PSD a meritat să câștige, dreapta a meritat să piardă

Aproape în toate sectoarele din Bucuresti PSD a strâns mai multe voturi decât USR și PNL luați împreună!

luni, 12 decembrie 2016, 10:15

Priviți Bucureștiul!

Rezultatele sunt un semn de exclamare care infirmă, a o mia oară, teoria că stânga e votată de publicul rural și neinformat.

Genul acesta de insultă e receptat ca un stigmat și mobilizează. Plus că ce înseamnă neinformat?

Cam toate sondajele puse în teren, alegeri după alegeri, arată că votanții de pe ambii versanți votează la fel de neinformat sau de informat față de propriile probleme.

În București, cu excepția sectoarelor 1 si 2, PSD a strâns mai mult decât PNL și USR la un loc! Și chiar în 1 și 2, diferența este minimă.

Azi noapte, France Presse punea aceeași placă a susținerii monolitice a PSD de către populația rurală, „într-o țară unde, în medie, un cetățean din patru e afectat de sărăcie”. Lucrurile sunt mai nuanțate:

  1. Votanții urbani au fost mai mulți, cel puțin după primele calcule.
  2. Cifra semnificativă a sărăciei în România nu este de 25%, ci de 40%, pentru că aceasta este proporția populației care trăiește în risc de sărăcie și excluziune socială. Omul care e în risc știe că e în risc și acela se simte sărac.

Sărăcia resimțită nu cea îndeplinită în prezent este problema. Pentru că ea este oricând posibilă!

Sau, cum spune undeva Howard Jacobson: „Îmi iei viața în momentul în care îmi iei mijloacele prin care trăiesc”. 

În toți anii când a fost la guvernare în aceste decenii, căci a fost!, câtă dinamică socială meritocratică și prosperitate a generat dreapta?

Atâta încât Ziarul Financiar scria deunăzi că „La 10 ani de la Uniunea Europeană, jumătate din România se încălzește la soba cu lemne”. 

Dreapta a meritat să piardă.

PSD a meritat să câștige pentru că a referit, măcar în program, această îngrijorare teribilă de a nu putea ieși din spirala sărăciei.

Pe parcursul investigației Vitalaire, zi după zi, ziarul descoperea, cu situații concrete, ceea ce statistica arăta foarte clar.

Firma targetase bătrânii bolnavi și sărmani, pe care-i dăduse în judecată. Mii de oameni.

Garanții acestor vârstnici sunt reprezentați de copiii sau chiar de nepoții lor. Iar ei sunt, deseori, la fel de nevoiași, de temători și de lipsiți de mijloace ca și părinții și bunicii lor!

Sărăcia se transmite, este social ereditară și orice partid și orice Guvern care vor ignora problema vor continua să reașeze scaunele pe puntea Titanicului.

Nu poți evolua cu 2 oameni din 5 tremurând de teama zilei de mâine.

Deși câștigator, PSD stă și el sub spectrul realității care l-a readus la putere. Fără oameni pricepuți, realmente pricepuți și dedicați serviciului public, în numeroase domenii, el însuși va eșua.

Bomba socială nu e musai să explodeze.

Uneori, ea se manifestă prin lehamite.

 

Sursă foto: Hotnews.ro

Comentarii (190)Adaugă comentariu

stefania  •  12 decembrie 2016, 21:36

E in ADN-ul nostru de romani, sa respingem orice punct de vedere care nu coincide cu cel personal; sa aruncam cuvinte grele ca pietroaiele, sa defaimam, sa ne uram; avem foarte multi dusmani... asta e; cine zicea "dezbina si conduce"? Sincer, simpatizez cu dreapta; dar ma bucur ca PSD i-a tras una in bot lui Iohannis, care voia partidul lui, guvernul lui, Romania lui; atunci noi, cei 20 de mil de romani, sa ne luam traista-n bat si sa plecam ca sa nu-l mai deranjam. Mi-aduc aminte ca prin 2004, Nastase ii impulsiona pe tineri sa plece din tara; om de bine. Nu ca Base ar fi fost mai bun; l-am votat in 2004; ce bucurie...si s-a dovedit mai devastator ca tsunami-ul din Indonezia; nu pot uita, cum le-a ras in nas pensionarilor cand voia sa le taie 25%, ca "oricum, pe el nu-l afecta"; sa-ti tragi pumni in cap, nu alta. Duduca Alina dadea in judecata pe oricine ii altera reputatia imaculata; si in plus asa cu foamea-n gat ne crede, ca un sandvich noi il dam de pomana, nu e nevoie sa ni-l fure nimeni. Nu ca Ciolos, vorbea mult la TV, dar l-am prins cateva minute; si m-am crucit de ce spunea; nu ca a explicat multe, da cica a trebuit sa se refaca studiul de fezabilitate la nu-s ce tronson de autostrada, ca nu daduse destule gauri in pamant; adica studiul geotehnic era incomplet... bai frate, cine organizeza licitatiile, femeia de servici? si ce aveau de gand sa planteze acolo, stalpi de aerogeneratoare...dar la studii de fezabilitate uitate intr-un raft pe etajera, Romania e campioana. Rad si cainii nostri comunitari. Imi doresc sa devenim un popor cu coloana vertebreala, si asta se face prin educatie; sa incetam sa fim niste fiinte de origami, si sa nu ne mai lasam condusi de papusi muppets; Caci, " cel care merge calare nu-i bun tovaras de drum pentru cel care umbla pe jos", cum zicea Dostoievski.

Zdreanta (cainele)  •  12 decembrie 2016, 22:13

Fraza mea preferata din textuld e mai sus: 'PSD a meritat să câștige pentru că a referit, măcar în program, această îngrijorare teribilă de a nu putea ieși din spirala sărăciei.' Imi aduce aminte de o expresie (dintr-un film neremabrcabil): 'Don't pi** in my pocket and tell me it's raining'

tarani  •  12 decembrie 2016, 22:30

Pardon ! In Bucuesti sunt cei mai multi "tarani" ! Nu uitati k au fost adusi cu forta de Ceausescu sa populeze fabricile si Sa distruga si ultima reduta de civilizatie din tara la ora aceea. Nu e deloc surprinzator, sit aceeasi oameni care traiau in bordeie acum 60 de ani, acum stau la 3 camere la bulevard si nu recunosc ca sunt veniti de la tara.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Valentin  •  12 decembrie 2016, 22:31

@***, punctaj maxim! Este un articol despre cat de deconectat de realitate poti fi ca intelectual epuizat

