DOCUMENTE: A doua zi după ce a susținut că ”zbor la business, pentru că e legal, dar nu exclusiv”, Ovidiu Miculescu și-a oferit o nouă deplasare la Bruxelles. La business class.

Documente interne din Radio România arată cum cererea pentru viitoarea deplasare a lui Miculescu a fost trimisă la aprobat la cabinetul lui Miculescu!

marți, 11 octombrie 2016, 1:02

Pe 3 octombrie 2016, Gazeta Sporturilor scria că Ovidiu Miculescu, directorul general al Radio România, a călătorit de 32 de ori în străinătate în ultimii doi ani.

Prin comparație, la aceeași deplasare el a dat de 6 ori mai mult pe un bilet de avion și s-a cazat la un hotel de 3 ori mai scump decît  Helen Boaden, directorul BBC.

Pe 4 octombrie, ziarul publică răspunsurile în care Ovidiu Miculescu recunoaște toate datele publicate de ziar, dar explică faptul că ”am călătorit la business conform legii, dar nu exclusiv”.

Gazeta găsește un singur zbor la economic, din cele 30 de zboruri identificate. Restul sînt la business.

Noi documente furnizate de surse din Radio România arată ce s-a întîmplat imediat după publicarea articolelor.

Pe 4 octombrie, Dan Șanta, directorul Direcții de Relații Internaționale și tovarăș în 24 de călătorii cu Ovidiu Miculescu în ultimii doi ani, trimite o notă de aprobare a unei noi deplasări.

Nota este adresată ”Domnului Ovidiu Miculescu, Președinte Director General” al radioului public și cere aprobare pentru deplasarea ”Domnului Ovidiu Miculescu, Președinte Director General” al radioului public. Deplasarea urmează să aibă loc la Bruxelles, la o ședință a EBU, în perioada 17-18 noiembrie 2016.

În notă se precizează că biletul va fi la business class.

Pe 5 octombrie, cabinetul lui Ovidiu Miculescu aprobă deplasarea lui Ovidiu Miculescu, pentru directorul general semnînd o altă persoană.

Sînt aprobate toate costurile, inclusiv deplasarea la business class pentru ședința din Belgia.

Pentru biletele la business ale lui Ovidiu Miculescu în călătorii asemănătoare celei de la Bruxelles, Radio România a achitat între 900 de euro și 1.200 de euro din banii plătitorilor de taxe.
doc1_nota 2
doc2_ordin 2

Comentarii (38)Adaugă comentariu

Andrei F  •  11 octombrie 2016, 13:16

Haida de...Adica omul cetatenilor care platesc taxa radio-tv sa faca asa ceva?Sigur nu gresiti d-le Tolontan?Adica ieri plingeati de grija radioului si televiziunii publice ca vine Dragnea si o subjuga si astazi ne spuneti ca si cum nu ati fi acelasi om ca Ovidiu Miculescu nu poate calatorii decit in lux ?...Traiasca jurnalismul independent!Si Rares Bogdan a ,,pohtit,,la TVR si ce rai au fost politicienii care nu au fost de acord...dar desigur...Rares Bogdan,Mihaiu,Dinescu,Tanase si multi pe care am reusit sa-i uit pentru ca nu mai urmaresc TVR-ul sunt jurnalisti independenti!Stai ca vin alegerile si se mai cerne si orientarile jurnalistilor...Dupa cum cade...

11  •  11 octombrie 2016, 13:18

"Cheltuieli cu justificare ulterioara: 200 euro" e tare de tot. Sunt oameni care cartiga atat intr-o luna! Se pare ca nesimtirea nu are limite. ***. Marea problema a acestui popor este ca tolereaza astfel de fiinte *** in functii de conducere.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cristian  •  11 octombrie 2016, 13:37

Nu inteleg cum puteti sa va revoltati de aceste cheltuieli, in vreme ce nu mai devreme de ieri sutineati ca Radio Romania trebuie sa ramana sub controlul poporului, ca pana acum. (sic!) Nu o sa se intruneasca parlamentul acum, cand sunt ocupati cu alegerile, sa faca si cvorum, ca sa intrebe de ce ii trebuie domnului mai mult spatiu pentru picioare in avion....

