„Nu demisionez”

„Sînt un soldat disciplinat al partidului”, a spus Monica Ridzi  la Ion Cristoiu

duminică, 5 iulie 2009, 9:28

„Sînt un soldat disciplinat al partidului”, a spus Monica Ridzi  la Ion Cristoiu

Tristă, marcată, defensivă şi la fel de neclară. Aşa a apărut aseară Monica Ridzi la emisiunea de pe Antena 3 a lui Ion Cristoiu.

Întrebată dacă îşi reproşează ceva, a răspuns: „N-am ştiut să comunic”. Peste cîtva timp, realizatorul a revenit: „Şi nu credeţi totuşi că aţi greşit undeva?”. Răspunsul a fost identic: „Comunicarea”.

„Nu-mi asum erorile subordonaţilor”
Asta în privinţa propriei culpe. În rest, după mari eforturi, concretizate în întrebări repetate, Cristoiu a obţinut de la ministru „Mari semne de întrebare în privinţa firmelor şi poate a unor colaboratori ai mei”.


5 oameni noi, 3 vechi
A încercat să acrediteze ideea că a lucrat cu foştii funcţionari din MTS. „Mai mult de jumătate sînt dintre cei vechi”, a declarat ea. Numai că, dintre cei 10 semnatari ai contractelor, 5 sînt noi: Paul Diaconu, Dan Toia, Monica Ridzi, George Păduraru şi Claudia Marinescu.

„Dacă aş fi ştiut că am greşit şi că am făcut ceva ilegal, aş fi plecat. Aşa, voi demisiona doar dacă DNA va începe urmărirea penală”
Monica Ridzi

„Am stat şi m-am gîndit de ce sînt atacată. Miza e în altă parte. Se duce o luptă împotriva tinerilor din politică”, a spus Ridzi. Şi s-a apărat, permanent, invocînd „cariera politică de 12 ani”.

A mai atacat Comisia parlamentară de Anchetă, pe care a caracterizat-o drept „un show politic”. „Poate că lucrurile în contracte au fost intenţionat făcute neclar”, a mai spus ea.

Întrebată de ce a externalizat serviciile, a spus: „Nu aveam capacitatea de a organiza şi statul nu poate plăti avansuri. Nici un cîntăreţ nu se suie pe scenă fără bani înainte”.

„Explicaţie jenantă”
Imediat a venit replica unui cititor avizat: „E jenantă explicaţia, în 2009 termenele de plată au crescut la 60-90 de zile! Iar cei care fac afaceri cu statul primesc banii mai repede şi au siguranţă, nu îşi fac probleme că nu ar recupera banii. Nu e nebun nici un cîntăreţ să ceară avans la stat, ştie că va lua banii”.

„Am crescut în partid”
Alt mesaj primit de la un om din elita marketingului din România în timpul emisiunii: „Ne aşteptam să avem un ministru şi avem o promoteriţă. Dumnezeule!”. Întrebată la final dacă demisionează, Monica Ridzi a spus:
„Sînt un soldat disciplinat, care am crescut în PD-L, am ajuns ministru cu sprijinul partidului şi nu demisionez decît dacă sînt urmărită de DNA”.

Moment în care Ion Cristoiu şi-a strîns sutele de file adunate într-o săptămînă de documentare pentru a analiza „un om la care n-am reuşit să ajung”, după cum a mărturisit el la final. Pentru că Monica Ridzi nu-şi aparţine.

_RK_3063


Comentarii (45)Adaugă comentariu

ANDI  •  5 iulie 2009, 21:38

Drama este ca se acrediteaza ideea ca a fi cinstit inseamna sa nu fii penal, ceea ce este absolut fals si TOXIC.

A fi cinstit inseamna a pune o prapastie intre tine si limita penalului. A actiona in SPIRITUL LEGII SI BUNULUI SIMT si nu a cauta oportunitatile de la limita si golul legislativ.

Nu este penal sa scoti limba la cineva. Nu este insa cinstit fata de institutia de ministru sa faci asta. Si … demisionezi daca nu te-ai abtinut.

Nu este penal sa fii prost, dar un prost pus sa conduca este toxic. Un prost poate fi si Cinstit – Isi da demisia daca a facut o prostie!