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

alex  •  12 decembrie 2016, 22:36

Ciudat , poate imi aduce si mie aminte ce a facut PCR-FSN/PSDR/PSD in toti acesti ani care au trecut de la revolutie? Ahh , hai sa ne amintim - 2 bucati crime dupa impuscarea ceausestilor (da am scris cu litere mici , nu merita nici o flegma numele asta) , dar probabil ca trebuia scapat rapid de ei sa nu poata zica nimic rau de tov. Iliescu si compania , care va sa zica "salveaza" romania (FSN sa-i ia dracu) - 2 bucati mineriade cu multumirile de rigoare ale tov. Iliescu dupa ce au murit sau au fost raniti oameni - s-a "privatizat" ce era de privatizat - are cei mai multi fosti securisti , informatori, PCR-isti pe cap de membru de partid mma intrebam eu de unde mi-e asa cunoscuta culoarea aia rosie cu toate ca nu aveam decat vreo 6 ani la revolutie - majoritatea membrilor (PCR **coh**) PSD/PDSR/FSN au cate o matusa care le-a lasat mostenire lingouri de aur , tablouri nepretuite , pamanturi in buricul targului, hoteluri , case luxoase , masini scumpe, fabrici si uzine , ce mai ... un adevarat tezaur sa traiasca fericiti boieri ce sunt ei si familiile lor. - au construit sute de kilometri de autostrazi la cel mai mic pret - au pus pe picioare sistemul de invatamant - au pus bazele celui mai bun sistem de sanitar din europa si nu numai - au modernizat CFR-ul - au construit spitale regionale mari si moderne , ahh la naiba nu e spital e ditamai piramida pentru credinciosii *** romani , care mai cred ca banii pica din cer si/sau cresc pe copaci sau ca sanatatea ne-o da D-zeu. - probabil multe altele care le-am uitat ... bravo Deci daca ne uitam la punctul 1 de mai sus , stim si de ce este cel mai mare partid in Romania , si nu e pentru merit sau pentru faptele deosebite care le-au facut de-a lungul anilor ci pentru ca au acaparat tot ce era de acaparat imediat dupa revolutie mai ceva ca armata rosie. Hai ziceti careva ca nu a fost acest partid la conducerea tarii de la revolutie incoace , si ca n-a avut timp pana acum sa faca mai multe decat am enumerat mai sus. Nu va uitati la presedintie ca nu el face legile si nu el atribuie ministerele si nici nu imparte PIB-ul. Hai va rog , tov. Tolontan , niet?! Daaa , probabil o sa ziceti ca ala a fost alt partid si ca defapt Mr. Dragnea a avut dintr-o data o revelatie , si acum totul va fi bine , va curge miere la robinet , benzina va fi mai ieftina decat o cutie de chibrituri , salariile se vor impozita cu cel mult 0.1% vom avea bani de nu o sa stim ce sa facem cu ei , o sa colonizam Luna si Marte , or sa se construiasca cele mai mari autostrazi din lume si cele mai moderne spitale, *** nu vor mai primi bani de la stat ci vor fi dat oamenilor nevoiasi , copiilor orfani , medicilor si profesorilor si nu vom mai importa nimic pentru ca totul va fi fabricat si/sau crescut in romania , asistatii sociali care au pacalit statul vor returna toti banii, se vor construi fabrici si uzine, cele mai mari firme din lume isi vor muta sediile in Romania , vom aveam cei mai mult doctoranzi in toate stiintele posibile , s.a.m.d (evident vor fi cativa antenisti, sau poate de la 0 (zero/romania) TV care chiar cred ca asa va fi) Deci , ce a facut notabil PCR-ul in ultimii 25 de ani ? Evident nu ii putem baga pe toti in aceeasi oala , mai sunt si oameni de treaba si pe acolo ... pana la urma in fiecare padure sunt uscaturi , doar ca nu s-a ridicat niciunul sa zica "hoo mai baieti, daca faceti atatea chestii , ce o sa faca cei care vin dupa noi?!" *** PCR/FSN/PDSR/PSD , *** Iliescu, Nastase , Ponta, Dragnea si toate capusele de pe langa ei. PSD-ul sa nu uite ca i-a votat 45% din cei 40% din populatie cu drept de vot din Romania care a iesit Duminica sa voteze si vreo !!! 18-19% !!! din totalul populatiei cu drept de vot (sa se gandeasca la asta D-ul Dragnea inainte de vobi ca l-a pus poporul stapan pe tara) Doar pentru ca au iesit asa putini sa voteze pentru ca probabil au gandit cum am gandit si eu ,si anume PSD - sa nici nu aud mi-au ajuns 25 de ani de atata bunastare, PNL - varza totala , USR - nu ma pot pronunta inca ramane de vazut ce e si cu partiduletul asta si cat de curat e, ALDE - chiar mai trebuie sa explic ? , PMP - dati-i o sticluta d-lui Basescu si e happy, PRU - wtf ?! , UDMR - sper sa se desfiinteze cu toate ca sunt de nationalitate ungur/maghiar whatever . Puteti zice ce vreti , puteti critica , puteti sa ma injurati , puteti merge sa va uitati la 0 (zero/romania) TV , Antena 3 (doamne fereste ce pot "debita" *** aia , un om normal in maxim 5 min isi baga ceva in posturile astea doua, probabil de acolo si vin cei care o sa ma injure.) Ca si incheiere as vrea sa zic , ca nu neg ca au fost si chestii bune facute de PCR , dar prea putine sa conteze si scoateti-va capul *** si ganditi-va cate se puteau face daca nu era atata jaf evident nu toate jaf-urile au fost de la PSD-isti , dar eu cred si zic ca detine o majoritate considerabila.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

bunul simt  •  12 decembrie 2016, 23:46

Scuzati, n-am fost atent, dar.....a impiedicat vreo forta extraterestra pe cineva sa voteze USR, PNL sau PMP? A organizat PSD alegerile? Le-a fraudat? A inchis oamneii in casa? Cine a vrut sa voteze, a facut-o. Iar rezultatul e ceea ce se stie.

anghel  •  13 decembrie 2016, 0:14

Domnule Tolontan, ar fi interesant sa aflam numarul populatiei cu drept de vot. Zice-se ca populatia Romaniei cu drept de vot ar fi de 18.273.000 . Adica, noi suntem sub 20.000.000 locuitori si numai 1.600.000 sunt sub 18 ani? Sunt curios cum vom evolua pana in 2020. Dupa statistica furnizata de UE in luna martie 2016, in afara granitelor Romaniei ar fi 4.000.000 romani. Interesant, nu...

alex  •  13 decembrie 2016, 0:43

Nu a oprit nimeni pe nimeni , dar asta nu inseamna ca sunt nevoit sa merg eu sau altcineva sa pun stampila undeva doar sa nu iasa PSD-ul , la fel cum nu ma opreste nimeni pe mine si pe toti cei care n-au votat cu nimeni pentru ca n-au simtit ca sunt reprezentati de vreun partid sa iasa in strada si sa ceara socoteala PSD-ului sau oricarui alt partid sau politician pentru vreo magarie ce o va face. Din punctul meu de vedere neprezentarea la vot e mai degraba un protest , nu o victorie covarsitoare a PSD-ului, dar asta e doar parerea mea deocamdata ... ramane de vazut ce va fi. Doar zic si eu asa amical , nu au castigat cu 45% alegerile ... le-au castigat cu 18-19% din totalul populatiei cu drept de vot.

taras bulba  •  13 decembrie 2016, 1:05

Ai au multi compromisi dar nu sunt demagogi ca liberalii si usr-ul "combined" !

