Reclama amuzanta despre diferenta print/TV

Agentia cole&weber din SUA a creat urmatoarea macheta pe care nu vreau sa o stric comentind-o 🙂

luni, 22 februarie 2010, 2:02

Agentia cole&weber din SUA a creat urmatoarea macheta pe care nu vreau sa o stric comentind-o 🙂


Reclamă The Oregonian

Comentarii (5)Adaugă comentariu

Cos  •  22 februarie 2010, 14:57

nu că n-ar exista şi televizoare portabile :))

elena m  •  22 februarie 2010, 15:58

da, e destul de amuzanta, insa nu stiu daca este si eficace 😀
putin offtopic, dar daca tot vbim de lucruri bune, multe FELICITARI regizorului, actorilor si producatorilor filmului Eu cand vreau sa fluier, fluier
2 premii la Berlin ! FELICITARI !

cezar  •  23 februarie 2010, 0:01

Eu am ajuns sa citesc si Esquire sau FP la buda, asa ca nu pot decat sa ma bucur ca si altii si-au dat seama de asta.

camil  •  26 februarie 2010, 22:19

pana cand va aparea hârtia electronică. atunci va fi și mai interesant 🙂

catalin  •  26 martie 2010, 15:52

E bine subliniata diferenta, insa cunosc multi oameni care prefera reclama clasica in print, dar sa nu uitam ca toata informatia clasica, in forma tiparita migreaza spre forme electronice de stocare si prezentare, practic spre baze de date web. Inca e discutabila diferenta intre reclama clasica in print si cea TV. Bine punctat oricum.

Comentează