De-mi-si-a!

Nu strigaţi? Nu-i cereţi lui Lăcătuş să plece? A, nu încă! Dar cînd? Atunci cînd va pierde un punct cu Sportul sau cînd nu va scoate decît un egal în Giuleşti. Am început să scriu la Steaua – Napoli 3-0 şi m-am gîndit de la început cum ar fi dacă italienii vor relansa meciul.

joi, 30 septembrie 2010, 10:11

Nu strigaţi? Nu-i cereţi lui Lăcătuş să plece? A, nu încă! Dar cînd? Atunci cînd va pierde un punct cu Sportul sau cînd nu va scoate decît un egal în Giuleşti. Am început să scriu la Steaua – Napoli 3-0 şi m-am gîndit de la început cum ar fi dacă italienii vor relansa meciul.

Firul răbdării se va subţia, zi după zi. Tot entuziasmul vostru clocotitor, din seara revenirii Fiarei, entuziasm care l-a lipit de microfon pe Costi Mocanu, pentru şeful ProTV un comentariu e un deliciu între două şedinţe de business, acest entuziasm se va întoarce împotriva antrenorului. Dar nu pentru că aşa se întîmplă în fotbal. Nu!

Din alt motiv. Publicul din Ghencea, probabil nu tot, dar o bună parte a lui, mai are foarte puţine în comun cu fabuloasa cultură sportivă de acum 20 de ani, o cultură care a decăzut nu doar pe arena Stelei, ci şi pe celelalte stadioane. In Ghencea, dar si pe Dinamo, la Craiova, in Giulesti sau in Trivale, oamenii priveau jucatorii, ii cintareau si ii judecau dupa un tur, nu dupa un meci. La fel si pe antrenori. Suporterii priveau indelung executiile, le gustau si sufereau alaturi de fotbalisti atunci cind prindeau o zi proasta. Si prindeau si astfel de zile!

Cu nerăbdarea de azi a tribunei, nerăbdare care a măturat la fel de mulţi antrenori ca şi Becali, Emerich Ienei nu prindea în ’86 semifinala cu Anderlecht. Voi poate nu vă amintiţi, dar Costi Mocanu vă poate confirma. Tipul a vazut mii de partide la viata lui. Cînd Steaua a jucat cu Honved, în Ghencea, Detari a avut o bară şi stadionul a îngheţat. Altfel se putea scrie istoria. Apoi, cu finlandezii de la Kuusysi, oamenii lui Ienei au dominat steril şi au terminat la egalitate, în faţa unui stadion plin, frustrat şi demn. Nimeni n-a huiduit.

Da, istoria putea curge altfel şi acum. De la 3-0 s-a ajuns la 3-3. Răsucit şi implorat, prelungit aberant, timpul n-a cruţat rezultatul şi în minutul 7 de prelungiri a fost învins magicul număr 7! Steaua – Napoli 3-3! Acum v-aţi revărsat nemulţumirea, justificat, spre arbitru. Dar, în curînd, se va întoarce spre numărul 7.

Diferenţele între epoci şi între generaţiile din teren sînt mari, e riscant să compari, însă o lege de fier, de sudoare şi de sînge a fotbalului spune că nici o echipă mare nu s-a născut dintr-un public mic. Acum aţi fost formidabili, dar, la 3-4 în loc de 3-3, aţi fi strigat De-mi-si-a?! Nu mie, vouă daţi-vă răspunsul!

Comentarii (270)Adaugă comentariu

motanul incaltat  •  30 septembrie 2010, 23:53

Romania este printre ultimele tari care inca nu a desfiintat gardurile din jurul terenurilor si se comporta jalnic din acest punct de vedere cu spectatorii care platesc infinit mai mult pe un bilet de E.L comparativ la puterea de cumparare ca si un spectator vest-european.Dar in toate articolele vreti ca spectatorii sa se comporte ca niste gentlemeni.
Personal am asistat la un meci intr-o tara unde nu erau garduri si ca si mine nici alti romani care au fost in Vest nu cred ca au intrat pe teren sa faca nu stiu ce…
Eu zic ca atunci cind o sa fie RESPECT fata de spectatori,si acestia or sa se comporte ca atare.Pina atunci o sa mai apara unele probleme pe care D-l Tolontan nu prea le intelege..

Tataie  •  30 septembrie 2010, 23:59

Bai, conationalilor! Voi, astia, care aruncati cu noroi prin elucubratiile voastre, asupra jocului, efortului, daruirii echipei Steaua! Cu durerea unui Stelist “pur sange” si a unui Roman “verde” va spun fara regrete: ****** Broscarii maf.ioti napoletani au fost ajutati de un arbitru corupt (vezi cronicile din Polonia) pana au spalat rusinea unui 3-0 in minutul 15!!! Altfel, cum spuneau marii cronicari: saraca tara bogata!

petre stelistu  •  1 octombrie 2010, 0:07

Cel mai bun articol pe care l-am citit vreodata pe GSP.Doar suporterii din Giulesti sunt mai diferiti,in rest toti avem de invatat cate ceva daca citim acest articol.Multumim domnule Tolontan.In orice domeniu trebuie rabdare.

catalin  •  1 octombrie 2010, 0:37

La 3-0 ce scriai Cataline??? De ce te-ai gandit’ ce ar fi sa intoarca italienii rezultatul?’… era prea greu de scris despre o victorie pe care sincer ,nimeni nu punea miza ?

Despre suporterii din Ghencea si ‘DE-MI-SIA’ ,cel mai bine a explicat Lacatus …Cand un intreg stadion (20-25 mii)iti cer demisia ,atunci ti-o dai ,nu cand cateva zeci sau sute de copii si cativa turmentati striga.(ceea ce a gresit Ilie)

Suporteri stelisti sunt multi prin tara asta ,dar un cuvant greu il au cei ce vin la stadion ,platesc si sustin echipa…Atentie! Nu fac referire la galerii si anumite jocuri pe care acestea le fac,ci la un Ghencea plin.

