Salile de sport lovesc din nou. Udrea cere desfiintarea CNI. N-ar fi mai logic sa lase pe altcineva sa o conduca integru si competent?

La interval de 10 ore, situatia s-a inversat. Azi noapte, la Realitatea TV, jurnalistii care semnalau neregulile de la CNI in programele salilor de sport, bazinelor si patinoarelor  erau invidiosi sau mincinosi, asa cum pretindea Ana Maria Topoliceanu, sefa companiei. Iar politicenii care faceau afaceri cu CNI, prin firmele lor sau ale familiilor, erau apostoli ai economiei de piata, in lupta cu legiunile prost dispuse ale presei.
Azi dimineata, Elena Udrea anunta ca va propune desfiintarea CNI. Si ca va cere partidului ca oamenii care ocupa functii publice sa aleaga intre politica si  afaceri. De doua luni, Gazeta Sporturilor investigheaza programele CNI pentru sali de sport, bazine si patinoare. Acelasi lucru l-au facut si alte ziare. Iata ce scrie Kamikaze in editia care va ajunge miine pe tarabe. Astfel incit, in locul tipatului de satisfactie pe care probabil il asteapta ministrul, publicam citeva observatii, la cald:

marți, 25 mai 2010, 11:30

La interval de 10 ore, situatia s-a inversat. Azi noapte, la Realitatea TV, jurnalistii care semnalau neregulile de la CNI in programele salilor de sport, bazinelor si patinoarelor  erau invidiosi sau mincinosi, asa cum pretindea Ana Maria Topoliceanu, sefa companiei. Iar politicenii care faceau afaceri cu CNI, prin firmele lor sau ale familiilor, erau apostoli ai economiei de piata, in lupta cu legiunile prost dispuse ale presei.
Azi dimineata, Elena Udrea anunta ca va propune desfiintarea CNI. Si ca va cere partidului ca oamenii care ocupa functii publice sa aleaga intre politica si  afaceri. De doua luni, Gazeta Sporturilor investigheaza programele CNI pentru sali de sport, bazine si patinoare. Acelasi lucru l-au facut si alte ziare. Iata ce scrie Kamikaze in editia care va ajunge miine pe tarabe. Astfel incit, in locul tipatului de satisfactie pe care probabil il asteapta ministrul, publicam citeva observatii, la cald:

1. In loc sa razi o companie de investitii care deruleaza atitea programe importante n-ar fi mai simplu sa o conduci integru si competent? Inainte de a da afara oamenii de acolo n-ar fi fost mai logic sa nu-ti numesti fosta partenera de afaceri in fruntea companiei, partenera care, la rindul ei, sa-l numeasca pe directorul firmei sotului Elenei Udrea ca director?

2. Pe ce miini a ajuns conducerea Romaniei daca guvernul anunta, prin vocea matinala a ministrului Elenei Udrea, ca nu are solutii de a gestiona chiar domeniul investitiilor, cel care ar urma sa dea un impuls economiei in vremuri de criza? Propunerea Elenei Udrea sublimeaza incompetenta unor politicieni care, cind nu pot construi politici publice, le desfiinteaza.

3. Daca, asa cum a precizat real Udrea, multe dintre investitiile care au stirnit revolta opiniei publice au fost pornite anul trecut, adica in mandatul lui Vasile Blaga, care si el si-a pus „inventia” Emil Sabo in fruntea CNI, de ce Blaga nu-si asuma si el responsabilitatea? Sau e prea puternic pentru asta, asa cum sugereaza Dan Tapalaga?

4. Este cinic si tardiv sa anunti ca-i pui pe cei din PD-L sa aleaga intre afaceri si politica. Dupa ce a facut, doar in ultimele 18 luni, afaceri de 70 de milioane de euro cu statul printr-o firma care a subcontractat de fapt lucrarile, ce nevoie mai are fie de afaceri, fie de viata politica, Gabriel Silagyi, consilierul PD-L de Turda? Sau prefectul de Bihor?

