TOLO.RO
SirSummeR
Daca am fi vrut sa nu fim criticati ne ascultam intre noi, in redactie. Sint convins ca 2/3 din mesajele care vor veni vor fi in dezacord cu punctele mele de vedere. Nu ma simt rau. E normal. Intii ca cei care sint de acord au un mai mic impuls de a reactiona. Apoi, de multe ori gresim. Blogul e un spatiu virtual pentru a asulta si alte puncte de vedere. Dar a asculta, real, nu a inchide gura intre doua replici pe care le dorim inteligente.
joi, 17 august 2006, 2:32
SirSummeR
Daca am fi vrut sa nu fim criticati ne ascultam intre noi, in redactie. Sint convins ca 2/3 din mesajele care vor veni vor fi in dezacord cu punctele mele de vedere. Nu ma simt rau. E normal. Intii ca cei care sint de acord au un mai mic impuls de a reactiona. Apoi, de multe ori gresim. Blogul e un spatiu virtual pentru a asulta si alte puncte de vedere. Dar a asculta, real, nu a inchide gura intre doua replici pe care le dorim inteligente.
Ovidiu alias. Shawn-Ryan, mihai, rassdaq, Eusebi, Cristian Ene, JOHNSON si toti ceilalti care s-au referit la problema datoriilor
In Romania exista des acest discurs: daca au performante, nu ne intereseaza criteriul fiscal. Ceea ce, evident, nu e in regula. Pe o piata libera, jucatorii tb sa fie egali, adica toate cluburile sa fie tratate la fel. Un club care nu-si plateste impozitele are la dispozitie resurse mai mari decit unul care si le achita la zi. Sint multe aspecte de dezbatut aici. M-as limita la unul singur: cind FRF si LPF au acceptat ca anumite cluburi, majoritatea, sa participe in continuare la competitie, cu nume schimbat, Sandu si Dragomir au devenit complicii celor care au fugit de impozitare. Din aceasta perspectiva, retrogradarea Sportului este injusta!
mugurel Moldovan
Daca inteleg eu bine, tu ceri confidentialitate ca sa ne injuri linistit. O ai))::
Novac Gabriel Mircea
Raportul de spatiu dintre fotbal si celelalte sporturi intr-un ziar de sport e o dilema din care nu vom iesi niciodata. Poate ca uneori noi exageram. Iti ofer, totusi, un reper: meciul de polo de ieri, dintre Romania si Italia (adica un fel de Brazilia plus Argentina din polo) a facut pe TV Sport 0,1 audienta! Adica f putin, din pacate.
ionut manciu
Nu un suspin de admiratie asteptam, ci un mesaj critic si bine stilizat. Cum e, de fapt, al tau. Ti-am raspuns chiar daca nu de asta am scos sondajul.
ionut 74
Acum, pe blog, puteti vedea ca multi ne acuza ca sintem rapidisti sau stelisti sau dinamovisti. Puteti sesiza singuri ca aceasta pozitionare nu e un slogan, ci o realitate care ne da migrene, dar si zimbete in fiecare zi.
Va multumesc tuturor pentru mesaje!
CaTa`BoSs • 17 august 2006, 17:51
ok zamolxe asta-i viata :))
Dragos • 17 august 2006, 17:55
Pt Ionutz-Cta. Sa-ti spun eu de ce se dedica atata spatiu pentru poli – CRESTE VANZAREA ziarului. nu are nici o legatura cu performantele sportive ale echipei. eu citesc gazeta de foarte mult timp, ink dinaintea venirii noii echipe. de vreo doi ani de zile lupta continua cu prosportul pentru cine are cel mai mare tiraj a facut sa scada vizibil numarul articolelor de calitate. daca vreunul din ziare realiza un pictorial, repede si celalalt dupa el. asa s-a ajuns incet incet ca dintr-un ziar de sport sa devina nu un ziar de scandal, ar fi putin exagerat, dar un fel de libertatea presarat cu cateva stiri din sport (eu prin stiri din sport ma refer la articole despre ce se intampla la o echipa sau la cealalta din punct de vedere sportiv, daca s-a mai construit un stadion, daca vreun atlet a mai realizat o performanta etc si nu cu cine mai umbla mutu, chivu, ronaldo, care e noua iubita a lui totti, mesaje de la nu stiu ce blonda din divizia sexy etc.) Daca inainte citeam aproape 90% din ziar acum am ajuns sa citesc mai putin de jumatate.
