Răspuns oficial al UEFA: ”La noi nu există afaceri între UEFA și firmele directorilor”

Un mesaj de la Nyon înlătură orice dubiu: într-un fotbal civilizat, ceea ce a făcut Lupescu e greșit

vineri, 16 martie 2018, 5:59

de Theodor Jumătate și Cătălin Tolontan

Gazeta a întrebat la UEFA, fără să ofere niciun nume, dacă regulile sale permit afaceri între organizația fotbalului european și firme pe care un director UEFA le deține.

Adică ceea ce a făcut Ionuț Lupescu în România, la FRF.

Răspunsul UEFA a fost: ”To our knowledge, no such case exists at UEFA, due to a combination of factors such as UEFA’s business culture, practices, rules and regulations”.

Ceea ce înseamnă că un asemenea caz de afaceri între UEFA și o firmă a unui director UEFA nu există, ca urmare a combinației între cultura de business, regulamentele, regulile și practica forului european.

Altfel spus, Ionuț Lupescu, în calitate de director la UEFA, nu putea face ce a făcut în calitate de director la FRF.

Comentarii (87)Adaugă comentariu

Crimson Veritas  •  16 martie 2018, 20:10

Intrebati la UEFA asa ... cate Federatii din Europa sunt sponsorizate de Acelasi sponsor ca si o echipa de club? Cate federatii din Europa au la ora asta ... conturile blocate? Cate federatii din Europa ... au adus antrenor strain la echipa nationala ... cu 0 experienta ca selectioner, si / sau cu 0 experienta in campionatul respectiv? In care federatie s-a mai pomenit ca echipa principala sa intalneasca echipa satelit ... intr-o competitie oficiala? In cate federatii ... echipele insolvente joaca in Liga 1 si se folosesc de procedura insolventei pentru a nu plati jucatorii ... facand in acelasi timp fotbal de top? Asta este corecta informare? Ca sunteti portavoacea lui Burleanu ... si puneti niste intrebari tendentioase la UEFA! Dar cum ramane cu intrebarile ... care tin efectiv de ... activitatea presedintelui FRF din ultimii 4 ani? Intrebarile pe care nu le puneti? Ati invatat de la DNA ... scoala? Care ancheteaza numai ce-i convine ... lor si grupului de interese care ii patroneaza? Corecta informare? Justitie corecta? Pentru #rezisti poate! Cred ca informati si mai 'corect' auditoriul daca ii intrebati pe cei de la UEFA ... cate grade sunt in varful lui Kilimanjaro? Cat credeti ca mai merge ... vrajeala? ...:))

dragosblue  •  16 martie 2018, 20:15

Salutari tuturor! vreau sa mentionez de la inceput ca nu sint de partea niciunuia dintre cei doi principali candidati, Burleanu sau Lupescu. Amindoi au mintit si au avut foloase necuvenite si ilicite ca urmare a activitatii administrative desfasurate in fereratie. Niciunul dintre ei nu merita aceasta functie, personal cred ca Puscas ar fi cel mai bun dintre toti, dar in acelasi timp cred ca "specialistul pasei lungi de 5 metri" nu va face decit sa ne intoarca la "epoca de aur a penalilor", apusa acum 4 ani.

ManX  •  16 martie 2018, 20:15

@Catalin, mersi pentru raspuns si sunt de acord cu tine, dar nu pot sa nu remarc ce repede se schimba parerile, se accepta încalcarea legii si coruptia. Citesc des articolele tale, dar nu am vazut niciodata un asemenea tzunami revarsat împotriva ta. Are Becali iar un 10 la purtare. "Un contract e 300.000 de euro? O fi ciupuit și el 30.000, că doar nu-i prost " Cele mai multe comentarii "aproba pozitiv" si normal ceea ce spune Becali.

nic  •  16 martie 2018, 20:16

Tolo, esti cu Burleanu, clar; atunci erau alte vremuri-alte trupe...

gigelos  •  16 martie 2018, 20:16

@Catalin Tolontan - mai meseriasule , de ce nu ai scris de manevrele lui Codrin Stefanescu atunci cand era mare si tare , cu gorilele pe la DNA ci doar acum dupa ce a cazut ?