VREM POLITICIENI INTELIGENTI SI CINSTITI si nu politicieni la limita penalului!

Andrei  •  5 iulie 2009, 21:42

Sa stii ca ai dreptate, pentru prima oara de cand o vad pe tanti la TV, mi s-a parut ca e pierduta. Nu stie daca Base o tine sa se scape de ea atunci cand va primi un NUP, sau va fi sacrificata pentru ca partidu sa iasa in fata si lumea sa zica .. uite ma, a fost dovedita … a zburat.

Ce este cert, intre pedelisti s-a inceput o batalie … insa tot iz de batalie intre iresponsabili imi miroase …

Sandu M  •  5 iulie 2009, 22:21

Intr-adevar, parea resemnata. Nu mai sunt atat de convins ca intrunirea de maine a camarazilor sai din PDL va hotari mentinerea ei in functie. Daca Base se incapataneaza s-o tina in fruntea ministerului, PDL incepe o noua saptamana din postura de tinta in miscare. Daca vor hotari s-o *demisioneze*, mi-e teama insa ca nu cumva adevarata miza a acestei povestiri – traseul electoral al banului public – sa fie abandonata de mass media. Ca, banuiesc, adversarii politici ai PDL folosesc/au folosit scheme asemanatoare si nu ar avea nici un interes sa dezvaluie un astfel de algoritm.

Catalin, cu ti s-a parut insa prestatia lui Cristoiu?

EVZ  •  5 iulie 2009, 22:28

Si inca una?
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/857780/Ridzi-a-tocmit-doi-zugravi-pentru-Polivalenta/

Eu totusi cred ca nu e prea isteata……..

adi  •  5 iulie 2009, 22:37

Hmm,

Lasand la o parte daca banii cheltuiti au fost multi, daca intr-adevar s-a cumparat publicitate cu ei sau pur si simplu televiziunile din Romania asa inteleg sa rasplateasca un partener de afaceri generos eu observ un aspect care ma ingrijoareaza.

Hai sa citim mai atent. Autorul o pune pe Monica in lista functionarilor noi din minister cand ea se exprima asa: „Mai mult de jumatate din functionarii cu care am lucrat sunt vechi”. Si fraza e perfect corecta pentru ca ea nu s-a inclus in lista. Refacand calculul in mod corect, din 9 oameni 4 sunt noi. Deci ministra a avut absult perfecta dreptate: 5 din 9 oameni (mai mult de jumatete) sunt vechi.

Ce intelegem de aici? Dupa parerea mea nimic altceva decat ca autorul, violand complet regulilele deontologice manipuleaza si dezinformeaza. Ce uita autorul e ca cititorii sai nu sunt asa ignoranti pe cat s-ar astepta si pot discerne acest joc ieftin. Pentru mine e evident ca ori Tolo, ori Ridtzi tot aia e. Manipulare si interese corupte.

flo  •  5 iulie 2009, 22:55

o da mereu cotita madam, ocoleste raspunsurile fara rusine are tupeu de mahala, pt e compromisa pe vecie si ea si partidul ei

Bogdan  •  5 iulie 2009, 22:58

“Sînt un soldat disciplinat, care am crescut în PD-L”

E cea mai periculoasa afirmatie pentru noi, contribuabilii, confirma ca a facut acest lucru la ordinele partidului si ca se va ascunde in spatele lui pana la final.

NU intele totusi cum a ajuns tipa asta ministru, tind sa cred ca IQ-ul ei este sub media generala. Vanghelie o fie el aproape analfabet dar cu siguranta mult mai destept

Alex  •  5 iulie 2009, 23:01

fatuca asta sincer sa fiu nici nu stie pe ce lume se afla…e pierduta in spatiu…miza este basescu. Acolo sunt banii, sau la fi-sa aia inteligenta de crapa pietrele si anume EBA. Basescu face pe el s-a vazut si cand l-a intrebat un reporter in legatura cu cazul. Acolo s-au dus banii. Sdevaratul inamic este Basescu=coruptul suprem al stataului roman. De aia DNA nu face nimic pentru ca i-e frica de Basescu…avem sincer sa cred nevoie de o alta revolutie ca sa scapam de asta, ca deja e prea mult

