Cei uitaţi de Băsescu

Presedintele invitat azi la dialog pe presa.nu. Inregistrarea curge pe basescu.ro. Andrei Gheorghe e foarte bun. „O, Zeus!”, exclama el, cind Basescu scapa, nefericit: „Eu ingadui libertatea presei si o sa o ingadui si in urmatorul mandat”.

sâmbătă, 21 noiembrie 2009, 8:07

Presedintele invitat azi la dialog pe presa.nu. Inregistrarea curge pe basescu.ro. Andrei Gheorghe e foarte bun. „O, Zeus!”, exclama el, cind Basescu scapa, nefericit: „Eu ingadui libertatea presei si o sa o ingadui si in urmatorul mandat”.

Presedintele nu prinde toate nuantele moderatorului, dar e, oricum, mult mai relaxat. Stafful i-a gindit o campanie de umanizare. Buna idee. Acelasi staff pe care Traian Basescu il cearta, prin ricoseu, cind ii imputa „foarte proasta organizare a dezbaterii televizate de vineri seara”. Discutia ajunge la moguli. „Sarbu de la ProTV e mogulul bun?”, intreaba Gheorghe. „Sarbu e un proociidental”, raspunde invitatul. Adevarat!Sarbu a fost echidistant si s-a tinut departe de politica”, adauga presedintele. Fals!

E 12 decembrie 2004. Bucurestiul si celelalte orase mari au iesit in strada. In ultimul efort al manipularii favorabile lui Adrian Nastase, institutele de sondaje indica un rezultat egal al alegerilor: 50% – 50%. Lumea cloloteste. Nu s-a mai intimplat asta din 1996, cind oamenii s-au strins sub balconul Primariei, ca sa asculte, infiorati, discursul lui Emil Constantinescu. Cistigase! Asta simte multimea si acum, in pofida cifrelor afisate de toate televiziunile. „Basescu presedinte!”, striga Piata Universitatii, colorata in portocaliu. 

Televiziunile transmit live. Celelalte orase simt momentul si ies si ele. Se umplu pietele din Cluj, Timisoara, Iasi, Arad, Sibiu… Pina si Antena 1, televiziunea „mogululului brutal Voiculescu”, cum spune azi Basescu, tine camerele pe forfota umana care insoteste, pina tirziu, numaratoarea voturilor. Un singur post nu transmite: ProTV. Sunati de sus, cei din Pro aleg sa difuzeze Miss Univers . Angajatii lasa capul in jos. Poarta camasi, esarfe sau cravate portocalii, o rebeliune cromatica impotriva politicii explicite favorabile PSD si lui Adrian Nastase. ProTV face in acea seara un nanorating, 2 puncte de audienta, logic fata de optiunea de a evada din realitate si umilitor pentru prestigiul televiziunii care contribuise decisiv la democratizarea Romaniei. Dupa citeva zile, continua ocultarea victoriei lui Basescu. ProTV e singura televiziune care nu difuzeaza live primul discurs din Parlament al presedintelui ales.

Noaptea de 12 decembrie nu a fost decit apogeul ingenunchierii sistematice a postului. Ani de zile, statia fusese la dispozitia discreta sau fatisa a lui Nastase, parte a procesului aproape unanim de subordonare a presei prin cumparare cu publicitate de stat sau favoruri fiscale. In 2004, Teo ramasese masca atunci cind imagini din emisiunea sa de Craciun  de cu un an inainte cu familia Nastase ajunsesera in SPOTUL ELECTORAL AL CANDIDATULUI PSD+PC! Nastase batind la tobe in studioul ProTV, moment inserat in spotul politic, niciodata nu se mai intimplase asa ceva. Sau Sarbu participind din culise la lansarea candidaturii lui Mircea Geoana in cursa pentru Primaria Capitalei, tocmai impotriva lui Traian Basescu. Fara precedent. „Sarbu nu a facut propaganda”, zice Basescu acum.

A uitat presedintele? A uitat, alt exemplu ocultat tot de el, ca Ion Cristoiu, pe care l-a laudat vineri seara, intr-o alta emisiune buna la B1TV, „ati fost echilibrat in campania din 2004”, a uitat asadar ca Ion Cristoiu scria in noiembrie 2004 editoriale in ziarul vrincean al baronului PSD, Marian Oprisan. Editoriale in care explica de ce Nastase trebuie reales!

