„Nimeni nu vrea să dea bani pe Steaua”

Patronul din Ghencea reacţionează la un articol din gsp, care susţinea că, dacă va continua să domine de unul singur clubul, Steaua va involua

miercuri, 2 septembrie 2009, 10:11

Patronul din Ghencea reacţionează la un articol din gsp, care susţinea că, dacă va continua să domine de unul singur clubul, Steaua va involua

Telefon de la Gigi Becali. Se aude forfotă în jurul lui. E ora prînzului în Parlamentul European. „Eu sînt la Bruxelles şi am auzit că aţi scris un articol despre mine”. „Da, şi?”. „Şi nu aveţi dreptate!”. „Asta vom vedea!”.

– E Steaua prost organizată, domnule Becali?
– E bine organizată! Sîntem la nivel european. Mi-a zis tatăl unui copil care a fost la Roma şi apoi la Steaua: „Sînteţi peste ei!”.

„Anul ăsta luăm campionatul”
– E părerea unui om. Rezultatele, gazonul, relaţia cu suporterii, toate mărturisesc altceva. Aţi terminat pe locul 6 anul trecut, acum sînteţi pe 9.
– Da, aşa e. Dar aştept să scrieţi că aţi greşit, cînd o să luăm campionatul.

– Cînd?
– Anul ăsta! Veţi observa în trei luni cum joacă Steaua şi ce rezultate are. Aici sîntem de acord. Rezultatele contează. O să le vedeţi! Deocamdată, Steaua e cap de serie în Europa League.

– Pentru că au punctat performanţele din anii trecuţi. Dar lumea s-a schimbat şi clubul dumneavoastră a rămas pe loc. Îl conduceţi de unul singur şi greşiţi. De ce nu daţi clubul pe mîna unor oameni care se pricep?
– Cine, MM?

– Nu ştiu. MM, Argăseală, e treaba dumneavoastră pe cine angajaţi. Dar, dacă-i angajaţi, nu-i normal să-i lăsaţi să conducă?
– Niciodată! Eu conduc clubul. E sufletul şi viziunea mea!

– Cam slabă viziune…
– E a mea. Şi sînteţi cu toţii nebuni dacă voi credeţi că voi lăsa eu clubul din mînă.

– Atunci, Steaua va merge înapoi, nu înainte.
– Ei muncesc zi de zi acolo. Voi nici nu vedeţi cît muncesc Argăseală, Ghiorghişor şi ceilalţi! Dar aplică ce le zic eu. Dorinţele mele, ce gîndesc eu despre fotbal şi despre afaceri. Eu mă pricep la afaceri şi voi face bani mulţi la Steaua în cîţiva ani.

„Poate s-a aflat că vreau să candidez la preşedinţie”
– Şi în ultimii ani cum a fost cu banii?
– Acum trei ani ajunsesem aproape pe zero. Ne reveniserăm. Dar apoi am investit, am făcut alt plan, însă a venit criza şi am pierdut 30 de milioane de euro. Bine, poate că în ţară s-a aflat că vreau să candidez la preşedinţie. Mă gîndesc că de-aia mă atacaţi, deşi ştiu că nu faceţi din astea.

– N-are nici o legătură cu nici o campanie, lăsaţi-o deoparte! E vorba de rezultate şi de viitor. Avem păreri diferite. Eu mi-o menţin pe a mea: dacă veţi continua să controlaţi clubul, adio performanţe importante, pe termen lung.
– Bine, ce să zic? Veţi vedea că eu am dreptate! Steaua o să rămînă în sufletul suporterilor cu rezultatele care vin!