Vom continua toate investigatiile. Si asteptam de la CNI, desfiintata sau nu, toate contractele si actele de receptie pentru patinoarul de la Brasov pe care le-am cerut acum aproape o luna. Pentru ca n-am aflat inca pretul exact al acelui patinoar. Exista discrepante mari intre ce apare pe SEAP, ce declara primarul PD-L al Brasovului si ce a comunicat oficial CNI.

Iata ce scrie si Victor Ciutacu in Jurnalul National pe aceasta tema.


Comentarii (48)Adaugă comentariu

tetelu  •  25 mai 2010, 11:48

Nu desfiinteaza Cataline ci doar ascund urmele…e simplu …cine o sa mai stea sa verifice ce s-a intamplat acolo cand cni-ul nu va mai exista…

basti-MM  •  25 mai 2010, 11:52

Pe vremea lui Ceausescu, venea pe la noi prin sat din cand in cand cate-o masina „straina” si cauta pietre de mina sau stibina si dadea in schimb guma de mestecat, cafea,cicolata si ce nu se gasea pe la noi.Aveam un Udrea pe la noi, care dupa ce-si facea plinul, la scurt timp aparea militia si spargea gasca.Oare contemporana noastra vrea sa dea semnalul ca cine a trebuit si-a facut plinul,sau vrea sa schimbe tactica?

nicu  •  25 mai 2010, 12:09

Asa, da-ti cu pixul in ei, ca mai mult nu putem face….

P.S.: traiti bine?

Csaba  •  25 mai 2010, 12:12

Cel mai bine ar fi daca ar veni Dan Voiculescu, marele campion al dreptatii, si ar fi ales rege. Atunci sper ca n-ar trebui sa citim zi de zi despre politica in ziarele sale.

Cătălin Tolontan  •  25 mai 2010, 12:17

csaba: stiti ca am declarat ca n-as putea trai intr-o tara condusa de dan voiculescu, dar nici n-as vrea sa lucrez intr-o companie care apartine lui Traian basescu? Nu stiti, dar va place sa acuzati 🙂 Si va simt ff nervos pt k, in fiecare zi, se ridica patura de pe cea fac politicienii

lol  •  25 mai 2010, 12:20

Capitalismul colapseaza global si voi va ocupati de CNI, Udrea, e ca si cum ai verifica scrumierele cand se scufunda Titanicul :))))))

marian  •  25 mai 2010, 12:30

daca a decis sa o desfiinteze inseamna ca pute rau de tot acolo.problema e ca nimeni nu e vinovat ,banii au fost aruncati pe fereastra(direct in buzunarele cui trebuie)si vor face alta companie cu alti oameni kamikaze(gen vlas,ridzi,jianu…).

ducu  •  25 mai 2010, 12:35

DEVIN INSISTENT SI SINCER NU STIU CE MA MAI DETERMINA.. ASTEPTAM UN RAPSUNS ONEST REFERITOR LA SOARTA ORELOR DE EDUCATIE FIZICA SI SPORT DE LA NIVELUL CLASELOR INTAIA SI A PATRA DE LA CINEVA CARE PARE INTERESAT DE SPORT. CRED CA AM GRESIT INSA PENTRU CA NU SUNTETI INTERESATI DECIT DE BANII DIN SPORT CI NU DE STAREA DE FAPT A SPORTULUI. DOMNUL TIRIAC A SPUS DE ANI BUNI CA PIDAMIDA PERFORMANTEI ESTE SPORTUL DE MASA.. NU L/A LUAT NIMENI IN SEAMA, BA MAI MULT DISTRUGEM ACESTA BAZA. CE MAI CONTEAZA SALILE DE SPORT CIND NU O S AMAI FIE NIMENI SA LE POPULEZE..

Vasile Jâmbu  •  25 mai 2010, 12:36

Să ne trăiţi domnule Tolontan! Nu bine, decent… Să nu vă simţiţi niciodată singur în acest război! Aveţi în spate un întreg popor sătul de hoţii şi nesimţire!!! Numai bine!

Cătălin Tolontan  •  25 mai 2010, 12:36

ducu: am scris de multe ori aceste lucruri si le vom mai scrie. E evident ca aveti dreptate: de ce construiesti aproape 900 de sali de sport cind dai afara profesorii de sport si scazi numarul orelor de sport?

