Clientul politic care a făcut patinoarul de la Brașov se întoarce cu bazinul de la Brașov!

Gabriel Szilagyi, consilierul PD-L din Turda, a devenit cunoscut după ce Gazeta a expus public în 2010 cazul patinoarului de la Brașov. Din aproape în aproape, presa a evidențiat lucrări publice în valoare 70 de milioane de euro acordate lui Szilagyi. Finanțarea patinoarului de la Brașov a fost asigurată majoritar de către Compania Națională de Investiții, pe care ministrul Elena Udrea a spus că o desființează.

miercuri, 1 februarie 2012, 12:53

Gabriel Szilagyi, consilierul PD-L din Turda, a devenit cunoscut după ce Gazeta a expus public în 2010 cazul patinoarului de la Brașov. Din aproape în aproape, presa a evidențiat lucrări publice în valoare 70 de milioane de euro acordate lui Szilagyi. Finanțarea patinoarului de la Brașov a fost asigurată majoritar de către Compania Națională de Investiții, pe care ministrul Elena Udrea a spus că o desființează.

Nu doar că n-a desființat-o, dar CNI se întoarce, împreună cu clienții săi, într-o nouă investiție: 6,2 milioane de euro pentru refacerea integrală a bazinului olimpic de la Brașov. Colegul meu Radu Bichiș a documentat îndelung legăturile dintre companii și Gazeta publică astăzi organigrama intereselor de afaceri, organigramă în fruntea căreia stă același  Gabriel Szilagyi, patronul MBS Group. El a ieșit pe ușa din dos la patinoar și se întoarce la alte investiții publice, sub camuflajul unui hățiș de firme!

Despre harababura și risipa bazinelor de natație a scris zilele trecute și Ziarul Financiar.

Și, apropo de contractele cu statul,  ceva despre un articol din EvZ, care arată cum și-a multiplicat profitul una dintre firmele lui Dan Voiculescu, în momentul în care Codruț Șereș a fost ministru chiar peste domeniul vizat de contractele respective. Acesta este încă o informație care confirmă că am avut dreptate cînd am avertizat că venirea lui Șereș în conducerea trustului de presă e eronată.
Uneori greșesc, dar în acest caz am procedat bine cînd am refuzat contra propriei plecări ca Șereș să facă parte din Consiliul de Administrație la Gazeta Sporturilor, singurul loc unde am putere de veto. Între timp, înțeleg că fostul ministru se extrage treptat din trustul media Intact.

 

 


Comentarii (36)Adaugă comentariu

Mihai  •  1 februarie 2012, 14:07

Vin alegerile. Mafia PDL/UDMR/UNPR are toate motivele sa fure intr-un ritm mai nebun ca niciodata. Alegerile costa bani, mai ales pentru ei care au furat MEREU intre cinci si zece procente. Oamenii trebuie platiti pentru voturi, zahar, ulei, faina – astea nu sunt gratis. Poporul este atat de amarat incat in sate uitate de lume, in orase mici, o sa fie nenumarati cetateni dispusi sa-si vand votul pe o plasa PDL. Nu-i condamn. Poate nu au mai mancat de zile intregi. Cum poti sa-i explici unui om chinuit cat de mult conteaza votul lui? Si daca nu vor putea fura destul si nu intra in parlament sau primesc un numar foarte mic de mandate, tot trebuie bani. Sunt ultimele zile cu acces la ciolan. Trebuie provizii pentru spagi, datorii si de pus ceva deoparte sa simta si ei ca au fost la putere si in 2012. Vin vremuri grele, mafia PDL/UNPR/UDMR nu poate sa ramana asa, fara ceva pus deoparte pentru zile negre. Sunt si ei oameni. Si da, bazinul ala trebuie refacut de urgenta. Ce daca exista un Aqua Land in Brasov cu multiple bazine, inclusiv unul olimpic. Oamenii trebuie sa aiba posibilitatea sa mearga la bazin dupa un meci de hochei. Ca altfel se ingrasa populatia de la cat de bine o duce.