Iar Ghencea stie sa sufere ,sa incurajeze echipa la greu ,atunci cand jucatorii dau totul si se lupta pana la epuizare.
Asa a fost in seara asta iar articolul tau ,cu tot respectul este deplasat … ptr aceasta seara trista .

Negoro  •  1 octombrie 2010, 0:54

„[…]In fata unui stadion plin, frustrat si demn. Nimeni n-a huiduit.”
Cine sa huiduie ?! La meciul ala trei sferturi din stadion era kaki. Plin cu militari in termen „adusi” la meci.
Oricum… de acolo, de sus… din ceruri, cred ca Viorel Mateianu zambeste un pic….
In 1988, actualul antrenor al Stelei era pe teren la meciul cu FC Bihor, iar fostul sef al arbitrajului de pana mai anul trecut a prelungit meciul putin… cu vreo 15 minute, pana a inscris Steaua.
Deh… uneori se mai intoarce roata…

Sergiu  •  1 octombrie 2010, 0:58

Domnule Tolontan sunteti genial!Nu,nu sunt ironic!Articolul asta spune ceea ce putini ar putea sa aiba curajul sa spuna fara a fi declarati nebuni sau batjocoriti.Întrebarea din final e geniala fiindca pune degetul pe o rana pe care o purtam cu totii cu buna stiinta.Eu unul NU as fi sarit la gâtul arbitrului si as fi strgigat din toti rarunchii DE-MI-SI-A!!!Desi ma doare sufletul meu de stelist înfocat, cu toata amaraciunea spun ca italienii au meritat pe deplin acest egal;sigur mi-as fi dorit ca Steaua sa câstige cu orice pret,dar ne-am fi mintit iarasi fara scrupule si pt. o cauza inutila…
Ce ridicol dle Dukadam sa afirmi ca italienii au egalat din cauza lui Kapetanos:la eliminarea acestuia era cumva doar 1-0 pt. Steaua?ERA 3-0!!!Reveniti-va,voi ciudati ai lumii asteia nebune…Daca Lacatus nu putea în trei zile sa îi învete pe baietii astia sa faca presing lânga adversar si nu la 4 metri de acesta,la montarea psihologica putea sa le transmita din rautatea lui sportiva:A ESUAT!Daca echipa de start a fost excelent alcatuita(desi starul Stancu nu a fost în apele lui în seara aceasta)cu un Gardos promitator,cu Bonfim exact si muncitor si cu Apostol si Ricardo extrem de utili la mijloc,schimbarile de dupa eliminarea lui Kapetanos au fost IDIOATE si ca moment ales si ca jucatori introdusi:
pai,sa nu vezi tu ca Ricardo a terminat benzina înca din minutul 70 si sa bagi pe Bicfalvi care sa mai încerce un sut de la distanta,sa nu îl pui pe Anghelov în locul lui Apostol(desi mergea schimbat si Nicolita dupa travaliul lui extraordinar si extenuant), iar cu Surdu sa fortezi ceva mai devreme ca sa închizi tabela, fiindca spatiile mari din spatele fundasilor italieni nu puteau fi speculate decât de un jucator ca Surdu!Iar rautatea…? Care rautate?Daca cei care ar fi iesit decisi de la cabina ar fi fost stelistii, probabil ca se umplea echipa de cartonase dar sigur italienii nu-si mai faceau jocul lor avântat si provocati de faulturile stelistilor ar fi capotat si s-ar fi restabilit echilibrul numeric.
Când te retragi si permiti adversarului sa traga de la 20 metri si de aici sa iasa carambol ca la biliard, nu poti decât sa te rogi cu Biblia în mâna ca sa câstigi acest meci!
Pacat!A fost frumos, iar antrenorului iar fi stat în puteri sa monteze echipa sa pastreze avantajul de 2 goluri si poate chiar sa-l mareasca…dar asa: DE-MI-SI-A !!!

Ioan F.  •  1 octombrie 2010, 1:03

Dupa ce citesti un astfel de articol nu cred ca mai ai ce comenta. Haide Steaua. Multumesc Catalin!

Sergiu  •  1 octombrie 2010, 1:04

Vazândul pe Raduta cum (NU) alearga pe teren mi-am amintit de ce antrenori ca Halagian, Hizo sau Barbu Magiun îsi scoteau elevii cu scatoalce dupa ceafa si suturi în fund.
La mingea pierduta în aut la mijlocul terenului dupa o pasa GENIALA a lui Ricardo, în care Raduta parca i-a fost frica sa nu ramâna singur cu portarul daca întepa mingea în spatele fundasilor italieni, voi ce ati fi facut daca erati antrenorul lui?Cine l-a introdus pe Raduta? Eu,tu, militianul de la coltul strazii?Copilul ala parea mai obosit decât Nicolita care efectiv si-a scuipat plamânii pe terenul din Ghencea!Acu’ chiar ca nu as mai zice nici pâs daca iese oierul în fata sa-l faca praf!

Sergiu  •  1 octombrie 2010, 1:09

Si le mai spun ceva revoltatilor de pe blogul asta:a bagat arbitrul ala mingea în poarta lui Tatarusanu de trei ori la rând?A anulat arbitrul ala vreun gol al Stelei?L-a pus polonezul pe grec sa dea cu cotul ca un idiot la un scor confortabil?**O echipa cu adevarat solida rezista pâna dimineata daca prelungea arbitrul meciul…sa fii egalat chiar la ultima faza asta denota NEPUTINA !!! Si atât…iar napoletanii au fost extraordinari ca si-au jucat sansa FIINDCA NE-AU SIMTIT SLABI!