J o h n s o n  •  25 mai 2010, 12:42

Dupa ce au supt toata vlaga financiara a acestei tari,vazand ca foamea i-a trezit pe romani din transa Basescu clanul cu acelasi nume a grait prin vocea blond decoltata a Elenei…Gata,ne oprim ! Sa va ajunga si voua ceva…Cam acesta este mesajul,acest atac la propriile surse de imbogatire nesimtita ne mai spune ceva …O pregateste pe Ea …pentru ca Boc o sa iasa din scena deja lumea vede prin el,il vede pe Basescu si asta nu trebuie sa ramana asa.

marian  •  25 mai 2010, 12:45

apropo catalin se aude ceva dinspre valcea?adica se misca ceva pentru construirea unei sali sau si la anul o sa ne vaitam ca anul asta si se asteapta picarea din cer a vreuneia.

Rational Idealist  •  25 mai 2010, 13:24

Citez: „Dupa ce a facut, doar in ultimele 18 luni, afaceri de 70 de milioane de euro cu statul printr-o firma care a subcontractat de fapt lucrarile, ce nevoie mai are fie de afaceri, fie de viata politica, Gabriel Silagyi, consilierul PD-L de Turda?”

Pai chiar credeti ca banii aia ii raman lui??? E posibila atata naivitate?? Consider asta o scapare, altfel anchetele GSP au fost foarte pertinente.

Omul foarte probabil este folosit ca paravan. Foarte probabil, nu se poate retrage cand ii convine lui, ci va fi lasat sa se retraga, va fi dat la o parte sau va fi sacrificat cand isi va fi epuizat misiunea. Sistemul asta e un perpetuum mobile.

kkkk  •  25 mai 2010, 13:34

udrea si tot guvernu ati furat d ati ru[pt

Csaba  •  25 mai 2010, 13:47

Multumesc pentru replica dl. Tolontan. Ma bucur daca ati spus asta. Cu toate acestea insa eu nu cred ca un ziar de sport ar trebui sa scrie despre politica, desi eu sunt de acord ca politicienii nostri sunt corupti si incompetenti. Uneori am impresia ca se pune mai mult efort jurnalistic in aceste articole anti-PDL decat in cele despre sport. Admit ca o explicatie pentru anti-PDLismul aparent al Gazetei Sporturilor este ca PDL ul este la guvernare acum, probabil estea cea mai probabila explicatie de fapt.

aqua_magic  •  25 mai 2010, 13:53

Tolo, am mai spus-o, o mai spun, jos palaria pentru tot ceea ce faci, dar stii ce-mi pare cel mai rau din toate astea ?! In privinta bazinelor de inot, la care stam, nu prost, ci dezastros de prost, ce se va intampla ?! Nici nu stiu exact ce proiecte existau, dar daca exista ceva, probabil ca acum nici nu se va pune problema aceasta. Si daca ceva sali de sport mai erau pe ici, pe colo (cel putin de antrenament, nu de competiti), am mai zis, cu bazinele e jale mare.

david friedmann  •  25 mai 2010, 13:58

dupa intelegerea ta cataline, cum crezi ca un om „integru si competent” ar putea gestiona investitiile statului?! in primul rand, cum ar putea el decide pe banii nostri daca o investitie la dolhasca e mai utila decat una la fetesti…rational-economic nu se poate…e o problema de calcul economic, care se poate rezolva doar in economia privata…nu te gandi sa contracarezi cu exemple din ungaria sau din germania, pentru ca asta nu invalideaza argumentul ci doar arata ca unii politicieni sunt mai putin corupti decat altii, dar nu rezolva problema ineficientei si rationalitatii economice intr-un mediu etatic…
in al doilea rand, economistii si filozofii politici moderni (de la 1600 incoace) au incercat sa construiasca o societate cu niste reguli pe care sa le respecte si diavolii (ca nu au reusit e alta discutie)…dar tu, culmea, vrei o societate in care numai ingerii ar putea guverna. pana si ei s-ar confrunta cu aceleasi probleme de rationalitate economica. nu mai amintesc de problemele de selectie politica pe care le-ar intampina oamenii „integri” in interiorul partidelor democratice
in fine, o ultima eroare economica din articolul tau: spui ca investitiile publice ar da un impuls economiei. daca ignori acest cliseu fals si te uiti prin istoria economica „sound” ai sa vezi ca lucrurile stau pe dos…un singur exemplu: FDR a investit miliarde de bani publici sa scoata SUA din marea criza dar la 10 ani somajul era mai mare decat in momentul crizei…

din pacate, acum udrea (cu toata ipocrizia si sarlatanismul ei) are dreptate, iar tu nu