„Tot vorbiţi să vînd Steaua. Nu vrea nimeni să cumpere Steaua. Nu vrea nimeni să dea bani! Să-mi găsească cineva un cumpărător şi o să văd. Dar eu nu vreau ca la Dinamo, să ne certăm între noi”
GIGI BECALI, patron Steaua

6 ani şi jumătate au trecut de cînd Gigi Becali e patron la Steaua, februarie 2003

40 de milioane de euro a încasat Steaua în ultimii 3 ani doar în urma participărilor în grupele Champions League


Comentarii (88)Adaugă comentariu

robert  •  2 septembrie 2009, 14:01

nu stiu daca steaua o sa o duca mai bine fara becali la nivel de performante, dar sunt convins ca, daca pleca becali , macar scapam de nielul lui suburban de comportament.

catalin  •  2 septembrie 2009, 14:02

cateva concluzii: redresarea Stelei = plecarea ciobanului GG nu va lasa niciodata Steaua ptr ca in felul asta s-ar duce **visele lui de preamarire. pierderea Stelei este echivalenta cu iesirea din viata publica – adica adio viata politica, adio Brucseles, adio presedintie, adio afaceri. Steaua este pentru el motorul a tot ceea ce este!! deci Stelutza noastra n-are nici o scapare….

Anonim  •  2 septembrie 2009, 14:02

Bai adidas… daca nu ai treaba cu fenomenul pt ce te bagi in seama??? MM a fost dat afara ca a FURAT … si-a tras bani din transferul de jucatori … iar lispsa de „trofee” din ultimii 3 ani … (probabil la hochei se refere tolontan) se datoreaza „profesionistilor” de Hagi si Lacatus „marii antrenori” , dar de unde sa stie pacat ca pt un jurnalist de sport lipsa trofeerol e egala si cu lipsa performantei … ceea ce nu e adevarat … dar de unde sa stie el micutul ….

Bogdan  •  2 septembrie 2009, 14:05

Pentru cei mai destepti si mai informati ca mine: studiati rata accidentarilor. La acest club, si in general, la cluburile de prima liga. Se tot vorbeste ca vor reveni cei 4 muschetari. Daca ar fi asa, si nu s-ar mai accidenta altcineva, ar fi o treaba, desi inca raman destule posturi deficitare in echipa. Dar eu nu cred. Intre timp probabil ca se rupe de tot Ghionea. Tanase se reaccidenteaza deja de 2-3 ori pe zi, de parca e Plesan. Emeghara.. sincer, eu nu cred ca acest om va mai juca vreodata fotbal. Sau nu mai mult de 5-6 meciuri pe an, si alea cu pauze intre ele. Ovidiu Petre, trecut ca fundas central? Imi suna a cadou pentru adversari..

Concluzie? Echipa de baza: slaba, atat cantitativ cat si cantitativ. Tinerii? Daca Gigi continua sa se bage in seama, NICIUN copil de acolo nu va ajunge sa aiba destule sanse sa invete ce inseamna fotbalul mare, sa creasca.

E posibil sa nu fi inteles bine ideea dlui Tolontan. Predictia este pe termen scurt, adica Steaua, in acest sezon, nu va atinge nici performanta din 2008-2009? Daca asta era mesajul: CORECT, si eu cred asta. Daca mesajul era mai larg, mai de perspectiva, atunci: SUNT SIGUR ca asa va fi.

Ii dau dreptate dlui Tolontan, incercand chiar sa subliniez un aspect important: nu cred ca analiza a fost facuta dupa 4-5 etape si cateva amicale cu echipele minuscule ale continentului. Analiza se bazeaza pe urmarireaa atenta a unei echipe, pe parcursul a cel putin doi ani, in care nu s-a schimbat aproape nimic.

Am toata stima pentru dl Bergodi, dar istoria ne invata ca minunile tin 3 zile. Nu poti face din rahat bici, din trei in trei zile, timp de un an. Poate daca aplica esenta legendei mesterului manole.. dar din pacate ingroparea femeilor in zid este atat ilegala, cat mai ales inutila.. era doar o metafora. Din pacate insa pentru dl Bergodi, restul legendei i se aplica mult prea exact.

XANDER  •  2 septembrie 2009, 14:06

Eu astept sa revina Toja,Tanase,Ovidiu,Emeghara…poate chiar si Dayro(dar fara fitze si sa alerge ca nebunu,sa munceasca) si in mod sigur altfel va juca Steaua si categoric poate lua titlul cu acesti jucatori.Inca nu judec pe nimeni…nici pe Gigi ca il baga pe gat lui Bergodi pe Dayro si nici pe Bergodi ca nu-l vrea pe Dayro…La urma urmei Dayro si-a cerut iertare,joaca la Steaua2 bine si vrea sa revina…baiatu’ se straduie, acum ce sa facem sa facem misto de el la infinit?Ultima sansa trebuie sa o primeasca, daca repeta gesturile atunci afara definitiv…Asta e.

