Nu strigaţi? Nu-i cereţi lui Lăcătuş să plece? A, nu încă! Dar cînd? Atunci cînd va pierde un punct cu Sportul sau cînd nu va scoate decît un egal în Giuleşti. Am început să scriu la Steaua – Napoli 3-0 şi m-am gîndit de la început cum ar fi dacă italienii vor relansa meciul.
joi, 30 septembrie 2010, 10:11
Nu strigaţi? Nu-i cereţi lui Lăcătuş să plece? A, nu încă! Dar cînd? Atunci cînd va pierde un punct cu Sportul sau cînd nu va scoate decît un egal în Giuleşti. Am început să scriu la Steaua – Napoli 3-0 şi m-am gîndit de la început cum ar fi dacă italienii vor relansa meciul.
Firul răbdării se va subţia, zi după zi. Tot entuziasmul vostru clocotitor, din seara revenirii Fiarei, entuziasm care l-a lipit de microfon pe Costi Mocanu, pentru şeful ProTV un comentariu e un deliciu între două şedinţe de business, acest entuziasm se va întoarce împotriva antrenorului. Dar nu pentru că aşa se întîmplă în fotbal. Nu!
Din alt motiv. Publicul din Ghencea, probabil nu tot, dar o bună parte a lui, mai are foarte puţine în comun cu fabuloasa cultură sportivă de acum 20 de ani, o cultură care a decăzut nu doar pe arena Stelei, ci şi pe celelalte stadioane. In Ghencea, dar si pe Dinamo, la Craiova, in Giulesti sau in Trivale, oamenii priveau jucatorii, ii cintareau si ii judecau dupa un tur, nu dupa un meci. La fel si pe antrenori. Suporterii priveau indelung executiile, le gustau si sufereau alaturi de fotbalisti atunci cind prindeau o zi proasta. Si prindeau si astfel de zile!
Cu nerăbdarea de azi a tribunei, nerăbdare care a măturat la fel de mulţi antrenori ca şi Becali, Emerich Ienei nu prindea în ’86 semifinala cu Anderlecht. Voi poate nu vă amintiţi, dar Costi Mocanu vă poate confirma. Tipul a vazut mii de partide la viata lui. Cînd Steaua a jucat cu Honved, în Ghencea, Detari a avut o bară şi stadionul a îngheţat. Altfel se putea scrie istoria. Apoi, cu finlandezii de la Kuusysi, oamenii lui Ienei au dominat steril şi au terminat la egalitate, în faţa unui stadion plin, frustrat şi demn. Nimeni n-a huiduit.
Da, istoria putea curge altfel şi acum. De la 3-0 s-a ajuns la 3-3. Răsucit şi implorat, prelungit aberant, timpul n-a cruţat rezultatul şi în minutul 7 de prelungiri a fost învins magicul număr 7! Steaua – Napoli 3-3! Acum v-aţi revărsat nemulţumirea, justificat, spre arbitru. Dar, în curînd, se va întoarce spre numărul 7.
Diferenţele între epoci şi între generaţiile din teren sînt mari, e riscant să compari, însă o lege de fier, de sudoare şi de sînge a fotbalului spune că nici o echipă mare nu s-a născut dintr-un public mic. Acum aţi fost formidabili, dar, la 3-4 în loc de 3-3, aţi fi strigat De-mi-si-a?! Nu mie, vouă daţi-vă răspunsul!
ivan • 30 septembrie 2010, 22:39
In sfarsit ai aratat ca esti gazetar adevarat!De la gunoaiele care s-au strans in ghencea,cred ca stigatul lor de lupta DE-Mi-SI-A!!!va fi foarte curand!!!!O biblioteca ii desparte pe suporterii englezi(si cei care cunosc fenomenul)de suporterul roman!!!!
