fata unei comisii de ancheta. Sintem colegi”.
18:05
Cristian Dumitrescu: “Aveti sentimentul ca ati gresit pe undeva sau credeti ca sinteti vinata de presa si de noi?”
Alina Gorghiu: “Care a fost finalitatea urmarita cind ati semnat contractul de cumparare de stiri atita vreme cit legea interzice acest lucru?”
17:55
“Ridzi: “Din cit am verificat pina in acest moment, contractele au fost atribuite cu pretul cel mai mic”.
17:50
Sever Voinescu: “Doamna presedinte, va rog sa tineti sedinta sub control. Poate ca unii colegi sint nemultumiti pentru ca raspunsurile nu le permit sa-si continue spectacolul politico-mediatic, dar haideti sa ne respectam”.
17:40
“Am fost foarte putin implicata inainte de semnarea contractelor si de evenimente. Cred ca m-am intilnit de doua ori cu colegii mei. Apoi am fost fiecare dintre noi la un eveniment”. Apoi a negat ca directorul de la achizitii, Dan Toia, ar fi plecat din MTS din cauza contractelor. “Dinsul mi-a spus altceva. Sper ca a plecat din motivul pe care mi l-a spus. Tocmai de aceea vreau sa lamurim toate aceste lucruri, sa vedem daca s-a comis ceva ilegal”, a spus Monica Ridzi.
17:35
Ridzi: “S-au desfasurat evenimente in peste 100 de localitati. M-ati intrebat cine le-a urmarit. In nici un minister nu se ocupa ministrul. Am desemnat o comisie care s-a ocupat de urmarirea contractelor. Am gresit probabil ca n-am fost suficient de explicita si n-am prezentat mai clar, dar am crezut ca e suficienta o conferinta de presa. Poate pentru ca n-am fost suficient de abila sa explic public ce s-a intimplat se intimpla toate acestea, poate de aceea exista si o ancheta a DNA”.
17:25
Bogdan Olteanu a pus mai multe intrebari. ”Ce calendar de plati a existat?” . “Care au fost masurile si instrumentele de supraveghere a evenimentelor?”. “Care a fost gradul de implicare a dumneavoastra inainte, in timpul si dupa operatiuni”. “Au existat cheltuieli de promovare a institutiei?”.
ora 17:20
Nicolae Badicioiu: “Ne spuneti ca nu stiti nimic despre contracte. Spuneti-ne, clar, va rugam: ati semnat contractele? Si, daca nu stiti despre ele, cum le-ati semnat?”.
ora 17:15
Ridzi: “Cit despre studiul comparativ de pret, vom vedea daca e posibil”. Intrebarea era de ce nu l-a facut inainte, ci dupa. I s-a atras atentia. “Nu cred ca se fac aceste studii inainte”, a raspuns ministrul. “De ce am semnat contractele? Pentru ca legea ma obliga sa semnez contractele avizate de o comisie a ministerului”.
ora 17:05
“Ramin cu dumneavoastra cit timp e necesar. Vin ori de cite ori e nevoie”, a spus Ridzi, solicitind “o maniera eleganta, colegiala” de discutie. “Ne sfidati!”, a exclamat Rizea, evident pornit pe ministru.
Ridzi: “Evenimentele de la Costinesti au fost facute impreuna cu MTV Romania. Asocierea nu s-a facut in mod direct, a fost facuta prin intermediari si, daca ne uitam pe scena, veti vedea bannerele noastre si in nici un caz acele materiale nu puteau fi puse pe acea scena daca nu am fi dat bani. Legat de declaratiile facute de artisti, va pot spune ca MTS nu a avut o relatie in mod direct cu artistii. Nu am cunostinta despre sume si nu pot sa va furnizez date suplimentare”.
ora 17:00
Gelu Visan: ”Fac apel sa nu ne consideram anchetatori”. Intre timp, Cristian Rizea facuse o gluma proasta la adresa zilei de nastere a ministrului. “Vad ca v-ati contrat intre dumneavoastra”, a fost riposta mai tirzie, nu directa, dar vadita, a ministrului, moment in care spiritele s-au incins intre ministru si citiva membri ai comisiei.