Managementul de Saivan  •  6 iulie 2009, 0:41

fatuca asta stie f bine ce face si ce a facut ca doar e parte a sistemului de privilegii pe spinarea contribuabilului corect. este o soioasa, o tupeista de cel mai inalt nivel (daca pot asocia tupeul cu inaltimea). Ma mir ca nu-i crapa obrazul ala fin de rusine.
Aberatia cu campania impotriva tinerilor are conotatii uteciste. Dar si daca ar fi o campanie impotriva tinerilor politicieni nu ar fi nimic rau deoarece nu s-au dovedit cu nimic superiori dinozaurilor pre-decembristi. de fapt sint la fel de avizi si de corupti si parca mai prosti si mai inculti. Cine vrea sa-si dea seama de ghena in care ne aflam poate sa se intereseze de cine ocupa functiile in primaria Cluj: tot soiul de tineri care in timpul facultatii se plimbau prin centru in costume scumpe dar de prost gust in loc sa stea in biblioteca iar acum ocupa functii de directori; toti sint numiti pe baza fidelitatii oportuniste fata de partid (unde pe vremea studentiei oranizau party-uri). Competenta este ultimul criteriu luat in considerare, daca se ia asa ceva.
Iar daca la Cluj este asa, ginditi-va cum e in orasele mai mici.

nae curteanu  •  6 iulie 2009, 0:42

Nu inteleg de ce Basescu n-a desfiintat comisia, punand DNA-ul sa trimita adresa aceea care era necesara. E ca si cum ar prefera dezvaluirile din comisie DNA-ului. Ciudat…
Nu pot sa cred ca sint prosti si lasa lucrurile la voia intamplarii. Cred ca cineva care cunoaste bine procedurile astea si se pune in pielea lui Basescu, poate sa-si dea seama ce solutie a ales.
Nu stiu daca ati observat, dar la Cristoiu, Ridzi parea oricum, numai speriata nu. Era doar foarte preocupata sa nu-i scape ceva din ce stia.
Sa fi gasit deja tapi ispasitori la minister? Sa fi completat intre timp Mark si Artisan diverse facturi care sa justifice banii cheltuiti?

geo  •  6 iulie 2009, 0:44

Cica comunicarea!!La minister nu asculta de nimeni,dar nici nu vrea sa asculte.Sa se faca actritza.

piscotel  •  6 iulie 2009, 1:19

vedeti ce a facut pt sport la patinoar.club de SALSA…………….asta ne trebuia ca in rest avem de toate si ghici cine este sef

soarta  •  6 iulie 2009, 1:59

Comunicarea? Care? Cea prin mass-media? Cea care s-a facut prin sutele de spoturi publicitare? Cea care s-a facut pe banii NOSTRI? Ce se intampla in acest partid e din ce in ce mai putred, incepe sa semene din ce in ce mai mult cu raposatul PCR. Sa nu demisioneze, ii vom da noi afara pe toti in noiembrie.

tony  •  6 iulie 2009, 4:56

N-am mai vazut un politician atit de IGNORANT ca aceasta Monica Ridzi. Din pacate, pentru noi toti, cind prostul are putere devine extrem de periculos si scapi si foarte greu de el/ea….

Bula  •  6 iulie 2009, 5:16

Hai ca madam e nostima! D-ei nu demisioneaza decit daca DNA-ul incepe urmarirea penala. Ca si cind n-ar fi de notorietate publica, servilismul acestui organism de control vis a vis de Basescu! Hai ca s-au intilnit hotii cu prostii, unde hotii e Ritzi si prostii tot ea! DNA-ul e politia de casa a lui Basescu, sau traiesc eu cu o impresie gresita!
Soldatul partidului care reuseste sa se strecoare in doua ***** in acelasi timp! Ti-e si-la!

radu  •  6 iulie 2009, 6:59

Dupa cazul ritzi urmeaza cazul Elena Udrea.Aceasta a folosit aceeasi metoda de a pradui banul public.E metoda veche de 20 de ani.Licitatii trucate,devize de executie umflate de 3,4,ori.Va dati seama cati bani se fura cu ocazia zilelor oraselor si tuturor parangheliilor din tara?
In cazul de fata banii au fost folositi pentru campania electorala a Elenei Basescu care a fost cea mai fraudata campanie din 90.E cazul sa inceapa analiza acestei campanii pentru care s-au cheltuit sume mai mari decat a cheltuit PSD PDL la un loc.