gica  •  16 martie 2018, 20:25

Crimson Veritas (in vino veritas)! Tu esti "portavoce"pus de Ioanitoaia sau de Lupescu?

grigs  •  16 martie 2018, 20:42

Domnule Tolontan sigur ca vei fi etichetat ca dusman al lui Lupescu,care de fapt este un fel de Restauratie,un fel de intoarcere a lui Sandu,care,si el,a fost fotbalist cunoscut,nu-i asa Nasule?Sigur ca e Restauratie daca intentia lui Lupescu de a reveni la 18 echipe devine realitate in prima divizie...Regula cu jucatorul sub 21 de ani,prima scena cu playout si playoff clar mai adaptate conditiilor materiale ale fotbalului romanesc si divizia B in serie unica sunt realizari deloc usoare dar adaptate realitatii(poate 2 serii de "C"completau tabloul).Habar-n-am cine e Burleanu,da,a facut multe greseli,dar enumerati-mi masuri luate inaintea lui,de ce nu,cand Lupescu era number 2 in FRF...Si sa nu uitam cei doi sponsori ai fotbalului actual televiziunile si PSD-ul,sau este numai unul?

Urod  •  16 martie 2018, 21:08

Nici nu știu dacă sa rad.... Platini, Blatter, Iohanson... Cred ca spun ceva numele astea... Într-adevăr nu se complica ei cu nimicuri, pt ca nu-i interesant... Acolo se fac afaceri cu organizarile campionatelor mondiale, europene și asa mai departe... Pentru ce sunt anchetați șefii UEFA, FIFA.... Etc... Parca pentru niște milioane...!!!!... Dintr-o prestare de serviciu nu pot ieși mulți bani, deci nu este de bon-ton să-și bata capul băieții de la UEFA... Nici nu știu de fapt ce-ai vrut sa demonstrezi cu aceasta întrebare... Am fost 100% de acord cu tine peste tot, da acum nici măcar exigenta nu pot numi ce faci tu... Te înțelegeam dacă era o prestare de serviciu falsa precum era la Malaxa... Păi Lupescu a fost un mare fraier și asta arata în primul rand ca nu și-a dorit sa facă un act de corupție.... faptul ca nu a facut afacerea cu alta firma de unde sa primească paran-dărătul, nu-ți spune nimic?!!!!... Și eu îmi doresc o tara curată, dar nu pot fi absurd... Demonstrează ca a fost un contract fictiv și atunci sunt alături de tine... Chestia asta despre Lupescu îl califica pe Burleanu sa meargă mai departe?!!!!.... Eu tind sa cred ca noi chiar nu mai avem nici o șansă.....Pe Burleanu îl descalifica manevra securista... Dar lasă asa, sa avem incontinuare FEDERAȚIA DE BONUSURI DE PERFORMANTA ÎMPREUNĂ CU SERVICIILE SECRETE...!!!!... . Dar disperarea lui Burleanu de a se tine de scaun cu orice mijloace cum ți se pare ?!!!... Dar amenințările lui Bodescu fata de Iustin Ștefan, cum ți se par?!!!... În regula...?

omul  •  16 martie 2018, 21:14

S-a dat ordinul să-l băgați și pe Lupescu la pușcărie?