ora 16:55
Ridzi a spus ca “in privinta contractelor, trebuie sa-i intrebati pe cei de la directorul de achizitii“. Bogdan Olteanu a intervenit: “Va rugam sa nu ne spuneti pe cine sa intrebam noi! Va rugam sa ne raspundeti ce stiti legat de o chestiune, nu sa ne sugerati pe cine sa intrebam. Daca nu stiti, nu raspundeti, dar nu ne trimiteti la altcineva”.
ora 16:50
Alina Gorghiu: “De ce nu ati facut cercetarea de piata a preturilor inainte de a incredinta contractele si vreti sa o faceti acum? E tardiv”
ora 16:45
Cristian Dumitrescu: “Doamna ministru, va sfatuiesc sa va luati un avocat. Nu puteti sa ne spuneti ca vreti sa faceti un audit la minister din banii dumneavoastra! Nu poate fi auditat ministerul pe banii altcuiva, sper ca intelegeti asta”. Ridzi a raspuns, ezitind: “De aceea, n-am spus ca am comandat auditul, ci ca intentionez sa il fac”.
ora 16:40
Monica Ridzi: “Voi comanda o expertiza internationala a evenimentelor. Nu o s-o fac pe bani publici. Imi doresc foarte mult sa clarificam toate aspectele. Dar nu m-am exprimat ca acea firma, ci organele abilitate sa verifice destinatia finala a banilor”.
Monica Ridzi: “Legat de dimensiunea organizarii evenimentelor. Ceea ce noi in minister a fost sa marcam ziua de 2 Mai altfel decit in mod obisnuit. Pina in anul acesta bugetul era destinat unui numar de evenimente in mai multe saptamini. Ne-am dorit sa avem o dimensiune la nivelul intregii tari. Ne-am dorit sa fie citi mai multi tineri implicati”.
ora 16:32
Cristian Dumitrescu: “Doamna ministru, nu credeti ca nu v-ati gindit suficient la dimensiunile cheltuielilor?”. Sever Voinescu, colegul de partid al lui Ridzi, : “Nu cumva sint prea multi bani cheltuiti, doamna ministru?”.
ora 16:25
Deputata Gratiela Gavrilescu a sesizat: “Doamna ministru, nici o firma de audit, nationala sau internationala, nu poate sa desluseasca destinatia banilor, pentru ca acelea sint contracte private incheiate intre firmele carora le-ati dat banii si furnizorii lor”.
ora 16:10
Monica Ridzi a spus ca intentioneaza sa faca un contract “cu o companie de reputatie internationala” care sa verifice:
1. Daca exista legaturi intre ea si rudele ei si firmele care au preluat contractul
2. Daca exista legaturi intre firme si angajatii ministerului.
3. Cum au folosit firmele banii.
4. Un studiu comparativ de pret pentru evenimente.
Si a mai spus: “Nu doresc sa-mi asum vina nici unui angajat al ministerului“.
Sintem, asadar, in fata unui ministru care vrea sa angajeze o mare firma internationala care sa auditeze activitatea unor firme de apartament carora le-a acordat trei contracte! Sintem in fata unui ministru care face studiu comparativ al ofertei dupa ce evenimentele s-au desfasurat!
ora 15: 45
“Nu vreau sa obstructionez cercetarile acestei comisii”, a spus azi Monica Ridzi, cind a intrat in sala Duca, unde era asteptata de cei 15 barbati si femei ai comisiei a carei desfiintare o ceruse cu 24 de ore inainte. “Dar documentele cerute de ce nu le-ati trimis comisiei?”, au intrebat-o jurnalistii. “Pentru ca am interpretat, poate gresit, ca aceasta comisie trebuie divolvata de vreme ce DNA a inceput cercetarile”.
Lucrurile sint clare. De 40 de minute, comisia nu a inceput sa-l audieze pe ministrul PD-L, care sta in capul mesei, putin tensionat. Colegii de partid ai Monica Ridzi, in frunte cu vocalul Cristian Boureanu, pledeaza pentru raminerea pe procedura. Audierea intirzie. Vom reveni.
Citeste si...
- „Nimeni nu vrea să dea bani pe Steaua” ...
