Nu doar politicienii fac campanie pentru Lupescu, ci și Lupescu face campanie pentru Dragnea și Firea

Prezența liderilor PSD nu e întâmplătoare, așa cum nu e întâmplătoare prezența lui Mircea Sandu

marți, 17 aprilie 2018, 11:41

UPDATE: Reacția lui Ionu Lupescu: ”De mult nu-l mai citește nimeni pe Tolo”. 

Ultima apariție de marcă în carul alegoric al candidatului Lupescu este Gabriela Firea.

Primarul Bucureștiului s-a pozat cu fostul internațional.

A mimat, simbolic, că îmbracă tricoul, așa cum Capitala a mimat că va construi metroul de la aeroportul Otopeni pentru Euro 2020.

Dar evidența că am ratat n-a împiedicat-o pe Gabi Firea să declare ”Respectăm cu strictețe calendarul pregătirilor pentru meciurile din finala Euro 2020”!

Dacă un om obișnuit ar fi spus asta, i-ar fi căzut limba.

Dacă un om de sport ar fi stat lângă primar când ar fi spus asta, el ar fi completat-o pe Gabriela Firea, cu toată politețea lumii: ”Doamna primar, din păcate metroul nu l-am făcut!”.

Dar Ionuț Lupescu se arată, în aceste zile, mai degrabă ca un politician decât ca un om de sport.

Punerea alegerilor sub controlul declarat al lui Dragnea ni-l arată pe Kaiser ca pe un ”demnitar bordeline”, adică un tip de personalitate gata să preia imediat puterea dacă îi este oferită.

Iar întrebarea pe care și-o pun oamenii e foarte logică: PSD îi face campanie lui Lupescu sau Lupescu le face campanie lui Dragnea și lui Firea?!

Ambele sunt adevărate.

De ce să se întoarcă fotbalul acasă prin politicieni?

Pentru că altfel nu se poate?

Se poate spune că, asta e, Ionuț Lupescu face pactul cu politicienii și apoi își vede de ale lui.

Dar nu e adevărat.

Nici măcar în cazul lui.

Și când a renunțat la mișcarea sindicală fotbalistică și a mers în aparatul federal, direct pe post de șef, Lupescu a făcut o înțelegere cu Mircea Sandu.

A ajuns director general la FRF sub Mircea Sandu.

Însă pactul dintre ei s-a păstrat și i-a afectat munca lui Lupescu din FRF, dovadă șmecheriile de clasă făcute în acea perioadă.

La fel cum se va păstra și pactul cu Liviu Dragnea și Gabi Firea.

E semnificativ cum o cursă derulată sub ideea ”Fotbalul se întoarce acasă” a pornit cu Mircea Sandu și se încheie cu Liviu Dragnea și Gabriela Firea!

Așa se întoarce fotbalul acasă?

Gazeta a fost printre primele locuri unde s-au publicat semnele implicării serviciilor în alegerea lui Burleanu, așa că nu suntem, în niciun caz, suporterii lui. După cum nu suntem nici suporterii lui Lupescu.

Dar implicarea politicului n-a fost niciodată atât de fățișă!

Și, de fapt, pentru votanții de miercuri ai acestor alegeri, prezența insistentă a lui Mircea Sandu în dezbaterea publică, prezența fizică lângă Ionuț Lupescu, înseamnă mai mult decât comanda politicienilor.

„Nașul” transmite cel mai clar mesaj posibil: va fi liniște, va fi bine, va fi ca înainte.

Comentarii (44)Adaugă comentariu

adi  •  17 aprilie 2018, 11:49

Un singur cuvant: RUSINE ! Restul e de prisos !

