După-amiază de vineri la Palat

Există o soluţie despre care se vorbeşte tot mai mult în apropierea lui Becali

sâmbătă, 24 octombrie 2009, 12:13

Există o soluţie despre care se vorbeşte tot mai mult în apropierea lui Becali

Pauză de table la Gigi la Palat. „Patroane, uite ce zice ăsta”. La televizor, Hugo Chavez, preşedintele Venezuelei, le cere compatrioţilor: „Nu mai cîntaţi la duş, sîntem în plină criză a apei”. Totul e autentic. Totul.

La Steaua, nu se mai cîntă demult în tribună. Se aud numai m… şi p… Adevărat, nu e doar vina patronului. Destui suporteri au depăşit măsura. O fac meci de meci. Nu mai au nici o treabă cu jocul sau cu echipa pe care şi-o revendică într-o sforăitoare proclamaţie de dragoste, care se aude însă cu m… şi p…

Pentru fiecare vinovat, Becali pedepseşte însă o sută de nevinovaţi. Iniţial, a ras toate abonamentele. După Steaua – Fener 0-1, pentru că nu are mijloacele şi răbdarea de a-i identifica pe cei care l-au înjurat,  a decis: „Supendaţi-i pe toţi cei care şi-au luat bilete la peluze!”. Încă 1.500 de oameni culpabilizaţi în masă.

„Dă televizorul mai încet”, se aude la Palat. Unul dintre apropiaţi îi oferă o variantă. „Adu-i pe MM şi pe Dan Petrescu, dă-le mînă liberă, fă un pas înapoi. Asta e soluţia cea mai bună să te împaci cu suporterii şi, mai ales, să reporneşti Steaua”.

Gigi se gîndeşte. Serios, chiar se gîndeşte.


Comentarii (84)Adaugă comentariu

peluza sud  •  24 octombrie 2009, 15:27

tare as vrea sa iasa presedinte pt ca l meritati din plin,cu n nebun ca el trebuie sa te comporti la fel,nu vad presa contestandul dur cand injura pe toata lumea dar cand suporterii se comporta la fel ca el deveniti brusc foarte morali,domnule dar ce urat vorbesc huliganii asta de parca numai acolo se vorbeste urat iar in toata societatea romaneasca toti sunteti niste domni……acceptati toate mizerii facute de politicieni sau de oamenii cu bani ca si cum ar fi ceva normal ,traiti prost,sunteti manipulati,ve se incalca toate drepturile dar nu v ati rascula pt nimic in lume…………suntem un popor care meritam tot ce ni se intampla

Delaurentis  •  24 octombrie 2009, 15:36

@milici: e ultima data cand iti raspund, nu am nici un respect pentru trolli!

Pacientul, bolnavul suntem NOI.

PENTRU CA STEAUA SUNTEM NOI. Fara NOI Steaua are aceeasi aura ca si Universitatea Cluj(fara suparare). De aceea noi decidem daca amputam cangrena sau nu!

Pot sa inteleg cand contesti huliganii. Pot sa inteleg ca vrei mai multa liniste la echipa!

Da sa ii speli imaginea interlopului(fapt dovedit, a sechestrat persoane, a admis asta), a camatarului(a dat bani imprumut cu dobanda, fara a declara profitul la Stat si fara a fi impozitat profitul, a admis el asta), a hotului ( a admis prietenul lui bun dragomir ca a furat Steaua si el l-a ajutat) NU POT SA INTELEG.

Daca o faci pe gratis, mi-e mila de tine. Daca iei bani pentru asta, esti mai nesimtit decat cel pe care il aperi!.

STEAUA SUNTEM NOI…si nu nu fac parte din peluza SUD, nu fac parte din peluza NORD si nu sunt ultras. Sunt suporter Steaua, care iubeste Steaua enorm de mult! Mai mult decat unii isi inchipuie!

emg  •  24 octombrie 2009, 16:04

personal mi se pare greu de inteles si de crezut cum mai sunt oameni care chiar se gandesc la solutii si chir cred ca mai exista vreo varianta de pace intre becali si suporteri si de performanta la steaua. s-a terminat domnilor, nu intelegeti? becali a depasit orice limita si chiar daca ar vrea el sa mai faca ceva sa mai salveze din paguba, nu va putea sa mearga pana la capat din cauza labilitatii psihice. omul e nebun, ce nu intelegeti? cu nebunii nu te poti intelege. faptul ca e si limitat cultural si intelectual nu face decat sa agraveze si mai mult starea de fapt

