Sandu – Lupescu, mereu uităm!

Mircea Sandu este mulţumit „pentru că arbitrii vor fi plătiţi cu plicuri, mai bine aşa decît să aibă cardul gol”. Se vede înaltul oficial FIFA împărţind plicuri în vestiarele de la Munchen sau de la Madrid, ca observator al meciurilor? Evident că nu, dar aceea este cariera lui pentru export, nici o problemă, preşedintele FRF poate trăi în feudalism, în timp ce membrul de elită al FIFA se plimbă doar pe străzi unde mirosul de parfum industrial îi lasă în urmă amintirile murdare ale Casei Fotbalului.

miercuri, 21 iulie 2010, 12:28

Mircea Sandu este mulţumit „pentru că arbitrii vor fi plătiţi cu plicuri, mai bine aşa decît să aibă cardul gol”. Se vede înaltul oficial FIFA împărţind plicuri în vestiarele de la Munchen sau de la Madrid, ca observator al meciurilor? Evident că nu, dar aceea este cariera lui pentru export, nici o problemă, preşedintele FRF poate trăi în feudalism, în timp ce membrul de elită al FIFA se plimbă doar pe străzi unde mirosul de parfum industrial îi lasă în urmă amintirile murdare ale Casei Fotbalului.

E, pur şi simplu, de neînţeles. De vreme ce cluburile primesc în avans banii din drepturile TV şi, din aceşti bani, Liga a oprit sumele cuvenite propriilor observatori, de ce nu se aplică acelaşi sistem arbitrilor?! Să colecteze LPF de la cluburi şi să plătească prin bancă la CCA! Nu se întîmplă aşa tocmai ca să fie umiliţi, Iancu zice deja că să le dea baremul în kilograme de monezi!, tocmai ca să stea la mîna preşedinţilor de club, tocmai ca să le intre bine în cap că sînt nişte zilieri care sînt plătiţi cu ora. Tocmai d-aia!

În ultima vreme s-a scris puţin despre Sandu. Şi despre starea dezastruoasă a FRF, acolo unde preşedintele şi-a păstrat complicităţile şi obiceiurile, dublate de poleiala de marketing a lui Ionuţ Lupescu, omul neales de nimeni, dar care se comportă ca şef al fotbalului. Calificări ratate, arestări şi inculpări ale şefilor arbitrilor şi ale boşilor din FRF pentru corupţie, creşterea scandalului şi coborîrea nivelului pînă la plic, asta e moştenirea cuplului Sandu-Lupescu! Mereu uităm.


Comentarii (24)Adaugă comentariu

vlad  •  21 iulie 2010, 0:49

nu uita nimeni!!! Este un dat si este inutil sa vorbim despre el, ne-am face doar sange rau. Daca s-ar face acum un sondaj pro si anti sandu sau lupescu 95% ar fi impotriva…. desi nu s-a mai discutat de ei de peste 1 an.

www.callromania.ro  •  21 iulie 2010, 2:27

eu unul nu am uitat. din contra. in cazul lui iancu insa nu aveti dreptate, intentia lui nu a fost sa atace arbitrii ci ridicolul situatiei create de liga si la care arbitrii nu au vreo vina, nu ei decid cum se dau banii.

Cristi  •  21 iulie 2010, 3:32

Ce e de neinteles Cataline ? Bucurestiul nu a mai luat un campionat din 1800 toamna … Ce nu intelegi ?

Serafim  •  21 iulie 2010, 5:03

Si eu sunt arbitru de fotbal in California si sunt platit dupa fiecare
meci cu bani lichizi. Nu e nimic ilegal. Dupa meci managerul clubului gazda
vine la arbitrii si da mana cu ei si da centralului cele teri plicuri
pentru meci iar centralul de fata cu el sau cine este la teren, le da
celor doi AR. plicurile cu dolari.
La unele meciuri primim CHECK, pe care scrie numele arbitrului, sau pur si simplu scrie suma baremului si pot merge cu el la banca unde sa scot
bani lichizi sau sa il depun in contul meu.
Cand sunt turneuri de copii de diferite varste, se plateste chash dupa
fiecare meci.
E cel mai bun sistem de plata si usor pentru arbitrii si organizatorii
turneului.
Deci banii se dau de fata cu toata lumea si niciodata nimeni nu sa oferit sa imi dea mai mult decat e baremul de meci.
Totul depinde de organizare si nimeni nu pune la indoiala niciodata corectitudinea arbitrului.
Serafim.