ticbis  •  16 martie 2018, 21:46

Raspunsul de la UEFA pe marginea acestui subiect este absolut firesc si normal. Ca Ionut Lupescu s-a pretat la gainarii cat timp a fost angajat ca sef la FRF este mai presus de orice fel de indoiala. Ca UEFA nu tolereaza astfel de derapaje este clar ca lumina zilei. Ca si la UEFA s-au intamplat tot felul de ilegalitati, chiar la scara mai mare, cunoaste toata lumea dar cei implicati, indiferent de functie, au fost lasati pe mana justitiei si UEFA nu le-a luat niciodata apararea, dimpotriva, s-a dezis de ei si a dezavuat vehement practicile lor. Dincolo de conflictul evident de interese in care s-a aflat Ionut Lupescu in calitatea sa de director la FRF, mai presus de gainariile ieftine la care s-a pretat pentru cativa euro, frapeaza acut lipsa sa de cunostinte elementare manageriale, juridice si de pricepere asupra fenomenului. Ori astea sunt esentiale pentru cineva ce-si doreste sefia suprema a fotbalului profesionist din Romania. Lupescu, in afara de faptul ca a fost un mare fotbalist si ca a confirmat atat in fotbalul romanesc cat si in cel european, in afara de faptul ca vorbeste fluent limba germana, are lacune uriase de intelegere si de pricepere in ceea ce priveste notiunile elementare de legislatie si de regulamente sportive. Daca ar fi sa comentez in derizoriu, as afirma ca n-are scoala si nici instruire, de niciun fel; si n-as gresi cu nimic! Omul habar n-are de notiuni simple si elementare; nu cunoaste ce e ala un club departamental si nu stie ca UEFA nu admite spre afiliere asa ceva, nu cunoaste nici regulamentele si nici recomandarile transmise de la UEFA tuturor federatiilor membre in chestiunea asta. Eu m-am lamurit de ce cunoaste si cat il duce mintea pe Ionut Lupescu cand a afirmat ca, citez: "UEFA admite cluburi departamentale" si a dat exemplul Rubin Kazan. Spre stiinta lui, il informez pe Ionut Lupescu ca UEFA nu admite cluburi departamentale si ca Rubin Kazan nu este un club departamental. Mai mult, in statutul FRF exista un paragraf adoptat in 2011, aflat inca in vigoare, in urma unei directive primite de la UEFA, care suna asa: "Cluburile sportive de drept public nu pot fi membre ale FRF. Cluburile sportive de drept public afiliate în prezent la FRF au obligatia ca, pana la data de 01.07.2012, sa se organizeze în cluburi sportive de drept privat, în caz contrar urmând a fi excluse." Ca Ionut Lupescu nu cunoaste ce inseamna un club departamental si ca habar n-are diferenta dintre o societate juridica de drept public si una de drept privat, nu mira pe nimeni. Omul este diletant in domeniu, tot ceea ce face si ce afirma este dupa ureche; numai de asemenea conducator nu ar avea nevoie acum fotbalul romanesc! :)) Cine l-a prostit pe Lupescu bagandu-l in fata sa candideze la sefia FRF si-a batut joc de el si probabil spera sa-l manevreze ca pe o papusa; baiatul e "bata" si nu-l da inteligenta afara din casa; mai face si prostii... Consider ca Burleanu a fost cel mai nevolnic sef al FRF din toata istoria acesteia, rezultatele se vad cu ochiul liber, nu trebuie sa fii specialist... a fost un politruc si atata tot, habar n-are de fotbal si nicio competenta in domeniu. Dar daca il va inlocui Lupescu, fotbalul romanesc nu va avea nicio sansa! Omul asta abia silabiseste pe un text si numara inca pe degete... :))) Lupescu a fost angajat la UEFA intr-o functie obscura; nu cunoaste organizatia si nici legile ei. Daca ar fi sa facem o comparatie post pe post, Mircea Sandu ii poate da clasa; a fost membru in Comitetul Executiv la UEFA 8 ani!!! In fine, intre un habarnist uns politic sef la FRF cum e Burleanu si un pafarist care ar ajunge in functia asta fara sa stie prea bine nici cum il cheama cum e Lupescu, eu l-as prefera pe Marcel Puscas. N-o fi nici asta chiar ce ne trebuie, dar fata de astia doi are multe argumente concrete in plus! PS: Articolul de fata este cat se poate de corect si de elocvent; dl. Tolontan a expus pur si simplu pozitia oficialilor de la UEFA vis-a-vis de problema conflictului de interese al unui angajat al federatiei europene sau al unei federatii nationale afiliate la aceasta. Este absolut fireasca si normala reactia celor de la UEFA; este absolut indreptatit demersul d-lui Tolontan si binevenite lamuririle pe care le face publice in articolul de fata. Macar asa, ca sa afle si publicul din Romania cum se "vede" chestia asta in tarile civilizate!!! Nu inteleg de ce articolul asta a suparat atata lume... mai bine zis, nu vreau sa inteleg... Daca romanii admit, tolereaza si incurajeaza hotia, incompetenta si prostia, atunci e grav; n-avem nicio sansa, nici in sport si in niciun alt domeniu, nici acum si nici in viitor. Dar, probabil ca de asta pleaca din tara pe capete, cu sutele de mii in fiecare an! Ca sa parafrazez o sintagma dintr-un roman celebru, ma intreb si eu nedumerit: "Quo vadis, Domine?"

