TOLO.RO
SirSummeR
Daca am fi vrut sa nu fim criticati ne ascultam intre noi, in redactie. Sint convins ca 2/3 din mesajele care vor veni vor fi in dezacord cu punctele mele de vedere. Nu ma simt rau. E normal. Intii ca cei care sint de acord au un mai mic impuls de a reactiona. Apoi, de multe ori gresim. Blogul e un spatiu virtual pentru a asulta si alte puncte de vedere. Dar a asculta, real, nu a inchide gura intre doua replici pe care le dorim inteligente.
joi, 17 august 2006, 2:32
SirSummeR
Daca am fi vrut sa nu fim criticati ne ascultam intre noi, in redactie. Sint convins ca 2/3 din mesajele care vor veni vor fi in dezacord cu punctele mele de vedere. Nu ma simt rau. E normal. Intii ca cei care sint de acord au un mai mic impuls de a reactiona. Apoi, de multe ori gresim. Blogul e un spatiu virtual pentru a asulta si alte puncte de vedere. Dar a asculta, real, nu a inchide gura intre doua replici pe care le dorim inteligente.
Ovidiu alias. Shawn-Ryan, mihai, rassdaq, Eusebi, Cristian Ene, JOHNSON si toti ceilalti care s-au referit la problema datoriilor
In Romania exista des acest discurs: daca au performante, nu ne intereseaza criteriul fiscal. Ceea ce, evident, nu e in regula. Pe o piata libera, jucatorii tb sa fie egali, adica toate cluburile sa fie tratate la fel. Un club care nu-si plateste impozitele are la dispozitie resurse mai mari decit unul care si le achita la zi. Sint multe aspecte de dezbatut aici. M-as limita la unul singur: cind FRF si LPF au acceptat ca anumite cluburi, majoritatea, sa participe in continuare la competitie, cu nume schimbat, Sandu si Dragomir au devenit complicii celor care au fugit de impozitare. Din aceasta perspectiva, retrogradarea Sportului este injusta!
mugurel Moldovan
Daca inteleg eu bine, tu ceri confidentialitate ca sa ne injuri linistit. O ai))::
Novac Gabriel Mircea
Raportul de spatiu dintre fotbal si celelalte sporturi intr-un ziar de sport e o dilema din care nu vom iesi niciodata. Poate ca uneori noi exageram. Iti ofer, totusi, un reper: meciul de polo de ieri, dintre Romania si Italia (adica un fel de Brazilia plus Argentina din polo) a facut pe TV Sport 0,1 audienta! Adica f putin, din pacate.
ionut manciu
Nu un suspin de admiratie asteptam, ci un mesaj critic si bine stilizat. Cum e, de fapt, al tau. Ti-am raspuns chiar daca nu de asta am scos sondajul.
ionut 74
Acum, pe blog, puteti vedea ca multi ne acuza ca sintem rapidisti sau stelisti sau dinamovisti. Puteti sesiza singuri ca aceasta pozitionare nu e un slogan, ci o realitate care ne da migrene, dar si zimbete in fiecare zi.
Va multumesc tuturor pentru mesaje!
mihaita • 17 august 2006, 14:39
rezultatele din cupa de marti nu le aveti
mihaitza • 17 august 2006, 14:48
De ce promovati atat voi cat si Antena atat de multe tarfe care habar nu au de sport? E plin ziarul de pipitze goale, suntetzi penibili ca ziar de sport!!!!!!!!!! Asa arata As sau El Mundo Deportivo? Niciodata!!!!!!!!!!!! Plus Antena care a adus tot felul de tarfulitze siliconate care nu stiu nici ce citesc de pe prompter. Rusine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
guyos • 17 august 2006, 14:51
Este adevarat ca tu si Antena 1 sunteti impotriva STELEI???
Nicolitza • 17 august 2006, 14:51
Credete ca se va califica Steaua in grupele UCL??
