Jul
16
De 2 X ori mai venali
16 July, 2009 | 188 comentarii
Vestea rea: la MTS a functionat o filiera organizata de furat bani publici
■ Pedelişti din MTS, oameni de afaceri din exterior si interlopi conectati politic au alcătuit o gaşcă ce a făcut să dispară 730.000 €, incercind sa asigure imaginea ministrului Ridzi si, probabil, bani pentru alte operatiuni ■ Au vrut sa-si acopere urmele, au riscat şi au falsificat documente oficiale ale MTS ■ Aproximativ 20 de oameni vor ajunge în faţa tribunalului ■ Ridzi a demisionat în grabă nu dupa audit, ci la scurt timp dupa ce a aflat că reţeaua a căzut
Vestea bună pentru românii care au crezut în justiţie: BANII VIN ÎNAPOI!
Conturile vor fi sechestrate şi o mare parte a banilor va fi înapoiată bugetului de stat ■ Ar fi a doua oară, după cazul impozitului de 400.000 de dolari al lui Gică Popescu, cînd, în urma unei investigaţii pornite de Gazeta Sporturilor şi concretizate de autorităţi, care si acum par decise sa transeze cazul, statul recuperează o mare sumă de bani
UDPATE: Daca aveti date despre caz si daca aveti incredere in echipa gsp, care a asigurat confidentialitatea fiecareia dintre sursele sale in toate investigatiile din ultimii 12 ani, puteti sa ne scrieti pe oricare dintre mailurile catalin.tolontan@gsp.ro, mirela.neag@gsp.ro, cristi.scutariu@gsp.ro, marius.margarit@gsp.ro
Date noi aflate de gsp arată că 2 Mai a consacrat politizarea hoţiei. Oamenii PD-L adusi de Monica Ridzi au provocat cel mai mare scandal dintr-un minister din România
Lucrurile nu sînt ce par a fi. Povestea este uluitoare.
Marţi, la ora 17:28, Monica Ridzi a demisionat, acuzînd o “coaliţie politică” şi spunînd că “mă consider nevinovată”.
“Am aşteptat momentul auditului, ca raport echidistant şi apolitic, ca să putem să acţionăm”, a mărturisit o voce din PD-L, explicînd că cererea de demisie a venit de la Cotroceni “după ce am văzut raportul de audit publicat pe siteul gsp”.
“A tras de timp”
Partidul susţine că a convenit cu Ridzi să plece încă din primele zile, dar a aşteptat un moment, “ca să nu dăm senzaţia că am cedat în faţa unei campanii de presă”. Explică: “Ştiam că investigaţia gsp e onestă, dar ce ne făceam dacă se repeta cu alt ministru şi era nedocumentată sau rău intenţionată?”.
Între timp, PD-L a sesizat că Ridzi are “un dublu limbaj”. În faţa conducerii a declarat că se consideră plecată şi că aşteaptă doar momentul cînd se va întruni primul criteriu obiectiv, dar, de fapt, “a continuat să tragă de timp şi să caute o soluţie pentru a rămîne în funcţie”.
“Doamnă, m-au prins!”
Ce a precipitat lucrurile? Ce a făcut ca oamenii din minister să primească, la 16:15, ordinul repezit: “Convocaţi presa pentru ora cinci!”?
Nu auditul, nu semnalul de sus, Băsescu se gindise la o demisie încă după momentul deciziei CNA din 23 iunie, ci o convorbire. Speriat, unul dintre angajaţii MTS i-a spus ministrului ceva ce a prăvălit tot castelul de intenţii. “M-au prins!”, s-a auzit marţi în sediul din Vasile Conta.
O gaşcă neverosimila, dar reala
Ne-au trebuit 30 de zile să ajungem aici. Astăzi însă, s-a conturat premeditarea.
MTS nu mai e un minister decît pe hîrtie. El a devenit, după expresia unuia dintre cunoscătorii cazului, “o gaşcă incredibilă prin întinderea ei, de politruci sau de şmecheri care, împreună cu afacerişti din exterior, au pus la cale operaţiunea de jaf a celor 730.000 de euro”.
“Ceea ce s-a întîmplat la MTS e fără precedent în istoria modernă a României! Un minister întreg a fost ocupat, la nivel de decizie, de o reţea care a deturnat banul public în propriul interes”
sursă gsp
Acte falsificate
Aproximativ 20 de oameni sînt implicaţi în caz. Incompetenţa jucată în faţa Comisiei de Anchetă, “Nu ştim nimic”, şi încăpăţînarea ternă care a enervat o ţară întreagă la televizor, “Evenimentul s-a produs”, ascund altceva.
MTS a acordat ilegal contractele firmelor Artisan şi Mark! Există date certe care demonstrează că MTS a “încredinţat direct” banii către cele două companii. Speriaţi, cei din minister au refăcut documentaţia pe “selecţie de ofertă”. Au aruncat documentele intiale si au fabricat altele! Dar au lăsat urme. Multe. De aceea, auditul a raportat documente lipsă!
Lakatoş a avut dreptate!
Într-o goană panicată şi inutilă, era tirziu!, ei au falsificat actele. De aceea, deputatul Lakatoş a spus, la ultima audiere a Monicăi Ridzi, că există “urme în hîrtiile venite de la ministerul dumneavoastră care pot să producă suspiciuni”! Ridzi a tăcut impasibilă, în capul mesei.
“De aceea în SEAP nu se regăseşte anunţul de participare, ci doar anunţul de atribuire. Selecţia de ofertă te obligă să publici în SEAP anunţul de participare, iar încredinţarea directă, doar anunţul de atribuire”, a explicat un angajat din MTS. De aceea la Comisia de Ancheta au ajuns tirziu documentele si niciodata complete.
FOTO: Monica Iacob-Ridzi la Costineşti în postura de reporter tv. Fotografiile au fost furnizate de MTS
“Sîntem membri de partid!”
Frica a acţionat împotriva lor. Şi-au pierdut cumpătul şi au făcut eroare după eroare. “Se vede că habar n-au de lege. Mulţi au spus in fata procurorilor: sîntem membri de partid, am făcut ce ni s-a spus!”, susţin despre cei anchetati colegii lor din minister. “Cind reveneau dupa primele zile de ancheta de la DNA, ne povesteau ca le-au zis procurorilor ca sint de la partid. Cind s-au prins ca procurorii ramin impasibili si-si vad de treaba, s-au speriat. Cu toţii vor plăti pînă la urmă! Si-au batut joc de ministerul asta, de sportivi, de federatii!”, spune, cu naduf, unul dintre cei neimplicati.
Monica Ridzi a fost văzută în mai multe nopţi la minister. După demisie, a plecat la ora 4:15 dimineaţa din sediu. Directorii alergau cu dosarele de acte în mînă.
Caietul de sarcini şi alte documente au fost refăcute şi resemnate după evenimentele din 2 Mai. Există indicii că apare şi semnătura lui Ridzi pe unele actele contrafăcute!
“DNA îşi va afirma independenţa”
Acum s-a aflat că cei mai mulţi dinre şefii aduşi de Ridzi sînt membri PD-L. Paul Diaconu, directorul economic, este doar unul dintre ei. “Ministerul s-a politizat excesiv”, spunea Octavian Belu şi această politizare s-a transformat într-un bumerang care s-a înfipt direct în dinţii sistemului.
Pentru că, aşa cum arată documentele falsificate din cazul 2 Mai, este practic imposibil ca echipa Ridzi să scape de urmărirea penală. Ca şi auditul intern, care şi-a făcut treaba, DNA îşi va duce mandatul pînă la capăt, susţin surse autorizate. “E o ocazie ca Parchetul să-şi afirme net independenţa, incepind fara rezerve urmarirea penala impotriva unor membri PD-L, poate unii chiar si peste Ridzi ca pozitie in stat!”.
Materiale produse înainte de semnarea contractelor
Licitatia trucata si refacerea post evenimente a documentelor, ca sa dea o spoiala de legalitate, nu e tot! Gazeta a intrat în posesia unui alte laturi incredibile a afacerii transformate într-o capcană penală pentru cei care au conceput-o.
“Unele dintre materialele promoţionale de 2 Mai au fost produse înainte de semnarea contractelor. Cu siglă cu tot! Asta dovedeşte o premeditare certă”
sursă gsp
De unde ştiau sigla?
Lucrurile arată astfel. O firmă al cărei nume nu a fost încă aflat de gsp, aparţinînd unui personaj “despre care cuvîntul blînd ar fi interlop”, conform unei surse, a plătit realizarea materialelor promoţionale înainte de 22 aprilie, cind s-au semnat contractele MTS către Mark şi Artisan.
Obiectele s-au produs. Apoi, firma respectivă a vîndut marfa către Artisan. Obiectele produse inainte de 22 aprilie, data semnarii contractelor, conţineau sigla “De 2 ori mai tînăr” care, teoretic, nici măcar nu fusese concepută!
“Păi, plătise ştirea”
Dezvăluirile vor produce un şoc în PD-L. Partidul remarcase de ceva vreme că “Monica Ridzi este avidă de imagine. A angajat-o pe Ioana Vârstă în MTS şi i-a fixat un obiectiv de creştere de notorietate personală”. Există un episod absolut halucinant. La unul dintre evenimentele din campania electorală, un reporter al unei televiziuni a apărut în spatele scenei. Între el şi unul dintre membrii staffului PD-L a avut loc următorul dialog:
- Bună ziua, am venit să facem o ştire.
- Bună ziua. Cu ce vă putem ajuta? Filmaţi!
- Dar doamna Ridzi nu e?!
- Nu, am înţeles că nu mai vine.
- Aoleu! Şi ce ne facem, că plătise ştirea!
Dar nimeni n-a bănuit ce se va întîmpla la MTS, cum aceasta pofta de imagine si, poate, nevoia de bani pentru campanie, au dus in cladirea ministerului sportului din Romania ”un animal cu 20 de capete muscatoare din buget”, dupa expresia cuiva. Ridzi a adus PD-L in fata unui caz de o gravitatea fara precedent.
CONTURI BLOCATE – BANI RECUPERAŢI
Există şi o veste bună în toată această poveste sordidă. “O parte importantă din banii sportului a fost depistată în conturi. Sute de mii de euro vor fi returnaţi bugetului de stat, evident prin ordin judecătoresc”. Restul se pot recupera de la cei găsiţi vinovaţi, dacă tribunalul va decide asta.
Între timp, toţi cei implicaţi şi-au luat avocaţi. Nu mai e mult şi va trebui să-i folosească din plin.
UPDATE: Pina miine, cind veti afla alte lucruri care va vor pune in lumina ramificatiile cazului Rizi, va recomandam doua articole din Cotidianul: Buscu e in forma de zile mari, iar Rogozanu remarca faptul ca presedintele a preluat argumentatia presei ca sa atace presa.
Citeste si...
- Ziua 4. Dupa verificarea a 30% din suma, rezulta ca MTS a platit de cinci ori mai mult decit a costat real! ...
- Televiziunea, de trei ori mai profitabila decit presa scrisa ...
- CUM SE ARD BANII PUBLICI: Scena, de 10 ori mai scumpa! Artistii, de 5 ori! ...



















July 16th, 2009 at 3:15 am
in petrosani (unde este primar sotul lu` monica ) de “ziua europei” a fost organizat din banii publici un spectacol grandios la care invitati de onoare au fost eba si monica , campanie pt. cele 2 in toata regula
July 16th, 2009 at 3:34 am
bravo
July 16th, 2009 at 3:35 am
Propun sa extindeti cercetarile si in alte ministere unde se arunca la buzunar fix banul public, sa dam cu gastile de pamant.
Oricum la fotbal suntem praf
In mod sigur acum vor fi mai atenti toti care-si bat joc de banii nostrii.
July 16th, 2009 at 3:44 am
credeti ca se va schimba ceva in romania dle tolontan?eu cred ca nu….sunt sigur ca cei care o sa le ia locul celor pe care dvs ii descoperiti vor fi mult mai atenti sa nu li se intample si lor,dar vor face aceleasi infractiuni,poate mai rau…doar populatia ii poate taxa prin VOT…mi-e greu sa cred ca in fotbal nu vor mai fi blaturi cu toata interventia dna…cei implicati vor fi vigilenti….asa si cu politica…..daca ar fi trait vlad tepes in zilele noastre el ar fi putut face putina dreptate si ordine
July 16th, 2009 at 3:44 am
Spectacol ! – unde putem sa traim !! Ii baga cineva la inchisoare ??
Ce combinatii fac astia pe sub nasu nostru !! Pun pariu ca asta nu e prima si nici cea mai mica.
In alte vremuri astfel de oameni erau acuzati de tradare nationala si executati.
Noi muncim ca animalele sa platim taxe si impozite si astia fac ce ii taie capu cu banii .
Traim in ROMANIA si asta …
July 16th, 2009 at 3:52 am
Felicitari !?
Ati tras cu tunul intr-o musca. Oare de ce ?!
July 16th, 2009 at 3:53 am
d-le tolontan,jos palaria: ceea ce faceti d-voastra acum imi aminteste de filmul “toti oamenii presedintelui”. sunteti ziaristul anului,sunteti primul ziarist care reuseste asa ceva,sa dea jos un ministru! ceea ce e si mai bine e ca ati deschis noi orizonturi in politica romaneasca,o mica raza de lumina care speram sa devina din ce in ce mai mare. bravo!
July 16th, 2009 at 4:01 am
repet inca o data ..BRAVO CATALINE SI TOTI CEILALTI !Desi sunt plecat din tara ma bucur sa vad ca sunt oameni care incearca sa schimbe lucrurile rele si sa puna ordine intr-o tara unde jaful e cuvantul de ordine …
July 16th, 2009 at 4:36 am
ce fete au aia patru din prima poza. am crezut ca-s interlopii lui ridzi
July 16th, 2009 at 4:41 am
Astfel de lucruri s-au intamplat incepand de la revolutie si cu trecerea timpului s-au tot accentuat.”Profesorii” unor astfel de inginerii sunt cei de la PSD care au brevetat astfel de lucruri imediat dupa 90 si apoi dupa 00 dar ei le-au facut mai cu cap si nu au fost prinsi. Acum cei din PDL au invatat sau au fost invatati si ei cum sa faca, numai ca sunt toti tineri si nu au stiut cum sa ascunda toate urmele.
Eu cred ca PSD,PNL si PDL este una si aceiasi gasca care se rotesc la putere si indiferent cine iese la alegeri furtul ramane.
Dupa parerea mea statul romanesc este putred si corupt de sus pana jos si sanse sa se indrepte sunt extrem de putine.