pika17  •  21 iulie 2010, 5:36

Incredibil de adevarat. Poporul roman, mi-e rusine sa o spun, dar e precum o ******.

pedro  •  21 iulie 2010, 8:06

Nasule, nu lasa neamu’ lu Becali sa puna mana pe Federatie. mai bine cu Lupescu ” 5 metri” decat cu familia aia de infractori.

sorin_zoia  •  21 iulie 2010, 8:33

Pana nu il viziteaza Dna , nu scapam de toate murdariile astea. Nu numai pe Nasu’, pe toti. Altfel, de plecat/votat/ales altcineva nici nu se pune problema, sunt legati de pozitiile astea, parca ar avea contract pe viata.

mircea  •  21 iulie 2010, 8:51

Sunt curios sa vad daca o echipa gazda,dezavantajata cu intentie de arbitru,mai are chef sa-l plateasca dupa meci.
Normal ar fi ca din drepturile de televiziune sa se deduca aceste cheltuieli cu arbitrii.
Cred ca plata in plic e singurul lucru pe l-au invatat oficialii FRF in Africa.

Ciprian  •  21 iulie 2010, 9:42

Domnule Tolontan, ati scris acum un an de calitatile manageriale ale doamnei Tocala, pe care o propuneati la sefia sportului romanesc. Ce parere aveti despre performantele echipei nationale feminine care a pierdut la 100 de puncte cu Australia, ori a celei masculine, unde jucatorii refuza convocarea !

Gonzo The Great  •  21 iulie 2010, 10:44

E distractiv cum a intrat DNA-ul în folclorul copiilor, la fel ca Bau-bau. Până acum n-a fost nimeni pedepsit datorită DNA-ului, dar şcolarii naivi vorbesc despre ”procurorii anticorupţie” de parcă ar fi vorba de Di Pietro şi ”Mani Pulite”. Somn uşor, băieţi, şi vise frumoase. Poate când vă treziţi, peste 20-30 de ani, o să aflaţi că DNA-ul a reuşit, în sfârşit, o condamnare. Măcar a lui Făcăleaţă.

gs(p)  •  21 iulie 2010, 10:58

ma intreb ce-o fi acum in sufletul arbitrilor corecti; se duce dracului toata placerea de a arbitra, daca mai ramasese asa ceva…

Sa nu ne amagim insa: NOI suntem de vina; suporterii, consumatorii de fotbal care NU FACEM NIMIC!!! ne plangem, facem mistouri, injuram si etc

INSA NIMIC CONCRET; spre exemplu: pichetarea LPF, FRF – cu mesaj clar de protest si de aparare a normalitatii; dar nu ma refer la suporteri violenti pentru a le da apa la moara sandistilor si dragomiristilor; nu – oameni civilizati, pasnici educati dar INDIGNATI

are cineva timp? isi pune cineva confortul la bataie??

gs(p)  •  21 iulie 2010, 10:59

Hai, ma, Catalin, nici cu scaraotchi numai putem vorbi? 🙂

cavalerul  •  21 iulie 2010, 12:03

mise pare o forma de plata buna.se plateste cu bani sau cec,nu neaparat in plicsi se primeste chitanta

marian  •  21 iulie 2010, 13:17

printre atatea cumetrii si cu nasul sandu in fruntea mesei nu crezi cataline (sper ca nu te superi)ca si darul merita sa fie dat in plic.si daca meciul e condus de fata de manea avram(un arbitru cel mult mediocru)spectacolul e garantat.el(sandu)in loc sa -i oblige sa aibe un buget la inceputul campionatului fara de care sa nu poata sa-l inceapa ei ce au facut:caterinca.si ne intrebam de ce ne tot ducem la vale cu fotbalul.