Emilian  •  17 aprilie 2018, 11:50

Nu am nimic cu Lupescu, sper sa fie un manager bun, dar toata colcaiala asta alaturi de persoane unsuroase (M. Sandu, Dragnea, Firea) plus personajele sonore care se pregatesc sa ia functii in noua schema, imi provoaca dezgust si neincredere. Nu aud nimic despre program, ci doar de retele de prietenii.

pavel  •  17 aprilie 2018, 11:51

"După cum nu suntem nici suporterii lui Lupescu." ce minciuna gogonata. si campania antiburleanu e asa din senin? cate anchete antilupescu ati facut? gsp e parca pilat care se spala pe maini la procesul lui isus.

Cătălin Tolontan  •  17 aprilie 2018, 11:52

@pavel: adica Burleanu e Iisus? ))

f111  •  17 aprilie 2018, 11:54

Mda ,eu zic ca cel mai bine sa ramana tot actualul ,am avut mari performante ,de !

vck  •  17 aprilie 2018, 11:54

sa ne lase Lupescu, este un *** la fel ca Sandu!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

nae ionescu  •  17 aprilie 2018, 11:54

am trait sa o vad si pe asta. firicea cea fara de prihana cu lupache la indemnul "nasului" dragnea au facut tot ce se poate pentru a-i arata suportul. la antena 3 a fost mai ca la revelion unde o adunatura de te miri cine printre care si marele lucescu *** la greu si alte nulitati in a sustine candidatura unui individ total ***. nu stie sa vorbeasc si are in spate tot felul de arnajamente. de la puscariasi la puscariabili. au sarit toti ca niste mahalagioace. intreb pe orice cititor de bun simt ce a facut lucescu de fapt toti lucestii pentru ca sandu sa pice in 20 de ani de dictatura? dar de mitica? nu prea se putea pentru ca il aveau la mina. au fost si altii antrenori mari. facaturi pe la rusi si turci am mai vazut. cel putin rednic mergea la fel ca si boloni pe belgia. sint de apreciati. miine se va duce si lucescu mic la arabi ca nu s-au saturat de bani . cind au fost rugati si intrebati sa vina sa ajute fotbalul romanesc au dat din colt in colt. dar cum sa nu vina cind razvan a avut accident de masina grav si l-au scos curat? cind au luat casa nationalizata ilegal din afara din ea pe surorile lui ratiu in strada cum e? asa ca o mina se spala pe alta. imi place melodia aia cu dealu-i deal si valea-i vale iara *** *** ***. atit

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cătălin Tolontan  •  17 aprilie 2018, 11:57

@pavel: nu comandati anchetele ca pe un bulz :-) Anchetele nu se fac impotriva cuiva, nu te apuci sa anchetezi jurnalistic o persoana. Ele prives fenomene, fapte si apoi apar persoanele. Si nu, nu trebuie sa va simtiti indeptatit sa cititi anchete despre cineva anume ca aia ar fi vinatoare.

GEORGE B  •  17 aprilie 2018, 11:58

Metrou cu 2leijumate la aeroport. Deja am fi mai prosti decat ne permitem. Tot ce inseamna aeroport e business greu. Plecand de la taxe aeroport pana la cutia de Cola si parcarea. Nu metrou trebuie la aeroport ci un tren (poate fi si subteran) separat cu taxare separata. O afacere ! Asa e peste tot ! Nu subventioneaza toata tara transportul catre/ de la aeroport. Deja rechnilor imobiliari le flutura urechile cu gandul la metrou in zona de nord-aeroport.

pavel  •  17 aprilie 2018, 11:59

domnule tolontan, cand scapam de "dinozaurii" din presa? v-am intrebat si pe mail, dar subiectul e tabuu.

un roman  •  17 aprilie 2018, 12:02

Si asa fotbalul a ajus *** , dar se pare ca se poate si mai jos , adica de *** !!!!!Spune-mi cu cine te infratesti , ca sa-ti spun cine esti !!!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ceasornicarul  •  17 aprilie 2018, 12:02

Dezamagire mare, nu asa se castiga alegerile D-le Lupescu , alaturi de politicieni nu veti avea decat de pierdut in fata opiniei publice. Tot asteptam sa vina baietii "generatiei de aur" sa conduca fotbalul romanesc, din punctul meu de vedere nu va fi un castig, sa nu uitam ca, majoritatea au crescut in epoca marilor blaturi si aranjamente sfarsitul anilor 80 inceputul anilor 90, nu au avut prea mult de invatat de la conducatorii si impresarii acelor vremuri. In vremurile nu demult apuse erati alaturi de blatisti acum sunteti alaturi de corupti, PACAT...