Singura sansa ramane PRESA care poate sa mai scoata ceva la iveala.
Eu sper ca Tolontan sa ramana in viata si cei 20 sa intre la racoare.
Va doresc sa fiti sanatosi si veseli( cum spunea Caragiale )
July 16th, 2009 at 4:49 am
e doar o mica particica din afacerile cu bani publici.
dar, s-a dat un semnal ; multi is deja deranjati si se simt vizati.
astfel, eu intuiesc ca unele institutii s-ar simti cu musca pe caciula ca nu-si ****">**** treba, incat ar putea sa inceapa culegere de informatii, auto-sesizarea si ancheta !
ca, doar n-o face GSP totul…
July 16th, 2009 at 5:44 am
Oamenii astia nu o sa se lase pana nu o sa distruga tara…daca nu o sa fie ucis sistemul asta de la radacina o sa vanda si ce a mai ramas(ca aurul , otelul , petrolul , uzinele de automobile s.a.m.d au fost deja vandute) Oare cand o sa ne trezim la realitate???…Toata ziua vezi la televizor numai taxe si impozite marite…salarii mici…de la un guvern la altul…iar cand vine campania electorala ii vezi pe toti pe la televizor cum se ataca…si care mai de care fac niste promisiuni , se duc pe santiere…ai putea sa zici ca sunt chiar niste oameni muncitori…si dupa ce sunt alesi intra in hibernare…eu nu stiu cum am ajuns sa fim acceptati in europa…Oamenilor de la putere chiar nu le pasa de noi???(ce intrebare idioata)…normal ca nu…se gandesc ce sa mai fure(vezi cazurile Ridzi si Necolaiciuc)…la noi construirea unui amarat de pasaj dureaza 5-6 ani in timp ce in tarile civilizate dureaza cateva luni…suntem cu infrastructura la pamant…desi U.E ne ajuta cu bani ca se ne apropiem si noi de tarile dezvoltate…iar noi nu reusim sa absorbim fondurile U.E ptr ca nu avem proiecte…suntem pur si simplu ***********…dar oricum suntem cu toate la pamant…bine ca se imprumuta guvernul de bani pe la tot felul de fonduri…care o sa fie ca o povara ptr noi , cetatenii acestei tari…eu cred ca din PIB-ul acestei tari care anual se invarte in jurul cifrei de 150 de miliarde de euro…doar o treime se cheltuie ptr noi…restul sunt furati…in sfarsit…sunt multe de zis…ideea e ca NE-AM SATURAT DE VOI!!!!…ne trebuie o noua revolutie…nu se poate ca 4-5 sute de oameni sa ne conduca pe toti in halul asta…sau mai bine decat atat cred ca ar fi sa ne cucereasca si pe noi o tara civilizata cum ar fi spre exemplu Germania…sper ca una dintre cele 2 variante se aiba loc cat mai repede ptr ca altfel ne vom trezi cand nu o sa mai fie nimik de facut si totul sa o fie deja vandut…
July 16th, 2009 at 6:39 am
Bravo stimabile…..o investigatie f buna, dar cu ajutor din interiorul PD-L (asa ca ar trebui felicitat si d-nul Cezar Preda). Cataline, iti dai seama daca astia de la MTS au furat 730.000 euro, unde e un buget de “3 firmituri” iti dai seama ce se intampla la Ministerul Transporturilor, unde e alocat cel mai mare buget!
Poate reusiti si vedeti si voi cum se face ca platim cel mai scump km de autostrada din lume si nu avem niciun finalizata!
Felicitari pentru investigatie si keep going!
July 16th, 2009 at 6:41 am
Bravo stimabile…..o investigatie f buna, dar cu ajutor din interiorul PD-L (asa ca ar trebui felicitat si d-nul Cezar Preda). Cataline, iti dai seama daca astia de la MTS au furat 730.000 euro, unde e un buget de “3 firmituri”, ce se intampla la Ministerul Transporturilor, unde e alocat cel mai mare buget!
Poate reusiti si vedeti si voi cum se face ca platim cel mai scump km de autostrada din lume si nu avem niciuna finalizata!
Felicitari pentru investigatie si keep going!
July 16th, 2009 at 6:52 am
Asta e nimic eu zic sa va uitati la ASE cum se cheltuie banii.Un laptop de 30 de mil costa de fapt 60 pe acte.Totul e o mare smecherie.Cu asfaltarile cum stam ? Cine le face ? Romconstruct si euroconstruct 98 firmele prietenilor lui basescu.Votati regele la presedentie(radu duda) ca sa speram la ceva macar.
July 16th, 2009 at 6:52 am
am uitat: “sute de mii de euro vor fi returnaţi bugetului de stat”, din cei 500.000 facuti praf in 2 zile, despre cate sute de mii credeti ca mai vorbim dupa 30 de zile?! Vreti sa cred ca i-au pus la plapumica, si nu s-au dus pe afisele si bannerele eBei?! ppffff!!
July 16th, 2009 at 6:53 am
Felicitari echipei Gazetei Sporturilor pentru aceasta investigatie.Domnule Tolontan tot respectul de la mine pentru dumneavoastra,sunte-ti un foarte bun jurnalist.
July 16th, 2009 at 6:55 am
FELICITARI !!!
July 16th, 2009 at 6:58 am
Sub tutela cui s-au facut toate aceste matrapazlacuri????
Stim cu totii cine este tartorele suprem.
“Presedintele romanilor”!
Din nefericire ,din cauza problemelor,lumea nu este la curent cu ce face presedintele nostru. Nici macar Ceausescu nu aparea atat la tv. Asta, 1-2 fuge in fata tv-ului,incercand sa-si disculpe familia. Nu a auzit de vorba :”cin’ se scuza,se acuza”???
M-am saturat de acest individ perfid. Oameni buni,treziti-va!!!!
Monica Ridzi e doar o particica dintre “romanii presedintelui”.
Bravo domnule Tolontan!
July 16th, 2009 at 6:58 am
imi scot palaria, dar imi exprim si speranta ca imediat ce acest scandal se va incheia, urmatorul va fi adrian nastase.
July 16th, 2009 at 7:15 am
Cataline, aceeasi gasca de mafioti se afla si la Departamentul Sport, al MTS, toti directorii angajati fiind legati intre ei prin tot felul de afaceri necurate. Si daca ai avut succes in a obtine documente si informatii chiar din interiorul Ministerului, trebuie sa-ti pui intrebarea, de unde aceasta bunavointa? Iti spun sigur ca Ridzi, unsa si ea cu alifii multe, a depistat ca reteaua de mafioti din Sport este mult foarte bine organizata si fura mai mult decat reteaua de hoti de la Tineret. A dat afara cativa directori, Capatana fiind capul relelor, si urma sa-i popeasca pe multi, dar acestia au dat-o in gat.
Nu trebuie sa-mi spui ca am dreptate, stiu sigur asta!
July 16th, 2009 at 7:18 am
Mai rau este ca a trebuit sa faca pe “politaiul”…unul dintre noi, un jurnalist si nu cei abilitati sa faca treaba asta.
Bravo Cata…daca erau mai multi de “tine” veneau mai multi bani inapoi si se gaseau si pt. oamenii amariti niste ajutoare, care abia daca au bani sa dea pe medicamente…
July 16th, 2009 at 7:20 am
de 20 de ani romanii sunt jecmaniti de aceste partide,toate dar absolut toate actioneaza numai in spatele legii,nu mai poti obtine dreptatea in justitie ca au oamenii lor si nu ai nici o sansa,nu mai poti sa te angajezi undeva daca nu faci parte din partid,aceste partide nu lucreaza decit CONTRA OMULUI OBISNUIT,fac legi numai sa fure,si-au facut justitia lor,ROMANIA a ajuns o tara in care ti-este groaza sa traiesti,aceste haite de infractori numite partide DISTRUG FIINTA NATIONALA,MI-E RUSINE CA M-AM NASCUT IN ROMANIA!
July 16th, 2009 at 7:21 am
Pentru mine nu e nimic nou aici. Intuitia imi spunea ca motivul tergiversarii prezentarii documentelor la comisie era de fapt modificarea sau “completarea” lor cu unele care sa dea impresia de legalitate. Cred ca surprizele nu s-au terminat, trebuie sa iasa la iveala si motivatia impartirii sutelor de mii de E intre anumite persoane. Pot paria ca o buna parte din bani reprezinta plata cu dobanda a “donatiilor” pentru campania electorala a PD-L iar cealalta recompensarea celor implicati in organizarea campaniei electorale a “independentei” EBA.
Si nu sunt deloc mirat !
PS. D-na Placinta si-a cumparat functia de ministru cu o donatie “alba” de 75.000 lei plus – sunt sigur – una “neagra” mult mai consistenta. Pai nu e asa ca un om de afaceri de succes nu arunca banii aiurea ci ii investeste pentru obtinerea unui profit? Increngaturile sunt greu de descalcit dar va iesi totusi la iveala cate ceva care va arunca in aer fatada constructiei care se numeste imaginea PD-L de campion al luptei anticoruptie. Se va duce de rapa munca lui Basescu care a cladit partidul ala pe principiul “hotul neprins – negustor cinstit”. Doamne-ajuta !
July 16th, 2009 at 7:22 am
Mda, dupa cum lesne vei descoperi Catalin, pedele este bagat pana peste gat, in multe afaceri infecte, in toate domeniile, la toate capitolele. Lumea va fi ( SPER) consternata cand totul va iesi in vileag. Din tot ceea ce ai inteprins pana acum, sper ca lumea sa inteleaga ca suntem condusi de mafioti, in stil mafiot, carora, sa citez articolul, “bland li se pot spune interlopi”. La mai mare, sper sa continui. Succes!
July 16th, 2009 at 7:26 am
Sunt sigur ca acest furt este controlat de Basescu si Boc, PD-l sunt o familie. De aceea EBA s-a dat la funt cu tot cu taticul ei mult iubit si cu sluga aia de Boc. Toti trebuie cerecetati penal si apoi puscarie tataie. Unul fura o bucata de paine ca nu are ce manca, altii fura mii de euro si nu patesc nimic. PUSCARIE
July 16th, 2009 at 7:26 am
Ah, si as mai vrea sa mai zic ceva: LASATI SPORTUL IN PACE! AFARA CU POLITICA DIN SPORT!
July 16th, 2009 at 7:28 am
Cel care fura o bucatica de paine este imiediat arestat si judecat si apoi bagat la zdup, iar ceilalti o duc bine mersi. BRAVO GSP
July 16th, 2009 at 7:29 am
Este halucinant ce ati postat acum. Domnule Tolontan, sunteti un vrajitor!
Trebuie sa mai citesc de cateva ori, ca sa pot sa scap de senzatia aceasta de ireal.
Totusi, ceva nu se leaga!
Desi mi-a fost clar de la inceput ca s-au deturnat banii la adapostul acestor contrecte trucate, cu colaborarea firmelor, aveam senzatia ca Ridzi este doar o bleguta carierista care strange bani pentru partid (asa fac toate partidele, stiu bine asta, si nu ma asteptam ca pdl sa poata face exceptie) fara sa realizeze cat de imoral este. Asta imi spunea mie INTUITIA, care nu ma prea inseala. Acum, o vad sefa de banda sau cam asa ceva, partidul fiind uimit, aproape perplex, asteptand descoperirea dovezilor complete. O banda rapace si bine organizata, pentru o suma destul de modesta fata de marile hotii!!??
Cum, Dumnezeule, ati putut afla toate acestea? Saca nu sunteti interfata unui om puternic, cel mai puternic, atunci sunteti o mare fortza!
July 16th, 2009 at 7:32 am
nu inteleg de ce colegii de trust incearca sa te decredibilizeze
July 16th, 2009 at 7:32 am
Aceiasi situatie “Ritzi” se intampla cam pe la toate institutiile de sub acest minister si nu numai…Exista cate un Ritzi la DJT-uri, Case de Cultura etc…dupa alegerile din 2008 s-a politizat tot ce se putea si e o foame de **** din buget de nu s-a mai vazut.
Asa ceva au mia facut si altii dar astia de acum sunt prea de tot.
Si atunci ma intreb Unde esti tu Tepes Doamne ca punand mana pe ei…
July 16th, 2009 at 7:33 am
Apropo, ca incheiere: SA TRAITI BINE, pardon ei nu noi (ei din banii nostri). De asta a juns Romania in criza, de asta atatia someri si disponibilizati, nu au cu ce plati salariile si pensiile, s-au imprumutat cu 20 de miliarde pt a mai fura pt ca tara asta cred ca a secat de cat au muls-o, de ce? Pentru ca avem hoti l conducere in frunte cu Basescu si BOC.
Eba = fata lu’ tata
BOC = marioneta lu’ tata.
July 16th, 2009 at 7:34 am
Bravo ! …Dar nu pot sa nu sesizez o vadita incercare de disculpare a presedintelui, de parca nu odrasla dumnealui ar fi fost una dintre profitoare.
July 16th, 2009 at 7:36 am
catalin :
“Există şi o veste bună în toată această poveste sordidă. “O parte importantă din banii sportului a fost depistată în conturi. Sute de mii de euro vor fi returnaţi bugetului de stat, evident prin ordin judecătoresc”. Restul se pot recupera de la cei găsiţi vinovaţi, dacă tribunalul va decide asta.”
Intrebare: in conturile cui, exista/au fost depistati banii? si daca sti la ce urma sa fie folositi? Nu ti-au zis!
July 16th, 2009 at 7:39 am
Revin, gandindu-ma ca nu se putea ca “banda lui Ridzi” sa fie principala.
Cred ca se vizau sume mult mai importante decat cei amarati 500 000 de euro si ca adevaratii sefi au dorit s-o implice si pe Ridzi, ca s-o aiba la mana, deoarece in partid era puternica si pentru public credibila. Dar mmai stii?
July 16th, 2009 at 7:40 am
BASESCU: DEMISIA!!! Romania a derapat, iata, q.e.d.!!! In 2004 am votat cu convingere pentru a scapa de baronii PSD! Din acelasi motiv am votat impotriva suspendarii lui Basescu in 2007 la referemdumul “322″. Acum, baroana prezidentiala Ioana Basescu a furat 1.000.000 de euro cu care si-a cumparat apartamentul gigant din Baneasa. Baroana Elena Basescu si-a tras mandat de parlamentar european pe banii publici deturnati de RIDZI-SCENA, vreo 700 000 de euro. ROMANIA A DERAPAT!!! Pentru a-l respecta din nou pe Basescu, exista o singura solutie: DEMISIA din functia de presedinte al tarii. Deocamdata insa mi-e sila-greatza-jena-scarba de Basescu! JOS BASESCU!!!!! JOS BARONII PD-L!!!!