Romania  •  1 octombrie 2010, 1:11

Suntem furati la coeficientul UEFA :
http://www.sportskeeping.com/football-rankings/

ALEX  •  1 octombrie 2010, 2:06

la ienei nu a strigat nimeni DE-MI-SIA pt ca primu care striga era bagat la puscarie. sa nu comparam ce e azi cu ce era atunci.
nemaivorbind ca daca erai bun pe vremea aia erai fortat sa te transferi la steaua sau dinamo.
articolul mi se pare total irelevant.

F  •  1 octombrie 2010, 2:48

Exagerezi ,prietene! Steaua chiar a jucat fotbal si la 3-4 tot nu s-ar fi strigat demisia!Steaua de aseara a fost 10 clase peste Steaua de la Galati!Bineinteles ,cand joci cu mafia tre sa te astepti la orice!Steaua merita si chiar e invingatoarea morala,cum sa-l acuzi pe Lacatus?0-0 cu kuusisy lahti si bara lui detari? esti serios,pai i-am batut cu 4-1 si pe ailalti in deplasare! Steaua chiar a fost o echipa mare candva,intrecuta doar de Milan(cea mai buna formatie de club din istoria fotbalului).Aseara a fost japca si nu ma refer numai la prelungiri, adu-ti aminte cum centra ala din aut de poarta iar arbitrul din spatele portii n-a semnalizat nimic!asta este JAPCA!Mafie!napoli e o echipa *****!

dk  •  1 octombrie 2010, 2:48

salut dumi,forzzzzzzzzza dinamo hehe,n-aveti fata de trecut in primavara.

Clujeanul din Atlanta  •  1 octombrie 2010, 4:51

HAi sa vizionam niste imagini cu Steaua Bucuresti inscriind in munutul 100 (o suta).

http://stelisti.gsp.ro/stiri/17865/vezi-pe-stelisti-ro-imagini-din-controversatul-fc-bihor-steaua-2-3-%281988%29-gol-balint-in-minutul-100.htm

Dragi Stelist, s0a intors roata. Cataline ,la meciurile Stelei Bucursti din anii 80 jumatate din spectatori erau militari in termen dusi cu forza la meciuri.

Eugen DELCEA  •  1 octombrie 2010, 6:20

Scopul articolului era unul dar fiecare cu ce-l doare…Ca la noi !Am vazut aproape toate de meciurile Craiovei de acasa din anii 1964-1989, am scris o carte in 2 volume, „Craiova Maxima”, dar am si jucat la juniorii Craiovei cu Boldici, Lica Marcel si Balaci,deci cunosc fotbalul craiovean de peste 40 ani.Concluzia:profesional, antrenorii erau dumnezei,chiar daca financiar se realizau doar in Divizia A.Activistii nu aveau curaj sa intervina,riscau…Un exemplu de autoritate a lor si de intelepciune a spectatorilor este Iulica Balan.Tehnica ioc, sut ca Oblemenco!Cele 2 varfuri in 4-2-4.Taralunga nu l-a vrut si ii trimitea mingi invartite, sa-l umileasca.Publicul s-a prins,l-a trimis pe banca iar Balan a ajuns un vicegolgeter…
La Craiova nu s-a strigat niciodata „Demisia”, de retinut ! Chiar daca oltenii sunt mai sudici iar antrenorii s-au mai schimbat, publicul a avut, totusi, rabdare cu ei.
Intrebati-va : cate zile ar fi rezistat Ferguson la Dinamo, Steaua sau Rapid…

Bogdan  •  1 octombrie 2010, 6:44

Felicitari Catalin! Un articol foarte bun.

Ovidiu  •  1 octombrie 2010, 7:50

Da, Tolontan a scris in acest editorial cel mai mare adevar.
Da, pe buna dreptate de la 3-0 daca scorul era 3-4 la final, cu siguranta,s-ar fi strigat DEMISIA.
De ce? Pentru k asa suntem noi, un popor de ordinari…
Oare lui Fergusson de la 3-1, la 3-3 cu Everton,i s-ar fi cerut demisia??
O singura intrebare ramane..De ce DOAR la noi ASA??
va multumesc, si mergem inainte!!
pt mine, STEAUA, aseara U ai castigat!!!
Ciao!

vala  •  1 octombrie 2010, 7:51

cand iei gol in ultimul minut – indiferent daca e 90 sau 98 – esti penibila si nu ai nicio scuza

mentalitatea mioritica – de luzar – a invins din nou

gabriel  •  1 octombrie 2010, 8:33

Rezultatul de aseara este doar efectul unei atitudini cumulate: jucatori, arbitrii, spectatori. Gestul prostesc a grecului a turnat plumb in picioarele colegilor sai. Spectatorii insa in acele momente trebuiau sa creeze atmosfera specifica jocului de acasa, sa isi sustina favoritii in orice moment nu sa fluiere si sa huiduie pe napoletani. Centralul a procedat just la eliminarea lui Kapetanos, a aratat 4 minute prelungire insa conform regulamentului, daca au loc intreruperi de joc cauzate de accidentari sau schimbari, minutele de prelungire se prelungesc la randul lor. De exemplu, conf. regulamentului, 1 schimbare jucator = 30 secunde iar daca adaugam celor 2 min si jumatate scurse la accidentarea lui Tatarusanu ajungem la 3 minute prelungirea celor 4 minute initiale. Ajungem la 7 minute ! Cam asta este aritmetica si litera regulamentului! Nu trebuie sa ne vaitam ca niste babe, nici sa nu improscam cu invective conationalii nostri, trebuie doar sa incercam sa fim realisti! Napoli ca orice echipa din campionat puternic joaca etapa de etapa cate un meci de Euro League, Steaua din cand in cand si atunci din orgolii pe veci netransate (cu Dinamo, Rapid sau Timisoara). In rest … Un meci dureaza pana cand fluiera arbitrul finalul. Daca ultimul minut te prinde „pe calcaie” adversarul nu te iarta! Asta-i fotbalul, asta-i sportul in general!