ultras_farul • 17 august 2006, 14:51
bai prietene…de ce politehnicii tm ii acordati un spatiu atat d mare in ziarul vostru…o echipa clasata sub FARUL ..ani dea randul…o echipa p care o batem mereu…dc mereu ei sunt in ziarul vostru???constanta cu c e mai prejos???da cre ca si anul asta no sa fim bagati in seama d ziaristi..si o sa terminam peste poli fulgeru bragadiru aek tim..dc anu trecut scriati mereu in ziar d evolutia clujului in intertoto..si de farul care a batut auxerr nu sa scris mai nimic…dc neati suspectat p nedrept d blat in intertoto???dc n considerati sclavii lu steaua???dc dati informatii ca la meciurile nationalei sunt suporteri putini si nui atmosfera…c aveti cu noi??? DIN MANDRIE SI ONOARE,HAI CONSTANTA IN PICIOARE!!!!! anti-capitala,anti-echipe formate peste noapte din aliante
Antistar • 17 august 2006, 14:52
de ce mah mihaitza? mai bine ma uit la pipitze siliconate decat la dumitru graur. esti gay? nu te intaleg
Misu • 17 august 2006, 14:55
Foarte buna ideea cu blog-ul! Felicitari! Sa speram ca exemplul va fi urmat si de altii 🙂
Succes!
mihaitza • 17 august 2006, 14:56
Ptr Antistar! Cumparatzi frate Playboy sau Hustler daca vrei femei goale nu Gazeta! Obsedatule!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RobYnho • 17 august 2006, 14:59
NU este vorba daca esti gay sau nu, dar intr-un cotidian de SPORT nu trebuie sa domine puicutzele. Sincer ma cam dispera faza cu Diviza Sexy. Iar dvs domnu Tolontan se vede pe fatza ca sunteti un anti-stelist si incercati sa faceti rau jucatorilor STELEI cu publicatile voastre. Niciodata nu incetati sa ironizati jucatorii stelei sau conducerea…sa nu uitam de meciul de la Boro…si cu asta am zis totul.
Antistar • 17 august 2006, 15:01
elemente explicative pt inculti surescitati si revoltati:
hustler e o revista porno si comparatia cu gsp
playboy e o revista de lifestyle masculin care contine si pictoriale sexy
Concluzie (poate acu te prinzi):
1. Prefer sa imi citeasca stirile o siliconata decat un batran.
2. Daca mai imi zici obsedat pt asta imi dau seama ca esti doar un fel de gigi in lumea lui.
3. Goliciunea unei femei te intimideaza si nu poti urmari stirile astfel ca nu poti distinge diferenta dintre hustler si gsp
4. Citeste lumea femeilor mah sau ce ti se potriveste (sic!)
pablito21 • 17 august 2006, 15:03
de criticat se gaseste mai devreme de laudat mai tarziu.puneti si voi mai multe stiri despre RAPID si mai putien de steaua si de dinamo.dak voi cei din gsp si antena 1 aveti ceva cu steaua comunista pot sa va fiu alaturi.deci pe viitor vor fi mai multe stiri de rapid si sa nu i mai criticati din orice sa poata sa isi gaseasca linistea echipa???si cu totate sicanele intre valvis si copos??
Suporter • 17 august 2006, 15:03
domnule dc nu raspunzi la comparatia dintre carlos si coman…pe unul in criticati de celalalt nu ziceti nimik.si eu zic la fel k RobYnho,sunteti anti-steaua!!!…
NASCUT PENTRU A FI STELIST • 17 august 2006, 15:03
Credinta in lucrul bine facut ar trebui sa va conduca in meseria dumneavoastra,la GSP numai meseria conduce spre lucruri bine facute,scuzati sofismul,dar puneti profesionalismul de netagaduit ce il detineti in slujba interesului imediat,oricare ar fi acela!
Bratu Adrian • 17 august 2006, 15:03
Domnule Cătălin Tolontan, ma uit, si nu inteleg de ce se tot ce face Steaua in cupele europene si in campionat nu este la fel de mediatizat precum sunt mediatizate performantele Rapidului. Ma uit la meciuri, ascult comentariul,care, sincer sa fiu, nu e nici pe departe asa de interesant cum e de exemplu in Spania sau Anglia.dar pot remarca in meciurile Rapidului o subiectivitate exacerbata a comentatorilor Antenei 1, iar la meciurile Stelei, acelas comentator parca vede alt meci. Este strigator la cer cand se intampla asa.
Sunt cuios ce va mai zice Antena 1 daca se va califica Steaua in Grupe, chiar sunt curios.Ce o sa zica acel comentator, sau bunatatea aia de Patruleasa:)
Legat de tot procesu asta de defaimare contra lui GIgi Becali am un singur sfat, nu sunteri Libertatea ci Gazeta, deci pastrati doar ce trebuie, deci doar SPORT!