Un stelist • 30 septembrie 2010, 22:39
Esti suspect de frustrat pentru un om destul de inteligent, Tontolane…
Andrei • 30 septembrie 2010, 22:40
E pentru prima oara cand un meci nu mi-a creat altceva decat dorinta sa citesc o replica anume, pentru prima oara cand apas in disperare butonul de refresh pe un blog. E pentru prima oara cand am simtit ca nu pot sa inchid un ochi daca nu aflu ce are de spus tolontan.
cetcta • 30 septembrie 2010, 22:40
cum dupa un tur bai asta care nu ai jucat un meci in viata ta? tu scrii fotbal dar joaca ptn sa intelegi ca asa cum joci azi joci si maine.ca ai o zi proasta ok.sau o zi fabuloasa.dar 97,3% (aroganta) esti intr-un fel.asa cum articolele tale se incadreaza intr-o anumita nota… in fine.nu te mai grabi tu cu vrajeala ta cu demisia ca acum problema a fost arbitrul.SCRIE DESPRE ARBITRU !!!!!!!!!!!! SCRIE SA FACEM REVOLUTIE IN FOTBAL !!!! te-am pupat:))
mata • 30 septembrie 2010, 22:40
Ce fatza de Mort ai Tolontan
Gunner • 30 septembrie 2010, 22:40
Domnule Tolontan,
va multumesc pt acest articol… scriu cu lacrimi in ochi la sfarsit de meci, nu obisnuiesc sa fac asta, dar nu pot sa ma abtin. Aveti perfecta dreptate. este un articol pe care l-as fi postat identic daca as fi avut talent… am doar atat de adaugat: Este vorba de cultura… fotbalistica si nu numai… daca macar 5% din oameni ar avea ocazia sa maerag pe un stadion in Anglia …
deco • 30 septembrie 2010, 22:40
@pireus – ce matematica buna faci tu, numai ca tatarusanu a stat 2 min pe jos, atat. dupa corner trebuia fluierat finalul…pacat, cel mai palpitant meci de la steaua-valencia, numai ca atunci am castigat…
Dru • 30 septembrie 2010, 22:41
il acuzati pe pireus ca e dinamovist,anti-stelist,s.a.m.d.,dar daca ati gandi si cu altceva decat cu curul,vi-ati da seama ca e perfect valabil argumentul lui…inca 1data…cine naiba i-a pus sa stea cu curul in poarta de la 3-0?o sa spuneti ca omul in minus…dar totusi este 3-0…3-0 contra echipei a 2-a a lu’ napoli…0-3 contra echipei apropiate de cea normala a napoletanilor…ganditi-va si la asta
Alex • 30 septembrie 2010, 22:41
O opinie foarte pertinenta, prezentata la momentul potrivit, ce va fi luata in deradere de majoritatea cititorilor.
Daniel • 30 septembrie 2010, 22:41
NU MAI SUPORT! Domnule tolo, pai nu va e rusine? Sa spuneti ca ati inceput sa scrieti la 3-0 si sa terminati articolul la 3-3? Si sa dati vina pe suporteri?
SE ACCEPTA ASA CEVA??? NU……DEMISIA TA! Nu a altora. Ai uitat de fotbal si te-ai apucat de maimutarit. Ca aia, ca ailalta, ca Sportul Studentesc…Fiara, numarul 7, Ienei…orice numai prezent si realitate nu! Imi este scarba, scarba este cuvantul prin care explic relatia mea cu dumneavoastra.
DE CE COMENTEZ ASEMENEA ARTICOL? Pentru ca ma lezeaza, ca suporter, ca om, ca persoana…pentru ca, mai ales, ai acoperire nationala…PROSTIA TA ajunge peste tot. Si formeaza alti prosti. Nu ai nici macat tupeul de a analiza. Tot cu BARFE, CAN CAN-uri…
Steaua a luptat asa cum o echipa adevarata trebuie sa lupte. Liverpool a rasturnat rezultatul acum ceva timp, iar nimeni nu a carcotit. Echipa mare…SUNT CURIOS CE ARTICOL AVEATI SALVAT pentru 3-2. Mai grav, pentru 3-0!…nici nu vreau sa stiu.