July 16th, 2009 at 7:43 am
Domnule Tolontan, pentru ca tot vorbim de bani aruncati pe geam, va prezint un caz in care Boc ori se contrazice ori nu cunoaste. El se plinge ca nu sint bani la buget dar Pogea continua sa acorde asa zisele ,,stimulente” la o serie de bugetari cum sint cei din finante sau fortele de munca. Daca cercetati veti vedea ca aceste stimulente, uneori, sint de 2-3 ori mai mari decit salariul de baza. Asta nu e jaf din bugetul tarii? Oamenii aceia sint platiti sa faca treaba pentru care sint angajati. De ce le mai trebuie stimulente? Ca sa nu mai vorbesc de ideea cretina de a bloca primele de vacanta. La prostime! Ca la ei nu se pune. Ei au sute de facilitati, cazari de lux, plimbari afara, diurne, transport gratuit, telefoane, fonduri forfetare. Ei merita, ne reprezinta, cu mina pina la umar in bugetul tarii. Si se mai plinge piticul ca nu mai sint bani de pensii. Rusine sa le fie! Va rog sa ridicati si problema cu stimulentele, ca poate aude cineva si se iau ceva masuri. Cu stima.
July 16th, 2009 at 7:43 am
DOMNULE TOLONTAN
VA FELICIT PENTRU TENACITATEA DE CARE ATI DAT DOVADA.N-AM INTELES POZITIA D-VOASATRA DIN SEARA DE 14 IULIE.CRED CA AR TREBUI EXPLICATA,ALTMINTERI EXISTA SUSPICIUNI.UN COMENTARIU LA TELEVIZIUNEA TRUSTULUI DE CARE APARTINETI STARNESTE NEDUMERIRI.CARE ESTE ADEVARUL?ROG SA-L EXPLICATI.
AR TREBUI SA SCHIMBATI FATA ZIARULUI.DESI POARTA NUMELE DE GAZETA SPORTULUI SCRIETI 90% DESPRE UN FOTBAL MIZERABIL,PLIN DE CAZURI DE CORUPTIE.DE CE NU TRANSFORMATI ZIARUL ?POATE ADUCE CEVA NOU IN PEISAJUL ROMANESC. SUCCES
July 16th, 2009 at 7:43 am
si cand ne gandim ca romanul de rand tre sa stranga cureaua ca e criza pentru el iar statul roman a facut imprumut la FMI ca sa aiba ce fura in continuare niste politicieni hoti..in china erau executati ptr subminare si inalta tradare
July 16th, 2009 at 7:47 am
Daca nimeni nu va fi arestat ci va primi cate 1 an cu suspendare ancheta va fi in van iar noi romanii luati peste picior de un sistem corupt de la radacina pana in varf.
Eu sper sa dea un exemplu si sa ii condamne pe toti mai ales pe aceasta RIDZI care ne-a sfidat de la inceput. Totusi nu trebuie uitat ca oamenii sun din PDL si au protectie suprema.
As dori sa se schimbe ceva in tara asta dar cand vezi cine te reprezinta la Bruxeles deja te gandesti ca ai prea multa carte si ca ar fi trebuit sa te nasti mai prost ca sa poti razbate.
Sper sa nu ne meritam soarta.
July 16th, 2009 at 7:48 am
Va dati seama ca asta se intampla de 20 de ani in Romania ??? De ce credeti ca nu avem drumuri, cale ferata etc, ca au furat astia.
July 16th, 2009 at 7:50 am
Buna dimineata dle Tolontan,
Interesant si articolul de azi,de ce in tara asta la orice potlogarie trebuie sa fie si interlopi?sau fara ei nu se poate?E adevarat ca aveti probleme cu proprii colegi din trust?pacat,am crezut ca toata lumea doreste aflarea adevarului si cum se cheltuiesc banii publici..de actualul ministru ce spuneti in urma ultimeleor informatii oferite de colegi?Chiar nu mai e nimeni in tara asta integru,cu probitate morala si bun profesionist?cum e bun manager cind are atitea procese,bube in cap,se poarta execrabil cu angajatii?am citit ca si-a angajat la firma copii cu parinti bine pozitionati,exact in locurile sensibile pt.un afacerist..nu ne mai vindecam si probabil nimic bun nu se va mai intimpla in tara asta..Si va mai spun ceva,fara ajutorul celor din interior,al surselor implicate direct in orice institutie,adica din interior nu puteti afla mare lucru..dar trebuie sa-i ajutati si protejati ca sa poata avea incredere in dvs.Toate cele bune echipei dvs.si sa nu va abateti niciodata de la drumul drept.
July 16th, 2009 at 7:51 am
Dle Tolontan,
Nu vom mai afla de la televizor nimic despre acest caz decat din gazeta? Sper ca nu!
Daca-i asa, ca nu mai ai voie la TV cu up date-uri despre acest caz, ce sa intelegem?
July 16th, 2009 at 8:08 am
Daca tot ati adus in prim-plan cuvantul licitatii , as vrea sa va transmit domnule Tolontan ca cea mai mare parte a banilor publici alocati pentru aceste licitatii intra direct in buzunarele primarilor , consilierilor sau altor hoti de genul acesta. O ancheta la acest nivel ar scoate la iveala deturnari de fonduri de peste 1 milion de euro. Studiati va rog din pura curiozitate un caiet de sarcini emis de catre o primarie sau consiliu local pentru achizitia unei autogunoiere sau autoturism ( autogunoierele fac parte din proiectul de ecologizare impus de catre Uniunea Europeana ) si veti vedea ca este o fisa tehnica deja facuta pe o anumita marca. Problema cea mai mare este ca sunt implicati foarte multi bani in aceste cazuri ( spre exp o singura autogunoiera poate ajunge chiar si 150.000 de euro ) , iar nimeni nu se sesizeaza in acest caz. Va rog luati cunostinta de ceea ce va transmit , deoarece lucrez in domeniul auto si ceea ce va spun se bazeaza pe fapte reale . Va multumesc !
July 16th, 2009 at 8:10 am
Este pentru prima data cand postez un comment pe site-ul asta, un site pe care in ultima vreme il cam trecusem pe locul 2, foarte mult in spatele concurentului direct. Cu aceasta campanie m-ati convins ca meritati din plin locul I. Si sunt sigur ca nu doar pe mine. Felicitari si tineti-o tot asa!
July 16th, 2009 at 8:19 am
FELICITARI DOMNULE TOLONTAN. ASTEPTAM NOI DEZVALUIRI. INCERCATI SA INTRATI SI IN ALTE MINISTERE, CU SIGURANTA MAI EXISTA ASTFEL DE AFACERI SAU POATE CHIAR MAI GRAVE ALE FAMILIEI PDL
July 16th, 2009 at 8:19 am
extreme : nu doar meritul meu. sintem o echipa intreaga care lucram la caz.
val: adunam informatii de la zeci de oameni si le conectam. Si nu uitati ceva important. Cind institutiile statului lucreaza, ele produc panica printre cei care fac matrapazlicuri si ei se apuca sa se plinga, sa ceara interventii inutile sau sa se dea mari colegilor. Informatiile circula.
July 16th, 2009 at 8:21 am
Felicitari poate asa doar se va mai misca ceva in tara asta macar de frica presei nu se vor mai da chiar asa tunuri dupa tunuri si nimeni sa nu faca nimik
July 16th, 2009 at 8:25 am
CONCLUZIA IN CAZUL RIDZI
Copilul îl întreaba pe tatal lui, ce înseamna politica?
Tatal îl pune pe genunchi si începe sa-i explice aratând exemple:
Fii atent copilas, eu aduc banu în casa, deci eu sunt CAPITALISMUL.
Mama are grija de bani, deci ea este GUVERNUL. Bunicul tau are grija ca totul sa fie în regula, deci el este SINDICATUL.
Babysitterul nostru este CLASA MUNCITOARE si cu totii muncim ca Tu, POPORUL sa te simti bine si sa nu-ti lipseasca nimic.
Iar Fratiorul tau de câteva luni este VIITORUL nostru comun.
Copilasul retine tot ce a auzit si merge la culcare. În timpul noptii se trezeste ca fratiorul lui a facut **** în scutec si plânge.
Se ridica si vrea sa-i zica mamei ce se întîmpla, dar asta doarme atît de adînc ca nu reuseste s-o trezeasca.
Intra sa-i spuna babysitterului dar tatal lui tocmai se hîrjonea cu ea în pat în timp ce bunicul lui tragea cu ochiul prin fereastra.
Nimeni nu-l observa, asa ca merge înapoi în pat.
Ziua urmatoare tatal lui întreaba daca poate sa spuna cu propriile cuvinte ce înseamna politica.
Copilasul îsi aminteste de cele vazute noaptea si raspunde:
Politica este cînd CAPITALISMUL profita de CLASA MUNCITOARE în timp ce SINDICATUL priveste neputincios. GUVERNUL doarme, nimeni nu baga în seama POPORUL, iar VIITORUL nostru este în *****">*****.
July 16th, 2009 at 8:26 am
Bravo d-lui Tolontan!!!!!!!!Doar gazetarii ne mai feresc de astfel de tepe, ca organele abilitate sa se sesizeze…………ne farsuisc in fiecare zi, zi de zi(cred ca fac vanzari astia de la CADOURISIFARSE.ro) .Continuati sa sapati si sa-i puneti la zid pe MAFIOTI
July 16th, 2009 at 8:32 am
@Alex,
La cate hotzii sunt in tara asta este nevoie de mii de Tolontani care sa se lupte din greu cu sistemul!
Poate n-ai observat ce greu este sa demasti pe cineva din structuri,aia mici “platesc” chiar daca nu au nici o vina in cele mai multe cazuri!
Asa nu mai merge, suntem o tara europeana, iar cei pusi sa aplice legea, s-o faca pentru totzi la fel.
Crezi ca este posibil, daca da, asa va fi, daca nu, blazarea care a cuprins acest popor, va fi sfarsitul lui!
July 16th, 2009 at 8:34 am
De cand tot adresez cuvinte de lauda
echipei GSP, cred ca e de-ajuns sa ma semnez
si toti participantii la aceasta ancheta vor intelege ce vreau sa spun.
Si o nota importanta la toata povestea asta
care dovedeste inca o data ca filmele cele mai stupefiante
sunt inspirate din realitate:
SA NU SCAPAM DIN VEDERE PROPORTIILE!
Luand-o in trepte, daca intr-un minister in care s-au invartit sumele astea
s-a ajuns la niste enormitati penale ca acelea pe care le citim zilnic
pe acest blog, imaginati-va unde se opreste barometrul ilegalitatilor
intr-un minister ca cel al turismului. Apoi ganditi-va la cel al transporturilor.
Apoi amintiti-va de “vanzarile anterioare”.
Sper ca ati inteles de ce multi dintre voi simtiti
CA ALERGATI PE LOC SI TRANSPIRATI DEGEABA.
In sensul acesta mai spun inca o data:
haideti sa fim sinceri unii cu altii in 2009,
sa ne prezentam la vot in toamna, indiferent de optiuni,
si daca ne vom alege cu continuitatea patronatului dedicat hotiei
macar restul sa stim ca nu mai apartinem tarii asteia in nici un fel
si ca de altfel nici nu mai e loc pentru noi aici, decat in pozitia de fraieri,
pe care trebuie sa avem sansa sa o acceptam SAU NU.
July 16th, 2009 at 8:34 am
PRIN POLITIZARE INSTITUTIILE STATULUI LUCREAZA TOT PENTRU EI, TOTI SUNT MANIPULATI. DACA NU INTERVENITI VOI (PRESA) VOR AVEA NENUMARATE “SUCCESURI”. CRED CA ESTE CEL MAI BUN MOMENT PENTRU CEI CARE DETIN INFORMATII SA LE OFERE PRESEI (SUB ANONIMAT PENTRU CA ACESTI OAMENI SUNT IN STARE DE ORICE). DOAR ASA CRED CA MAI LIMITAM UN PIC DEZASTRUL FAM.PDL
July 16th, 2009 at 8:35 am
Felicitari echipei GSP.
Ati demonstrat ceeace simteam toti, ceea ce intuiam. Traim intr-o tara aflata in declin economic, social si moral, tara ai carei conducatori, indiferent de culoarea politica – e o mare La Famiglia atuni cand vine vorba de $$$ – sunt numai buni de trimis in concedii de 5-10 ami pe la Rahova, Jilava, Targsor…ce tare ar fi sa ajunga Ridzi pe camera cu Ciri…cine stie cunoaste
))
Daca nici acum nu se intampla nimic, astept sa faca fetita 2 ani si plecam draq din cocina asta. Osa imi iau Gazetele din ultma luna, si daca m-apuca “dorul de Romania” o sa e recitesc ca sa-mi treaca.
Astept cu mare interes rezultatele de la prezidentiale, atat ca prezenta la vot cat si ca rezultat final.
Felicitari Mirela , Marius, Cristi si Catalin si felicitari celor ce au refuzat sa taca.
July 16th, 2009 at 8:39 am
Pana acum 30 zile, presa era a patra putere-n stat. Cand acest caz se va finaliza, presa va urca pe podium.
Peace
July 16th, 2009 at 8:40 am
BRAVO BRAVO BRAVO ! JOS PALARIA – DAR SFATUL CEL MAI BUN ACUMA: NU OPRITI AICI ANCHETA, SE PARE CA PRESA DESI ESTE A DOUA PUTERE IN STAT ARE O MARE INFLUENTA ASUPRA MAFIEI POLITICE, DAR ATENTIE! – DOAR CAT PUI PAIE PE FOC FLACARA E MARE! SPER CA ANCHETA MEDIA SA MEARGA PANA LA GRATII, SA INSISTATI PANA LA PEDEPSIREA CELOR CARE AU VRUT SA SE IMBOGATEASCA PESTE NOAPTE!