Acum nu o vb din perspectiva unui stelist, nu ca nu as fi, dar se vede de la o POSTA ca am dreptate.
ovy111 • 17 august 2006, 15:05
În materie de update rapid pe acest site sunt n1, dar problema este ca in editia de banat se gasesc doar 2 pagini (dintre care 1 e cu publicitate) cu evenimentele sportive din zona. E adevarat ca sunt mai rare ca in Bucuresti, dar fiind editie de banat pe mine ma intereseaza (daca ar conta parca…….) mai mult ev sportive din zona. Oricum se pare ca echipa de aici (Timisoara) are norma doar 1 pagina….sa fie primita si asta……….oricum in rest e ok………pentru moment
Antistar • 17 august 2006, 15:05
daca nu a fost steaua mediatizata in primavara apoi voi sunteti de pe alta planeta. cred ca suferiti de ceva
marian • 17 august 2006, 15:05
Nu credeti ca raspunzand la intrebarile, opiniile de pe blog va consumati prea mult. Nu zic ca nu e bine insa parca asa suna una din ultimele spoturi publicitare ale gazetei cum ca ziaristii vor fi mai odihniti si vor scrie mai bine odata cu noul format mai mic si mai compact. Intr-adevar o sa imi ziceti ca nu raspundeti la toti insa cred ca atunci cand raspundeti tot trebuie sa citit macar 50% din mesaje (care uneori depasesc 100).
Numai bine.
eu • 17 august 2006, 15:06
stelistule
invata intai sa scrii
propoker • 17 august 2006, 15:06
In problema datoriilor cluburilor de fotbal cred ca lucrurile trebuie privite si din alt punct de vedere, nu doar al complicitatii FRF si LPF si al „ingineriilor” gasite de grupari ptr a scapa de plata. Ma refer la atitudinea celor de la ANAF si in special a lui Bodu. Dau exemplul celor de la Otelul, pentru ca in acest caz cunosc situatia mai bine, se stie ca e printre cluburile cu cele mai mari datorii (nici intr-un caz 8 milioane de dolari cum am citit in sport total si am auzit pe la tv, e maxim 5, au mai si platit intre timp, e drept ca putin). Ei bine, galatenii au spus, atunci cind a inceput iuresul, la fel ca multe alte cluburi, ca vor sa plateasca, dar sa le fie acceptata esalonarea pentru ca altfel nu pot, nu au de unde. Asa cum se intimpla in occident si avem exemplu celor de la Lazio, cu datorie de vreo 150 milioane, nu doar 4-5. ANAF-ul, in loc sa faca ceea ce trebuie, sa aduca bani la buget cum ii este menirea, nici nu a vrut sa auda. Au ales varianta sechestrului si actiuni judecatoresti. De fapt cred ca Bodu a vrut popularitate de pe urma fotbalului, nu sa rezolve problema. Ce au obtinut? Sechestru pe chiloti rupti in fund, ca altceva nu au mai gasit in patrimoniul fostelor forme de organizare a cluburilor. Au pierdut si in instanta, iar succesul Stelei pe acest tarim se va extinde, e clar, la toti! Asa ca banii respectivi trebuie acoperiti din buget, adica suporta contribuabilul. Concluzia? Cei care nu au acceptat reesalonari, care au fost incapabili, sa plateasca! Cluburile au vrut dar nu au fost ajutate, acum e rindul sechestrului pe averea lui Bodu si a celorlalti incompetenti din MF!
PS1 – Citisem cu mult timp in urma, parca pe vremea cind echipa dvs lucra in celalat trust, ca Boris Becker a fost cercetat pentru evaziune. Nemtii s-au dus la el, au negociat, s-au inteles pentru 70 la suta din suma, astfel au ajuns bani la buget.
PS2 – Iar o comite ANAF. La Otelul vechea asociatie sportiva are 40 la suta din actiunile noii societatii, sechestru ar avea pe ce sa fie pus. Tot pentru ca au fost incapatinati Bodu & co, vor rata si ultima sansa. Majorare de capital, 40 la suta devine 1% sau chiar spre zero. Si au vrut sa plateasca!
Ionut • 17 august 2006, 15:11
Pt @ultras_farul
Nu sunt timisorean sunt petrolist dar mie unu mi se pare normal ca-n presa sa se scrie mai mult despre poli decat despre farul!Imi pare rau sa-ti spun dar voi nu meritati mai mult atata timp cat cand vine stoia la voi in oras jucatti in deplasare si lumea se omoara pt un autograf de jucatorii ei…La timisoara nu cred c-o sa vezi asta!
Nu aveti istorie poate nu au nici ei dar cel putin orasul lor merita mai multa aprecire decat al vostru, nu uita de campionale Ripensia si Chinezul!
