OMD a cistigat Renault

OMD a fost instiintat oficial in aceasta seara ca va opera contul Renault in Romania. In 2008, Dacia Renault a avut buget de aproximativ 9-10 milioane de euro, ceea ce-l plaseaza relaxat in TOP 30 spenderi de publicitate.

luni, 3 noiembrie 2008, 8:32

OMD a fost instiintat oficial in aceasta seara ca va opera contul Renault in Romania. In 2008, Dacia Renault a avut buget de aproximativ 9-10 milioane de euro, ceea ce-l plaseaza relaxat in TOP 30 spenderi de publicitate.

Comentarii (10)Adaugă comentariu

bartender  •  3 noiembrie 2008, 21:21

Bravo lor! Interesant de urmarit ce bugete vor avea in grija anul viitor, avand in vedere impactul crizei financiare asupra pietei auto in general si renault in particular 😉

Alexandru Raducanu  •  4 noiembrie 2008, 12:50

OMD se misca bine in ultima vreme, si eu pun acest lucru si pe seama spiritului pe care l-a adus Carmen Tanasie, CEO-ul grupului. Precum vedeti, a venit vremea schimbarilor, unele agentii decat dramatic (precum Leo Burnett), altele se afla pe un trend foarte pozitiv (Tempo, Mediaedge:cia, OMD). Intotdeauna, dar intotdeauna, este vorba despre oameni, si mai ales despre lideri. De la cap se insanatoseste sau se „impute” pestele.

Cătălin Tolontan  •  4 noiembrie 2008, 13:52

Alexandru Raducanu : Tu ai de reglat ceva cu Leo, e problema ta! Dar cind vorbesti despre cresterea merelor nu o contrapune descresterii perelor. Agentiile de media sint una si cele de creatie, altceva. Mai clar: OMD e agentie de media, Leo e agentie de creatie. Cit despre Starcom, agentia de media care face parte din grupul Leo, nu e in cadere, ci in crestere. Au cistigat anul asta Bergenbier, asta e doar un exemplu.

bbiodo  •  4 noiembrie 2008, 18:14

pana una alta stirea se referea la contul la nivel european. Nu este cazul Romaniei sau cel putin nu in viitorul apropiat.In Romania lucreaza inca cu Media Direction. In ceea ce priveste OMD nu vad cresterea foarte mare…se astepta trecerea spectaculoasa a QAB-ului de la MD la OMD inaintea contului Renault, care se pare ca nici asta nu se va intampla prea curand…

Cătălin Tolontan  •  4 noiembrie 2008, 18:30

bbiodo: stirea priveste inclusiv romania

xilica  •  4 noiembrie 2008, 20:15

Alexandru, intr-adevar OMD s-a miscat foarte bine in ultimul timp. Dupa ce vechea echipa a cistigat in 2007 Walmark si Citroen,spiritul noului CEO a reusit performanta inegalabila de a nemultumi multi din clientii importanti si de a determina cel mai mare si mai vechi client al agentiei sa intre in pitch. Buna treaba !!!

bbiodo  •  4 noiembrie 2008, 21:28

Pai tocmai ca in Romania nu se va intampla prea curand…si asta stiu din sursa sigura. Alinierea la OMD nu e obligatorie…fiecare tara are libertatea de a decide. Si cel putin pe termen scurt nu se pune problema … asa ca stirea cu OMD a castigat …e mai mult de PR si de a forta ceva ce nu se intampla de la sine 🙂 De fapt e foarte simplu de verificat la oficialii companiei Dacia Renault…o poti face si tu si vei vedea ca realitatea e alta in Romania.

gogu  •  5 noiembrie 2008, 8:35

pt bbiodo: e suspect cum sustii ceva ( ma ref.la acele surse sigure) ce nici macar cei de la MD nu stiau ca se intampla: un pitch pe tarlaua lor. Ce sa forteze aia de la OMD? Prietene, ce era de facut s-a facut – ei au obtinut invitatia si au si castigat. Nu e loc de liber arbitru aici – pt ca global s-a ales o singura retea. Iar acea retea e Omnicom. faci cam mare confuzie cu ce s-a intamplat acum cativa ani cu Orange cand a plecat de la Z si nu a vrut sa se duca la mediaplanning. Si asa au sfarsit la IM.

gogu  •  5 noiembrie 2008, 8:39

si tot cu dedicatie pt bbiodo: nu ma cred istet dar daca extrag io din id-ul tau ramane bbdo! ce interesant! no comment

Cătălin Tolontan  •  5 noiembrie 2008, 9:33

alexandru: ti-am spus ca blogul acesta nu e teritoriul rafuielilor. Inbev nu e in pitch!

Comentariile sunt închise.