Udrea neaga adevarul

UPDATE 1: „Nu putem nici sa confirmam nici sa infirmam ca doamna Udrea are bilet Shanghai – Bucuresti cumparat prin noi. Exista un contract de confidentialitate cu ministerul asa cum avem contracte de confidentialitate cu orice client”, a spus Sorin Vaduvoiu, directorul executiv al Perfect Tour. Raspunsul este foarte clar pentru un ziarist! E exact asa cum am scris 🙂
UPDATE 2: Bonus: fiind vorba de deplasarea unui demnitar si de bani publici, n-ar trebui sa avem nici o retinere sa oferim si numele hotelului, pe care-l stim. Dar, pentru ca nu dorim sa trecem un prag al intimitatii, dam doar atit: hotelul de lux la care se va caza ministrul la Paris incepe cu litera „I”. Si pentru ca un asemenea stil ministerial de comunicare merita amendat de fiecare data, iata si costul acestui one way (transport si cazare) pentru Elena Udrea:  3.000 de euro. Mai negati o data de la MTDR ca sa mai dezvaluim din culisele deplasarii de la Shanghai!

vineri, 30 iulie 2010, 1:28

UPDATE 1: „Nu putem nici sa confirmam nici sa infirmam ca doamna Udrea are bilet Shanghai – Bucuresti cumparat prin noi. Exista un contract de confidentialitate cu ministerul asa cum avem contracte de confidentialitate cu orice client”, a spus Sorin Vaduvoiu, directorul executiv al Perfect Tour. Raspunsul este foarte clar pentru un ziarist! E exact asa cum am scris 🙂
UPDATE 2: Bonus: fiind vorba de deplasarea unui demnitar si de bani publici, n-ar trebui sa avem nici o retinere sa oferim si numele hotelului, pe care-l stim. Dar, pentru ca nu dorim sa trecem un prag al intimitatii, dam doar atit: hotelul de lux la care se va caza ministrul la Paris incepe cu litera „I”. Si pentru ca un asemenea stil ministerial de comunicare merita amendat de fiecare data, iata si costul acestui one way (transport si cazare) pentru Elena Udrea:  3.000 de euro. Mai negati o data de la MTDR ca sa mai dezvaluim din culisele deplasarii de la Shanghai!

Dupa ce am scris ca o parte a actiunii Shanghai s-a derulat prin Perfect Tour, ministerul a trimis dreptul la replica pe care-l puteti citi mai jos. Stilul aburitor, sa nu mai cautam termeni elevati!,  al ministerului condus de Elena Udrea e binecunoscut. Si in acest caz raspunde la altceva decit am scris. De aceea, vom da detalii: Elena Udrea nu revine in tara cu delegatia oficiala, ci si-a cumparat bilet de avion pe ruta China – Romania cu oprire de doua zile in acest week-end la  Paris, totul prin Perfect Tour!

PRECIZARI MDTR:
„Deplasarea la Shanghai a delegaţiei MDRT s-a făcut prin SC Compania Naţională de Transporturi Aeriene – TAROM SA, în baza unui contract între această companie, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului şi Ministerul Afacerilor Externe, şi nu prin firma Perfect Tour, firma care ar aparţine familiei domnului Marius Crivţonencu.

Aşa cum am mai precizat în comunicate anterioare, Marius Crivţonencu a fost numit consilier al secretarului de stat Ioan Andreica în luna martie 2009, iar în data de 28.06.2010 acesta si-a înaintat demisia, la solicitarea ministrului dezvoltãrii regionale si turismului, Elena Udrea”.