Darius  •  13 decembrie 2016, 4:40

Suntem un popor ratacit prin evul mediu, probabil slujbele din catedrala neamului vor relansa economia, sunt convins ca domnul Dragnea & company vor pune saptamanal cate un biletel la prea Sfintitul care prin puterea sa va face minunii: prima minune impozitarea Biserici Ortodoxe Romane , a doua transparenta politica , a treia :accesul liber omului de rand la dosarele scuritati, arestarea marelui Tovaras ILICI Ion Zambet Iliescu (Joker ul din Batman e minciuna pe langa Tovarasul I ) si condamnare acestuia .... lista poate continua... astept alte minunii , sa nu uit integrarea a cel putin 10000 de refugiatii sirieni , vb aia daca noi nu putem atunci cine, doar suntem un model de toleranta si democratie ....

Paduraru  •  13 decembrie 2016, 5:06

Ideea ca incalzirea cu lemne e ceva gresit e ridicola. Lemnul e mai ecologic decat gazul rusesc. In Vermont, 65% din locuinte se incalzesc cu lemne. (Cautati pe net lucrarea "Heat vs. Health: Wood Smoke in Vermont".) Din cate stiu, romanii emigreaza in Vermont, nu invers, fiindca Romania nu are nici educatie, nici sanatate ca Vermontul.

Lucas  •  13 decembrie 2016, 7:28

Da, e normal sa castige un baron PSD ! Da, e normal sa piarda o blonda frumoasa ! Din pacate Dragnea&Tariceanu au acum parghiile ca sa distruga DNA ul transformand numele din Romania in Hotomania . Adio Schengen !

R.A.Muresan  •  13 decembrie 2016, 8:04

Domnule, ocupati-va de subiectele la care va pricepeti -- de pilda de investigatii --, lasati altora politica. Altfel, sint nevoit sa pun la bataie intreaga mea buna credinta si sa va consider un naiv ca sa trec peste afirmatiile pe care le debitati cu seninatate. Intre un hot dovedit si un nou venit orice om normal il alege pe ultimul: preferi sa-i dai celui nou o sansa decit sa lucrezi cu recidivisti.

Calin  •  13 decembrie 2016, 8:24

Bunul simt ne forteaza sa recunoastem ca suntem un popor de hoti. Europa ne tot zice asta de 27 de ani, iar noi ne atacam ca niste fete mari prinse in fapt. Suntem niste hoti care am votat un partid de hoti, ca poate ne baga si pe noi in fata. Ca asta este cea mai mare satisfactie a romanului de cand inversa pe sustache sacosele cu sticle de lapte la coada, sa se bage in fata.

Ion Altu  •  13 decembrie 2016, 9:23

Pentru cei care au deschis aparatele mai tirziu, protestul prin neprezenta la vot a fost deja apropriat de clasa politica dupa un sir de alegeri la care oamenii au refuzat sa iasa - in trecutul recent. Asa ca, in Romania, legea electorala spune (in limbaj extrem de simplu), daca ies putini oameni la vot, cine este ales cu citeva voturi in plus cistiga! Autocarele erau un corolar al status quo-ului, si tot de aici deriva lehamitea ca instrument de legitimitate (7.5 de exemplu). Istoria alegerilor o fi plictisitoare, dar merita macar parcursa ca un petec de pagina 5.

Radu  •  13 decembrie 2016, 9:30

Sa inteleg ca au meritat VICTORIA pentru ce au zis ? Nu pentru ce au facut ? Sau au facut bine ce au zis ? Super , zis si facut ! Sau au facut invers decat au zis ? Sau au zis ca se face lumina ? Ca doar unul a zis si s-a facut .Si romanii " e "credinciosi . Asa zic , dar oare (ce si cum) fac ? Oricum ce mai conteaza , important este ca asa au zis Tolo(.....) la TV , deci s-a facut . Ca doar se vede ce au facut .... Eu doar intreb si astept raspuns .....de mai sus ! Hai Romania !!!

Mihai  •  13 decembrie 2016, 9:32

Daca psd a meritat sa castige atunci si noi meritam dezastrul.

Ionel  •  13 decembrie 2016, 9:54

De regula ma uit cu interes la articolele lui Tolo. Ca si acum. Explicatia lui Tolo e ca au castigat pentru ca au avut mai multe voturi decat ceilalti. Asta se numeste tautologie. Au castigat pentru ca au castigat. Faptul ca au mintit copios in toate promisiunile lor de la campania asta nu mai este analizat. Ni se spune doiar ca au castigat pentru ca au castigat (am mai zis-o) si pentru ca suntem saraci, adica ne place ce ni s-a zis si ni s-a promis. Cam subtire articlolul.

Dacul liber  •  13 decembrie 2016, 9:55

@Mihai Adica tu spui ca alegatorii PSD nu meritau sa voteze pentru ca nu stiu ce e aia dezastru. Bine ca stie madame Clotilde ca era bine pe vremea lui Ceausescu cand era prezenta 99,9%, poate vine ea, neprihanita, sa aduca inapoi epoca de aur. Sa va fie rusine celor care nu puteti accepta un rezultat democratic. Oamenii au votat , asta e rezultatul, back off pana peste 4 ani laati-i sa faca ce au promis. Nu fac, sa vina altii sa faca. Dar se pare ca nimei nu face. N-am votat si multi n-au votat, ca altfel era 80% pentru PSD daca ieseam toti sa alegem raul cel mai mic. Pricepi ?