Astept un editorialist adevarat pentru o cronica adevarata a acestui meci fabulos, ce va ramane in istorie.
Domnule tologolo, ca altfel nu va pot numi, PA! Ca LA REVEDERE ar insemna sa va revad/recitesc.
STEAUA, DINAMO, RAPID, VASLUI, FORESTA, ORICE ECHIPA….numai nu MINCIUNA!
Smokey • 30 septembrie 2010, 22:41
Tolontane…in loc sa acuzi,mai bine ai felicita echipa pentru ca a jucat exceptional…lasand la o parte faultul stupid al lui Kapetanos.
DjAmorphis • 30 septembrie 2010, 22:41
Foarte corect din punctul unui stelist care radea in hohote dupa Dinamo-Falticeni 4-5 si plangea in lacrimi la Steaua-Middlesbrough(2-4 retur)
Nu mai comentam acum de ceea ce vor suporterii unor echipe sau nu, ca il vor pe X, ca il urasc pe Y sau ca alternativa vesnica este Z!
Acest meci ar trebui sa intre in noua straita a fotbalului, insa in primul rand al dentalitatii romanulului!
Titlul din ziarul de maine ar trebuie sa fie:
STEAUA
I. (prima repriza) „Fiara” se dezlantuieste
II. (a doua) tipicul roman pana la urma si-o altuieste
Si sa lasam glumele cu Kapetanos. Ala a fost kick-boxing pe fata (poate chiar daca nu l-a atins)!
Cu stima romani!
Va transmite un sas,
DjAmorphis
Daniel • 30 septembrie 2010, 22:41
Eu sunt pur si simplu uimit ca Tolontan a avut tupeul sa scrie un comentariu negativ la adresa „fanilor” Stelei! De cand tupeul asta?
Eh….isi revine maine si in orice alta zi, de altfel, cand primele 10 articole vor fi 5 despre oier si 5 despre „ëchipa” sa.
DD • 30 septembrie 2010, 22:41
@bazileon: A mai intrat si Surdu: inca 30″. —–intelegeti afonilor ca la schimbare nu se opreste cronometrul. spune-le cataline ! Schimbarea face parte din joc…..ca si lovitura libera sau offside-ul….bai frate, ce fotbal comentati voi ?
claustrofobus • 30 septembrie 2010, 22:41
de ce nu vreti sa intelegeti ca sustineti o echipa care isi trage seva din rarunchi crimelor comuniste impotriva poporului roman. la fel ca dinamo steaua nu va avea liniste niciodata. acesti suporteri se urasc de fapt pe ei insisi, fara sa isi dea seama pentru ca sustin o relicva comunista. mintea lor se afla intr-un blocaj mental. sau poate ca nu poate ca aia 49% care il regreta pe ceausescu tin cu steaua si le e ciuda ca nu vine iara printisoru valentin, sa ma rog pe stil nou printesa EBA!
tavi • 30 septembrie 2010, 22:42
un retardat ca Tolontan asta instiga publicul la tot felul de injuraturi si fapte care nu au nimic cu civilizatia. nici nu a deschis bine ochiii ca jurnalis si are impresia ca este o eminenta in domeniu. urat,urat, sa-ti fie rusine ma, esti o nulitate
Colin • 30 septembrie 2010, 22:42
Am citit numai live text de pe prosport din cate am citit steaua a Aratat a club mare jos palaria, cat despre arbitru si kapetanos care a Mai lucrat in meci cu Liverpool at trebuii scosi din football despre tolontan nimic Mai mult Decat ca e un dinamovist
Ionut • 30 septembrie 2010, 22:42
Domnule Tolontan,aveti dreptate doar pe jumatate. Cei care nu pot sa se abtina si striga mereu la rezultate negative, demisia, nu sunt considerati fani ai oricarei echipe posibile de pe Glob.Dumneavoastra prin acest articol ati atacat fara nerusinare jucatorii Stelei. Nu puteti sa va abtineti si sa scoateti la iveala factorii care au dus la acest semiesec? A, nu puteti? Preferati sa fiti un ”bun roman” ? Nu prea arati respect pentru cine trebuie, prietene. Lumea vrea sa te respecte pe tine, dar tu pe altii nu. Sa astepti mult si bine pana cand vei deveni cu acte in regula un nou ” Nea Vanea”, ca asta ti-ai dorit tot timpul sa fii. Nu poti fi comparat niciodata cu acest inestimabil talent care a fost Ioan Chirila.