- Să le fie ruşine! ...
- Ridzi a fost la spital. Citeşte mîine în gsp cum cazul Ridzi deschide poarta cazului Năstase! ...
- Să-ţi fie ruşine, Dinu Patriciu!* ...
- MESAJ DE LA GSP CĂTRE CITITORI » Fără voi nimic nu ar fi fost posibil. Vă mulţumim! ...



















June 30th, 2009 at 3:57 pm
Alo, politicienilor! Treziti-va! Va veni ziua in care veti fi declarati
persona-nongrata in Romania!
In locul lui Traian Basescu i-as da afara pe toti acum! Daca as mai vrea sa
am vreo sansa in toamna.
June 30th, 2009 at 3:58 pm
Astia trag de timp sa “fabrice” niste documente…
June 30th, 2009 at 4:04 pm
daca aceasta este comisie de ancheta de la camera deputatilor din romania atunci nu vreau sa stiu cum sunt sedintele lor particulare … daca in sedinta publica niste unii isi pot bate joc de altii si de noi in general atunci e de rau … deci pe baza acestei sedinte eu pot sa cer azil politic si 100% se aproba in orice tara …
June 30th, 2009 at 4:06 pm
Chiar credeam ca d-ul Tolontan se ingrijoreaza vizavi de monstrii pe care ii nasc comisiile noastre ferefiste, dar nu. Daca ve-ti citi dialogul dintre Ion Cristoiu si Mircea Badea veti intelege si de ce.Cand se despart oamenii oamenii incep sa-si aduca aminte…
June 30th, 2009 at 4:07 pm
la ce asistam noi acum in direct in cazul ridzi? S-au intr-unit de 40 de minute si nu discuta decat despre “a fi sau a nu fi”, valabila comisia pentru audiere, eu cred ca este tragere de timp, de 45 de minute ridztienii obosesc comisia si o intimideaza cu tampenii fara sa intre in cauza. “Cauza” nu a adus documentele. asa a fost sfatuita . O rusine nationala ce se intampla ce fac PDL-istii ! L-au bagat pe bou_reanu la inlocuire, cica, zic eu pt. ca este mai nemernic, ca sa aiba sorti de neaudiere. ridzi iar sfideaza cu nerusinare, in timp ce PDL-istii sunt de-o impertinentza colosala! boicoteaza totul!
June 30th, 2009 at 4:09 pm
Domnule Tolontan, explica-mi si mie, cum se face ca toti colegii de partid o considera nevinovata ? Care este baza lor de raportare, comparativ cu a noastra ? Sunt cumva doua adervaruri, unul al lor si unul al nostru ? Adevarul lor este mai adevarat ca al nostru ? Suntem noi niste frustrati si-i vrem raul dnei Ridzi, tocmai azi, de ziua ei ? Pentru mine, si nu numai, este foarte clar,niciodata cineva de la putere nu va pati nimic, intotdeauna el va avea dreptate, ce spune si ce face el este litera de lege. Asa a fost mereu, nu ?
June 30th, 2009 at 4:11 pm
deci i-a mancat pisica tema si nu a avut timp sa aduca documentele …asha ca mai trebuie ceva timp sa aduca documentele ca altfel cum sa o judece … adica daca eu uit sa depun actele de impozit si nu platesc atunci ma duc la o comisie si sa ma mai lase cu taxele si TVA vreo cateva zile, luni ,ani si poate nu mai trebuie … vreau o comisie de ancheta pentru taxele mele … vreau si eu …
June 30th, 2009 at 4:12 pm
Rog deschiderea sezonului de pariuri-la cat se va ridica suma necesara expertizei din ceasul al 13lea.
June 30th, 2009 at 4:17 pm
oare cat o sa coste auditul? si cine o sa cante de audit? si cine o sa transmita
in direct auditul?
June 30th, 2009 at 4:21 pm
Catalin, abia azi incepe sa se vada
dimensiunea anchetei voastre.
Doamna alba ca varu’, abia vorbind –
intr-un mare contrast cu batzoshenia si obraznicia
din emisiunea lui Gadea si nu numai.