Mi se pare incredibil ce se poate publica doar pentru a creste tirajul. Ca sa dau doar doua exemple: titlu mare – carlos a lovit un reporter – de fapt ii lovise doar aparatul. Acum: romanii vor plati din buzunar datoriile stelei.FALS – datoriile stelei nu au cum sa fie platite de catre populatie – peste 60% din suma e constituia din dobanzi si penalitati, iar datoria va fi STEARSA asa cum s-a facut si cu alte datorii poate de zeci de ori mai mari decat aceasta.
Pacat ca aceasta goana (dupa bani in fond si la urma urmei) face sa ridice la nivel de senzational orice fel de subiect cat de mic ar fi acesta. Si asa a ajuns Becali ce a ajuns. Pacat…
PS. Domnule Tolontan am si eu o intrebare: V-ati gandit ca pentru macar o saptamana sa incercati sa scrieti in gazeta in aceeasi maniera in care scriati la inceput? Intr-adevar poate nu ar fi atatea subiecte „senzationale”, dar nu stiu daca ati avea chiar asa de mult de pierdut, scrind exact ce s-a intamplat intr-un caz sau altul fara sa incercati sa ne induceti in eroare. Oricum mai mult decat ati pierdut in acea lupta cu prosportul, cand amandoua vrand sa se distruga unul pe celalalt au scazut pretul ziarului la jumatate, ma indoiesc ca se va mai intampla. Poate chiar ati putea castiga ceva…
Mihai • 17 august 2006, 17:55
Gigi becali rulzzzzzzzzz!!!
alexymsg • 17 august 2006, 17:56
Stefanutz !! Daca pe un ziar de sport in care sunt femei sexy nu-l putem numi „de sport” atunci ce sa ne mai facem cu expozitiile de masini de la Romexpo (de exemplu), unde sunt cu siguranta mai multe femei semidezbracate decat masini. Daca faci o mini-analiza vei vedea ca dupa fiecare eveniment de gen de la Romexpo, apar mai multe poze pe net cu respectivele fete decat cu noile masini.
Fii serios si cauta putina maturitate in vocabular fiindca de cand lumea se stie ca femeile goale atrag clickuri si totodata trafic. Femei=clickuri=trafic=bani=succes
O zi buna si tie
Vladinho • 17 august 2006, 17:56
Ce parere aveti de evolutia lui Dorinel Munteanu in nationala???
ce conteaza • 17 august 2006, 17:57
Cand Tolontan afirma ca Gigi Becali „a fugit de blaturi” isi da arama pe fata. Ultimele 2 campionate furate de Steaua sunt rezultatul recurgerii la astfel de practici mizere, laolalta cu cumparatul de jucatori adversi, arbitri pentru Steaua si contra adversarelor.
La mai mare !
Tolontan: „Gigi Becali a facut lucruri bune (incapatinarea de a nu vinde jucatori, FUGA DE BLATURI, spiritul competitiv) si lucruri rele (climatul de violenta, senzatia ca daca are bani isi permite orice)”
Marius Olteanu • 17 august 2006, 17:58
Domnule Tolontan, sunteti un bun cunoscator al fotbalului, aveti calitati neindoielnice ca gazetar, insa ca om, asa, nu va macina constiinta? chair nu v-ati pus niciodata in cumpana apartenenta la trustul asta infect de presa? Oare nu rasfoiti si dumneavoastra editiile on-line ale Gazzettei dello Sport, El mundo deportivo, etc? Poate ac si ele se ascund sub un imperiu de coruptie, dar macar nu si-au propus, intr-o maniera pur securista, sa indobitoceasca populatia.Nu stiu, poate ca va critic degeaba, si in locul dumneavoastra m-as uita si eu la banii lui Felix, dar, ramane regretul de a vedea presa prostituata.