Povestea nu e despre Sarbu sau Cristoiu, doi oameni ale caror merite sint imprescriptibile in istoria presei. Povestea este despre cravatele si camasile portocalii ramase acum in dulap, despre oamenii care le-au imbracat in 2004, despre ziaristii  de la Evenimentul Zilei, Academia Catavencu si Gazeta Sporturilor, azi pare neverosimil, dar acesta e adevarul!, ramasi singuri atunci. Povestea e despre Costi Rogozanu, Mircea Dinescu, Doru Buscu, Stelian Tanase, Alina Mungiu, Andei Plesu, Mircea Toma, Cosmin Alexandru, Cristian Parvulescu, Alex Leo Serban – „Don’t cry for me, Argentina!”,  Adriana Saftoiu si multi altii. Sute de mii sau poate milioane de tineri, de intelectuali, de oameni care muncesc, nu dau vina pe stat pentru propriile  greutati si care n-au cerut si nu accepta ca libertatea sa le fie ingaduita de cineva!

Acesti oameni isi amintesc minute, cifre, documente si momente pe care Traian Basescu pare ca le-a uitat. Isi amintesc cum si-au riscat, la propriu, prestigiul, sanatatea, locurile de munca si siguranta, isi amintesc dupa-amiaza incordata de 12 decembrie 2004, vibrind de mailuri si sms-uri, de taximetristii cu ochii bulbucati, „nu se poate, dom’le hai la vot ca ne fura Nastase!”, pentru ca fara acea mobilizare digitala si emotionala a tineretului urban Traian Basescu nu ar fi ajuns niciodata presedintele Romaniei.

Si isi mai amintesc cum unii dintre cei pe care Basescu ii lauda acum isi frecau miinile asteptind sa iasa Nastase, implinire a mitului indesctructibil ca Romania va ramine o tara intirziata. 

Avem dovezi ca asa a fost. Le avem pe hirtie, pe net, in memorie si in orbitele ochilor. Si chiar daca aceste probe vor disparea, vor ramine esarfele si cravatele portocalii, povestindu-ne azi, cu citeva ore inaintea deschiderii urnelor, ca desi nu sintem adversarii lui Traian Basescu, ci doar oameni care avem alta parere decit el,  ne permitem delictul incurcat ca insasi indecizia votului de a zimbi cind el isi afiseaza lapsusul amar al celui care ne-a uitat.

Comentarii (137)Adaugă comentariu

katta  •  22 noiembrie 2009, 11:48

draga Catalin,
Disperarea trustului vostru de presa a ajuns asa departe ca va implicat chiar si pe voi cei din presa sportiva.Parerea mea e ca va umiliti atat de tare ca mi-e chiar mila de voi.Ati ajuns atat de jos ca abia ca va mai vedeti.Prin asta se demonstreaza valoarea voastra.Daca ati fii niste oameni valorosi nu var putea impune nimeni nimic.Dar in cazul vostru sunteti usor de inlocuit. RUSINE!!!!

TITU  •  22 noiembrie 2009, 11:50

CATALIN TOLONTAN ,spui undeva ca scri despre sport ,carti ,media ,politica ,film…..exista o vorba care s-a dovedit plina de adevar …cei care cred ca se pricep la toate de fapt nu se pricep nimic ….daca tu esti o exceptie fa-o in continuare….

laur  •  22 noiembrie 2009, 12:30

catalin indraznesc iarasi sa-ti scriu dupa ceva timp . daca ai fi neutru in comentarii m-as tine departe dar asa nu pot sa nu te intreb. stii cumva vreun candidat prezidential actual care in momentul alegerilor castigate de constantinescu in ’96 dupa ce servise onorabil regimul iliescu s-a declarat sustinator si gata de treaba ptr regimul constantinescu? cand crezi ca a fost cinstit acest candidat ? chiar tu ai trecut cu tot cu redactie inclusiv cu ovidiu ioanitoaia de la prosport la gsp (deci intr-o perioada si sarbu a fost bun nu ?). ai avut vreo remuscare atunci cand ai sarit dintr-o barca in alta schimbandu-ti opiniile ? in lista aia insirata de personalitati onorabile sant cateva persoane care nici o data nu l-au periat pe basescu ba din contra : dinescu , tanase , mircea toma . persoane care chiar daca nu-l mai reprezinta pe basescu pastreaza cu acesta o relatie normala si ma refer la dl.plesu . crezi ca afirmatia lui basescu referitoare la liberatatea presei in mandatul sau e falsa ? poate ca sarbu a facut propaganda cu tobe ptr nastase pe 12 decembrie 2004 . chiar asa a fost . dar partidul „intact” din care cu onoare faci parte cand vreodata a stat in alta pozitie decat cu cu rul intre doua luntre ? daca tot ai libertatea de opinie garantata de omul cu doua fete basescu , cataline , spune tata hotarat ca editorialul asta este scris ptr al ajuta pe candidatului sustinut de tine si de trustul tau . frumoasa incercare de manevrare a intentiilor de vot scrisa (asa intamplator)chiar pe 21 nov.

river huron  •  22 noiembrie 2009, 12:32

Mi-a placut nota de nostalgie tradata iar daca presedintele spune ca Sarbu a fost echidistant, probabil se refera doar la ziua de ieri, nu la acum 5 ani:) Oricum, asta ar mai fi lipsit, sa vad si pe ProTV zilnic aceleasi sarje furibunde la adresa unui singur om.