Uite ca din nou e valabila vorba aia,
“Ai grija ce-ti doresti, ca ti se poate-ndeplini.”
In cazul nostru, uite ca i-ai facut cadou de ziua ei
tocmai o mandretze de exclusivitate pe TV.
Traiasca GUVERNUL KAMIKAZE.
June 30th, 2009 at 4:24 pm
Ovidiu Miron – nu poate sa faca treaba asta – e si el implicat si riscurile sunt mari. de erau din pnl – pfff erau demisi inainte sa se autosesizeze dna-ul … Rizi a ajutat`o pe EBA in campanie … cum sa intervina basila in asa ceva? p.s. va fi foarte greu in toamna pentru basescu
June 30th, 2009 at 4:26 pm
normal. de-acum da vina pe angajatii ei
)
June 30th, 2009 at 4:29 pm
[...] , Catalin Tolontan scrie ca Monica Ridzi vrea sa dea alti bani , pe alta distractie , neasumandu-si platile nejustificate facute ca sa cumpere publicitate mascata [...]
June 30th, 2009 at 4:39 pm
Buna ziua,
vreau sa va povestest o mica anecdota cu doamna ministru Rizi, Prin anul 1997
era la putere Conventia Democrata (PNTCD, PD, si altii). Organizatiile de tineret
ale celor doua partide sunt invitate la o conventie in SUA. Doamna Rizi, pe atunci
un june al PD, face bineteles parte din delegatie. Grupul este
invitat sa viziteze Capitoliul in Washington, iar in momentul in care ajung acolo
,toti cei de fata, sunt consternati sa o vada pe doamna Rizi cautand casa de bilete
crezand ca se afla la nu stiu ce muzeu. Tin sa mentionez ca din grup fac parte
Bogdan Pitzigoi, Andrei Marinescu si Dan Lazarescu (membrii marcanti la acea vreme
PNTCD – tineret), toti putand confirma poveste de fata.
June 30th, 2009 at 4:40 pm
d-lor care este ministra…care este ne ia de prosti…are nu stiu cate diplome da onoare care este …nu are…felicitari d-le Tolo pentru campanie da pot sa pun pariu ca nu i se va intampla nimik…justitia romana ar trebui sa faca publicitate inalbitorilor si nu sa se ocupe de cazuri …rizi va iesi mai alba ca zapada din tot acest scandal
June 30th, 2009 at 4:44 pm
@cezar
Ai dreptate.
June 30th, 2009 at 4:49 pm
Inca odata , felicitari pentru ancheta !
Toata vara o sa aveti ce toca , pentru ca subiectul este mereu de actualitate !
June 30th, 2009 at 4:55 pm
[...] ca a avut dreptate. Cititi asta! Aroganta Monica Ridzi e alba ca [...]
June 30th, 2009 at 4:56 pm
Buna,
Eu nu inteleg un lucru de ce aceasta comisie a fost formata din colegii doamnei si nu sa implicat DNA-ul …este un lucru foarte grav ceea ce sa intamplat!
June 30th, 2009 at 4:58 pm
Femeia asta e de-a dreptul proasta. Nu s-a prins ca nu tine raspunsul “multi tineri in strada” la intrebarea referitoare la costurile exagerate. Si pana la urma: in afara de imagine (electorala) ce altceva obtii pe termen lung din “100000 de tineri in strada”?? Rea vointa, management execrabil si, vorba lui Mircea Sandu, n-a fost nici macar hoata desteapta!
June 30th, 2009 at 5:03 pm
Domnule Tolontan, v-as ruga sa ma contactati.
June 30th, 2009 at 5:05 pm
eu cred ca trebuie asteptat verdictul…orice om are dreptul la o ancheta,nu trebuie nimeni judecat si omorat ca si ceausescu intr o zi
June 30th, 2009 at 5:10 pm
delicios! speram sa se faca dvduri cu spectacolul asta. si turnee in toata
tara. si pe marile scene ale Europei. circul Globus e pistol cu apa pe langa
comisia+Ritzi in concert.
June 30th, 2009 at 5:11 pm
Cred ca daca PSD s-ar retrage de la guvernare pe aceasta tema cu siguranta ar
castiga toate alegerile de acum inainte. ar fi cea mai desteapta actiune
posibila din partea lor.