rovin  •  1 octombrie 2010, 8:38

Meciul a fost frumos, atat cat se poate numi frumos un meci de fotbal. A avut de toate, iar rezultatul a fost decis ca la multe alte partide de acelasi nivel. Entuziasmul, Lacatus si altii sunt parte a showului care au performat mai bine sau mai rau aseara.
Imi pare rau ca au pierdut.
Vreuau sa strig si eu DE-MI-SI-A.
DE-MI-SI-A pentru comentariul de la PRO TV care a fost ORIBIL.
Am inceput meciul pe PRO si pe urma am cautat poate prind italienii ….
Nu mi-a placut deloc. Nu se exprimau corect, se repetau obsesiv unele idei ” Eliminarea lui Kapetanos a fost corecta” – din 10 in zece minute, nu aveau nici un fel de mesaj. In plus daca joaca in meci international comentatorul trebuie sa tina cu tara lui. Parca era comentat Steaua Rapiud sau Dinamo. Rusine.
Ar fi bine sa mai ascultam comentariul la o saptamana dupa meci. Pe urma sa ii apreciem impreuna. O discutie trebuie facuta . Si repede si serios. Poate ca PRO -ul ar trebui sa ii trimita la scoala cu nenea Topescu sau idea de a-i pune pe comentatori sa asculte conetariile de la italieni sau nemti. De exemplu.
Pe urma sa vedem de ce nu se mai uita lumea la meci la tv sau nu mai citeste ziarul . Si altii din presa fac la fel uite titlul din Gazeta
Pazzo Napoli, che rimonta A Bucarest da 3-0 a 3-3 la noi …..

rothund  •  1 octombrie 2010, 8:52

nu va intrebati de ce se gandea la 3-0 ca vor intoarce italienii rezultatul? pentru ca s-a ajuns la scorul asta din 2 intamplari si jumatate… daca se intampla asta cu Liverpool la pauza era 3-4 si la final 3-7 … sa fim seriosi, stelutza nu e la nivelul sa considere „normal” un 3-0 cu o echipa italiana in minutul 15…

stelical928  •  1 octombrie 2010, 8:58

tolo jos palaria pentru acest articol care indeamna la adancu reflectii.din pacate nu prea multi au cultura fotbalului si trec aceste pasajeb ca apa printre pietre.o observatie amicala.dar despre cele intamplate pe teren ce parere ai?ar merita un amplu articol,o ampla dezbatere in coloanele ziarului.unde a fost „garda de corp a arbitrilor”prezenta pe toate stadioanele civilizate?sau jiji a spus pe ei ***** cum am citit ca unul din copii lui iordanescu striga in loja alaturi de tata puiu,****.ce rusine am trait.europa ne va incondeia si atunci cand presa occidentala ne va arata cu degetul nu mai avem puterea de a ne apara de fenomenul ********* expulzati din tarile civilizate unde au mers la cersit,la ciordeala in stil mare si la trafic.ne meritam soarta,exemplul este clar:base zice **** si prietenul lui de pahar,oierul *****,il imita cu gura mare-copos…aplecati-va si asupra acestor subiecte si acoperiti-i de rusine pe toti care fac de rusine breasla mass-mediei,scrisa,vorbita si de ppe micul ecran.

Radu  •  1 octombrie 2010, 8:58

Poate cel mai slab articol din ultimii ani. O tii aiurea asa cu „seful ProTv” pe care nu e prima oara cand il ridici in slavi su dupa aia imi spui ca, vai, in anii ’80 pe Ghencea echipa nu era huiduita. Pai bine mai Tolo, se pare ca tu uiti, sau omiti voluntar ca stadionul ala „plin, frustrat si demn” nici nu era asa plin cum sustii tu (imaginile de atunci confirma ceea ce spun) iar dintre spectatorii aia cel putin jumatate erau militari in termen adusi cu japca. Sau nu-ti mai amintesti tribunele alea pline de verdele uniformelor militare. Si atunci cine sa huiduie ? Soldatii care erau cu cadrele langa ei ? Si toate astea sub ochii lui Valentin. Pai avea cineva tupeul in Ghencea sa huiduie cu Valentin in tribuna ?

Catalin Sfat  •  1 octombrie 2010, 9:19

Excelent articol, dar mai ales extrem de realiste aprecierile exprimate.

Mandoiu Ioan  •  1 octombrie 2010, 9:21

Eu meciul asta l-am mai vazut odata in vara.
Juca TImisoara cu echipa infinit mai slaba Mypa pe care o batusera lejer in deplasare cu 2-1 si meciul incepuse de 15 minute.
Intrun sfert de ora apararea lui POli dispare total,se evapora iar finlandeziii inscriu d3e 3 ori din tot atatea suturi.
Dupa pauza totul se schimba si Timisoara egaleaza in ultimul minut la ce scor credeti.Da exact 3-3.Va multumesc.
P.S. Ar mai trebui sa adaug ca in urma cu un an Dan Alexa era banuit ca ar fi vandut meciul cu Dinamo Zagreb pierdut ulterior cu 3-0 pe teren propriu.

Van Basten si Gullit ( nashii Stelei )  •  1 octombrie 2010, 9:29

Ai dreptate Negoro ! In 1988 a prelungit arbitrul meciul cu F.C.Bihor pina cand a dat gol Steaua si a invins cu 3-2 ! Acum au vazut si ei cum e. Insa prelungirea a fost pe deplin justificata. Cele 4 minute initiale + cele in care a stat Tartarusanu intins pe gazon.

Razvan  •  1 octombrie 2010, 9:36

Cel mai articol frumos.
Tolontan stie tot.

