Fair-play in publicitate: McCann felicitat de Leo pentru Cannes!

Ziarul Financiar de azi publica o macheta full page in pagina 2 prin care grupul Leo Burnett, el insusi laureat  prima oara prin agentia Starcom la festival in 2007, felicita competitorul sau McCann Erickson pentru premiile cistigate anul acesta la Cannes. McCann Romania a ridicat in total 7 premii, printre care doua Grand Prix, premiera absoluta pentru industria publicitatii din Romania.

miercuri, 22 iunie 2011, 12:46

Ziarul Financiar de azi publica o macheta full page in pagina 2 prin care grupul Leo Burnett, el insusi laureat  prima oara prin agentia Starcom la festival in 2007, felicita competitorul sau McCann Erickson pentru premiile cistigate anul acesta la Cannes. McCann Romania a ridicat in total 7 premii, printre care doua Grand Prix, premiera absoluta pentru industria publicitatii din Romania.


Comentarii (5)Adaugă comentariu

katairobi  •  22 iunie 2011, 13:54

Un fapt care arata ca se poate.
Frumos!

Bogdan  •  22 iunie 2011, 23:54

Adevarul e ca „senzatii tari romanesti” a fost o campanie de exceptie si reclama cu manelistul de pe iaht si cea cu steagul american. Iar ala de pe ciocolata era tricoloru’, ca sa ma exprim si eu ca cei de la Leo 🙂

anca  •  23 iunie 2011, 14:35

mai Tolo, ai uitat sa scrii un articol despre cat de importante sunt premiile de la Cannes, pentru Romania chiar, sau sa feliciti echipa pentru performanta – si asta inainte de a te lega de un mic amanunt aparut in presa. E dragut din partea celor de la Leo, nu zic nu, dar sincer mi se pare ca au iesit in fata gratuit, gen hai sa profitam si noi de pe urma popularitatii altora, ce dracu.

felicitari  •  28 iunie 2011, 12:06

Felicitari !!! Cu rabdare treci marea …

Dincolo de rivalitate si concurenta exista respect si onoare! – Markataing  •  5 noiembrie 2014, 10:19

[…] poza (via), ştire (via) […]

Comentează