Mihai  •  1 februarie 2012, 14:14

M-am uitat de curiozitate pe google. Folosind cautarea „the price for an olympic pool” nu am reusit sa gasesc ceva mai scump de un milion de dolari, nu euro. Atentie, construit de la zero. Nu refacere ca in cazul Brasovului. De asta am spus in primul comentariu ca sunt pusi pe fapte mari. Nici nu mai fura asa cate 30, 40, 50, 70 % in plus. Direct de 7-8 ori mai mult. Astept sa vad exemple concrete din bulgaria, ungaria, tari cu care nu ne comparam, ca am ramas in urma lor, dar de dragul discutiei hai sa spunem ca ne-am permite sa platim la fel ca ei.

Valariu Popa  •  1 februarie 2012, 14:37

Votati Voiculescu! E cinstit!

Morphstar  •  1 februarie 2012, 14:45

Sunt brasovean si tin sa va corectez, bazinul olimpic se reface in totalitate adica de la 0, + se reface si se inalta cu 1 etaj sala sporturilor din acelas complex, lucrez direct cu societatea care demoleaza si construieste, Agetaps respectiv Eren Group, in total lucrarea la Sala Sporturilor + Bazin Olimpic ( nou de la 0 ) costa atat, nu mai dezinformati ca nu aveti habar.

Morphstar  •  1 februarie 2012, 14:51

http://www.telegraph.co.uk/sport/olympics/swimming/2296715/London-2012-pool-costs-quadruple-to-303m.html

Uite aici cat costa Bazinul Olimpic + Bazin pentru sarituri.

300 de milioane de Lire Sterline.

Nu putem sa comparam cele doua constructii ca nu e cazul dar tin sa va reamintesc ca la un bazin Olimpic nu numa Bazinul il costruiesti, ai anexe, constructia cladirii in sine, dusuri, vestiare, bazin de 25 de metri, tribune.

Pai voi stiti cat costa o cladire cu o deschidere de 30 – 40 de metrii fara stalpi? Cat otel iti trebe pentru acoperis? Mai documentativa, daca nu lucrati in constructii nu va mai bagati.

Numai Centrala Termica la cheie ( centrala, tevi, axena special construita, corpuri, etc. ) costa peste 300k Euro.

je  •  1 februarie 2012, 14:57

prietene mihai , am dat si eu cautare google dupa criteriile tale si am gasit urmatoarele : 1. daca ai sti un pic macar de engleza ai fi stiut ce scrie acolo si nu ai mai fii vb pe de rost.Zice acolo ca o piscina rezidentiala asemanatoare cu un bazin olimpic ca forma probabil dar avand dimensunea de 20x 40 inch.Despre asta se spune ca ar consta cam 1 mil de dolari , dar ce e important ,mai spune acolo ca acesta piscina intra de cateva ori intr-un bazin olimpic , deci e mult mai mica ca un bazin olimpic.The 20 x 40′ pool would fit several times inside an Olympic.Habar nu am cat costa un bazin olimpic dar te rog nu mai da informatii eronate pe comentarii.Bafta la privit antena 3

STEAUA.LIBERA  •  1 februarie 2012, 15:03

@Mihai: foarte pertinent comentariul tau, bravo! Felicitari si lui Tolo ca nu face sluj in fatsa mogulului cum fac altii de pe la antene!

Bazinul de înot Brașov – Gabriel Szilagyi (MBS Group), un nou scandal la orizont  •  1 februarie 2012, 15:05

[…] Tolontan anunță pe blogul său o nouă anchetă marca „Gazeta Sporturilor”. Subiectul: bazinul de înot de la Brașov. […]

msk  •  1 februarie 2012, 15:12

Mihai, nu stiu cum e cu extinderea aia de la bazin, ideea este ca l-au pus jos definitiv si cred ca-l fac de la zero, uite poza:
http://img33.imageshack.us/img33/8133/img2486d.jpg
ar fi interesant de vazut ce intra in banii aia ca dotari, sper sa nu faca un bazin de nivel mediu la preturi de lux. In orice caz, bazinul ala era o rusine si trebuia facut ceva, chiar daca mai exista bazin la Paradisul Acvatic sau in complexul de sub Tampa.