Maxentiu  •  17 aprilie 2018, 12:21

Userul @George B a atins deja partial subiectul "metrou la aeroport" asa ca as vrea doar sa il completez: pe linga ca e o greseala sa-l tratam ca pe o investitie de stat (chiar daca asumata deja), ar fi si o decizie gresita business-wise. Costurile cu prelungirea liniei de metrou tocmai la Otopeni si apoi cu operarea ei nu se justifica dpdv al numarului de calatori deserviti. Mult mai oportuna ar fi o linie de tren (probabil un tren expres regional, ca in Germania) Otopeni-Gara de Nord, care ar putea eventual sa foloseasca o parte din infrastructura feroviara existenta si s-ar putea preta atit unei investitii private cit si unui parteneriat public privat.

alin  •  17 aprilie 2018, 12:28

De ce vedeti doar lucru negativ din acesta intalnire. A mai avut intalniri si in alte localitati/judete cu primari( de alte coloraturi politice) etc, este normal sa incerci sa atragi langa tine, persoane care iti pot garanta bani pentru stadioane si infrastructura SPORTIVA. Totusi suntem o tara saraca, care are nevoie si de banii de la primarie. Vezi CSM Bucuresti. Nu cred ca putem contesta reclama pe care o face Bucurestiului aceasta echipa minunata. De ce nu incercam sa vedem si lucrurile pozitive si mereu analizam doar ce este negativ. Da, nu da bine ceea ce a facut, dar, din pacate, noi romanii nu vedem decat partea rea, nici macar un comentariu pozitiv nu am vazut. Nu uitati ca , pana la urma tot ce inseamna stadioane ,sali de sport, etc, vin din banii de la buget/primarie. Ce este rau sa incerci sa faci un plan alaturi de cei care sunt la putere? de ce credeti ca daca era alt primar (PNL , USR) nu ar fi fost la fel? Nu era la fel de firesc sa faca acest lucru si cu ceilalti primari? Repet, nu zic , ca este f OK, ceea ce a facut, insa, nu vad nimic pozitiv scos in evidenta din acest lucru....pacat, nu stim sa incercam sa schimbam putin mentalitatea. Macar sa incercam. p.s. Nu tin cu Firea, nici pe departe, pt ceea ce face in Bucuresti , va primii votul nostru, insa daca mereu, cu absolut oricine, vom incerca sa punem bete in roate, nu vom reusii niciodata sa inaintam!

Radu  •  17 aprilie 2018, 12:36

Cand spui ca serviciile au fost implicate in alegerea lui Burleanu, inseamna ca tu crezi ca Gica Popescu a fost arestat ca sa nu ajunga Presedintele Federatiei, ceea ce este o ineptie..Si eu daca as fi fost presedinte de club in 2014, tot pe Burleanu il votam.. pe cine sa votezi? Pe Avram? Sa fim seriosi.. Burleanu era vazut mai bine, de toata lumea, in Psd prin Dancu, la administratia prezidentiala prin job-ul care l-a avut, iar fata de Avram, prin reputatia nepatata-era inca un necunoscut.. In acelasi punct e si Lupescu acum, e vazut mai bine de catre toti..n-are adversar.. Burleanu e macinat de scandaluri si certurile cu Generatia de Aur.. Aveti grija cu afirmatiile gen implicarea serviciilor, majoritatea oamenilor din provincie au impresia ca serviciile au laboratoare unde schingiuiesc oamenii sa voteze sau sa sustina pe cine cred ei.. si oameni cu facultati, nu cu 4 clase. Iar vina nu este a lui Dragnea ca se implica, e vina "Ghioceilor" pusi in functii pe la AJF-uri, daca atat ii duce capul sa voteze la comanda unui lider politic si nu asupra unui program, pana la urma votul e secret.