Si oricum se vinde mai bine un subiect despre Poli decat unul despre Farul sau Petrolul!
Am si eu o intrebare pt domnu’ Tolontan: de ce presa a plans/ plange atat de mult pe Craiova si de restul echipelor gen Uta(acum au revenit probabil se va schimba ceva in privinta asta), Cluj, Petrolul nu se zice nimic?!Si ar mai fii una: credeti ca exista in Romania un om destul de puternic sa-l „faca” pe Liviu Luca?Voiculescu a incercat ceva dar pe urma a tacut :|…
Un Constantean • 17 august 2006, 15:11
Legat de Farul Constanta : de ce nu se vb mai deloc despe aceasta echipa care in ultimele sezoane a fost mereu sus, a jucat spectaculos si a invins pe toata lumea? Am jucat in Itertoto, dar nu am vazut un cuvant de bine , doar ca a fost blat… sau ce prostii scrieti.
Vb mai mult despre echipe din Diviza B decat de Farul, de ce? Nu cotizeaza Bosanceanu cu mult la bugetul gazetei!?
Antistar • 17 august 2006, 15:11
daca dupa exemplul stelei nici o ekipa nu va mai plati datorii si vor face societati noi? sau majorari de capital ca sa treaca fost societate in minoritate cu procent mic? platim toti dupa bietii investitori din fotbal? romania sponsorizeaza Liga 1?
Jhonny • 17 august 2006, 15:11
Ultras_Farul….Ha….esti complexat amice. Capitala este si va fi centrul economic, administrativ si politic…este normal ca si fotbalul sa domine. Frustrarea ta este oarecum patetica. Sunt deacord cu tine in ceea ce priveste Poli insa….lasa-o mai moale cu capitala frate…cine stie…poate mai vrei si tu sa vezi un Champions Legue….doar aici poti sa o vezi live :)))) Iar cu Intertoto….frare….pana sa ajunga Clujul la stiri si in presa a durat ceva iar despre ei chiar pot spune ca au facut performanta jucand finala….inca o data este frustrat….mergi la un psiholog….ajuta.
alex10 • 17 august 2006, 15:13
Domnul Tolontan dumneavoastra intzepatzi Steaua de cate ori aveti ocazia..se vede clar ca sunteti impotriva ei, insa nu uitati ca datorita performantelor Stelei(si Rapidului) din ultimii ani ne-am ridicat si noi din noroiul ala care incepuse sa puta!!! sunteti ziarist sportiv….fiti obiectiv si nu mai taxati steaua pentru orice nimic!!
mazs75 • 17 august 2006, 15:16
D-le Tolontan,
As fi curios despre parerea dumneavostra in legatura cu treaba ce s-a inceput la CFR 1907 Cluj, daca considerati ca au stofa de campioni anul acesta. Totodata as fi recunoscator daca ati da „profetii” in legatura cu mizeriile la care ne putem astepta din partea echipelor bucurestene in momentul in care vor constientiza ca campionatul nu mai este o afacere in trei. Sincer imi este frica ca toata povestea va lua si o intorsatura de bagareala etnica dat fiind faptul ca patronul CFR-ului este maghiar.
Cu stima,
Zsolt Moldovan
printz • 17 august 2006, 15:19
Raportul de spatiu dintre fotbal si celelalte sporturi intr-un ziar de sport e o dilema din care nu vom iesi niciodata. Poate ca uneori noi exageram. Iti ofer, totusi, un reper: meciul de polo de ieri, dintre Romania si Italia (adica un fel de Brazilia plus Argentina din polo) a facut pe TV Sport 0,1 audienta! Adica f putin, din pacate.
Cum poti compara meciul de polo Romania si Italia cu un meci de fotbal Brazilia si Argentina.
Italia are multe detalii, nu cred ca se poate compara Romania cu ea.
amr • 17 august 2006, 15:20
Am vazut emisiunea de duminica Recursul Etapei unde domnul Buzarin incerca sa murdareasca numele Steaua.El vedea un penalti pe care il punea in carca lui Carlos facandu-se de cacao pt ca toti invitatii spuneau ca nu a fost nimik dar el tot insista.Sunteti penibil dl Buzarin !!!!
