Gazeta Sporturilor și revistele BBC premiază cu 1 milion de lei cea mai bună campanie publicitară pentru print

Clientul de publicitate din România care va avea cea mai creativă campanie care să includă și machete de print va primi un premiu de 1 milion de lei noi, aproximativ 220.000 de euro din partea Convergent Media.

vineri, 7 decembrie 2012, 1:04

Clientul de publicitate din România care va avea cea mai creativă campanie care să includă și machete de print va primi un premiu de 1 milion de lei noi, aproximativ 220.000 de euro din partea Convergent Media.

Concursul începe pe 7 ianuarie 2013, siteul printul-rulz.ro e online, pot aplica agențiile și clienții, iar premiul se acordă clientului. Compania laureată va putea consuma, pentru toate brandurile sale, spațiu publicitar în valoare de 1 milion de RON în cotidianul Gazeta Sporturilor și în revistele BBC Top Gear, BBC Good Food și BBC Science World.

Ideea de a premia creativitatea publicitară de print în aceste timpuri grele pentru redacțiile de presă scrisă a aparținut USA Today, care a oferit 1 milion de dolari pe piața americană.

Juriul este unul de elită:  Șerban Alexandrescu, Executive Creative Director, Headvertising; Alexandru Dumitrescu ‘Țugu’, Executive Creative Director, McCann Erickson; Cristian ‘Kit’ Paul, Creative Director & Founding Partner, Brandient și Victor Stroe, Director de Strategie, Leo Burnett.

Toți sînt nu doar nume de referință în domeniul comunicării și oameni cu o reputație nepătată, dar și personalități care s-au exprimat public în mod repetat în favoarea jurnalismului, a ziarelor și pentru echilibru în relația client – agenție – furnizor.

Comentarii (2)Adaugă comentariu

eftimie  •  7 decembrie 2012, 13:25

Ce metodă mişto de rebate!

producton  •  7 decembrie 2012, 13:44

Se poate inscrie oricine?

Comentează