Cătălin Tolontan  •  17 aprilie 2018, 12:37

@Radu: nu, dimpotriva. Am spus intotdeauna ca refuz ideea demna de teoria conspiratiei ca a fost condamnat Popescu pentru a i se face loc lui Burleanu. Cu tot respectul pentru Popescu si pentru atitudinea lui demna, nu Burleanu l-a pus sa vina de la Instanbul cu 1 milion de dolari bani negri in valiza, la transferul lui Bratu.

Sorinache  •  17 aprilie 2018, 12:43

Ați primit ce ați cerut de 4 ani încoace. Acu nu va mai place? Nu va place Antena 3 ? Nu va place Gâdea? Ti se face greață numai când îl auzi vorbind, darămite să te duci la emisiunea lui. Ați înțeles cine e Lupescu? Dar de Prunea va place? Sunteți mulțumiți Ov Ioanitoaia, Dec Radulescu și ceilalți?

gin  •  17 aprilie 2018, 12:46

Respect, Catalin Tolontan!

Ionut  •  17 aprilie 2018, 12:51

Gazeta a fost printre primele locuri unde s-au publicat semnele implicării serviciilor în alegerea lui Burleanu, așa că nu suntem, în niciun caz, suporterii lui. După cum nu suntem nici suporterii lui Lupescu. Cand afirmi faptul ca ati fost echidistanti (Gazeta) te referi doar la tine sau ii incluzi si pe ceilalti redactori? Din pacate, aceasta generalizare nu isi gaseste locul in aceasta disputa http://blogsport.gsp.ro/ioanitoaia/2018/04/16/cine-a-mintit-si-de-data-asta/ http://blogsport.gsp.ro/ioanitoaia/2018/04/12/8788/ http://blogsport.gsp.ro/ioanitoaia/2018/03/21/culmea-tupeului-2/ s.a.m.d. Spuneai intr-un articol ca - Snyder ne mai îndeamnă să credem în fapte mai mult decât în păreri. Și, mai ales, ne cere să distingem faptele de opinii. El știe că felul în care stăm în bula fiecăruia, înconjurați doar de opiniile care ne plac, erodează democrația. PS> Imi sunt antipatici amandoi!

gintonic  •  17 aprilie 2018, 13:03

Burleanu trebuie sa plece!... alegem iar raul mai mic, ca de atatea ori!... mi-ar fi placut Puscas in fruntea FRF!

n  •  17 aprilie 2018, 13:11

Ba sunteti fatis anti-Burleanu, si tu stii bine asta. Tot ce pot sa sper, pentru ca te respect mult ca jurnalist, e ca ai scris articolul asta din jena pentru atitudinea vadit partinitoare a ziarului. Sau a 'maestrului', tot aia. Explicatia alternativa e ca l-ai scris ca sa dai un aer de obietcivitate ziarului, acum, ca jocurile par oricum facute.

Serban  •  17 aprilie 2018, 13:28

Adică investiția pentru liniile de metrou se fac din banii PMB?! Și eu care sunt convins că mereu a fost o investiție a Guvernului! Probabil sunt și prost, chiar prost de tot, informat.