Adi  •  6 iulie 2009, 7:02

Citesc cu uimire ce se intampla in Romania (traiesc de peste 10 ani in US). Dna Ridzi in cazul in care, prin absurd, nu stie despre aranjamentele financiare si banii disparuti cu ocazia organizarii 1-2 Mai, tot ESTE RESPONSABILA ptr semnarea acestor contracte. Faptul ca nu a verificat aceste contracte, faptul ca nu are nici o idee despre sumele reale care se platesc pe piata pentru diferite servicii, dovedeste ca nu are nici un fel de calitati manageriale, deci nu are ce cauta in pozitia de ministru al MTS.

Insa, eu cred ca Dna Ridzi este direct implicata in disparitia acestor bani publici si ar trebui anchetata de DNA. Oameni de genul si valoarea Dnei Ridzi, Elenei Basescu, Dnului Basescu si altii ca ei, ar trebui sa dispara din viata politica a Romaniei.

saviarri  •  6 iulie 2009, 7:19

Nu am facut si nu fac politica, dar din ceea ce am auzit pe la emisiunule televizate, sau auzit la radio, parca Parlamentul are dreptul sa suspende Ministri sau sa ii inlocuiasca cu altii propusi de partidul cu drept de a numire. Dar poate n-am dreptate! Oricum, mare nesimtire la clasa politica din ROMANIA !!Probabil ca ne meritam soarta!!!

emanuel  •  6 iulie 2009, 7:21

S/A AJUNS,CA, GRESELILE SA FIE PASATE ALTORA SI SA NU RECUNOASCA D/NA RIDZI,CA A GRESIT SI DIN ACEST MOMENT,TREBUIE SA DEMISIONEZE.DAR CA TOTI POLITICIENII VELEITARI *****,TINE DE CIOLAN SI ADUCE PROSTIA SI GRESELILE ,LA RANG DE NORMALITATE.CLANUL BASESCU MAI ARE TERMEN PINA LA PREZIDENTILE,DUPA ACEEA POATA SA FACA CU FAMLIA SI VASALII PERSONALI CE VOR.E.B.A.SA/SI I/A BORDELUL SI SA SE MUTE PT ,O PERIOADA LA U.E.IAR DUPA TERMINARE ,VA DISPAREA CU TOATA FAM. DE PE SCENA POLITICA,DE CARE SAU FOLOSIT CA DE PROPRIA MOSIE

danutz  •  6 iulie 2009, 8:27

Pai normal ca nu demisioneaza pentru ca este „un soldat bun” iar „generalul” BASESCU o va tine in brate pentru ca altfel risca sa ciripeasca ***** despre banii care s-au evaporat catre campania celei mai iubite fiice. Este mai trist pentru mine, care in 2004 l-am votat pe Basescu in detrimentul lui Nastase care realizase un sistem foarte bine organizat de devalizare a tarii, inclusiv prin inchiderea gurii presei prin publicitate guvernamentala. Basescu a dovedit ca nu este cu nimic mai prejos decit Nastase in algoritmul furtului, lipsa arestarii marilor corupti mult trimbitata in alegeri, neputinta justificarii averii fetei mai mari si campania impotriva naturii de a o face pe fata sa cea mult prea putin inteligenta europarlamentar, campanie in care s-au cheltuit sume de bani colosale, justifica adevarata fata a presedintelui Basescu. Stiu ca ceilalti contracandidati sunt deja desconspirati: Geoana e „un prostanac”, Voiculescu un frustrat ***, Diaconescu un rebel ****, Duda un parvenit rupt de realitate, Vadim & Jiji doi tacaniti . Totusi dezamagirea produsa de presedintele Basescu a fost asa de mare pentru ca a mintit si ne-a pacalit pe cei 51% care am stat la cozi ca sa-l votam, si-a ascuns adevarata fata in spatele bailor de multime, aparentei griji catre cetateni, a limbajului popular, a actiunilor de „urecheala” sau a discursurilor patriotarde. Din fericire aceasta adevarata fata a sa a iesit la iveala dar din pacate nu exista alternativa credibila, iar in toamna sigur nu vom mai sta la cozi, sigur nu ne va mai interesa si va iesi presedinte cel care va avea mai multi mici si pachetele de dat la „aurolaci” si mai multa motorina de plimbat pensionarii infometati pe la „manastiri” Pacat de aceasta tara !!!