Cătălin Tolontan  •  11 octombrie 2016, 13:40

Andrei F: ideea de televiziune si radio publice independente de Guvern este un principiu. Iar felul in care functioneaza TVR si RRA este un fapt. Daca miine aveti o problema la un deget, acesta fiind faptul, mergeti la medic sa il vindecati, nu proclamati solutia de 9 degete valabila pentru toti oamenii. Adica nu schimbati normalul (principiul) pentru ca faptul arata acum rau.

Radio Fan  •  11 octombrie 2016, 13:46

SI CE DACA? http://www.sfin.ro/recomandari/parlamentul-romaniei-favorizeaza-jefuirea-s-r-r-de-catre-ovidiu-miculescu-si-oamenii-lui/

Andrei F  •  11 octombrie 2016, 13:55

@Cătălin Tolontan D-le Tolontan stiti cite ceva si de conducerea TVR?Sau asta e Mesia pe Pamant?Sa va spun eu atunci si sa ma corectati daca gresesc...Pe timpul lui Ponta a fost un scandal cu oamenii care trebuiau numiti de presedentie,guvern...?A renuntat guvernul atunci la insinuarile lui Stelian Tanase sa mai numeasca?...Era Stelian Tanase director deoarece asa iesise atunci din algoritmul Usl?...Este deci conducerea TVR numita politic sau nu?Si cum vine asta ca directorul actual radio inseamna un deget si daca vine Dragnea se strica toate degetele?Vreti sa-mi numiti si dv. o emisiune de la TVR de ode?Eu deja v-am vorbit de folclorul Elenei Udrea apoi as putea sa adaug cum odata cu Stelian Tanase ,TVR s-a imbogatit si cu prietenii acestuia....Asta nu sunt tot degete bolnave sau dv. stiti numai o boala?Felul in care functioneaza TVR si RRA nu este nici un accident.Este o consecinta dar dv. nu vreti sa vedeti decit o singura parte a problemei!De ce nu-mi spuneti pe fata ca emisiunea folclorica cu Elena Udrea a fost cea mai tare?Ca emisiunile cu Dinescu fac cea mai mare audienta?

Cătălin Tolontan  •  11 octombrie 2016, 14:00

@Andrei F: genul acesta de argument: ”Nu mai scrieti despre radio ca de ce nu scrieti si despre TVR” este un sofism. Intii ca am scris despre TVR de multe ori. Exemplu recent. https://www.tolo.ro/2016/08/05/tvr-a-ajuns-sa-imprumute-cabluri-de-la-televiziunea-cubaneza-si-comenteaza-deschiderea-olimpiadei-de-la-10-000-de-km/. Alte exemplu de atitudine fata de TVR. http://www.evz.ro/catalin-tolontan-atac-dur-la-tvr-dupa-tragedia-din-clubul-colectiv.html In al doilea rind, da, aveti dreptate, ce se intimpla la TVR si la RRA nu e un accident in sensul ca se va intimpla mereu daca nu se schimba legea de functionare. Dar ea trebuie sa se schimbe in sensul cresterii independentei si nu in sensul sporirii dependentei fata de Guvern.

Andrei F  •  11 octombrie 2016, 14:17

@Cătălin Tolontan Daca ieri dv. ati dat-o in politic ,eu v-am dat argumente ca puteati sa o dati in politic si cind ,,buba,,era si este la altii...Ieri ati spus ca Dragnea propune scutirea taxei radio-tv .pentru ca guvernul sa faca ce vrea in cele doua institutii...Eu va spun ca acum politicul este bagat si a fost bagat in radioul si televiziunea nationala...Ca sa nu o lungim...Credeti ca Elena Udrea si prietenii lui Tanase sunt ai lui Dragnea?Credeti ca directorul radioului calatoreste tot in lux pentru ca nu are pe cineva in spate?Nu-l numiti pentru ca...