Romeo  •  24 octombrie 2009, 17:21

Becali a inceput, in sfarsit, sa ia masuri. Mass-media a isterizat cretinii din tribune, iar Becali are si un temperament nediplomatic. Presa nu a vrut sa aprecieze ce a fost bine facut, decat poate intr-o fraza care trece neobservata si urmatorul pas ar fi iesirea in strada si violente, la fotbal sau la politica, situatia e identica, cu diferenta ca in sport au mai fost si rezultate. Nimeni nu a facut o analiza, cat s-a investit si cat s-a reusit, dar a criticat imediat nereusitele. S-au incurajat grupurile de vagabonzi (indiferent cate clase au facut) prin mediatizare si acum trebuiesc luate masuri, in ceasul al 9-lea, pentru ca putem ajunge si noi in „momentul Heysel”. Ar fi bine ca de anul viitor sa se schimbe mass-media, dupa scandalurile care vor exista din plin in campania electorala. Adevarul se pare ca a reusit sa renasca, asteptam si pe altii.

Rica  •  24 octombrie 2009, 17:24

Cand Becali injura si isi bate joc de cine vrea el la public, nu aveti nimic de comentat, cand suporterii ii raspund pe intelesul lui, devin huligani si golani…

Nu sunt adeptul injuraturilor pe stadioane, dar in cazul lui e justificat…

Si as vrea sa vad o mare banderola in care sa se scrie simplu „Becali pleaca”, sa vad atunci pe ce baza ar mai interzice dictatorul de la oi fanii Stelei

Steaua nu e a lui e a suporterilor, finantarea oferita de el e sub forma de imprumuturi, echipa se autofinanteaza din banii de tv si calificari in cupele europene

Si ma face sa rad cand zice ca vrea sa vanda: se cheama ca nu vrei sa vinzi cand propui un pret care nu corespunde valorii cu tot fell de manarii facute in finantele clubului si cu cine stie cate imprumuturi surpriza facute de cioban de rambursat…

Sunt stelist de mic, dar prefer ca echipa sa ajunga in B daca asta inseamna sa scapam de Becali..

Cristian  •  24 octombrie 2009, 17:43

cu tot respectul pe care ti-l port, eu nu cred in ceea ce ai scris tu acum, si-n plus cred ca nici tu nu crezi, asa ca nu inteleg de ce-ai mai scris…

yobpassion  •  24 octombrie 2009, 17:55

Dar de unde stiti dvs. domnule Tolontan ca ”se gandeste” ? Se poate sa aveti prea multa incredere in bunavointa patronului din Ghencea.
Sincer… nu cred ca sta sa gandeasca, la nimic, si dincolo de ce gandeste el, MM nu mai are ce cauta in ghencea daca ar fi dupa parerea mea. Suporterii pedepsiti pe nedrept? LooooL… Tin sa va spun ca sunt unul din aceia care nu-si pot duce copilul pe stadion. Am un baiat de 6 ani, vreau sa-l cresc stelist, si pentru asta ar trbuii sa-l duc si pe stadion, dar nu am cum, nu pot sa risc. Actele de huliganism trebuiesc oprite, indiferent de cat de inapoiat ar fi patronul stelei. Si inca ceva vizavi de asta, e el tampit, dar pana si in vreme de criza a cumparat scump(vezi Tanase) si asta ma face sa cred ca vrea, dar din pacate nu poate. 😐

Eu  •  24 octombrie 2009, 18:29

Domnule Tolontan,

Daca tot ati reusit inlaturarea unui ministru din guvernul Romaniei, n-ati putea sa incercati sa demascati si cateva dintre siretlicurile cu ajutorul carora Becali a luat Steaua? Poate in felul asta se porneste o ancheta mai serioasa. In felul asta, chiar ati demonstra ca iubiti sportul.

Multumesc.