Mihai  •  1 februarie 2012, 16:02

prietene je, eu inteleg din textul respectiv ca este vorba de estimatul pentru un bazin olimpic si nu pentru 20×40. Dar sa spunem ca ai dreptate, am cautat un text ceva mai clar. http://www.usaswimming.org/ViewMiscArticle.aspx?TabId=1755&Alias=rainbow&Lang=en&mid=7716&ItemId=3570 Am reusit, ca sa fiu ingaduitor cu mafia PDL/UNPR/UDMR sa gasesc ceva la $1,900,650 USD. Din nou, construit de la zero. La Brasov din cate stiu nu este cazul, chiar daca se darama prostia aia din metal in care era inchis bazinul, structura, fundatia, astea nu au de ce sa fie refacute. Nici nu insist pe oportunitatea acestei cheltuieli. Parca era criza? Planuieste Scripcaru o competitie pentru pensionari? 100 metri fluture – primele doua pozitii din fiecare serie castiga dreptul de a-si pastra pensia. Restul sa-si vanda iPad-ul pe care il detin „ca tot romanul”.

PS. Celor care aduc in discutie constructia din Londra, le recomand sa nu mai consume etnobotanice ca este pacat de sanatatea lor.

ale  •  1 februarie 2012, 16:04

@Morphstar
sunt sigur ca ati castigat lcitatia pe drept, fara spaga si alte interventii.asa ca mai bine stati acasa si bucurati va de contractul gros care sa ve dubla pana la finalul constructiei.si mai bine nu facem asemanari intre bazinul din Londra si Brasov.Dupa Dvs probabil si aia 12 mil de euro pt patinoar(unde nu exista masa presei, unde nu exista prize pt laptopuri, nu siu acuma , dar acum un an nici macar wi fi nu a fost) sunt bani corecti, nu? Traiti bine?

iou  •  1 februarie 2012, 16:12

Mafia politica a inceput sa functioneze intr-un ritm demential de rapid. Indiferent de culoarea primariilor sau a prefecturilor, indiferent daca e vorba de comune sau municipii, mecanismul merge uns sub privirile noastre tampe. Ca nici nu este foarte dosit ceea ce fac ei, au prins atat tupeu murdar incat nici nu prea se mai sinchisesc de a se ascunde, de a face lucrurile dupa paravan. Primarii (adica primariile, se zice) inregistreaza oficial SRL-uri sau SA-uri in fruntea carora numesc apropiati, chiar consilieri (pe care ii elibereaza apoi temporar sau definitiv din functia de consilieri – functia in sine e remunerata f putin), carora le atribuie servicii platite din banul public, ban care este invartit intre nemernicii alesi de noi si cei catre care ei au datorii. Deci nu acuz vreun partid, opozitie sau putere, sunt toti o apa si-un pamant. Niste marsavi care batjocoresc banii… cui? Da, banii nostri, ai celor care isi platesc taxele si impozitele pana la ultimul banut, cu silinta si prostie. Eu nu am fost la vreun protest pana acum, dar sunt sigur ca a noastra clasa politica idiotizata in hotie, nu a inteles nimic din focul de paie ce a fost prin orasele noastre in ultima vreme. Si, pentru asta, buba va exploda in curand si-si va arunca puroiul foarte sus! E inevitabil in ritmul asta. Va spun asta ca o rece constatare, stand relaxat si scriind. Ai nostri politicieni is atat de izolati in lumea lor incat au pierdut total, dar total, pulsul majoritatii cinstite si jecmanite. Indiferent daca suntem someri, daca suntem functionari la stat, la patron sau daca suntem intreprinzatori cinstiti, toti ne platim darile catre ei. Ca asta e adevarul. Noi platim darile catre ei, nu catre asa-zisul stat. Statul sunt ei, ca ei isi dirijeaza banul dupa bunul lor plac, nu dupa necesitatile maselor. Statul ar trebui sa fie populatia unei tari, nu o mana de politruci laolalta cu creditorii lor. Romani, treziti-va si fiti pregatiti sa-i mancam si sa le aruncam resturile la gunoiul istoriei! Sunt multi, genul angajatilor de multinationale sau ai altora asemenea, care, citind asta, vor da a lehamite din mana, molesiti de o falsa stare de bine pe care unii ar putea-o avea dupa o perioada mult mai grea. Pe scurt, le-a fost greu, iar acum se multumesc si cu o farmitura. Cei care ganditi asa sunteti niste lasi care va lasati calcati in picioare de catre unii pentru care venitul vostru anual (pe care voi il considerati imens in micimea voastra) inseamna banii dati pe fufe intr-o seara obisnuita. Ganditi-va cum vreti sa va perceapa urmasii vostri: ca pe niste sclavi taratori sau ca pe niste Oameni demni? Ganditi-va. Deci… ganditi-va, lasati la o parte plafonarea. Ganditi-va!