Nu cred ca o s aimi raspundeti la acest mesaj, nu din reavointa, cred ca din lipsa de timp, ati raspuns oricum atator cititori.Ideea e f. buna, in orice caz..Continui s acitesc gsp, pt ca pur si simplu aveti un talent de gazetar mai mare ca cei de la prosport..Insa regret mult ca nu exista un ziar sportiv independent in tara asta, ca treb sa ma multumesc cu organul de presa al televiziunii curve Antena 1
Numai bine!
sasha • 17 august 2006, 17:59
nu am nimic cu nimeni din redactia gazetei, insa ca si multi altii, mi se pare ca aveti ceva cu steaua!!! acum nu vrea sa par exagerat (intr-adevar, sunt stelist), dar ar fi cazul sa va mai uitati si la performante!!! si la jocul pe care il presteaza!!! probabil inca nu sunt la apogeu, dar mie mi se pare ca totul merge bine, sau spre bine!!! si intr-adevar si conducerea s-a mai temperat!!! dar atata timp cat steaua este atacata din toate partile, conducerea ce ar trebui sa faca?????? sa le dea dreptate??? eu nu vad dispute intre rapid si dinamo sau dinamo si poli timisoara!!! sa nu exagerez nici eu, probabil exista, dar nici una din ele nu se compara cu ce se intampla la steaua!!! mi se pare ca toata lumea e impotriva lor!!! am observat ca in aproape toate orasele unde se joaca echipa stelei este foarte iubita… de ce nu-i lasati in pace???
ionut • 17 august 2006, 18:01
sunt de aceeasi parere cu ce s-a scris mai sus adica ..uneori gazeta duce o campanie impotriva stelei precizez uneori .imi doresc foarte mult sa intre in grupele ligii campionilor deoarece doar imaginativa un stadion plin de suporteri uitandu-se la meciul steaua-real madrid sau steaua-Man Unt ..
va multumesc
shishu • 17 august 2006, 18:02
as dori sa va uitati putin pe aceasta adresa http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/tcoef2006.html
Recunosc faptul ca nu am gasit-o eu ci a gasit-o un fan al stelei si se afla pe http://www.fcsteaua.ro. Astept o reactie!
CaTa`BoSs • 17 august 2006, 18:02
aaa si inca ceva.. faceti ceva sa tina duminica seara cat mai mult emisunea Domnuli Ioanitoaia .. sa tina pana la 3 noaptea 🙂 k este foarte interesanta si are un rating bun .. o sa se poata ??
Cristi • 17 august 2006, 18:03
Pentru „ce conteaza”: dovedeste!
rush • 17 august 2006, 18:06
„Gigi Becali a facut lucruri bune (incapatinarea de a nu vinde jucatori, FUGA DE BLATURI, spiritul competitiv) si lucruri rele (climatul de violenta, senzatia ca daca are bani isi permite orice)”
Fuga de blaturi ? Sigur v-ati uitat la TV ? Cred ca ati pus gresit „de” in loc de „dupa”.
sasha • 17 august 2006, 18:08
apropo de ce a zis ionut!!! cand s-a calificat rapidul in sferturi au fost la universitate 700 de rapidisti, cand s-a calificat steaua au fost cateva mii… e cam mare diferenta!!! anyway, nu va mai uitati numai in curtea stelei… copos… cel mai chitros om din fotbal!!! mititelu… acest „domn” nu are ce cauta in fotbal!!! borcea… no comment!!! iancu „de timisoara” … mare mafiot… si sunt multi… nici gigi becali nu e usa de biserica, dar vedeti voi, are bani si face ceva cu ei!!! ceilalti ce fac???
radu • 17 august 2006, 18:08
HA HA HA
Super tare !