Cristijansen  •  11 octombrie 2016, 14:18

Inca se mai poate fura ,dupa *** de milioane sau miliarde d euro d la A.N.R.P. , sau milioanele d la Gala Bute, iata ca hzzii au venit cu ceva nou , piatra lui Brancusi ,cumintenia pamantului = 11.000.000 eu . Nmr nicii care acasa nu se puteau satura de mamaliga acum circula la business class.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dinamo_fan  •  11 octombrie 2016, 14:20

Tragedia acestei tari este ca nu ai la cine sa apelezi ca sa fii tratat corect. Clasa politica e profund corupta, autoritatile sunt corupte, mijloacele mass-media sunt toate controlate. Toate mainile se spala una pe alta pentru ca de la atatea milioane de fraieri platitori de impozite si taxe se aduna un cascaval semnificativ si fiecare isi ia partea lui. Asta ca DNAul mai aesteaza pe X si pe Y este doar o mascarada care sa pacaleasca poporul ca justitia chiar isi face treaba. Mai sunt sacrificati din cand in cand niste miei ca sa se ascunda tristul adevar ca toti cei din conducerea acestei tari sunt corupti si fura pe branci. Nu-mi imaginez ca in conducerea acestui stat mafiot poate sa ajunga macar 1 persoana care nu fura. Nu ar avea cum pentru ca nu ar fi la mana nimanui.

HORIA GANESCU  •  11 octombrie 2016, 14:30

NIMICULESCU!...

felicia  •  11 octombrie 2016, 15:11

TOTUL ESTE PERFECT LEGAL SI FACE PARTE DIN CALITATEA DE MEMBRU EBU A SRR.

HST  •  11 octombrie 2016, 15:29

Tratati totul prea complicat. Grasul acesta trebuie dat afara, urgent si cu toate cheltuielile imputate. Trebuie sa mai ia cu el ceva oameni apropiati. Ca si TVR si SRR este un rau necesar, rau care trebuie minimalizat. Cred ca un singur post national tv si un singur post de radio sunt suficiente atata timp cat sunt si pe banii mei. Sa lase fitele, functiile pompoase si banii aruncati. Sa treaca la "blugi". Eu asta as face; concedieri si reduceri de cheltuieli. Restul sunt interese; electorale, financiare, etc. samd

Ovidiu  •  11 octombrie 2016, 15:47

*** Se potriveste perfect cu clasa politica Mioritica, de ce ar fi altfel ?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Danut Munteanu  •  11 octombrie 2016, 15:52

Scuzați-ma, domnule Tolontan, dar nu va înțeleg ! Dacă funcția ii permite LEGAL acest mod de deplasare...care e problema ??? Ați folosit exemplul cu degetul și doctorul, încerc și eu o comparație : dacă ați fi președintele asociației tinerilor Ziariști cu ochi căprui și in conformitate cu legea ați avea dreptul la asigurare medicală de tip high class ( orice ar putea însemna asta , generic vorbind ) , nu ați folosi-o in caz de nevoie, ci v-ați duce sa fiți tratat in spitalul din Tg. Bujor , doar pt a fi " egal in drepturi " cu proletarii României ? Stiu, am împins un pic la extrem exemplul meu, dar sunt efectiv siderat ca ii pretindeți unui beneficiar LEGAL al unor drepturi sa și le autolimiteze, in loc sa pretindeți LEGIUITORULUI sa le revizuiască ! Iar dacă sunt nerevizuibile...înseamnă ca AȘA TREBUIE SA FIE ! Nu pot mânca toți cozonaci, iar din făina de la un cozonac nu se pot obține atât de multe pâini câte le lipsesc proletarilor... Fără a va acuza in vreun mod, mi se pare foarte populist punctul dvs de vedere ! Dacă vreți sa îl acuzați pe PDG de la SRR, de ce nu îl acuzați in ceea ce privește acoperirea deficitara a celor din fisa postului, sau din contractul de management ? Pt faptul ca omul beneficiază LEGAL de niște privilegii pe care NU EL ȘI LE-A VOTAT ( ele existând banuiesc și înaintea lui ) nu văd nici cea mai mică problema - nici de moralitate, nici de alta natura.