Cetateanul X  •  22 noiembrie 2009, 13:18

Si totusi uitarea face parte din viata noastra, inclusiv a ta, Catalin. Ai uitat, de exemplu, sa spui ca aproape toti cei omisi de Basescu au devenit la randul lor amnezici atunci cand ii reproseaza ca n-a facut nimic pentru starpirea coruptiei. Acestia au „pierdut din vedere” sa le reaminteasca romanilor ca, in 2004, pe cand viitorul Presedinte facea promisiunea cu tepele in Piata Victoriei, nu era singur, langa el se mai aflau cativa domni, care sustineau ideea si implicit sugerau ca, ajungand la putere, aveau sa implineasca promisiunile de reformare a justitiei, aceea care poate sa judece si sa condamne faptele de coruptie. Ati uitat cu totii sa spuneti cine erau acei domni si ce functii aveau sa ocupe ei in anii care au urmat. Stim la fel de bine si astazi ca nu Presedintele judeca, sau ancheteaza un caz de coruptie. Ai uitat sa spui ca „uitatii” Presedintelui, prin efortul lor de atunci, nu doar pe Basescu, ci si impreuna cu acesta au trimis in Parlament multi politicieni ai Aliantei D.A., dintre care 2/3 erau liberali, conform intelegerii dintre P.D. si P.N.L. Ai uitat sa spui ca aproape toti cei omisi de Basescu graviteaza in jurul aceluiasi trust media, care ,daca nu stiai, CENZUREAZA opiniile celor care au intrebari incomode la adresa unor politicieni, sau ziaristi. Daca o stiai si pe asta, este cu atat mai grav ca inca un lucru ai uitat. Ai uitat sa spui ca Ion Cristoiu a precizat la B1Tv motivul pentru care acum il sustine pe Basescu, precum si motivul pentru care nu l-a votat in 2004. Ai uitat sa spui cate injuraturi si-a luat Cristoiu din partea colegilor de breasla si trust, pentru ca n-a calcat-o in picioare pe EBA. Vezi, Catalin, cat de usor uitam. Unele lucruri fiind chiar recente. Acest articol al tau a aparut tocmai acum pentru ca ai uitat sa-l postezi, sa zicem, anul trecut?

serban  •  22 noiembrie 2009, 13:42

vad ca si Tolontan pune umarul la decrebilizarea presei….parea un tip corect,culmea de la trustul Intact:))))

Cu mîinile curate « Blogul lui Teacă  •  22 noiembrie 2009, 13:43

[…] “Eu îngădui libertatea presei, şi o să o îngădui şi în următorul mandat”. Vezi tolo.ro. Conform DEX, a îngădui = a aproba, a da voie, a admite, a permite, dar şi a suporta, a […]

gheorghe  •  22 noiembrie 2009, 14:08

osti Rogozanu cap de lista si apoi pe la mijloc … Andrei Plesu. In primul rind Plesu a avut doar rezerve,dar a dat mereu de inteles ca respecta inteligenta si vointa de reforma a presedintelui, l-a sustinut clar in 2007 la suspendare, probabil va vota si acum tot cu el, daca ma gindesc cum a scris despre Geoana si Antonescu.

Tolo, esti patetic. Stelica Tanase si Dinescu sunt rosi de morbul filarghiriei, Pirvulescu are interesele lui la gruparea Tariceanu (nevasta, deh), Saftoaica (lipsita de bun simt, intre noi fie vorba, dupa 7 ani de mincat papica din miinile lui Basescu…) e un caz clasic de femeie frustrata. Nu jignesc, aici, ci doar explic TIPOLOGIA COMPLET DIFERITA A FIECARUI CAZ EVOCAT.

Basescu nu lui Dinescu are sa-i dea socoteala, ci Dinescu are de dat socoteala literaturii romane, iubitorilor acestei limbi. S-a timpit, s-a stricat, s-a URITIT acest om CA NIMENI ALTUL din ultimii 20 de ani. Din tinarul ingenuu din 89 a ramas o stafie acrita cu poante libidinoase. DINESCU e arhetipul oportunistului de tranzitie si nu incalzesc pe nimeni glumele lui porno – deci a se lasa.

