Eximbank își face publicitate într-un site cu 200 de ”unici” pe zi!

”Eximbank nu explică nimic în legătură cu bugetul de marketing de aproape 2 milioane de euro prevăzut penru 2013 pentru că, dintotdeauna, acești bani sînt cheltuiți în folosul unor persoane private”, susține o sursă a acestui blog.

luni, 25 noiembrie 2013, 5:22

”Eximbank nu explică nimic în legătură cu bugetul de marketing de aproape 2 milioane de euro prevăzut penru 2013 pentru că, dintotdeauna, acești bani sînt cheltuiți în folosul unor persoane private”, susține o sursă a acestui blog.

Cheltuielile de marketing și publicitate, numai acestea din urmă cumulînd 1 milion de euro în 2012, au intrat în atenția media după ce pe România TV și Antena 1 au apărut inserții grafice cu prilejul meciurilor de fotbal dintre România și Grecia. Banca de stat a refuzat să spună cît au costat sporturile pe cele două televiziuni și unde altundeva își mai face publicitate.

Dintr-o altă sursă, am reconstituit cîteva siteuri unde Eximbank cheltuiește sume de bani, de asemenea confindențiale. Reclama Eximbank apare pe ziaruldeinvestigatii.ro, un site care nu este înscris în SATI și pe care trafic.ro îl arată la 200 de vizitatori unici pe zi!!!

De asemenea, Eximbank își face publicitate pe ziuanews.ro, care adună între 6.000 și 10.000 de ”unici” pe zi și pe kamikaze, cu aproximativ 5.000 de vizitatori pe zi. Aceste două siteuri sînt măsurate de către SATI.


Comentarii (4)Adaugă comentariu

als  •  25 noiembrie 2013, 19:31

si care-i problema daca siteurile alea au cateva sute sau mii de vizitatori pe zi? daca ei platesc la rezultat (afisare sau click) si-si permit sa faca managementul campaniei pe mai multe siteuri mici, nu vad nicio problema. in alta ordine de idei, dpdv al eficientei, siteurile cu trafic mai mic si, implicit, mai nisate, au un public mai ‘bun’ decat siteurile cu trafic mare (i.e. gsp).

sa nu mai luam in calcul varianta in care managementul campaniei e facut de o agentie sau printr-un tool automat gen google display network.

in concluzie nu prea am inteles unde-i stirea si unde-i senzationalul.

Bazilide  •  25 noiembrie 2013, 21:32

Ce ti se pare nisat pe site-uri ca ziaruldeinvestigatii.ro sau pe paginademedia.ro? Si daca ar fi nisate, care este aceasta nisa si ce legatura are (ca profilare a audientei) cu EximBank, o institutie a carei misiune este sa sustina exportatorii, companiile care deruleaza proiecte in domenii prioritare ale economiei etc. Migalos…

als  •  26 noiembrie 2013, 10:16

@Bazilide,n-am sustinut ca respectivele siteuri sunt nisate,am zis doar ca adeseori siteurile mai mici (care multe sunt nisate) au un randament mai bun din motive pe care n-o sa stau sa le dezvolt aici. Idem, n-am sustinut ca exista vreo afinitate intre targetul eximbank si publicul siteurilor. Mesajul, mai pe scurt si pe inteles, e ca atata vreme cat nu stii cat plateste eximbank siteurilor, e o vorba aruncata in vant. Poate le da 10 euro pe luna, sau poate le da 10.000 … caz in care ar putea fi un subiect. Sau poate pur si simplu Tolontan a vazut un adwords…

Adi  •  2 decembrie 2013, 13:27

Tolo, îmi pare rău, dar nu mi-a căzut fisa la timp. Scriaţi la un moment dat de banii cheltuiţi de Eximbank pentru imagine. Apropos, ştii ce echipă este sponsorizată de Eximbank? Poate acolo s-au dus marea parte a bugetului de imagini a băncii. Să-ţi dau câteva indicii? E o echipă din Capitală, e roş-albastră, dar nu joacă fotbal. Iar managerul/jucător al ei e Virgil Stănescu…

Comentează