Bradut  •  24 octombrie 2009, 19:13

NICIODATA. Sper ca niciodata.

opinatorul  •  24 octombrie 2009, 19:35

„STEAUA SUNTEM NOI…si nu nu fac parte din peluza SUD, nu fac parte din peluza NORD si nu sunt ultras. Sunt suporter Steaua, care iubeste Steaua enorm de mult! Mai mult decat unii isi inchipuie!”
Cat patetism!Poate o mica parte suntem intradevar,dar asta nu ne da dreptul sa punem antrenori ,sa dam afara jucatori,sa schimbam conducerea clubului(fie chiar oierul Becali). Cu atat mai mult nu avem voie sa distrugem STEAUA,lucru care se intampla acum,incet dar sigur mitul Stelei se stinge,si asta numai din vina suporterilor,daca ar intelege ca JIJI este doar vremelnic acolo si l-ar ignora total acesta va dispare nu este vesnic dar legenda Stelei ar continua,aceste milioane de suporteri sau creat in peste 50 de ani acum riscam ca prin atitudinea unor animale scapate de sub control ,care si ele isi spun ca Steua sunt ei ,prin felul in care se manifesta pe stadion sa indeparteze mii daca nu zeci de mii de suporteri de ceea ce inseamna STEAUA cu adevarat .STEAUA nu sunt eu nici tu ,nici macar animalele care isi spun „ultrasi”. Daca Steaua inseamna ceva astzi asta datoram numai celor care au construit legenda o parte dintre ei sunt:Toma,Voinescu,Zavoda I si II,Tataru I,Savu,Petscho

milici  •  24 octombrie 2009, 19:37

@ Delaurentis
Merci ca mi-ai facut favoarea de a-mi raspunde chiar daca ma ameninti ca o faci pentru ultima oara.
Ca esti pacient bolnav nu pot sa te contrazic ca nu te cunosc.
Nici ca tu si ai tai sunt STEAUA nu te contrazic, multi se cred Napoleon.
Daca citeai pana la capat, nu ti-ar fi luat mai mult de 10 minute chiar pe litere, vedeai ca am si eu o parere proastra despre JJ ca om politic, persoana publica, patron de club si in general ca om.Nici cel mai bun detergent din lume nu-l mai spala.
N-ai cum sa stii tu treaba cu camataria, mpozitul, furatul doar presupui s, oricum n-are relevanta.Cati patroni sunt bagati in treburi mult mai murdare inclusiv mult laudatul Bucsaru , nu cred ca asta e problema suporterilor ci a justitiei
Te framanta de ce te contraic pe bani sau nu? Poti sa presupui si despre mine ce te impiedica exista libertatea de opinie, chiar si aberanta.
Eu nu sunt de acord cu asazisii suporteri care vin la stadion numai ca sa huiduie, injure, nu-i intereseaza meciul si astria sunt in majoritate in Peluza Sud.Tu oi fi protestatar izolat sau unde protestezi?Sau doar te-ai lipit ulterior fara sa stii ce revendica ei, presupunand doar asa cum faci deobicei.
Nu stiu cum isi inchipuie unii cat iubesti tu Steaua, e treaba ta, nu te bate cu pumnul in piept pentru asta , incearca sa ajuti echipa , cauta solutii.
Ar fi bine daca ti-ai argumenta cat decat spusele..
Sa presupunem si sa ne dam cu parerea e usor cand nimic n-avem a spune.

opinatorul  •  24 octombrie 2009, 19:39

…Petschovsky,Sames,Lacatus,Iordanescu,Radoi,Iordache,Apolzan, Alecsandrescu,Anghelini,si multi multi altii. EI SUNT STEAUA,noi cel mult suntem MARTORI.

danSteaua  •  24 octombrie 2009, 19:51

Tolo,

N-am injurat niciodata pe stadion, deci inteleg demersul tau. Dar, in cazul asta, trebuie sa actionam pe prioritati altfel s-ar putea crea confuzii. Prioritatea numarul unu e sa scapam de Gigi. Faptul ca el e in libertate si lasat sa faca declaratii venite, parca, direct din „Epoca de Aur” arata cat de bolnava e societatea romaneasca. Intr-o societate normala, nimeni nu ar indrazni sa faca astfel de declaratii sau sa actioneze in afara legii fara jena si fara frica. Individul e bolnav mintal, fara glume si fara dubii!, si trebuie pus acolo unde ii este locul. Atunci cand politia nu se autosesizeaza, cand Gigi injura in fata camerelor si a microfoanelor, ce pot face niste oameni disperati si probabil nu prea isteti decat sa-i raspunda pe limba lui? Mai mult, e infricosator ca un asemenea individ, Becali, e admis pe lista candidatilor la functia de presedinte al tarii. Clasa politica romaneasca ar fi trebuit sa ia de mult atitudine si sa-l izoleze. Ce se asteapta? O noua revolutie? Sa auzim numai de bine!