Ciprian • 30 septembrie 2010, 22:42
… Si pacat ca acest articol il citesc si acei oameni.
Nu sunt de acord sa dam un sens global acestei nerabdari. Ferguson e de 24 de ani la United si nu au avut doar momente roz. Fanii giulesteni cantau la Medias cand Gaz Metan conducea cu 1-0. Mai sunt exemple dar in Ghencea mentalitatea e aceasi de la primul conducator la ultimul utras. Nu mai urlati sa plece din Ghencea, va meritati, sunteti grozavi impreuna. Ati stricat echipa asta mai mult decat Gigi Becali sau cel putin in aceasi masura. Sa va fie rusine, din cauza voastra ma intreb uneori de ce mai tin cu Steaua.
Jackye • 30 septembrie 2010, 22:42
Deci. Esti un dinamovist care nu apreciaza ceea ce s-a facut cu adevarat. Crezi ca Lacatus trebuia sa-si dea demisia? Sau ii tii partea lui Ilie pentru ca nu a fost destul de barbat sa continue cand cateva sute de oameni ii cereau demisia? Probabil a doua varianta pentru ca nici tu nu esti destul de barbat sa scrii un articol in care sa apreciezi ceea ce a facut Steaua si Lacatus. Mai bine scriai un articol despre golul lui Tanase. Dar asta e, Tolontan, nu ai stiut niciodata sa scrii despre ce conteaza cu adevarat…
yfy • 30 septembrie 2010, 22:43
apucate de gatit ca la afirmatii si jurnalist esti zero barat caine
tavi • 30 septembrie 2010, 22:43
Hai ca are drepatate Tolo. Atata stiti demisia. Defapt voi sunteti facuti in ebrubeta ca si cateii. M-am bucurat sincer la 3-3. M-am bucurat ca va facut arbitrul, ca sa vedeti si voi ce inseamna.
el fugitivo • 30 septembrie 2010, 22:43
Asa, si? Lui Lacatus i s-a mai cerut demisia cu ceva timp in urma si in mod meritat. Ce te face sa crezi ca venirea de ieri-alaltaieri a lui Lacatus a adus valoare, viteza, inteligenta in joc? Lacatus nu are valoarea necesara pentru a conduce echipe mari. Asta e clar ca lumina. Lacatus nu are caracterul necesar pentru a deveni mare. El este doar un umil si o sluga, fapt tradat de graba cu care si-a lasat familia in Spania si a fugit la stapinul sau Ciobanul. Pai acum putin timp anunta ca nu va antrena pentru un timp nicio echipa , se va retrage in Spania pentru a se dedica familiei. Adevarat? Si dupa aceea, la primul telefon al gibonului mioritic, ghici ce face marele, FIARA?? La un patron cu creier de si nivel intelectual de maimuta, era desigur indicat si un antrenor care sa tipe la jucatori si sa foloseasca apelative de genul ”Bai P…, da-i ba ”. Daca te-ai facut odata de rahat, te intorci si a doua oara, dar a treia oara deja denota prostie si lipsa de caracter, nu oricine e in stare de asta. Oricum peste citeva saptamini sau cel mult luni il asteptam din nou pe Stoichita, partea a II-a, pentru a completa o piesa grotesca de teatru, in care regia, scenariul si muzica ii apartin Clovnului de la palat. Mobila si durere!!
