De-mi-si-a!

Nu strigaţi? Nu-i cereţi lui Lăcătuş să plece? A, nu încă! Dar cînd? Atunci cînd va pierde un punct cu Sportul sau cînd nu va scoate decît un egal în Giuleşti. Am început să scriu la Steaua – Napoli 3-0 şi m-am gîndit de la început cum ar fi dacă italienii vor relansa meciul.

joi, 30 septembrie 2010, 10:11

Nu strigaţi? Nu-i cereţi lui Lăcătuş să plece? A, nu încă! Dar cînd? Atunci cînd va pierde un punct cu Sportul sau cînd nu va scoate decît un egal în Giuleşti. Am început să scriu la Steaua – Napoli 3-0 şi m-am gîndit de la început cum ar fi dacă italienii vor relansa meciul.

Firul răbdării se va subţia, zi după zi. Tot entuziasmul vostru clocotitor, din seara revenirii Fiarei, entuziasm care l-a lipit de microfon pe Costi Mocanu, pentru şeful ProTV un comentariu e un deliciu între două şedinţe de business, acest entuziasm se va întoarce împotriva antrenorului. Dar nu pentru că aşa se întîmplă în fotbal. Nu!

Din alt motiv. Publicul din Ghencea, probabil nu tot, dar o bună parte a lui, mai are foarte puţine în comun cu fabuloasa cultură sportivă de acum 20 de ani, o cultură care a decăzut nu doar pe arena Stelei, ci şi pe celelalte stadioane. In Ghencea, dar si pe Dinamo, la Craiova, in Giulesti sau in Trivale, oamenii priveau jucatorii, ii cintareau si ii judecau dupa un tur, nu dupa un meci. La fel si pe antrenori. Suporterii priveau indelung executiile, le gustau si sufereau alaturi de fotbalisti atunci cind prindeau o zi proasta. Si prindeau si astfel de zile!

Cu nerăbdarea de azi a tribunei, nerăbdare care a măturat la fel de mulţi antrenori ca şi Becali, Emerich Ienei nu prindea în ’86 semifinala cu Anderlecht. Voi poate nu vă amintiţi, dar Costi Mocanu vă poate confirma. Tipul a vazut mii de partide la viata lui. Cînd Steaua a jucat cu Honved, în Ghencea, Detari a avut o bară şi stadionul a îngheţat. Altfel se putea scrie istoria. Apoi, cu finlandezii de la Kuusysi, oamenii lui Ienei au dominat steril şi au terminat la egalitate, în faţa unui stadion plin, frustrat şi demn. Nimeni n-a huiduit.

Da, istoria putea curge altfel şi acum. De la 3-0 s-a ajuns la 3-3. Răsucit şi implorat, prelungit aberant, timpul n-a cruţat rezultatul şi în minutul 7 de prelungiri a fost învins magicul număr 7! Steaua – Napoli 3-3! Acum v-aţi revărsat nemulţumirea, justificat, spre arbitru. Dar, în curînd, se va întoarce spre numărul 7.

Diferenţele între epoci şi între generaţiile din teren sînt mari, e riscant să compari, însă o lege de fier, de sudoare şi de sînge a fotbalului spune că nici o echipă mare nu s-a născut dintr-un public mic. Acum aţi fost formidabili, dar, la 3-4 în loc de 3-3, aţi fi strigat De-mi-si-a?! Nu mie, vouă daţi-vă răspunsul!

Comentarii (270)Adaugă comentariu

AndreiO  •  30 septembrie 2010, 22:31

Tolontane, tu iar nu ai inteles nimic din meci. Lasa fotbalul si treci pe baschet prietene. Cei mai multi am inteles dorinta ta citita printre randuri usor de descifrat…demisia? Pentru ce demisia? Cu totii stim ca-ti place circul si tie si tuturor ziaristilor sportivi care nu aveti niciodata intentii bune apropo de sport. T

Muc  •  30 septembrie 2010, 22:32

Tolo, asta chiar este un articol slabut.Ai vrut tu sa spui ceva dar nu prea ti-a iesit.Poate data viitoare ai mai multa inspiratie.Bafta!