July 16th, 2009 at 8:42 am
Ce crede-ti domnule Tolontan ca pina acum nu s-au facut hotii.Si inca multe din 90 incoace.S-au furat sute de milioane daca nu miliarde.Daca a-ti lua la bani marunti numai datoria Romaniei ati vedea cit s-a furat cinstit cu acte in regula.niciodata nu se va schimba nimic din pacate in Romania poate daca readucem pedeapsa cu moartea ca in China si asa tot se va fura.tentatia este mult prea mare dar totusi daca s-ar aplica legea capitala si s-ar face executii publice s-ar mai cuminti putin toti politicienii si ar mai face ceva pentru poporul acesta care le trage pe toate si nu stiu de unde atita putere de a rabda atita.Oricum as vrea sa aratati prin reportaje si cum este viata unui cetatean de rind intr-o tara cu adevarat democratica.Chiar daca este un ziar de sport totusi un articol pe saptamina cu teme de educatie civica si democratica nu ar strica si a-ti fi mult mai apreciati pe piata…
July 16th, 2009 at 8:47 am
Felicitari pentru consecventa, ati reusit pana la urma ceea ce foarte putini credeau ca se poate, adica demisia unui ministru. Cred totusi, ca e o furtuna intr-un pahar cu apa. Daca si alti jurnalisti ar fi la fel de incapatanati in a cerceta anumite suspiciuni de fraude, multe ar iesi la suprafata. Nu cred ca vreodata se va eradica hotia din romania, dar macar sa se mai stie ca exista si cativa (din pacate foarte putini) jurnalisti care nu pun botul la plocoane pentru a acoperi matrapazlacurile hotilor.
Apropo, Domnule Tolontan, nu vi s-a propus niciodata pe parcursul acestei anchete, sa inchideti ochii, sa mai uitati din cele aflate cate ceva?
Inca odata felicitari DOMNULE TOLONTAN,si la cat mai multe cazuri rezolvate.
July 16th, 2009 at 8:48 am
daca vroia imagine trebuia sa se dezbrace
July 16th, 2009 at 8:50 am
SuperTolo!
Asa o sa invatam sa ne cerem dreptatea si drepturile. Mai intai sa invete si hotii astia ca nu mai suntem ******** de ieri!
July 16th, 2009 at 8:56 am
Asa mai zic si eu dezvaluiri clare,aduse la lumina zilei sa le vada tot romanul,si nu numai.
Toata aceasta gasca se numeste MAFIE OFICIALA SI LEGALA!
Cum sa putem noi creste cind asemenea specimene ne conduc?Si sug toata puterea pentru ei insisi?
Cit timp trebuie sa mai asteptam aparitia primului ziar de investigatie pe care sa-l conduceti dvs.,d-le Catalin?
FIAT LUX
July 16th, 2009 at 8:57 am
Domnule Tolontan, tot respectul pentru ce ati facut!
Probabil ca sunteti CEL MAI IMPORTANT ZIARIST ROMAN la momentul acesta.
July 16th, 2009 at 9:00 am
Va fi totul in regula cand vor fi condamnati ca toti infractorii de drept comun. Cand vor infunda puscaria, atunci va fi facuta dreptate, in mod real. Totusi nu cred ca va ajunge vreunul dupa gratii, pentru ca Justitia la noi este doar pentru noi, astia mici.
Felicitari pentru reusita anchetei, poate in sfarsit se misca ceva si in tara asta.
July 16th, 2009 at 9:10 am
Multumim intregii echipe ce a facut posibila aceste dezvaluiri. Multumim ca ati reaprins flacara timida a sperantei in ceea ce priveste o normalizare a situatiei politice din Ro.
Multumim ca nu ati ars campurile, otravit fantanile si multumim ca nu v-ati ascuns in paduri….multumim ca transcedeti spiritul acesta ancestral.
Pt toata echipa GSP, o dedicatie : Manowar – Heart of Steel
O meritati din plin.
July 16th, 2009 at 9:11 am
Gata, s-a dus mitul cu PDL si lupta anticoruptie. Basescu a pierdut in campanie una dintre jucariile lui preferate. Nu mai are ce “ciocoi” sa arate cu degetul decat in propria ograda. Va mai amintiti discursurile alea cu “la tzepe in piata Victoriei”? Daca le vom auzi din nou inseamna ca sunt nesimtzitzii nesimtzitzilor si chiar ne considera ******** pe toti. In rest…
Bravo Tolo,ai facut ceva extraordinar. Nu stiu daca iti mai amintesti, dar am mai trimis un mesaj acum vre-o luna in care spuneam ca premeditarea furtului a existat, dovedita chiar de legile care au aparut. Prima oara a fost HG Nr.1721 din 30 decembrie 2008 (de organizare si functionare a MTS) apoi HG Nr.478 din 22 aprilie 2009 (de completare a HG 1721/2009) care cuprindea fix 2 articole:”MTS organizează evenimente în vederea promovării programelor de tineret.”, respectiv, “MTS organizează evenimente în vederea promovării programelor de sport”. Uitasera sa se acopere si legal.Au facut-o in pripa.
Din cate am inteles, atat din GSP cit si de la ancheta comisiei parlamentare, procedura de atribuire a contractelor ptr 2 mai a inceput chiar inainte de aparitia si intrarea in vigoare a HG 478 (22 aprilie). Deci au pornit actiunea pe baze ilegale.
Felicitari TOLO inca o data. Ai tot respectul meu si al altor cativa oameni cu care discut si te apreciaza.
Sa vedem ce “Placinta” facem cu sportul in continuare. Din ce a aparut astazi in alte ziare, iar a dat-o in bara PDL si Guv. Boc.
Imaginea MTS este varza, lumea vorbeste de desfiintarea sa iar sportul se sufoca. Politizarea si PDL-izarea a mers pana aproape de dementa. Doamne ajuta, ca ne asteapta vremuri grele pe toti.
Cu toata stima pentru munca dumneavoastra.
July 16th, 2009 at 9:13 am
Politizarea excesiva a sportului – in acest caz – a avut ca scop devalizarea bugetului MTS! Daca toti se mirau de ce membrii de partid absolut straini de fenomen, au fost investiti cu functii la nivel judetean, au aflat motivul. Se mira romanul de ce un sef de restaurant a devenit conducator in sport. Acum stim de ce. Singura intrebare ramine, cum au reusit unii politicieni sa adune asemenea averi fabuloase. Raspunsul l-a dat D-na ex ministru Ridzi. Cred ca daca la Petrosani s-ar cauta mai atent se vor descoperi lucruri asemanatoare. Mai trist este ca nici cei tineri nu sint mai buni ci din contra, sint parca mai avizi, minati fiind de averile sefilor lor, obtinute prin aceleasi mijloace.
Cel putin presa isi face datoria din cind in cind! Sa vedem reactia DNA!
July 16th, 2009 at 9:14 am
Bravo gsp! Excelenta ancheta, cu un final de exceptie. Celelate ziare cu acoperire nationala ar trebui sa ia exemplu si sa inceapa investigatii si la celelalte ministere. Un indiciu: ministerul agriculturii.
July 16th, 2009 at 9:16 am
F E L I C I T A R I domnule Tolontan si GSP! Ati facut o treaba extraordinara! Iata cum presa se dovedeste mai puternica si mai interesata si mai responsabila civic decat alte “puteri”. Ceea ce ati facut a avut un rezultat – chiar daca a trebuit sa creeeze valva pentru a “deranja” – ceee ce nu e putin lucru. In plus, dezvaluirile si anchetele continua, deci nu s-a ascuns ******* sub pres imediat. Ceea ce va dorim acum, si cred ca sunt in asentimentul si celorlalti citirori e SA CONTINUATI SCOATEREA LA IVEALA A MATRAPAZLACURILOR. Pentru ca numai astfel se va face valva si se vor lua masuri, adica va avea rezultat ceva ce multi observa sau discuta, dar lucrurile raman cum au fost. In acest sens va rugam sa va orientati atentia si spre alte focare de coruptie: PRIMARIILE LOCALE, ARMATA si BISERICA. Va urez succes!
July 16th, 2009 at 9:16 am
catalin. sincer – tu crezi ca “cel mai informat om din Romania”, care citeaza din dosare nu stia de astea. Poti da un raspuns onest?
July 16th, 2009 at 9:19 am
felicitari Cataline..o spune un om sarac si nevoias..eu sper sa o tii tot asa ,sa nu cumva sa te scufunzi si tu in mocirla societatii noastre politice…s`a furat prea mult din aceasta tara bogata…avem liardari in euro pe care nu`i intreaba nimeni de unde au facut atatia bani…
July 16th, 2009 at 9:21 am
Pentru a nu mai fi considerate linsaje mediatice eu as propune sa se infiinteze un fond din care sa fie platite astfel de investigatii care au succes. Eu imi donez jumatate din salariu pentru asta. Cataline, meriti locul lui Ridzi Pittzi cu prisosinta. Nu stiu daca l-ai accepta daca ti-ar fi propus insa cred ca daca societatea nu isi asuma raspunderea si stam pe la colturi si nu luam atitudine se duce tara asta de rapa. Asa ne-am procopsit cu o Placinta!
July 16th, 2009 at 9:23 am
Poate plictisesc dar astept totusi copii dupa facturile prin care au fost decontati banii primiti de presa pentru a face publicitate electorala.
Cit priveste Buscu si Rogozanu, primul are probleme mai mari prin redactie (ii cam pleaca oamenii pe motive de “indicatii pretioase” de la centru)iar al doilea are si el problemele lui cu Basescu in particular.
Insa tu Cataline, ai facut un lucru extraordinar. Asa ca asteptam si nume de membrii de partid, mafioti si interlopi. Multa bafta!
July 16th, 2009 at 9:30 am
Traiesc cu speranta ca justitia (in final !) isi va face treaba si vom vedea un caz finalizat cu ani de inchisoare (nu cu suspendare sau achitare >> a se vedea cazul Dom’Costel/Dolj…care din pacate e mai putin mediatizat acum).Din punctul meu de vedere probe sunt cu duiumul si foarte clare.
Pe de alta parte imi doresc ca toata presa sa participe la alte astfel de dezvaluiri, pentru ca motive se gasesc in viata de zi cu zi suficiente.
Poate ancheta aceasta va reprezenta primul pas in oprirea furtului masiv din banii si terenurile statului.
Spor.
July 16th, 2009 at 9:32 am
Pare intr-adevar ireal ce se intampla, pentru ca “delapidarea” de nici un milion de euro din banii publici nu-i o suma colosala. Unii o folosesc doar sa-si cumpere o masina

Cazurile de sute de milioane de euro din comisoane pt constructii de autostrazi, din sute de km de borduri schimbate semestrial prin bucuresti, de TOATE licitatiile institutiilor de stat cu firmele private in care asociati sunt rudele celor din acest sistem marsav, mii de hectare de teren retrocedate pe mosteniri contrafacute, toate aceste marsavii sunt cu mult mai incredibile… Traim intr-o tara unde daca esti “omul potrivit la locul potrivit”, cel mai bun partener de afaceri e STATUL, DIN BANI PUBLICI! In conditiile in care, prin impozitul forfetar, statul roman e hotarat sa ia si ultima bucata din profitul si asa mizer al celorlalti, care muncesc… care mai au un business curat, bazat pe economie de piata!
Totusi, un ziar de sport reuseste aceasta ancheta, si e lasat s-o faca… Sa fie inceputul???
Uuuuuuuuuuuu, in cazul asta chiar ar trebui sa facem chef
D-le Tolontan, sa speram ca nu e praf in ochi, ca aceasta campanie a d-voastra e doar inceputul campaniilor mass-media a tuturor trusturilor de presa, pentru ca daca e sa strangem toti cureaua, atunci primenirea trebuie sa inceapa de undeva… daca ati urmarit interesul cititorilor si nu altceva atunci MULTUMIM!
July 16th, 2009 at 9:34 am
MI-E SCARBA DE CLASA POLITICA.. MI-E SI MAI MARE SCARBA DE BASESCU – CEA MAI MARE ******* DESI SUNT MEMBRU IN PDL… DUPA RAZBOI MULTI EROI SE ARATA.. ASA SI BASE CICA “DE MULT STIAM CE SE INTAMPLA INCAZUL RIDDZI INSA NU AM VRUT SA MA BAG..” ADIK SPERA SA NU SE AFLE… DACA AS PUTEA I=AS PUNE PE TOTI SA MUNCEASCA PE UN SALARIU DE 10 MIL SI SA SI STEA CU CHIRIE!!! MI=E SCARBA … TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!
July 16th, 2009 at 9:37 am
este cert k se fura in romania k in codru.la celelalte ministere e la fel.ridzi a fost descoperita datorita voua,dar ganditi-va cate paduri s-au retrocedat abuziv,cati km de autostrazi s-au costruit numai pe hartie si multe altele.e jnle mare in tarisoara noasta
July 16th, 2009 at 9:41 am
eu zic ca cel mai bine ar fi ca la alegeri sa terminam cu gasca asta de hoti din pdl si cu iuda de basescu
July 16th, 2009 at 9:41 am
Felicitari.
Si va rog eu frumos, explicati-i lui Mircea Badea ca e penibil cand zice la televizor ca sunteti fanul lui Basescu. Are o gandire de genul, daca nu esti din toate madularele impotriva lui, esti neaparat cu el.
Spuneti-i pe silabe: PE-NI-BIL si lumea s-a prins.
July 16th, 2009 at 9:43 am
repet cele spuse ieri: Domnule Tolontan, nu vi se pare ciudat faptul ca presa nu reactioneaza in cazul Nemirschi la fel de virulent ca in cazul Ritzi? Vreau sa vad aceeasi masura, pt a proba ca avem o presa independenta. De ce nu ocupati si de acest caz? Asa, pentru linistea noastra.
July 16th, 2009 at 9:44 am
Felicitari si la mai mare . Totusi, nu cred ca se va face ceva … this is romania
July 16th, 2009 at 9:50 am
d-le tolontan,
Am urmarit ancheta inca de la inceput si vreau sa va multumesc pt tot efortul depus de d-vostra si ceilalti colaboratori. In sfarsit am vazut in gazetaria romaneasca o mostra de solidaritate cum nu am mai vazut decat intre acei oameni care dansau de bucurie pe strazi in noptile din ‘94. sa stiti ca de atunci am simtit un gol in suflet, de care mi-am dat seama numai azi, mi-a lipsit dorinta de a fi roman. azi chiar sunt mandru… inca nu am murit!
si totusi, am fost sigur ca daca se poate indrepta ceva in Romania, acea scanteie poate veni numai dintr-o directie… SPORTUL!!! pacat ca oamenii de sport nu s-au implicat si nu au luat atitudine la marsaviile care se petrec in Romania, in Romania noastra, dar poate dl. Belu, timid si cu bun simt va fi un deschizator de drumuri si in aceasta directie.
D-le Tolontan, am castigat o lupta, dar nu si razboiul. va rog continuati ancheta si fiti siguri ca in momentul in care o sa aveti dificultati veti simiti ca va sprijiniti pe milioane de romani.
Bafta multa!