deco • 30 septembrie 2010, 22:43
@otap bender – ce nick ciudat ai…ok, steaua nu a jucat nimic 70 min, in care a avut un om in minus si 2 bare plus alte ocazii. e adevarat ca pe final a cedat de tot jocul, dar asa suntem noi romanii, luptam si asteptam finalul, dar nu poti spune ca nu a jucat nimic. pacat de gardos, a jucat superb, dar l-a scos pe napoletan din off-side la golul 3. arbitrul probabil avea familia sub sechestru mafiot napoletan, dar poate credeti ca astea sunt povesti, ar trebui sa va uitati la discovery, jungla urbana, si puteti crede asa ceva. tot meciul a arbitrat super-jalnic.
pt bucuresteni sau cine poate merge la meci din provincie, daca eram 25.000 nu faceam egal…..era presiunea mai mare….
george • 30 septembrie 2010, 22:44
Ce stelist mai esti baaai tolontane, nici nu ma mira ca ziarul tau infect scrie doar de steaua si dinamo, rusine nu faci cinste acestei tari si fotbalului din ea. RUSINE !!! Uiti sau te faci c anu vezi ce istorie patata au astia si tu tot ii pupi, iti da si tie becali bani ????
Razvan • 30 septembrie 2010, 22:44
Simionis tata…mai pune mana si citeste regulile de fotbal:
Reprizele de joc
Meciul va avea doua reprize de 45 de minute fiecare, afara de cazul cand s-a convenit o alta durata de comun acord intre arbitru si cele doua echipe participante. Orice acord referitor la modificarea duratei de joc (de exemplu reducerea fiecarei reprize la 40 minute din cauza luminii insuficiente) trebuie sa intervina in mod obligatoriu inainte de inceperea jocului si sa fie in conformitate cu regulamentul competitiei.
Adaugarea timpului pierdut
Fiecare repriza trebuie prelungita pentru a se recupera tot timpul pierdut din cauza:
– inlocuirilor de jucatori
– examinarii jucatorilor accidentati
– transportarii jucatorilor accidentati in afara terenului de joc
– actiuni pentru pierderea deliberata de timp
– orice alta cauza
Durata pentru adaugarea timpului pierdut cu intreruperile de joc este la latitudinea arbitrului.
Meciul s-a prelungit si se prelungeste cat vrea arbitrul, cat considera el…si cu asta am pus punct….rusine Steaua ca la 3-0 nu a stiut sa joace fotbal.
Ds • 30 septembrie 2010, 22:44
Respect Catalin Tolontan pentru cuvintele spuse.Nimeni niciodata nu va intelege firea romanului , pentru ca avem mentalitate zero.In loc sa cauti vinovati in alte persoana uita-te la tine insusi si vei vedea unde gresesti.Echipele mari nu fac scamatorii si se retrag cu tot efectivul la 3-0.Echipele mari , dar noi romanii avem doar echipe mici.Asa echipe , asa mentalitati .Respectul ti-l castigi prin joc si daruire nu prin fuga de adevar.Un arbitru roman era ars pe rug daca facea ceea ce a facut , dar acum stau si ma relaxez vazand cum e sa urli dar sa nu te auda nimeni.
ceapra • 30 septembrie 2010, 22:44
Domnule Tolontan! Este in regula sa judecati multimea, grupul, peluza, suporterii, poporul, oamenii, baietii, aia-ce-or-fi-ei? Credeti ca nucleul dur al Stelei este patologic, diagnosticabil? Eu sunt CRAIOVIST, dar ii respect pe acesti suporteri. Dumneavoastra ce respectati? probabil ca vreti sa vedeti CIVILIZATIE la noi. Echilibru… Dar astea sunt niste victorii, insa noi, romanii, nu stim ce inseamna victoriile. Pardon, dumneavoastra, patura … de sus (nici voi nu stiti cum si de ce sunteti acolo, asta e singura voastra dilema) stiti ce sunt alea victorii. Respectati suporterii, chiar daca vi se par prosti, jegosi, nespalati, inculti, SARACI! Nu ne deosebeste nimic, doar ca noi suferim, voi va imbuibati si mimati suferinta ca pe un orgasm. Probabil ca, daca veti citi acest comentariu, veti simti aceeasi dilema… Eh, nu-i rau..(Nici bine etc.)