MARIN  •  2 septembrie 2009, 14:11

Demonstreaza publicului larg ca asta a fost discutia dintre voi.Cu siguranta te asteptai la altceva si ai inregistrat convorbirea .Fi sigur ca multa lume va accesa site-ul gsp ca sa asculte.

octavian dinamovistul  •  2 septembrie 2009, 14:15

nu imi pasa de steaua,nu ma intereseaza

Cristina  •  2 septembrie 2009, 14:20

Ipoteze… Ipoteze… Gigi oricum nu va pleca curand de la Steaua. Si cine garanteaza ca esecurile Stelei s-ar datora doar lui Gigi? parca nici nationala nu a facut mare lucru in ultimii ani…

Ice Soldier  •  2 septembrie 2009, 14:21

@Anonim: si pe aia cine i-a angajat? Nu tot el? Dar in ce anume se masoara, dragul meu, performantele, daca nu in trofee? In metri/secunda? Du-te mah, baiatule, ca nu ai nicio treaba cu fenomenul asta!

George  •  2 septembrie 2009, 14:23

Ptr @52

Ai dreptate performanta se face si in Diviza B. Caci nah si eu pot sa ies ultimu la oricare alt sport dar nah am facut performantza.

dlg  •  2 septembrie 2009, 14:26

Eu sunt convins ca Becali nu va vinde clubul, din nefericire.Pentru el este cea mai profitabila afacere in care s-a implicat.A avut un cumparator ferm, acel israelian, nu imi amintesc exact numele, ce i-a oferit 40 milioane.Enorm!!!Pentru ce anume?In afara de trecut ce anume valoreaza asa de mult?Hai sa zicem Academia de Fotbal, dar, totusi, pana la 40.000.000 EURO, pe timp de criza, e mult.Va dati si dumneavoastra seama, sper, ca, daca nici pe suma aceasta nu a plecat, el castiga multi bani, direct sau indirect de la si prin Steaua.Am ajuns, ca suporter sa ma simt umilit de tot: de joc, de atitudinea „marelui” patron fata de istoria clubului, de legende, de suporteri, de jucatori, de presa, de toata lumea.Ma doare inima, as face aproape orice ca sa plece, pentru ca sunt convins ca asta ar fi singura solutie pentru Steaua de a iesi din situatia in care simt ca este de 3 ani.Poate dumneavoastra, jurnalistii (mai ales cei care tin la Steaua), sa incercati sa gasiti o solutie, eventual un cumparator, desi e posibil ca si acest fapt sa fie de prisos.Cainele nu pleaca de la macelarie.

Stando  •  2 septembrie 2009, 14:29

Ca si in alte domenii, in fotbal Romania nu are nimic organizat si manageriat la nivel occidental. Nici un club de la noi, DAR NICI UNUL nu se poate compara nu cu MU, Real sau Milan, dar nici cu cluburile din liga a II-a sau chiar a III-a din vest. Rezultatele – de altfel intimplatoare si de totul mediocre – ale echipelor de fotbal romanesti sunt mincinoase. Asta se vede si din inconstanta uluitoare a fotbalistilor mioritici, fapt care-i exclude aprioric din campionatele tari. Mutu, Chivu sau Contra nu sunt baza de discutie pentru valoarea jucatorilor produsi de cluburile romanesti. Pentru asta e mai bine sa ne uitam la alde Tamas, Zicu, Mitea, A. Stoica, Marica s.a.m.d. care sunt vesnice sperante, niciodata certitudini. Au imbatrinit in proiect, false valori cladite pe talent si munca putina, asa cum se invata la cluburile romanesti conduse de indivizi care nu au facut in viata lor performanta. De nici o culoare.

Zdranganel  •  2 septembrie 2009, 14:31

Felicitari. De mult nu am mai vazut/citit un interviu cu becali atat de inciiv si cu intrebari care dor. Becali vorbeste la televizor de 8 pe saptamana la fiecare post de sport, dar ii se pun numai intrebari care ii ridica mingea la fileu.