Boris  •  17 aprilie 2018, 13:41

Te-am considerat un ziarist imparțial, am urmărit cu interes investigațiile tale si m-am bucurat de fiecare data cand s-au finalizat in instanța, Insa, dupa interviul de anul trecut, cand ai publicat înaintea alegerilor de la LPF susținerea politica, mi-am dat seama ca ai șters cu buretele tot ceea ce ai facut bun! Acum multi ani il susțineai pe Sandu si Dragomir, erau cei mai buni, apoi te-ai schimbat, nu mai erau buni- nu ca ar fi facut ceva bun pentru fotbalul românesc, iar acum, cu doua zile inainte de alegeri ati inceput sa faceți tot felul de asocieri, tot felul de scenarii! Am o întrebare, câte echipe de fotbal sunt susținute de primarii sau consilii județene? Probabil ca răspunsul va fi “mai mult de jumătate”, ceea ce înseamnă ca politicul este prezent deja! Numai de bine si sper sa câștige cel care poate sa facă ceva cu adevărat!

Pink Floyd  •  17 aprilie 2018, 13:58

Dle Tolontan, vă felicit! Sincer, fără urme de ironie. Se vede că aveți „ștaiful” jurnalistului de anchetă, cu mintea așezată și echilibrat în construirea opiniilor. E limpede că Lupescu dă asaltul final mizând pe sensibilitățile celor din fotbal care cred nestrămutat că rețeta reușitei în sport trece musai prin bucătăria statului și trebuie să fie pe gustul celor de la putere. Asta nu s-a schimbat niciodată, acum este doar foarte evidentă. Oamenii care au condus sau care vor să conducă fotbalul au nevoie de protecție de toate felurile. Au nevoie să (se) prindă în mreje (cu) oameni influenți. Nu pentru binele sportului, ci pentru propășirea personală. Nu pentru că pot să-și împlinească mai bine actul managerial, ci pentru că așa își pot face mai bine afacerile personale sau ale interpușilor. Reușita lui Hagi în campionat nu se datorează „politicului”, ci efortului personal (material, financiar și uman). Totuși, Hagi țipă că are nevoie de implicarea „politicului” (a se citi „statului”), deși echipele patronate de primării se zbat în anonimat sau mediocritate. Asta mi se pare simptomatic pentru fotbalul și sportul nostru, în general. E limpede că Lupescu nu a reușit să coalizeze o masă critică în favoarea lui și vinde blana ursului din pădure: stadioane peste stadioane, bani pentru fotbal și alte povești. Are popularitate, mai ales pentru că gsp (nu vă includ în listă) i-a suflat în pânze, girându-i potlogăriile de la FRF pe post de acord tacit cu oamenii din fotbal, o adevărată „virtute”. Altfel spus, potrivit lui GB, ar fi fost prost să nu o facă. Era inapt ca manager, nu ar fi trecut un test acceptat de toată lumea din fotbal, dar neștiut de nimeni. Politicienii au nevoie de reprezentativitate, de credibilitate, de aport electoral. Având, și unii și alții, schelete în dulap sau nevoi de moment se înțeleg de minune. Parteneriatul lor vă va oferi în perspectivă multe subiecte ale unor anchete. Spor la treabă și forță de muncă!

Nobody  •  17 aprilie 2018, 14:00

@Tolo, de acord, dar cu un amendament: Sunt articole pe net (nu dau link-uri, poate nu trece de moderare) in care se explica foarte bine de catre profesionisti in domeniu de ce NU e nevoie / nu e fezabil un metrou Otopeni - Bucuresti. Pe scurt, ar costa foarte mult, ar dura urias (minim ar fi 7-8 ani intr-o tara civilizata, deci inchipuie-ti cat ar dura la noi, asa ca uitati vrajeala ca s-ar face pana la urmatorul european) si nu s-ar justifica din punct de vedere al costurilor. Da, stiu, multe orase europene au asa ceva, dar acolo e vorba de mult mai multi bani disponibili si cu un mult mai mare trafic de persoane. O idee mai fiabila ar fi calea ferata, cu trenuri rapide si dese intre Otopeni - Gara de Nord. Asta si in contextul in care s-ar face o treaba mai de anvergura, cu regandirea transportului inspre Bucuresti din zonele limitrofe, metrouri de suprafata etc. PS: Treaba cu metroul ar tine mai mult de Min Transporturilor decat de Primarie.