anonim133 • 30 septembrie 2010, 22:44
un arbitru mizerabillllllllllllllllll
nicusor • 30 septembrie 2010, 22:44
stii ce nu inteleg tolo. ca tu esti prea destept si poate imi raspunzi.
de ce si comentatorii au fost antisteaua in seara asta????
va simteti bine????????????
ori suntem golani ori nu mai suntem??????
restul sa fie de capul vostru fratioare!!!!
MULTUMIM POLONIA!!!
erros84 • 30 septembrie 2010, 22:44
Astfel de mesaje si articole inoculeaza in subconstientul oricarui suporter ideea de a striga la primul esec al stelei. si dumneata esti printre cei mai vinovati de ceea ce ar urma sa se intample negativ in continuare in ceea ce priveste aspectul de-mi-si-a.
paul • 30 septembrie 2010, 22:44
nu va mai agitati ca o face ti degeaba,fiti realisti..nu avem cum sa facem performanta..cu o astfel de tara..suntem vai de mama noastra…Apoi nu mai zic de jucatori ca ”dodel”sau N’doye care rade ca boul dupa ce pierde un meci!!!..asa ca despre ce vorbim..????suntem jalnici ca societate ….iar la fotbal ce pretenii avem?sa jucam sau sa fim ca barcelona?oare cand barcelona ia bataie..messi sau xavi sau iniesta rad ca prostii cu gura pan la urechi???..ca N’doye????ce naiba…atatea pretentii?..nu meritasm deocamdata nimic…si in plus de asta e mai grav faptul..ca nu PUTEM.
bogdan • 30 septembrie 2010, 22:45
Chiar credeti ca se va striga vreodata in ghencea demisia lui Lacatus??Va inselati.Niciodata nu vom face asta!Articol aberant!
Gaby • 30 septembrie 2010, 22:45
Adevarul este ca fanii Stelei nu au rabdare. Se precipita, i-au decizii gresite, nu sunt activi in timpul efectiv de joc…le lipseste cultura europeana…ma uitam la italieni cum fluturau steagurile si strigau cat ii tineau puterile pe toata durata meciului. Ai nostrii parca nu au mai existat in repriza a II-a. Pacat. O asemenea echipa are nevoie de un public serios si rabdator. (bine si de un patron adevarat). Insa adevarul este ca nu avem mentalitatea acea pe care o vedem la fanii celorlalte echipe din europa. Daca la napoletani veneau 50.000 de suporteri cand erau in Liga a III-a, la noi nu ar veni nici macar 50. Macar sa fim umili si sa-l lasam pe Lacatus sa-si faca datoria pana la finalul campionatului, oricare ar fi consecintelele. P.S. Arbitrajul a fost execrabil, iar antrenorul lui Napoli, se milogea pe marginea sa le de-a minutele promise. JALNIC!!!! pacat, pentru jocul prestat in prima repriza. In a doua parca nu au mai avut suflu. Cu o minune, ne calificam in primavara europeana.
ovi • 30 septembrie 2010, 22:45
CATALINE TE TINE SA FACEM O CAMPANIE IN POTRIVA LU MIRCEA SANDU SA PLECE DIN FRF? CREZI CA MERGEM PE DRUMUL CE-L BUN CU UN MAFIOT CA MIRCEA SANDU?NU VEZI CA IN LOC SA MERGEM INAINTE NOI MERGEM IN JOS? OARE NU ESTE DESTUL CAT AM SUFERIT BA CU STEAUA BA CU DINAMO …..OARE ACEST MAFIOT NU SE GANDESTE SA PLECE?
