Brandul de tara, adjudecat cu 890.000 de euro

Cu purin timp in urma, la Ministerul Turismului s-au deschis plicurile cu ofertele finalistilor procesului de brand de tara. Ofertele, in ordinea deschiderii,  au fost:

luni, 12 octombrie 2009, 1:54

Cu purin timp in urma, la Ministerul Turismului s-au deschis plicurile cu ofertele finalistilor procesului de brand de tara. Ofertele, in ordinea deschiderii,  au fost:

Saffron (Wally Olins) – Brandient (Aneta Bogdan) – Acacia 1,6 milioane de euro
TBWA Bucuresti – GfK Romania – 990.000 de euro
THR, Turismo, Hoteleria y Recreacion – Taylor Nelson Sofres – 890.000 de euro

Au cistigat, asadar, cu cea mai buna oferta, spaniolii de la THR, care nu sint o firma de branding, ci consultanti in turism si proprietari de hoteluri!  Interesant e ca plicurile au fost depuse cu doua ore inainte de deschidere la registratura ministerului.
O licitatie care s-a terminat asa cum a inceput, vegheata de o geanta Hermes, pret de magazin 4.000 de euro. Nu a doamnei Udrea, stati linistiti, poate mai mult de atit!, ci a sefei de Achizitii de la Ministerul Turismului. Functionar public.


Comentarii (20)Adaugă comentariu

Bogdan  •  12 octombrie 2009, 14:07

Si de ce ne mai miram de tot ce se intampla in Romania daca noi suntem linistiti ca sefa de achizitii de la un minister minuscul are geanta Hermes de 4,000 euroi pe care la privat nici daca ai 1,500-2,000 de euro lunar nu iti permiti sa dai atatia bani pe un obiect.
Ne meritam soarta daca nu luam atitudine in acest sens, am putea face ceva noi toti ceilalti care nu mergem la vot (probabil acum spre 75%) sau cei care vor vota in sila raul cel mai mic (nu stiu cati sunt dar cred ca sunt multi) – un miting, ceva , un claxon de masina la o anumita ora (cea mai buna e 8.30 dimineata cand strazile sunt full), trebuie sa le aratam ca suntem multi si sa tina cont si de noi

Razvan  •  12 octombrie 2009, 14:16

Poate era geanta contrafacuta 🙂

costi  •  12 octombrie 2009, 14:20

Catalin,

Sper sa nu te superi ca doresc sa mediatizez cat mai mult cazul respectiv, dar stiu ca sunt aici, pe blogul tau, multi oameni care pot face ceva (poate chiar SI dintre cei ce sunt „beneficiarii” tuturor licitatiilor si cheltuirii banului public de diverse aiureli).

Asadar:

Sa salvam o viata !

http://www.ajutorpentruana.info/

http://www.gandul.info/reportaj/ultimele-9-zile-care-o-mai-pot-salva-pe-anamaria-4980083

Cătălin Tolontan  •  12 octombrie 2009, 14:20

Razvan : era ceva contrafacut, dar nu geanta 🙂

andrei  •  12 octombrie 2009, 15:00

speechless!

Brandul de tara adjudecat de o agentie de turism « Blogul de Relatii Publice  •  12 octombrie 2009, 15:16

[…] de tara adjudecat de o agentie de turism Am vazut pe blogul lui Tolontan urmatoarea stire: Cu putin timp in urma, la Ministerul Turismului s-au deschis plicurile cu ofertele […]

justme  •  12 octombrie 2009, 16:28

Brand de tara…. Mai avem nevoie de asa ceva cat timp aveam europarlamentari 🙂

Oricum pt asta nu trebuia facuta licitatie. Nu stiam ca Brandient practica aceleasi tarife ca si Saffron. E bine de stiut!!!

Chiar te asteptai sa cistige Brandient? Jocurile sunt facute de ceva vreme si oricum Brandient, trebuie sa recunoastem, ca are „scoruri” destul de mari chiar si in plina criza. Oare nu puteau sa faca un pret mai bun? Cistigau si ei si noi. Asa cistiga spaniolii… (paradoxul României) Corect?