Vlad  •  11 octombrie 2016, 16:04

Tolo- nu inteleg unde bati... tot mai des imi dai impresia ca incepi sa-ti duci razboaie persoanele prin aceste articole... Inainte era ex-sotia lui Pascu, cu acel articol nedemn de tine ci mai degraba de Can-Can. Acum te iei de nea Caisa asta- ca sparge in deplasari mii de euro. Concret- esti ca in bancul : ai sau n-ai basca, poftim o palma dupa cap. Mai pe inteles: - Omul nu recunoaste, facea tam-tam ca nu e adevarat- veneai cu alte dovezi. -Omul recunoaste, zice ca e legal dar in prima deplasare merge pe bani mai putini (gen economic)- "noroc cu presa ca s-a bagat ca altfel continua" si " e clar ca nu era ok, s-a simtit cu musca pe caciula si a renuntat" - Omul recunoaste, zice ca e legal si continua- "INCREDIBIL, TERIFIANT, FARA CUVINTE: Sfidare". Nu inteleg- asta e problema noastra? Ca un dinozaur al vremurilor apuse merge pe cost triplu in interes de serviciu? Sau ca legea e de 2 bani? Ca legea ii permite? P.S. Tot din sfera asta- a dat Marin un gol la nationala, intr-o victorie cu 5-0...si azi GSP inca mai scrie de el. Si sunt colegii tai. Nu va dati seama ca schimbarea trebuie sa vina si de la voi?

Adi  •  11 octombrie 2016, 16:53

În primul rând: vouă nu vă sună denumirea de Președinte Director General mult prea pompos? Mie da! Numai de aici îmi dau seama cât de arogant și narcisist poate să fie acest om. Mă mir că nu își spune Doctor Docent Academician Președinte Director General Măria Sa Ovidiu Miculescu... În al doilea rând: Toți cei care susțineți că este legal ca acesta să călătorească la Business Class, vă puneți problema dacă este și moral? Bun, legal este... Dar moral e? Când Radioul este plin de datorii, când finanțarea este de fapt un furt din buzunarele românilor și când amărâții de jurnaliști radio se chinuie cu mașinile personale prin străinătate și nu au diurne, nu au cazare asigurată și se roagă de prieteni pentru a-i adăposti... E moral acum? Președintele Director merge la o chermeză, în timp ce jurnaliștii produc știri, emisiuni și imagine. Este moral?

Marcos  •  11 octombrie 2016, 17:04

OK, am înţeles ideea. Televiziunea şi Radioul public trebuie să servească poporul. Pasul 1: Mărim taxa, ca să fim siguri că vor deveni independente economic. S-ar putea să fie nevoie de vreo 10-15 euro lunar, poate şi mai mult, de la fiecare abonat. Bine, dar cine-mi garantează că cei din CA nu-şi vor vedea de fapt de propriile interese (cum s-a întîmplat cu salariile de prin instituţiile militarizate, sau cele din Justiţie?). Cum îi controlăm? Şi atunci trecem la: Pasul 2. Conducerile nu vor mai fi desemnate de guvern/parlament/preşedinţie (i.e. politicieni), ci prin vot direct, secret, universal şi majoritar cu N tururi de scrutin, de către toţi cetăţenii plătitori de taxă Radio-TV. Frumos şi democratic. Punem pariu că în acest caz primul preşedinte TV ales, cu o majoritate confortabilă, va fi cetăţeanul Dănuţ D., pe care mulţi îl aşteaptă cu sufletul la gură ca la revenirea din spatele fileului să le povestească ceva nou despre Elodia?

Danut Munteanu  •  11 octombrie 2016, 17:14

Domnule Adi : DA, mi se pare ȘI MORAL. Ce se întâmpla cu ceilalți salariați ai SRR in delegații este o cu totul și cu totul alta discuție. Salariații respectivi pot fi foarte capabili și drept urmare pot refuza astfel de condiții de munca și pot pleca in mediul privat unde " sunt condiții mult mai bune in domeniul deplasărilor in străinătate ". Faptul ca acei salariați accepta in continuare acele slujbe, in acele condiții îmi spune ca ei își cunosc valoarea . La fel și PDG-ul. Despre denumirea de PDG : NU CRED ca respectivul domn și-a inventat-o, cred cu tărie ca e " moștenită "...

Lucian  •  11 octombrie 2016, 17:22

Cand vei accepta ideea ca bugetarii nostri sunt niste ratati profesional dar cu ifose de vedete? El nu e nici hot nici prost! E nesimtit! Prosti noi ca nu facem ceva: greva fiscala! Mai citeam azi ca s-a prescris fapta lui Nastase cu cintractul Bechtel! Sezizarea parchetului a fost un 2013 , dar Sova a ascuns originalul cintractului! Despre asta vorbim ca prostii, pusi de voi, care uite ca la 4 ani va reduceti numarul! Ceea ce a facut Cautis este emblematic ptr voi ziaristii!