Basescu are insa de convins un public dezamagit, insa mult deasupra lui Dinescu, Rogozanu etc. Si chiar deasupra ta, Tolo! E vorba de ingineri cu MBA-uri in strainatate, tineri plecati definitiv din tara, oameni dezamagiti de destramarea dreptei din Romania… Dar pentru asta, Tolo, trebuia sa redactezi alt articol si ar trebui sa nu mai lucrezi pentru trustul lui Voiculescu.

Cătălin Tolontan  •  22 noiembrie 2009, 15:10

gheorghe: sigur ca sint patetic. Spre deosebire de tine care esti plin de certitudini. „Saftoaica a mincat papica din mina lui Basescu” zici tu. Ntzz, pe Basescu si pe Satoiu i-am platit noi toti. Stii de ce esti amuzant? Pt k vorbesti despre „publicul de deasupra tuturor”, dar ai rationamente de Romania Mare.

luter  •  22 noiembrie 2009, 16:19

nu am inteles mare lucru din ceia ce a i dorit sa scoti in evidenta sau eu sunt un pic mai incet la bibilica TOLO .TU AI DORIT SA NE RELATEZI CU CA SARBU NU ESTE PROOCIDENTAL SI A FACUT ATUNCI BLAT CU BOMBONEL [POPONEL] ,GREU DE CREZUT LA CE MINTE ARE BARBOSUL .DAR DACA ASTA ESTE PAREREA TA ESTE OK EU TI-O RESPECT DAR ESTE UN PIC IN DERAPAJ FATA DE REALITATE .CREZI CA ATUNCI CAND AI PUS PE TAPET CAZUL RIZI A FOST MERITUL TAU 100% NU FRATE EI CEI DE ACOLO DIN PARTEA ACEIA DE GUVERN CE APARTINE PC-ULI TI-A DAT DUMA ,DAR TREBUIA SCRISA DE UN OM CU CEVA COLOANA IN FATA SPECTATORILOR CA SA FIE OK .NICI TU NU ESTE CEEIA CE CREDEAM NOI CA ESTI SAU NU PREA NE DUCE MINTEA SI VOI CEI CARE SCRIETI PRIN ZIAR SUNTETI PESTE MEDIA CA INTELIGENTA SI PERCEPTIE A FAPTELOR .NUMAI BINE ITI DORESC SI VEZI CA ACEST FAPT CU DATU IN SARBU NU ESTE UN LUCRU BENEFIC PENTRU TINE POATE VA VINDE FELIX DUPA ALEGERI .

Merca  •  22 noiembrie 2009, 16:49

Bine o zis Gheo4ghe.Replica lui Tolo,ca o sageata de lemn trimisa catre un parapet de otel.Tolo ai pierdut o ocazie mare de a tacea.( comme les francais)

milici  •  22 noiembrie 2009, 17:54

@JC
Inghititi pe nemestecate gogosile lui Base, v-ati gasit omul in care sa aveti incredere.
Patriciu aduce o suma foarte importanta la bugetul tarii , el a santajat oarecum guvernele care , evident , prefera sa foloseasca impozitele lui (platite partial) decat sa-l termine cu Petromidia cu tot (si cu intrarile in buget).Din acest punct de vedere interventia lui Tariceanu pare justificata si cea mai buna dovada este ca Justitaia, fara interventia solicitata nu i-a facut nimic lui Patriciu.
Cu aceste argumente interventia lui Tariceanu pare irelevanta; motivul ruperii aliantei DA, (de dreapta?) este incapacitatea nativa lui Base de a lucra in vreo echipa.
Carmaciul nu a INCERCAT NIMIC, el practic e LIPSIT DE REALIZARI post revolutionare, e complet IESIT din FISA POSTULUI , avand atatea defecte si erori incat practic mi-e foarte GREU sa-i gasesc o singura CALITATE.Poate incercati dvs sa gasiti una.
Alta gogoasa nemestecata e cea cu „oameni ca Iliescu, Nastase, Vanghelie, Hrebe, si multi altii”;uitati ca marele Carmaci PROVINE exact din aceasta echipa, pe care a inventat-o ca nu mai avea cu cine sa LUPTE si realizarile lipsind a ramas FARA MUNITIE.
Din acelasi motiv a inventat si MOGULII (si dai si lupta si dai si lupta…);mai conteaza ca a ajuns carmaci tocmai prin sustinerea REALITATII TV, pe cand ne bucuram de acest CUPLU comico fantezist BASE-Vantu;pe stunci Vantu era bun, nu era MOGUL?
Mi-e ca va inecati cu GOGOASA uriasa referind trustul INTACT, pe care ati preluat-o ad litteram.
Ati citit vreodata JURNALUL NATIONAL National condus de Marius Tuca sau cititi numai EVZ?
ANTENA3 are o pozitie net ANTIBASESCU, dar asta e pozitia normala cat timp am avut un presedinte jalnic, de tot rasul (pt noi si in lume) care va ramane cel ma slab CONDUCATOR din ISTORIA tarii all time.
In rest ANTENA3 NU lauda PC, critica de multe ori PSD si PNL iar fata de PARTIDUL PREZIDENTIAL are , normal, aceeasi atitudine ca fata de Zeus.
Ce rol joaca MOGULUL atunci, mai ales ca TOLO a recunoscut ca niciodata nu s-a implicat in activitatea GSP si a lui personal?Mai ales ca Tolo -la atacat pe Voiculescu semiargumentat si fara o minima consultare.
Aveti alte exemple de deontologi media? B1, EVZ sau cine?
Sunteti o VISATOARE si asta explica totul.