Cătălin Tolontan  •  17 aprilie 2018, 14:01

@Nobody: ok, e vorba de un fel civilizat, rapid si direct de a ajunge din aeroport in centru. Asta am promis la UEFA. Daca nu era bine metrou, OK, puteam face tren usor, esenta a ceea ce am scris e ca ne-am angajat sa facem ceva si nu poti veni spunind ca tu te tii de program cind n-ai facut ceva esential. Ca nu tine de primarie, totusi nu conteaza asta. UEFA a vorbit cu Romania ca tara organizatoare, nu cu partile ei. E indecent sa afirmi ”ne tinem promisiunile”, dar asta sa insemne ca le tine Promisiunea si nu le tine Ministerul Transporturilor. Comitetul de Organizare e unul singur si el vorbeste in mod normal in numele tarii organizatoare. Restul e populism al Gabrielei Firea, in acest caz concret.

eu  •  17 aprilie 2018, 14:50

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

eu  •  17 aprilie 2018, 14:52

curand o sa apara si cu vasilica...:))))

Gabi  •  17 aprilie 2018, 15:16

Intr-o societate DEBUSOLATA precum cea in care traim, noi, romanii, cei care vin cu "busola" (!) sunt, bineinteles, POLITICIENII ( sau, daca vreti sinonimul romanesc, POLITRUCII ) dornici ca intotdeauna de a-si lipi obrazul de o catusi de mica realizare economica, sportiva, etc. Ei ne vor spune mereu ca drumul aratat de ei e cel bun, ca predecesorii au gresit...tunelul si ca noi, romanii, trebuie sa "orbecaim" in continuare. Numai ca luminita de la capatul tunelului e posibil sa nu o poata vedea nici macar copiii nostri...Chiar si in fotbal !

gogu  •  17 aprilie 2018, 15:17

Iti vine sa vomiti psd e in tot si in toate, mai ceva ca pcr!

gica  •  17 aprilie 2018, 15:28

Lupescu a Promis ca "FC Säele" o sa cistige Campionatul Romaniei peste cel mult 4 ani daca o sa fie ales Presedinte FRF.

Ion Badita  •  17 aprilie 2018, 16:58

Suntem adusi in situatia de a alge intre tuse si junghi...la fel si cu alegerile locale/parlamantare, la fel si cu cele prezidentiale. E clar ca votantii sunt manipulati, alrfel trebuie sa fii abtut in cap sa votezi pe Lupescu - dupa ce s-a dovedit cate tunuri a tras pe acolo. De partea cealalta e Burleanu...acealsi aluat, numai ca asta vorbeste bine. E un fel de Obama al fotbalului. Chiar imi doream sa candideze Balaj, parea mai curat, dar am vazut ca in ultima creme a inceput si el sa bata campii. INcepe sa vorneasca despre politica. L-au murfadrit si pe asta. Pana la urma o sa avem un presedinte...dar tot pe principiul ´sa facem sa fie bine, ca sa nu fie rau´.

ahuramazda  •  17 aprilie 2018, 18:21

Salut. Cica nu te mai citeste nimeni Cataline ... Ce spui de afirmatiia lui lup ... escu? Nu e cumva ca d-nul ... Escu??? Stai linistit, il deranjeaza si il doare adevarul ca nu este decat un politruc si parvenit, iar acum si-a aratat adevarata fata ... WOW, ce generatie de "aur" am avut ... Poate de un "aur" maroniu, mai stii??? Un birjar ce isi injura fotbalistii mai ceva ca la usa cortului si face matanii pe teren, recte - bunul "prieten" al lui Radu Niculescu, mare antrenor mare la "FCR" Dealul Feleacului, un altul, gen "Il genio" sau cum ar spune spaniolii "Hica" care le trece parintilor obligatii enorme in situatia in care copii acestora nu il asculta orbeste chiar si impotriva propriilor lor ratiuni, interese si constiinte si vorbeste de acte fictive de transfer - gen manea (a se citi precum stilul romanesc al muzicii orientale), ca deh de acum avem "academie", si altii asemenea ... Pacat. Dar nu cumva e deranjat de altceva? Ca el a improscat cu noroi alte persoane ca au facut diverse si el procedeaza intocmai la fel acum? Nu stiu, doar ma intreb... Stima Cataline si bafta in continuare.