Edy  •  1 octombrie 2010, 9:37

Tolontane aici ai o mare problema…credeam ca esti indeajuns de istet sa te prinzi ca nu suporterii stelisti i-au strigat lui Ilie… ci niste oameni care fie ca sunt indeajuns de prosti sa fie manipulati fie indeajuns de infometati sa mai fie rationali au luat bani de la Gigi Becali pentru a face asta…Luati in calcul si ultimele cuvinte ale lui Ilie referitoare la suporterii ce vor sa plece Becali…nu este decat raspunsul lui Dumitrescu la marsavia patronului…nu implica suporterii stelisti in noroiul in care Becali cand si cand mai arunca un os pentru cei ce sunt dispusi sa i se inchine lui si nu STELEI!!!! numai bine,stimabile….

Van Basten si Gullit ( nashii Stelei )  •  1 octombrie 2010, 9:40

Acest 3-3 de la 3-0 e o noutate ptr fotbalul romanesc ? Nici vorba : Middlesborough – Steaua : 4-2 de la 0-2 plus 0-1 in tur
Steaua -Lyon : 3-5 de la 2-0
Romania – Franta : 2-2 de la 2-0
Romania -Bulgaria : 2-2 de la 2-0

Deci sintem ashi in a nu castiga un meci in care avem avans de 2-3 goluri.

Ne tot vaitam ca a fost eliminat Kapetanos la 3-0 … Pai in 1993 la Kosice cehilor, care aveau 3-2 in fata noastra , le-a fost eliminat si lor un jucator. Si ne-au mai dat inca 2 boabe (5-2 final ).

Greedy  •  1 octombrie 2010, 10:00

Alooooooooooooo …

Tolo … dar atitudinea jucatorilor pe teren ?
Ea nu trebuie luata in considerare ?!
Nu poate fi considerata sfidatoare asupra culorilor sub care joaca ?!
Ei nu trebuie sa aibe un dram de bun-simt?

Este un cerc vicios, care din punctul meu de vedere se va (partial) rezolva atunci cand mercenarii din teren se vor dedica pentru ca iubesc ceea ce fac…

Suporter Steaua  •  1 octombrie 2010, 10:05

Cine s-ar fi gandit inainte de meci ca italienii vor plange de bucurie pentru obtinerea unui egal cu Steaua??? A fost cel mai spectaculos meci al serii de joi in Europa. Cred ca Steaua si-a castigat respectul adversarilor din aceasta grupa. Am convingerea Steaua se va califica din grupa, impreuna cu Liverpool. Batem Utrecht acasa si in deplasare si mai facem 2 egaluri cu Napoli si Liverpool. UEFA ar gresi prin suspendarea stadionului Stelei. Mai bine s-ar gandi la cauze, generate de arbitrul de centru. Pe oricare alt stadion s-ar fi intamplat la fel, in cazul in care arbitrii incitau printr-o maniera tendentioasa de arbitraj.

milici  •  1 octombrie 2010, 10:15

KAPETANOS a stricat al doilea meci al Stelei in EL din doua posibile;e clar ca pe grec il doare-n cot de echipa.
O deontoloaga, nu dau nume da’ persoana importanta , scria , mai deunazi, ca suferim de MANIA PERSECUTIEI si suntem adepti ai teoriei CONSPIRATIIEI , vizavi de cupele europene.Estimp am fost FURATI 100% in toate meciurile editiilor 2010 a EL si UCL;vina este a noastra , a chibitilor romani , evident.
Am fost CITITI exact de Iuropa , urmatorul scenariu se repeta , fara exceptie:adversarii intra cu REZERVELE si actioneaza , reactiv , astfel:
1.De obicei REZERVELE sunt sUFICIENTE ca sa ne BATA , caz in care o lasa cum a picat;
2.In CAZ CONTRAR mai baga cate-un TITULAR si ne dau ORICAND cate GOLURI au NEVOIE.
Tocmai ieri postam ca suntem NAIVI si incapabili de generalizare , gasind , invariabil , explicatii dupa meci de tipul:DACA conditieposibila_dar_neandeplinita ATUNCI am fi CASTIGAT sigur.Putem discuta acest cliseu in paralel cu opinile INAINTE de MECI: TREBUIE SA BATEM , SUNTEM PREGATITI si VOM BATE etc. in conditiile in care NU MAI BATEM pe nimeni.
O alta observatie de ordin general e ca suntem extrem de VULNERABILI la FAZELE FIXE.
Concret despre Steaua- Napoli:
_am avut un inceput bun in special datorita NOROCULUI , autogolul si golul lui TANASE fiind din aceasta categorie.
_Steaua a jucat bine cat a tinut PREGATIREA FIZICA.
_s-a vazut clar rolul lui BANEL in angrenajul Stelei , in special in COMPARATIE cu idolul tribunelor TANASE.Imediat ce Steaua a ramas in zece , TANASE a devenit dublura FUNDASULUI STANGA , UITAND cu desavarsire ca el joaca in ATAC; practic omul n-a mai facut nimic Steaua fiind facuta VARZA pe STANGA ei.Chiar daca a marcat un gol , pe care-l apara si SUBSEMNATUL , TANASE e unul din autorii infrangerii.BANEL a acoperit zona DREAPTA de unde nu s-au creat mari OCAZII si a avut si realizari in atac.Ca GSP da o nota mai mare lui Tanase decat lui Banel e alta chestiune.
BONFIM si , in special , LATOVLEVICI , NU prea sunt FUNDASI laterali , ei au alte preocupari , ii stiu bine ca sunt fan POli Timisoara , unde au jucat la fel.
_APOSTOL si RICARDO au terminat BENZINA si de atunci a inceput un iures NAPOLI care avea o cadenta de o OCAZIE/MINUT.
_SCHIMBARILE lui Laca au fost absolut NEINSPIRATE, RADUT si SURDU nefacand absolut nimic.
In rest meciul a fost situat exact intre REPERELE descrise la inceputul psotarii , respectand exact SCENARIUL meciurilor noastre in cupele europene.