Paisie Velicicovsky • 17 august 2006, 15:20
Sefu asta nu e blog, asta e scrisori primite la redactie sau cum se mai chema rubrica aia comunista ca nu mai stiu, daca vrei un exemplu de blog vezi aici: http://www.zoso.rockmania.net/
Si revenind la oile fotbalistice, ceea ce afirmati despre datoriile clubului Steaua este orice altceva decat un punct de vedere pertinent. De ce??? Pentru ca din punct de vedere juridic , pentru ceea ce s-a intamplat la fosta asociatie sportiva Steaua trebuie sa raspunda fosta conducere care nu a platit taxele si impozitele la stat si nu Gigi Becali.
Chestia asta cu Gigi Becali care ar trebui sa plateasca datoriile la stat a scos-o bodu din palarie sperand ca va da si el o lovitura de imagine insa a luat cea mai mare teapa, si dintr-o persoana credibila a ajuns un anonim in care nu mai are nimeni incredere.
Inainte de a formula discutii despre moralitatea sau imoralitatea retrogradarii sportului fata de datoriile celolalte cluburi ar trebui sa vedem si din ce cauza a fost retrogradat Sportul, din puncul meu de vedere este simplu pentru ca patronul lor s-a crezut mare si tare, super bazat in regulamente si alte alea. Daca era om destept si vroia neaparat sa treaca lde licentiere sau sa amane macar o perioada lunga de timp plata datoriilor trebuia sa redacteze o cerere de chemare in judecata in care contesa ce vroia el fata de datoriile de la fisc, iar cererea se judeca dupa 1 septembrie pentru ca in perioada 1 iulie -1 septembrie e vacanta judecatoreasca, iar dupa asta mai vedea el ce facea, dar daca omu s-a crezut king kong si-a luat-o „de la niste copii care nu stiu nik”
Habakkuk • 17 august 2006, 15:22
Laudabila ideea cu blogul … insa nu prea e potrivita pentru Romania. O parte insemnata a celor ce raspund aici sunt cu 7 ani mai tineri decat varsta din buletin si pentru ei mitocania e ridicata la rang de conduita obligatorie.
In plus ideea este sa comentezi articolul si sa-ti pui parerea despre el nu sa creezi polemici Rapid-vs-Steaua-vs-Dinamo-vs-… Daca cineva il critica pe papa este automat anticatolic? Daca eu cred ca Carlos e un portar prost inseamna ca sunt contra Steaua? Ce legatura are Poli si/sau Farul, sau prezentatoarele de la stirile sportive cu articolul de azi? Eu unul nu vad legatura dar poate ca sunt defect …
un_baiat • 17 august 2006, 15:29
oameni buni ,sa ne calmam:P.nu trebuie sa ne razboim cu presa sau in acest caz cu domnu Tolontan.In primul rand trebuie sa fim constienti ca presa ne furnizeaza toate informatiile referitoare la echipele favorite.Ce conteaza ca apar femei(foarte dragutze) atata timp cat ne furnizeaza si toate noutatile sportive?.In legatura cu subiectivitatea recunosc ca este o mica problema dar pe mine nu ma deranjeaza.eu sunt stelist dar ii respect pe redactorii gazetei chiar si atunci cand scriu de rau de steaua deoarece ,orice articol ar scrie,orice dovezi ar aduce EU VOI RAMANE MEREU STELIST,deci nu ma influenteaza cu nimic.Suntem oameni civilizati si trebuie sa ne respectam opiniile indiferent de echipa cu care tinem.Salutari gazetarilor si salutari tuturor fanilor echipelor de club indiferent care ar fi aceasta.FIE CA ECHIPA CEA MAI BUNA SA CASTIGE
Faristu • 17 august 2006, 15:31
au dreptate cei care au zis de Farul, de ei nu scrieti nimic, in schimb scrieti ca ala de la rapid si-a luat masina, celalalt si-a scos iubita in oras…la un moment dat o sa scrieti ca nu stiu cine de la dinamo, rapid, steaua si-a luat chiloti….