Alex  •  17 aprilie 2018, 19:29

@ Cristian Tolontan Ei uite de asta imi place de tine, ai coloana vertebrala! Sper sa primesti "urechelile" mele in spirit constructiv. Pacat ca ne-am imprastiat in toata lumea, impreuna am fi schimbat multe. Spre ciuda lui Lupescu ai mai multi cititori decat ar vrea el. E pacat ca a recurs la un atac la persoana...

Adrian  •  17 aprilie 2018, 19:48

Te înșeli Tolo, fotbalul si politicul au mers mana in mana pe fata mai ales după '90.Iti mai amintești când celebrul trio de la Galata, Lucescu,Hagi si Popescu, i-au făcut campanie lui Geoană ptr primaria Bucuresti?Băieții aveau de recuperat niște bani de la o bancă turcă ajuns peste noapte în faliment,iar ei au apelat la Nastase care era premier sa-i ajute.Parca Lucescu era cel mai afectat. Trebuie să scotocesti prin arhiva, sunt si poze cu Lucescu si Geoană pe scena in campania electorala ptr primarie. Așa că ceea ce face Lupescu nu ma mai mira. PS.Dintre toti,cel care va decade in ochii tuturor va fi Porumboiu, daca va accepta să facă parte din FRF.Tu, din mare om de afaceri, mare latifundiar si boier, să ajungi un mărunt sinecurist in FRF, asta chiar ca e penibil.Sincer , mai bine sponsoriza Facultatea de Agronomie decât să bage banii in mocirla de asta de fotbal mioritic.

ionnis  •  17 aprilie 2018, 19:58

tolo vorbeste lumea ca nu te mai citeste nimeni de mult. :D

Dxv  •  17 aprilie 2018, 21:00

Ai reusit sa il superi pe domnul presedinte Lupescu.

Haștag Păcală  •  17 aprilie 2018, 21:34

Alo, bădiță Tolo, nu faci matale o propunere la duduia Firea ca-n loc de metrou să construiască două catapulte ceva mai mari -- una la Otopeni și ailaltă-n buricu' Bucureștilor. Transport mai rapid d-atâta nu cred să existe-n careva capitală europeană. Testele de calibrare le pot face cu Lupescu...

Pop Ioan  •  17 aprilie 2018, 22:27

Respect d-le Tolontan ! Nu sunt surprins de politicieni, de la aceștia n-am nicio așteptare, dar sunt scârbit de media, aproape toată media.... Din fericire, nu votează prostimea, nu va ieșii PSD-ul, nu va fi ales fotbalistul Lupesu, ci va fi respins *** lupescu. Burleanu sau Pușcaș !!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Catalin  •  18 aprilie 2018, 0:07

Ma simt putin mai bine dupa ce am citit atitudinea ta!!!