Dacul liber  •  13 decembrie 2016, 10:04

@Calin • 13 decembrie 2016, 8:24 Un popor roman de hoti cum spui tu trebuie condus de un strain? Pai il avem pe Werner , un strain , ***. Unde e pilda ta mareata cu strainul cinstit? Hotul e hot doar cand e dovedit prin justitie fabricata? De ce n-a iesit lumea? Pai Dragnea e condamnat penal pentru ca a indemnat lumea sa iasa la vot, ***, evident pentru a merge la vot sa voteze pe cine? si??? eu alegator onest ce sa inteleg ? ca strainii sunt mai mari hoti pentru ca au furat si justitia si voturile , dar e furt legal ...SA VA FIE RUSINE CELOR CARE INCA MAI SUSTINETI ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

anamaria  •  13 decembrie 2016, 10:47

fara a fi nici pe departe un sustinator PSD, nu pot sa inteleg de ce automat PSD = hotomanii si PNL = OK, in conditiile in care PNL a inglobat PDL *** cu Ioan Olteanu, cu Blaga, si multi multi altii. Dragnea e penal ca a trimis oamenii la vot la referendum (si se spune ca nu e voie), iar la alegerile de duminica am primit sms de la PNL care ne trimitea la vot si e ok.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ion  •  13 decembrie 2016, 10:50

Nu inteleg de ce nu va concentrati in primul rand asupra participarii la vot. Faptul ca 60% dintre alegatori nu voteaza este mai important pentru mine decat procentele luate de partide. Acest scor ''fantastic'' luat de PSD daca il socotesti in alegatori si nu in procente ne arata ca circa 3.200.000 cetateni au votat PSD-ul. De fapt acestia sunt votantii cuminti si disciplinati pe care ii are acest partid, indiferent de ce fac ceilalti votanti. Da, probabil ca majoritatea sunt pensionari care au de platit intretinere si medicamente si pentru care promisiunile de stanga i-au convins sa aleaga PSD, si asta din totdeauna. Absenteismul este cel care modifica procentele PSD-ului, respectiv proportia celor 3,2 milioane in raport cu restul.. Iar faptul ca mai mult de jumatate dintre alegatori nu voteaza este un semnal dat de cetateni ca nu au cu cine vota. Oferta nu este prea variata: penali, oameni cu probleme cu legea, corupti dovediti sau nu, si ceva parlamentari rataciti care nu fac nimica. Degeaba bagi cativa profesori sau doctori in fata, lumea nu mai crede in politicieni. Consider ca niste alegeri corecte ar trebui sa presupuna obligatia tuturor de a merge la vot dar la pachet cu posibilitatea de a avea pe buletinul de vot optiunea ''nu sustin nici unul dintre partide''. In aceasta situatie cred ca o ''victorie'' in alegeri cu 16% dintre voturi nu mai suna chiar ''senzational si fantastic''. Victoria PSD-ului nu este data de lipsa de educatie a poporului asa cum pierzatorii incearca sa isi justifice esecul, ci de lipsa de politicieni si partide responsabile si credibile. Acuma sa nu credeti ca pensionarii sunt batuti in cap, nici vorba, doar ca sunt trecuti prin viata. Stiu ca majoritatea politicienilor fura, ca fac promisiuni mincinoase, si atunci voteaza pe cei care le dau ceva acuma, nu le ofera promsiuni cat de bine va fi peste 10 ani. Le-a ajuns o tinerete de sacrificii si promisiuni desarte. Medicamentele si intretinerea trebuiesc platite astazi. Sunt convins ca daca pensionarii din Romania nu ar avea grija zilei de maine, procentele de la alegeri ar arata cu totul altfel.

Radu  •  13 decembrie 2016, 11:21

Dacule , ai tinere de minte scurta . Sa faca ce ? Ce au promis ?Pai nu au mai fost ? Si au facut ce au promis ? Si daca nu , sa vina altii ? Care altii ? PNL, PMP ,ALDE , RTV , ANTENE ,UDMR , Patrihoti TV ? Sau astia n-au mai fost ? Si dupa aia , iar PSD ? Dormi linistit ca esti mioritic . Cu din astia ca tine nu se schimba nimic , doar intoarceti patura pe partea cealalta cand se murdareste prea tare . Hai Romania !

aciduzzu  •  13 decembrie 2016, 11:39

1. Patronul Voiculescu va fi de Craciun 2016 acasa. 2. Daca mai ai chef de investigatii si la anul, poate ne vei informa si pe noi muritorii despre scaderea drastica a infectiilor nosocomiale sub noul regim. Sport la investigat :)

Octavian  •  13 decembrie 2016, 11:54

Naivitatea electoratului roman e crasa. Faptul ca o spui cu voce tare in calitatea de politician nu ajuta. Mai bine taci si o exploatezi. Cam asa se castiga alegerile in Romania. Chestiunea devine din ce in ce mai complicata. Cum sa minti fara sa te repeti? Testele Pisa (citirea unui text, intelegerea mesajului si a consecintelor) arata ca romanii sunt la coada rau de tot. Cu alte cuvinte, romanii nu prea pricep chestiunile. Se vehiculeaza ca electoratul urban inseamna electorat intelectual. In Romania nu mai sunt multi intelctuali in sensul vechi al cuvantului (oameni in cautarea adevarului). Majoritatea celor cu studii superioare sunt educati unilateral si executa o munca de rutina (chiar daca isi folosesc intelectul), fara a fi preocupati daca ceea ce fac e corect, just, sau are sens. Raman tributari prejudecatilor, conformismului si arogantei ca sunt speciali. Multe persoane, in special politicienii, folosesc eticheta de intelectuali pentru a submina relatia maselor cu intelectualii autentici. Relatia dintre doua persoane diferite e dificila. Dintre mase si elite. Masele l-au crucificat si pe Isus. Politicianul roman a dus in derizoriu cautarea adevarului (decideti voi care sunt lideri in acest sens). Asa ca intelectualui autentic preocupat de adevar i se propune o alternativa, semidoctul cu dilpoma. Diferenta dintre cei doi este ca primul e capabil sa gaseasca solutii, pe cand cel de-al doilea este meru cu trei pasi in urma realitatii. Eu nu ma mir de rezultatul alegerilor, si nici nu ma lamentez. Nimeni nu a gresit cu nimic. Aceasta e realitatea. Electoratul asteapta ca politicul sa-l scoata din mizerie. Iar politicul nu stie cum sa tina electoratul in mizerie cat mai adanc. La fiecare patru ani politicenii flutura electoratului scara iesirii din mizerie. Pana cand oamenii nu vor intelege ca destinul lor depinde DOAR DE IEI INSISI, nu vor stii sa voteze. Din nefericire situatia aceasta e neschimbata de mii de ani pe toata planeta. Diferenta dintre natiuni e ca unele vor sa cucereasca lumea. Un obiectiv ce nu tine de bunastarea personala ci de eficienta strategica. Romania ce obiectiv are, altul decat de a umple buzunarele celor cativa alesi?.