Bogdan  •  30 septembrie 2010, 22:32

Cel mai mare defect pe care il are fotbalul romanesc este presa. Voi carcotiti din prima secunda cand un antrenor este numit si instigati prin articolele voastre bune de un tabloid de 2 lei. Voi sunteti cei care promovati jucatori care habar n-au sa atinga mingea da’ au gagici „trasnet” si ajung „vedete”. Ar trebui sa va fie rusine atunci cand cereti demisia unui om care s-a nascut pentru Steaua!!!! Am ajuns sa vedem la stirile „sportive” ce masini si-au luat jucatorii, unde si-au petrecut pipitele lor vacanta, etc. Aveti curajul sa vorbiti de fotbal numai atunci cand stiti cu adevarat ce inseamna spiritul!!! Fortza Steaua si Laca!!!!

george  •  30 septembrie 2010, 22:32

joc fotbal in germania in liga 3 si vreau doar sa spun ca e frustrant sa pierzi un joc ca acesta…indiferent de mijloacele cu care s-a ajuns la acest rezultat!!!…una e sa privesti din teren si una e sa privesti de „sus”…:)

gogu  •  30 septembrie 2010, 22:32

Ai nevoie de o pauza,esti cam obosit …
La vremea respectiva nu explodasera televizunile prin cablu si nici internetul
Se venea la stadion din pasiune…
Se juca fotbal din pasiune…
Iar tu bati campii din pasiune….
Te-ai intrebat vreo data cu ce echipa tii?

dinamovist adevarat  •  30 septembrie 2010, 22:32

eu vreau sa recunosc k sunt dinamovist si asta seara pot sa zic ca”am ras cu un ochi si cu altu am plans ” vrety sa styty dc doar pt k sunt roman si pentru punctele pierdute in acel coeficient am plans si imi rade ochiu celalalt pentru k si dinamo cand a patyt-o stelisti ne aruncau in fatza vb de genu ce ma iar plangeti sau v-a intrat coada de caine intre picioare? si pt cei care chiar styu sa iubeask o echipa ca si mn doare. asa k cumva a apus steaua voastra norocoasa ??? numai e pe cer??? va las drept la replik dragi stelisti de pe gsp:D si a domnului tolontan

Back  •  30 septembrie 2010, 22:32

Asa si ce rost a avut articolul asta? pentru ce categorie de cititori a fost scris pentru cei sub 13 ani ? Ceva nou mai scrii? i-ati omule o slujba adevarata

Dincolo de Adevar  •  30 septembrie 2010, 22:32

Corect! Ar fi corect ca acest editorial sa ramana postat (ca trimitere) mai mult timp pe gsp?

Razvan  •  30 septembrie 2010, 22:32

eu zic asa: prelungiri 4 minute din care 2,30 a stat Tatarusanu pe jos + 30 secunde schimbarea = a inceput sa se joace fotbal din minutul 92,30 si trebuia sa fie prelungit meciul cu 6,30 secunde…golul 3 a venit in min 97,03 sau 97,05…deci cateva secunde in plus….eu zic ca nu arbitru e de vina…Steaua e de vina…la 3-0 in min 15 trebuia sa atace si sa faca 4-0 sau chiar 5-0 pana la pauza…pret de 60 minute n-au jucat nimic Steaua…soarta…aceeasi vesnica tactica falimentara cu auto-baza in poarta si poate poate reusim si noi un contra-atac….contra-atacuri faci cand ai atacanti de milioane de euro care stiu sa rezolve un meci singuri nu cand ai atacanti de doi lei si care se mai si emotioneaza singuri cu mingea….=> lucru manual.

adi  •  30 septembrie 2010, 22:32

Da!Este adevarat tot ce ai scris! Dar totusi,e vina suporterilor,ca un antrenor este dat afara de Becali? Raspunde-mi te rog la aceasta intrebare! Asta e fenomenul,jucatorii sunt platiti,unii nu alearga,altii alearga pentru ei.Dar la sfarsit,cine este de vina?Antrenorul!

dumitza  •  30 septembrie 2010, 22:32

arbitrul nu ne-a furat si de ce la 3-1 se striga impotriva lui rapid? Ce fel de suporteri sunt astia? Desi poate nu pare, dar sunt stelist de 20 de ani aproape si am abia 24. http://dariedumitru.blogspot.com/2010/09/sa-fim-corecti.html

Toni  •  30 septembrie 2010, 22:33

Acum cand suporterii au fost peste asteptari lovesti in ei? Acum cand a fost un public extraordinar ti-ai gasit sa te legi de ei? Acum cand suporterii sint raniti, tu (scuze pentru tutuiala) intorci cutitul in rana? De ce despre suporteri si nu despre jucatori sau antrenor? Au gresit cu ceva suporterii in meciul asta? Au fost ei de vina ca Steaua nu a reusit sa cistige?
Intr-adevar a fost vina lor (o parte din ei) pentru plecarea lui Ilie, dar asta a fost cum ar veni un nou inceput…hmmm cite inceputuri fara continuari…dar asta e alta problema.