copy-paste  •  24 octombrie 2009, 20:34

Meciul cu Fenerbahce povestit de cei prezenţi
Postat de admin pe 23/10/2009 in categoria Opinii. Taguri: fenerbahce, steaua, suporteri, ultras.
Ajung in jurul orei 15:30 in preajma Stadionului Steaua cu gandul ca eu impreuna cu alti suporteri stelisti interzisi abuziv pe stadion vom putea intra in stadion pentru a putea lasa la Departamentul de Ticketing din cadrul clubului cererile de eliberare a copiilor contractelor abonamentelor pe sezonul 2008-2009 (pe sezonul 2009-2010 multi dintre noi nu am primit niciun fel de contract, doar o simpla chitanta).

Sun pe un prieten sa aflu unde sunt restul stelistilor pentru a merge cu totii sa lasam cererile. Ma opresc un minut vis-à-vis de stadion pentru a vorbi la telefon. Imediat apar doi jandarmi tantosi cu casti la urechi care probabil se credeau facand parte dintr-un film politenesc american. Pacat ca ii dadea de gol burta. Ne spun mie si prietenului cu care eram ca nu aveam voie sa stationam. Abusurd de astfel, eu nu cunosc vreo lege in tara aceasta in care nu ai voie sa te opresti din mers pe un domeniu public…

In fine, trec si peste asta, cu toate ca jandarmii au indicatii clare sa intre in noi fara niciun motiv. Ma uit in jur si parca sunt pe un camp de lupta. Jandarmi, politisti, civili, dube, masini cu tuburi de apa fac sa nu mai imi aduc aminte pe moment de Templul Fotbalului Romanesc.

In noaptea dinainte partidei am primit un telefon de la un student in care mi se comunica ca 2000 de bilete se vor da gratis pentru studenti, tot ceea ce trebuie sa faci este sa trimiti un mail cu numele, prenumele, CNP-ul si facultatea la care esti. Avand in vedere ca aveam interzis, am trimis si eu mail, pentru a putea continua protestul alaturi de cei care nu au avut interdictie.

Am ajuns la punctul de intalnire alaturi de ceilalti studenti. Stau la coada formata din doua cate doua persoane pentru a putea intra. Se aude un militian care coordoneaza multimea, spunand ca vor intra doar cei care au asupra lor carnetul de student si buletinul. Dupa ce trecem de verificare, ne baga pe toti intr-un tarc pe camp in apropierea stadionului si se incepe verificarea fiecaruia daca este pe lista foarte groasa de studenti. Ajung in fata si stupoare. Sunt interzis. CNP-ul meu este blocat pentru ca am abonament la una dintre cele doua peluze. Sunt student si vreau sa intru la meci, insa nu mi se permite. Iata inca o dovada ca cei care il contesta pe creditorul din fruntea clubului Steaua nu sunt drogati, huligani si betivi.

Jandarmul care m-a verificat in cele din urma, vazand ca sunt interzis, m-a bagat intr-o camaruta de pe campul acela, a predat buletinul si carnetul de student celor care erau acolo si au fotografiat documentele. Intreband de ce fac asta, mi-au raspuns sec: « Pentru a fi in baza noastra de date. Cine te-a pus sa-l injuri pe Gigi, asa iti trebuie. »

Plec in cele din urma vazand ca intra de data aceasta pe poarta aceeia, grupuri de elevi, probabil de clasa a IV-a, a V-a, bineinteles gratis.