Undergarant  •  16 martie 2018, 21:55

@Gigelos: Pe Catalin Tolontin, daca trebuie sa-l vedem ca o nava, nu-l putem compara nici cu un cuirasat si nici cu un pachebot sortit naufragiului... Daca iti place acest domeniu, Tolontan e USS Zumwalt, doar ca sa-i enervam pe Ioanitoaia si Cosasu ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Oreste Trosca  •  16 martie 2018, 22:04

F.R.F. este un fel de firma privata, prea putin conteaza ce parere au suporterii asa-zisei "Echipe Nationale". Nu votam noi, asa ca nu ar trebui sa ne intereseze atat de mult *** astea. In afara de faptul ca sunt putini prostii care cred ca vine vreunu' in federatie pt binele fotbalului romanesc. Toti vin pt bani, ca si in politica. Si asta nu numai la noi, in toata lumea. Daca ar fi sa fim sinceri, nu exista in Generatia de Aur niciunul cu calitate de conducator. Sandu a a vut asta, cu toate ca a capusat cat a putut. A fost un fel de Adrian Nastase, un om pregatit dar ca tot romanul, dedulcit la cascaval

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

gigelos  •  16 martie 2018, 22:08

@Undergarant - eram pusti , era o chestie de tabla ( nu ma pricep ) , un amarat vaporas , ruginit , ne ducea pe strand in Tei . Ce USS Zumwalt ... sa-l enerveze pe Cosasu ... glumesti ?

Dan  •  16 martie 2018, 22:11

Tolontane ne-ai aratat de fapt pe cine sustii.***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dana iancu  •  16 martie 2018, 22:29

UEFA, care UEFA, ca sint si astea mai multe... Cea a lui Platini l-a contractat pe fiul lui Platini sa faca imnul la Europa League... Cind e sa fii mai catolic decit Papa, ca roman, iti iese de minune.

Juravle  •  16 martie 2018, 22:54

Da, era sa cad pe spate! Mama-mama, ce răspuns tranșant! Câtă curățenie la UEFA asta! Iți spune ceva Mariano Jinkins si firma Cross Trading? Dar de Michel Platini, vinovat de conflict de interese de catre TAS, dupa ce a primit fara justificare doua milioane de dolari de la FIFA, plata apropaba de presedintele forului mondial, Joseph Blatter,mai știi ceva? De data asta ai ales o cale boantă, ai vrut să faci o demonstrație și ți-a ieșit un fâs. Dar ești tânăr, mai încearcă.

pawn  •  16 martie 2018, 23:08

eu as vrea sa vad altceva. pentru toti setosii astia de justitie (unii scriu "Justitie", de parca ar scrie "Dumnezeu", uitand ca justitia = kovesi, un personaj la fel de dubios ca dumnezeu): vreau sa vad legile din franta privind copyright-ul aplicate la liniuta in romania. si vreau sa vad indivizi care descarca filme, muzici si soft piratat la greu bagati la prison :)