July 16th, 2009 at 9:54 am
Nu stiu daca reusesti Catalin sa citesti tot ce scrie aici, dar rugamintea mea este sa fii cu ochii si pe noul ministru, deoarece Focsaniul este un oras mic si se aud multe.Doamna Placinta , a intrat in politica ff recent si a ajuns ff departe. In timpul campaniei , la o intalnire restransa a fost intrebata de ce candideaza , deoarece financiar sta destul de bine. Raspunsul ei a fost acela ca afacerea cu croitoriile care produc in sistem lohn este pe moarte si trebuie sa-si asigure viitorul. A candidat pt a influenta anumite lucruri in favoarea ei si a lui Mustea. Imi pare rau ca cei care lupta impotriva lui Oprisan sant mai josnici decat el….sincer nu cred ca avem vreo sansa, istoria ne arata cine santem si cine vom fi….nimeni…
July 16th, 2009 at 9:55 am
Pe ei, pe ei.. nu-i ierta Tolo.
July 16th, 2009 at 10:02 am
Jos palaria !
1. pentru demascarea politicienilor corupti.V-as ruga s-o luati in ordinea descrescatoare a milioanelor pentru descurajarea rechinilor mari cu gasti si mai mari…Altfel se face doar o reglementare a jafurilor (adica ori sunt foarte mari si nu vor fi dezvaluite, fiind partasi toti factorii de decizie si presa aferenta importanta de pe piata, ori vor fi mici si sacrificati in postura de tapi ispasitori.
2. pentru ascunderea confratilor din presa care din asta traiesc(toate trusturile de presa din Romania injura de zor pe Basescu, EBA si poate din aceasta cauza le iau bani cu nemiluita acolitilor acestuia (ridzi, udrea). Deci , coruptii politicieni ar trebui demascati odata cu uscaturile care nu se pot numi jurnalisti, tocmai pentru curatarea breslei si a reputatiei lor.
July 16th, 2009 at 10:02 am
Aceasta frauda,este una minora!!!
Eu va scriu de peste 5 ani de fraudele care s-au facut si se fac in continuare la SALA DE SPORT “NADIA COMANECI“ ONESTI de 20 DOUAZECI de ani SI SALA NU ESTE GATA SI NICI NU VA FI GATA CAT VA FI PRIMARUL ACTUAL UN PSD-IST PUS NUMAI PE FURT SI CAPATUIALA SI NU-L TRAGE NIMENI LA RASPUNDERE !!! TOTUL PE BANI PUBLICI !!!!
July 16th, 2009 at 10:03 am
Stie cineva daca in afara de Ritzi si-a mai dat vreun subaltern demisia? Ma refer la cei implicati.
July 16th, 2009 at 10:04 am
Un jurnalist care ar putea actiona cu brio si in alte domenii. Un simt extraordinar ,un fler incredibil…bv catalin & echipa
July 16th, 2009 at 10:06 am
Dupa toate astea si dupa toate murdariile care le-ati scos la iveala, ganditi-va la urmatorul lucru..in 20 de ani nici un om politic nu a facut puscarie ptr ca a furat..si ceea ce a facut Ridzi si echipa este caz penal ..Vreti sa vedeti si as putea si sa ma arunc in foc ca si de data asta nu se va lasa cu condamnare..sau cel putin nu a celor care merita si care au gandit toata manevra asta..Ridzi o sa scape ptr ca o sa o faca scapata si o sa bage pe unul care nu e asa important in fata ..o sa pice altcineva in locul ei
In Romania nu o sa vedeti niciodata o ancheta DNA dusa la bun sfarsit cum nu am vazut nici pana acuma daca implica clasa politica
Si aici sunt dovezi sa le vada toata lumea ..si tot o sa ne arunce praf in ochi
Noi deja ne-am saturat de aceasta clasa politica ..clasa de hoti si in curand o sa vedeti cum poporul asta care a indurat atatea isi va lua din nou soarta in maini
July 16th, 2009 at 10:08 am
Domnule Tolontan, pana acum am crezut ca toata aceasta tevatura are la baza un comportament imoral, dar ca este totusi la limita legalitatii. Astazi, daca ce am citit este adevarat, ati reusit sa imi dovediti ca sunt atat de prosti incat nu stiu nici macar sa fure legal. Este absolut incredibil! Nu ne ajunge ca avem o clasa politica corupta (sa nu creada cineva ca in alte partide lucrurile stau altfel) dar mai sunt si incredibil de prosti. Cu combinatia asta ajungem departe! Felicitari si mergeti pana la capat. Fara presiune din partea presei vor incerca sa musamalizeze totul.
July 16th, 2009 at 10:09 am
felicitari
domnule Tolontan v-ati implicat total intr-o problema a sportului care de fapt se propaga in toate domeniile : cheltuirea banului public in interesul politicului si nicidecum a destinatiei data prin buget
Cu o.g. 34/2006 in mana daca va apucati sa cereti date despre toate incredintarile directe din orice domeniu veti descoperi aspecte cel mult la limita legalului (daca au fost atenti cu fisele de date ale achizitiilor cei care le-au intocmit)daca nu o sa importam hartie din toata lumea sa scrieti cate magarii se pot face cu bani publici
Si asta nu spune nimeni ca incredintarea directa este exceptie de cheltuire a banului public calea corecta fiind licitatia cu criteriul oferta cea mai avantajoasa dpv tehnico-economic
July 16th, 2009 at 10:16 am
Nu ne ramane decat o singura alinare,aceea ca Dumnezeu ii va judeca pe acesti oameni. Acolo,ei nu au influenta.
July 16th, 2009 at 10:17 am
FELICITARI!!!!!!!
July 16th, 2009 at 10:17 am
din toata aceasta poveste, se isca totusi o intrebare: unde erau si ce pazeau organele platite de noi sa previna si sa pedepseasca astfel de fapte? nu cumva isi iau babanele salarii degeaba? ministerul de finante si nu numai el are de dat opinei publice niste raspunsuri. daca tot sunteti reprezentantii nostri (multumiri pentru asta!), va rugam sa ii intrebati si pe ei cum sta treaba cu datoria pe care o au fata de societatea romaneasca.pe ei, pe mama lor!!!
July 16th, 2009 at 10:18 am
cenzura nu se respecta nicaieri,
cenzurati ofensele dar nu comentariile
July 16th, 2009 at 10:19 am
Da, mini, asta e solutia, fugitul… Cu mentalitatea asta nu o sa reusim niciodata sa indreptam nimic.
Stai comod la tine pe canapea si vrei ca totul sa se rezolve in jurul tau, cand nici nu cunosti problema.
Stii care este adevarata problema aici?
Majoritatea comentariilor au tenta politica … Parca fiecare ar vrea pe cineva la putere ca sa ia el cioloanul…
Sunt putini carora le pasa cu adevarat.
Dar continuam sa luptam…
July 16th, 2009 at 10:20 am
zuza : nu e doar meritul presei. Am mai spus-o. E si meritul celor din autoritatile statului care-si fac treaba. Poate ca multi dintre ei au fost umiliti si cenzurati pina azi. Poate ca nu au legi la dispozitie, poate ca au fost ingenunchiati politic. Acum, nu mai e cazul. Dosarul devine tot mai clar!
July 16th, 2009 at 10:23 am
nu stiu daca sa ma amuz sau sa ma intristez. nu credeam ca sunt atatia oameni naivi incat sa-si dea seama in ce tara traim,de-abia dupa aceasta ancheta. daca isi inchipuie cineva ca ridzi e cel mai mare mafiot al acestei tari, se inseala amarnic. d-le tolontan, mi-a fost dat sa vad afaceri necurate mult mai mari decat acest caz dar atat timp cat e vorba de un intreg sistem, ne batem cu morile de vant. ar trebui sa se schimbe ceva dar sincer, nu mai indraznesc sa sper asa departe. nu pot spune chiar ca m-am resemnat insa am invatat sa traiesc astfel incat sa-mi pese mai putin. e trist pentru ca ma cred in continuare un patriot, inca mai simt ceva cand aud imnul tarii doar ca in astfel de momente sunt singur cu ideea mea de tara, ma detasez de cine ne conduce. ce-i si mai trist este ca parca a inceput sa-mi para rau ca n-am plecat atunci cand am avut ocazia…
July 16th, 2009 at 10:23 am
cataline, in preziua meciului cu norvegia din oct 2002 de la bucuresti, paraseam romania alegind o tara mult mai sociabila si dornica de afirmare…
intr-un mesaj privat mi-ai urat bafta si ceea ce am facut o fac pt viitorul copiilor mei…
timpurile mi-au demonstrat ca ai avut dreptate…
July 16th, 2009 at 10:26 am
Felicitari din toata inima mea amarata de roman ce-mi castig greu painea.Pdl-ul va plati scump pentru acest scandal,iar daca incearca cineva sa te intimideze,sa ne spui,nici nu-ti inchipui cat suntem de multi si cat de porniti suntem impotriva acestor lipitori odioase.Romanii onesti sunt cu ochii pe pdl.Cataline,ai facut sa se-ntample un miracol,ai reusit sa spargi cercul mafiot al politicii autohtone,ai demonstrat ca se poate,ne-ai redat speranta si ne-ai readus la viata.Iti multumesc din suflet ca m-ai salvat de cumplitul dusman-resemnarea.
July 16th, 2009 at 10:27 am
BRAVO!!!!!!!!!!!!!!!!
bravo presei in general si gsp-ului in special.
d-le tolontan m-ati facut sa citesc din nou ziarul dv dupa dezamagiri continue.
acum sper doar sa spun aceleasi lucru si despre justitie!
si sa citez un om pe care-l pretuiesc ffff mult “ma inclin”
July 16th, 2009 at 10:28 am
savior: uite, noi credem ca justitia isi va face treaba pina la capat. Credem ca si magistratii vor judeca impartial acest caz
un canadian: ma bucur ca esti bine!
July 16th, 2009 at 10:34 am
si asta nu e numai in MTS … in 99% din ministere ! bravo tolo si celorlalti !
tineti-o tot asa ! toti is corupti , avizi dupa bani ! vor din ce in ce mai mult ! rushine ! **** …sa-i manance inchisoarea !**** hai romania !
July 16th, 2009 at 10:39 am
Domnilor si scumpa doamna…mi-i se face pielea de gaina,si am 2 picuri mici in coltul ochilor,cand ma gandesc la dvs. si la toata munca ce ati depus-o.Nu cred ca exista cuvinte sa va multumeasca cineva pt. tot ceea ce faceti.Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va rasplateasca el munca depusa.Keep going!
July 16th, 2009 at 10:39 am
Ma tolontane daca esti asa smecher spune-ne de unde are voiculescu atatia bani…
nu zic ca asta n-a furat, dar prea o tineti asa cand nastase, voiculescu, videanu, berceanu, tariceanu fura inzecit si nu se scrie nimic de ei.
o sa spui ca domeniul tau e sportul si nu te bagi peste restul, ei bine nici aici nu sport. asa ca daca tot vrei sa faci o treaba si nu e doar un ordin scrie de voiculescu.
July 16th, 2009 at 10:39 am
d-le tolontan, dupa cum spuneam, nu e vorba de un singur caz ci de un intreg sistem. credeti ca daca se va face dreptate in acest caz s-a terminat totul? nicidecum, e praf in ochi. un exemplu ca legea se respecta. dar legea trebuie respectata tot timpul. sa nu uitam ca magistratii isi decid lefurile si pensiile dupa cum vor, nu e nimeni mai presus de ei si de cei ce ne conduc, deci hotarasc in asa fel incat sa impace si capra si varza. poate ca ne vom mai “auzi” vreodata si-atunci imi veti da dreptate. din punctul meu de vedere ar trebui ca tot ce s-a intamplat dupa cel de-al doilea razboi mondial sa se stearga cu buretele si s-o luam de la capat. nu rezolvam nimic daca ne uitam continuu in trecut. insa la fel de bine, odata uitat trecutul trebuie sa ne schimbam total daca mai vrem ceva de la aceasta tara. din pacate, dupa cum spuneam, mi-e teama sa mai cred in schimbari in bine.
July 16th, 2009 at 10:40 am
JasonX : noi am crezut de la inceput ca se va face ceva. Acum sintem siguri ca se va face!
July 16th, 2009 at 10:40 am
Marele Baseby, ce face acum marel Baseby, cand totul se darama si, incet, incet iese la iveala toata constructia ? De la “un caz minor” a trecut la “complicitatea presei cu oamenii politici”, a incercat sa duca subiectul in derizoriu si s-o victimizeze pe Ridzi, si-a “extras” fiica din murdarie (crede el…). Acum ce-o sa mai zica ? Inainte de 89 un scandal de genul acesta se numea, cred, inalta tradare, subminarea economiei nationale…si ajungeau direct in fata plutonului de executie, daca este asa cum spui tu. Chiar nu am prea multe de comentat, sunt mut si foarte, foarte mahnit.
July 16th, 2009 at 10:41 am
TOLONTAN
July 16th, 2009 at 10:43 am
poate k ar trebui k toate ziarele importante din tara asta sa ia acest exemplu si sa faca astfel de campanii, numai asa romania se poate schimba, bv tolo, bv gsp, sa o tineti tot asa si sper k astfel de campanii vor continua, numai asa putem spera la o tara mai putin corupta
July 16th, 2009 at 10:47 am
Nu va opriti.Astfel de afaceri mai sunt in tara.Din cauza asta un pensionar cu 6 ani facultate 40 ani de munca are o pensie din care abia poate trai, si inca suntem la inceput de criza[scunpiri].
July 16th, 2009 at 10:47 am
Ca românu nu-i niciunu, fură toţi nu spune unu! Bine, adevăru e că unii fură mai mult decât alţii şi, uneori, chiar pe faţă.
July 16th, 2009 at 10:53 am
bravo tolontane!!
sanatate!
July 16th, 2009 at 11:01 am
Felicitari pt perseverenta si credinta in anumite valori precum adevarul si urmarirea principiilor democratiei si drepturilor.Dar..atentie! Manipularea si tentaculele caracatitei vor dovedi ca aceasta manevra de demascare a unei fraude la nivel politic si financiar din interiorul Guvernului Romaniei este o picatura in ocean.
Sa fim de acord ca daca aceasta filiera a cazut in plasa…cate alte zeci sau sute de alte filiere la nivel mult mai inalt au scapat?
Dar sa fim pozitivi si sa speram ca este o piatra de temelie in lupta de demascare a mafiei din Romania. Desteapta-te romane!
July 16th, 2009 at 11:04 am
Domnule Tolontan, sincer nu am avut incredere in buna dvs credinta atunci cand l-ati atacat pe Becali. Vad ca trebuie sa imi cer scuze si sa apreciez faptul ca totusi nu cedati ****
Ceea ce au facut oamenii la Boc punand o persoana care chiar nu are nici o legatura cu sportul se numeste subminarea economiei nationale si jaf pe fata.