Andrei  •  13 decembrie 2016, 12:43

Prezenta slaba la vot tine si de o lipsa de educatie, aici nu pot fi de acord cu Tolo. Bineinteles ca nu toti care merg la vot sunt educati si asta ar trebui sa fie o palma peste crestetul capului al celor care se cred deasupra altora dar la vot nu merg. Am fost la vot. Nu am votat PSD. Dar rezultatul este de necontestat. Bravo lor. Cine nu a mers la vot nu are ce comenta !!! Aici nu e vorba de scarba tinerilor fata de politica, sau neconcordanta cu aspiratiile lor (cum vad citind prin ziare), e vorba de ignoranta, lenea, lehamitea si cultura multora dintre ei. Felicitari tinerilor care totusi au votat, indiferent ce partid, si care inteleg importanta votului. Inca o data: Nu ai votat, nu ai de ce sa te plangi! Victoria PSD este clara!

radu  •  13 decembrie 2016, 12:53

Octavian , te felicit . Ai pus punctul pe i . Si cica se mai mira sociologii ca vezi doamne multi cu diploma au votat cu PSD . Nicio surpriza , eu sunt inginer si vad la colegii mei si mai tineri si mai in varsta ce fel de capacitate de analiza au . Surpinzator ca un asa zis om cu diploma gandeste atat de putin , cei mai multi nu au lecturat mai mult de 2 volume obligatorii . Si ce sa mai zic de inginerasii astia de dupa revolutie ? Jale cat de slab pregatiti sunt la nivel umanist ...Tinand cont ca au intrat la facultati o gramada de oameni pe banda rulanta s-a ingrosat randul "diplomatilor " cu niste mediocritati crase .Ma crucesc cand vad cata intoleranta si gandire nedemocratica este si la acesti oameni . Si asta ma nelinisteste profund gandindu-ma la viitorul copiilor mei in a tara mea. Hai Romania !

serghei  •  13 decembrie 2016, 13:34

@Octavian, subscriu la partea cu intelectualii. Intelectualii adevarati sunt cei care au constiinte puternice de logica, argumentatie, cei care gandesc analitic. Eu stiu persoane care castiga 6000-8000 de lei pe luna si nu stiu sa-ti zica aproape nimic din ce are loc in afara biroului in care muncesc. A nu face confuzia intre romanul corporatist, care lucreaza pe bani multi in multinationale, si romanul intelectual. A fi intelectual, a "intelectualiza" este un verb, o actiune. Nu o stare de fapt sau ceva stipulat in vreo diploma. Nu esti intelectual daca nu faci dovada acestui lucru prin cultura pe care o ai, prin modul in care vorbesti si interactionezi cu alti oameni sau prin alegerile pe care le faci.

Cristian  •  13 decembrie 2016, 14:00

Salut si respect excelentul comentariul al lui Ion de azi, ora 10:50. Excelent atat ca si continut cat si pt faptul ca nu a jignit pe nimeni. Doar o precizare, procentul de 60% este exagerat, deoarece se ia in calcul si romanii din strainatate (foarte multi), dar care ori nu au posibilitatea sa voteze, ori nu doresc sa se deranjeze pt atata lucru, pt ca oricum nu-i afecteaza. Dar sigur, tot raman 50% din romani absenti, ceea ce este foarte mult.

Titel  •  13 decembrie 2016, 15:22

Cred ca cei mai multi votanti de la aceste alegeri nu-si pun aceasta problema, cine a meritat sa castige. Acestia nu intra pe bloguri asemenea si nu-si pierd timpul cu comentarii, deoarece pentru ei politicienii buni sunt cei care dau chiar si un pix gratuit, o galeata gratuita sau un pachet moka cu ulei si zahar. Am vazut cu ochii mei aceste lucruri si cunosc primar de comuna mare din Neamt, semianalfabet, dar mare discipol al defunctului Tarata. Nu mai vorbesc de pensionarii care se bucura pentru "ceva", cat de putin, la pensia lor, aproape insignifianta in zilelele noastre. Pentru ca ei nu traiesc, ci supravietuiesc. Si sunt foarte multi, poate nepermis de multi. Pentru ei, "stanga" sau "dreapta" este tot una, iar daca pentru cei mai tineri, politica inseamna cam tot asa, nu aruncati cu pietre in ei pentru ca s-au dus la vot. Ei chiar spera, pentru ca doar speranta le-a mai ramas!

Chupacabra  •  13 decembrie 2016, 16:16

Cred ca PNL se scufunda vazand cu ochii. La doua zile dupa umilinta, toti cei care simt de dreapta trebuie sa o suporte pe Chupacabra ca interimar si, probabil, va trebui ca inca cel putin trei ani sa suportam un cuplu anorexic, incompetent, autist si antidreapta, format din umilitul Iohannis si umilita Chupacabra....Oare cat de slabi sa fiti domnilor din PNL ca sa mai puteti suporta asa ceva???? Cei care conduc destinele acestui partid , in frunte cu ***' si Chupacabra, vor distruge in urmatorul an tot ceea ce mai inseamna liberalism in tara asta...nu au o strategie, nu promoveaza decat naluci politice gen Busoi, nu au charisma, nu stiu sa atraga tinerii intr-o frumoasa poveste liberala....hai sa ne punem in locul unui pusti liberal de 20 de ani care ar trebui in fiecare dimineata sa se trezeasca cu tabloul lui Chupacabra in fata.....cat ar putea sa reziste????? Pai Chupacabra a castigat cu PNL la Sibiu pentru ca acolo a fost vot emotional pentru Iohannis....cum sa conduca Chupacabra?????? Am innebunit cu totii???? Ce este asta mai, ***????? Pleaca la tine , la Sibiu si lasa-neeeeeeeee!!!!!!!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Peter  •  13 decembrie 2016, 16:35

A te prezenta este cea mai elementara datorie civica a fiecarui cetatean.Odata prezentat nu te impiedica nimeni sa anulezi buletinul daca nu ai nici o "preferinta".A nu te prezenta inseamna a nu te implica deci...indiferenta totala.Ca atare nici nu aveti dreptul sa pretindeti ceva de la acest stat.Apropo..unde sunt cohortele de votanti nesatisfacuti din diaspora?

 •  13 decembrie 2016, 17:06

Asta este rezultatul prostiei, hotiei si nepasarii...