ticbis  •  16 martie 2018, 23:15

@dana iancu: Incercarea ta de a justifica matrapazlacurile pe care le-a facut Ionut Lupescu in calitate de director la FRF cu actele de coruptie ale sefului UEFA, Michel Platini, este cel putin amuzanta. Iti reamintesc ca in cazul la care faci referire, Platini și Blatter au fost suspendați pentru o perioadă de 8 ani din toate activitățile legate de fotbal de către justiția interna a FIFA. In paralel, au fost inculpati in procese penale pentru frauda de coruptie si deturnare de fonduri de catre parchetele din Franta si Elvetia. Dupa cum constati, coruptie exista in toate tarile; numai ca in tarile civilizate aceasta este total netolerata si in cele din urma pedepsita, in Romania, nu!!! Ai dreptul sa pui semnul egal intre Platini si Lupescu doar atunci cand justitita din Romania va actiona in cazul lui Lupescu in acelasi fel in care a actionat si justitia din Franta in cazul lui Platini; pana atunci, nu! Asta daca nu intentionezi sa te faci de ras in public pe tot net-ul!!! Si, crede-ma, Platini este un nume de fotbalist de 1000 de ori mai celebru in lume decat cel al fotbalistului Ionut Lupescu! :)))

ticbis  •  16 martie 2018, 23:35

@Juravle: Mai usor cu pianul pe scari, mai rasfirati un pic ca bate la ochi! :))) Citeste raspunsul pe care i l-am dat mai sus lui @dana iancu ca e valabil si pentru tine! FIFA si UEFA nu tolereaza asa ceva si pentru asta si-au sanctionat drastic proprii lor sefi din cele mai inalte pozitii ale acestor doua institutii; ca sa nu mai vorbim ca au fost inculpati de parchetele din Franta si Elvetia. Cand FRF in solidar cu justitia romana va proceda in acelasi mod si cu aceeasi masura fata de derapajele de la lege si de la etica profesionala ale lui Ionut Lupescu, mai vorbim; pana atunci va sugerez sa nu mai bateti campii! Ionut Lupescu este in culpa, n-are nicio scuza!

VNSR  •  16 martie 2018, 23:57

Era de asteptat ca Tolontan sa faca tot ce este posibil pentru a-l sustine pe Burleanu pana in panzele albe atacandu-l pe Lupescu. Daca Tolontan doreste cu adevarat relansarea fotbalului romanesc sa ne lase cu anchetele lui *** din presa. ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Urod  •  17 martie 2018, 0:00

@ticbis...care sunt criteriile pt care pui semnul egal între Lupescu și Platini...?!!!... Parca vorbim de un contract de prestări servicii (Lupescu) și niște milioane primite în cont (Platini)... Unde este egalul?..!!!!... Chiar nu mai gândim sau dam din gura (tastatura).... Un contract de prestări servicii, presupune sa faci o munca pt care ești plătit... A te trezi dimineața când îți bei cafeaua, cu niște milioane în cont e cam la fel, după tine... Ma rog, poate ești frate cu Burleanu.... Dar eu asa gândesc, când prestezi o munca e normal sa primești bani (Lupescu) și când nu califici echipa națională să aduci bonusurile de performanta inapoi(Burleanu).... Am sa te dezamăgesc... Nu am nici o legătură cu cei doi... Dar viata m-a învățat un lucru, prostia nu doare pe cei în cauza ci pe cei din jur, care sunt nevoiți sa sufere... Pana la un moment dat pana își fac valiza și emigrează, ca mai aveți un pic și rămâneți singuri pe acolo... Mai sunteți vreo 12 milioane din 23....?!!!...tu ce zici?!!!!...

constantin  •  17 martie 2018, 0:04

În locul lui Ionuţ Lupescu eu m-aş retrage... Rămâneţi cu Burleanu! Ionuţ a făcut afaceri cu FRF... Gică Popescu a făcut puşcărie... Hagi vrea să-l promoveze pe fii-su... Burleanu este cel mai bun! Aşa-i, domnule Tolontan? Nu ajungea faptul că toată Securitatea şi DNA-ul sunt cu Burleanu, mai era nevoie şi de Gazeta Sporturilor! Aţi reuşit!

vlad  •  17 martie 2018, 0:09

tolo, ai realizat ca articolul cu tipografia lui lupescu a fost penibil. si ti-ai mai rupt din timpul tau inca 10 min? sa scrii o alta penibilitate si, culmea, ai avut nevoie si de ajutorul lui jumatate. pe bune, te asteptai sa raspunda uefa altceva? ai vazut hot care sa recunoasca? ce-ai patit de scrii numai aberatii in ultima vreme cu referire la fotbal, ti-ai iesit din mana? sau, poate, ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

vlad  •  17 martie 2018, 0:16

*** ***, ***, altfel nu-mi explic atitudinea ta de jurnalist "impartial". inca n-am vazut un articol in care sa dai in burleanu, sa nu-mi spui ca nu ai subiect pe aceasta tema. groaznic, chiar ma dezamagesti, pareai inteligent. ***...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

constantin  •  17 martie 2018, 0:17

PS Aţi înfrânt!...