adystelistzu  •  22 noiembrie 2009, 18:18

PUR SI SIMPLU NU-SI AVEA ROSTUL ACEST ARTICOL PE ….SIMPATII ! TOTI CEI ENUMERATI DE DV. LA POZITIV, AU AJUNS LA RANDUL LOR NISTE MICI OLIGARHI ! ROMANII ,SI NU DV. SAU EU, …VOR DECIDE CE-A FOST BUN SAU CE-A FOST RAU. MAI SUNT DOAR CATEVA ORE, CATEVA ZILE … SA FIM SANATOSI !

and  •  22 noiembrie 2009, 19:37

Nicio minciuna in „ne fura Nastase”. PSD asta a facut dintotdeauna. A furat! Si asta continua si azi sa faca, culmea, tot in lupta impotriva lui Basescu. Probabil cu gandul ca a2a oara va merge…dar sa speram ca NU. ca nu va merge nici de data asta

Costi  •  22 noiembrie 2009, 19:47

Domnule Tolontan mi se pare ca au trecut cinci ani de la trecutele alegeri si intre timp s-au intamplat multe. Asa ca nu vad de ce Basescu sa multumeasca acum pentru ce s-a intamplat atunci iar pentru ce a fost atunci a multumit. imi amintesc cum a imbratisat-o pe d-na saftoiu si i-a zis Pufulete. In momentul de fata nu stiu pentru ce ar putea multumi doamnei Saftoiu, lui Dinescu si altora care il injura permanent. Daca suntem cinstiti se poate discuta despre subiectivismele lui Basescu, dar nu se poate nega ca unele posturi TV sau trusturi media n-au facut decat sa-l injure. Nu trebuie sa fii un fan al lui Basescu, are destule greseli pentru care poate fi atacat dar sa-l injuri toata ziua, sa-l faci chior betiv etc este altceva. Ca sa nu mai spun ca de exemplu presedintele Bush a avut in tinerete un episod cand a fost nevoit sa mearga la dezalcolizare dar n-am auzit sa fi fost facut betiv. Poate dumneata rei sa spui ca Basescu ar trebui sa fie suparat pe mai multi dar nu ca trustul lui Voiculescu a fost cat de cat echidistant in legatura cu Basescu. Imi dau seama ca atunci cand esti ziarist poti sa ai anumite pareri pe care iti dai seama ca nu este bine sa le exprimi dar mai bine taci din gura decat sa spui enormitati.

meplusmyself  •  22 noiembrie 2009, 20:30

@Costi
Cand si unde s-a spus ca „trustul lui Voiculescu a fost cat de cat echidistant in legatura cu Basescu” ?!
Esti doar suparat 🙂

milici  •  22 noiembrie 2009, 20:48

@costi
Asa intelegeti sa va purtati cu o femeie dna Saftoiu pe care o acuzati ca-l injura pe marele carmaci?
Ce intelegeti dvs prin injuraturi?
Dna Saftoiu e o fiinta eleganta, cu mult bun simt, care se fereste evident sa-l atace pe Base tocmai pentru ca a lucrat cu prezidentul.
Despre ‘injuraturile’ trustului:
_Base bea foarte mult pentru un marinar darmite pentru un presedinte si asta o stie toata lumea
_marea majoritate a criticilor ANTENEI 3 pentru Base sunt justificate , cu materialul clientului, si, slava Domnului, omul e un hiperdepozit de material.Ca dvs vedeti numai jigniri e alt a chestie.
Va provoc si pe dvs sa gasiti fie macar si o singura calitate, fapta buna sau realizare a Marelui Carmaci.
Dac vreti contraexeple va dau eu cateva mii fara oprire.

adrian p  •  22 noiembrie 2009, 20:58

Se pare ca cei uitati sunt lasati p-afara din cauza crasei incompetente a administratiei publice romanesti. E o rusine ce s-a intamplat in Bucuresti.