E suficient sa deschizi o astfel de pagina ca sa-ti dai seama de procentul de prostie al detinatorilor de cuvinte de limba romana .
Imi pare rau pentru voi Cataline ca ei sunt cititorii vostrii , si imi pare si mai rau ca iti irosesti talentul incercand , in zadar , sa transmiti mesaje care vor sa genereze cat de cat o scanteie de inteligenta si primesti ce primesti.
Nu credeam ca exista atati de mult dobitoci subiectivi care in momentul in care vad asociat numele lui Gigi Becali cu ceva rau sa lege totul de echipa iubita .
Din pacate Gigi Becali a mizat bine si a jucat corect , ajutat si de noroc a reusit ca orice lucru negativ va fi spus despre el sa fie perceput ca o lezare , un atac mascat , o conspiratie sau complot mondial la adresa Stelei.
Spun din pacate pentru ca nimic nu este crestineste din ce face sau zice el.
El marele pastor care isi vinde si cumpara oamenii (oile) asa cum crede de cuviinta . El cel care isi poate baga si scoate oricand in gura mare din oricine . El care foloseste puterea banului pentru a-si cumpara putere si influenta. El care construieste o biserica ca apoi sa o batjocoreasca cu toate magariile , si mizeriile pe care le spune si le face.
In orice om exista o parte buna si una rea eu sper doar ca partea buna sa dovedeasca la acest personaj , daca nu dumnezeu cu mila .
In fond si Hitler o fi avut partile lui bune , nu ?
sachi25 • 17 august 2006, 18:09
salut tuturor stelistilor
sasha • 17 august 2006, 18:10
1 FC Barcelona Esp CL 13 29 34.1620
2 Arsenal Eng CL 13 27 31.7610
3 Sevilla Esp UC 15 25 30.1620
4 Steaua Bucuresti Rom UC 14 21 26.5550
CaTa`BoSs • 17 august 2006, 18:11
Bai rush u nu stii ce spui .. crezi k o echipa care a fost la un minut de finala face blaturi…creca dupa tine a facut blaturi si cu betis i cu toate nu?? ..dak cu asa performante ai nevoie de blaturi k sa bati pe jiul ar fi chiar culmea gandeste-te bine .. creca dupa tine si Barcelona care e campioana europei a facut blaturi in campionat cu cadiz sau alaves ..hai sa fim serios …
sachi25 • 17 august 2006, 18:11
timisoara e cu nasul pe sus o sa isi revina cu picioarele pe pamant asa cum si rapidul a revenit acolo unde-i este locul adik mai jos de steaua nu pot tine pasul cu steaua mie imi place gsp-ul e tare FORTA STEAUA
mazs75 • 17 august 2006, 18:12
D-le Tolontan,
As fi curios despre parerea dumneavostra in legatura cu treaba ce s-a inceput la CFR 1907 Cluj, daca considerati ca au stofa de campioni anul acesta. Totodata as fi recunoscator daca ati da “profetii” in legatura cu mizeriile la care ne putem astepta din partea echipelor bucurestene in momentul in care vor constientiza ca campionatul nu mai este o afacere in trei. Sincer imi este frica ca toata povestea va lua si o intorsatura de bagareala etnica dat fiind faptul ca patronul CFR-ului este maghiar.
Cătălin Tolontan • 17 august 2006, 18:14
Marius Olteanu:
Poate ca voi dezvolta in alta zi subiectul, acum ramin la un raspuns succint. Un ziarist care lucreaza la o publicatie pe profit, asa cum este gsp, nu este platit din banii patronului. Dimpotriva. Acea publicatie furnizeaza dividente patronatului. Banii pe care-i luam sint de la dumneavoastra (in calitate de cumparatori ai ziarului) si din publicitate (generata tot de dvs, in calitate de cititori ai editiei tiparite sau ca surferi pe net). Cu alte cuvinte, oricit de sterp suna, principala noastra obligatie profesionala este fata de public si fata de codul profesional, care actioneaza in orice imprejurare. Chiar si cind o publicatie pierde bani, sintem in fata unei finantari, nu asistam la o prostituare.
