Initiative: crestere de 22% in advertising pe 2008

Agentia Initiative Romania va lansa in curind pe piata Media Media Fact Book, un raport cu mare autoritate pe piata de publicitate. Iata estimarile pe care le asteapta industria comunicarii:

miercuri, 27 august 2008, 11:50

Agentia Initiative Romania va lansa in curind pe piata Media Media Fact Book, un raport cu mare autoritate pe piata de publicitate. Iata estimarile pe care le asteapta industria comunicarii:

1. 32% cresterea din 2007

2. 590 de milioane de euro piata totala din 2008 impartita astfel:

– 385 mil euro TV
– 90 mil euro presa scrisa
– 70 mil euro Outdoor
– 38 de mil euro Radio
– 15 mil euro Internet

Autorii lucrarii sint Octavian Popescu, Alexandra Olteanu, Nicoleta Florescu, Marian Trascu, Cristina Chinde, Laurentiu Pop, Rodica Caraghina, Marcela Tuila

Comentarii (4)Adaugă comentariu

Wili  •  27 august 2008, 12:28

Diferente majore intre Romania si alte tari, precum Suedia, Franta sau UK.
Nu ma refer la sume, ci la ponderea lor. Internetul e „oaia neagra” a publicitatii in Romania, spre deosebire de alte tari, unde internetul depaseste TV-ul.

HaiHui  •  27 august 2008, 12:36

internetul nu-i oaia neagra…e mielul negru…da’ creste 😉

Radone  •  27 august 2008, 12:59

ce ziceti de o crestere de 150% din doua meciuri?

romaniainedit  •  28 august 2008, 12:27

O sa creasca si la noi publicitatea pe internet , pe masura ce telespectatorii se transforma in internauti !

Comentează