Bwana  •  6 iulie 2009, 8:38

Se petrece ceva si cred ca Base aude celebrul „se strange latzul Cozma!”..
Nu cred ca mai e in gratziile americanilor, noua trupa E BArack Obama si se pare ca nu tine la el mai ales dupa ce a facut ritzipitzi spre est..de unde stim ca sufla crivatzul si uite ce s-a intamplat..s-a udat!
Acum are 2 carti de jucat..fie joaca tare si sacrifica tot ce se poate si o sa ne izoleze daca castiga prin absurd alegerile..fie se da chipurile la o parte si se plaseaza la umbra aliatzilor..ceea ce e riscant pentru ca si micul boc daca se poate strecura prin zaua de la lantz o sa-l muste la prima ocazie!

mitzi  •  6 iulie 2009, 9:02

Coana RiDzti, a facut politica in emisiunea cu pricina.A batut apa in piua pe langa subiect,a repetat mereu „daca stiam ca greseam” o formulare cat se poate de ambigua. Mesajul a fost clar, „voi demisiona daca incepe urmarirea…”, stie sigur ca nu va incepe.Comisia parlamentara poate sa propuna ce vrea ea, daca DNA zice ca nu-i de competenta lui, nu incepe, nu!?
Suspecta sau nu, este tacerea lui Base si fofilarea lui Boc.
Daca boureanu mai continua cu obstructionarea comisiei,sper sa-si cam incheie cariera asta de politician, nu avem nevoie de asemenea caractere care dau exemple de cum se acopera unii pe altii.

Cătălin Tolontan  •  6 iulie 2009, 10:07

adi : nu e deloc adevarat ce spui tu! Toti oamenii, 4 la numar care au semnat contractele, ok, o scoatem pe monica ridzi, au facut-o din pozitii de conducere pe care au ajuns numiti acolo de ea. Toti, repet, nu majoritatea. In al doilea rind: mai mult de jumatate sint noi in minister nu noi!

auras  •  6 iulie 2009, 10:08

Riti daca isi face COC ar fi exact Suzana GIDEA de pe vremuri !!!

Ionut Pitesti  •  6 iulie 2009, 10:22

Doamna M(s)inistru a fura cu acte nu inseamna ca sunteti cistita. Asta insa trebuie sa fie un semnal de alarma ca in Romania s-a reglat sistemul in asa fel incat hoti dovediti sunt „cinstiti” au actionat in litera legii ( nu si in spiritul ei insa).
E vina noastra ca toleram Democratie = Demos+cratos= puterea in mana poporului (celor multi). Noi ii toleram sa aibe toata puterea doar ei o mana de hoti.

Cornel  •  6 iulie 2009, 10:28

D-le Tolontan,
si eu ca si dvs. lucrez la o firma privata si gestionez un buget de circa 6 mil.euro anual.
Negociez zeci de contracte anual din banii proprietarului firmei dar nu mi-am permis niciodata , in zece ani, sa platesc un serviciu sau un articol cu mai multi bani decat realitatea pietei o cerea.
In repetate randuri s-a afirmat in cazul acestei anchete de catre cei care au semnat contractele ca legea le permitea sa ofere aceste contracte prin atribuire directa fara licitatie si ceea ce este mai grav ca nimeni nu ii obliga sa faca mai intai un studiu de piata.
Total gresit, orice manager bun stie ca nu poti atribuii un contract primului ofertant indiferent care este acela.
Daca ai cele mai elementare cunostiinte de management bunul simt nu iti permite sa semnezi un contract daca colaboratorii tai nu au fundamentat complect acel contract anexand un simplu studiu de piata facut de ei- deoarece sunt platiti pentru aceasta cu salariul -si nu de o terta firma la care sa dea alti bani.
Ca sa nu o mai lungesc propunerea mea catre domnul prim ministru este ca orice persoana care se doreste a fi numita intr-o functie de decizie la nivel guvernamental trebuie sa fie mai intai testata in ceea ce priveste calitatile ei manageriale si numai pe planul doi sa fie locul sau rolul sau in ierarhia unui partid. Numai asa vom putea avea oameni capabili sa gestioneze cu responsabilitate banul altuia ca pe propriul sau ban