Dupa toate cele intamplate, plec dezamagit de la stadion si in mintea mea imi vin cele mai negre ganduri gandindu-ma cum pensionarii de la Peluza Nord, studentii de la Tribuna a II-a si elevii de la Peluza Sud vor striga la unison « Gigi becalii ». Insa surpriza ! Protestul a continuat, nu a fost huiduit nimeni care a protestat, iar echipa nu a fost incurajata deloc, pentru ca cei care au primit biletele gratis nu au nici cea mai mica idee a tot ceea ce inseamna Steaua. Ei au venit la meci pentru ca a fost gratis, pana atunci nu mai fusesera la vreun meci in Ghencea.

Protestul trebuie continuat pana cand vom scapa de aceasta boala, numita Becali. Nu trebuie sa ne lasam batuti cu toate ilegalitatiile care se fac asupra noastra.

Steaua SUNTEM NOI !!! Becali PLEACA DIN Ghencea !!!

Autor:un suporter stelist
Sursa: FcSteaua

şi mărturia cuiva care a intrat la meci:

Brigada Ultras Pensionarii !
După îndelungată vreme cu porţile închise,Ghencea s-a redeschis pentru a primi suporterii iubitori…de scandal.Cu 7 filtre de acces înspre stadion,meciul părea c-ar fi unul considerat de risc maxim.Risc maxim pentru ”piperianul” patron.Circulaţie oprită de la Billa Drumul Taberei. Neapărat trebuia să prezinţi buletinul însoţit de bilet la fiecare filtru.Zis şi făcut.N-ar fi o măsură rea,depinde cum o priveşti.După 3-4 filtre de jandarmi,am fost întâmpinat de firma de pază B.G.S. (băi Gigi securiti). Spre deosebire de alte meciuri,gol ca-n Parcul Izvor spre Peluza Sud.La poartă,control strict,sunt fotografiat în timp ce introduc biletul în turnicheţi.Un B.G.S.-ist mai cu fruntea până la ceafă vroia să-mi ia brelocul, amintire personală,dintr-o excursie la Bran. După 2 minute în care i-am zis că nu-s huligan şi că nu îl dau sub nici o formă,un fel de ”şef de poartă” a înţeles situaţia şi am intrat. Accesul la toalete era şi acesta interzis,cam la două porţi de acces fiind instalate 2 wc-uri ecologice .Să zic aşa,un wc ecologic la 200 de persoane.
Pe stadion,pustiu.Aveam semnal pe Cosmote până la 19:55.Aşa de gol,atât de trist,n-au avut bani pensionarii să ajungă la stadion.Scandări anti gigi becali,şi de la Nord,şi de la Sud,şi de la Tribuna a 2 a.Suporteri stelişti cu marcaj strâns B.G.S.-ist.
Fanii turci,nişte ”îngeraşi nevinovaţi”, au cântat pe tot parcursul meciului.Lipsa de experienţă în securitate a jandarmilor am trăit-o la intrarea în stadion când m-am trezit printre vreo 20 de turci care intrau însoţiti doar de două organe M.A.I.-iste.Pe lângă jandarmi,se pare că şi firma de pază s-a uitat doar la derbedeii români.Turcii,excepţionali ca suporteri,demonstrând o unitate de grup rar văzută,au introdus torţe şi fumigene cu duiumul,semn că pe filiera aceea controlul a fost făcut ultra sumar.
Aşa îşi fac treaba ai noştri, nu mai spun că la sfârşitul meciului am văzut cum erau ridicaţi doi puşti de nişte jandarmi pe sistemul : ”băieţi,staţi un pic,vă rog frumos.” Or fi zis şi ei,săracii, un ”m%%e gigi”,şi-aşa era tare frig.
Era să uit,Steaua a pierdut. Mai contează?

nene  •  24 octombrie 2009, 22:28

sint dezamagit de glume de felul asta. Se sparie gindul!

jul  •  24 octombrie 2009, 23:16

Dan Petrescu si MM nu va veni in Ghencea atita timp cat becali va fi la steaua.Mult nu va mai fi pentruca nu mai are bani,usor,usor se duce la vale a fost un milionar al tranzitiei.Steaua va fi din nou cea ce a fost si mai mult de atat.HAI STEAUA.ADIO becali.

m1ha1  •  24 octombrie 2009, 23:41

voi ajungeti sa va postati articolele ca si comentarii ?