YY7 • 30 septembrie 2010, 22:45
Un articol total pe langa subiect. In primul rand echipa a fost asa cum a ramas de la ceilalti. Poate Ilie nu a fost asa de praf la tactica, dar a facut praf pregatirea. Steaua nu poate nici macar jumate de meci sa alerge. Nu ai nevoie de un campionat sa vezi ca in repriza a doua jucatori mai pot doar sa se plimbe si nimic mai mult. Lacatus trebuie mai intai sa faca echipa sa alerge 100min cel putin. Daca nu… da, voi striga curand iar „DE-MI-SI-A!!!”
multi si entelijenti • 30 septembrie 2010, 22:46
Pentru astia cu logica de euglena verde, care spun ca a prelungit ala corect: o repriza are cam 20 de minute de joc efectiv. Ar trebui sa se dea 25 de prelungiri, nu? Daca sunteti retarzi, stati in banca voastra.
Scotianu • 30 septembrie 2010, 22:46
3-3 :))))
de la 3-0 termini 3-3
ce injoseala frate ,defapt m am obisnuit ca steaua sa faca de ras tara asta in cupele europene …decat asa ,sincer ,mai bine stati acasa !!
fara suparare prieteni!
Napoli • 30 septembrie 2010, 22:46
forza NAPOLI !!! 😀 :> … stiaua is full of shitt :)))
fan90 • 30 septembrie 2010, 22:47
@pireus: daca tu imi arati mie arbitru care prelungeste cu exact la fel de mult un meci, eu il mananc! Singurul caz de genul asta in ultima perioada, daca iti amintesti, a fost la Manu – City si adu’ti aminte ce scandal a fost atunci.. Daca ar fi fost normal, iti garantez ca nu se comenta in anglia pe asa o tema. Hai sa nu vorbim de arbitraj.. Da sunt stelist! Dar daca zici ca a fost impartial, ma pun langa tine si urmarim dinou caseta meciului..
@majoritatea: Dupa cum am zis sunt stelist, dar are perfecta dreptate.. Cati dintre voi au venit la meci cand echipa juca prost ? De ce, de exemplu, in anglia nu ii cere nimeni demisia lui wenger ? Ce a castigat el cu Arsenal, in comparatie cu cat costa biletul la un meci de campionat ? Puneti’va intrebarea: Cand unu dintre ei are o zi proasta, oare l’as injura si i’as striga sa iasa, sau l’as incuraja? Acolo se face diferenta!
Moldovanu Radu Petru • 30 septembrie 2010, 22:47
esti incapabil sa vorbesti despre fenomenul sportiv…100%…iti spun sincer ca oameni ca tine aduc rautatea si incapabilitatea de a mai sustine echipa, oameni cu gandirea ta obscura si cu fanteziile tale legate de fotbal (in general).Pe scurt draga Tontolan…provoci repulsie prin gandire si atitudine !!! Voi presa nu mai aveti ce vinde si veniti cu articole gen…demisia daca era 3-4…nu te acuz ca vrei sa arunci cu prostia ta in suporterii stelei dar…simplu fapt ca acuzi sau gandesti asta este agravant… daca s-ar sarbatori prostia la tine ar fi carnaval zi de zi
deco • 30 septembrie 2010, 22:47
@ Tolo – nu mai scrie articole sarcastice ca lumea nu se prinde, si acum toti stelistii suntem infuriati si orbi. ai scris de-mi-si-a si toti cred ca chiar vrei sa plece Laca. e ok articolul, dar parca nu are rost sa te ei acum de suporteri, ca sunt suparati, la un eventual 3-2 pt noi era bun acest articol.
AdiTM • 30 septembrie 2010, 22:48
Tolo ne spune ca atunci suporterii erau mai civilizati. Eu nu sunt de acord. Suporterii sunt la fel si acum. De slaba calitate ca si majoritatea indivizilor ce alcatuiesc acest popor. Modelele sunt acum mult mai numeroase. Insa valahii ii copiaza pe cei de cea mai slaba factura. Daca de maine media ar promova rock-ul timp de un an majoritatea romanilor ar fi rockeri.