BeznaWarrior  •  1 octombrie 2010, 10:58

@autor NICIODATA!Aia pe care o sa-i auzi cu de-mi-si-a sunt „samantarii de rezultat”. Fanii adevarati n-o sa-i ceara niciodata lu’ Laca demisia.

Suporter Steaua  •  1 octombrie 2010, 11:18

@milici

Amice, dar primul gol al lui Napoli cum a fost dat, nu tot prin noroc, datorita devierii din bara drapta a portii? Dar prelungirile prelungirilor cum ti s-au parut? Dar galbenul dat lui Tatarusanu la prima tragere de timp a fost OK? Dar mimica fetei si atitudinea agresiva a arbitrului fata de jucatorii Stelei ti-au parut normale? Napoli mai trebuia sa primeasca cel putin inca 2 cartonase galbene, care le-ar mai fi „taiat” din elan. In schimb arbitrul s-a uitat in alta parte… Prietene, cand arbitrul are tinichele multe atarnate de coada si mai este „ajutat” de Kapetanos, nu ai ce sa-i mai reprosezi Stelei. Vrajeala cu echipa a 2-a a italienilor tine doar la fraieri. N-ai vazut cat de disperati erau la 3-0? Daca grecul ramanea in teren le mai dadeam 3 in gluma. Este adevarat ca s-au facut greseli, dar de aici si pana la a emite axiome e cale lunga. Hai sa vedem si celelalte meciuri ramase de jucat. Eu cred ca Steaua se califica. Mai am o intrebare: unde erai tu aseara? Probabil la televizor, cu o bere si seminte pe masa. Daca erai cu noi pe Ghencea, altfel gandeai…

Hefaistos  •  1 octombrie 2010, 11:53

Hmm… Cataline, ai dreptate. Din pacate lipsa de educatie a galeriilor (si de cultura fotbalistica)e vizibila si in „scrierile” unora dintre ei. Daca la asta adaugam lipsa de educatie a patronilor, promiscuitatea si interesele din lumea conexa fotbalului, lipsa de profesionalism…toate astea la un loc formeaza ceea ce este fotbalul romanesc la ora asta.
Nu o sa ne mai facem bine niciodata.

stefan cel moale  •  1 octombrie 2010, 11:55

Bai domnilor, bai flacai, bai membri marcanti ai galeriei, n-a dat nimeni cu paru! Omu’ a remarcat un singur lucru : la Steaua toata lumea e itita tot timpul : Gigi ca nu -si face tratamentul necesar si tribuna ca isi imagineaza prostii. Oamenii astia care au venit la Steaua in ultima vreme n-au facut-o nici pentru bani nici pentru glorie ci pentru ca tin la iluzia lor, marea Steaua de candva. D-aia a venit Piturca, d-aia a venit Ilie, d-aia a venit Lacatus.
Oamenii care au grija de viitorul lor NU vin la Steaua sa-i faca patronul pres. Dan Petrescu NU vine, Olaroiu NU mai vine. Vin doar entuziastii care stiu perfect unde vin si la ce si totusi vin sperand ca o sa reuseasca. Iar Gigi si domniile voastre, boieri dumneavoastra ii intampinati cu traditionala deja ospitalitate ghencista : comentarii stupide ( Gigi ) strigaturi ferme ( galeria ). Astia care se turtesc acum sub dispretul dmneavoastra de cunoscatori ( care e vecin cu Vasile care joaca la Fulgerul Pangarati , care a jucat un an la juniorii de la Avantul Cacareaza, pe scurt va pricepeti la cum merge pregatirea unui meci cu Napoli )si-au avut si ei perioadele lor de glorie cand erau aclamati. Pe vremea aia Napoli n-ar fi bagat in Ghencea echipa a doua iar Steaua nu s-ar fi aparat cu indarjire. Cei care huiduie azi pe antrenorul Lacatus ar trebui sa intrebe pe aia care l-au vazut pe Lacatus calcandu-l literalmente in picioare pe Camacho cam ce fel de om e cel care a venit netam nesam din Spania ca sa nu-si lase de izbeliste echipa. Echipa care este A LUI, A LUI PITURCA, A LUI HAGI, A LUI BUMBESCU, A LUI BELODEDICI, A LUI BALINT, A LUI IOVAN, A LUI STOICA, A LUI JENEI, A LUI IORDANESCU, A LUI BOLONI. A LUI ILIE DUMITRESCU A LUI DAN PETRESCU SI IN NICI UN CAZ A LUI BECALI, IN NICI UN CAZ.

rothund  •  1 octombrie 2010, 12:24

care spune ca primul gol al italienilor se compara ca si noroc cu primele 2 ale stelutzei sunt total paraleli cu fotbalul… golul alora a fost faza clasic: sut bun din lovitura libera – bara – atacant nemarcat – gol… pe cand centrare gresita care sa intre in poarta sunt rare si evident norocoase… era bine pt stelutza sa le dea alea 3 incepand din minutul 80… asa s-a vazut ca suntem departe de fotbal, au sarit aia (nu stiu echipa lor prea bine ca sa spun ca era a doua sau prima) si le-au dat cate au intrat si de abia au scapat vitezele oitze fara sa manance si bataie…

mai zice cineva aici ca o sa faca 6 puncte cu utrecht =)) eu cred ca or sa ia 6 goluri… utrecht mi se par mai buni decat napoli si iau mai in serios decat liverpool competitia… deci mai usor cu visele ca o sa cadeti rau din pat