Marian Boeangiu  •  17 martie 2018, 0:31

E o placere sa citesti un articol atat de corect ca al lui Tolo si o onoare sa vezi o analiza atat de complexa si completa ca a lui ticbis. Totusi ,ma incumet sa-i completez cu o parere personala spunand ca Burleanu este un bun sef de federatie pentru ca stie sa-si aleaga colaboratorii. Fiind o activitate in care succesul tine de multe variabile , nu depinde totdeauna de modul de a gandi si organiza o activitate . Si se poate exemplifica cu succesele de la juniori si insuccesele de la seniori . Cred ca sunt multi oameni de fotbal bine pregatiti care ar face o treaba mai buna decat Burleanu dar nu dintre cei aflati acum in cursa, poate cu exceptia lui Puscas. Pe de alta parte, sansa acestei tari de a merge inainte ,de a se dezvolta ,consta in acordarea respectului, locului si postului cuvenit celor comprtenti, celor cu carte ,cu studii academice adevarate inclusiv in fotbal. Asta inseamna ca ce a invatat/priceput din fotbal Lupescu, Sandu Dragomir, altii ca ei ,dupa 40 de ani, EU SI ALTII CA MINE, CU MINTEA SI STUDIILE NOASTRE ,invatam in 4 saptamani ! Sigur ca ingros niste tuse ca sa subliniez o idee caci in realitate nu avem nevoie de 4 saptamani ci de mult mai putin timp !!! Atat de trist, atat de adevarat !

Pisti  •  17 martie 2018, 0:48

Uefa si "fotbalul civilizat"... baga si ei povesti de nici macar ei nu cred... De cand uefa si fifa au dat de bani, sunt mai corupti decat toata mafia la un loc...

sundance kid  •  17 martie 2018, 0:56

Si cum ar avansa fotbalul romanesc daca intre FRF si DIRECTORII lor nu ar exista afaceri ca imi imgeinez ca oricum tot liga mamaliga s-ar numi ! In rest ai dreptate . HEI RUP !

Stefan  •  17 martie 2018, 1:52

Inainte sa va ariciti toti asa ca iepurii cand vad uliul mai bine trageti o gura de aer si reconsiderati situatiunea. Nu e nimic nou, suntem obisnuiti totdeauna sa alegem raul mai mic. Adica unii, ca Dragnea sigur nu a fost raul mai mic la ultimile parlamentare :)) Intelegeti ideea..

Marius  •  17 martie 2018, 8:47

Domnul Tolo, ai reușit sa iti dai arama pe fata definitiv sa ne arați adevarata ta deontologie, ***, nu e o Rușine sa fi un bun ***, dar depinde ***, iar de data asta chiar ne-ai convins ***! Oricum, lumea care pana acum ti-a urmărit “senzationalele” dezvăluiri S-a prins de mult ca nu acorzi atenție decât anumitor subiecte ***! Gata, de acum te-ai degradat definitiv cu postarea asta! Sa iti dea Dumnezeu sănătate sa poți sa duci toate blestemele pe care le vei primi de acum înainte!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cătălin Tolontan  •  17 martie 2018, 8:50

@Marius: nu e nici o problema daca m-ati clasat si aruncat din galantar :-) Daca stateam acolo doar pentru ca sa va aduc informatiile care va confirmau opiniile inseamna ca nu-mi meritam locul. De ce nu mi-l meritam? Pentru ca, in calitate de jurnalist, atunci cind spui numai ce vor altii sa auda, contribui la izolare, la exlcudere. Aceasta e o informatie seaca: UEFA spune ca la ei nu se accepta sa fi angajat si sa faci afaceri cu UEFA prin firmele tale. Ce faceti cu informatia e responsabilitatea dvs. Va enerveaza sau va place, va confirma sau va irita si va confirma ca eu sunt un jurnalist prost, toate sunt posibile, dar informatia e acolo si ea descrie o realitate. Cit despre blesteme, ce pot raspunde, probabil ca v-ati enervat si regretati.