P.S Steau sa nu se mai laude ca Onicas e rodul clubului. El nu a prins un loc pe uefa ca jucator crescut de Steaua.

Albusibiu  •  2 septembrie 2009, 14:37

Pentru cineva care nu tine cu Steaua (si nici n-o mai prea suporta, EXCLUSIV din cauza lui Gigi) drama in aceasta convorbire nu este viitorul Stelei ci faptul ca o asemenea caricatura de tipologii umane a ajuns politician, a ajuns chiar sa reprezinte Romania in fata Europei.
Felicitari asadar celor ce aveti incredere in acest om, probabil aceiasi care credeti ca intr-adevar Steaua va lua campionatul si in maxim 10 ani Liga Campionilor. Voi, ceilalti, cred ca intelegeti insa ca aceasta e o miscare tipica de poker, un bluff ordinar in asteptarea unei minuni.
Acum se dovedeste foarte clar ca unde pune el mana nici iarba nu creste ba chiar, daca e sa ne luam dupa starea gazonului din Ghencea se ofileste. Pentru mine acum e clar ca succesul Stelei poate fi doar invers proportional cu al patronului sau actual.
Ar fi pacat ca Steaua sa moara sub pumnul acestei mogaldete umane (dpdv al personalitatii sale), dar sper ca aceasta tipologie umana, prea completa chiar si pt nenea Caragiale sa cunoasca o prabusire cat mai spectaculoasa, sa ramana de poveste, ca pilda pentru toti cei ce vor sa mai creada in baliverne. SUCCES!

profe’  •  2 septembrie 2009, 14:48

nu pot exprima in cuvinte ce am simtit cand paraseam duminica seara arena din ghencea.initial am vrut sa intru pe net si sa-mi exprim durerea pricinuita de acest individ.de cum reuseste el sa distruga echipa mea de suflet.trebuia sa vedeti resemnarea din privirile miilor de suporteri ce paraseau stadionul la finalul meciului.multi dintre ei isi jurau ca nu mai calca vreodata pe un stadion ,putini mai aveau puterea sa rosteasca cateva cuvinte critice la adresa jucatorilor,iar in rest liniste…o liniste mormantala parca.sa fie acesta semnalul ca acest mare club e pe moarte?nu doresc asa ceva pentru ca atunci va muri si ceva din mine.atunci ce este de facut?raspunsul este simplu:toti cei care tin cu adevarat la steaua sa puna umarul la debarcarea”europarlamentarului”….dar foarte greu de realizat.oricum speranta moare ultima

radu  •  2 septembrie 2009, 15:25

bai fratilor nu dati vina pe becali pentru infrangerile din meciul cu urziceni si dinamo pentru ca va faceti de ras…
steaua este in reconstructie si este normal sa mai apara sincope cu echipele bune din campionat..
suporteri stelisti, aveti incredere in antrenor si jucatori si veti vedea ca steaua isi va reveni si va incepe sa castige si in campionat asa cum a facut-o in europa league

Razvan Sidoreac  •  2 septembrie 2009, 15:39

Steaua o sa o duca mult mai bine fara Becali, nu mai ziceti voi, suporteri **, „cine o sa dea banii daca nu o sa mai fie becali?”: sunt o multime de oameni cu bani, nu trebuie sa ai miliarde de euro, Becali abia a investit cateva zeci (daca le-a investit si p’alea). cititi si voi mai sus „40 de milioane de euro a încasat Steaua în ultimii 3 ani doar în urma participărilor în grupele Champions League”. Daca va conduce cu cap, cel ce va prelua Steaua in locul lui Becali (sa zicem ca se va intampla asta), cu maiestrie de economist poate face clubul sa se autofinanteze, cu un departament adevarat de marketing, Steaua mai poate scoate inca pe atata… si tot asa… cel mai bine ar fi ca patronul sa fie strain.