Catalin  •  18 aprilie 2018, 0:30

Iti multumesc ptr tot..ptr toti anii de lupta cu mocirla.....si tie si lui Andrei....lui Andrei Vochin ii multumesc si ptr implicare!!!!! In aceasta seara articolul tau nu mai e pe gazeta...Ionitoaia dovedeste inca o data prietenia cu ei...(cand voi luptati...el chelfanea cu ei...cu nasul in frunte)...MARE RUSINE .... Dar vedem cu totii ce nedreapta e istoria... Ati luptat atat de mult cu ei....am sperat atat de mult alaturi de voi ca trecem dincolo...in fotbalul curat...si acum cand am facut-o ...in special datorita voua si alti cativa ziaristi dornici de curat si adevar....EI SE INTORC...MOCIRLA REVINE!!!VOPSITA DAR ACEEASI!!! Ma uit siderat cum oameni de buna credinta se lasa antrenati in sustinerea acestui om...orbiti de sloganul"generatia de aur". Dar acea "generatie de aur"a trait in mocirla...in falsuri si blaturi ordinare...putini sunt cei ce nu au mai vrut sa continue si nu au acceptat minciuna si furtul... Oamenii poate nu cunosc,nu stiu,nu inteleg..dar nu vad cu cine se aliaza...cine il sustine!!!???? IL CUNOSC CA OM....LUPESCU E UN CARACTER MIC...CORUPT SI MINCINOS...FIDEL COPIL AL COOPERATIVEI... IMI E MILA SI JENA PTR GICA POPESCU ...NU IL CUNOASTE PE FOSTUL LUI COLEG!!!???A UITAT TRADAREA!!!???? Nasul cred ca se amuza copios cand ii vede ...ce nedrept... POATE ,NOAPTEA II LUMINEAZA PE UNII...AR FI PREA MARE PACAT...ANI DE LUPTA SI SPERANTA ...DIN VIATA NOASTRA ...A TUTUROR CELOR CE IUBIM ACEST SPORT... PLANG CU SUFLETUL STINS DE DEZNADEJDE!!!! CHIAR SA FIM UN POPOR DE IGNORANTI SI PROSTI!!!??????

Catalin  •  18 aprilie 2018, 0:53

Si un mesaj ptr Marcel Puscas....eu pe tine te-as vota daca as fi membru...cred ca ai fi un presedinte foarte bun...dar nu se poate ce vrem noi... Dar tu vei inclina balanta....STII TOTUL DESPRE AMANDOI!!!! NU II LASA SA SE INTOARCA !!!!...NU II LASA SE NE UMILEASCA IARASI!!!! TOTI VREM SA MERGEM INAINTE ....CHIAR DACA MAI GREU....DAR NU INAPOI....DOAR EI VOR ASTA!!!!! ARATA -le CA VREMEA LOR A TRECUT!!!!! rugamintea unui suporter stelist

Valentin  •  18 aprilie 2018, 8:12

Draga Tolo, Ar fi fost corect din partea ta sa informezi cititorii in mod impartial despre toti candidatii - biografia, partile bune, cele rele, actiuni, inactiuni, etc. Or, daca ai prezentat doar faptul ca Lupescu se intanleste cu politicieni, asta dovedeste ca esti profund subiectiv si ca te plasezi intr-o anumita tabara, ceea ce iti interzice DEONTOLOGIA, PROFESIONALISMUL, daca ma-ntelegi ce vreau sa zic,.....

ahuramazda  •  18 aprilie 2018, 9:20

@Valentin: jurnalismul practicat de Tolontan se refera la a aduce la cunostinta fapte concrete. Nu Catalin Tolontan trebuia sa faca asta pe blogul sau ci altii gen gsp, prosport, etc. Ziare de sport si in rest??? Chiar deontologia si profesionalismul meseriei de jurnalist il califica pe Tolontan sa faca ceea ce face: jurnalism adevarat. Sa nu crezi ca ii creez vreo oda lui Tolontan, si eu m-am legat de el dar pe chestii de perceptie si de opinie, nu pe lucruri de doi bani. Asta e jurnalism, prezentarea faptelor si a realitatii, atat, nimic in rest. Opiniile sunt ale noastre, perceptia este a noastra, convingerile noi ni le putem crea si performa. Tolontan si altii asemenea ca el, nu poate face nimic altceva decat sa prezinte faptele fara a influenta decizia noastra. Asta a facut. Respect Cataline.

Comentează