Che Guevara  •  17 martie 2018, 10:35

UEFA sune ceea ce spune orice firma serioasa din lumea civilizata. Cum ar fi ca un director de la Mercedes sa capuseze fabirca ? Sau un inginer de la VW sa scoata si el din fabrica 4-5 masini "ca are niste obligatii". Sau cum ar fi sa primesti intr-o i o scrisoare cu antetul Porche in care sa iti zica managerul lor ca vrea fica-sa sa faca afaceri cu uree si ca daca il ajuti iti vinde o masina la jumatate de pret? In primul rand te-ai gandi "ce firma de tot rasul a ajuns si asta"! Iar al doilea implus ar fi "de unde ia asta masini la jumatate de pret"? Daca el le poate gasi asa inseamna ca, noi ceilalti, platim pretul gresit pe ele cand le cumparam de la magazin.

gigelos  •  17 martie 2018, 10:43

@Catalin Tolontan - daca UEFA nu permite inseamna ca Ionut Lupescu , Boniek sau cine mai e pe acolo nu au facut afaceri cu UEFA . Daca FRF a permis ( cea mai tara proasta ,adica noi am permis , voi , ziaristii ,conducatorii fotbalului , ca si azi km de 800 m , asfaltari cu firma sefului etc ) inseamna ca s-au facut afaceri cu FRF . Apropos , ai lucrat la PRO , dupa ce au venit americanii , cateringul era a lui Sarbu , hainutzele de la Janine , paza de la Sarbu etc , etc .Tot ce se facea acolo era prin firmele lui Sarbu , CEO sau ce dracu era el acolo .Atunci nu mai erai ziarist meserias sa pui intrebari ?

Cosmo  •  17 martie 2018, 11:00

Te cam îngrozești citind comentariile, nu-i de mirare că țara asta e tot în *** de zeci de ani. Când apare cineva și încearcă să ne facă să ieșim de acolo, i se da peste mana, "lasă bre că ni-i bine aici!"

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

gigelos  •  17 martie 2018, 11:14

@Catalin Tolontan - inca o data imi permit sa te intreb , ma scuzi , cum se impaca admiratia ta fata de Sarbu cu atitudinea fata de Lupescu . Sarbu facea tot ce insemna servicii la PRO prin firmele lui , ii rupea pe americani , Ionut a tiparit 13 foi . Contract , factura , lumea stia ca este firma lui , de fapt o ajuta pe sora-sa . Nu am treaba nici cu Pro nici cu FRF , ce vreau sa spun e ca toata lumea stia ce facea Sarbu , bineinteles si tu , nu are rost sa negi . Nu-mi aduc aminte sa fi comentat i vreun fel , nici sa-ti scada admiratia pentru mogul . Cum facem , ce vorbim , ce fumam ?

Dan  •  17 martie 2018, 11:29

Dincolo de cultura, cutume sau chiar reguli, exista moralitate. Nu poti conduce o entitate, mai ales una sportiva, bazata pe fair-play, iar tu sa dai totul la o parte si sa-ti umpli buzunarele din combinatii oneroase bazandu-te pe pozitia detinuta. Cei care tuna impotriva lui Burleanu sunt cei care la o adica ar pune botul la orice potlogarii conform unei reguli ce guverneaza sistemele gregare in care liderul trage dupa sine haita. Riscul de a-l vedea pe noul presedinte ridicat a doua zi de procurori este real. Votati cu cap nu cu "capul"!

Adrian  •  18 martie 2018, 10:25

Dar ce nu spune acest articol - din decenta - e ca UEFA provine istoric din miscarea hippie si au un buget masiv orientat spre cumpararea de chitare electrice, insa numai de la distribuitori neutri (ca Pixar).

Comentează