Gicu  •  25 mai 2010, 14:10

„maurul” si-a facut datoria si il ingroapa! ce rost mai are sa tina agentia cand nu mai e de furata ca nu se mai aloca bani pt a fi furati, au dat de fundul sacului si or sa spele putina incet, incet. Toate chestiile astea fac parte din scenariul retragerii, retragerea cu tortze se face numai de ziua eroilor. acum vor sa deminstreze cata corectitudine si bune intentii ii anima, nici usturoi nu au mancat nici gura nu le miroase. dece sa desfiinteze si nu dau clientela afara din posturile care manevreazxa banii? si sa fim seriosi, ca sa furi nu e nevoie sa infiintezi sau sa desfiintezi. solutia este afara cu hotii in frunte cu ***** sef!

Don  •  25 mai 2010, 14:21

Stimabila Dna Udrea are o vila imensa in Ilfov, vine numai cu elicopterul.
Cand pescuiesc pe Branesti 2 si ma uit pe malul celalalt imi dau seama ca e foarte probabil ca o scandura din foisor sa fie cumparata din banii mei…
Pe ce maini a ajuns tara asta…

gicu  •  25 mai 2010, 14:24

Problema mare este ca toate partidele politice au trecut pe la guvernare…si toate s-au gandit in primul rand la propriile interese si apoi la cele ale tarii. Asa ca NU MAI AVEM ALTERNATIVE POLITICE! Suntem ca un bolnav cronic care asteapta medicamentul minune…am incercat tot si degeaba!

poporu roman  •  25 mai 2010, 14:29

deci eu scri ca ies in strada si cineva imi sterge mesaju …….aoleouuuu raomania trezestete !!!!!!!!!!!!! 31 la victoriei !!!!

catalin lupei  •  25 mai 2010, 14:54

stie cineva cum as putea renunta la cetatenia romana? care sunt demersurile necesare si unde trebuie facute?
as vrea sa iau cetatenia hotomana, si sa traiesc in liniste in scumpa mea tara, HOTOMANIA, inconjurat de compatriotii mei hoti sau hotomani.cautand presedinte pt astfel de tara am descoperit 20 milioane de candidati perfecti pt acest job. si eu cu cine votez??????????????

tudor  •  25 mai 2010, 15:41

Nasol cu tara asta pe mana cui a ajuns. Pacat!! Suntem faliti, suntem ravasiti, vai de mama noastra. Astia ne-au vandut tot, ne vand tara, ne vand limba si tot ce e mai bun. Sunt extrem de dezamagit de acesti politicieni. Sunt cu totii niste corupti, astia au devalizat tara. Nu inteleg de ce nimeni nu face nimic.Unde sunt institutiile statului ?? De ce dormim cu totii ???? De ce a juns tara asta asa ?? Cine e responsabil pentru asta ???

daniel  •  25 mai 2010, 15:48

Se desfiinteaza ca sa se rada orice urma.
Toate dovezile se vor evapora…..

Mad Max  •  25 mai 2010, 15:48

http://www.bzf.ro/sala-de-sport-performanta-la-recea.html

andrei  •  25 mai 2010, 16:05

o reactie de 2 lei a unei guvernari de 2 lei. se poate spune si ca exist a o parte buna: opinia presei si a publicului conteaza. pacat ca efectul nu este inca cel scontat. dar, daca nu va lasati, poate ca vom ajunge si acolo.

Goe  •  25 mai 2010, 17:01

Am inteles ca ati inceput aceasta campanie pt a demonstra lucrurile necurate care se intampla cu licitatiile publice,insa un lucru nu inteleg:pe vremea lui nastase cand s-au facut 200 de sali de sport,se stie oare cum au fost facute licitatiile??tot asa va asigur,era o intrebare retorica.Asa ca hai sa nu mai credem ca doar Udrea si Basescu fac si dreg,este un „sport national” sa traiasca unii pe spatele contribuabililor.D-le Tolontan as aprecia un pic de impartial.