yo_yo  •  1 februarie 2012, 16:57

la arena nationala a fost shpaga mare. aici sunt frimituri. oare pupincuristi chiar cred ca in tara asta nu se fura? ori au si ei parte din frimituri?

jan pitesti  •  1 februarie 2012, 17:04

timpurile se schimba mereu,speram sa mai vedem sportul de calitate ca pe vremuri.

ion  •  1 februarie 2012, 17:13

pot sa fure cat or vrea, mai au cateva luni si sa vezi atunci catuse Voi credeti ca astia din opozitie stau cu mainile in san la cat a furat p d l?

Alex  •  1 februarie 2012, 17:26

Problema voastra, a bucurestenilor…e ca se construieste un lucru bun la BRASOV si nu la bucale. Domnule tolo ati facut atata galagie cu Patinoarul Olimpic, acum incepeti cu bazinul. Ar trebui sa fi-ti bucurosi ca se construieste ceva nou in tara asta…AVEM UN PATINOAR OLIMPIC…VOM AVEA UN BAZIN OLIMPIC…asta e daca fura…pana acum s-a furat extraordinar de mult si nu s-a facut nimic. HAI BRASOVUL!

Tata Glontzu  •  1 februarie 2012, 17:53

Vin alegerile trebuie sa mai furam cat putem. Avem deci oameni de baza care sunt chemati mereu sa faca bazine, sa puna gazon pe stadioane sau sa asfalteze autostrazi. Problema cea mare este ca poporul nu a invatat nimic din alegerile de pana acum si se va prezenta la vot iar cu speranta ca le va fi mai bine daca stampileaza unul din banditii care vor candida. Si dupa vreo cateva luni vad greseala comisa. Romanul e tolerant si visator. Nu invata nimic de la vecini (a se vedea desteptarea ungurilor care nu mai suporta aripeii si au inceput sa faca ceva, popoarele din fosta Iugoslavie care pedepsesc aspru furturile functionarilor corupti, etc).
In ziarul de maine vom citi probabil o ancheta documentata. Ei si ? Crede cineva ca organu se va sesiza ? Daca era despre psd poate ca da, acum matelotul are nevoie de petarde si fum care sa abata atentia norodului de la adevaratele probleme. Cum e vorba de un caz cu conexiuni portocalii evident ca se va pune batista pe tambal.
D-le Tolontan, de mult vroiam sa va intreb si tocmai mi-am amintit, ce se intampla cu puiu popovici ( alt meseriash de pus in rama in galeria ilustrilor alaturi de nastase, dip, hrebe, voiculescu), pe unde respira el acum ? de obicei si in africa daca furi pana spre 1 MILIARD de coco ti se da un „concediu” tare lung. De Ridzi sau Huidu nu mai intreb, asteptam sa se termine expertiza pana in 2025.
Toate cele bune

Chris  •  1 februarie 2012, 18:25

Toata lumea vorbeste despre cit au furat la patinoar… Nimeni nu spune ca nu exista in Romania nici o constructie cit de cit aproape de calitatea si anvergura Patinoarului Olimpic Brasov !
Sunt sigur ca sa furat ceva. In Romania se fura peste tot. Particularii statul -prin taxe neplatite, subterfugii contabile etc etc-, politicienii prin licitatii aranjate s.a.m.d.. Justitia trebuie sa-i caute si sa-i bage pe toti la zdup si sda recupereze paguba.
Eu unul ma bucur de Patinoarul asta de o calitate occidentala de negasit in alta parte in Romania!
Si sper sa inot si in bazinul de 5 stele de la Brasov. O sa coste 6 milioane? Super sa coste si 12 numai sa fie la fel sau mai bun decit patinoarul.

catalin  •  1 februarie 2012, 20:32

Cred ca trebuie sa fii un mare nătărau sa crezi ca o piscina olimpica , cu toate anexele si utilitatile posibile , poate fi facuta cu un milion de euro .