Ion  •  11 octombrie 2016, 17:39

@Lucian Se pare ca memoria va joaca feste...Contractul lui Nastase fusese facut pentru 2 miliarde si ceva...Cind s-a schimbat puterea ni s-a spus ca e musai sa se renegocieze ca sa fie bine pentru poporul roman!Si a fost bine!Contractul a ajuns la 3 miliarde si ceva ...Puterea a ramas aceeasi dar ...s-a platit un miliard pentru mai nimic si contractul s-a reziliat!Daca ne gindim ,un miliard e cam jumate din contractul initial dar autostrada nu este nici acum la jumatate...Asadar visele cu Nastase au fost nimic fata de visele celor care au venit...Deci cine o fi fost mai interesat sa nu se mai gaseasca contractul initial?

Vali  •  11 octombrie 2016, 17:50

@Catalin, Felicitari. Jurnalism corect. Totusi nu inteleg cum pot aparea astfel de cazuri. Cine ar trebui sa controleze astfel de nesimtiri?

busuioc  •  11 octombrie 2016, 18:06

Cunoasteti pasarea care pluteste in aer contra vantului NUMAI balansand penele cozii?Romanul ii zice,scuzati expresia,_<< *** vant<<.Ei bine cam asta sunteti impricinati si postaci-toti ,,*** vant!".

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Lucian  •  11 octombrie 2016, 18:17

@ Ion ! Da asa este numai ca, Nastase ca el a fost a pus clauze care au ingropat Romania! Clauze! Clauze! Ca asta-i motivul ascunderii contractului disparut pe timpul lui .... Sova! Ailalti cand au negociat sau au distrus 1 miliard au avut contractul! Deci vise sunt cu Nastase! Da' e bine ! Noi aici ei acasa! E bine!

christian  •  11 octombrie 2016, 18:48

Ma amuza titulatura asta: presedinte director general... Nu ajunge nimeni la nasul lui. Hai inca putin si ajungi la academician doctor inginer ......!!!! Dar ce fain e sa-ti aprobi tu singur toate cheltuielile! E inca un semn ca in institutiile din Romania multe lucruri se fac de forma!

Stefan  •  11 octombrie 2016, 18:57

Nimic nemaipomenit. Ar fi fost senzational daca isi dadea demisia. Surprinzator daca mergea la low cost. Dar ca a zburat din nou la bussiness class, e absolut normal. Pentru el si tot restul clasei conducatoare, partidul nostru mult iubit, indiferent de directie.

Ion  •  11 octombrie 2016, 19:07

@Lucian Memoria ce sa-i faci! Despre ce clauze vorbesti dupa 12 ani ?Mai ales ca in 2004 erau tepele pregatite in piata publica?!Ce contract crezi tu ca se poate renegocia daca la baza lui nu este contractul initial?Crezi ca la o renegociere mai ramin clauze proaste din vechiul contract daca nu mai sunt dorite?Crezi ca cineva ii facea un favor lui Nastase in cazul Bechtel dar il inchideau pentru lucruri la care nu sunt probe dar care probabil se intimplau cum a scris un magistrat?Oare si acum Nastase este protejat?Daca da de cine ca Nastase nu mai e la putere de mai bine de 10 ani...Chiar crezi ca l-a protejat Basescu sau ca asta se protejeaza pe sine?

Andrei  •  11 octombrie 2016, 22:02

FYI Comisia Europeana deconteaza oricaruia - indiferent de pozitie - bilet business class daca durata zborului depaseste 4 ore.

Jos_cenzura  •  11 octombrie 2016, 23:24

Domnule Tolontan, tot ne-libertarian ati ramas? Dupa atatea si atatea dovezi descoperite chiar de dumneavoastra, nu va dati seama ca tot ceea ce ramane in domeniul public (si nu e privatizat) este mult mai expus la coruptie? Aceasta coruptie duce la pierderi economice enorme pentru omul de rand, dar si la degradarea morala a natiunii.