Vorba unui alt ziarist. Cica dom’le, daca s-a infiintat un minister al tineretului, atunci trebuie infiintat un minister al varstei a doua si mai ales un minister al pensionarilor.
Cu stima.
July 16th, 2009 at 11:11 am
Cand ii asculti,(Basescu, PDL) sunt ingeri, cand le vezi faptele sunt cei mai mari hoti din tara, poate votantii nu vor mai avea orbul gainilor.
July 16th, 2009 at 11:11 am
BOGDAN: nu va cereti scuze. Sintem obisnuiti sa traim sub suspiciune. Dar va rog ceva. Dupa acest caz, atunci cind cititi intr-un ziar ceva dati credit ziaristului macar in prima instanta. Continuati sa ginditi cu creierul dvs, dar credeti ca omul acela isi face cinstit meseria si ca stie s-o faca
July 16th, 2009 at 11:12 am
BRAVO CATALINE, TIE SI ECHIPEI TALE !!! SPER SA NU TE PLICTISESTI, IN URMATORII 20-30 DE ANI , AI DE LUCRU TOATA VIATA LA CAT AU FURAT ASTIA DIN ‘90 INCOACE !! AR FI DE ,,UMBLAT” IN MINISTERE PRECUM: TOATE !!INCA O DATA FELICITARI !!
July 16th, 2009 at 11:14 am
de ce nu sunt inca arestati?
e clar ca au incercat sa induca in eroare anchetatorii?
doar ca e cheliosul care ii protejeaza?
daca justitia e independenta ar trebui sa fie arestai
July 16th, 2009 at 11:17 am
Cand lucrezi in presa sportiva este normal sa-ti pese de functionarea MTS. Iar cand sportivii nu au rezultate, se naste intrebarea “de ce?”. Cum sa se reflecte bugetul alocat sportului in buna functionare a acestuia si implicit in performanta sportiva, cand cei care sunt raspunzatori cu dozarea/ administrarea acestuia actioneaza intru totul pentru propriile interese?
Personal am impresia ca MTS este de mult in vizorul echipei GSp, iar faptul ca abia acum a putut fi demascata clica de acolo, denota o foarte buna functionare a moristii. Sau poate doar o scapare a tinerei inculpate, inca insuficient pregatita… Mai mult, teoria “primei abateri” nu sta in picioare, intrucat e greu de gasit acea persoana care sa creada ca Ritzi a inventat furtul calificat la minister. Ea a gasit acolo o “echipa” deja formata. Va dati seama ce mizerii sunt de gasit prin alte ministere?
Felicitarile pentru anchetatorii GSp vin din partea noastra, inevitabil. Dar ele trebuie sa vina mai ales prin prisma masurilor de la DNA si de la Judecatorie.
Altfel…
July 16th, 2009 at 11:20 am
Cataline, vreau sa zic si eu asa, daca imi dai”voie”.
Unii dintre cei care posteaza articolul de presa scris de buscu, cred ca basescu e la originea demascarii in cazul Ridzi, adica el curatza Romania de coruptie!
Se explica de ce domnia sa, mai are 35% in sondaje,sunt atatia care-l cred ,care inca nu s-au lamurit cum stau lucrurile in cel priveste pe presedinte, daca era dupa tacerea lui, cazul asta “minor”, era ingropat de mult.
July 16th, 2009 at 11:46 am
Foarte buna ancheta, dar totusi sa facem niste observatii aici.
(1) Acest gen de furt NU este fara precedent. Ba din contra, avem toate motivele sa credem ca guvernarile PSD/PNL au furat banul public la scara mult mai mare, uneori de sute de milioane euro. Dar cine poate sa explice averile unor Nastase/Hrebenciuc/Tariceanu/Voiculescu etc?
(2) Trebuie sa constatam ca desi T. Basescu si PDL sunt efectiv crucificati pentru povestea Ridzi, au dat dovada de o deschidere, cooperare, lipsa de ingerinta in justie care intr-adevar SUNT FARA PRECEDENT in Romania. Acest lucru se uita. Celelalte partide, FARA EXCEPTIE, au facut intotdeauna zid in fata coruptilor lor, au cumparat si controlat mass-media, au intervenit in justitie.
Cred ca defapt asta este marele succes al investigatiei GSP. Ati dovedit ca se poate si la noi ca presa sa aibe dinti in sensul bun al cuvantului, nu al manipularii si calomniei abjecte cu care suntem obisnuiti de ani de zile. Pentru asta va felicit.
July 16th, 2009 at 11:59 am
e clar acum,,, amanarea demisiei nu a avut alt scop decat patetica incercare de a sterge urmele ….de aceea a si amanat aducerea actelor la comisie…inutil insa..efortul ei s-a dovedit zadarnic..parca era un copil prins in debara ca sparsese borcanul cu dulceata,se incuie inauntru, si in infantilismul ei credea ca poate sa lipeasca cioburile la loc si culmea sa mai si sigileze borcanul.
p.s.domnule tolontan daca macar o zecime din ziaristi ar fi ca dumneavoastra atunci romania ar mai avea o sansa….
July 16th, 2009 at 12:09 pm
Cataline,
Sa speram ca demersurile voastre vor impune un precedent… condamnarea (chiar si cu suspendare) unui demnitar pentru deturnare si delapidare. Mai zice cineva aici ca trageti intr-o musca cu tunul…nu-l contrazic dar precedentul creat poate fi buturuga mica…
July 16th, 2009 at 12:13 pm
bravo tolo si echipei tale.
sa nu va opriti din investigatii pana nu ajung la puscarie vinovatii.
inca o data respect
July 16th, 2009 at 12:16 pm
Daca banii au fost folositi in scopul cumpararii de publicitate atat pentru ridzi cat si pentu eba, iar acei bani se vor intoarce la stat ar trebui cu efect retroactiv ca si campania “ebei” sa fie declarata nelegala, nu?
July 16th, 2009 at 12:19 pm
Iar de banii recuperati, vrem sa se ridice terenuri si baze sportive pentru copii (basket, fotbal, tenis)! Caci tara duce o lipsa imensa; mai toate maidanurile asfaltate au fost transformate in benzinarii. Putine in baze sportive, iar acelea fiind construite de firme particulare, ce solicitau bani la intrare. Decat sa vedem cum banii publici de la Tineret sunt investiti in tot felul de concerte, practic inutile, mai bine am construi de ei cateva terenuri in orasele mici ale tarii, resedinte de judet. In Turnu-Severin, spre exemplu, sunt doar doua cosuri de basket in intreg orasul, in curtea a doua licee. Oras putin peste 100.000 de locuitori. Copiii joaca basket de fiecare data cu teama. Mereu incearca sa nu loveasca prea tare panoul putrezit cu mingea, gata sa le cada in cap. Deja s-au intamplat numeroase cazuri de genul pana acum, copii de 14 ani au murit in curtea scolii, cu panoul sau portile de fotbal prabusite peste ei… SI NIMIC!! NIMIC!! ABSOLUT NICI UN FEL DE MASURA LUATA DE MINISTER!! Nu am putut sa ne gandim sa facem ceva util pentru copii pe plan sportiv, cu banii adunati din impozite, amenzi, dar s-au consumat pe cerneala si cartonul afiselor domnisoarei EBA sau pe playback-ul Andreei Balan.
Domnul Octavian Belu avea dreptate: “Ministerul Sportului mai important decat Ministerul Tineretului.”.
July 16th, 2009 at 12:24 pm
Pai cred si eu ca justitia se va pronunta corect in cazul asta pentru ca e cel mai mare scandal din ultimii 5 ani…
Era de asteptat sa inceapa sa modifice actele…alt motiv real pentru care nu a prezentat la timp documentele comisiei parlamentare nu exista.
Eu nu pricep cum pot trai cu ei insisi…cum se culca seara, cum se trezesc dimineata.
Sper sa se vorbeasca mai mult de faptul ca banii s-au dus in campania lui EBA…lucru evident, dar probabil greu de demonstrat…pana si jupanul a recunoscut…cred ca involuntar…probabil i s-au distrus neuronii de la cat alcool a bagat in el.
Acest scandal e posibil sa ii provoace lui Base pierderea alegerilor…deci practic o mana de jurnalisti l-au infrant pe dictator…felicitari.
July 16th, 2009 at 12:25 pm
tolo ai grija ca au cam inceput”colegii”,cu ghilimelele de rigoare,sa faca pe “*******”……….MIRCEA BADEA e unul dintre oamenii care,cum ai inceput sa mentionezi numele lui VOICULESCU,a inceput sa-si dea ARAMA ***** pe fata!!!!!!!!!!!!!!!!
NU TE OPRI!!!!!!!!!!SUNTEM ALATURI DE TINE!!!!!!!!!!
July 16th, 2009 at 12:28 pm
Tatal unei candidate declara ca stie dealul inca din 29 mai; GSP a publicat ancheta la mijlocul lui iunie; avem deja decizia CNA si a Comisiei parlamentare; a fost sesizat Parchetul care ancheteaza de zor.
Intrebare: De ce nu a inceput inca urmarirea penala?
Raspuns posibil: se incearca acum taierea tentaculelor + cauterizarea urmelor caracatitei din MTS + a tuturor participantilor la deal catre campania electorala la europarlamentare; numai asta poate sa insemne refacerea actelor noaptea prin MTS; deasemenea, pe televiziuni se ventileaza ideea cum ca daca Ridzi ar fi dat vina de la inceput pe directorasi si si-ar fi dat demisia, inclusiv dumneaei ar fi fost absolvita si scapa; ea poate scapa si acum de urmarirea penala, vina cazand numai pe ‘little people’, dar au ramas direle murdare catre campania de europarlamentare!!
Concluzia mea: daca unul singur dintre anchetatori isi face treaba numai conform propriei constiinte, va actiona principiul dominoului si toti participantii la aceste contracte vor merge in fata judecatorului, cum e normal; cu cat se intarzie insa declansarea urmaririi penale, cu atat mai mult noi putem suspecta ca a pornit fabrica de musama (din 29 mai!).
July 16th, 2009 at 12:28 pm
@121
;(
Sunt de acord pana la un punct, cu asta NU sunt de acord cu tine:
“(2) Trebuie sa constatam ca desi T. Basescu si PDL sunt efectiv crucificati pentru povestea Ridzi, au dat dovada de o deschidere, cooperare, lipsa de ingerinta in justie care intr-adevar SUNT FARA PRECEDENT in Romania. Acest lucru se uita. Celelalte partide, FARA EXCEPTIE, au facut intotdeauna zid in fata coruptilor lor, au cumparat si controlat mass-media, au intervenit in justitie.”
…………………………………………………..
CATEVA PRECIZARI trebuie spuse.
- Nu L-a crucificat nimeni pe T.B., Pd-lul in fiecare zi da acelasi recital in cotradictie cu realitatea din Romania Reala.
-n-au dat dovada de deschidere, au blocat tot ce se putea bloca
- n-au vrut sa coopereze absolut de loc, au distrus documente, Monica a venit la comise cu mare intarziere, fara documente, se poate scrie un roman horor pe tema audierii in aceasta comise.
- pdl, a facut zid, da’ zid,gros, saraca, chiar credea ca de zidul ala nu va trece nimeni.
Si…da, coruptia nu a inceput de la ridzi, din pacate nu se va sfarsi odata cu debarcarea ei, DAR, e un inceput bun care nu trebuie intrerupt, trebuie continuat, ALTFEL iar ne napadesc buruienile.
July 16th, 2009 at 12:29 pm
eu zic sa nu mai platim taxe pana cade sistemul!!!
July 16th, 2009 at 12:34 pm
Alex. Puiu: aceasta echipa e echipa adusa de ridzi in minister
July 16th, 2009 at 12:35 pm
ce-i cu luce?
July 16th, 2009 at 12:40 pm
Eu nu pricep un lucru: de unde ideea ca aceste dezvaluiri vor provoca un soc in pdl, in sensul ca “Partidul remarcase de ceva vreme că “Monica Ridzi este avidă de imagine”. Adica partidul nu stia cu cine are de-a face? Facuse partidul cumva aceeasi greseala ca Ridzi, care avusese incredere in toti subalternii si fusese “inselata” de acestia? Vi se pare ca este un partid de naivi? Dle Tolontan, nu-i ajutati sa arunce intreaga responsabilitate pe Ridzi si inca 20 ca ea. Ca si cum Ridzi isi organizase PROPRIA retea de infractori pentru PROPRIA imagine si atat! Ati castigat increderea cititorilor prin aceasta ancheta, n-o minimalizati singur!
July 16th, 2009 at 12:42 pm
Si noi care credeam in 2004 ca am scapat de dracul.
Iata peste cine am dat.
July 16th, 2009 at 12:54 pm
De doua ori mai venali, de doua ori mai penali si de 22 de ori mai agresivi fata de jurnalisti si de principiile statului de drept. Cum curios cum va reactiona presedintele Basescu la aceste noi dovezi. Pana acum n-a facut referire la Catalin Tolontan…
***
July 16th, 2009 at 1:05 pm
Pariu ca iar o sa-i vedem la TV pe Mateutz si Ponta plangandu-se de “justitzia romana” si chestii de genu’… “e incredibil dom’le ce se intampla in Romania”? Pe pariu ca asa va fi?…
July 16th, 2009 at 1:17 pm
@fan barca: va amintiti de Afacerea Watergate? Au fost doi ziaristi si The Washington Post.
July 16th, 2009 at 1:25 pm
@maria, 129
Imi pare rau, dvs. negati evidenta.
(1) Ridzi si T. Basescu au tinut zi de zi televiziunile si presa in priza, desi e indoielnic ca T. Basescu a avut o ingerinta directa in aceasta afacere, cu exceptia faptului ca probabil a cerut demisia respectivei.
(2) Jurnalistii AU AVUT access la multe documente, pe care dealtfel si-au bazat investigatia. Nu zice nimeni ca nu au fost nereguli, dar totusi e departe de zidul opac prezentat de administratiile Vacaroiu/Nastase/Tariceanu. Imi amintesc multiple cazuri in care nici un document nu era pus la dispozitia presei. Cred ca d-nul Tolontan poate sa confirme.
(3) Ministrul SI-A DAT demisia, partidul dumneaei si-a dorit asta, presedintele a infierat public chestiunea. Comparati va rog cu administratiile Vacaroiu/Nastase, in care asa ceva era de negandit. Sau mai recent, comparati cu cazul Remes, in care ministrul si-a dat demisia dar d-nul Tariceanu ne-a ocarat, pe noi si pe presa, pentru acest lucru. Un progres evident!