Cătălin Tolontan  •  25 mai 2010, 17:52

goe: noi am scris despre salile lui nastase. Citi miine in Gazeta ce scriam atunci si astept sa va cereti scuze 🙂

alex  •  25 mai 2010, 18:35

nerusinarea si nesimtirea guvernantilor nu are limite,Boc conduce cel mai prost Guvern pe care l-am avut,d-na Udrea ,fiind protejata de marinarul din Cotroceni,sfideaza pe toata lumea.As vrea sa-i intreb pe cei ce i-au votat:TRAIESC BINE???SUNT FERICITI???

Robert  •  25 mai 2010, 20:09

Este admirabil efortul dumneavoastra de investigatie, insa sunt cateva lucruri care nu ma conving in acest demers. In primul rand, cred ca punctul central al acestei anchete gazetaresti ar trebui sa fie investigarea unor posibile ilegalitati (cum ar fi sa zicem plata unor preturi nejustificate la ridicarea unei sali de sport) si mai putin scoaterea in evidenta a relatiilor personale dintre cei implicati. Pentru ca, la un anumit nivel, asta pot sa inteleg si e oarecum normal. Se intampla in toate tarile si de asemenea (sau mai ales) in majoritatea companiilor private (mari, internationale). E normal sa colaborezi cu oameni pe care ii cunosti, cu care ai mai lucrat, care iti sunt preferabil priteteni si pe care ii consideri competenti si de incredere (fara nici o ironie). Nu vad nimic in neregula aici si nici nu inteleg de ce se insista pe acest fir.

O investigatie asupra ilegalitatii acestor actiuni si asupra abuzului unor personaje este necesara mai degraba, dar si mult mai greu de pus in practica. In primul rand pentru ca e nevoie de mult mai multi oameni care sa doreasca asta si sa participe la o astfel de investigatie, dintre care macar cativa cu influenta si putere de decizie.

Altfel, vom vedea numai rezultate minore de tipul celui prezentat in articolul de azi (stiu ca nu e prezentat ca un rezultat, cu atat mai putin ca o realizare, dar, macar si numai pe hartie, e un efect al celor scrise de gazeta), si nimic concret. Cel putin pana cand cineva va fi gasit responsabil si va plati drastic pentru ilegalitatile comise, daca ele sunt dovedite (si nu neaparat cineva important, din prima linie, ci oricine).

Ca o concluzie, din pacate, desi indrazneata si inovatoare in Romania, ancheta dumneavoastra e departe de a fi convingatoare (pentru mine cel putin) si inca si mai departe de a avea rezultate. Sper insa sa nu renuntati si ca acesta sa fie doar inceputul. Rabdarea sa avem.

Cristi  •  25 mai 2010, 20:51

Te-am vazut acum in direct la Realitatea. Jos palaria pentru ultimul tau comentariu, cand i-ai zis in fata Leana ca nu merita sa conduca un minister.
p.s. pentru ancheta te-am mai felicitat deja, asa ca nu o sa o mai fac 😀

balasa dorel  •  25 mai 2010, 20:53

Imi cer scuze pentru toate aprecierile negative pe care le-am facut la adresa ta de-a lungul timpului. Felicitari pentru interventia de la Realitatea si modul cum ai reusit sa o enervezi pe Vuitoanca

Hans  •  25 mai 2010, 20:56

Tocmai o vad pe Udrea cum incearca iritata sa explice inexplicabilul pe RTV. Tine-o tot asa! Nu esti singur! Sunt mii care nu se vor limita la injuratul in fata televizorului NU se poate sa nu cedeze astia. Toti au o limita, chiar si nesimtitii de la putere. Vor ceda! Vor cadea cu totii! Anticipate! Suspendarea presedintelui!