Amy Ana Maria C.Neagoe  •  13 decembrie 2016, 21:12

Multumesc pt.sustinere, domnule Alex(ex-Ambasador)?? Desi am implinit exact astazi 37 1/2 ani(iar 'prietenii'-a se citi doar intre ghilimelele de rigoare, de 'natzionalisti'si 'profesioniste' ce s-au dovedit in totzi anii vietzii mele ca sunt, au trimis dupa mine(impotriva dorintei mele exprimata permanent)sa ma hartzuiasca, supere, terorizeze, SCIRBEASCA(kestii ilegale, dar cui ii pasa ca mie imi pasa de normalitate, de etica, curatenie, sanatate, estetica, profesionism, integritate, justitie etc., in Rominica si in lumea asta de rahat?), *** si *** de diverse etnii, virste etc. Si spun ca va multumesc pt.sustinere, in sensul ca acesta este al 2lea an cind nu am fost la votul Parlamentar(iar in luna Mai, am fost si am plecat rapid, fara sa votez pe cineva pt.Primarie), din simplul motiv ca absolut toate si toti, si-au batut joc continuu de viata mea. Si vad consecintele faptului ca au votat cel mai mult ***(pers.moarte ori cele din puscarii, desi nu singurii), partidul infractor no.1 al Rominiei, dar si al intregii lumi. Si de ani buni de zile, dovedesc justitiei ca P.S.D.e partidul infractor no.1, directul mostenitor al aspiratiilor familiei lui Ceausescu. Insa este departe de a fi singurul de acest fel, intre toate celelalte.. Sunt de acord cu ceea ce ati scris in data de 12 dec., la ora 22.36, dar nu voi regreta nicicind ca mi-am batut joc si de acest vot(popular, ca toate procesele si procedeele de votare, oriunde). Cu toate ca le-am facut reclama din banii si timpul meu, on-line, dlui Paleologu si celor de la PNL, USR si PMP. si le multumesc sincer celor care au riscat, votindu-i la sfatul meu de om de cultura di diplomata profesionista, care e obligata sa isi iubeasca tzara(nu si pe oamenii ei). Dar, ca sa fiu mai explicita, motivul pentru care in acest an eu nu am votat absolut pe nimeni, este realitatea ca, atit inainte de anul 2009, dar mai ales dupa toamna anului 2012 in Rominia(in vara obtinusem titlurile de MASTER in limba Engleza in 2 specializari de 2 ani, la A.S.E. , dar si titulatura de Expert Guvernamental 'pe bune', NIMENI nu mi-a mai dat absolut NIMIC, in baza drepturilor mele Constitutionale si a muncii mele. Iar in 2013, m-am revoltat public in Bucuresti impotriva proiectului Rosia Montana RMGB si a P.S.D.ului si a lui Tariceanu(adica exact astia ce au cistigat alegerile din 11 Dec.a.c.), asta dupa ani de zile in care ma revoltasem doar on-line, impotriva contractului de la RosiaMontana, la care primisem acces. Dar in contextul in care din toamna cind Iohannis si U.S.L.ul vechi au revenit la guvernare: viata mea a devenit un '0' in toate privintele omenesti cu exceptia sanatatii pe care Dumnezeu l meu dar Nu ala al vostru, mie mi-a redat-o complet, inca de acum 11 ani, dar si prin prisma tuturor experientelor mele constientizate minut cu minut, in viata mea; am dedus ca nici strainii, dar mai ales Rominii nostri vesnic plingaciosi, pomanagii si hotzi de toate sexele si virstele adica exact asa cum ii descriau Herodot si alti istorici autentici pe daci, dar si pe urmasii/urmasele lor, nu vor avea niciodata alte valori si alta cultura a vietii, in afara celor care caracterizeaza toate comunele primitive: mamici, tatici, copii, bunici, pensionarime, infractionalitatea din rindul tineretului, rude, tirfe, fufe si 'pesti', gospodine, cetatzeni cu diplome la Spiru Haret(facultatea privata), cea Ecologica, Turism ori 'Academia de Politie' , adica exact ce ii face pe domnii rationali si culti de la 'Academia Catavencu', sa ne descrie natia asa cum e ea. O tzara de asistati si asistate social si pe protejatii si protejatele acestora, care se pi..e pe sanatatea si certificarile mele obtinute 'pe bune', din simplul motiv ca atit politica, cit si comertul si chiar barbatii(din proprie experienta vorbesc), prefera sa le dea astora pe degeaba totul(din banii mei si impotriva dorintei mele dispretuitoare)in loc sa imi dea mie(ca si altora extrem de putin onesti in aplicarea DETALIATA a L.Somajului din 1992.) In concluzie, rareori ma uit la tv ori citesc ziare(on-line) in timpul saptaminii, e firesc ca nu am si nu doresc sa am timp, decit pt.mine. Insa cind vad ca au trecut atitia ani de cind comunic in diverse feluri si cu diverse persoane despre aceleasi lucruri si abia I-a pasat cuiva de mine exact asa cum trebuie, si cum eu am specificat clar ca trebuie, decit de 1-2 ori in toata viata mea: ma intreb sincer ce pretentii mai pot avea, de la aceasta viata. Si da, credeti-ma ca am ales sa negociez din nou, ne-prezentindu-ma la votul de Duminica(din nou), in detrimentul realitatii ca eu cunosc din PROPRIE EXPERIENTA de fata 'nelalocul ei', ce inseamna ca netrebnicii de reprezentanti si reprezentante ai P.SocialfalsDemocrat Romin sa te spioneze, fure, copieze, hartzuiasca illegal si fara rusine continuu de atitia ani, cu toate ca pot demonstra exact aceleasi lucruri(pe alte frecvente), cu toate celelalte guvernari. Dar in definitiv, cui sa ii pese de mine 'Cumintenia Pamintului', intr-o tzara in care tziganimea pe care atit P.S.D.ul cit si P.N.L.ul si alte partide reprezentate de Guvernul Romin, Ministerul de Externe, cel de Interne, cel al Justitiei, al Economiei, Ministerul Culturii si..Cultelor(oho!) si Ministerul Educatiei si Cercetarii, au pretentia 'sa ma calareasca' fiecare in conditiile lor care au fost dintotdeauna departe de cultura si dorintele mele, deci, fiind mereu abjecte pt. mine, intotdeauna ?? Si nu, din studiile mele scurte in 'Istoria Artei Rominesti', nu imi amintesc ce fel de om era Brincusi sub multe aspecte, ca sa incerc sa inteleg cui I-ar fi permis sa se aseze pe 'Masa Tacerii'. Dar eu, precum o constant cunoscatoare a Constitutiei, nu I-as fi permis decit Presedintelui Rominiei si poate si altor citiva oameni autentici de cultura(si cu bun simt, asa cum Nu mai este dl.Liiceanu d.e.), sa se aseze pe scaunele 'Mesei Tacerii'. In niciun caz tziganimii, handicapatzilor, pensionarimii, fufelor gospodine si angajatilor de toate sexele si virstele, pe care de ani de zile ii platiti sa ne calareasca si sa umple lumea si Rominia, cu putoarea creierelor si a dosurilor neginditoare, ale acestora... Cz: am riscat imens, facind din nou ceea am invatat la Masterul meu de 2 ani, in 'Diplomatie' si in 'Afaceri'. Ce si pe cine imi veti da, acum? Un tzaranus bine facut care sa aiba vesnica pretentzie ca eu sa ma f.t cu ma-sa, ta-su, *** si pers.cu dizabilitati, cosmeticienele, vinzatoarele, coafezele, frizerul, ori cu celelalte categorii de infractionalitate? Sau un actor ori un profesor uriti si infractori si iubitori ba de ***, ba de reviste cu 'V.I.P.'uri si de femele cu progenituri si tziganime; ori un scriitor, sub pretentia ca 'toti astia sunt diplomati si culti(si poate si dragutzi) asa cum sunt eu'? Si ce fel de loc de munca imi veti da acum, dupa ani de zile de cind refuzati sa ma angajati in Ministerul de Externe, cel al Culturii ori direct in Guvern, pe mine doar, numai pe baza unui interviu?? Tot o *** de post la aceiasi infractori si infractoare care compun mediul privat, dar care sunt in vesnica colaborare cu voi?? Si tot numai voluntariate, internships si perioade de proba imi veti da, punindu-ma in exact aceeasi categorie dintotdeauna, cu tembelele si trembelii vostri care nu au dat vreodata si nu vor da mereu cu success si onestitate/integritate, exact atitea examene cite am dat eu, incepind cu liceul, bacul si toate facultatile pe care le-am absolvit, mereu cu note mari, ca sa demonstrez rah..lor ca ei si ele nu vor fi niciodata ca mine, deci nu vor merita vreodata cele mai bune lucruri pe care le merit, doar eu ?????? Hmm..zau ma intreb deseori, daca mai merita sa mai traiesc..e un pas atit de mic pina la Acela in care nu iti mai pui intrebari si nu iti mai cauti solutii..Credeti-ma, tot din proprie experienta vorbesc.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Frasin Gabriela  •  13 decembrie 2016, 21:38