Simonis  •  30 septembrie 2010, 22:33

bai chelie…tu sa vb de STEAUA cand o sa ai vreo treaba cu fenomenul ! arata macar un gram de respect fata de milioanele de suporteri ai singurei echipe care a scos cu adevarat capul in Europa..si aceea este STEAUA Bucuresti..huiduim ? mai huiduim pt ca la noi , in templu, se asteapta, se cere performanta ! tine minte ! apropo – pt inaptul care a scris ca e perfect regulamentar…schimbarea unui jucator in prelungiri este exact pt trecerea timpului, nu se adauga prelungiri la prelungiri pt schimbare…dar ce sa ii ceri unui inapt probabil dinamovist sau de sub podul Grant..FZ STEAUA..mereu cu voi !

Bodo  •  30 septembrie 2010, 22:33

Aveti mare dreptate cu acest articol. In seara asta suporterii au fost fantastici. Singura problema este ca mai nou galeria este alturi de echipa numai „la bine”.

cip  •  30 septembrie 2010, 22:33

pireus Says:

baietica vrei sa spui ca arbitru a fost corect la prelungiri?
ce meci ai mai vazut tu sa se termine in min 98? inseamna ca ora ta de somn a inceput de mult. sa nu mai spunem ca a asteptat sa dea aia gol si imediat sa oprit meciul.
am mai avut noi romani parte de un meci care sa terminat in min 96

mircea85  •  30 septembrie 2010, 22:33

Extraordinar articol, felicitari domnule Tolontan ,intr-adevar asa meci nu s-a mai disputat de mult ,cu un public atat de imprevizibil ,cand castigi un meci toate bune iar cand pierzi toata lumea ceve De-mi-si-a!

Catalin  •  30 septembrie 2010, 22:33

Adevar ai grait. Paranteza: poate treaba cu „De-mi-si-a” e o noua forma de lupta impotriva lui Becali. Zic si eu.

DD  •  30 septembrie 2010, 22:33

Cataline, se spune ca nu poate fii nimic mai josnic decat sa reprosezi si sa lovesti in omul trist, in omul deceptionat ! Articolul asta este nepotrivit ! Toata presa de afara ar fii urlat in ultimul hal daca patea asa ceva echipa lor ! Voi in schmb, dati in suporterii stelisti ! De aia suntem unde suntem ! Loviti in arbitru ! Irlandezii l-au facut pe Platini cu ou si cu otet la golul cu mana a lui Henry ! Voi ce faceti ? Nu vad sa va doara aceasta furaciune pe fata ! tatarusanu a stat jos 2 minute, deci trebuia prelungit pana in minutul 96 ! Golul s-a dat in minutul 98 ! E dureros…..

dragos  •  30 septembrie 2010, 22:33

da-ti tu demisia!! in primul rand e vina lui kapetanos…nu poate sa prevada orice antrenor ce tembelism poate sa faca un singur jucator…
@pireus ai probleme a fost peste minutl 7… la orice calcul ai face..in minut 7 ar fi trebuit sa se opreasca.minutul 8..ma rog aproape minutul 8 s-a dat golul.

Doru_Vitan  •  30 septembrie 2010, 22:33

@pireus…bine punctat. chiar vorbeam cu cineva si ii spuneam ca tatarusanu a stat pe jos pana in 2:45(EXACT CUM AI OBSERVAT SI TU) + schimbarea. bravo pentru observatie. mai lasati-ne cu ”hotii,hotii” ca nu suntem la branesti sau urziceni. sa fim seriosi…arbitraj corect!

Ion Ion  •  30 septembrie 2010, 22:34

@pireus: Bai desteptule schimbarile fac parte din joc, Nu Se Prelungeste meciul cu timpul petrecut cu schimbarile! Pune mana pe carte si nu mai abera pe aici !