E o rusine ca un sector sa aiba tot atatea sectii speciale cat o comuna.

clod  •  22 noiembrie 2009, 21:02

ce gust amar mi-a lasat basescu….pana la urma cultura precara si-a spus cuvantul si in cazul lui, ca asa am ajuns , sa fim condusi de oameni cu facultati particulare sau termninate pe la petrosani sau pitesti. Pana si activa Alina Gorghiu,cea mai mare contestatara a specimenului ritzi, a terminat o facultate tot pe la pitesti, acolo unde aveau curaj sa dea examene de admitere ultimii din clasele de la liceele teoretice mai bune din tara.

Theia  •  22 noiembrie 2009, 23:58

Sarbu a fost echidistant ca un triunghi neregulat.

Adrian  •  23 noiembrie 2009, 3:43

Catalin,
Articolul scris de tine acum 5 ani a fost fabulos. Erai printre putinii care au avut curajul sa scrie despre nesimtirea care acaparase Romania; scriai despre trusturile de presa si decizia lor de a-l sustine neconditionat pe Nastase. Au existat insa RTU, Evenimentul Zilei, Cotidianul, Tolontan care au contribuit direct la miracolul nealegerii lui Nastase. Nu in ultimul timp diaspora. La New York am vazut foarte multi tineri votand in turul doi, asteptand cuminte la coada, la ambasada, spre disperarea politrucilor de acolo. Basescu a avut 90% in diaspora..(daca imi amintesc bine). Va spune ceva asta?
Viata m-a purtat in Michigan, dar energie de a mai merge la vot nu am mai avut. Sau poate motivatie. desi Detroitul e la o aruncatura de bat. Romania de afara se contopeste incet, incet cu tarile de adoptie, devii framantat de problemele tale, imbatranesti. Romania e undeva departe. As vrea sa mai am pasiunea din 2004, dar nu mai pot. Nu e numai vina lui Basescu, este si vina mea.

Cătălin Tolontan  •  23 noiembrie 2009, 10:34

adrian: da, toti am obosit, asa e 🙂 dar sa stii k in orasele mari si in acest tur I s-a stat la coada pina noaptea. oamenii mai spera totusi

adrian  •  23 noiembrie 2009, 10:40

Pe scurt, noi l-am facut pe base, tot noi trebuie sa-l desfacem. Dupa inca cinci ani o sa fie prea tirziu, deja avem pe Nuzty, Ridzi si cu EBA. Eu o sa votez Geoana. Ma asteptam insa ca dl Tolontan si dna Mungiu sa imi si spuna ce sa fac. Acasa nu stau si Base inca cinci ani in care ne tolereaza nu mai merge. Nu il mai tolerez eu pe el.

montezuma  •  23 noiembrie 2009, 11:43

in 2004 si pro tv si antena 1 si tvr erau ultra mega extra PRO Nastase.
vorbiti cu nonsalanta de ce s-a intamplat atunci cu sarbu, spunetai ca pana si antena 1 a dat imagini din piata, dar in acelasi timp ii sustineti pe cei care spun ca acum avem dictatura iar pe vremea lui nastase era poezie.
unde va e logica domnule tolontan?
e adevarat ca basescu a gresit cand a spus ca sarbu e echidistant. trebuia sa spuna sarbu a fost echidistant in campania asta!
dar dumneavoastra si trustul dumneavoastra care incercati sa sustineti ideea dictaturii lui basescu nu gresiti? (intentionat).
in 2004 realitatea si national tv care avea nanoaudienta il sustineau pe basescu (opozitia) iar puterea era sustinuta de tvr1, pro tv si antena 1 adik majoritatea covarsitoare. la ziare era la fel. in afara de evz restul toti erau adeptii puterii.
cand presedintele, parlamentul si primul ministru erau de aceeasi culoare rosie, cand ziarele si televiziunile erau in majoritate rosii, si cantau osanale rosii acelorasi oameni rosii de care am vorbit mai sus NU ERA DICTATURA.
acum cand PUTEREA(reprezentata de basescu) e sustinuta de un singur post de televiziune (b1 tv) si de un singur ziar evz iar restul televiziunilor si ziarelor sunt fie rosii fie galbene si sustin OPOZITIA, AVEM DICTATURA????
sunt eu prost sau oligofren dar nu inteleg aceasta logica.
E adevarat ca basescu a facut greseli, dar decat sa-l votez pe geoana mai bine ma duc la plimbare in parc! Am 27 de ani, si de cand am inceput sa inteleg cate ceva din politica damboviteana, STIU ca PSD este o ciuma care trebuie facuta sa dispara.
P.S. dumneavoastra ati uitat ca daca am fi avut alegeri anticipate in 2005 sau 2006 asa cum a vrut basescu, am fi scapat definitiv de PSD, de iliescu, hrebecniuc, nastase si vanghelie?