(4) Toata treaba s-a consumat foarte repede. Va reamintesc ca din 2 mai si pana acum au trecut mai putin de 3 luni, iar scandalul in sine, pana la demisie, a durat cateva saptamani. Foarte putin, considerand marile dosare de coruptie de mii de pagini si daune de ordinul milioanelor de euro cu care se joaca tenis intre ICCJ, Parlament si CCR de ani de zile.
(5) Dvs. spuneti ca PDL a facut “zid” in jurul d-nei Ridzi. Dvs. negati evidenta. Pe de o parte, mai multi membri ai acestui partid au adoptat o pozitie contrara d-nei Ridzi foarte repede. Apoi, pe fond, partidul NU A INCERCAT musamalizarea chestiunii sau blocarea ei in Parlament. Tin sa va reamintesc ca PDL A VOTAT constituirea comisiei de ancheta. Puteau, in stil PSD, sa faca un troc. Nu au facut-o, ceea ce este un progres. Au anuntat de la bun inceput ca vor aviza orice urmarire penala si vor suspenda ministrul cu pricina. Enorma diferenta comparativ cu solidaritatea PSD-ului fata de coruptii lor, care a mers pana la prezentarea in bloc la parchet. Sau a PNL-ului, care voteaza impotriva urmaririi penale in comisii si lipseste in plen, dupa care se plange de DNA si justitia televizata. E totusi o atitudine substantial diferita.
Departe de mine sa constat ca PDL a actionat ireprosabil aici. Dar este evident – si rezultatul o arata – ca avem un progres enorm fata de guvernarile PNL/PSD, in care o astfel de ancheta a presei cu un astfel de rezultat (demisia unui ministru) au fost imposibile.
In conditiile in care avem necinste distribuita in toate partidele (sigur, neuniform), ma bucura ca presa sa poata contribui la curatirea guvernarii, prin profesionalism.
July 16th, 2009 at 1:26 pm
Asta e ca si in cazul “Penescu”.
Pestii mari nu patesc niciodata nimic (Nastase, Tariceanu, Taracila…)
Sa ne bucuram de un inceput…
July 16th, 2009 at 1:31 pm
@sym: fara exceptie este aceasta banda care se reuneste sub sigla PD-L, care deturneaza BANI PUBLICI IN INTERESUL ELECTORAL al unui ministru si foarte probabil al unui membru al familiei presedintelui tarii.
Daca am reusi sa intelem toti ca asta este problema si cat de diferita este fata de faptul ca, de exemplu Gigi arunca cu bani (ai lui) si Nastase cumpara opere de arta si case (tot cu banii lui), ar fi foarte bine.
Sigur ca se poate cerceta si provenienta unor averi, dar subiectul acestei investigatii jurnalistice a fost altul.
Stiti ce? mie mi se pare nemaipomenit pentru tara noastra ca este un jurnalist (cu toata echipa lui) dispus sa se arunce in lupta, m-am bucurat ca a intrebat altcineva in locul meu si al dvs acest guvern cum cheltuie banul public.
Dar, a vnit cu siguranta momentul sa schimbam ceva, poate mentalitatea noastra de slugi, poate pe a lor de baroni … sigur vom putea s-o facem. Car despre cooperarea de care vorbiti, din partea presedintelui si a celor pe care-i mai numiti, pur si simplu ma faceti sa rad sau sa cred ca nu ati urmarit ce s-a intamplat!
July 16th, 2009 at 1:32 pm
blind: ce vremuri traim
Dupa ce s-a auzit “Lasati Comisia de Ancheta Parlamentara in pace!”, acum auzim “Lasati DNA si justitia sa lucreze”!
sabina: sint socati pt k nu stiu ce sa faca nu pt k unii n-ar fi stiut
July 16th, 2009 at 1:37 pm
vrem banii inapoi !
July 16th, 2009 at 1:38 pm
…la 20 de persoane trecem la constituire de grup infractional si adio pedepse cu suspendare.
Si da Bogdan, vreau sa plec din tara asta pentru ca fetita mea sa creasca intr-un mediu normal. Sa nu-mi fie frica sa o duc la un spital, daca ai copii intelegi ce spun.
July 16th, 2009 at 1:44 pm
Si cum arata aceste acte? Voi sa le vaz! In rest sunt vorbe crunte. Voi sa vaz scrisorica. Pe surse stim cum este. Cum zice maestrul Sergiu Andon: Va rog sa-mi aratati un document care sa-mi demonstreze acest lucru.
July 16th, 2009 at 1:46 pm
@Andrei, comment 89: eu cred ca nu este vorba de faptul ca “sunt atat de prosti incat nu stiu nici macar sa fure legal”, ci ca pur si simplu nu mai suntem bagati in seama de conducatorii nostri, ne ignora ca popor (mase, natiune, cum vreti sa-i mai ziceti), cu alte cuvinte si mai popular, ii doare pe toti in cot de oamenii din tata asta.
July 16th, 2009 at 1:49 pm
PussyCat : o sa vina
July 16th, 2009 at 1:51 pm
mini : exact!
popescu aurel: pai actele falsificate le-ati tot vazut. Si comisiei i-au fost aduse acte false. Mizeaza pe sursele noastre! Sint multe informatii pe care le conectam, in nici un caz dintr-o singura directie.
July 16th, 2009 at 1:55 pm
sym: asa e, actele au venit de la mts. Si e adevarat ca au fost oameni de buna credinta din PD-L, inclusiv in comisie.
Dar PD-L isi da testul acum, cind vede cum oameni importanti din partid fac parte dintr-un grup care a parazitat MTS si a sifonat banul public. E bine ca cititorii gsp au un avans de informatie
dar PD-L poate afla intrebindu-i pe cei din partid, pentru ca oricum unii au inceput sa vorbeasca!Practic, acolo e o organigrama de partid devenita organigrama de minister si organigrama de grup infractional
July 16th, 2009 at 2:00 pm
saptamana trecuta parca, n-ai fost de acord cu afirmatia mea ca vi se datoreaza…
unde mai vedeam pana acum reactii de genul “lasati justitia sa lucreze, lasati…”. niciunde in tara romaneasca. asadar, vi se datoreaza. noi, romanii, dispunem de un imens potential de incredere. n-am avut unde s-o investim, pana acum
July 16th, 2009 at 2:02 pm
[...] Intai am fost pe blogul lui Tolontan, unde am citit cum se continua cazul Ridzi si cum apar informatii despre o mica mafie PD-L (n-as fi crezut asa ceva) care se ocupa cu furtul organizat al banilor publici. Recomand deci: De 2 X ori mai venali [...]
July 16th, 2009 at 2:10 pm
Felicitări, dragi jurnalişti de la Gazeta sporturilor! Se pare că adevăratul jurnalism nu a dispărut, ca şi adevăraţii jurnalişti, de altfel. Să nu vă lăsaţi cumpăraţi de aceşti venali/penali care au spulberat/nimicit orice speranţă a românilor în clasa politică şi, în consecinţă, într-o viaţă mai bună. Toţi aceşti 20 de ani au fost oportunitatea pe care şi-au creat-o aceşti mafioţi, prelungire a Securităţii ceauşiste, care ne-au transformat într-o adunătură de oameni/****** care trăiesc la limita subvieţuirii. Ne-am săturat de statul mafiotizat prin structurile de aceeaşi sorginte înfipte în fruntea bucatelor, indiferent de culoarea politică. Din păcate, deşi generalizările nu sînt agreate de nimeni, ba chiar sînt nerecomandabile, în ţara în care orice este posibil, numai binele nu, politicienii români sînt o apă şi un pămînt, fiindcă excepţiile din rîndul lor nu fac decît să întărească această regulă.
Vă iubim pentru onestitatea voastră şi pentru profesionalismul pe care l-aţi dovedit prin ancheta/anchetele voastre. Să vă ajute Dumnezeu!
July 16th, 2009 at 2:13 pm
Scurta incursiune in drept penal (nu am cunostinte exacte, accept criticile si corectiile de rigoare).
1. Abuz in serviciu
2. Santaj (palmasii vor sustine ca au fost obligati…iar procuroorii vor dori sa-si “betoneze” rechizitoriul)
3. Fals si uz de fals
4. Fals in acte publice
5. Prejudiciu de peste 2 miliarde lei vechi (circumstanta agravanta, vorbim daca nu ma insel de un maxim de 10 ani minim nu stiu…)
6. Constituire grup infractional
7. Cele de mai sus in forma continuanta
Daca avem un jurist printre “comentatori” chiar as fi curios sa vad o insiruire exacta pentru a o putea compara cu rechizitoriul intocmit de procuratura.
Baieti si fete din MTS, nu va speriati, exista sectii de “protejati” in fiecare institutie de reeducare. Va recomand Rahova pentru o atmosfera linistita
July 16th, 2009 at 2:16 pm
Oare nu ar trebui sa isi dea demisia cei care (nu sau nume) au ajuns la Bruxelles mari parlamentari dupa o campanie platita din banii publici? Sau sa fie chiar urmariti de DNA?
July 16th, 2009 at 2:24 pm
Replica sau concluzie,
Daca premierul sau presedintele ar fi facut o declaratie, nu conteaza ce ar fi zis, sa fi zis ceva, referitor la acest caz ridzi, astazi situatia coanei ministru ar fi fost alta , muuuuuult mai buna pentru ea personal.
Sau poate ma insel,au sperat sa treaca furtuna, si daca au vazut ca nu trece, ci vine chiar tzunami, au reactionat.
Au mai demisionat prin demitere multi alti ministri, nume grele, oameni de altfel competenti,fara atata tam-tam, in cazul lor presedinele a intervenit promp la fiecare demitere/demisie si daca ar fi fost pe luna tot declara ceva.
De data asta a fiert o tara intreaga, ca in final sa se foloseasca de argumetele presei pentru a acuza, unii spun pentru a se acuza, ma rog, treaba lui!
Daca la acuzatori un deget arata spre…cineva, celelalte patru arata spre el, e chestia aia cu: vezi paiul din ochiul altuia dar nu vezi barna din ochiul tau!
Pentru mine este clar, TB pe care l-am votat eu si copii mei, a pierdut,si a pierdut pentru ca a dovedit ca nu este presedintele romanilor, este pentru partidul sau, PD-l care m-a dezamagit muuult prin noua generatie de membrii gen Hoara, voinescu,Boureanu,ridzi, si sunt multi ca ei, de fapt tot partidul, noua nu ne place mitocania, aroganta, nu dau bine la TV, numai in cercurile in care se invart domniile lor,sa fi mitocan cu contribuabilul nu prea merge.
Nimeni care este la putere nu trebuie sa se lupte cu poporul , ci pentru popor, slogan cu care TB a aburit o gramada de oamenii de buna credintza.
Daca sistemul nu functioneaza cum ar trebui, oamenii din el nu au nici o EXPLICATIE DE DAT, nu avem nevoie de nici un raspuns, ci de fapte, si bune.
Totii politicienii zic,lasati-ma sa va raspund, sau nu v-am raspuns.
Nu de raspunsuri (care mai de care mai arogante)avem nevoie, ci de fapte, de solutzii, de implicareA VOASTRA in treburile tarii.
Ora de dirigentie s-a incheiat pe ziua de azi, daca ati retzinut ceva avezti un plus!
Multzumesc echipei GSP si adminului ca ne-am putut face auziti acolo unde trebuie, PE VOI dragi POLITICIENII VA AUZIM ZI DE ZI, A sosit vremea sa mai ascultati si voi glasul acestui neam.
FELICITARI !
July 16th, 2009 at 2:26 pm
Incep sa cred ca singura diferenta intre PD-L-isti si PSD-isti e ca PD-L-istii au mai mult tupeu cand fura
Oare ce pacate avem , noi romanii , sa patimim cu astfel de politicieni la conducerea tarii?
Oricum, Basescu mi se pare , de departe, cel mai ipocrit politician roman.Cum a incercat el sa-si scoata fiica din toata schema , cand si ea a beneficiat de cei bani irositi de Ridzi.
Eu sunt din Petrosani si pot sa va spun ca aici Elena Basescu a fost foarte promovata, aici fiind o zona controlata de Monica Ridzi si de sotul ei primarul orasului.A venit de mai multe ori Elena Basescu in oras, s-au facut concerte pentru ea (probabil tot pe bani publici), strazile au fost umplute cu tineri (pdl-isti)imbracati cu tricouri cu EBA , care imparteau pliante cu EBA, masini mergeau toata ziua pe strazi claxonand si facandu-i reclama prin portavoce etc..
Se pare ca Basescu isi sacrifica cu usurinta orice om cand incearca sa-si salveze imaginea,chiar nu credeam c-o va sacrifica pe Ridzi tinand cont de cate a facut Monica pentru EBA
July 16th, 2009 at 2:27 pm
felicitari , bravo catalin tolontan si toata echipa bravo voua dupa 20 de ani de frustrari si jafuri in sfarsit prin profesionalismul unor jurnalisti care nu sau lasat manipulati avem rezultate bravo voua si tuturor celor implicati , sa plateasca acuma sa vedem cum isi va face justitia treaba , sper ca bine voi sinteti cativa… noi sintem un popor intreg la un moment dat ne vom prinde nu ne puteti prosti pe toti , bravo gsp , bravo jurnalistilor in sfarsit simt ca se misca ceva in tara asta inca odata !!FELICITARI GSP!!
July 16th, 2009 at 2:31 pm
Domnule Tolontan, spuneti ca s-au gasit banii in conturi. In conturile cui?
Doamne, am atatea treburi azi si le cam las balta…Voi citi si articolele lui Buscu si Rogozanu
July 16th, 2009 at 2:39 pm
@C. Tolontan – va multumesc pentru confirmare!
@cristina, 140 – dvs. nu aveti motive pentru a blama PDL-ul in bloc, in cazul acesta este evident ca sunt diverse factiuni, si e si mai evident ca unele sunt infractionale si unele nu, iar cel mai important lucru este ca nu exista o solidaritate de partid cu cele infractionale, cum s-a intamplat practic uniform in PSD, PNL, UDMR, PC sau PRM.
Avem altceva, un partid in care parti din el sunt de buna credinta, ceea ce ajuta enorm. Ca rezultat, acest caz este adus la lumina zilei.
Dvs. faceti o distinctie – in opinia mea – inexistenta intre “banii lor” (ai politicienilor corupti) si “banii publici”. In conditiile in care personajele in cauza nu pot justifica din salariu sau venituri transparente (si impozitate) averea lor, banii lor SUNT banii nostri, numai ca a lipsit o investigatie ca cea de fata si orice cooperare din partea politicului la putere pentru a releva mecanismul furtului.