Mihai  •  30 septembrie 2010, 22:34

Frumos. Multumesc pentru articol. Sunt un stelist 100% dar ai atata dreptate. Imi este rusine sa vad ca am jucat 10 meciuri sezonul asta cu 4 antrenori. Rusine. Cu acesti jucatori (nu cu altii) Steaua poate ajunge ECHIPA DE FOTBALL nu doar o gramada de juctori buni, pentru ca trebuie sa recunosc ca Becali a cumparat cam tot ce e mai bun de prin tara (cu cateva exceptii). Daca am avea acelasi antrenor pentru 2 ani garantez ca luam campionatul. Dar cine poate sa reziste in Ghencea? Daca e prea tare (gen Piturca) pleaca singur pentru ca nu se lasa calcat in picioare de dl Becali, daca asculta de Becali…pleaca huiduit de suporteri. Oricat urasc situatia asta … tot trebuie sa tin cu STEAUA pentru ca m-am nascut STELIST !

iulian  •  30 septembrie 2010, 22:34

Mai bine ti-ai da tu demisia,te crezi mare ziarist.
Un articol tare deplasat,mai bine faceai o analiza a jocului.Ia-l pe cioban si lasa-ne!
Steaua a facut o partida buna,dar atat poate la ora actuala.Parerea mea este ca trebuie un antrenor adevarat,nu este normal ca de la 3-0 sa nu reusesti sa pleci invingator.

ghetu  •  30 septembrie 2010, 22:34

nu i nimik baieti capul sus si chiar daca am stat cu inima la gura 1 repriza noi va multumim pt daruire. sa moara catei si gunoierii de invidiecand se uita joi seara la protv .

roby  •  30 septembrie 2010, 22:35

a cui???? a ta eventual!!!o intrebare retorica…dar…inca cv…pt persoanele care nu stiu…in prelungiri nu se mai acodra timp suplimentar daca s a efectuat schimbare…aviz matematicienilor!!!

Darius Cretu  •  30 septembrie 2010, 22:35

Imi pare rau domnule Tolontan, dar trebuie sa te contrazic chiar daca probabil esti cel mai bun din bransa).
Nimeni si repet, NIMENI care are sange ros-albastru nu il va huiduii vreodata pe Numarul 7. El e o legenda pt Steaua. A fost vreodata Hagi huiduit? Nu. Pt ca el e regele nostru si nu vom uita niciodata ce a facut pt Romania, asa cum nu vom uita niciodata ce a facut Fiara pt Steaua. Singurii care il pot da afara pe Lacatus sunt Gigi Becali sau Marius Lacatus.
Lacatus e Steaua si Steaua de mai bine de 20 de ani e Lacatus.

sofisme..  •  30 septembrie 2010, 22:35

Presa sportiva din Romania, probabil nu toata, dar o bună parte a ei, are foarte puţine în comun cu ceea ce ar trebui sa fie/reprezinte o presa sportiva de calitate. Tolo, uita-te in ograda proprie…

AJ  •  30 septembrie 2010, 22:35

Catalin, tot respectul pentru tine, meseria ta si pentru multe articole bune. Insa, aici cred ca gresesti. Trebuia ceva nou la echipa. Meciul a fost prelungit aiurea..asta e parerea mea, dar incearca sa fii un pic obiectiv: chiar era necesar acest articol? Uita-te adanc in mintea si in sufletul tau si raspunde-ti sincer 🙂

DD  •  30 septembrie 2010, 22:35

Cu furaciunea asta, Romania nu o sa mai aiba echipa dupa locul 1 calificata direct in grupele champions league ! Dar ce conteaza asta nu ? Hai sa dam in suporteri, ca acum e momentul sunt jos, sunt daramati ! Josnic ! Sper sa apara cometariul asta !

Simonis  •  30 septembrie 2010, 22:35

un dram de respect, imi cer scuze 🙂

PAcat  •  30 septembrie 2010, 22:35

Pacat la coeficient. Traore si Kapetanos ne-au frustrat de de cel putin 3 puncte.Pacat ca baietii au jucat frumos si cu daruire, ambele echipe si Steaua si CFr

Back  •  30 septembrie 2010, 22:36

Bai PIREU(S) daca ar fi sa socotim minutele si sa analizam fiecare faza dupa manual 100% ar trebuii sa fie ROBOTI la centru asa ca numai da din coada.

mihai  •  30 septembrie 2010, 22:36

buna seara,
nu vad rostul acestui articol. gresesiti amarnic. revedeti meciul cu Lyon. suntem romani e adevarat dar pentru asta exista antrenor. pentru asta trebuie sa invatam mai mult despre tactica nu?