Laurentiu1985  •  6 iulie 2009, 10:31

Si eu am fost unul dintre cei care au vizioanat emisiunea de la Antena 3 si nu s-a vrut nimik altceva decat ca ea sa recunoasca ca a gresit, mi se pare penibil sa pui aceeasi intrebare dar in diferite moduri, poate poate nu-si da seama si recunoaste ceva ce voi vreti sa spuneti ca este legal dar imoral. De ce tot timpul trebuie sa trageti concluziile din context, dar nu cele care transmit exact ce s-a intamplat, ci doar cele care va convin.

silviu stelistu  •  6 iulie 2009, 10:31

D-LE TOLONTAN, MI-E SILA SA MAI CITESC ARTICOLE DESPRE ACEASTA INDIVIDA, AM 32 DE ANI, IMI FACE GENERATIA DE RUSINE D-LE.

Cătălin Tolontan  •  6 iulie 2009, 10:37

cornel: aveti dreptate, asa ar tb sa se intimple. Din pacate, ministrul Ridzi nu a ajunt nici un job relevant in afara carierei politice 🙁

Cătălin Tolontan  •  6 iulie 2009, 10:38

Ionut Pitesti : stii ce mi se pare k se intimpla? ne luam, usor usor, puterea inapoi

calinescu  •  6 iulie 2009, 10:58

DACĂ STĂM DUPĂ ANCHETA DNA, O SĂ AŞTEPTĂM MULT ŞI BINE DEMISIA SAU DEMITEREA, PENTRU CĂ PÂNĂ ÎN PREZENT INSTITUŢIA RESPECTIVĂ S-A LIMITAT DOAR LA ÎNREGISTRAREA CAZULUI ŞI SOLICITAREA UNOR DOCUMENTE DE LA MINISTERUL TINERETULUI ŞI SPORTULUI! ŞTIU DOAMNA IACOB-RIDZI ŞI DOMNUL BOC CE ŞTIU CÂND SPUN CĂ AŞTEAPTĂ REZULTATUL ANCHETEI DNA, MAI ALES CĂ ESTE FOARTE POSIBIL CA DNA SĂ-ŞI DECLINE COMPETENŢA, FIIND ABILITAT LEGAL SĂ ANCHETEZE DOAR CAZURI CU PREJUDICII DE PESTE 1.000.000 EURO! DE CE OARE ÎN ACEST CAZ DNA NU A FĂCUT PERCHEZIŢII FULGER LA FIRMELE IMPLICATE, PENTRU A SE ÎMPIEDICA POSIBILA DISTRUGERE A PROBELOR, AŞA CUM A ACŢIONAT ÎN ALTE CAZURI? DE CE NU INFORMEAZĂ LEGAL CAMERA DEPUTAŢILOR DACĂ S-A ÎNCEPUT SAU NU ANCHETA JUDICIARĂ? NU PARE EVIDENT CĂ TERGIVERSEAZĂ ANCHETA, PÂNĂ LA LUAREA UNEI DECIZII DE CĂTRE CONDUCEREA PD-L? SĂ VEDEŢI CE REPEDE SE VOR MIŞCA DACĂ PARTIDUL NU ÎI MAI ACORDĂ SPRIJIN DOAMNEI MINISTRU!