Cătălin Tolontan  •  23 noiembrie 2009, 12:09

montezuma: „trustul dumneavoastra”. Nu e trustul meu, il detine altcineva si, dupa cum bine puteti observa, exista in acest trust o mii de opinii diferite

montezuma  •  23 noiembrie 2009, 12:11

corect m-am exprimat gresit.
la fel de corect ca ati atacat forma postarii mele si nu fondul.
imi dati un raspuns si la fond? 🙂 cand am avut dictatura in 2004 sau 2009? (hai sa nu spunem dictatura ci premisele unui regim totalitar).

mihai  •  23 noiembrie 2009, 12:47

dizidenta d-voastra in cadrul trustului e identica cu cea a lui Iancu sau porumboiu fata de frf. adica e doar de fatada. gasca rosie fura de 1000 de ori cat udrea si ridzi la un loc; psd-ul a dus autobuzele campania asta in judetele pe care le stapaneste – dar dl. Tolontan va fi „mucles” si va infiera cu manie proletara pe dictatorul basescu. Mi-e sila.

vasile_00  •  23 noiembrie 2009, 13:15

Din nou un articol exceptional, chiar daca nu sunt intru totul de acord cu ce spui. Insa cum spuneau si altii, daca tu ne sugerezi sa nu votam cu Basescu, da-ne si cateva motive pt care merita sa votam cu Geoana (in afara de penibilul: numele lui nu se termina in ESCU). Pe mine nu o sa ma convingi cu nimic insa asa ar fi corect din pct de vedere jurnalistic. Sunt de acord cu tine ca nu e o solutie de exceptie Basescu pt Romania in momentul de fata, poate Antonescu ar fi fost o solutie mai buna, dar Geoana, care nu e in stare sa spuna ceva coerent de la el din cap, nu e in stare sa faca fata jobului asta si nici sa tina in frau oameni gen Vanghelie si Hrebenciuc sau multi altii de acest tip. In plus ar insemna, in cazul lui Geoana, sa suportam ideologia lui Iliescu, ceea ce e deja mult prea mult. Din aceste motive prefer „dictatura” lui Basescu decat „libertatea” lui Geoana!

Sably  •  23 noiembrie 2009, 13:51

Toate articolele tale APOLITICE, toate au si calitate au si valoare, au fost aproape unanim apreciate (de mine intotdeauna).
Toate, dar ABSOLUT TOATE articolele tale cu iz politic, adesea cu iz de INREGIMENTAT politic, au fost LAMENTABILE Cataline, ca si acesta!
Concluzia ?…Cred, mai cred inca sa ai puterea s-o tragi singur…

Florin tacticosu  •  23 noiembrie 2009, 14:05

Fiecare partid si fiecare candidat la prezidentiale a avut dintotdeauna un mesaj pentru alegatori, pe care ii denumesc stratul 1. Acest mesaj a fost cam intotdeauna o reclama falsa.

In acelasi timp, politicienii au urmarit sa mentina compatibilitati si cai de colaborare intre partide, in stratul 2 al politicienilor, pentru a putea fi operativi in servirea intereselor stratului 3, patronii de facto de partide si trusturi media.

Basescu a fost primul presedinte care a atacat in mod credibil straturile 2 si 3, asa cum rezulta din presa INTERNATIONALA si opiniile politicienilor EXTERNI.

Ambele straturi au ripostat, iar ideea pe care merg in propriile reclame pentru stratul 1, al alegatorilor, este o evidenta manipulare: Basescu este un dictator pentru voi, stratul 1, Basescu este un necivilizat fata de voi, stratul 1.

Adevarul este ca Basescu e un dictator pentru stratul 2, al politicienilor, si un necivilizat cu stratul 3, al patronilor de partide si trusturi media.