Cel mai interesant mi se pare ca se voteaza pentru ca se da ceva!? NU inteleg insa cum un partid de stanga castiga cu promisiuni de dreapta liberale!!!???Scaderea taxelor ,a impozitului!De unde vor lua bani ca sa -si tina promisiunile??

Valentin  •  13 decembrie 2016, 22:43

Nu suntem saraci, avem o biserica la fiecare 3 apartamente!

Gabi  •  14 decembrie 2016, 11:41

Te respect ca jurnalist si cred ca stii ca nu poti lua o poza drept un film. Da, PSD a meritat sa castige: a facut prima autostrada demolata din romanica, a blocat proiectele europene de transport, si-a concentrat resursele statului pentru a fi capusate prin anumiti "manageri", a innebunit educatia prin desfintarea scolilor de meserii (pe care, nu-i asa, e o idee buna acum sa le reinfiinteze), a blocat concursurile directorilor de scoala, etc. In plus PSD nu e stanga. PSD e sistemul PCR plus TV. O iau drept o incercare stangace de a mai descreti fruntile celor care te platesc. Eu nu pot sa-ti ofer decat un gand bun de sarbatori! La multi ani si multumesc pentru anchetele voastre.

Amy Ana Maria C.Neagoe  •  14 decembrie 2016, 12:28

Multumesc pt.sustinere, domnule Alex(ex-Ambasador)?? Desi am implinit exact astazi 37 1/2 ani(iar 'prietenii'-a se citi doar intre ghilimelele de rigoare, de 'natzionalisti'si 'profesioniste' ce s-au dovedit in totzi anii vietzii mele ca sunt, au trimis dupa mine(impotriva dorintei mele exprimata permanent)sa ma hartzuiasca, supere, terorizeze, SCIRBEASCA(kestii ilegale, dar cui ii pasa ca mie imi pasa de normalitate, de etica, curatenie, sanatate, estetica, profesionism, integritate, justitie etc., in Rominica si in lumea asta de rahat?), *** si *** de diverse etnii, virste etc. Si spun ca va multumesc pt.sustinere, in sensul ca acesta este al 3lea an cind nu am fost la votul Parlamentar(iar in luna Mai, am fost si am plecat rapid, fara sa votez pe cineva pt.Primarie), din simplul motiv ca absolut toate si toti, si-au batut joc continuu de viata mea. Si vad consecintele faptului ca au votat cel mai mult ***(pers.moarte ori cele din puscarii, desi nu singurii), partidul infractor no.1 al Rominiei, dar si al intregii lumi. Si de ani buni de zile, dovedesc justitiei ca P.S.D.e partidul infractor no.1, directul mostenitor al aspiratiilor familiei lui Ceausescu( insa departe de a fi singurul de acest fel, intre toate celelalte..) Sunt de acord cu ceea ce ati scris in data de 12 dec., la ora 22.36, despre partidele politice din Rominia, dar nu voi regreta nicicind ca mi-am batut joc si de acest vot(popular, ca toate procesele si procedeele de votare, oriunde). Cu toate ca le-am facut reclama din banii si timpul meu, on-line, dlui Paleologu si celor de la PNL, USR si PMP. si le multumesc sincer celor care au riscat, votindu-i la sfatul meu de om de cultura si diplomata profesionista, care e obligata sa isi iubeasca tzara(nu si pe oamenii ei). Dar, ca sa fiu mai explicita, motivul pentru care in acest an eu nu am votat absolut pe nimeni, este realitatea ca, atit inainte de anii 2008-2009, dar mai ales dupa toamna anului 2012 in Rominia(in vara carui an eu obtinusem titlurile de MASTER in limba Engleza in 2 specializari de 2 ani, la A.S.E. , dar si titulatura de Expert Guvernamental 'pe bune', NIMENI nu mi-a mai dat absolut NIMIC, in baza drepturilor mele Constitutionale si a muncii mele. Iar in 2013, m-am revoltat public in Bucuresti impotriva proiectului Rosia Montana RMGC si a P.S.D.ului si a lui Tariceanu(adica exact astia ce au cistigat alegerile din 11 Dec.a.c.), asta dupa ani de zile in care ma revoltasem doar on-line, impotriva contractului de la RosiaMontana, la care primisem acces. Dar in contextul in care din toamna cind Iohannis si U.S.L.ul vechi au revenit la guvernare: viata mea a re-devenit un '0' in toate privintele omenesti cu exceptia sanatatii pe care Dumnezeu l meu dar Nu ala al vostru, mie mi-a redat-o complet, inca de acum 11 ani, dar si prin prisma tuturor experientelor mele constientizate minut cu minut, in viata mea; am dedus ca nici strainii, dar mai ales Rominii nostri vesnic plingaciosi, pomanagii, *** si ‘pesti’, adica derbedoaice, derbedei si hotzi de toate sexele si virstele adica exact asa cum ii descriau Herodot si alti istorici autentici pe daci, dar si pe urmasii/urmasele lor, nu vor avea niciodata alte valori si alta cultura a vietii, in afara celor care caracterizeaza toate comunele primitive: mamici, tatici, copii, bunici, pensionarime, infractionalitatea din rindul tineretului, rude, tirfe, fufe si 'pesti', gospodine, cetatzeni cu diplome la Spiru Haret(facultatea privata), cea Ecologica, Turism ori 'Academia de Politie' , adica exact ce ii face pe domnii rationali si culti de la 'Academia Catavencu', sa ne descrie natia asa cum e ea. O tzara de asistati si asistate social impotriva vointei mele si a normalitatii care se invata in facultati oficiale(asistati