UN ROMAN FURAT  •  25 mai 2010, 21:03

Pffffffffffffff cataline ce te zbati in van!!! Cu nesimtitii astia n-o scoti la capat niciodata chiar daca tu o tii de coarne ei zic ca-i ciuta!!! Te felicit ca ai curajul sa te pui cu ei desi in paranteza fie spus cred ca te protejeaza Voiculescu,dar cu toate astea da-i inainte si incearca sa dai oamenilor un imbold moral pentru urmatoarea rascoala care cred ca va fi aproape si sper din tot sufletul sa nu fie atatea elicoptere sa fuga toti ordinarii astia care ne fura din buzunare!! Ai avut tupeul sa te iei de tanti udrea,bravo ,felicitari ai grija la chior sa nu dea in tine!! Ma uit la TV si nu pot sa cred ca am ajuns in Romania sa se spuna in sfarsit dupa 20 de ani ca nenorocitii astia ne fura dar am un gust amar cand vad ca nu-i ia justitia la intrebari,ceea ce sper din suflet sa reusiti voi jurnalistii sa-i miscati si pe coruptii aia din magistratura!!! DESTEAPTA-TE ROMANE!

nicola  •  25 mai 2010, 21:11

pff,…esti cel mai tare Cataline!…..pe ei!…. pe mama lor!…..

MARIANA  •  25 mai 2010, 21:12

DOMNULE TOLONTAN,VA ASIGUR DE TOATA CONSIDERATIA SI RESPECTUL MEU PENTRU CA ESTE SINGURA DATA CAND AM OCAZIA SA VAD UN JURNALIST CARE ARE CURAJUL DE A SPUNE CEEA CE GANDESTE, SI GANDESTE BINE, IN FATA UNUI POLITICIAN SI NU IN LIPSA ACESTUIA. V-AM URMARIT INTERVENTIA LA EMISIUNEA DE PE REALITATEA TV SI M-A SURPRINS IN CEL MAI PLACUT MOD CU PUTINTA FAPTUL CA ATI AVUT CURAJUL DE A SPUNE, CEEA CE DE ALTFEL SPUN MULTI JURNALISTI IN MII DE EMISIUNI DAR NUMAI IN ABSENTA CELOR INCRIMINATI, IN FATA DOAMNEI UDREA, REFERIRI LA „GREAUA MOSTENIRE” PE CARE O ARE INCA DE LA GUVERNAREA NASTASE. ASA TREBUIESC SPUSE LUCRURILE, CU TUPEU CHIAR, PENTRU CA LOR, CELOR CARE NE CONDUC, NU LE LIPSESTE.DA, ESTE ADEVARAT, INCA DIN ANUL 2000 S-AU FACUT GRESELI, EI AU FOST CEI CARE LE-AU PUS PE TAPET PROMITANDU-NE CA NU SE VOR MAI REPETA IN GUVERNAREA LOR. NI S-A VORBIT DE DESFIINTAREA CLIENTELEI POLITICE DAR DE FAPT AU SCHIMBAT DOAR CULOAREA SI NU ACEASTA PRACTICA ABJECTA. DOMNULE TOLONTAN, NU SE VA SCHIMBA NIMIC IN TARA ASTA DACA PRESA ROMANEASCA NU VA LUA, IN TOTALITATEA EI, ATITUDINE PE FATA SI NU IN LIPSA FATA DE TOTI ACESTI INDIVIZI CARE NU MAI AU NIMIC SFANT. MA DOARE SA SPUN, DAR CU EXCEPTIA DUMNEAVOASTRA, PRESA ESTE FIE ASERVITA (EX. DOAMNA PORA), FIE SANTAJATA ( EX. DOMNUL CRISTOIU).FATA DE TOATA ADMIRATIA MEA , PENTRU CEL MAI CURAJOS SI TENACE JURNALIST, SINGURUL DE ALTFEL IN CARE MAI CRED CA POATE SCHIMBA CEVA.SI CRED ASTA PENTRU CA AVETI PUTEREA DE A SPUNE CEEA CE GANDITI DIRECT, IN FATA, NU NUMAI PRIN MIJLOACE DE PRESA CARE VA STAU LA INDEMANA.