poate fi o varianta ca clubul sa fie preluat de suporteri si apoi predat de acestia pe mana cuiva cu adevarat profesionist. se pot gasi 100.000 de oameni care sa fie dispusi sa puna fiecare cate 1000 de euro daca stiu ca astfel clubul va avea o soarta mai buna. acesti 100.000 de oameni formeaza o asociatie cu drepturi egale, aleg pentru a conduce clubul un adevarat manager care va decide mai departe in organizarea boardului si isi creeaza o echipa ce poate creea conditiile de performanta si poate inmulti banii astia in cativa ani. cu putin noroc suporterii isi pot recupera si banii: se poate ca in 5-10 ani de rezultate multumitoare clubul sa atraga atentia vreunui inestitor rus sau arab si asociatia vinde clubul pe o suma mult mai mare si fiecare membru isi primeste cota……………….VISE…VISE…VISE…

Cristina  •  2 septembrie 2009, 15:40

Nu stiu daca sunt un caz singular, dar uneori ajung sa urasc Steaua din cauza lui Becali. Am senzatia ca trateaza clubul, implicit echipa, ca pe mosia lui.

stef  •  2 septembrie 2009, 15:48

Te-am urmarit si apreciat pt ce ai realizat in cazul Ritzi. Ia in mana cazul Becali si ai sa vezi cate milioane de romani nu vor sa-l mai vada pe omul ASTA pe micul ecran la toate orele. Mult succes!!!

Bogdan  •  2 septembrie 2009, 15:57

Pt Cristina: (din pacate) chiar este mosia lui. Ii apartine. Neplacut, impotriva naturii, imoral, bataie de joc la adresa istoriei, dar pana la urma, asta ramane singurul aspect palpabil: Steaua ii apartine lui Becali. Este mosia lui personala. Si atat timp cat stadionul ala se umple, meciurile la tv aduc 1 – 1,5 milioane de oameni, cat timp reclama se vinde.. mosia lui este rentabila, si n-o s-o dea. Mai ales ca ii place tare mult sa se joace cu ea. Cand natia noastra va ajunge (daca se va intampla vreodata asa ceva) sa refuze achizitionarea unui produs, ca forma reala si efectiva de protest si de presiune, atunci puterea lui becali nu va mai fi absoluta. Pana atunci, atat Steaua, cat si toti banii pompati de catre oameni (bilete, puiblicitate tv etc), raman mosia si locul de joaca personal al lui Becali.

mars  •  2 septembrie 2009, 16:08

De ridzi ne-ati scapat.Ne ajutati si cu becali ?

IO  •  2 septembrie 2009, 16:08

solutie sa scapam de el exista si e foarte simpla! dar oare
au toti suporterii puterea sa o aplice?

NU MAI MERGETI LA STADION!!!! va garantez ca in maxim 2 ani isi ia talpasitza 😀

lardin  •  2 septembrie 2009, 16:13

Hai sa ne intelegem. La Steaua, la ora actuala eu unul as conta doar pe portari (de la acceptabili in sus), Onicas (doar daca i se aduce un mijlocas cu experienta si talent langa el), Surdu si Stancu (doar daca joaca impreuna), Ochirosii (doar daca e jucat pe stanga si cu rabdare, daca ai avut rabdare cu unul ca Nicolita, cu asta care e peste cu mult trebuie sa incepi titular) si nu stiu, Tanase asta, dar la Steaua multe vedete s-au stins, in special pe motive medicale.
In rest, as taia in carne vie si as aduce jucatori de fotbal, ca doar n-o crede cineva ca poti face performanta cu Emeghara, care n-a jucat de 2 ani sau cu Nicolita din care sare mingea de-ti vine sa-ti iei campii.
primul dat afara e Becali, apoi Doctorul si ingrijitorul terenului, urmati in imediata apropiere de Argaseala si tot clanul ce mai e acolo. Restul jucatorilor, lasati pe mana antrenorului sa decida el ce sa faca cu ei.
DEci, eu maine patraon la Steaua de as fi, as opri 5 jucatori, pe Bergodi, as da banii castigati de echipa in cupe pt investitii si as pleca la Roma in concediu vreo cateva luni. Apoi as incepe sa vb despre echipa si etc. dar din pacate nu sunt eu antrenor. A , si inca ceva, astea toate in conditiile in care seful FRF ar fi Popescu, la Liga Petrescu si l-as aduce director general la Steaua pe Hagi. Ar fi nice, no?????