Stiu ca impresia generala despre presa este una deplorabila, nu voi reusi eu sa schimb asta, dar tot ceea ce va intreb este: daca nu va plac jurnalistii si daca detestati ziarele de ce va doriti atit de mult sa practicati jurnalismul cetatenesc? Pentru ca asta faceti postind comentariile voastre, scriind cronici alternative de meci, venind cu informatii auzite in anturajul echipelor sau in tribuna. Si e foarte bine ca faceti asta!
ichim cristian • 17 august 2006, 18:14
gigi becali?care gigi becali? asta trebuie sa fie ruda cumva cu golanii aia de impresari?
cred ca da…….asta se intreba toata lumea acum vreo 5-6 ani cand gigi becali,a preluat steaua.ce s-a schimbat de atunci si pana acum? din caracteru lui nimic.de fapt care caracter? sa fim seriosi.s-a schimbat totusi ceva.daca atunci puteai sa il critici pe la orice colt de strada,acum omu e politician si cunoscut aproape ca si o firma de blugi.si trebuie sa fii atent ce spui de el,ca nu stii care „frate oier” iti da o bata in cap…..asa……la misto.iar subiectu violentei pe stadioane in romania nu enou. s-a ajuns prea departe-dupa parerea mea.si pana cand nu se vor lua masuri asa cum s-au luat in anglia acum multi ani,in anii 80,dupa scandalul cu JUVENTUS,nu se vor potoli acesti mascarici(ma refer aici la cei care doar se considera suporteri si se duc pe stadioane doar pt batai).si inca ceva-la gigi becali nu mai e doar senzatia ca isi poate permite orice.aici e buba.omu chiar isi poate permite orice.
sasha • 17 august 2006, 18:16
apropo de cluj, tot respectul!!! frumoasa echipa, frumos joc, dar nu cred ca inca au forta necesara de a ramane in frunte!!! si mai uitate si la ce meciuri au avut pana acu… cand vor intalni o echipa puternica atunci se poate trage o linie provizorie… parerea mea…
Mirel • 17 august 2006, 18:16
Cataline, stie toata lumea ca esti stelist, cum poti sa spui ca Gigi a fugit de blaturi???? Si chiar daca ar fi asa, l-a lasat pe MM sa le faca… Parca spuneai ca meseria de ziarist presupune impartialitate…Tu cind ai fost impartial? Cind ai spus ca nu vrei sa faci rau stelei, la pumnul lui Carlos in obiectivul camerei???? Ma intreb daca se intimpla lui Dinamo sau Rapid tot asa reactionati????
Daca ati ajund sa-l priviti pe GB ca pe un binefacator, sunteti praf…Nu sunt stelist, dar echipa asta a avut si alti conducatori apreciati, asa ca lasati-o mai moale…
epigonul • 17 august 2006, 18:18
Domnule Tolontan, va diluati… Veti scrie tot mai mult cu tot mai putina substanta, iar fara aprofundarea unei probleme veti pierde subtilitati cu care eram obisnuiti, ba mai mult, veti gresi de-a dreptul. Gigi Becali fuge de blaturi este un certificat de buna purtare in alb. De fapt Gigi Becali a refuzat sa mai bata vechile carari si si-a creat propria retea in care este stapan. Spre exemplu, Bacaul lui Sechelariu va bate Steaua numai cand asta nu va influenta pozitia stelistilor in clasament. Iar orgoliul stupid l-a impins sa recunoasca faptul ca a avut si el o contributie „de conducator genial” la succesul de la Vaslui. Dar a fugi cu banii dupa adversarii rivalelor nu este tot un fel de blat? Le cumpara cinstea, domnule Tolontan!