SI PUNCTUL DE VEDERE AL PERFECT TOUR

„Domnule Tolontan,

Rationamentul dumneavoastra se bazeaza pe istoricul selectiilor de oferte sau incredintarilor directe. Conflictul de interese ar fi evident in acest caz.
In cazul nostru firma de turism, printre primele 5 in Romania (130 de angajati, 22 mil euro cifra de afaceri din care max 15% din licitatii cu statul) ar trebui sa evite participarea la licitatii doar pentru ca rubedenii ale actionarilor se afla in grupul de ministere?
O minima verificare la minister ar scoate la iveala faptul ca documentatia si cel mai bun pret califica PFT ca si castigator din moment ce competitorii s-au prezentat cu preturi mai mari iar documentatia lor era compusa dintr-o foaie A4 prinsa de cartea de vizita a unui om cu vechi state in turim.
Cat despre celelalte contracte cu statul castigate tot prin licitatie publica va pot da cateva lamuriri:
Majoritatea licitatiilor se refera la taxa de serviciu adaugata la biletele de avion si 90% dintre ele sunt castigate in paralel de 3-5 agentii de turism. La fiecare bilet de avion se face solicitarea catre toate cele 5 agentii, cea care da pretul cel mai scazut avand castig de cauza. Competitivitatea este un criteriu foarte important si nu gradele de rudenie.
Perfect Tour are peste 50.000 de clienti individuali anual si peste 400 de companii private in portofoliu care ne aleg pe criteriul profesionalismului si al competitivitatii.
Pentru detalii va stau la dispozitie.

Cu stima,

Sorin Vaduvoiu”


Comentarii (21)Adaugă comentariu

fotbal  •  30 iulie 2010, 15:18

hi hi hi, pentru fiecare precizare alunecoasa primim in dar o informatie cu rosu. si noi si ministrul 🙂 trebuie sa stim, ne face bine la cap, ceea ce ii doresc si ei. mai zi, ma zi!!!!

fotbal  •  30 iulie 2010, 15:31

asta e!!! ca sa inteleaga doamna ministru ce inseamna sa obtii informatii si sa lucrezi cu ele in folosul binelui public 🙂 asa se face

Mihai  •  30 iulie 2010, 15:41

„Cel putin o parte, daca nu toata actiunea Shanghai de lansare a brandului de tara, se deruleaza prin Perfect Tour, agentia familiei lui Victor Crivtonencu, pina acum citeva saptamini angajat al ministerului condus de Elena Udrea.”

Poate la asta s-o fi referind ministerul in dreptul ala replica?
Zic si eu, nu dau cu parul….

Leo  •  30 iulie 2010, 15:43

Parca nici Nastase nu a fost asa nesimtit si tupeist.

Cătălin Tolontan  •  30 iulie 2010, 16:10

mihai: exact la asta se refera, dar am scris clar „cel putin o parte…”. Ceea ce e 100% corect. Sper ca vorbim aceeasi limba romana cu cei de la MTDR 🙂

Gheorghita Teodoru  •  30 iulie 2010, 17:27

[quote]Mai negati o data de la MTDR ca sa mai dezvaluim din culisele deplasarii de la Shanghai![/quote]

Formularea este nefericita. Suna santajist. Ce va opreste sa dezvaluiti de acum din culisele deplasarii ?

Cătălin Tolontan  •  30 iulie 2010, 18:57

Gheorghita Teodoru: inteleg, poate aveti dreptate. stringem informatii, asta am vrut sa spun, iar unele dintre informatii vin din negarile oficiale

Gheorghita Teodoru  •  31 iulie 2010, 9:05

Am inteles. Dupa principiul „cine se scuza se acuza” 🙂

politia blogurilor  •  31 iulie 2010, 15:42

Sa cautati materialele despre licitatia prin care firma a fost aleasa castigatoare. Au fost contestatii dar nu au fost luate in seama. O parte din presa a scris dar din pacate cei mai multi nu pentru ca in acea perioada MT dadea reclama in ziare si la tv.

ziarist  •  31 iulie 2010, 15:43

„Raspunsul este foarte clar pentru un ziarist! ” ?! adica pentru un biet om obisnuit nu este este la fel de clar? bai frate, meseria de ziarist a ajuns sa fie privita drept o superioritate. nu cumva se substituie si justitiei? nu cumva este deasupra pamantenilor?