Cristina  •  2 septembrie 2009, 16:20

Nu cred ca ar fi o idee rea inceperea unei campanii de presa pe tema „Gigi Becali si Steaua: pro si contra”. O campanie in care sa se tina cont si de parerea suporterilor, o campanie desfasurata in termeni civilizati. Ar fi interesant de urmarit pana unde s-ar ajunge.

Val ANASTASIU  •  2 septembrie 2009, 16:24

corect Steff, poate reusesti TOLO cum ai facut-o in cazul RIDZY.
In cazul incasarilor la steaua, ar fi cam asa, in ultimii 2 ani bugetul echipei a fost de cel putin 25 milioane Euro-incasari. Despre cheltuilei si debite, aici este alta poveste, daca managementul clubului nu a inteles sa externalizeze service-ul gazonului dupa ce a bagat in el citeva sute mii de euro..orice comentariiu imi pare nostim.
Cel mai grav aspect al problemei este cel al feudalizarii conducerii echipei, daca oricare dintre cei implicati ar avea minime cunostinte de management rezonabil..nu profesionist si tot ar fi un pas urias dar constatam pe zi ce trece ca toti cei implicati sunt de un amatorism strigator la cer. Revenind in actualitate tocmai savuram in asigurarea liste ptr Europa League…mai ieri am sazizat ..motivul pentru care un jucator apt si foarte necesar Stelei in meciul cu Dinamo nu a putut fi utilizat …din cauza de motive….DOMNU-LE GIGI BECALI CHIAR SUNTETI ORB…Ani de zile s-au facut la steaua gafe dupa gafe si dvs. continuati cu aceeasi echipa. Nu pot pricepe nici in ruptul capului , frate sa am si sa faca asemenea gafe,…mai bine ai dau bani lunar SA STEA ACASA, IMPLICAREA IN VIATA CLUBULUI A UNOR ASEMENEA PARSOANE NU FACE DECIT SA DAUNEZE grav dvs, imaginii dvs,antrenorilor, jucatorilor, spectatorilor etc.
TREZESTE-TE OMU-LE

XANDER  •  2 septembrie 2009, 16:28

Fratilor, il vreti pe gigi sa vanda…Cui? Si eu vreau sa plece sa vina altcineva.Dr cine poate sa tina Steaua? Sa fim ca Dinamo si Rapid? Sa se bata actionarii intre ei? Sa dam peste un Turcu sau Copos? Astia nici nu stiu ce inseamna Europa, se pregatesc pt grupele CL mereu,degeaba.

De unde un Bucsaru,linistit,ascuns,etc?De unde chiar si un Paszkany?Nu mai e nimeni iar Steaua trebuie condusa de o legenda, nu de mosieri care au facut bani din furaciune.E naspa cu Gigi dar naspa ar fi si fara el.Vine Hagi sa bage bani?Vine Dan P.? Gica Popescu?Ca pe altcineva nu vad…

danSteaua  •  2 septembrie 2009, 16:32

Tolo,

E reconfortant sa vezi un ziarist care stie ce face ocupandu-se de Steaua si de Gigi. Scurt si la obiect! Felicitari!

danSteaua  •  2 septembrie 2009, 16:37

Bogdan,

Steaua nu-i apartine lui Gigi. Gigi e doar chirias! Steaua e a suporterilor. Noi suntem adevaratii proprietari. Fara suporteri Steaua nu exista. Problema noastra e sa vedem cum putem schimba actualul chirias cu unul care are ceva in cap si nu e nebun.

jiji  •  2 septembrie 2009, 17:04

Ma surprinde faptul ca gigi a avut cu tolontan un dialog atat de civilizat.Oricum gigi este destul de incult incat sa nu perceapa ca numai este dorit la steaua.
El nu poate face diferenta ca suporterii nu l mai vor,pe al il aclameaza doar cei care nu au nici o legatura cu fotbalul,oameni pt care fotbalul nu inseamna nimic.adica le este indiferent.
Cand nu ai o educatie macar mediocra,atunci nu poti cere unui om sa perceapa corect situatia in care se afla.
Acest om are comportament de dictator,sunt curios cat mai rezista bergodi.

alexander  •  2 septembrie 2009, 17:12

becali este um neserios!Stie sa faca afaceri dar cand trebuie sa vanda jucatori de la STEAUA ii vinde in pierdere1 STEAUA pentru el este doar o suveica prin care spala bani ! STEAUA NU MAI POATE FI O ECHIPA MARE CU UN ASEMENEA patron care are cel mai indoielnic caracter!