Tudor  •  1 februarie 2012, 20:45

@Chris
sigur ca da, poate sa coste si 12 milioane dupa domnia ta, ca doar din bani publici vin…
d-aia nu sunt conditii in spitale, bani pt profesori, nu mai vorbesc la cultura sau in cercetare, ca inchide lumea la investitii in patinoare si bazine olimpice
ne meritam soarta…

ANdRei™  •  1 februarie 2012, 23:46

Cainii latra, caravana trece. Cand scrii numai la comanda, e greu sa te ia cineva in seama. In afara de cei care, evident, vor sa citeasca doar articole de scandal.

Sunt sigur ca unele contracte se dau si la cunostinte. Nu e normal? Tu daca iti faci casa ta, preferi sa lucrezi cu niste necunoscuti sau pe niste recomandari, eventual cu prieteni? De asemenea, e posibil ca pentru unele materiale sau cine stie ce alte lucrari sa se poata gasi si preturi mai mici. Dar cine iti garanteaza ca si calitatea este la fel de buna sau mai buna? Sau ca nu vei iesi mai scump per total? Vorbiti din speculatii si comparari cu alte arene care nu au nici o legatura cu constructia de fata.

Cand a fost vorba de patinoarul olimpic, ati facut o comparatie cu un patinoar din Ungaria, dar la care ati omis ca acela nu a fost construit de la 0, ca este mai mic, ca nu este de acelasi calibru. Ati prezentat doar ce v-a interesat si ce a dat bine pentru dumneavoastra. Nu va poate opri nimeni. Cert este, insa, ca de atunci pana acum hocheiul brasovean a crescut enorm, mersul la patinoar este o activitate destul de recurenta in Brasov si lumea de aici a ajuns sa aprecieze cu adevarat aceasta constructie. Ca nu va convine dumneavoastra, asa cum nu va convine nici ca stadionul Cluj Arena nu este in capitala, nu prea ne intereseaza. Noi ne mandrim cu ce avem aici!

V-a spus un om care este implicat in reconstructia bazinului olimpic ca nu este vorba doar de bazinul olimpic, ci si de o parte a salii sportului. Evident ca ati inteles doar ce ati vrut de acolo. Nu-i problema, dumneavoastra scrieti ce vreti sa scrieti de acolo de la Bucuresti si lasati-ne pe noi sa ne bucuram de ce se construieste bun la noi.

Nu toti brasovenii or fi de acord ca modernizarea bazinului olimpic, a salii sporturilor si constructia patinoarului olimpic sunt cele mai bune investitii, dar cu siguranta ca pe termen lung nu sunt investitii aruncate in vant. Nu doar spitalele inseamna sanatate. Nu doar profesorii iti cladesc caracterul. Am inceput cu un proverb, sa inchei cu altul: „Mens sana in corpore sano”.

rammstein  •  2 februarie 2012, 7:29

Ce parere ai daca nu s-ar mai face nimic in tara asta? tu ai o problema cu orasul Brasov !!! ca mai toti bucuretsenii,va sta in gat orasul asta,aceeasi pozitie o are si celebrul mascarici cazut din caruta !!!
Oare la fel ai luat pozitie cand cel cu 4 case a castigat pariul cu asasinul mustacios?

@alex + @chris  •  2 februarie 2012, 9:13

Ce mentalitate de scl@vi natangi aveti, vai mama voastra! Dar Tudor n-are dreptate: nu ne meritam noi soarta pentru cativa slabi ca fanu!

Smart O  •  2 februarie 2012, 9:25

Adevarul crunt demonstreaza ca PESTELE E IMPUTIT RAU DE TOT LA CAP . Nu politicienii si nici clientii lor nu sint atit de vinovati ei fiind gura care minte si miinile care fura . (IN)Justitia e de vina pentru ca ea este capul dar asa cum se vede e un cap bolnav , capul rautatilor . Intr-un stat unde capul nu-si face datoria poti sa faci greva 25 de ore pe zi .Aici e primul loc de unde trebuie sa inceteze ABUZURILE , FAVORURILE SI SA ADUCA ACEA TIRANIE A LEGII CARE SA EDUCE , SA CONSTIENTIZEZE OAMENII CA NU SINT ANIMALE INFERIOARE DECIT PRIN COMPORTAMENT

REAlista  •  2 februarie 2012, 11:04

Au furat, fura si vor fura…atata timp cat justitia nu e justa… ne vom duce crucea

Craiovean  •  2 februarie 2012, 13:53

In conditiile in care Oprescu baga 6 milioane de euro in cimitirul Bellu
pentru „modernizarea retelei de apa si canalizare, vor fi reabilitate alei, se va instala un sistem de televiziune cu circuit inchis si vor fi iluminate monumentele”- cautati pe elicitatie.ro-, nu mi se pare exagerat pretul pt demolarea cladirii si reconstruirea ei, un bazin olinpic de 10 culoare plus alte 2 piscine la subsol.
Domnule Tolontan, din cate am citit si-n Bucuresti se fac 2 bazine olimpice, cel de la Dinamo costa aproape 8 milioane, nici un cauvant despre oamenii din Bucuresti?