calinescu  •  6 iulie 2009, 11:00

APROPO, ŞTIŢI CÂT A CHELTUIT ROMÂNIA PENTRU A CÂŞTIGA PROCESUL DE LA HAGA PRIVIND INSULA ŞERPILOR? CITIŢI AICI: Cei patru ani şi patru luni de la Haga – care s-au materializat în mii de pagini de documentaţie, nesfârşite ore de muncă ale echipei de 18 oameni care a reprezentat interesele României, sute de hărţi şi grafice şi 400 de pagini de pledoarii orale – au costat statul român 628.500 de euro. Această sumă – precizează MAE – este mai mică decât jumătate din suma prognozată iniţial, în 2004, reducerea fiind explicată prin faptul că cea mai mare parte din activitatea de elaborare a pledoariilor a fost efectuată de componenta română a echipei. . Luni, 09 Februarie 2009 ADICĂ MAI PUŢIN DECÂT CONTRACTELE DOAMNEI MINISTRU IACOB-RIDZI! PĂI N-AR FI BINE ATUNCI SĂ-L ADUCEM ÎN FRUNTEA MTS PE BOGDAN AURESCU, CEL CARE A FOST AGENTUL ROMÂNIEI LA CURTEA INTERNAŢIONALĂ A JUSTIŢIEI ÎN CAZUL RESPECTIV? POATE CINEVA SĂ MAI DEA VREUN EXEMPLU DE ACEST GEN ÎN CARE S-AU OBŢINUT REZULTATE EXTRAORDINARE, FĂCÂNDU-SE ECONOMIE DE PESTE 50% DIN BUGETUL ALOCAT?

Ionut Stoica  •  6 iulie 2009, 11:05

Din nefericire, chiar si in cazul in care DNAul se apuca de o ancheta, moralitatea nu va intra impreuna cu ministresa in camera de audieri. Va ramane jos, in strada, impreuna cu ziaristii. La ce presedinte avem… nu ma mira de ministri…

Nicole  •  6 iulie 2009, 11:37

A trecut in jur de o jumatate de ora de cand am inceput sa citesc toate postarile de aici si am ramas dezgustata de tot ce am citit.Nu stiu, daca este adevarat ca sa furat,daca sunt doar atacuri politice, ar trebui sa lupte cu oamenii politici. Au si spus ca este singurul om politic care se lupta cu altii cum nimeni nu a facuto pana acuma, in Romania. De ce toate lumea arunca cu pietre in ea,fara sa aibe nici macar o dovada.Nu poti sa ataci un om asa pur si simplu pentru ca cineva a aruncat un zvon care bineinteles a fost preluat de toata presa de scandal.Este singura persoana din Valea Jiului care a reusit sa faca ceva pentru cei de acolo. Daca proiectul cu telegondola nu se va finaliza rata somajului in Vale va creste alarmant,pentru ca minele au inceput sa se inchida si oamenii nu isi mai permit sa isi platesc datoriile deabea reusesc sa traiasca de pe o zi pe alta. Asa ca incercati zic eu sa vedeti si partea buna a ei.

Cecilia  •  6 iulie 2009, 11:40

Pai ce ancheteaza atata ca doar nu a semnat o fituica ce un contract care trebuia sa aiba atasat cum se vor cheltui banutii , banut cu banut .Ce naiba e asa de greu? Ce numara astia , cate pasari au zburat intr-un intervalde timp sau acte parafate si semnate intre cei are au efectuat si cei care au beneficiat de servicii?Daca s-au dat banii s-a luat partea din castig datorata statului de cele doua firmulite/Ca banii s-au dat!:):):)

Caldura constiintei « Blogul Fratilor Miron  •  6 iulie 2009, 12:22

[…] Cati romani se gandesc la cazul Ridzi? O zecime? Poate. Cati romani se gandesc la faptul ca in unele judete procentul de promovabilitate […]