shyne  •  30 septembrie 2010, 22:36

Eu am incetat sa tin cu steaua in minutul 60, cand au continuat scandarile incultilor impotriva rivalelor din campionat. Adica eu sa tin cu steaua intr-un meci in care stelistii imi injura echipa de suflet? Daca tot vreti sa fim uniti in europa, incetati macar pt 2 ore cu trivialitatile la adresa echipelor romanesti.

grecusor  •  30 septembrie 2010, 22:36

pireus are perfecta dreptate! aveti filmul meciului; mai uitati-va la ultimele 7 minute si … arbitrul a calculat f.f. bine timpul;
Cu parere de rau nu sunteti obiectiv iar de fair play ce sa mai vorbim! va grabiti cu comentariu ca si cei de la PRO TV – catastrofe de comentatori!

MSN  •  30 septembrie 2010, 22:37

Mai du-te dracu de comentator! Habar nu ai ce e in sufletul unui suporter adevarat! Esti un marsav si nesimtit!

andrei  •  30 septembrie 2010, 22:37

unui antrenor i se cere demisia nu doar cand nu sunt rezultate, unui antrenor i se cere demisia cand nu sunt rezultate si echipa nici nu joaca… daca echipa va juca cum a jucat astazi pana la golul 2 al italienilor sunt 100% convins ca rezultatele nu vor intarzia sa apara… oboseala si lipsa unui om s-a resimtit din plin in ultimele minute…. astazi stelei i-a lipsit norocu (la cele 2 bari) si un arbitraj cat de cat corect.

Eddy  •  30 septembrie 2010, 22:37

Vorbesti prostii !
Ai gresit total momentu pentru un asemenea articol. Aveam o impresie buna despre modul tau de gandire fata de fenomenul fotbal si articolele serioase, dar si moralizatoare in acelasi timp. Se pare ca esti ca toti ziaristii de duzina.

bazileon  •  30 septembrie 2010, 22:37

Daca ar fi arbitrat acel nesimtit de la Steaua – D. Kiev, sigur ca Steaua n-ar fi pierdut; uite ca in seara asta a fost un arbitru corect. A aratat 4 min. de prelungire; din astea vreo trei (cu motiv ori fara) Tatarusan a stat la pamant, cu echipa medicala in teren. A mai intrat si Surdu: inca 30″. Deci golul s-a inscris in timpul regulamentar. Iar dvoastra sunteti un ziarist incorect. Stiu, va scuza faptul ca e vorba de Steaua.

DD  •  30 septembrie 2010, 22:37

Voi ori nu stiti fotbal, ori sunteti rautaciosi ! Ce o dati atat cu schimbarea? Schimbarea de jucatori face parte din timpul de joc si nu se opreste cronometrul pt schimbare ! De aia la schimbari se trage de timp, pt ca regulamentul spune ca sa mearga cronometrul cand se face schimbarea ! Sunteti cam paraleli astia care invoca alea 30 secunde de la schimbare !

adi  •  30 septembrie 2010, 22:37

Tolo, prin articolul asta, ataca publicul din Ghencea ! Acest atac n-are nimic de-a face cu acest meci, deci ma intreb de ce tocmai acum este scris ?

Ostap Bender  •  30 septembrie 2010, 22:37

Tolo, acum n-ai dreptate. arbitrul si-a oprit ceasul 3 minute cat a stat tatarusanu pe gazon + 30de secunde schimbarea la steaua. hai sa nu manipulam pe astia slabi de inger si incapabili sa gandeasca cu propria tartacuta. mereu altii sunt de vina. steaua n-a jucat nimic 70 de minute.

Mandoiu Ioan  •  30 septembrie 2010, 22:38

Eu sunt de parere ca mafia pariurilor si a bagat coada la acest meci.
Sa o luam pe rand.Napoli este o regiune din Italia recunoscuta pentru mafia care o conduce din umbra.Hamsik a fost fotografiat cu seful acestei organizatii.Arbtrul vine din Polonia tara in care a avut loc cel mai mare scandal(la bataie cu cel din Italia) in legatura cu arbitrajul si daca imi aduc aminte un conducator chiar a fost ucis in acest caz.
Apoi Steaua da 3 goluri in primele 15 minute in care portarul a fost absent(cel putin eu nu am vazut astfel de goluri nici in Diviziile B C D) dupa care Naopli incepe sa joace si arbitrul ii da rosu lui Pantelis meritat sau nemeritat dupa care incepe asediul.
Totul se termina in minutul 97 cand napolitanii egaleaza si caracterul romanului de rand,suporter de fotbal,iese la iveala:Hotii!Hotii!
Un vers al artistului de rap caracterizeaza aceasta situatia in care cade omul slab si incompetent
Cand pierde echipa nationala/N-a fost vina lor a fost furaciune iara”
Hai Noroc!