Succes baieti.
PS: de ce as plati taxe la stat? ca sa fure astia cat cuprinde?
vai de mama noastra.
June 30th, 2009 at 5:11 pm
Ai dreptate Ovidiu Miron. Daca sportivii si artistii primesc de la politicieni titlul de cetateni de onoare, pt unii politicieni sa se introduca parodia “lipsit de cetatenie”. Topul necetatenesc! O vad pe dna Ridzi pe coperta Ghidului de incompetenta al pitzipoancei de guvern.
June 30th, 2009 at 5:15 pm
infractoarea asta zice ca se vor cauta legaturi de rudenie intre ea si destinatarii banilor. Bai nene, voi chiar ne credeti un popor de ******? Rezultatele acelui audit inseamna un mare ZERO, numai Dumnezeu stie ce prietenii si ce combinatii au fost acolo. Ce, numai cu rudele mele pot sa fac asemenea lucruri? Cel mai ingrijorator lucru nu este ce a facut ridzi. Problema mare este ca peste tot, absolut peste tot, in ministere si alte institutii, infractorii care ne conduc procedeaza exact ca ea … ori mai rau. Ne fura de 20 de ani, noi platim si dupa aia ne rad in nas sin e sfideaza cand trec pe langa noi. De fapt … da, probabil ca suntem un popor de ******, prea stam aplecati in fatal lor.
June 30th, 2009 at 5:30 pm
dl tolontan, ce parere aveti sa ne strangem si noi in strada 100mii oameni si sa cerem demisia ministresei?
poate vor veni mai multi, si sa-i aratam ca nu e nevoie sa cheltuie 600mii euro ca sa ne scoata in strada.
June 30th, 2009 at 5:43 pm
@Cristi Ei ne vor in genunchi. Dar iata ca si noi putem riposta. “Societatea civila” poate ca e un termen oarecum vag si ineficient. Dar aceasta societate traieste. Si acum isi arata forta. Uita-te putin la Catalin Tolontan. De 2 saptamani scrie zi de zi despre cazul Ridzi. Unii il cred nebun, altii il lauda, altii il cred in alt fel. Asta e democratia. Asta e adevarata noastra forta. Diversitatea de opinii si luarea de atitudine atunci cand politicienii ne cheltuie absurd si ilegal banii munciti de noi. Cu totii am fi dati afara de la locul de munca daca i-am spune sefului ca nu ne-au interesat costurile. Dincolo de mirosul de ilegalitate, Monica Ridzi oricum nu mai poate ramane in functie oricare ar fi verdictul acestei Comisii sau cel al DNA-ului. Inainte de toate, e un manager incompetent.
June 30th, 2009 at 5:53 pm
[...] Ridzi: “Nu-mi asum vina nici unui angajat al ministerului” [...]
June 30th, 2009 at 5:56 pm
multumesc gsp tv pt email ….e bn k face s cineva gurain tara asta “ofilita” si poluata de coruptie ….. este inadmisibil ce se intampla ….. va voi mai sustine in continuare s in alte actiuni
June 30th, 2009 at 5:58 pm
contact: astept un mesaj pe catalin.tolontan@gsp.ro
June 30th, 2009 at 5:59 pm
Ovidiu, stii cum se fac achizitiile la firma la care lucrez eu?
Sa presupunem ca e nevoie de 3 PC-uri noi. Bun … ma apuc sa sap, dau telefoane si iau notite, dupa care ma duc la seful meu CU CELE MAI MICI 3 PRETURI PE CARE LE GASESC. Dupa ce mai face si el niste verificari, impreuna decidem de unde cumparam cele 3 pc-uri.
Sincer, n-avem nicio sansa in fata lor. Suntem un popor de lasi si de fricosi. Platim taxe, venim la munca, ne facem treaba … mai apare un Tolontan si pune pe hartie ce face ridzi, noi citim, apreciem (Da, felicitari, ce bine ca le mai da cineva infractorilor peste nas…) si ne vedem de ale noastre in continuare.