PS (pentru ceilalti blog-isti) Faptul ca mi-am expus parerea despre Gigi Becali, iar aceasta nu este tocmai favorabila, nu inseamna ca sunt anti-Steaua, careia ii urez sa ajunga in CL, fiindca pur si simplu echipa merita. Asta ar trebui sa intelegem cu totii, sa lasam la o parte ochelarii de cal pe care ni-i indeasa pe ochi apartenenta la culorile unui anume club si sa nu vedem ziaristi vanduti sau rosi de ura peste tot, numai pentru ca n-au scris pe placul nostru. Si ei pot gresi asa cum o facem cu totii…
mazs75 • 17 august 2006, 18:18
Ai dreptate Sasha, CRF a avut un inceput de campionat usor si mi se pare ca va mai avea timp de 2-3 etape. Totusi da de gandit usurinta cu care marcheaza si mai ales ocaziile infinit mai multe pe care si le fac.
sasha • 17 august 2006, 18:21
daca domnul catalin tolontan este stelist eu ma las de REI si ma apuc de teologie… !!! domnul catalin, nici o ofensa, nu aveti idee cat apreciez interventiile dumneavostra in GS. tot respectul… dar vedeti dumneavostra, e cam dificil aici pe blog, pentru ca fiecare are pareri diferite, mult mult prea diferite!!! si e destul de dificil sa fiti impartial!!! nu stiu de ce se rezuma totul la gigi becali cand se spune despre steaua!!!!!!! intr-adevar, gigi becali a stiut ce vrea de la echipa aceasta si pentru asta merita putin respect!!!
WhereIsSanta • 17 august 2006, 18:23
Domnule Tolontan , ati scris ca lucrurile bune si rele la Gigi Becali sunt : Incapatanarea de a nu vinde jucatori , fuga de blaturi , spiritul competitiv , iar cele rele : climatul de violenta , senzatia ca daca are bani isi permite orice.
Lasati-ma sa va dezamagesc dar climatul de violenta si aici ma refer la cel VERBAL (ca de altu nu am auzit pana acum la Gigi Becali, sau daca a fost va rog sa-mi reamintiti) a fost , este si va fi provocat de presa , de unii jurnalisti , de reporteri si foto-reporteri etc .
in legatura cu ceea de-al 2 -lea lucru rau ( senzatia ca daca are bani isi permite orice) , aici a vorbit frustrarea si invidia din d`voastra , DA Gigi Becali isi permite sa faca case oamenilor sinistrati , sa doneze bani celor neajutorati , sa ridice biserici si lista poate continua , dar d`voastra pe aceste lucruri nu vreti sa le spuneti , deoarece nu va intereseaza … iar daca vreti sa v`o zik direkt , DA GIGI BECALI isi permite orice , cu presa , cu toti ziaristii , cu toti oamenii de fotbal , parlamentarii etc, la banii care ii are sa stati drepti in fatza lui ! poate ma insel , dar daca ti-ar face Gigi Becali o oferta sa devii angajatul lui , platit de 10 ori mai bine decat la gsp , jur ca te-ai vinde si Gigi Becali ar devenii (asa cum defapt si este) cel mai bun om , patron de club , politician si ce mai vrei tu!
Iar in legatura cu lucrurile bune …. ai enumerat prea putine !
NU este nici o incapatanare , este gustul VICTORIEI , goana dupa performanta , spiritul de ai face si pe ceilalti sa concureze !
E adevarat , „fuga de blaturi” … care fuga d`le ???? fiti mai explicit , nu vedeti ca si acum se mai fac blaturi ? acum se fac pe fatza….(Cfr Cluj-rAPID) , numai STEAUA joaca kurat pentru ca e Gigi BEcali acolo….in rest toti cu dINAMO si rAPID in frunte fac numai jokuri de culise!
Mandru ca sunt Stelist! Votati PNG ! Respekt pe viata MM !!!
sasha • 17 august 2006, 18:23
am tinut o copilarie intreaga cu petrolul (sunt ploiestean) , dar dupa cate magarii s-au facut in orasul asta… am zis gata!!! parca petrolul a fost ultima echipa din provincie care a luat o cupa a romaniei!!! ar fi frumos sa mai exista inca una!!! tot asa cfr!!!