DanP  •  2 februarie 2012, 15:40

Catalin Tolontan este un jurnalist foarte bun. Din pacate, de aceasta data s-a grabit, motivele le-au scris altii inaintea mea.
Si da, sunt absolut de acord, bucurestenii urasc orasele mari din Ardeal!
P.S. Am alergie la culoarea portocalie.

paul  •  2 februarie 2012, 18:56

CATALIN, SCUZE CA NU-MI DAU NUMELE DAR NU VREAU SA STRIC O AMICITIE, POTI SA COMENTEZI PRECIZARILE MDRT DE PE SITE-UL INSTITUTIEI,APARUTE ASTAZI? CA ARTTICOLUL TAU INCEPE SA-MI MIROASE URAT…

Ana  •  3 februarie 2012, 5:59

Initial am crezut toata povestea. Intrigata, am fost, am vazut… N-ai dreptate! Daca ai atatia oameni disponibil sa faca aceste anchete, de ce nu ii trimiti sa faca o evaluare a constructiei? O sa fiti uimiti! Cereti parerea sportivilor! Cu genul acesta de constructii, intr-un oras turistic, poate aratam ca putem mai mult. Daca s-ar construi totul in acest mod, nu ar fi nevoie de reparatii anuale. Important este sa le facem bine!

X si 0  •  3 februarie 2012, 8:51

Dle Tolontan,

e simplu: Vasile Blaga revine! Si toti oamenii apropiati lui incep sa aiba iar lucrari.

robert  •  3 februarie 2012, 16:04

Si la Turda, primarul PD-L a pregatit terenul.S-a votat deja in Consiliu Local (unde d.l Szilagyi e ales!)in favoarea reabilitarii bazinului.Verificati si informatia asta.Respect!

bogdan  •  3 februarie 2012, 20:12

nu stiu daca cinea de aici a participat la licitatii recente… pretul cel mai mic castiga si gata, si se trezeste pulimea manipulata de mass media (care e binenteles in opozitie) sa comenteze fara sa aiba cel mai mic habar despre constructii si licitatii… si din cunoștințele mele aceste lucrari sunt facute cu fonduri europene, cum sa dea salarii in medicina din fonduri europene, si vb lui Craiovean, de ce nu se vb de stadionul Dinamo, daca costa 8 mil?

luk  •  4 februarie 2012, 0:30

NU VENITI MAINE SA NE SPUNETI CA DE NUSTIU CATE ZILE ..NEINTRERUPT ROMANII IES IN STRADA ?.AIA 300 ADUSI DE LA PARTD .CA SE CUNOSC TOTI INTRE EI . CUM SE FACE ?

cremardia  •  6 februarie 2012, 17:53

Nea Basescu fii destept si pune’n capul trebii la guvern ori pe Ponta ori pe Crin. Si fa sa fie alegeri parlamentare la termen. Si’o sa vada poporul cat lapte si cata miere o sa curga pe ulitele tarii astia. N’au atat de mult timp sa ne ducem sufletului in prapastie!

me  •  7 februarie 2012, 10:08

uite ca patinoarul din brasov arata super si e o constructie foarte frumoasa.. daca fac la fel si cu bazinul,bravo lor! cum se face ceva in afara bucurestiului,cum vine ‘gazeta’ sa ancheteze. pe mine ca brasovean ma intereseaza sa fie un patinoar,un bazin olimpis,o sala de sport moderna si un aeroport in brasov. atata timp cat se construiesc acestea,putin ma intereseaza cine le face si cum le face.

Geo  •  21 februarie 2012, 14:16

Adevarul despre Patinoarul Olimpic Brasov
_http://www.youtube.com/watch?v=e2IE0CslCLs&feature=youtu.be

Comentează