adytza  •  25 mai 2010, 21:13

Auziti ce zice ********* *** de udrea la realitatea tv ca in occident pensiile alea mari care le au acolo au aceeasi putere de cumparare cu pensia romanului pentru ca acolo sunt alte costuri!!!!! Rusine ********* ce esti iesi si tu afara sa vezi ca majoritatea preturilor din occident sunt mai mici ca la noi!!!! Spune-i marinarului sa te duca si pe tine in occident !!!

m.  •  25 mai 2010, 21:34

Sunt foarte dezamagit de tine Cataline !!! FOARTE DEZAMAGIT !!! AI AVUT OCAZIA DE A ARATA ADEVARATA FATZA A ELENEI UDREA SI NU AI FACUT MAI NIMIC !!! DE CE NU POTI FI LA FEL DE DUR SI LIVE LA TV CUM ESTI PE BLOGURI ??? DE CE NU AI PUS BRE PUNCTUL PE I SI AI SPUS DE MAGARIILE CARE LE FACE BARBATSU SI TOT FAMILIONUL EI CU FIRMELE LOR DE CONSTRUCTII !!! LUATI LECTII DE LA JURNALISTII DIN STRAINTATE ( IN CAZUL MEU U.K.) CAND AU OCAZIA II FAC PRAF PE ALESI PENTRU MULT MAI PUTIN !!! REPET FOARTE SUPARAT SI DEZAMAGIT….IMI VENEA SA SPARG TELEVIZORUL CAND L AM VAZUT PE MOLAUL DE CHIRIAC…CAND AI INTRAT TUH PE FIR AM SPERAT DAR TOT DEGEABA !!! IMI PARE RAU DAR M AI DEZAMAGIT TARE DE TOT ! TREBUIE SA-MI INTELEGI FRUSTRAREA PENTRU CA EU TREBUIE SA DAU LA LOPATA IN STRAINATATE PENTRU CA AKOLO MI SE OFERA MAI MULTE DECAT AICI…. 🙁

Vlad Ionescu  •  25 mai 2010, 23:10

Domnule Tolontan, contrar aparentelor, decizia de desfiintare a CNI este cea mai corecta. Va rog sa consultati un jurist specializat in drept comercial pentru a va confirma ceea ca am sa va spun. CNI este o societate pe actiuni, persoana juridica de drept privat, care are ca actionari diverse alte societati comerciale (nu institutii publice) cu capital de stat, care nu au o legatura cu obiectul de activitate al acestei societati, cum ar fi: Compania Naţională „Administraţia Porturilor Maritime” S.A. Constanta, Compania Naţională „Aeroportul Internaţional Henri Coandă-Bucureşti” S.A., Compania Naţională „Administrarea Canalelor Navigabile” S.A. Constanta, Compania Naţională „Administrarea Porturilor Dunării Maritime” S.A. Este o strutocamila marca Mitrea. In concret CNI nu lucreaza efectiv, respectiv nu executa lucrari de constructii cum ar fi fost normal pentru o societate comerciala, fie ea si cu actionariat de stat, ci atribuie lucrari unor firme de constructii, avand finantare de la bugetul de stat. Adica are un obiect de activitate specific unei institutii publice nu unul specific unei societati comerciale. Acesta smecherie a fost facuta pentru a scoate acesta structura de sub constrangerile de tip salarial, numar de posturi, etc., specific institutiilor publice si pentru a nu fi in prim-planul opiniei publice si a media. Ce tip de profit poate urmari o astfel de societate comerciala care primeste bani de la stat si ii da mai departe unor constructori? Probabil ca isi opreste comision pentru functionare. Adica alt mod de risipire a fondurilor publice. Acestea fiind spuse, decizia de desfiintare a CNI si de preluare a activitatii acesteia de catre directia de investitii a ministerului este una firesca. Este ciudat insa ca acesta decizie pare sa aiba la baza o alta motivatie decat cea expusa de mine.

precaut  •  26 mai 2010, 7:13

sustineti intr-o postare ca scrieti din 2002 despre campania de 400 sali a lui Nastase. Aceea nu s-a derulat tot prin CNI? atunci era competenta si integra conducerea si acum nu mai e (sau invers)?? Udrea spunea ca o desfiinteaza ca sa evite suspiciunile. Nu e bine?