@ suporterii lu peste: Tatarusanu a stat pe jos 2 min 40 sec. A intrat si Surdu. Ambele momente s-au intamplat dupa min 90. Asadar pe langa cele 4 minute mai trebuiau minim 3. Golul a fost in min 7,00 de prelungiri. Ma mir ca nu le e rusine la stelisti. Sa zica mersi ca au scapat cu egalul. In retur o sa ia minim 5. Cat despre prelungiri, inainte de 89 arbitrii prelungeau si 15 minute ca sa castige groparii fotbalului romanesc – STEAUA si DINAMO.
ciprian • 30 septembrie 2010, 22:48
tare spiritual si inteligent esti 🙂 ca si cum gloata de stelisti ar fi toti pe un tipar, trasi la indigo. cum poti sa gandesti asa – iti zic „tovaras” ca esti din alte timpuri! chiar crezi ca nu si-a dat nimeni seama ca kape a fost eliminat ? chiar crezi ca suporterul de rand e chiar atat de cretin ? eu sunt total convins ca nimeni nu ar fi strigat demesia! dar iaca te-ai gasit tu destept! nici macar nu iau apararea stelistilor (nu sunt stelist!) dar nici nu suport aberatii de genu. esti la fel de bun nene ca si comentatorii de pe gsp. excelent!
lasanetolo • 30 septembrie 2010, 22:48
Azi Tolo poate ar trebui sa lasi articolele sa pastrezi tacerea o zi o noapte a pacat,Steaua a jucat n-a castigat asta e fotbalul si nu mai ai ce zice – punct.Gata Tolo nu azi !
fzr • 30 septembrie 2010, 22:48
Nu baga Giulestiul in aceeasi categorie cu Ghencea!…pe Giulesti fotbalistii Rapidului sunt incurajati non-stop,rapidistii n-au mentalitatea de mercenari a stelistilor!…
marius • 30 septembrie 2010, 22:49
Domnule Tolontan,chiar nu era cazul sa scrieti acest articol care nu spune nimic.In loc sa vorbiti despre meci aveti ceva cu suporterii?Cu ce am gresit noi in meciul asta?
snae • 30 septembrie 2010, 22:49
stiti unde s-a facut diferenta? la ultimul corner……un arbitru de calibru,cu personalitate fluiera finalul si nu mai iese niciun scandal. era perfect acoperit de regulament.asa s-a bagat singur in gura lupului. daca e sa o luam pe buna napoli a avut destul timp pina atunci sa dea 5 goluri……insa acest cacacios de polonez a intors fundul spre antrenorul lor care era disperat si cerea mult mai mult timp……arata ca disperatul la ceas mereu……daca eram presedinte la napoli maine aveam o sedinta cu el……ai avut 90 de minute in fata ta si la final mai cereai 2????…….dar nu-s presedinte la napoli.
cristipnl • 30 septembrie 2010, 22:49
Domnule Catalin om o curiozitate ., dvs ati jucat vrodata fotbal? ati dat vrodata cu piciorul intr-o minge?? criticati pe toata lumea va bagati cand in politica cand in fotbal daca sunte-ti marioneta cuiva ducetiva la circ si nu ne mai plictisiti cu articole dastea
paul • 30 septembrie 2010, 22:50
stim numai sa ne bucuram la un gol dat si ala pe greseala adversarului…in rest caca..suntem zero..daca esti o echipa buna nu ai cum sa faci egal sau sa pierzi acasa,,cu 3 goluri avantaj…e inadmisibil…pt cei profesionisti..dar nu si pt noi ..deoarece putem avea si 5-0 si tot o luam..de ce?pt ca suntem SLABI..asta e adevarul adevarat…pana la noi performante..ciocul mic si joc de glezne…