Novac Gabriel • 17 august 2006, 15:32
Da cataline, asa este sunt sporturi de care nici mie nu imi plac, si va inteleg dorinta dea vinde ziarul dar… nici sa deveniti dintr-un ziar de sport in unul de scandal si de pornografie… eu unu aici ca refer ca as prefera sa vad stiri din sport nu cu cine se culca unu si altu, sau stiri ca si cum ce vraji a mai facut gigi si copos si ceilalti… pt ca eu consider ca alte ziare au profilul asta… si sincer va bateti pe audienta cand uitati sa mai puneti ceea ce trebuie, laudati cand nu trebuie si peste masura si iar nu laudati cand trebuie(vezi steaua dupa semifinala, „doar unu ziarist a actionat cum trebuia – vezi articolul lui vochin” – in rest ati improcat cand nu trebuia) …
Oricum eu un ziar de sport am renuntat sa mai cum de 1 an jumatate ca la ce gasesc in el… poate ca mai cumpar 10 pe an, cand de ex steaua joaca in cupe si gasesc o informatie despre echipa adversa cu care joaca atunci steaua… in rest sincer, totul in tara asta se duce de rapa…. si nu face exceptie nici ziarele;
Romi • 17 august 2006, 15:37
Domnule Tolontan dupa parerea mea sunteti unu dintre cei mai buni ziaristi d sport din Romania…insa mereu knd aveti ocazia va legati d Steaua in editorialele d-voastra.Si d mai mult timp am observat k Rapidul este mai mediatizat si laudat decat Steaua.D asemenea mi s pare k fotbalul este mult prea mediatizat decat celelalte sporturi und kiar s obtin performante.
salaoache • 17 august 2006, 15:38
domnule tolontan, vreau doar sa va spun ca suntetzi singurul ziarist sportiv profesionist din romania. intelegetzi mai multe lucruri din sport si mai ales din fotbalul romanesc decat majoritatea colegilor de breasla la un loc. imi aduc aminte momentul in care intr-o emisiune incercatzi sa-i explicatzi „incuiatului” de naum si altor invitatzi de ce se bucura suporterii rapidului si ai lui dinamo pentru infranferea stelei. era ceva cat se poate de normal si unii chiar nu vroiau sa inteleaga acest lucru.( tin sa subliniez ca sunt suporter al stelei).
va doresc toate cele bune si multa bafta. tineti-o tot asa!!
un_baiat • 17 august 2006, 15:39
nu te supara faristu dar vreau sa iti spun ca pe mine sincer nu prea ma intereseaza de farul si nici de echipele mici,si nu o spun cu rautate.sunt convins ca exista un procent de maxim 10 %din cititori care vor informatii despre echipele lor de suflet(echipele mici) dar cu restul de 90 % ce ne facem???Sunt de acord sa apara 1 informatie sau 2 si cu echipele mai mici dar majoritatea cititorilor vor STEAUA,RAPID,DINAMO si un nr tot mai mare CFR si TIMISOARA.deci….
CaTa`BoSs • 17 august 2006, 15:48
Domnule Catalin Tolontan Va pricepeti foarte bine in meseria voastra dar nu ar trebui sa mai criticati asa de mult echipa prefera de atatia romani si de mine .. adica Steaua. Ea este singura echipa romaneasca kare a facut asa performante .. tot timpul ar trebui sa se vorbeasca frumos despre echipa .. pt k sunt jucatori devotati cum ar fi Radoi , Paraschiv, Banel etc. Chiar si Gigi Becali trebuie laudat pt ceea ce face pentru echipa ..uitati are 2 titluri consecutive si o sa urmeze si al treilea .. o sa ajunga cu echipa si in grupele Chmapions League .. ce altceva mai vreti ??? asta este caracterul lui .. in rest toate cele bune 😀
Stefanutz • 17 august 2006, 15:56
Si eu sunt dezamagit de evolutia ziarului. Acum intru sa citesc titlurile (oricum majoritatea fac un rezumat foarte bun la tot articolul) si sa mai vad un clasament si poate mai citesc si un editorial. 80% din articole tind spre cele din libertatea, iar divizia sexy mi se pare de prost gust intr-un ziar de sport. Daca nu vezi un san nu poti citi ziarul? Chiar asa de penibil am ajuns incat nici sa ne mai stergem la fund nu putem daca pe hartia igienica nu e o fata dezbracata? Sa nu credeti ca sunt homosexual dar consider ca daca o publicatie are un anumit specific ar trebui sa se concetreze pe el, nu pe stiri gen „cuceririle lui mutu” sau altele la fel.
gelu • 17 august 2006, 15:58
Felicitari|Cu inca putin profesionalism ajungeti mari.Mult noroc va ureaza un suporter al Politehnicii Timisoara
F@NTOM@ • 17 august 2006, 16:04
Nu inteleg de ce unora li se pare mai interesant subiectul timisoara atata timp cat farul are performante mai bune decat ei !! Sunt de acord sa se scrie in principal de echipele mari , dar cand vine vorba de echipe din provincie doar timisoara , cluj si craiova gasesti !! Probabil pt a aparea in gazeta si cei de la farul trebui sa atace anumiti conducatori sa fie in prim planul anumitor scandaluri !! Succes domnului tolontan in continuare are niste articole foarte interesante mereu !!