Ridzi este clar ca o sa plece, insa vin altii din urma, mai insetati si avari dupa bani. Iar noi ne vom vedea in continuare de ale noastre, ca niste masinute programate sa munceasca pentru infractorii astia. Sanatate!
June 30th, 2009 at 6:20 pm
Cristi, eu sunt putin mai optimist
.
Romania s-a dezvoltat totusi in acesti 20 de ani. Datorita exclusiv mediului
privat.
June 30th, 2009 at 6:47 pm
“Daca nu vroiam sa am un dialog cu dumneavoastra, nu veneam aici.”
Dom’ Tolontan, permiteti sa raportez, “vroiam” nu exista in limba romana.
exista doar “voiam” sau “vream”. Daca e greseala doamnei ministru, nu face
nimica, n-am asemenea pretentii de la dumneaei. Daca e greseala
dumneavoastra, va acord o bulina albastra.
June 30th, 2009 at 6:48 pm
Cristi, ai perfecta dreptate in ultima jumatate din ceea ce scrii, dar problema
care ar trebui pusa si care personal pe mine ma framanta zilnic : cu ce ma ajuta
pe mine sau pe oricare din voi ca cetateni , inclusiv pe dl Tolontan, ca isi va
da sau va fi data afara dna Ridzi….? Ce a facut dumneaei si cei din spatele
dumneaei merita inchisoarea, atat merita, nu demisii nu rusine nu nimic. Judecata si inchisa pentru furt calificat. A intrat intr-o functie , a facut uz de influenta si a dat un tun de 600 mii de euro
dna Ridzi & co…..Asta e problema…ca ea sunt multi, au fost si vor mai
fi. Dar ce folos au n-spe mii de bloguri si pareri ale oamenilor din tara asta
la munca dragi tovarasi…sa producem ptr altii….
June 30th, 2009 at 6:55 pm
Asa cum bine puncta Radu Tudor,
Basescu s-a gandit sa acopere cazul Ridzi astazi
si i-a iesit in buna parte.
Singura problema e ca
mobilizarea din Valea Jiului
poate sa se extinda si la nivel national,
la o turatie nervoasa si mai mare.
Daca Basescu tine musai
sa vada ca stirile se pot face si pe strada,
atunci sa insiste pe metoda acoperitului de stiri pe televiziuni.
INCA O DATA SPUN:
Nici noi nu suntem constienti cat de multi suntem,
NICI EI nu sunt constienti.
POATE-I FACEM ATENTI.
Si noi putem organiza o proiectie amplificata a 2 Mai-ului aluia
in toata tara, cu mai putini bani
si cu mult mai mult public.
June 30th, 2009 at 7:14 pm
Pe ce mizeaza basascu cand Ii acopera prietenei ficei sale faptele
descoperite si date in vileag?
De ce credeti ca face basescu aceste jocuri in vazul lumii, fara nici o
jena? eu cred ca se bazeaza pe:
discursul sau simplu si clar care intra in urchile si
la inima fiecarui tinichigiu, nici un politician nu este atat de clar
in exprimare, nu coteaza ce spune, vorbeste clar,pentru toti oamenii.
- se mai bazeaza pe faptul ca este perceput ca fiind om din popor,
popular, cum se zice la noi.
Pe crin trebuie sa ai rabdare sa-i intelegi fraza filozofica,
geoana n-are har pentru a vorbi si nu mai zic, daca au facut o alianta cu
PRM, ce sa mai asteptam, pentru putere se vand satanei, si merita, ca
traiesc foarte bine, mai bine ca pe vremea comunismului.
June 30th, 2009 at 7:16 pm
Doamne mi-e greata de ce se intampla in Romania, niciun hot nu mai poate fi condamnat, si aici nu e vorba de cel care iti fura mobilul in autobuz, ci de cei ce conduc tara si in loc sa faca ceva iti fura sperantele iti fura viitorul iti fura banii din taxe si la sfarsit iti rad sfidatori in fata! Au vandut aurul, petrolul, gazele, apa, curentul electric, *******, au distrus si falimentat toata industria si acum distrug prin aceasta ministresa total imberba si incompetenta, valabila doar prin culoarea politica, si sportul singurul lucru ce mai facea ca Romania sa scoata capul in lume…
Sila e putin spus, e un cosmar, ce se perpetueaza din alegeri in alegeri…
June 30th, 2009 at 7:35 pm
Ma gandesc sa nu mai platesc taxe statului pana nu se solutioneaza acest caz.