victor L  •  30 septembrie 2010, 22:38

Becali: „Sîntem cîştigătorii morali ai acestui meci. Steaua a arătat fotbal”
Ei bine, ce meci o fi vazut patronul? s-a transmis cumva pe mai multe canale si el a vazut ce n-am vazut noi?
Poli Timisoara nici la Man City nu s-a aparat asa ca Steaua.

utaaradan  •  30 septembrie 2010, 22:38

ce spune regulamentul in privinta intreruperilor ? pe urma dati vina pe arbitru !tipic romanesc , tatarusanu trebuia sa reziste inca 4 minute, nu sa se arunce la pamint ! ati uitat imaginea portarului care ,plingea de durere, dar nu se cerea schimbat? tipic golanesc ,sau romanesc ,tot una e ,oricum ,arbitrul e acoperit de regulament .

pentru .. domnul tolontan  •  30 septembrie 2010, 22:38

De ce trebuie comparat situatia de acum cu cea de acum 24-25 de ani? Daca nu simpatizati cu STEAUA nu este nici o problema….. cati stelisti ai auzit dumneata vorbind urat de MARIUS LACATUS?Eu unul nu as putea sa ii zic nici da-te mai incolo daramite sa ii strig demisia….nu am fost azi si poate nu voi mai merge niodata la meciurile STELEI atata timp cat finantator/creditor este ciobanu. Dar pentru MARIUS poate ca o sa-mi incalc juramantul. si pentru tudor daca cumva te nimeresti langa mine atunci cand va veni timpu iti voi sparge capul ca tu nu esti un STELIST adevarat esti doar una din oitele ratacite care tii cu STEAUA doar la victorie . CU STEAUA PANA LA MOARTE SI DINCOLO DE EA…. JIJI=VPM

alex  •  30 septembrie 2010, 22:39

FAULTUL LUI KAPE NU A FOST DE ROSU!!!! UITATI-VA LA RELUARE! PLUS CA ARBITRUL A MACINAT ECHIPA NOASTRA TOT MECIUL CU NEDATUL UNOR FAULTURI PT STEAUA SI AVANTAJE PT NAPOLI…IN FINAL,BOMBOANA, A PRELUINGIT PANA AU EGALAT…E CLAR, ACUM, DUPA ACEL PENALTY INVENTAT IN MECIUL CU LIVERPOOL CA SUNTEM OPRITI DE UEFA SA FACEM PUNCTE, SI-AU DAT SEAMA CA PUTEM AVEA IAR ECHIPE MULTE IN ANII VIITOR SI STEAUA ESTE VANATA…NU SE POATE ASA CEVA, ATAT HOTIE PE FATA E INCREDIBIL…

alex  •  30 septembrie 2010, 22:39

esti obraznic tolontane…esti obraznic;)

george  •  30 septembrie 2010, 22:39

un articol de 2 lei fara nici o relevanta.Episoadele despre care vorbesti se petreceau in cupa campionilor europeni,d-le tolontan.Acum steaua se impiedica de astra acasa,ia bataie de la steaua2 si tot asa..nu exista comparatie

maximus  •  30 septembrie 2010, 22:39

@pireus : cam cat fotbal ai jucat tu ??? asa de curiozitate… , schimbarile nu se mai contabilizeaza pentru adaugare la timp prelungit dupa ce au inceput minutele de prelungire..
si frustrarea catre arbitru vine in primul rand din cauza prelungirilor dar mai ales din cauza manierei de arbitraj, la ciupeala, cei care au jucat fotbal sau joaca stiu ce inseamna sa alergi pana ti se infumda urechile, si sa te taie, sa te fure sa fluiere inegal un arbitru, frustrarea e imensa ….
e ca atunci cand stai la rand sa platesti ceva si cand ajungi in fata cineva iti inchide ghiseul in nas ca sa joace solitaire,
asa ca scuteste-ne de impresiile tale, oricum articolul era despre maturitatea suporterilor si despre cat fotbal cunosc ei azi … n-aveai cum sa intelegi …

Comentează