Dupa parerea unora, chiar de asta avem nevoie!

gogu  •  23 noiembrie 2009, 14:58

Asa repede te sucesti de la sport la politica?
Ce ai sa scrii toata iarna?
Nu ai tras nici o concluzie….
Romania este in programul de saracire al UE si alte „organisme”
Paine si circ ,nimic nu s-a schimbat de 20 ani
Au!se vor sarbatori 20 de ani…
Cei bogati vor fi si mai bogati,cei saraci si mai saraci…

nicole  •  23 noiembrie 2009, 15:42

le zici frumos tolo.dar nu vreau sa aud de base.eu am fost cu….crinul.mi-e scarba de politica.tata mia- zis,dzeu sa-l ierte,politica nu este altceva decat o…prostituata.asta e.am insa o mare rugam,inte la tine.spune-le alora de la gsptv ca este o nesimtire curata sa transmiti un meci dar instanga ecranului sa nu apara scorul si timpul scurs de la start.ei sunt cu adevrat in europa,vorbesc de televiziunea engleza,italiana,spaniola si oricare alta de pe batranul continent,iar noi suntem in europa ana;fabetului behali si a lui corleone.te rog eu din suflet corecteaza ceea ce nu exista.

telefoane mobile  •  23 noiembrie 2009, 15:43

Misto afrticolul. Eu cred ca basescu a avut 5 ani la dispozitie sa faca ceva… si a facut- ne-a dus tara in criza…treba sa scapam de el, ca altfel la anul, taxele si inflatia o sa ne manance de vii.

Constantinescu  •  23 noiembrie 2009, 19:16

In cei 5 ani, base a modernizat tara. Criza este MONDIALA, asa ca cei care il invinuiesc pe domnul presedinte sa se abtina. De ce tot ceea ce se intampla rau in Romania este pus in spatele presedintelui, dar nicio realizare a domniei sale nu este mentionata ( amintesc doar integrarea in UE, libertatea presei, pensia minima, taierea pensiilor de lux, cresterea salariilor)? Salariile nu sunt perfecte, dar nu sunt la nivelul mai mult decat inadmisibil si inimaginabildin 2004.

ana  •  25 noiembrie 2009, 17:49

Va mira ca a uitat pe cineva Basescu?El uita pe toti cei de care nu mai are nevoie dupa ce i-a folosit!Cand si-a tinut vreodata cuvantul fata de cineva?El nu stie ce inseamna onoare(desi ar fi trebuit ca marinar…)N-am sa inteleg cum a fost posibil sa aiba cineva incredere in Basescu!Poate de departe,din tara se vade mai limpede
adevaratul caracter al omului.Da ,poate de primar era bun,desi nu pt. Bucuresti,nu era reprezentativ pt. pretentiile de ,,mic Paris”,dar ati ales voi bucurestenii!Ca si pe Crin Halaicu,pe Lis…ce-o fi cu voi?Sper sa va treziti ,oameni buni si sa scapam de Basescu!Ce spunea?ca sida e mai buna ca Hrebenciuc!Ca-n toate teoremele,e valabila si reciproca:oricine,si ,,foca de la circ” dar nu Basescu!La vot!!!!!!

Ioana  •  26 noiembrie 2009, 19:25

Te inseli Ana, va inselati sau vreti sa ne inselati si pe noi, repetind obstinat ca Basescu ii uita pe cei de care nu mai are nevoie. Acum citeva zile a raspuns unui jurnalist ca nu ii intoarce spatele Elenei Udrea pentru ca este imoral sa-ti abandonezi colaboratorii loiali doar pentru ca vintul bate dintr-o alta directie.
S-ar putea ca madam Saftoiu sa sustina altceva, dar am auzit-o si vazut-o cu totii in comisia Udrea. Saftoiu nu e altceva decit o frustrata invidioasa care musca mina ce i-a dat sa manince. Chiar daca nu era platita din buzunarul personal al presedintelui, ii datora lui Basescu loialitate. Daca i-as reprosa ceva lui basescu este tocmai ca a numit-o consilier pe oportunista Saftoiu.
Basescu si-a onorat toate promisiunile facute: a condamnat oficial comunismul, a demarat procesul de primenire a justitiei si clasei politice infame. Si voi vota pentru el ca sa termine ceea ce a inceput. De abia atunci nu-mi va mai fi rusine de politicienii tarii mele.

Romania din spatele ecranelor colorate | Pagina lui Dragos Stanca  •  9 decembrie 2009, 1:37

[…] o poveste cu moguli buni si rai. O  poveste care completeaza o alta poveste, la fel de frumosa, trista si adevarata. E o istorisire cu un GM (atentie, nu cu un mogul!), cu o televiziune echidistanta, cu un etaj 6 […]

Comentează