Ionutz – Cta • 17 august 2006, 16:06
Citesc gazeta de mult timp, si consider k faceti o treaba destul de buna. Insa trebuie sa fiu de acord cu cei care au spus de Farul. Si eu consider k se scrie foarte putin despre echipa din Cta, desi ea a avut rezultate bune in ultimii ani…
Nu vreau sa imi sara in cap acum toti suporterii timisoreni, dar nu inteleg de ce ii dedicati atata spatiu in ziar lu Poli…Din cate stiu eu, de cand e domnul Iancu la conducere, Poli nu a castigat nici o cupa, nici un campionat etc, si cu toate acestea in ziar apare foarte des…De ce ? doar ptr k baga Marian Iancu bani in transferuri, si anuntza k vrea titlul ? Consider k abia dupa ce are performantze notabile, mai bune decat locul 8 , Poli va merita tot acel spatiu din ziar… Inca odata : Nu sunt Anti Poli !
Un alt exemplu este cel din etapa a 3-a. Clujul bate in deplasare 3-1 la Piatra Neamt, iar Farul bate in deplasare la Vaslui tot 3-1. In Gazeta deja apar „1000” de articole despre CFR, iar despre meciul Farului, mai nimic…Nu acuz pe nimeni, va las sa tragetzi concluziile !
De asemenea mi se pare k suntetzi putin impotriva Stelei , prin unele articole pe care le publicatzi !
In final urez succes tuturor celor 3 echipe din cupele europene ! Sa speram k Steaua va intra in grupe !
Barbul Adrian • 17 august 2006, 16:06
Sunteti buni…asta-i clar…si va spun de ce: pentru simplul fapt ca iubeam Pro-Sportul iar acum ador GAZETA…BRAVO VOUA!
canizares • 17 august 2006, 16:08
ba nu aveti valoare astia care dati in steaua.tot timpul va luati pana aku 3-4 ani dak ajungem in turul doi in cupa uefa era sarbatoare.aku cand o echipa e eliminata in SEMIFINALE toti se dau destepti si spun ei cum trebuia fakut oameni care adunat au jucat fotbal vreo 2 ore atat…
Augustin • 17 august 2006, 16:12
salut!
in primul rand doresc sa te felicit pt ideea cu blogul, pt ca sunt sigur ca ti-a apartinut!
iti respect modul de comunicare cu cititorii si de aceea indraznesc sa vin cu o rugaminte: sa existe mai multe articole cu specific sportiv in ziar decat stiri senzationale ce dispar peste noapte si mai ales sa micsorati cat mai mult spatiul alocat lui mititelu de la Craiova, pt ca personal il consider o poluare fonica;
sa auzim numai de bine si Hai Romania!
serj • 17 august 2006, 16:18
In legautra cu banii luati de steuau dak se califica in ch league , am citit pe site-ul uefa , in regulament , ca steaua ar primi in total aprox 10 mil euro pt participare doar din care 3,6 pt prezenta si 6,4 drepturi de televiziune ,iar in ziar ati scris ca doar 4,4 mil. de asemena am mai citit pe onlinesport acest lucru.este adevarat?
viorel andrei • 17 august 2006, 16:19
Domnule Tolontan.Hotarirea este normala pentru Romania.Presa si televiziunea au facut din retardatul din Pipera al 5-lea sportiv al tarii.Ce sa ne mai mire ca s-a acceptat stergerea datoriilor.Totul se face prin comparatie.Imi puteti spune ceva despre facilitatile fiscale pe care le-a avut trustul „Impact”?Dar firmele familiei Voiculescu?Daca ati trai in lumea reala ati constata ca imbecilitatea si prostia oamenilor(nu mai spun de cultura si educatie)creste exponential,iar rolul mass-mediei in cretinizare este covirsitor.Revenind la problema punctuala pusa,daca ati face o campanie pe prima pagina la ziare si prima stire la tv,in 3 saptamini toti cei din fotbal ar fi terminati.Marea problema a voastra este ca nu puteti scrie despre asta.Eu personal va citesc de 15 ani,dar de2 luni nu mai cumpar nici ziarul,iar pe net am intrataccidental.Cu respect.