bula  •  26 mai 2010, 7:18

@adytza. Ia da o tura prin Italia si Germania si spune-mi cam cat e o chirie? si taxele locale? si vizita la medic? si o asigurare auto? Ia intreaba un pensionar cu cat ramane in mana dupa chirie, intretinere si mancare??? Intr-un orasel prapadit o chirie sare de 400 E lunar pt. o garsoniera, intretinere minimum 100 E, „coplata” 10 euro s.a.m.d. Era unmesaj de la un cuplu de profesori lucrand in Franta (doua salarii). Ramaneau cu 182 eur la sfarsitul lunii. E preferabil sa nu vorbesti despre ce nu stii (sau ti s-a spus ce sa postezi?).

Moesia  •  26 mai 2010, 10:28

De ce cred ca aparitia lui Udrea la Realitatea TV a avut sprijin de la Tolontan ? Pentru ca desigur trebuia sa-si spele imaginea, iar m-nealui Tolontan i-a furnizat intrebarile incomode si „rele” in asa fel incat dumneeaei sa ne spuna povestile cu ZANA BUNA!

Plecand de la exemplul soparlacului CRISTOIU cu EBA, iata si intrebarile care se pusesera cu multa vreme in buzunarul udristei.

Ca urmare, facand jocul Basescului, care vrea, cu orice pret, sa-l excluda pe Blaga (cee ce este de bun augur, il vad un mare corupt , de unde comisoanele curg cu geutate), Tolontan o spala pe Udrea care iata ne-a raspuns >>>” de ce x poate… si EA NU…” si Tolontan a uiat sa-i spuna IATA DE CE NU!

Gasca … si auditul fiscal.
Nu l-am auzit pe Tolontan de ce si cum a iesit rezultatul auditului fiscal si cine l-a efectuat la compania cu pricina care spala urmele coruptiei la greu!
D-le Tolontan …. putina decenta!

Tolontan continua sa ceara date despre patinoarul olipmpic. George tace1 | Metropola-Brasov.ro  •  26 mai 2010, 11:20

[…] tolo.ro […]

irina  •  26 mai 2010, 20:41

felicitari pt. emisiunea cu d-na Udrea !!! nu mai avem nici o speranta decit ceea ce scrieti d-stra va multumim!

no_bun  •  27 mai 2010, 20:15

Ce mai putem face acum?
Atat de mult ne place proverbul:”Pestele de la cap se impute” si sa dam vina pe liderii nostrii, incat uitam cat de important este ca si noi trebuie sa actionam la nivel personal. Cateva exemple: Nu mai dati spaga si denuntati pe cei care cer spaga; Nu mai acceptati bani „la negru” si nu mai platiti „bani la negru”; Nu mai faceti „mici” ilegalitati – gen iesit din tara ca turist ca sa lucrati de fapt „la nergu”; Denuntati orice ilegalitate. Si multe altele care se incadreaza in categoria Bun Simt.
Deci ce facem?

un angajat  •  27 mai 2010, 22:14

mi-a placut „Personalităţile incomodează dar sînt cele care fac diferenţa”… din pacate… la CNI… personalitatea celor ce conduc aceasta institutie este inexistenta (cel putin atunci cand vine vorba de interesele de partid).

nedumerit  •  29 mai 2010, 14:48

imi place titlul. Ce nu mi-e clar: cine defineste integritatea si competenta pentru un anumit post? Cine constata integritatea si competenta dupa X zile de la inceperea serviciului? Un sobor de ziaristi (daca cumva reusesc sa se puna de acord)? Un ONG? Un panel de … ? Orice rezultat ar da o astfel de examinare, se vor gasi grupuri care sa o conteste! Regula stabilita de Felix pt. cei din jurul lui e simpla: daca e de la PDL e automat incompetent, hotz si numit politic. Iar dle Tolontan nu v-am vazut abatandu-va de la aceasta regula!

Măi, dragă Laura Cernahoschi « prisacariu  •  6 iunie 2010, 19:06

[…] RTV să ne citeze, desigur). Să-ți mai povestesc despre articolele pe care le-a preluat Tolo de la noi, EvZ sau chiar Antena 3? Sau de parteneriatul cu HotNews.ro? Nu-ți mai povestesc. […]

Comentează