Mihai  •  31 iulie 2010, 21:37

Adica faptul ca Udrea si-a luat bilet prin perfect tour face afirmatia ca “Cel putin o parte, daca nu toata actiunea Shanghai de lansare a brandului de tara, se deruleaza prin Perfect Tour?” 100% adevarata???!! Logica matematica spune ca da, dar jurnalistic vorbind e ca aia cu masina castigata la loto. sau poate ca n-am inteles eu bine despre ce e vorba.
Pentru un jurnalist preocupat de principii, exactitate si nuante e ciudat…sper ca am inteles eu gresit…

m  •  31 iulie 2010, 23:02

mai important ar fi de stiut nu cifra de afaceri sau nr de clienti ci in cat timp i-a strans? 😀
cat de veche pe piata e aceasta superagentie cu preturi in halul asta de competitive? 😀

m  •  31 iulie 2010, 23:05

din ce am citit, dl in cauza a fost si seful ANT in trecut, echivalentul Ministerului Turismului pe vremea aia. Adica era in locul E Udrea, culmea avea si agentie proprie 😀

m  •  31 iulie 2010, 23:11

induci lumea in eroare, sunt 2 in Paris 😀

m  •  31 iulie 2010, 23:25

cat despre explicatiile domnului, mai bine tacea 😀
treaba cu taxa de serviciu e o pista falsa,in plus de obicei la licitatiile pentru astfel de servicii exista o lista scurta cu posibile castigatoare si o lista la fel de scurta cu „iepuri”, cam despre asta e vorba la capitolul competitivitate 😀
as putea spune ca a ratat o buna oportunitate sa taca 😀

frunzulica din gradina lui eva  •  1 august 2010, 2:43

SE TOT IROSESTE O GRAMADA DE BANI
In asa zize campanie de promovare in beneficiul turismului di branding de tara si nu se obtine nici un rezultat, deoarece niciodata o informatie cit de bine va fi prezentata nu va invinge o perceptie consolidata pe care oamenii o au despre o persoana ,o tara sau un popor.extras de pe http://www.partyboom.net Din aceste motive modalitatea de promovare turistica este cu totul altfel, iar proiectele si actiunile ce trebuie puse in aplicare in vederea schimbarii unei asfel de perceptii trebuie sa fie facut pe etape si intodeauna bazat pe stiinte si nu pe improvizatii ,amatorism etc . Ca de exemplu :
nu poti difuza un spot publicitar care indeamna pe turisti sa viziteze Romania intr-un moment in care in aceesi seara pe toate posturile de televiziune arata cum un grup de romani au dat buzna peste o batrana au violat-o ,dupa ce i-au tait capul ,au luat bani bijuterii si au plecat
Nu poti difuza un astfel de spot deoarece pentru milioane de cetateni care vor vedea asemenea crime, jafuri facute de romani in propria lor tara se vor gandi in felul urmator daca in tara mea romanii comit asemenea crime cum pot sa merg in tara lor sa petreaca o vacanta ,mai bine aleg o destinatie mai sigura

frunzulica din gradina lui eva  •  1 august 2010, 2:52

luni se intelnesc cei care au lucrat la proiectul Branding de tara Saraca domnei ministrul avea pregatit pe toata mass media prieten ca sa se lauda acum nu stie cum sa se feresc mai ales dupa ce au citit cele prezentat pe http://www.partyboom.net care demonstreaza punct cu punct ca proiectul de brand eleborat este ineficient si nu va aduce la nici un rezultat

monis  •  1 august 2010, 16:45

Cum era de asteptat…e criza doar pentru unii..restul au voie sa se delecteze in calatorii in interesul poporului pe la Paris, Shangai, Roma si altele..

frunzulica din gradina lui eva  •  1 august 2010, 18:50

a intrebat cineva cit milioane de euro a costat un alt proiect care a fost aruncat la gunoiul si care s-a numit master plan ?a incercat sa afla cineva cit au costat si alte proiecte care s-au concretizat la ministerul Turism cu realizare unor spoturi in diverse limbii straine si care nu au fost difuzat niciodata in mod personal cunoastem si pe un din editori care au stat nopti intregi realizand montage la astfel de spoturi iar companie care a primit in calitate de intermediar proiect are sediul pe undeva la 1 mai langa ambasada italiana ce pista mai buna puteam

bradut  •  1 august 2010, 20:32

Sa fie vorba despre InterContinental Shanghai Pudong? In jur de 300 USD pe noapte plus 15% taxe.

m  •  2 august 2010, 20:50

bradut
Paris 🙂

Comentează