Daca ma cheama in judecata …propun asteptarea verdictului.
Este totusi o frauda..a banilor publici…de ce sa-i dau ?..sa-i ia altii ?
June 30th, 2009 at 7:46 pm
Basescu se dusa expre la intalnirea cu constructorii , sa nu transmita televiziunile ce se intampla la ancheta parlamentara !
June 30th, 2009 at 8:01 pm
Dupa acest circ a acestui ministru ma intreb ce stie sau ce a facut in PDL ca in an electoral presedintele, premierul un intreg partid sa-si ia riscuri enorme de a atrage antipatia populatiei! Ar fi interesat de aflat……poate intr-o zi buboiul se va sparge….
June 30th, 2009 at 8:07 pm
Vlad: “Nici un hot nu mai poate fi condamnat”….dar cand a fost cineva condamnat in ultimii 20 de ani? Aceeasi oameni ne conduc…. mai fac schimb(putere/opozitie) la fiecare 4-5 ani, pentru mine putere, opozitie aceeasi compozitie de oameni care se gandesc doar la interesele lor, nu intereseaza pe nimeni de tine sau mine…
June 30th, 2009 at 8:50 pm
17:55
“Ridzi: “Din cit am verificat pina in acest moment, contractele au fost atribuite cu pretul cel mai mic”.
Intrebarea mea este, unde a verificat D-na Ridzi aceste informatii? Si cand?
June 30th, 2009 at 9:05 pm
Genial.
Cred ca acesta este timpul marilor scriitori.
Inspiratia abunda, te striveste.
June 30th, 2009 at 9:21 pm
E din ce in ce mai evident ca te folosesti de ancheta asta pt. beneficii politice. Rusinica!
June 30th, 2009 at 9:41 pm
Buna, domnule Tolontan vreau sa verificati o problema (asta daca nu ati facut-o pana acum)
Este adevarat ca voleibalisti de la nationala Romaniei joaca pe banii lor. Ca li se asigura
doar masa si cazare.
Ca nu primesc nici un ban si dac refuza sa vina sunt suspendati.
Ca la deplasarea din Belgia au fost scosi din camere la 12 si au avut doar mic dejun asigurat iar avionul a plecat doar la 20.
Stiu un jucator care joaca la nationala si a cheltuit luna asta peste 1000 de euro din banii propri.
Din 600000 de euro macar 20000 la echipa era normal.
Si nu intelegem de ce pierd?
Va rog sa puneti pe blog daca este adevarat sau nu.
June 30th, 2009 at 10:03 pm
Buuuun… am citit comentariurile fiecarui cetatean Roman, care au toti dreptul
sa-si exprime pararea! Undeva in trecut am am avut ocazia sa documentez legile
globale a oamenilor… Am considerat la acea data ca totul este intr-adevar asa,
incepand de la respect, si pana la “obligatia” de a ajuta un om aflat pe moarte…
Azi, cand a trecut o bucata de vreme de atunci, pe propria mea piele am trait multe, imi
dau seama ca viatza e o mare C.U,*.*.A. Aceea comisie foarte frumos se ridica de la masa
la ora 19:30 si se duc impreuna la o bere, sau o tarie, sigur tot pe banii nostrii:!
Nu cumva sa credem ca D-na Ridzi va fi pedepsita ca un talhar care a furat o paine
sa nu moara de foame. Acel talhar fara ancheta, fara comisie va fi bagat la umbra,
va toca banii statului, pardon banii contribuabililor! Nu vine ideea nimanui sa-i dam napoi societatii acel talhar, ca doar e infractor, a comis contraventiuni, a FURAT, sa fie pedepsit!!!