vasglo  •  1 octombrie 2010, 12:59

Bravo Steaua,

Ati dovedit inca odata ca sunteti constanta fotbalului romanesc in Europa. In ciuda tuturor detractorilor, jucati de 6 ani neintrerupti in fazele superioare ale cupelor europene (grupele Ligii Campionilor, grupele Cupei UEFA/Liga Europa, primaveri europene, semifinala de Cupa UEFA), iar partida de aseara contra unei echipe de talia lui Napoli, pe care toata lumea o vedea castigatoare sigura si la scor, ne-a demonstrat ca in Europa e locul vostru. Dar cea mai mare satisfactie pe care poate sa o aiba un stelist este ca la scorul de 3-0 in minutul 15 si 3-2 in minutul 97, toti antistelistii, frustratii si impotentii, erau galbeni la fata si se rugau ca arbitrul si „napolitanele” sa faca ceva, sa ingenuncheze “tupeul si obraznicia oilor”.
Nu Steaua a pierdut aseara 2 puncte care, dupa spusele “cunoscatorilor”, nici nu trebuiau luate in calcul, ci fotbalul romanesc.
Deci,rapidisti si dinamovisti din fata televizoarelor, bucurati-va, Steaua nu a castigat!:)

dan  •  1 octombrie 2010, 13:35

Mi-as dori sa ne lasi cu povestea asta spusa mereu despre Costi Mocanu. In primul rand a fost un comentariu slab, chiar mediocru la final (as aminti doar o pasa lunga catre radut, pasa de neajuns, la care Costi ne spune „Asta e obosit de la 20 de ani”, stupid.). In al doilea rand, Costi este cel care a adus rahatul in loc de sport si pentru asta nu am cum sa-l iert, poate doar sa-l inteleg in numele a ce face el acolo, in credinta lui ca face business. Pe naiba, asta e prostitutie. pe scurt, daca se poate, mai putine cuvinte despre Costi Mocanu. Multumesc

hermannstadt  •  1 octombrie 2010, 14:23

Da, „mare valoare” Costi Mocanu! O fi vazut el mii de meciuri, dar nu prea a priceput mare lucru din ele. Asa ca, lasa-ne cu Mocanu, nume foarte potrivit pentru Ghencea!
Pe de alta parte, ma bucur ca ati inceput sa constientizati ca dupa ani multi de aruncat cu noroi in tot ceea ce s-a realizat inainte ’89, v-a venit mintea la cap si incepeti sa vedeti si lucrurile bune: eram mai performanti in toate cele, nu doar la fotbal. Copiii nostri vor constata cel mai dureros, pe propria piele, acest adevar. Traim timpuri ale unei mari imposturi, ale degenerarii, ale deprofesionalizarii generalizate.

milici  •  1 octombrie 2010, 14:24

@Suporter Steaua
Sa fii suporter nu inseamna sa fi neaparat fanatic si subiectiv.
M-am referit la inceputul norocos , sa nu ne iluzionam cu un 3-0 meritat in 15 minute.
Golul prim al grecilor n-a fost chiar asa de norocos gandindu-ne ca , 1 cm mai la stanga era gol imparabil din prima.
Relativ la prelungiri iti reamintesc ca Tatarusanu a mimat fractura sau luxarea mainii niste minute bune iar Laca a facut imediat ultima schimbare , riscand , in caz ca Tatarusanu avea ceva sa , ramana fara goalkepper;asadar Tatarusanu a simulat evident , el avand deja un cartonas galben.Trage tu concluzia.
Daca citeai cu atentie eu am sus ca arbitrul ne-a furat copios.
Similar l-am acuzat pe Kapetanos si n-am reprosat nimic echipei , doar individual unor looseri din echipa ca si lui Laca.
Cat despre vrajeala , cum ii zici tu , cu echipa a 2-a cred ca ai observat ca , pe final , au intrat doi titulari , Lavezzi si Hamsik , care au facut ce-au vrut cu Steaua.Dupa intrarea lor macaronarii au avut vreo zece ocazii de gol in fata unei aparari debusolate.Din tribune , fara bere , nu s-a vazut asta?
Eu am postat despre toate echipele romanesti participante in Europa , toate jucand acelasi scenariu, nu neaparat de Steaua.

milici  •  1 octombrie 2010, 14:47

@vasglo
Contacteaza-l pe Albusibiu , cel care se bucura caracterizand acel 2-1 din Roma-KFR ca fiind rezultatul IDEAL , intalniti-va undeva si impartaseste-i din experienta ta , cel care te bucuri ca ANTISTELISTII erau GALBENI aseara o buna perioada.
Umflii gogoasa degeaba laudand comportamentul Stelei de 6 ani in cupele europene , atat timp cat n-a mai batut pe nimeni cam de multisor.
Am ajuns sa ne iluzionam din nimic , nicio echipa romaneasca nu mai joaca nimic si orice echipa mai de doamne ajuta din Europa face ce vrea cu noi.
Avem bucurii mici , radem unii de altii , fara sa ne dam seama ca toti suntem de rasul lumii.