MONI  •  2 septembrie 2009, 17:34

MULTI D-AU DAN GURA DA STEAUA FARA GIGI MOARE ASA CA SA II LASE PE CRITICI SA TINA STEAUA EL

andrei  •  2 septembrie 2009, 17:47

Pana acum ceva timp chiar eram de parere ca daca va pleca Becali, Steaua va ramane a nimanui si nu se va mai baga nimeni pentru clubul asta. Numai ca in ultima vreme, cand vad cat de dobitoc poate sa fie oierul asta, sincer, mi-e frica de ce o sa fie. Bergodi e doar un om din tot clubul asta care incearca sa-i faca fata oierului. Daca ar fi baiat destept, poate ar adopta modelul de la urziceni: sa-si vada de pascutul lui la bruxelles, sa se dea mare pe acolo cu masinile lui si sa ne lase pe noi sa ne bucuram de fotbal.
Dar cum lucrul asta nu o sa se intample niciodata, si cum Steaua o sa fie ultimul lucru pe care o sa-l vanda minunatul nostru oier, ce pot sa zic.. vai de noi !!!

CPU  •  2 septembrie 2009, 18:07

Steaua nu are nici un viitor.becali mai degraba va desfinta FCSteaua decat sa o vanda.anul asta se va lupta pt locurile 8-13 iar la anul va retrogada.oricat de infocat suporter ai fii trebuie sa fii orb ca sa nu vezi involutia Stelei.cu siguranta ca la prima ratare a cupelor europene FCSteaua va fi declarata falimentara.adica in maxim 3 ani.

Grid  •  2 septembrie 2009, 19:04

Pe ce expertiza se bazeaza Gigi cand pare convins ca sub conducerea sa luminata Steaua este acum un model romanesc de club european? „Mi-a zis tatăl unui copil”. Tipic pentru nivelul intelectual becalian, firesc pentru micii despoti grobieni, care chiar nu au capacitatea sa-si analizeze esecurile si pot accepta numai laudele lingusitorilor.
Genul asta de parveniti nu au cum sa recunoasca adevarul, ei sunt chiar convinsi ca smecheria, smenul si tepuiala inseamna competenta si ca cei instruiti nu pot fi decat „pucari” daca nu au furat in viata lor. Cu un astfel de om nu exista nici o speranta.
Din pacate, tonul amar al interviului este complet justificat, chiar nu exista perspectiva de evolutie sub domnia asta fudula si groteasca. Care seamana enervant de mult cu ce se intampla in societatea romaneasca.

mugurel  •  2 septembrie 2009, 21:47

bravo Tolo un om mai incult si mai ….nu merita sa scriu n-am vazut in viata mea ,daca presa nu i-ar da importanta ,asta in maxim o luna **** sigur o sa scapam de el

Cristina  •  3 septembrie 2009, 9:05

Exista vreo oferta de pret pe care Gigi s-o accepte din start? Apropo de titlul articolului…

fane  •  5 septembrie 2009, 11:42

la fel ca si catalin cred k steaua este voucherul lui jiji catre presedintie catre viata publica….oricum chair daca jiji vinde steaua ( ceea ce e prea putin probabil) tot va ramane in viata publica va garantez pentru ca are deja prea multi fani ( tineti minte episodu cu „free gigi”)

Iosif  •  10 septembrie 2009, 10:55

Toata lumea lauda pe Becali ! …..e bun ! e darnic ! ajuta pe multi !…credincios !……..
O fi ! Il laud si eu ! dar……nu are nici o treaba cu fotbalul si cu politica !…….
Nea Gigi ! Te iubim ca om dar lasa prostiile si fi si tu inteligent macar o ora in viata si nu te baga unde nici macar nu ai idee……..

Comentează