Cătălin Tolontan • 17 august 2006, 16:22
augustin: ideea blogurilor nu mi-a apartinut doar mie, a fost o idee comuna
intr-o redactie e greu de spus cine are o idee, pentru ca ele plutesc, se completeaza, se bat cap in cap
de multe ori, titlul sau chiar subiectul unui articol imi este sugerat sa catre colegii mei
si eu incerc sa fac acelasi lucru daca sint inspirat
CaTa`BoSs: noi nu criticam echipe, ci situatii. incercam sa nu criticam personaje, ci gesturi ale lor. daca ma intrebati acum „gigi becali e bun sau rau?” nu va pot raspunde. va pot spune ca, in opinia mea, a facut lucruri bune (incapatinarea de a nu vinde jucatori, fuga de blaturi, spiritul competitiv) si lucruri rele (climatul de violenta, senzatia ca daca are bani isi permite orice).
alexymsg • 17 august 2006, 16:23
O sa incerc sa va raspund eu la cateva dintre curiozitati.
1: Comparatia dintre Coman si Carlos, nu poate fi facuta fiindca e acea diferenta intre inger si demon. Coman e un baiat linistit care nu a intrat niciodata in conflict cu nimeni si care a facut doar doua gafe anul asta (cu Sarajevo si cu Jiul) iar Carlos, cu toate ca este mult mai nou pentru noi decat Coman, are la activ mult mai multe gafe si a aratat nu o data, un temperament agresiv si de asemenea, continua sa se manifeste asemenea unui neadaptat in „lumea noua”.
Facand abstractie de conflictul lui Carlos cu ziaristii (toti ziaristii), hai sa ne gandim la singurul jucator care la castigarea titlului, a inceput sa stropeasca cu sampanie pe patron(cred ca s-a gandit mult inainte sa faca asta). Hai sa ne amintim care era cel mai in putere manelist la petrecerea de la golden Blitz (aici.. clar nu a gandit). Hai sa ne uitam cum se manifesta dupa fiecare gol primit (decat sa se bata singur, mai bine se bate cu bara). Mie unu’, mi se pare ca a fost primit prea bine in Romania si asta e principalul motiv pentru care si-a luat-o in cap, insa atat timp cat MM ii va da nas, el nu o sa-si revina.
2. Femeile in ipostaze sexy atrag. Ce e atat de rau, de-aia toate prezentarile auto se fac cu domnishoare in bikini – s-au facut studii pe tema asta. Acum daca exista 2-3 inhibati care nici macar in fata calculatorului nu se incumeta sa faca click pe o poza sexy, asta e problema lor (poate nici eu nu suport emblema Craiovei – fiecare cu piticii lui)
3. Tolontan inteapa Steaua fiindca Steaua a intepat presa (e un lucru logic si firesc) iar daca exista putina memorie sportiva, va veti aminti ca in trecut a fost luat in colimator, la rand, atat de Rapid cat si de Dinamo asa ca nu puteti sa il pasati niciuneia dintre tabere.
4. Domnule Tolontan! Sunteti la apogeu, va fi greu sa va mentineti daca veti incerca sa fiti „Iacov al presei”. Totul are o limita iar dupa cum stiti, MM si Bkli pot depasi limitele.
O zi buna
bitza • 17 august 2006, 16:26
salut
sunteti un ziar cat de cat bun,dar de fiecare data incercati sa atacti steaua in ultima vreme aveti ce aveti cu carlos. de ce nu ati scris nimic de coman ca din cauza lui rapidu a pierdut in min 92 la sarajevo??da de fapt asa va place voua sa va luati de fiecare data de steaua ,de fiecare data si cand castiga clar (ex :meciul cu uta) buzarin la „recursul etapei”se tot chinuia sa arate el ca a fost penalty la o faza cand toti invitatii ii spuneau ca nu a fost . yo sincer in locul d-lui ioanitoaia nu il lasam pe buzarin sa scrie la ziar plus ca la recursul etapei el este mereu bufonul emisiunii. in rest cum am spus sunteti un ziar cat de cat bun dar ati putea fi si mai bun daca ati scapa de oameni ca buzarin si daca ati fi mai realisti.
mult respect
P.S mult respect pt andrei vochin.
cristi • 17 august 2006, 16:26
cronicele de meci ar trebuie sa contina mai multe date tehnice(tactica) si mai putin ce a facut conducatorul x de club sau alte prostii care nu au legatura cu dreptunghiul verde!
Cătălin Tolontan • 17 august 2006, 16:37
viorel andrei: nu va pot spune nimic despre trustul impact, pt ca nu raspund de asta. responsabilitatea mea e gsp si va pot spune ca gsp nu are datorii la bugetul de stat. lucrul poate fi verificat si pe site-ul ministerului de finante