Cătălin Tolontan  •  21 iulie 2010, 13:27

marian: ai dreptate, banii dati arbitrilor in plic sint perfecti ca rezumat al absurdului in fotbalul romanesc. Poate trebuie insotiti si de lautari

zeidas  •  21 iulie 2010, 13:33

Pe linga uitare mai importanta este complicitatea prin pasivitate a „poporului” care se complace si accepta mocirla in care suntem; face parte din modul de supravietuire a poporului roman.
„Asta e” si constatarea admirativa „a dracu’ dom’ Mitica ce smecher e” nu vi se par cunoscute ?
Citind comentariile de pe net, inteleg de ce e asa si nu se schimba nimic in bine, ne place , acceptam acest sistem de valori si acest mod de viata; „asta e”, nu ?

brod  •  21 iulie 2010, 14:06

se vede in nivelul fotbalului romanesc unde am ajuns. probabil ca, dupa folcloristele lui pinalti, vor urma si ceva spagi la plic pe la arbitri straini…sa fim dati afara din toate competitiile internationale

dan  •  21 iulie 2010, 14:36

Tocmai citeam ca fara sisteme de plata electronice economia gri ar fi crescut cu 7%. Nu poti cere asa ceva la fotbal, ce naiba! Dar sa dai banii in plic in anul 2010, asta deja arata ca tot in feudalism ne aflam. Ma bucur ca n-ai ratat subiectul.

E.T.  •  21 iulie 2010, 15:11

„tocmai ca să le intre bine în cap că sînt nişte zilieri care sînt plătiţi cu ora. Tocmai d-aia!”

Se practica si la case mai mari. Mult mai mari. „Democrate”. Se invoca ratiuni economice, dar asta nu inseamna ca efectul mentionat de dvs. nu este cel principal. Acesta se subsumeaza frumos ratiunilor economice.

von dark  •  21 iulie 2010, 16:03

Cind nivelul fotbalului de la noi involueaza atit de abrupt n-ar trebui sa ne mire astfel de practici.Fotbalul de la noi e precum un corp invadat de un virus nimicitor iar medicii sunt dintre cei care au obtinut diploma pe la vreo facultate de cartier.In consecinta,avem nevoie de medici competenti sa salveze acest corp muribund,de preferinta straini pt.moment.

arbitru  •  21 iulie 2010, 17:47

ce faceti atata tam-tam cu plicurile astea? e incredibil. e cel mai bun sistem. Mai vad cate un atotstiutor in ale fotbalului care vine si zice ca in plic vor fi bani mai multi… sunteti normali? pai daca imi vireaza baremul in cont direct, nu imi mai poate da pe langa un ALT plic? daca tot vrea sa imi dea mai mult? Reveniti-va , unii sunteti paranoici

Basencu  •  21 iulie 2010, 19:11

Un articol bun Dupa ce ii duci pe astia la mititica apucate si de lumea politica Altfel le incurci Politicianului ii e frica de tine in campanie Dupa pa pa pa

emg  •  22 iulie 2010, 0:10

cred ca s-au saturat oamenii sa tot citeasca de ei si s-au saturat ziaristii sa tot scrie de ei. asta e cel mai grav lucru dintre toate: romanii s-au obisnuit cu raul

fitness  •  22 iulie 2010, 0:38

Cu aceasta ocazie o sa aveti voi,ziaristii un zezon la dispozitie sa explicati traseul plicului in campionatul romanesc…..valiza e subiect expirat.Nu ati spune ca nu se gandeste federatia la voi.Comentariu unui arbitru de mai sus este elocvent „nu imi mai poate da pe langa un ALT plic?”.Omul a punctat esentialul.Sper sa indeparteze astfel cat mai multa lume de fenomen si sa ramana spagarii intre ei cu campionatul lor ***** si condusi de nemuritorii SANDU SI MITICA.

Comentează