danucu  •  24 octombrie 2009, 23:44

faina povestea dar nu as fi vrut sa fiu in pielea ta prin ce ai trecut dar daca ai interzis de ce nu te duci la aia cu consumatorii nu stiu cum ii cheama si jap o reclamatie pt telemea zic eu ca abonament nuimai sau am inteles rau dar ai platit niste bani pentru ceva si stina trebuie sa te lase sa intre dar este romania si nu se schimba lucrurile nici dupa o suta de ani cei care venim de afara raminem uimiti cum evolueaza lucrurile in tara foarte bine stau pe locsi se supara cind vine cite o sentinta de la cedo si de pe unde mai vin dar ciobanul trbuie contestat in continuare zic eu si nu lasat

IO  •  25 octombrie 2009, 1:02

Vreau sa ma ajutati domnule Tolontan sa ii trimit CIOBANULUI COPIE
de la buletin!!!! Vreau si eu sa intru in grupul select al celor interzisi pe stadion dar nu vreau sa ii mai platesc un bilet pentru asta!!! Mie scirba si sa il mai injur!!!

Clujeanul din Atlanta  •  25 octombrie 2009, 3:40

MM si Petrecu nu vin la Steaua pana ciobanu e patron. Ce e asa de greu de inteles? Jiji poa sa vrea da ei nu vin…

bad boy  •  25 octombrie 2009, 9:59

dreptatea e undeva la mijloc.de nesuportat a devenit jiji dar si voi,cei care „desfasurati” obscenitati pe stadion.mult mai multi suporteri decit sinteti sau credeti voi, nu mai vin la stadion din cauza voastra,a atitudinii voastre.steaua nu sinteti voi,sint milioanele de suporteri din tara si de „afara”.voi nu sinteti decit ceea ce strigati.

ovid  •  25 octombrie 2009, 10:46

Dan Petrescu nu o sa vina antrenor la Steaua. A refuzat deja o oferta de la Siena. Daca iese din grupe in U C L pleaca in Anglia. Papa romanica

george  •  25 octombrie 2009, 11:35

eu unul cred ca nu se intelege substanta acestui conflict. nu fac parte din nici o peluza, iubesc steaua de la 5 ani. substanta acestui conflict este PERFORMANTA. pai din 2003 , suntem in 2009, steaua a castigat 2 campionate, 0 cupe si a jucat o semifinala de cupa uefa. asta este motivul conflictului, noi suporterii nu suportam sa ne bucuram odata la 4 ani de castigarea unui campionat ca sa nu mai zic de faptul ca in meciurile cu dinamo si rapid in ultimul timp suntem ciuca batailor. ciobanul nu face performanta la STEAUA si din acest motiv trebuie sa plece, ca sa nu mai vorbesc de caracterul lui infect si de gura aia jegoasa cu care jigneste gloriile Stelei. singur lucru care ma bucura la el este cand va injura si va jigneste pe voi ziaristii, pentru ca voi l-ati facut ce este, este creatia voastra monstruoasa…

Costi  •  25 octombrie 2009, 13:21

Dreptatea e undeva la mijloc.

reti  •  25 octombrie 2009, 14:37

Daca si tu continui sa-l promovezi pe cioban…….imi pare foarte rau de toata presa asta jegoasa care e subordonata diferitelor trusturi de presa si influente meschine.Chiar va bateti joc de inteligenta noastra ,ziar de doi bani ce sinteti

Costi B  •  25 octombrie 2009, 15:21

Epigrama, esentiala:
Vin la meci doar paramecii,
La peluza-n parte is dobitocii.
Pumnuu si cureaua lata, asta o au inoculata.
Ciobanu e indreptatit..sa bata campii,
Iar suporterii sa-si bata soarta.
Saracuti cu Duhul vor doar sa dea cu pumnul!
……..cam astia sunt minoritarii fani ai Stelei cu pretentie de majoritari, Indreptatiti. PACAT.