si asistate pe sanatatea, banii, timpul, nervii mei), dar si pe protejatii si protejatele acestora, care se pi..e pe sanatatea si certificarile mele obtinute 'pe bune', din simplul motiv ca atit politica, cit si comertul si chiar barbatii(din proprie experienta vorbesc), prefera sa le dea astora pe degeaba totul(din banii mei si impotriva dorintei mele dispretuitoare)in loc sa imi dea mie(ca si altora extrem de putine persoane ca mine, fiind atit de MULT oneste si onesti, in aplicarea DETALIATA a L.Somajului din 1992.) In concluzie, rareori ma uit la tv ori citesc ziare(on-line) in timpul saptaminii, e firesc ca nu am si nu doresc sa am timp, decit pt.mine. Insa cind vad ca au trecut atitia ani de cind comunic in diverse feluri si cu diverse persoane despre aceleasi lucruri si abia I-a pasat cuiva de mine exact asa cum trebuie, si cum eu am specificat clar ca trebuie, decit de 1-2 ori in toata viata mea: ma intreb sincer ce pretentii mai pot avea, de la aceasta viata. Si da, credeti-ma ca am ales sa negociez din nou, ne-prezentindu-ma la votul de Duminica(din nou), in detrimentul realitatii ca eu cunosc din PROPRIE EXPERIENTA de fata 'nelalocul ei', ce inseamna ca netrebnicii de reprezentanti si reprezentante ai P.SocialfalsDemocrat Romin sa te spioneze, fure, copieze, hartzuiasca illegal si fara rusine continuu de atitia ani, cu toate ca pot demonstra exact aceleasi lucruri(pe alte frecvente), cu toate celelalte guvernari. Dar in definitiv, cui sa ii pese de mine 'Cumintenia Pamintului', intr-o tzara in care tziganimea pe care atit P.S.D.ul cit si P.N.L.ul si alte partide reprezentate de Guvernul Romin, Ministerul de Externe, cel de Interne, cel al Justitiei, al Economiei, Ministerul Culturii si..Cultelor(oho!) si Ministerul Educatiei si Cercetarii, au pretentia 'sa ma calareasca' fiecare in conditiile lor care au fost dintotdeauna departe de cultura si dorintele mele, deci, fiind mereu abjecte pt. mine, intotdeauna ?? Si nu, din studiile mele scurte in 'Istoria Artei Rominesti', nu imi amintesc ce fel de om era Brincusi sub multe aspecte, ca sa incerc sa inteleg cui I-ar fi permis sa se aseze pe 'Masa Tacerii'. Dar eu, precum o constant cunoscatoare a Constitutiei, nu I-as fi permis decit Presedintelui Rominiei si poate si altor citiva oameni autentici de cultura(si cu bun simt, asa cum Nu mai este dl.Liiceanu d.e.), sa se aseze pe scaunele 'Mesei Tacerii'. In niciun caz tziganimii, handicapatzilor, pensionarimii, fufelor gospodine si angajatilor de toate sexele si virstele, pe care de ani de zile ii platiti sa ne calareasca si sa umple lumea si Rominia, cu putoarea creierelor si a dosurilor neginditoare, ale acestora... Cz: am riscat imens, facind din nou ceea am invatat la Masterul meu de 2 ani, in 'Diplomatie' si in 'Afaceri'. Ce si pe cine imi veti da, acum? Un tzaranus bine facut care sa aiba vesnica pretentzie ca eu sa ma f.t cu ma-sa, ta-su, *** si pers.cu dizabilitati, cosmeticienele, vinzatoarele, coafezele, frizerul, ori cu celelalte categorii de infractionalitate? Sau un actor ori un profesor uriti si infractori si iubitori ba de ***, ba de reviste cu 'V.I.P.'uri si de femele cu progenituri si tziganime, bas a imi intre ilegal in comunicarile mele pe care le fac in privat, in viata reala sau in privat, in spatiile mele personale?? ; ori un scriitor? Si mereu sub pretentia ca 'toti astia sunt diplomati si culti(si poate si dragutzi) asa cum sunt eu'? Si ce fel de loc de munca imi veti da acum, dupa ani de zile de cind refuzati sa ma angajati in Ministerul de Externe, cel al Culturii ori direct in Guvern, pe mine doar, numai pe baza unui interviu?? Tot o *** de post la aceiasi infractori si infractoare care compun mediul privat, dar care sunt in vesnica colaborare cu voi?? Si tot numai voluntariate, internships si perioade de proba imi veti da, punindu-ma in exact aceeasi categorie dintotdeauna, cu tembelele si trembelii vostri care nu au dat vreodata si nu vor da mereu cu success si onestitate/integritate, exact atitea examene cite am dat eu, incepind cu liceul, bacul si toate facultatile pe care le-am absolvit, mereu cu note mari(exceptind notele de la ‘Purtare’), ca sa demonstrez rah..lor ca ei si ele nu vor fi niciodata ca mine, deci nu vor merita vreodata cele mai bune lucruri pe care le merit, doar eu ?????? Hmm..zau ma intreb deseori, daca mai merita sa mai traiesc..e un pas atit de mic pina la Acela in care nu iti mai pui intrebari si nu iti mai cauti solutii..Credeti-ma, tot din proprie experienta vorbesc.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Adi  •  15 decembrie 2016, 10:32

Nu ei esueaza, noi ca popor suntem ca si esuati. Au mai disparut popoare si imperii, unele chiar din propria lor nestiinta si prostie, la fel ca si romanii. Amin (desi nu cred in D-zeu)

Vasilique  •  6 martie 2017, 11:26

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează