Jul
10
Belu: “Nu am anuntat-o pe Monica Ridzi ca demisionez”
10 July, 2009 | 87 comentarii
Sa astepti demisia lui Monica Ridzi si sa si-o dea Octavian Belu, asta e nu ironia destinului, ci definitia Romaniei.
UPDATE 1: Monica Ridzi mi-a declarat: “E adevarat ca Octavian Belu nu mi-a spus. Regret enorm demisia lui pentru ca am colaborat foarte bine”.
UPDATE 2 1:00: Sint zile bune si zile rele. Azi, vorba unui cititor, “au invins Ei”. Dar sa stiti ca n-am stat degeaba. Veti vedea. O sa vina si zile mai bune
Belu a explicat ca pleaca pentru “Nu-mi gasesc locul si pentru ca sportul romanesc e in colaps”. Acum citeva minute l-am intrebat la gspTV:
- Ati anuntat-o pe Monica Ridzi inainte de demisie?
- Nu, nu am anuntat-o pe ministrul Monica Ridzi
- De ce?
- Pentru ca e decizia mea.
- Si nu v-a sunat dupa ce a aflat, in cele doua ore de cind ati depus demisia direct la secretariatul general al Guvernului?
-Nu
- Dar, totusi, n-ati anuntat pe nimeni inainte de demisie?
- Pe cine? Pe secretara de la Guvern? Am fost intii la resurse umane la Palatul Victoria sa ma asigur ca e corect si apoi la SGG si am lasat-o acolo.
- Bine, dar orice om aflat in locul ministrului, aflat intr-o situatie dificila, ar privi aceasta plecare si maniera indirecta drept o lovitura suplimentara
- Nu vreau sa simta asta. Pur si simplu nu mai era locul meu acolo! Si, stiti ceva, nu vreau sa fiu ministru asa ca ceea ce am auzit in minister ca as vrea sa iau locul doamnei Ridzi. Nu e adevarat.
- V-a spus dinsa ca vreti sa-i luati locul sau ca nu o sprijiniti suficient?
- Nu vreau sa discut despre acest lucru
- Sa inteleg ca nu infirmati?
-Nu infirm.
Citeste si...
- Cum a plătit MTS false ştiri pentru Monica Ridzi şi Elena Băsescu » Dovezi ...
- Monica Iacob-Ridzi, cinism fără precedent în sportul românesc: “Nu mă interesează costurile!” ...
- Sarbu si-a anuntat oamenii ca se gindeste la presa sportiva ...
- Miting pe net pentru demiterea ministrului Monica Iacob-Ridzi ...
- Monica Ridzi si-a dat demisia ...



















July 10th, 2009 at 3:01 pm
corect, dar demisia lui O Belu era asteptata demult. plus ca decizia lui pare sa fie una logica in contextul in care, dincolo de cazul ridzi, la minister se petrec si alte lucruri necurate ce probail il depasesc.
July 10th, 2009 at 3:06 pm
Sa astepti demisia Monicai Ridzi si sa si-o dea Octavian Belu, asta e nu ironia destinului, ci definitia Romaniei.
July 10th, 2009 at 3:08 pm
Pai era clar ca unul din ei o sa aiba bun-simt. a fost Belu. Nu ca ma asteptam la altcineva.
July 10th, 2009 at 3:09 pm
dl. Belu a asteptat oricum prea mult cu demisia. trebuia sa si-o dea de cand a inceput epurarea politica in teritoriu
July 10th, 2009 at 3:10 pm
Nu va pleca, dle, daca pleaca ridzi va pica si varful piramidei, ori asta se incearca acum. Cred ca acum sunt toti constituiti in “celule de criza”, eventual la un spritz, si rad de noi. Nu ai citit si articolul lui CTP ? Gata, nu mai pune la suflet, asta e, mai mult nu se mai poate face. Din pacate.
July 10th, 2009 at 3:15 pm
Belu a fost un om de onoare si si-a dat tot demisia de onoare. bv lui
July 10th, 2009 at 3:15 pm
oly: eu cred ca ceva se va schimba
July 10th, 2009 at 3:15 pm
Unde dai si unde crapa!

in locul tau m-as simti vinovat
Pacat ca pleaca,dar mai bine pentru el, il sfasiau lupii tineri degeaba
July 10th, 2009 at 3:16 pm
Nu, haideti sa nu dramatizam si sa fim corecti :
Belu, de altfel un tip cred eu potrivit ptr. Ministerul Tineretului, si-a dat demisia si stie el de ce …. in spatele cortinei, in locul lui Ridzi se pregateste reinvestirea lui Belu in functia de Ministrul Tineretului.
July 10th, 2009 at 3:18 pm
D-le Tolontan, aveti – iarasi – dreptate…asta e tara in care traim…cred ca, incet-incet, vom pleca toti de aici, sa-i lasam pe nesatulii astia sa conduca ei singuri, sa fure cat vor, cat pot, sa-si ia fiecare cate 20 de masini si 30 de case, etc…
Dar, pe de alta parte, bine ne fac…daca inghitim, sa inghitim pana la capt…sunt convins ca in aceasta tara s-a inventat proverbul CAPUL PLECAT SABIA NU-L TAIE…asta e scris pe blazonul acetui popor, asta e motto-ul lui de viata…
July 10th, 2009 at 3:18 pm
frumos zis
definitia romaniei…..
felicitari tolo
te voi respecta mult timp pt cea ce ai facut
July 10th, 2009 at 3:25 pm
Trist,foarte trist.Soldatul disciplinat de partid a “reusit” sa indeparteze si ultima urma de normalitate dintr-o institutie incremenita.Cred ca iti vine sa emigrezi in Congo dupa acest deznodamant.
July 10th, 2009 at 3:28 pm
sa nu-l facem pe belu exemplu de moralitate ,ultima data parca lua din primele gimnastelor sau cerea bani parintilor care aveau gimnaste la lot si dintr-o data domnul belu e moral mai ca-ti vine o scarba la comanda mai ramne si marele tenismen ilie nastase sa se arate indignat de ce se petrece la minister
July 10th, 2009 at 3:28 pm
Sigur ca ceva se va schimba, fiindca situatia actuala nu mai este posibila. Dar nu se va schimba neaparat in bine. Va fi doar altceva,la fel. Nimic esential nu se va schimba. Si comisia aceasta care a lucrat bine in general, a avut o determinare politica sa faca treaba. Inchipuiti-va ca majoritatea parlamentara ar fi fost de tip PDL-ist. S-au invers, MIR sa fi fost PSD-ista. Nu s-ar fi intamplat nimic. Nu putem vorbi despre un inceput in functionarea firesca a institutiilor statului. Nu vedeti cat de mare este presiunea partidelor asupra membrilor lor. Uitati-va in ce hal a ajuns Sever Voinescu. Iar toate institutiile sunt populate si conduse de oameni de partid. Pana cand nu se realizeaza o reforma radicala a sistemului politic nu se va schimba nimic. Iar acesta reforma trebuie facuta din afara sistemului si impusa acestuia. Adica de noi impotriva lor.
July 10th, 2009 at 3:32 pm
De ce sa fie definitia Romaniei ? Simte careva ca este responsabil pentru ce fac oamenii politici ? Eu am respcetat si respect regulile “jocului”, asa ar trebui sa faca toti. Ai pierdut asta este, ai cistigat, nu cauta sa-ti umilesti adversarul ci lauda-l pentru ca atunci ce valoarte ai tu daca ai invins un adversar fara valoare. Noi in Romania avem o criza de RESPECT si de oameni de valoare plasati in posturi de conducere.
July 10th, 2009 at 3:33 pm
Eu percep pe oricare din sportivi ca niste oameni care pun onoare mai presus de orice.Dl. Octavian Belu este un sportiv.Dl. Octavian Belu este un om de onoare.Ii doresc succes si sanatate in continuare. Cu deosebit respect GR
July 10th, 2009 at 3:36 pm
Sa nu ne miram prea mult de ce se intampla in tara in care hotii sunt in aceeasi barca cu guvernantii,indiferent de culoarea politica.Se poate vedea clar ca n-avem nici cel mai bun simt,stam prost cu educatia incepand de la gradinita si pana la batranete.Dam diplome neacoperite de cunostinte,ne-am vandut sufletul,ca in tara nu mai avem nimic de valoare,cesa mai vorbim de scoala,daca suntem aici se datoreaza in primul rand dascalilor,ei sunt vinovati pentru proasta situatie.Sa nu uitam cain scoala se formeaza caractere si pe urma specialisti.
July 10th, 2009 at 3:38 pm
toata povestea asta cu ridzi parca mai tine aprinsa flacara sperantei,atat de firava in ultimul timp,ca tara asta nu a ajuns chiar sat fara caini.macar atitudine sa luam,ca vad de altceva nu poate fi vorba,institutiile statului sunt anchilozate sau corupte,mai ales justitia.chiar daca nu va ajunge in fata instantei,cel putin a vazut o tara intreaga cine e ridzi si ce inseamna noul val de politicieni tineri,alde eba,boureanu,elena udrea si alti carpiti care fac cinste partidelor care i-au format si promovat.
July 10th, 2009 at 3:40 pm
Cataline, ai vazut ce a declarat Base ? Este un subiect minor pentru el. Deci, un inalt functionar de stat este banuit de delapidare, minciuna, prost management, CNA etc., iar seful statului, cel care vrea sa fie justitiarul Romaniei, spune ca este un subiect minor (nu cu minori !!!) pentru el. Pai bineinteles ca va minimaliza subiectul, asa cum l-a minimalizat si pe cel cu Pitcovici cand a intrat in hora fiica-sa cealalta (in definitiv, ce-a facut dl. Pitcovici, se intrba retoric presedintele tarii). In cateva zile vom vorbi despre cu totul altceva, se va trece in plan secund cazul Ridzi, ca si cazul Pitcovici si multe altele. Eu nici nu stiu cat de safe este sa mai “continuam” pe aceasta tema…
July 10th, 2009 at 3:41 pm
Ridzi ar trebui sa plece repejor de la M.T.S. e,,terminata” sub toate aspectele, nu dl.Octavian Belu ar trebui sa demisioneze! El este un om de sport cu O VALOARE IMENSA, in timp ce Ridzi este o persoana cu O NULITATE IMENSA. Dupa cum vedeti, este o singura deosebire intre ei, dar IMENSA, in favoarea primului.
July 10th, 2009 at 3:42 pm
[...] Octavian Belu in cuvinte.. Filed under: news — chelbea @ 12:42 pm “Sa astepti demisia lui Monica Ridzi si sa si-o dea Octavian Belu, asta e nu ironia destinului, ci definitia Romaniei.” Tolontan [...]
July 10th, 2009 at 3:50 pm
respect belu
July 10th, 2009 at 3:50 pm
Eu cred ca acest monument de cinste, corectitudine ,onoare si profesinalism care este d-l Octavian Belu nu a mai rezistat.
Rand pe rand in dictionarul limbii romane cuvinte ca cinste, onoare sunt inlocuite de altele precum ridzicol, a ridzipi .
Propun sa se schimbe denumirea din ministerul tineretului si sportului in misterul tineretului si sportului ( nu mai intelegem nimic , totul devine ilogic si fara speranta )
July 10th, 2009 at 3:51 pm
Alex: nu sintem sefii fotbalului
July 10th, 2009 at 3:53 pm
cineva spunea ca domnul belu lua bani de la gimnaste nu stiu pt ce…
toata viata mea am sa regret ca nu am facut sport de performanta. sa cante imnul tariii si sa urci pe cele mai inalte trepte ale sportului mondial. orce ar lua de la sprtivi e meritat ca cu ajutorul lui au ajuns sa fie cunoscute de intreaga omenire. legat de cazul ridzi e jalnic ce se intampla…dar asta e Romania…treb sa plekam cu totiii sa nu mai aveam de aface cu astfel de oameni.
July 10th, 2009 at 3:58 pm
@MARIN
Măi, Marine, oameni ca tine sunt definitorii pentru România! Vă place să călcați în picioare valorile autentice și indubitabile,iar năpârcile infractoare și incompetente sunt susținute cu o tenacitate demnă de cauze mai nobile. Halal judecată! Ne merităm soarta!
July 10th, 2009 at 4:00 pm
ca si achitarea lui DomCostel…
July 10th, 2009 at 4:06 pm
Bancul cu scaunul ce se rupe il stiti?
Cel mai destept cedeaza…
July 10th, 2009 at 4:06 pm
sa vedem ce scandal…ce dosar scoate la iveala al nostru “el prezidente” pentru a masca urmele lasate de o incompetenta…vorba aia a lu` Nasu`…daca tot au facut-o, s-o fi facut cu cap!
si uite asa raman mafiotii sa ne (stapaneasca) conduca, iar noi inghitim *******">******* lor!
July 10th, 2009 at 4:12 pm
daca te bagi in troaca cu porci, te murdaresti.
dincolo de faptul ca un om care are de a face cu sportul pleca din minister, ramane situatia ingrata si fara viitor a sportului in romania. vor pune toata treaba pe umerii crizei ascunzadu/si astfel incompetenta.
pentru ca d/na ridzi, in loc sa dea vina cu seninatate pe angajatii ei, mai bine ar fi recunoscut simplu ca e incompetenta. dar asa ceva, in Romania nu se poate. trist e ca ne iau de fraieri. noroc cu intamplari fericite precum ancheta gsp.
July 10th, 2009 at 4:16 pm
Nu mai este nimic de spus,acum se anunta ca Dom’ Costel,candidatul cu sechestrarea de persoane si alte infractiuni,a fost ACHITAT.Astfel nu mai avem dreptul sa ne miram de nimic,traim in tara lu’ Base unde coruptia,incalcarea legii,hotia si penalul au devenit parte din viata lor,nu din viata noastra..pentru noi exista o alta lege.
July 10th, 2009 at 4:25 pm
Eu locuiesc in Canada si lucrez pentru o companie multinationala care nu are aproape nici un manager intre 30 si 35 de ani. Acelasi lucru se intampla si in politica. Nu cred ca exista ministru de 32 de ani in guvernul Canadei.
Bine ca a plecat Belu …ca prea avea parul alb si parca a facut o cocoasa!!!
Am senzatia ca au fost impinsi tineri in fata doar pentru a masca fosti comunisti care trag sforile dar care nu mai sunt inghititi de catre opinia publica.
July 10th, 2009 at 4:28 pm
Cat de marunt esti tolontane … ce nume predestinat
Ti-e frica de comentariile mele, care sunt un simplu om… si le blochezi
Ma gandesc cum faci in fata celor care slujesti … Esti patetic
July 10th, 2009 at 4:47 pm
Presedinta Camerei Deputatilor, democrata liberala Roberta Anastase a anuntat ca a convocat o sedinta extraordinata pentru a dezbate si a supune votului plenului Camerei Deputatilor rapoartele din Comisii privind pe Monica Iacob Ridzi(Ministrul Tineretului si Sportului) si pe Calin Popescu Tariceanu(fost premier al Romaniei) pe problema Sterling fiind acuzat de subminarea economiei nationale.
Aceasta este o decizie desul de buna luata de Robertina, pt a se vedea ca se doreste ducerea pana la capat a acestor anchete din punctul de vedere al Parlamentlui in cel mai scurt timp posibil si de a lasa mai apoi Justitia sa-si faca treaba mai departe.
Odata ce se va ajunge la votul din Camera Deputatilor pe cele 2 cazuri, o sa vedeti si poate ca unora o sa le vina greu sa creada dar singurul partid ce va iesi mai bine la imagine(in ciuda faptului ca are un ministru anchetat) va fi PD-L deoarece parlamentarii democrat-liberali vor zice si dezbate in public ca se vor mentine consecventi si nu vor face un scut din Parlament in fata Justitiei(spre deosebire de alte partide – vezi PSD cu Adrian Nastase), chiar daca ministrul cercetat vine din PD-L. Si PD-L va vota cu bilele la vedere rapoartele Comisiilor de ancheta si Juridica, atat in cazul Ridzi cat si in cazul Tariceanu.
Cel mai mult va avea de pierdut(daca mai are de unde sa piarda) din toata treaba asta va fi fostul premier Tariceanu.
Totul este sa se tina aceasta sedinta extraordinara si parlamentarii sa nu plece in vacanta. Oricum PD-L a aratat ca se doreste.
July 10th, 2009 at 4:49 pm
Înfrângerea lui Bellu e de fapt înfrângerea noastră. Şi victoria lor. A celorlalţi.
July 10th, 2009 at 4:51 pm
Catalin, aceasta demisie are conotatii tragice pentru sportul romanesc! In contextul in care aceasta prima jumatate de an este (ca bilant) probabil cea mai proasta din istoria sportului romanesc post-decembrist, plecarea din minister a singurului om care cunoaste sport si intelege sport, este mai mult decat trista, e tragica! Nu stiu daca poti scrie vreun rand incurajator pentru cei carora le pasa de sport, poate prea mult…
July 10th, 2009 at 4:56 pm
Dar Belu de ce sa nu-si dea demisia ? Asa-i trebuie daca s-a bagat ion cuibul de viperte,Clanul PDL s-a folosit de imaginea si renumele lui dupa care…papapapapapa !
July 10th, 2009 at 5:02 pm
din surse:
a. Costel Iancu (proaspat spalat in procesul ’sechestrarea’)in locul lui Octavian Belu (sau poate chiar in locul lui Ridzi, nu s-a stabilit inca);
b. Monica Iacob-Ridzi va fi pusa sefa la Agentia Nationala de Integritate (pe motiv de INALTA competenta in domeniu).
Deci, se poate si mai rau.
July 10th, 2009 at 5:02 pm
Motivele sunt clare, a vazut ca totul in MTS este corupt si prefera sa nu mai faca parte dinntr-un sistem “blocat si fara viitor” si il felicit…
July 10th, 2009 at 5:14 pm
Dom’costel, alta “lichea”, voi ati observat ca PD este format din toate “L_eprele”?
Pai, de ce pleaca Belu acum cand ridzti nu mai are mult de stat la MTS ?
Daca base n-o da jos din brate,pana la urma se va decide la alegeri cand base nu va mai fi presedinte, automat nici Ridzi “doamna ministru”!
July 10th, 2009 at 5:27 pm
fratilor, bellu cunoaste sport, nu MANAGEMENT…………….sa fie antrenor, sa fie consultat cand e nevoie de evaluari de programe de pregatire-conditii-etc, dar NU E MANAGER……………ar trebui unul ca si carlos ghosn la nissan ca sa curetze ministerele de paraziti( sa vezi economii la buget ce s-ar face la fiecare minister)
July 10th, 2009 at 5:32 pm
Cataline, asta nu e totusi tara lui Papura – voda! Chiar nu se poate face nimic pentru a o inlatura pe impostoare din Guvern? Continuati-va ancheta, poate iese la iveala ( cu dovezi, caci stim noi bine )si unde s-au dus chitichetii nostri, ai tuturor. Rusine basescu! Rusine pd-l! In asemenea conditii mai pupa ei guvernare si presedintie la sfantu-asteapta! La dracu cu toti!
July 10th, 2009 at 5:50 pm
treaba cu tariceanu nu este decat un santaj PD-L la PNL pentru a face gura mai mica fata de RITZI-pitzi-mitzi-bitzi.
nu intelegeti ca iau apararea lui tariceanu, si el trebuie judecat, dar de ce acest demers nu s-a facut in februarie-martie? de ce acum?
base stie de ce
July 10th, 2009 at 6:11 pm
fiti seriosi domnule, ca nu o sa-si dea demisia ritzi pitzi, o sa vedeti voi, or sa zica ca a fost nu stiu io ce si prin negocieri politice o sa ramana, pt ca in tara asta nu conduc decat ******* si incompetentii , si nu ma intelegeti gresit, dar asta ne reprezinta pe majoritatea romanilor, priviti-l spre exemplu pe intaiul statator al tarii, cand ati auzit ultima data o replica inteleigenta de la el (probabil niciodata) in afara de “****">**** tie” si “*******” si mai stiu io ce , sau pe d-ra EBA cu “succesuri” (apropo as intreba-o pe d-ra EBA care e pluralul de la tricou, valabil si pt Udrea si Ritzi, pt ca asa se cred multi dintre conducatori) si lista continua cu ritzi pitzi si udrea si boc si toti ceilalti fara exceptie.
ceea ce e mai dureros este ca ne complacem in situatia asta,chiar ne simtim bine in actuala situatie. la roman totul e foarte simplu: vrei sa te lase in pace, da-i de mancat si de baut, in rest pune-i taxe si impozite cate vrei, daca are ce manca si ce bea o sa i se rupa in cele din urma si o sa uite.
July 10th, 2009 at 6:14 pm
Prin cazul Ridzi se incearca distragerea atentiei de la probleme mai mari si mai grave, de la talhari mult mai mari gen Nastase, Patriciu,
Voiculescu,Iliescu.Oameni care au inrobit tara asta de-a lungul timpului.
July 10th, 2009 at 6:20 pm
Domnule Tolontan, e lesne de observat ca aici la dvs s-au grupat toti cei care sprijina PNL-ul si PSD-ul, de ce nu spuneti adevarul pana la capat? La Realitatea TV, domnul Bellu a dat si cateva explicatii cu privire la ziua tineretului, aceasta suma a fost cheltuita an de an, adica a fost aceeasi, de ce nu v-ati sesizat si anul trecut cand la putere era PNL-ul? Asteptam cu viu interes traseul dvs de-acum incolo…
P.S. Pe Ridzi o acuz de incompetenta, trebuia sa ia seama ce semneaza, dar dvs ati avut un anume interes de a directiona ancheta.As fi curios sa continuati aceasta ancheta si sa investigati de exemplu si organizarea zilei tineretului de anul trecut si asa va voi crede ca sunteti de buna intentie.La pariu, ca aici va veti opri, ce s-a-ntamplat in trecut nu va intereseaza?
July 10th, 2009 at 6:27 pm
daca am ajuns sa ne reprezinte in europa eba si becali e clar ca noi oameni de rand nu mai avem nici tara am ajuns in voia sorti.ati vazut ce tupeu are scarba aia de rizi de mi se face greata sa ma mai uit la televizor cand o vad jos cu basescu si pdl.sa vina principele DUDA macar el e un personaj educat nu ca hoti lui basescu sa le fie rusine dar nu cred ca stiu ei ce este rusinea
July 10th, 2009 at 6:50 pm
Cand o mergeti cu ancheta pana la capat si veti face dezvaluiri despre firmele incriminate atunci o sa va cred.Pana atunci e doar o ancheta “sprijinita” de la centru.
July 10th, 2009 at 6:59 pm
Am pus deja la soare vreo 4 oua mari de gaina … in 3 zile sunt numai bune de aruncat in capul lui Ridzi … nu e frumos ce vreau sa fac dar cum alta forma de protest nu am la indemana … asta e …. O fi mare amenda?
July 10th, 2009 at 7:05 pm
Domnul Belu a spus:”nu voi merge să iau pâinea nimănui”. Ati si uitat voi ziaristii cum il atacati pe domnul Belu ca le lua din prime gimnastelor, apoi scandalul cu doamna Bitang. Din cauza voastra, ca l-ati vanat nu se intoarce in sala. SA nu uitati cand mai scrieti ceva despre gimnastica, ca voi ati pus umarul la decaderea ei. “Ne pasa de sport”- ziaristii,”NE pasa de populatie” politicienii. Defapt sloganul comun este “Ne pasa doar de bani”.
July 10th, 2009 at 7:29 pm
Cate acte de coruptie trebuie sa mai iasa la lumina si cat de mare trebuie sa fie dezastrul ca sa inteleaga presa si opinia publica ca toata clasa politica este o sleahta de incompetenti oportunisti care se ocupa doar sa se imbogateasca?
July 10th, 2009 at 8:16 pm
D-ul Tolontan,
Ieri cand v-am felicitat pt rezultatul legat de cazul “Ridzi”, spuneam ca sper ca d-ul Belu sa continue treaba buna care a facut-o.
Nu imi vine sa cred ca azi, in loc sa isi dea demisia acest personaj – Ridzi – ca nu pot sa ii zic doamna, si-o da d-ul Belu.
V-as sugestiona sa faceti tot posibilul ca sa il faceti pe d-ul Belu sa se rezgandeasca. E pacat sa il pierdem si din aceasta functie. Uitati unde e acum gimnastica feminina: departe de ce a fost cu d-ul pe banca.
D-ul Belu, jos palaria in fata dumneavoastra. Dar trebuie sa ii dati peste nas acestei “doamne”. Luptati sa ii luati locul.
July 10th, 2009 at 8:44 pm
Asta e cam…. “unde dai şi……. unde crapă?”
Reget decizia poate pripita a domnului Belu; Era printre putinii care putea face altceva pentru tineret si sport decat s-a facut din ‘90 incoace si decat ar fi putut face Midzi Ridzi Pidzi si tot nemul ei. Este cea mai buna lectie de bun simt pe care o primi madam Ridzi & Compania. Un om care s-a simtit lovit in onestitatea, seriozitatea si profesionalismul demonstrat in intreaga cariera.
Daca nici acest “model” nu o “lumineaza” pe “Tanti ridzi de la Petrosani” sa demisioneze, e clar ca avem de-a face si cu o problema de educatie si lipsa celor SAPTE ANI DE’ACASA.
( Abordare imaginara : “- Hă, Hă, hă… Midzi, eu am furat o flota, Hă, Hă, Hă….. Si n-am patit nimic si tu iti faci probleme pentru 700.000 de euro, care fie vorba-ntre noi au fost pentru …..aia mica!!!!!”
July 10th, 2009 at 8:50 pm
grasu: ai rabdare, se desira firele. Iti promitem.
July 10th, 2009 at 9:02 pm
Pt. cei care se gindesc la binele public in alte categorii decit politicienii si interesul national este altceva decit umplerea propriilor buzunare, atitudinea ministrului MIR e un afront personal, o palma data marilor patrioti ai neamului. Concluzia anchetei facuta de GSP in ultimele saptamini e ca sintem condusi de o clasa politica, mai cupida decit toti fanariotii si turcii luati impreuna! Ancheta a dat dovada ca ceea ce banuiam este adevarul gol golut. Tare mi-e teama ca lucrurile stau mult mai rau si acest caz nu e nici pe departe unul important! Singura speranta e ca jurnalistii sa dea mai departe dovada de aceeasi daruire fata de propria meserie si a binelui obstesc!
July 10th, 2009 at 9:09 pm
asa a fost mereu la noi cu bune si rele
July 10th, 2009 at 9:10 pm
Inca una de la MTS!
Scoala de vara.
Cum s-a facut selectia participantilor?
Cine sunt lectorii?
Ce se preda?
Ce licitatii s-au facut?
ESTE REVOLTATOR!
750 de tineri PDL la munte si la mare pe bani MTS! De doua ori mai competenti in campania pentu Basescu, fata de campania lui EBA?
Se pregatesc trupele pdl pentru campania lui Basescu pe bani publici?
Se recompenseseaza voluntarii din campania EBA pe bani publici?
Cu stima! Continuati ancheta!
July 10th, 2009 at 10:02 pm
Eu sunt de parere ca oricum cu scandalul asta a lui Ridzi Don Costel e cel mai potrivit pt sefia Tineretului si Sportului…Are si alura de ministru.
Pai cu domnia sa la sefia MTS am deveni in scurt timp o tara de atleti si sportivi. Ganditi-va la ce exercitii de inviorare in masa ar putea organiza dimineata pe nemancate, exercitii in masa cu oameni cu placutele la gat…Alergat prin gradini si grajduri doar la slip si cu placuta la gat, am avea un fizic de invidiat in UE.
Sa traiasca Don Costel,
un fan inrait din Congo!
Respecte!
July 10th, 2009 at 10:05 pm
Pana cand nu o sa existe cuvintele: lege, onoare, solidaritate in tara asta, nici ca o sa existe unda verde catre un viitor…hai sa spunem..decent. Mie imi vine sa plang sincer, cand de-al de Mazare, care atunci cand se discuta despre situatia absolut grava care persista in Romania, ii vina sa danseze samba in platoul de la Realitatea in cadrul emisiunii, cand suntem luati de prosti, cand Ridzi spune senin ca ei nu ii tremura mana cand semneaza pentu astfel de sume, cand mii de politicieni si multi altii scutura tara asta de toate valorile, cand vad cat de…gri am ajuns, de ce, ca ne punem baza si increderea in niste oameni far scrupule, moralitate si etc( mult etc). Pacat
July 10th, 2009 at 10:24 pm
ma intreb totusi:daca numirile ministrilor sunt facute pe criterii politice, de ce li se cere competenta specialistilor?Consilierii isi mai au rostul? Sa se faca numiri pe baza de cunostinte in materie si atunci sa-i atacam daca nu se dovedesc buni.
July 10th, 2009 at 11:02 pm
E ceva in neregula. Nu mi s-a aprobat o postare total onesta!
July 10th, 2009 at 11:49 pm
-Daca nu ma inseala memoria, in Gandul lui C.T.P.(EDITORIAL)SE SPUNEA CEVA CAM CUM STATEA EL LA T.V. SI I-A MIROSIT A ****** DE LA IACOB MONY RIDZI (ARE OMU TEHNOLOGIE DESTEAPTA),UNDE AM AUZIT EU OARE UN MOTTO ;GANDESTE LIBER,IN CAZUL RITZI TE-AU FACUT SAU CUM MAI ZICEAU ALTII;
July 11th, 2009 at 12:19 am
Ma mir ca rezistat atat. Cand am vorbit cu dansul, pe la inceputul lui februarie, parea deja edificat asupra situatiei.
Deh, speranta moare ultima!
Femeia este de o incapatanare si obtuzitate incredibile! Si cu totii stim de unde vin astfel de “calitati”. Cam tot ce era bun (cel putin in structurile de tineret) a fugit pana acum de acolo. Ca numar au fost inlocuiti de listele doamnei. Ca si calitate… uitati-va la CV-urile directorilor si o sa vedeti competentele.
Nu am inteles nici acum de ce s-a facut ministerul. Nu ii este deloc favorabila ideea. Cu atat mai putin beneficiarilor. Trebuie sa lucrezi in institutiile publice ca sa intelegi obtuzitatea si incetineala unei structuri ministeriale, indiferent de importanta atribuita.
Sunt asa de multe de spus, de rau, si atat de putine, de bine, incat pot scrie o saptamana.
Si inca ceva: ce lege o OBLIGA pe doamna sa faca concerte de 2 mai? Scuze, sunt orb, poate ma ajuta cineva…
July 11th, 2009 at 5:08 am
pleaca si BELU…om de talie mondiala…
si RIDZI nu pleaca…cine e de fapt RIDZI ? are o smochina teribila de nu pleaca…
SENZATIONAL
cum spuneam in alte comment-uri…PD-L ce face face cu mana lor…adica lucru manual…
si BELU omul nu e un om caraghios…tot timpul cand a avut ceva de spus…a spus…cand nu i-a convenit ceva…a spus…si a luat atitudine…
acum la fel…
dar RIDZI nu pleaca…ea e constienta ca , daca pleaca infunda puscaria cu toate drepturile care i le confera statutul de parlamentar…
delapidare…
mai rau…
abuz in serviciu…
aici nu e la casieria de la magazinu` lu` tata…sa faca ce vor muschii ei…
oare are ceva in capul ala ? chiar nu intzelege ca tara o vrea demisa ? cat de evidente vrea ea sa fie dovezile ?
o fi contrariata ca a fost pusa sa semneze contractele alea la ordin ?
pai shi daca ar fi asa…de ce nu declara asta ? de frica…clar…
n-a zis nimeni ca a furat ea banii pentru ea…
ce mai e nevoie ca sa intzeleaga ?
INUMAN !
July 11th, 2009 at 5:50 am
Stimate dle Tolontan,
Cu respect, va adresez urmatoarele intrebari, care ar putea fi “pasi mici pentru aflarea adevarului”… :
1. De ce credeti ca majoritatea partidelor din Comisie a insistat asupra continuarii activitatii ei, pentru ca, finalmente, sa inceteze brusc activitatea, fara audierea tuturor celor implicati si, fundamental, exact cand se ajunsese la…aflarea BENEFICIARILOR sumelor de la MTS?
2. In ce tara din UE o comisie parlamentara mai da “VERDICTE” (!?) si INCADREAZA JURIDIC ??? De ce credeti ca, de exemplu, in cazurile A.Nastase si “Micki Spaga”, unde DNA a instrumentat deja cazurile, a cerut de n ori ca persoanele in speta sa fie lasate sa mearga in Justitie si, de 5 ani Comisiile parlamentare (si in cel dinainte de nov.2008, si dupa) au REFUZAT sa dea OK pentru a putea fi cercetati, iar acum, cand un ministru a cerut el insusi ancheta DNA si celelalte institutii (Curte de Conturi etc), s-a insistat cu Comisie Parlamentara si “verdict” al acesteia pe TV / presa? (a…, pare-mi-se ca in cazul Miki Spaga s-ar fi acceptat, finalmente, instanta, dar…dupa 5 ani!).
3. Cum explicati ca, o comisie parlamentara constituita cu 2 saptamani inaintea celei penru Ridzi (in speta, cea pentru Nemirschi) si-a inceput activitatea cu 1-2 zile inaintea “verdictului” dat de Comisia Ridzi?
.
Plus ca la Comisia Nemirschi este un sef un deputat PSD (al partidului lui Nemirschi), care DEJA s-a antepronuntat!
Cum explicati discrepanta acerba in tratarea (de majoritea presei si, resp, majoritatea partidelor parlamentare) celor doua cazuri (Nemirschi/ Ridzi)?
Va multumesc.
July 11th, 2009 at 8:10 am
Catalin, Ok. Pleaca Ridzi. Foarte bine. Problema ramane in acuratetea si nesimtirea cu care acestia consuma banul public. E ca si cand stingi trabucul in rezervorul de la …. Logan. Problema este ca Presedintele se urca baut la volan. Problema e ca, potrivit capitanullui de vas si supusului sau, presa este compusa din: ** si derbedei, impu.titi si ai dracu
)) Oare despre multime ce se zice? Oare cat ne pupa astia in dos? Desi, intre noi fie vorba, ne spalam prea des pentru gura unora.
) Peace
July 11th, 2009 at 8:33 am
SE VEDE CLAR ACUM DE CE MINISTRA TOT SPUNE CĂ PLEACĂ DOAR DACĂ DNA VA CERE ÎNCEPEREA URMĂRIRII PENALE: AŞA CUM JUSTIŢIA CU ADEVĂRAT OARBĂ DIN CRAIOVA L-A ALBIT PE VESTITUL DON COSTEL IERI, TOT AŞA VA SCĂPA ŞI EA! MĂ BUCUR ENORM ÎNSĂ CĂ DOMNUL BELU A DECIS CĂ NU POATE SĂ STEA ALĂTURI DE HOŢII DIN MINISTER!
July 11th, 2009 at 8:47 am
D-le Tolontan,felicitari pentru campania anticoruptie dusa pana acum.Se pare ,totusi ,ca ,pe unii colegi ai d-voastra din presa ii cam deranjeaza ,ceea ce mie personal mi se pare o mojicie.Macar din spirit de solidaritate ar trebui sa fiti sprijinit de toti confratii jurnalisti,dar asta este ,traim vremuri tulburi si chiar nu stiu cand si daca se vor limpezi vreodata.Nu am sa va dau numele celui care va atacat actiunea,va pot spune doar ca “scrie” la PROSPORT.
July 11th, 2009 at 9:04 am
pai da! imi trebuie un antrenor de baschet, dar sunt amic cu un antrenor de voley si omu’ n-are angajament. Il aduc, il angajez, dar ca sa nu fie treaba prea nasoala, ii ofer pe post de secund un antrenor… de baschet! cum se simte unu, cum se simte celalalt, si mai ales cum se simt impreuna?
July 11th, 2009 at 9:35 am
la ce s-o eferi madam Ridzi cand spune ca “a colaborat bine” cu Belu? ca belu nu a impartit banii pe la firme prietene, iar omu’ spune ca nu a afacut nimic pe acolo “”se simtea inutil. iata un aspect interesant. Ridzi minte iaraasi sau minte Belu? poate Ridzi o vea altat definitie a termenului “colaborare”? sau ii place sa “colaboreze” in “inutilitate”?
July 11th, 2009 at 9:49 am
Dar de cate dovezi au nevoie acesti hoti? sunt cu totii mai ales astia ce la PDL niste hoti in frunte cu Basescu. Deja mi-e scarba de tot si de toti pentru ca si in fata acestor dovezi foarte clare nu se face nimic. Traim intr-o tara in care justitia este in buzunaru lui Basescu. Rusine, RUSINE RUSINE RUSINE
July 11th, 2009 at 10:15 am
Ce pierdere mare….Domnul bellu.
Apropo : ce a facut Domnu bellu in cei 4 ani de cans se tot perinda pe la tot felul de comitete si comitii??
dar doamna bitang care este innebunita sa apara pe sticla??
va spun eu.
NIMIC
July 11th, 2009 at 10:21 am
Generatia PD!
Nu stiu unde au crescut astia, in ce cnezat,de nu inteleg ca Romania careia Ii cer votul, este o tara cu/de oameni care nu agreaza mitocania, minciuna duse la extrem si la infinit.
Este adevarat ca romanul rabda mult/multe dar si cand i s-a umplut de scarba, gata, s-a terminat.
S-ar putea ca acest partid sa ramana doar o amintire urata.
Cazul ridzi, indiferent de finalitatea lui, a fost/este edificator in foarte multe privine: cum se fura, cum se apara/cum se acopera hotia, aroganta si paralelismul partidului basesian fata de tot ce inseamna implicarea in problemele tarii.
Forfetarul – crima asupra micilor intreprinzatori, nu sunt buni la finante Pogea si gratiela Iordache, astia nu prea inteleg cum e sa guvernezi o tara.
Discursul politic de utc-ist al premierului boc,care azi zice intr-un fel, maine altfel, nu mai intereseaza pe nimeni.
July 11th, 2009 at 10:23 am
Oricit de bine intentionat si puternic esti, pina la urma ti se acreste si se umple paharul.Cu toate dovezile clare care au iesit la lumina, cu aceste sume care au fost furate doar in 2,3 zile din buzunarul nostru…inca ma continua circul daca ridzi e vinovata sau nu!
Daca ridzi nu va fi inchisa, tragi lini si spui:
Pentru ce lupt, cind o mina de oameni vor sa traga tara in sus si restul o trag in jos?
Ce sa mai zica cetateanul de rind?…pt. ce sa mai platesc impozit si alte dari la stat cind astia fura cu miliardele de euro cu acte bine facute?…mai bine incerc sa fentez si eu legea, si uite asa sintem acolo unde sintem.
July 11th, 2009 at 10:41 am
@ Atitudini,
Nu vreu sa fiu rautacios, probabil ca in “fisa postului” coanei Pdizi, este trecut si:
- impresariatul artistic;
- organizarea de spectacole in aer liber;
- publicitate si advertising
- si orice activitate “acoperita” cu tineri care poate toca bani;
July 11th, 2009 at 10:51 am
nu exista demisia de onoare in tara asta,stiti pe cineva???sunt atatia incat nu stiu cu cine ar fi inlocuiti dar presupun ca de dl Tolontan nu vom mai auzi daca se adevereste ca ajunge in guvern indiferent de postul primit,in loc sa investigheze mafia din fotbal o da in prosteala cu ridziada asta ieftina si nici macar nimeni nu are curajul sa spuna ca banii au fost folositi de familia Basescu.Traiasca prostiti din tara asta ca suntem condusi de maestri sforari din care includ si gazetarii de genul Tolontan
July 11th, 2009 at 11:18 am
Daca a demisionat si Belu , situatia sportului romanesc devine critica . Si asa nu prea mai avem un sport cu care sa ne mandrim si noi , in schimb avem din ce in ce mai multi BAGATORI in seama care fac si desfac ei totul , dupa placul inimii … care cred ca pot face ei de toate asa cum isi schimba nevestele sau amantele , niste oameni rasfatati zi de zi cu faptul ca li se permite orice , iar adevaratii sportivi care au insemnat ceva pentru tara sunt dati deoparte . La Ministerul Sportului nu trebuie sa fie decat fosti sportivi … nu nenealeica
July 11th, 2009 at 11:52 am
[...] Tolo: Bellu: „Nu am anunțat-o pe Monica Ridzi că demisionez”. Să astepti demisia lui Monica Ridzi și să și-o dea Octavian Belu, asta e nu ironia destinului, ci definiția României. [...]
July 11th, 2009 at 12:10 pm
pacat..pacat ca ne pleaca oamenii de calitate…si asta numai datorita oamenilor corupti si coruptiei care exista in sistemul romanesc si un guvernul tarii bineinteles…felicit plecarea domnului Bellu din acest sistem fara viitor..
July 11th, 2009 at 1:05 pm
exemplul celor doi ziaristi americani care au daramat pe cel mai puternic om din lume, e o himera intr-o tara ca ROMANIA, acolo unde ********* de votanti creeaza europrlamentari ca jiji si eba, unde putinii oameni de valoare se gudura si dau din codita langa hotii cu bani pentru a atinge sau macar a mirosi frisca,acolo unde cele mai frumoase si stilate masini primesc in pachetul de baza manele,acolo unde o minoritate teoretic persecutata baga si inspira groaza in larga majoritate iar cei pusi sa opreasca acest fenomen considera fireasca asocierea lor cu jean sabie sau titi sis,acolo unde judecatorii sustin ca sant stresati(ha,ha,ha)acolo unde…………!dar…mai stii de unde sare iepurele!oricum, succes(uri) Catalin chiar ar fi timpul sa se schimbe ceva,poate chiar acum!
July 11th, 2009 at 1:11 pm
nici nu avea de ce sa o anunte
July 11th, 2009 at 3:50 pm
Domnul Belu a facut un gest obligatoriu, de bun simt si necesar.Octavian Belu ramane in almanahul sportului romanesc, ca un mare antrenor,creator de scoala de gimnastica, iar acum prin aceasta demisie si un om de onoare. Domnule Belu,locul d-voastra e in sala de sport pregatind viitoarele campioane, nu continuati in administratie ca nu sunteti pentru aceasta lume murdara, corupta si fara cel mai elementar bun simt!
July 11th, 2009 at 5:05 pm
astia cand ajung in functii nu s-ar lasa dusi nici cu pistolul la tampla.bellu-o floare rara.monica pidzi esti o scurgere penala cu toti pedelistii tai in frunte cu capo di tutti capi tr.bas*escu.nici cu ceilalti politicieni nu mi-e rusine.niste infractori ********,cum ajung sus nu se mai satura de ciordit
July 11th, 2009 at 8:12 pm
Ministrii sunt numiti de partide CA OAMENI POLITICI. Ministrii isi numesc consilieri OAMENI POLITICI, important sa fie mai prosti ca ei. Blaga avea consilier pe Rares Niculescu, manelistu’ bataus de 24 de ani. Alti ministri au consilieri proaspat “absolvanti de facultati ce scot tampi.ti”. Nu-i de mirare ca tot sistemul este VARZA. Un pic naiv fiind, dl. Bellu si-a inchipuit ca se poate face ceva pozitiv in tara asta, macar intr-un domeniu in care performanta este cuantificabila. S-a inselat! Si-a dat seama ca totul este o farsa grotesca unde joaca niste actori-derbedei penali. 100.000 de bugetari de lux, agramati, ciorditori, imorali sunt platiti cu o suma superioara sumei globale pe care o primesc restul de un milion jumatate de bugetari. Asta spune tot. In plus, acesti 100.000 de nesimtiti cheltuiesc fara discernamant banii supti de la cetateni, avand grija sa fure cel putin jumatate din ei. Asta este REALITATEA in Republica Feudala Romania
July 11th, 2009 at 9:23 pm
Demisia este cu semn de intreebare si are in spate o comotatie politica.Este posibila o oferta din partea vreunui partid cu un post caldut.Pe de alta parte ce cauta o stire despre o ancheta cu conotatii politice,intr-o gazeta exclusiv sportiva?Dorim stiri despre sport si nu incaierari politice.A indrepte atentia cititorilor intr-o directie total nedorita ,inseamna putin,manipulare.Pentru aceasta exista mii de gazete in care poti sa-ti postezi parerea despre un caz politic sau altul.
July 11th, 2009 at 10:15 pm
Salut romani ! Intotdeauna ne-am intrebat de ce intro tara in care – totusi – exista valori indiscutabile si aici ma refer la Romania, acestea nu se implica in politica sau in administratie. Intotdeauna m-am intrebat de ce politica si administratia sunt considerate de catre toata lumea drept “cadouri de nunta politica “. Raspunsurile erau intotdeauna de genul ” baietii capabili fac bani si nu politica”. Insa azi, dupa demisia Excelentei sale dl. Ministru Belu pot concluziona : baietii capabili si care nu vor sa faca bani nu doresc sa isi alature numele fenomenului politic sau administrativ deoarece azi, in Romania, acest lucru este degradant ! Domnul Belu….un mare maestru al sportului si un roman de frunte ! D-na Ritzi…o diletanta care inainte de a isi fi inteles sensul existentei s-a trezit ministru ! Ce poate fi gasit comun la cei doi…ce ii poate alatura in cadrul aceleiasi echipe ? Primul este un “monstru sacru al sportului romanesc” in timp ce a doua este un monstru al politicii ! D-na Ritzi, daca prin absurd veti avea de platit pentru nelegiuirile dumneavoastra, va rog sa va faceti un serviciu : nu mai afirmati ca ati fost lucrata de subalterni. Si asta deoarece pe de-o parte recunoasteti si dumneavoastra ca sunteti un ministru fara cunostiinte iar pe de alta parte recunoasteti prostia care v-a fost sora cel putin in ultimele 6 luni. Go Ritzi..Dar “go” odata ca ne-am saturat ! Sa traiti Domnule Belu, va stimez !
July 12th, 2009 at 12:57 am
Domnule Tolontan,
Nu credeti ca acest scandal a trecut de domeniul sportului si ca in acest moment INCOMPETNTA manageriala a de acum celebrei ridzi va fi sanctionata sau nu de anvoiosul proces de judecata din romania.
Va inteleg indignarea justificata pragmatic vorbind pentru ca intr-o zi UN MANAGER INCOPETENT a cheltuit bugetul unei federatii, si asa mic pe un an. Dar va aigur ca in romania manageri poate si mai incomptenti sunt cu miile. De acord ca in acest caz vorbim de bani publici dar cred ca UN ZIAR DE SPORT AR TREBUI SA VORBEASCA MAI MULT DE SPORT SI SA NU CAUTE DOAR SCANDALUL PENTRU A REALIZA AUDIENTA.
VA ASIGUR CA DACA ATI INCERCA SA DESFASURATI O ACTIVITATE NORMALA VORBIND DOR DESPRE SPORT si performantale pe care l-am obtinut in ultimul timp de exempl in tenisul feminin veti atrage la fel de mult de cititori.
Consider ca ne jigniti inteligenta cand continuati sa ne prezentati toate mizerrile din sport SI IN PLUS INCERCATI SA AMPLIFICATI SCANDALURILE BA CHAI MAI MULT INCERCATI SA SI CREATI ALTELE.
Cu totii cunoastem starea de fapt din romania si politica romaneasca dar incercam sa ne izolam de aceasta lume corupta si multara. Nu iti place politica nu o urmaresti un fel de demisie simbolica. Dar pentru un fan al sportului este foarte greu sa demisionezi.
Ziarele de sport au promovat in ultimii ani un management defectous (ma refer aici la gigi, borcea, turcu si lista poate continua…) DAR NU AU INCERCAT DECAT POATE PENTRU O ZI SAU DOUA SA SPUNA MACAR ADEVARUL DESPRE UN MANAGEMENT FOARTE BUN: exemple ar fi doar cateva dar demne macar de mentionat domnii porumbiu, stan, gheorghe, stoica care impreuna au avut rebdare cu antrenorii (exceptand porumboiu) i-au lasat sa isi faca treaba si rezultatele au fost foarte bune. Avem cel putin trei antrenori care au reusit sa creasca valoarea unor jucatori : petrescu, lucescu si grigoras. Ati putea incepe de aici si sa va schimbati atitudinea fata de sport DACA VOUA CHIAR VA PASA DE SPORT!!!!!!!!! Si va asigur ca desi veti pierde o parte din cititori veti castiga pe termen lung fidelitatea unor oameni care IGNORA POLITICA SI CEA CE SE PETRECE IN TARA LA NIVEL DE MANAGEMENT POLITIC (si dupe cum s-au vazut la ficare tur de scrutin din acest mileniu procentrul de oameni care nu le pase sau vad foarte bine evidenta coruptie, scandaluri, presedinti beti care fac accidente si sunt nevoiti sa se opereze la “coloana prezidentiala” in austria ca sa nu se alfle in romania circumstantele in care sa produs accidentul si multe altele…).