Nu pot sa nu constat ca, netrivializand deloc meritul presei aici, totusi politicul (PDL + T. Basescu) a fost PERMEABIL la aceasta investigatie GSP. Lucrurile s-au petrecut destul de similar cu scandalul recent din Anglia, de exemplu. Nici acolo politicul nu a fost atat de dragut si deschis din prima, dar a fost PERMEABIL. Ca asa este in lumea civilizata. Este o premiera pentru noi romanii, cel putin eu ma obisnuisem cu “cainii latra, ursul trece” din guvernarile PSD/PNL ca fiind modus operandi.
July 16th, 2009 at 2:42 pm
Inceputul-sfarsitului,
a inceput preum rostogolirea bulgarului de zapada,daca se va merge mai departe vom avea de castigat noi cei multi,dar ma indoiesc,vor face in asa fel incat sa gaseasca un tap ispasitor precum cel cu FNI.Spun acest lucru deoarece in toate partidele s-au facut furturi de toate felurile,stiu unii de altii unde se pot ataca intre ei.Singurul care plateste acum este Basescu.Cine-l mai voteaza?Nici-un
om cu minte intrega nu si va da votul pentru niunul din cei aflati in primele randuri.Oricum sperante sunt,dar nu de la oamenii politici actuali.Va multumesc,sper sa continuati tot asa.
July 16th, 2009 at 2:52 pm
Rusine ca am ajuns in momentele astea , cand voi jurnalistii ati ajuns sa faceti anchete , felicitari comisare Tolontan , dar inca o data mi-e rusine si mi-e mila in primul rand de soarta noastra si de cine ne guverneaza
July 16th, 2009 at 2:58 pm
acum asteapta-te la o groaza de acuze din partea PDL-ului ca vrei sa-i discreditezi si ca tii cu vreun alt partid.
July 16th, 2009 at 3:01 pm
Sper ca lucrurile sa nu se opreasca aici. Adica la Ministerul Tineretului. Alte destinatii “atractive” ar putea fi Ministerul turismului si cel al comunicatiilor. La cel din urma dl. Sandu e pe cale sa dea 10 mil. euro pe o chestie inutila. Si mai sunt si primariile ocupate de pedisti.
Felicitari d-le Tolontan.
July 16th, 2009 at 3:21 pm
Felicitari.Tot inainte pe ei.
July 16th, 2009 at 3:33 pm
NU INTELEG DE CE NU S-A PUS SI SECHESTRU PE TOT MINISTERUL, avand in vedere incercarile sigure de a musamaliza cazul si refeacerea hartiilor ministerului, nu inteleg de ce nu s-a pus lacatul pe cabinetele vizate sau chiar al ministerului pana la parcurgerea tuturor probelor in cauza, cine stie, poate aflam asa si noi de alte pozne buclucase ale clanului Basescu Boc et company?
July 16th, 2009 at 3:41 pm
Bravo Tolo!
July 16th, 2009 at 3:42 pm
Ma bucur ca ati reusit sa incepeti un astfel de demers. Ma bucur enorm ca l-ati continuat cu hotarare pana astazi. Sper ca veti duce lupta (nu e cuvant mare) pana la capat si nu veti ceda nici in fata biciului si nici a zaharelului.
Iar tie Catalin, nu pot decat, sa-ti aduc aminte uriasul compliment pe care ti l-a facut – mai demult – D. Dragomir, care vorbea despre ‘rautatea sufletului tau’.
EL! Superb trebuie sa te mai fi simtit…
July 16th, 2009 at 3:43 pm
@sym 158: sigur ca fac o distinctie intre bani, atata timp cat nu apar dovezi cel putin la fel de concludente ca in cazul Ridzi (iar aici nu a luat doamna Ridzi banii acasa etc) ca exista o legatura intre modul de dobandire a averilor si eventuale deturnari de fonduri publice. Dar asta ar trebui sa fie un alt subiect, nu credeti?
Sunt poate la fel de convinsa ca exista aceasta legatura la fel cum sunt convinsa ca d-na Ridzi “a trimis-o” pe EBA in Parlamentul European, dar nu am dovezi despre nici una din aceste fapte. Sa nu credeti ca am vrut sa scuz pe cineva; am plecat doar de la faptul ca acum (poate nu cu rele intentii) i se cere lui Tolo sa vorbeasca si despre Nastase, … etc., sau mai rau, sa taca pentru ce provine din nu stiu care trust si am argumentat de ce cred in Tolo: pentru ca daca eu nu am avut curajul sa cer socoteala Guvernului Romaniei, el a facut-o.
Sigur ca am vazut si pot sa fac distinctia intre politicienii PD-L pe care ii vad “in evolutie”, ca sa zic asa si cred ca permeabilitatea lor nu avea cum sa nu vina, pentru ca dovezile lui Catalin Toontan sunt coplesitoare.
July 16th, 2009 at 3:47 pm
Dl. presedinte HA-HA are si de aceasta data dreptate ! Hotia de la MTS este doar varful aisbergului. Fapte mult mai grave se produc si la agentii si agenturi, si la primarii si la firme, peste tot unde se poate, si se poate cu varf si indesat, FURA din banul public. De fapt, este singura miza ce antreneaza lupta politica. Dati-mi un exemplu de institutie corecta, de institutie in care legea guverneaza, unde exista seriozitate si-mi RUP BULETINU.
July 16th, 2009 at 4:06 pm
Pentru ca ,,watergate-ul’’sa fie complet nu uitati de ANRMAP care a ,,legalizat”oficial tarasenia precum si de destinatia finala a banilor.
July 16th, 2009 at 4:16 pm
@cristina 167
Daca aveti curiozitatea sa cititi diversele dosare publicate ale lui Nastase veti vedea nu doar cat sunt de coplesitoare, dar fata de cazul Ridzi sunt un soi de biblie de coruptie, o lucrare epica prin amploarea faptelor si a prejudiciilor. Si iata ca acolo nu exista nicio permeabilitate, ba din contra, protectie-beton.
De unde ma bucur si eu, ca vad un progres. Nu am nici o indoiala ca PDL-ul putea foarte usor sa betoneze aceasta investigatie, si atunci ar fi fost intru totul identic PSD-ului sau PNL-ului.
In privinta banilor, va spun ca un om cinstit poate sa-si justifice cu foarte mare usurinta bunurile scumpe (casa, masina etc) fata de veniturile demonstrabile. Eu pot sa o fac, convingator, in nu mai mult de 10 minute. Va invit sa incercati (in gand), veti fi surprinsa. Faptul ca acesti indivizi nu pot justifica defel, si fie ascund, fie se balbaie, imi indica fara tagada ca este vorba de furt, si inca masiv, judecand dupa luxul afisat in care ei si familiile lor traiesc.
Nu va suparati daca ma gandesc ca aceasta ancheta trebuie sa fie un deschizator de drumuri, si la urmatorul scandal presa sa se implice cel putin la fel de mult, pentru un rezultat asemanator. Iar daca politicul este ne-permeabil, cu atat implicarea si lipsa de acceptare a unei realitati corupte trebuie sa fie mai mare, nu mai mic sau inexistent ca in trecut, cand se luau bani de publicitate si toti erau fericiti.
July 16th, 2009 at 4:39 pm
[...] De 2 X ori mai venali Radu: Continuarea scandalului Ridzi e de **** Salveaza in: « Viral Evian – Din timpul [...]
July 16th, 2009 at 4:48 pm
Stimate Domnul Tolontan,
Asa cum majoritatea cititorilor o fac, doresc sa va felicit si eu pentru ceea ce tocmai ati realizat. Sper ca acest exemplu sa cutremure clasa politica din Romania, pentru ca, nu-i asa, din cand in cand, unii politicieni uita care este rostul lor. Asa cum cineva spunea odata, somnul natiunii naste monstri. Politicienii ar trebui sa stie ca oricat de iubiti sau huliti, sunt raspunzatori pentru tot ce fac. Sper ca veti lua si atitudine fata de mai noua si miseleasca incercare a PSD+PC si PNL de a se lipi de imaginea Dumneavoastra. Nu uitati ca magariile sunt facute de politicieni din toate partidele, si atata timp cat nu specificati exact acest lucru, imaginea Dumneavoastra alaturi de orice partid nu va face decat sa compromita aceasta actine a Dumneavoastra, creand senzatia ca actionati in numele unora si in defavoarea altora …
Cu stima, inca odata, Dumneavoastra si echipei Dumneavoastra,
FELICITARI, si nu uitati, nu lasati colegi ai celor deconspirati, din acelasi partid sau partide adverse, sa-si castige imagine pe seama Dumneavoastra. Trebuie sa isi castige imagine pe propriile actiuni.
July 16th, 2009 at 4:54 pm
Oh Bravo baieti, da, asa imi place ! Trebuie sa plateasca penal pentru ca au furat! nu doar sa plece ca si cum visul urat s-a terminat pentru ei, nu doar sa dea banii inapoi ! Nu e furt, deci, puscarie!
July 16th, 2009 at 5:01 pm
FELICITARI!!acum ca ridzi si-a dat demisia,nu mai fura nimeni in Romania…gata…..s-a descoperit persoana care fura de la buget…Monica Iacob-Ridzi…..ce mai poti spune….
July 16th, 2009 at 5:03 pm
@sym 171: am spus, fara indoiala ca aveti dreptate. Ceea ce zic eu este ca Tolo nu poate fi faultat, bruiat, acuzat etc. pe alte teme; este ziarist sportiv si a “prins” un subiect in domeniu; ghinionul MTS, pentru ca Tolontan nu lasa treaba neterminata.
Cat priveste marea coruptie din tara, sper sa ne fi dat GSP o lectie, noua cititorilor si sa sprijinim la fel de mult orice alt jurnal care intra in “subsoluri”, pentru ca doar asa pot razbi! Opinia se poate face in timp de “organele lucreaza”, sau mai bine spus, justitia trebuie sa-si urmeze cursul alaturi de opiniile noastre, ignorandu-ne, dar ar fi bine sa stie ca nu ne pot opri.
Dar, scuzati-ma, ce parere aveti, s-ar putea autosesiza vreun “organ” in legatura cu declaratia presedintelui cum ca stia din 29 mai de “marea mizerie” ce se pune la cale si din care se pare ca nu a reusit, desi a incercat, sa-si extraga fiica? Tainuire, ceva? Sau am eu ceva cu presedintele?
July 16th, 2009 at 5:46 pm
Felicitari Tolo!
July 16th, 2009 at 6:04 pm
boierie ce o s-o duca astia de la gazeta 4-5 ani de acu’ inainte pana la urmatoarea ancheta. Frumoasa ancheta si educativa pentru baietii din celelalte ministere, care acum au material de studiu ca sa vada unde au gresit, si ce tre’ sa acopere. Cine crede ca numai pd-l face acest lucru se inseala grav.
July 16th, 2009 at 6:20 pm
E un lucru f.bun ca se monitorizeaza activitatea unor demnitari- repet, doar a unora- deoarece, se dau anumite stiri numai la comanda politica a stapanilor. E o parere, nu o certitudine. Tind sa cred ca aceste investigatii s-au facut deoarece au existat nemultumiri la trustul Voiculescu, pentru ca nu a castigat suficient de pe urma organizarii manifestarilor de 2 Mai si, bineinteles ca, se ajunge in final si la denigrarea presedintelui Basescu, lucru cel mai drag lui Voiculescu, @tapanul lui Tolontan.E clar, a inceput campania electorala pentru prezidentiale !
Nu e normal ca si gazeta sporturilor sa se amestece in luptele politice. Tolontan este un bun anchetator dar, la un cotidian care se ocupa de asa ceva. Spun aceasta, deoarece nu a excelat in comentarii sportive !
July 16th, 2009 at 6:26 pm
parca o luati si voi pe aratura….adica in cardul de miei de la pdl se infiltrase un lup…deci concluzia ar fi ca totusi pdl e un super partid ..sau cum?
July 16th, 2009 at 6:28 pm
Bravo Tolontan!(Si totusi de ce inca il mai ti in brate pe Basescu?)
July 16th, 2009 at 6:42 pm
La mama naibii cu acest partid de hoti numit PD-L ! Se vede de la o posta ca incepand cu organizatiile orasenesti este bazat pe o structura infractionala. Rusine PD-L, rusine Basescu ca in timp ce romanii mor de foame din cauza crizei voi le furati si ultima felie de paine de la gura !
July 16th, 2009 at 7:06 pm
Mie mi-ar place sa citesc peste vreo 6 luni c “pedeapsa dictata de judecatori in cazul Monicai Ridzi este de doar 6 luni de inchisoare , in urma bunei colaborari cu justitia in demascarea altor 20 de demnitari corupti si a grupurilor mafiote aferente acestora”!!!!
Deci eu ii vreau binele, doar daca in acest ultim ceas , ar face si ea ceva pentru tara , sa sppuna tot ce stie , sa scapana oodata cu ea si de alti vreo 20. Eu oricum raman la parerea ca ea a fost doar un pion. dar daca acest pion nu-si remarca regele si regina , atunci sa primeasca vreo 20 de ani!!!!!!
July 16th, 2009 at 7:30 pm
Domnilor, cum a-ti inceput investigatia? A-ti primit vre-o informatie “din surse sigure”? Va-ti gandit o clipa ca ar putea fi o informatie cu “adresa” ca sa cada un cap tanar si lupii batrani sa rada ca le face-ti imagine in UE? Bineinteles in lupta anticoruptie
July 16th, 2009 at 11:22 pm
Domne’ , eu zic ca Basescu e de vina ! Daaa…e clar !!! La el au ajuns aia 730.000 de coco.Pai nu e el raul suprem din tara asta? Nu conduce el PD-L – ul ? Deci, el e de vina,nu ? E pe fatza !!!
July 16th, 2009 at 11:41 pm
Bravo! I-ati prins. Acum votati cu Nastase & Co, ei sunt mai inteligenti si nu se dau prinsi. Sau cu Oprescu, sa intram cu totii in cartea recordurilor pentru cea mai proasta tara.
July 17th, 2009 at 12:12 am
in primul rind felicit echipa de investigatie si pe domnul tolontan. dar sincer va spun ca aceste treburi nu se vor termina din pacate si nici ce-i din alte partide nu sint mai buni. cu parere de rau spun, ca mi-e o scirba de nu mai pot sa suport tot cea ce se intimpla la noi in tara….rusine sa le fie
October 24th, 2009 at 10:30 pm
[...] Ce a precipitat lucrurile? Ce a făcut ca oamenii din minister să primească, la 16:15, ordinul repezit: “Convocaţi presa pentru ora cinci!”?… citeste tot pe site-ul lui Catalin Tolontan [...]