Cătălin Tolontan  •  12 octombrie 2009, 18:57

justme: brandient impreuna cu saffron

ada teslaru  •  12 octombrie 2009, 19:06

draga catalin, o precizare: conform ultimelor preturi ale posetelor hermes, model birkin, ca al dnei ministru, pretul de magazin nu mai este 4000, ci 6700 euro. asta pentru modelul mediu, ca la ala mare nu mi-am permis nici macar sa intreb… 🙂 iar elena udrea are modelul mare.:))))) ai naibii astia de la hermes, maresc preturile in criza si waiting list-ul tot de un an e! :)))))

Zucul  •  12 octombrie 2009, 20:04

Mai era vreo indoiala cine o sa castige? Tehnic vorbind, este imposibil sa respecti metodologia din caietul de sarcini incadrandu-te in suma asta. E impusa o cercetare complexa (si gresita de altfel) care sa cuprinda 10 tari! Plus vizite saptamanale ale intregii echipe de proiect pe parcursul intregului proces de branding (estimat la 4-6 luni). Echipa de branding e formata din 8 oameni, care va trebui sa calatoreasca saptamanal pe ruta Spania – Romania. Sau sa se mute pentru aceasta perioada in Romania. Ceea ce implica niste costuri f mari… Si implicit imposibilitatea de a se incadra in acest fee… Doar daca, de fapt, aceste studii nu se fac, aceste calatorii nu se efectueaza etc etc

ovidiu-ciprian@blogspot.com  •  12 octombrie 2009, 20:43

branding? adica politicienii isi incordeaza brandu’? tichie de margaritar ne trebuie. Asta ca se asorteze la poseta. Cu pantofi din piele de pensionar.

Theia  •  12 octombrie 2009, 23:29

Si la mai multe (genti si licitatii, desigur)! Macar sa ne distram, se ne simtem bine.

justme  •  12 octombrie 2009, 23:50

Multumesc pentru explicatie!

goochy  •  13 octombrie 2009, 0:17

frumoasa observatie vizavi de geanta. touche! felicitari! 🙂

Cătălin Tolontan  •  13 octombrie 2009, 9:50

ada teslaru: multumesc, ada!

malpraxis  •  13 octombrie 2009, 16:12

ce mare scofala! traim in romania nimic nu trebuie sa ne mire 🙁

m1ha1  •  13 octombrie 2009, 22:45

macaar ea sa traiasca Bineee !

drawforjoy  •  15 octombrie 2009, 14:32

Exista si alt mod de a se face licitatie in Romania? Nu stiam.

Mirare – Cazare Eforie Nord Vila Rocco  •  25 octombrie 2009, 10:09

[…] NU prea public opinii personale aici, dar nu ma pot opri sa nu ma mir cum noi romanii intelegem engleza, in momente cu impact mediatic. Pe langa problema eurovisionului, ma nou e si problema sloganului ministerului turismului (cred ca e de ceva timp pe piata, dar neurmarind presa eu acum am aflat de el). La eurovision, Elena Gheorghe a mers cu o melodie care spunea ‘The Balkan girls like to party like nobody’. Si atat. Fara nici un sens. Sens capata ‘party like nobody ELSE’. Cand ‘petreci ca NIMENI’, obtii si rezultate de nimeni. Si daca acela a fost ‘doar’ Eurovisionul, lucrurile devin mult mai grave – in aceeasi nota, sloganul ‘land of choice’ al ministerului turismului nu inseamna absolut nimic. Banuiesc ca au vrut sa spuna ‘land to be chosen’ (ca ‘land of chosen’ ar fi prea mult), sau mai degraba ‘the land for you to choose’. ‘Land of choice’ – ‘tara alegerii’ este adevarata, in sensul ca tot timpul sunt alegeri (parlamentare, europarlamentare, locale, presidentiale) in care ii alegem democratic pe cei care isi tin mainile in buzunarele noastre, ca doar scopul intrarii in politica este sa le fie lor bine (inchei paranteza). Dar cand ii spui unui strain ‘land of choice’, cred ca se va intreba mirat ’si care e alegerea’? Oricum, traducerea cuvant cu cuvant facuta din romana in engleza facuta de niste bizoni sau functionari publici cu posete Vuitton ne dauneaza grav, ne ridiculizeaza, si sunt bani aruncati in vant (despre cum se desfasoara licitatiile la noi un post extraordinar:http://www.tolo.ro/2009/10/12/brandul-de-tara-adjudecat-cu-890-000-de-euro/ […]

dorel  •  6 februarie 2010, 2:20

cred totusi ca Hermesul era in USD nu EUR, acum ca avem si umbrela in USD…

Comentează