ionel  •  25 octombrie 2009, 16:06

acei suporteri sa vina cu mamele ,sotiile si copii lor la peluze si sa vedem ce stiga?tie rusine sa te uiti la tv dar pe stadion.niste scursuri se autointituleaza galeria stelei?de ce am ajuns aici?presa ia bagat in seama si nici ei nu mai pot controla fenomenul

bimbi79  •  25 octombrie 2009, 18:59

Pt. 44 / vând şi plec – vreu 30 milioane euro

Intrebarea sacaitoare ce ma chinuie de cateva zile este De ce “bun simt” devine in engleza “common sense”? Caci urmare a traducerii, acest “bun simt” pare a fi comun [en: common]. Mai sa fie, in ultimele zile am impresia ca e ceva de genul al 7-lea simt (al 6-lea s-a descoperit intr-un film)…

L-am intreabat pe Gogu (google): “Definitie bun simt”- enter; si Gogu mi-a explicat ce-i ala “simt” si ce inseamna “bun”. Prin urmare, nu am decat sa pun eu cap la cap cele 2 definitii ca sa pot pricepe ce-o fi ala “bun simt”.

De dimineata am inclinat sa cred ca o fi vreo expresie inventata de mama mea care a vrut sa ma educe cat mai bine. Am invatat-o pe pielea mea: o prea buna educatie te descalifica. (De exeplu, in lumea Recrutarii este vorba despre acel “over-qualified”).

Dar tot Gogu mi-a dat solutia la problema mea: am tradus expresia “bun simt” (din romana in engleza), a rezultat “common sense”. Apoi am tradus “common sense” (din engleza in romana), a rezultat “simt practic”. E voila! Acum nu ma mai mira nimic

Acest articol, de bun simt, se adreseaza tuturor contestatarilor lui Jiji. Inclusiv gazdei acestui blog.
Sper sa priceapa ceva din mesaj… daca nu toti macar o parte…

Ghandalf  •  25 octombrie 2009, 19:16

Stimate d-le Tolontan.
Citind articolul dvs. mi-am dat seama ca nu ati inteles adevaratul sens al conflictului ireconciliabil dintre suporterii STELEI si eurooier !
Pentru faptul ca a jignit oameni de legenda si oameni de rand deopotriva, pentru faptul ca s-a sters pe picioarele lui pline de cacarezi de oaie cu insemnele celui mai iubit club din Romania NU MAI EXISTA CALE DE IMPACARE nici daca-i aduce pe Cristiano Ronaldo, Kaka , Ibrahimovici si pe ce antrenor vreti dvs !!!
Orice om care tine la Steaua si la onoare, se va manifesta prin orice mijloace posibile si permise de lege, impotriva acestui grobian, pana cand va pleca de la STEAUA si va disparea din viata publica !
Cu regret, suporterul DIXIT

koko  •  25 octombrie 2009, 20:02

Asta cu MM si Dan Petrescu intra la categoria GLUME PROASTE! Cei doi sunt acum prea buni, mult prea buni pentru Steaua! Ei au oferte in strainatate si acolo vor si merge, dupa ce incheie cu bine aventura europeana! Steaua abia mai palpaie, nu mai poate fi resuscitata, isi va da obstescu sfarsit foarte curand! Becali chiar nu stie sa conduca, cineva insa il invata rau!

razvanel :)  •  25 octombrie 2009, 20:18

daca va pleca jiji steaua se va duce de rapa…daca nu…la fel. asa ca faceti cum e mai bine
*****

kingvio  •  25 octombrie 2009, 20:26

cand jucam in semifinalade cupa uefa era meritul lui (concluziona el) , acum cand nu jucam nimic sunt antrenorii de vina…

Hash  •  25 octombrie 2009, 22:18

O problema, ciobanul nu gandeste. Iar a doua, MM si Dan Petrescu nu vor veni la Steaua, pentru ca toata lumea il stie pe becali acum. Cand il numea pe Bergodi, ii dadea mana libera ca el este cel mai bun si nu se mai baga peste el. A rezistat 3 luni…omul este bolnav nu poate sa faca un pas inapoi, atat timp cat „voi” il „venerati”. Asta este, mai bine uitati-va la meciuri in anglia, sunteti mai castigati….

vasco  •  25 octombrie 2009, 22:37

Sunt de acord cu toti cei care spun ca suntem un popor care inca nu am ajuns cit de rau meritam.In nici o tara din lume acest avorton nu ar fi fost liber,ar fi fost ori la puscarie ori la balamuc.Doar la noi asemenea specimene ajung cetateni „onorabili”.

Comentează