Da, de acord sa fie pdepsit, dar sa primeasca de la stat acel “ajutor” pentru votul dat,
dar la noi se merge pe ideea ca in timpul mandatului trebuie sa “economisesc”
pt a supravietuii vremurilor de apoi… Este atat de evident ca politicienii nostiri
se bat pentru functii din cauza intereselor personale,sau a apropiatilor, democratia le permite
sa “lupte” pentru popor(ul lor), sa fie drepti si respectuosi, sa aiba simtul raspunderii pentru neamul (lor), pentru natiunea pe care (t)reprezinta, sau de ce nu, omul de rand care este atat de
uituc si naiv incat din 4 in 4 ani uita “traiul” oferit de alesii nostrii dragi si se duce si a doua oara, a treia oara, a patra oara….
Noi suntem problema principala, ne lasam jefuiti, le multumim cu voturi si aplauze pentru ca cum apare un “talhar” de politician indiferent unde, e aplaudat… Asa ne trebuie, suntem un popor care ne lasam manipulati, purtati de promisiuni spre o viatza mai buna:P. Asa traim noi zilele noastre, si daca suntem asa cum suntem, si pana cand nu ne schimbam atitudinea vom primii ce ne dorim…! Deci… este praf in ochi cu aceasta comisie parlamentara, mass-media prezenta are si ea vine ei, unde se alimenteaza provocari acolo nu poate fi vorba de transparenta….
Poate vor venii vremuri cand nu vom avea nevoie de DNA, CNA, PCA si vom aduce aminte de aceste vremuri “frumoase”…:)
Delasati-va, credeti in promisiunile celor care ne “ajuta” sa devenim slujitorii lor, si inca o facem cu zambetul pana la urechi (de prosti si credinciosi ce suntem), si asa poate supravietuii acest sistem atat de bine pus la punct (dun punctul masonilor de vedere).
Sa traiasca DNA, CNA, PCA.
June 30th, 2009 at 11:10 pm
stati flexati … in 10 ani mai vine o revolutie
July 1st, 2009 at 12:37 am
Desi punctul meu de vedere a fost expus in alte forme de alti cititori, nu
rezist…
Nu este posibil ca o persoana care ocupa postul de ministru intr-o tara ce
se vrea deasupra celor bananiere, sa vorbeasca in acest mod in sedinte publi-
ce si in aparitiile din mass-media.
Ceea ce poate ca Ridzi nu a inteles si nimeni din gasca celor de la
putere nu stie, este ca cei din administratia publica sunt platiti sa lucreze
pentru noi, platitorii de taxe.
Idee: sa se faca precum in China – obiective atat pentru manageri dar si pt
publica administratie. Si cine nu este capabil, sa traga ponoasele, nu sa
se imbogateasca in cativa ani in timp ce noi oamenii de rand doar visam sa
putem cumpara o cocioaba in viata asta amara si grea…
Ai sustinere maxima din partea mea, Cataline, si nu numai atat. Spun despre
campania pe care o faci tuturor conationalilor mei cu care am de-a face,
si sper ca reactia sa ii sperie pe cei de sus.
Bravo, Cataline! Tine-o tot asa!
July 1st, 2009 at 2:42 am
Buna dimineata! Am citit si eu comentariile si ma trezesc, la ora 02.37
dimineata, ca tot prostul, sa spun: In perioada in care MTS organizase
marile evenimente prin tara cu Voltaj, etc, nu e asa ca Voltaj sustinea si
concerte pentru campania electorala a Elenei Basescu? Eu stiu de un astfel
de concert la Piatra Neamt, exact in aceeasi perioada cu concertele
organizate de MTS. Asta nu inseamna ca, pe bani publici, MTS a avut grija
sa sustina campania Elenei Basescu? Iar Ridzi, prietena ei, poate sa sustina,
in conditiile astea, ca NU STIE NIMIC despre aceste contracte de promovare
ale concertelor? Sa fim seriosi… Domnule Tolontan, felicitari pentru
ancheta! Imi pare rau, insa, ca finalitatea cercetarilor va fi ZERO, ca in,
cred, TOATE cazurile de pana acum. Cred ca o ancheta referitoare la
modul in care s-au finalizat dosare de la DNA sau alte dosare penale
ale politicienilor ar releva un simplu lucru: NUP sau “dosare inca in lucru”
sau “probe insuficiente”. Ei (politicienii) cu ei, noi cu noi… in “the land
of choice”.