speedy  •  1 octombrie 2010, 14:58

as vrea sa punctez 2 lucruri:
1. Nu cred ca rezultatul i se poate imputa in vreun fel arbitrului. Ok, poate ca a exagerat un pic cu prelungirile la prelungiri, poate a avut si alte cateva decizii gresite, dar fara sa infleunteze rezultatul. Punctele s-au pierdut dintr-un motiv foarte simplu: jucatorii nu au mentalitate de profesionisti. Meciul se incheie la ultimul fluier, si punct. Nu intr-un minut – indiferent ca acela e 90, 94 sau 150. Eventual, poti discuta dupa meci, poti spumega, te poti simti frustrat, dar pe teren, ca jucator trebuie sa joci pana se fluiera finalul. nu au facut asta. la ultimul gol, erau 3 italieni liberi in jurul punctului de la 11m. aparatorii au fost cu ochii pe arbitru, nu pe adversari.
2. pt. toti cei care amintesc de rezultatele din trecut si afirma cu nonsalanta satisfactie ca s-a intors roata. Dragilor, daca admitem ca arbitrul a furat aseara (am zis deja, nu mi se pare asa, dar sa o pastram ca ipoteza de lucru) – sa va fie clar un lucru: nu a fost furata Steaua, ci Romania. Punctele pierdute aseara ne vor costa, probabil, locul direct in Champions League. Deci, va fi afectata campioana Romaniei – indiferent ca va fi Dinamo, Poli, CFR sau Victoria Branesti. Nu va mai bucurati ca niste copii fara minte.
3. Pt. un dinamovist care afira ma steaua nu are fata de primavara. Nu are, prietene; noi macar am ajuns sa luam 4-1 de la Liverpool si sa pierdem in ultima secunda 2 puncte cu Napoli. Dinamo are satisfactia de a fi invins Olimpia Balti. E adevarat, de 2 ori 🙂

spectator de fotbal  •  1 octombrie 2010, 15:23

ce tot o dati cu superjocul din primele 16 minute? a fost noroc cu carul ori in sport norocul este necesar dar nu si suficient ptr a castiga. sa o luam pe rand:
1. cu atatea schimbari de antrenor italienii nu stiau tactic cum va juca steaua asa ca au intrat cu o echipa de rezerve asezata intr-un 3-4-3 total aiurea.
2. primul gol, un autogol norocos, sutul lui apostol se ducea paralel cu linia portii, noroc cu rezerva italienilor.
3. golul 2, o centrare aiurea, nereusita, si un portar care se uita dupa romance prin tribuna.
4. doar golul 3 poate fi trecut la faza jucata, o combinatie cat de cat.
5. la acest scor steaua a facut ce face orice echipa din ro, baga autobaza. combinat cu schimbarea tacticii de antrenorul italian, dupa 20 min tipul a inteles unde a gresit si a reasezat jucatorii in teren. rezultatul, o dominare clara si migii salvate in extremis de tatarusanu, 12 suturi pe poarta plus 5 pe langa, o dominatie f clara. rezultatul as putea sa spun chiar inechitabil tinand cont de modul in care am inscris si de ratarile italienilor. ce a jucat steaua la 3-0 nu este fotbal de nivel international!!! La 3-0 italienii cantau in tribuna iar noi zbieram „pe ei si pe mama lor” fara legatura cu fotbalul. Asa suporteri asa echipa!

Toni  •  1 octombrie 2010, 15:33

Draga Cataline,

te rog sa transmiti tanarului care a spus ca la meciul cu Honved era trei sferturi de stadion kaki ca greseste grav.
” Tinere afla de la unul care a fost acolo ca stadionul era plin de suporteri de fotbal adevarati (intanplator eu sunt rapidist). Mai mult, te rog sa afli ca la meciul cu Kuusysi a fost un frig si o umezeala de iti vedea sa pleci acasa, dar nu am plecat nici unul. Soldati erau doar cateva randuri pentru ca la aceste meciuri nu prea mai ramaneau locuri libere. Meciul a fost urat iar golul egalizator nu a fost deloc spectaculos, dar stateam acolo si incurajat singura echipa din cupa campionilor. Lucru pe care voi acum, nici macar supoterii stelisti nu il mai faceti. Probabil ca e mai misto sa stai pe mess.”

Unu care nu mai e tanar

vasglo  •  1 octombrie 2010, 15:35

@milici

Domnule, 6 ani neintrerupti in fazele superioare ale cupelor europene e o performanta pentru stadiul la care se afla aceasta tara amarata. Nu crezi? Iar faptul ca aceasta prezenta CONSTANTA ofera tuturor, prilejul de a-si etala „talentele” in ale fotbalului, pasiunile si frustrarile, e ceva…

ARD  •  1 octombrie 2010, 15:54

Catali, cum poti pierde „un” punct cu Sportul?! Lamureste-ma, te rog!

milici  •  1 octombrie 2010, 16:51

@vasglo
Care or fi aia 6 ani neantrerupti?Care faze superioare?Te uiti la ierarhii de jos in sus?
Traiesti din amintiri si ai bucurii mici.Jocul si rezultatele Stelei n-au nimic de-a face cu atitudinea si trairile dinamovistilor , stelistilor sau frustratilor , cum ii numesti alde matale.
Acum Steaua nu mai bate pe nimeni , nici acasa nici in deplasare , nici in tara nici in afara.De cativa ani nu obtin niciun trofeu macar in Romania.Asta-i situatia nu te mai iluziona.Problema e ca si juctorii au intrat in aceasta iluzie crezand ca au valoare si e suficient sa dea din goarna , aidoma unora din stafful Stelei, ca sa castige campionatul.Altfel nu se explica cum , avand un lot bun in aparenta , se impiedica constant de toti looserii din campionatul intern.
Nu mai vorbesc de aia din afara care bat Steaua oricand , cum si cu cat vor ei.Nu mar mira ca ieuropenii sa castige la pariuri mizand pe scoruri exacte ciudate de gen 4-1 sau 3-3 dupa 3-0.

deco  •  1 octombrie 2010, 17:49

daca vroiai sa imiti scandarea tribunei, nu trebuia sa imparti corect gramatical cuvantul, ci sa reproduci verbalizara acestuia: de-misi-a.cam asa suna cuvantul scandat de suporterii ….oricum Laca poate castiga campionatul, cu suferinta, dar poate.

Remi Online  •  1 octombrie 2010, 18:36

Nu cred ca cineva ar putea sa-i spuna lui Lacatus dupa o perioada atat de scurta sa isi dea demisia,cat despre egalul cu Napoli nu putem da vina pe arbitru pentru ca dupa parerea mea el a procedat corect prelungind meciul pana in minutul 97.

Comentează