PussyCat  •  6 iulie 2009, 14:40

se tine tare duduia 😀

Razvan  •  6 iulie 2009, 16:43

Sa-i spuna cineva INGANFATEI asteia k un manager(indiferent de domeniul unde activeaza)TREBUIE sa-si asume greselile subordonatilor.Un manager care nu e in stare sa-si struneasca subalterni, va plati cu postul in orice activitate. Mai mult, cand tu, ministru, semnezi un document, indiferent daca e o factura sau un contract, iti asumi acel document in numele institutiei sau companiei pe care o reprezinti.N-am vazut tupeu si nesimtire mai mare la vreun ministru in Romania cat am putut vedea la PARVENITA asta. Si cand aceste „calitati” sunt dublate de o PROSTIE fara seaman (nu e primul ministru care fura in tara asta, dar e primul care fura fara sa stie cum se face) avem imaginea unui personaj pentru care s-a inventat un post de ministru ca multumire pentru cat de devotat a fost partidului CONTUL sau bancar. Inchisoarea e prea blanda pentru specimenele astea.Romani, mergeti la vot sa alegeti cu mana si mintea voastra cine sa va fure si cum!!!!!!

sandman  •  6 iulie 2009, 19:53

Si totusi, de CV-ul ala fantoma nu o intreaba nimeni?
Sa pleci din start cu minciuna in brate nu e prea cusher.

luci  •  6 iulie 2009, 22:38

NU DEMISIONEAZA FRATILOR PENTRU CA STIE CA NU-I SINGURA VINOVATA SI ARE IN SPATE NUME GRELE DIN ROMANIA CARE II SUNT PARTENERI LA ACEST FURT.DAR MA INTREB SI VA INTREB ROMANI CHIAR NU EXISTA O SOLUTIE CA NOI CEI CARE I-AM VOTAT SA-I SI FORTAM SA DEMISIONEZE?AM VAZUT CA TOATE GUVERNELE AU FACUT LA FEL,BANII DISPAR ,HOTII NU POT FI JUDECATI PENTRU CA AU IMUNITATE IAR NOI TREBUIE SA RABDAM LA INFINIT TOATE MARSEVIILE LOR,TOATE LEGILE DATE SA NE MAI IA NISTE BANI PRIN INTRODUCEREA UNOR NOI TAXE.OARE NOI NU AVEM DREPTUL SA ZICEM,,PANA AICI” ACUM SA VEDEM DE UNDE AVETI ATATIA BANI SI CUM ATI PUTUT CASTIGA IN CATIVA ANI BANI CARE ALTII II CASTIGA IN 100 DE ANI.AICI AR TREBUI UN TRIBUNAL INTERNATIONAL SA FACA ACESTE VERIFICARI DE AVERI(CARE 100% SUNT ILEGALE)PENTRU CA JUSTITIA NOASTRA ESTE IN ACEIASI OALA CU EI.PENTRU CE AU MURIT TINERII NOSTRI IN 89?CA SA VEDEM GEN BASESCU,NASTASE,TARICEANU,PATRICIU,BERCEANU,COPOS,NEAMUL BECALI,IANCU,BORCEA SI MULTI,MULTI ALTII TOT MAI BOGATI RAZANDU-NE FLEGMATIC IN FATA SI INCALCAND IN CONTINUARE LEGILE.BRAVO LUI TOLONTAN PENTRU CEEA CE A FACUT DAR AR TREBUI MII CA EL SA SCOATA LA IVEALA TOATE FURTURILE DIN BANII NOSTRI CARE FACEM BUGETUL.RUSINE SA VA FIE OAMENI POLITICI AI ROMANIEI CARE VA AMINTITI DE NOI DOAR LA ALEGERI.

Ioana  •  8 iulie 2009, 0:55

o sustin pe Monica…pro monica iacob ridzi

andreiu  •  8 iulie 2009, 0:58

tine-o tot asa….:P

Laly  •  8 iulie 2009, 1:09

sunt de acord in tot ceea ce face cu monica….sunt alaturi de ea…pro monica iacob ridzi

ACZBERGER ERVIN  •  8 iulie 2009, 1:23

Nu credca e singura din parlament care daca a incercat safaca ceva pentru oameni si i sau bagat strambe ca ia bani si ca nustiu ce.sa se uite alti in gradina lor sa vada cum dispar bani nu sa se ieie de cineva care incearca sa se adaptezein acesta postura si sa faca ceva ce altinicimacar nau miscat…fitiobtimista va sustinem

dC  •  8 iulie 2009, 1:48

Bine Monica esti de-a noastra nu te lasa la mana lor !!!!

Comentează