Dr. Dan Patru Tudosie  •  12 octombrie 2016, 7:53

nu sunt de acord.

Cătălin Tolontan  •  12 octombrie 2016, 9:24

@Jos_cenzura: si pina unde merge libertarianismul? Privatizam si sectiile de pompieri? Si sistemul 112? Mai ginditi-va putin! Cum ar arata unitatile de pompieri supuse unei analize de cost? Sau inchisorile? Anumite servicii sint obligatia statului si dreptul cetateanului. Inteleg credinta dumneavoastra, dar eu nu cred ca piata regleaza tot.

DJ Ovi  •  12 octombrie 2016, 11:46

@ jos_cenzura. degradare morala spui. dragul meu jos_cenzura hai sa-ti explic eu cum arata adevarata degradare morala. crede-ma il cunosc pe Miculescu ca pe buzunarele mele si daca vrei sa-i pui o eticheta mare in frunte, colo trebuie sa scrie "Degradare morala". In Radio Romania oamenii sunt niste soricei cu care se joaca distrat Ovidiu Miculescu. primele vise de marire au prins contur in curtea securitatii cand a semnat angajamentul (chiar daca nu s-au gasit note informative asta nu insemna ca n-au existat). Mai tarziu ajunge sub aripa camaradului de arme, Voiculescu alias Felix (la antene). Isi desavarsit talentele ca cerber a lui Nastase in "fundatia secolului XXI" ( organul de propaganda PSD) si mai apoia avut grija ca francezii de la Lagardere (Europa fm/ Radio21) si oamenii lui Cristian Burci de la Prima Tv sa nu calce stramb, sa se ia de Bombonel. Toti oamenii astia in grandomania lor chiar au impresia ca sunt providentiali pentru tara asta si daca nu sunt rasplatiti pe cat merita au dreptul sa-si completeze singuri cat considera de cuvinta. Cand a venit in Radio Romania a zambit amuzat cand a vazut peste ce oite blande a dat. Directorasii de pe departamente erau inocenta intruchipata *** asa ca a fost simplu. Si-a adus oamenii lui si i-a pus in punctele cheie (juridic, economic si redactional - dj fufu). Le-a explicat directorasilor ca cine nu e cu el e impotriva lui iar ei tremura ca varga cand urla la ei in sedinte (de frica sa nu-si piarda salariile unflate puternic, e vorba de salarii peste 100 de milioane ). Pasul 3 , si-a cumparat un sindicat fidel ( doamna balaci sa traiasca) si a facut un regulament de ordine interioara politienesc. Cat despre realizarile cu care se impaneaza, o mica analiza comparativa a audientelor din anii precedenti demonstreaza ca nu este absolut nici un progres la Radio Romania Actualitati. Partea de profit finaciar e facuta in special pe spatele angajatilor, prostiti cu cateva prime jalnice dar in realitate cu venituri in scadere fata de anii precedenti. Manipularea informatie, campaniile bazate pe zvonuri panicarde (eu sunt Radio Romania), dezbinare sindicala, au devenit arme pretioase in distragerea atentie de la discrepanta enorma intre salariile alesilor fideli si cele ale angajatilor de rand. A aparut o comisie de etica in stilul Inchizitiei care judeca orice derapaj sau atitudine ostila lui Miculescu. In concluzie e un baiat destept si sarguincios care a aplicat minunat ce a invatat in mocirla politica psd-ista din anii '90-2000. Pacat ca infatuare si de metodele securistice care il vor duce exact unde au ajuns si Nastase, Oprea si Voiculescu. Pacat si de cei care se ploconesc acum in fata lui cu slugarnicie, fara sa si dea seama ca vor cadea odata cu el. S-a ajuns asa de rau incat plini de avant de periere directorasii posteaza articole laudative nu doar despre Miculescu ci si despre consoarta lui. Cel mai rau imi pare pentru ca oamenii astia mici nu realizeaza ca lucrurile se schimba si lumea asta a lor mocirloasa se duce de rapa. Pacat, dan santa, violeta balaci, cerasela radulescu, dragos ciocarlan, marius dorian tanase, marius furdui, radu dobritoiu, mogoseanu alexandru, laura sgaverdea, daniela ciobanu, dan preda, oltea serban parau ( condamnata penal dar si cunostinta veche a lui miculescu de pe vremea cand pastorea radio romantic, un alt vlastar din curtea antenelor voiculesciene) lista e lunga... pacat ca teama si sunetul argintilor v-a luat mintile. probabil ca multi chiar aveti impresia ca faceti parte dintr-un plan maret de salvare a Radioului si sunteti un fel de alesi. Nu, Ovidiu Miculescu nu este un manager puternic , iar voi nu sunteti alesi, sunteti doar niste unelte, niste oameni slabi care nu nu realizeaza ca pot avea aceleasi avantaje financiare si fara sa faca compromisuri . Sper sa fie asanata cat mai curand mocirla asta, sa puteti privii in fata oamenii valorosi profesional din Radio Romania si sa fiti in stare sa le cereti iertare pentru anii astia de teroare si teama prin care trece acum Radio Romania. Ps : nu stiu de ce dar in articolul de mai sus, business class-ul lui Miculescu m-au facut sa ma gandesc la girofarul lui Oprea. Eu zic sa-i iertam, ei chiar nu au putinta sa inteleaga ce fac, cum nici Nastase nu a reusit. probabil si inainte de moarte o sa fie convins ca i s-a facut o mare nedreptate si ca suntem un popor nerecunoscator care isi mazileste conducatorii valorosi. ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

DJ Ovi  •  12 octombrie 2016, 12:48

Nu inteleg de ce spuneti ca comentariul a fost moderat pentru ca contine acuzatii care nu sunt probate. Colaborarea lui Ovidiu miculescu cu securitatea inainte de 1989 este dovedita. CNSAS-ul a spus clar ca Ovidiu Miculescu a semnat un angajament cu Securitatea. adeverinta numarul cu numarul 3165/ 15.11.2011 unde se specifica clar ca ca a fost recrutat in 27.03.1987 este postata on line si poate fi consultatata de oricine aici http://www.cnsas.ro/documente/adeverinte/2011/3165%20Miculescu%20Ovidiu.pdf

Cracanel Vrabioiu  •  12 octombrie 2016, 21:57

Obsesia celor care ne conduc: putere, bani, ***, distractie , excursii... Miculescu , cod "Adrian" , ca sa nu-si uite codul de la SECU' a avut o firma care se numea SC Adria srl. Penibil? Patologic?. Baiatul asta , inainte de Revolutie avea misiunea de la Secu sa spioneze jurnalisti iar acum a ajuns sa-i conduca. "Curat murdar"

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cuie Ciculescu  •  12 octombrie 2016, 23:32

Nu sunt jurist si nu ma pricep insa, daca inteleg eu bine, omul asta (Ovidiu Miculescu) semneaza pentru aprobarea conditiilor pentru propriile deplasari. Pai in conditiile astea ma mir ca nu si-a acordat si un premiu de decolare plus o bonificatie de target la aterizare. Si daca era lacom, cum incearca Cerasela R. sa lase de inteles, il lua si pe Santa si pe serviciul juridic cu el ca sa le castige fidelitatea. Sa facem sa fie bine!

kolo  •  13 octombrie 2016, 8:02

Urmasul ceausismului e miculismul. Limba de lemn catifelat supravietuieste si prospera in SRR, ca altfel cum sa intelegi INTR-UN DOCUMENT OFICIAL sintagma "...pentru a participa in calitate de membru desemnat in unanimitate (sic!) de membri..."? In UNANIMITATE neicusorule! Zici ca e "intaiul miner al tarii, geniul Carpatilor, PRESEDINTE DIRECTOR GENERAL al Partidului Comunist"

Nikoo  •  13 octombrie 2016, 12:57

Mda...aceasta este de fapt mostenirea noastra care se se perpetueaza de un sfert de veac si posibil sa continue pana cand aceste tuatare nu vor disparea complet din fauna noastra,aceasta atitudine sfidatoare fata de banul public si fata de contribuabilul marunt.

Remus  •  13 octombrie 2016, 23:32

Tara asta nu mai poate fi salvata, oameni mizerabili, fara scrupule, fara moralitate sau bun simt, oameni rai si din ce in ce mai multi ... suntem pierduti fratilor!

Comentează