Boogio • 17 august 2006, 18:27
sincer…offtopic…am o problema cu GSP, si in principal cu ziarele de sport din Romania…sincer..schimbati-va numele in Gazeta Fotbalului si nu a Sporturilor, pentru ca atat pe site cat si in ziar 95% din continut este cu si despre fotbal. sunt si eu un microbist dar poate as vrea sa aflu ce fac romanii nostri prin alte sporturi pentru ca avem rezultate foarte bune atat in sporturile cu motor cat si in sporturile extreme (kyteboard, snowboard..etc). sincer prezentati situatia jalnica in care se antreneaza fetele de la sarituri in apa..de cate ori ati scris despre ele pana acum? de cate ori le-ati promovat macar atat cat il promovati pe MM sau alti neadaptati? de cate ori ati scris depsre motociclismul din Romania, despre competitiile de sport extrem, atletism sau sporturile cu motor de la noi? pentru ce anume va numiti Gazeta Sporturilor? E si normal ca sportul din Romania sa fie in situatia asta atata timp cat sunt promovati doar fotbalistii. Sincer, fiti un ziar de sport si nu un ziar de scandal, fiti profesionisti. Cam atat am avut de spus. Salutare si toate cele bune.
adi_steaua • 17 august 2006, 18:28
domnule tolontan,
nu inteleg c aveti cu steaua. nu negati niciodata k aveti cva cu ei.e adevarat k mm vb cam mult si d destule ori gresit. voi(gsp) nu sunteti neutrii.knd lucesu jr. i-a injurat p cei d la steaua n-ati facut caz.knd in sferturi cu rapid maldarasanu a arata semne obscene la adresa fanilor stelisti, n-ati facut caz.in schimb knd mm i-a zis lui badoi sa vina sa-si ia contractul d la steaua ati facut. knd fotoreporterul vostru(care cred k e chior daca nu a vazut, stand la o distanta d 4 metrii cum zice el, cum carlos vine sa-i dea un pumn) a fost agresat d carlos si cik a distrus aparatul care e d fapt doar zgariat ati facute (POATE IMI EXPLICA SI MIE CINEVA CUM D NU L-A VAZUT FOTOREP P CARLOS KND SE APROPIA).e drept k dk asa s-a intamplat e condamnabil gestul.dc coman nu e criticat precum carlos?pt k e roman? SPER LA O CALIFICARE IN UCL. MAGICA STEAUA
cu respect,
adi
Mr.Bright • 17 august 2006, 18:28
Domnule Tolontan dupa parerea mea santeti unul dintre putini ziaristi care spun lucrurilor pe nume.Sant suporter al stelei si va dau mare dreptate in legatura cu Carlos care nu are fata de o echipa cu pretentiile stelei,poate nume de debutant actor intr’o telenovela proasta,insa asta nu’l ajuta prea mult.Vroiam sa va cer „ajutorul” in legatura cu o mare problema care incepe sa puna stapanire pe steaua.Va cer „ajutorul” pt ca d-voastra santeti in masura sa va faceti auzit.Cum ziceam….problema asta o reprezinta Becali care dupa parerea mea este un „sadic” ce se foloseste de steaua pt a’si face campanie politica,nu ca m’ar deranja pt ca nu cred ca va rausi ceva in acest sens,dar tinde sa distruga steaua care a fost ca o corabie care l’a purtat departe ,o corabie cu multe gauri si care lua apa constant,o corabie pe care el a reparat’o doar pt a trece pe malul celalalt si nu pt a o imbunatati.Parerea mea e ca acum Becali a cam ajuns la capatul celalalt al malului sau,oricum, este foarte aproape. si dupa parerea mea vrea sa lase steaua si plece de acolo cu ceva banuti din calificarea asta in grupele UCL.Intradevar GG a bagat bani in steaua insa i’a bagat cu alt scop decat cel al performantei din punct de vedere fotbalistic.Vroiam o parere a d-vostra in legatura cu transferurile stelei care pt o echipa ce are pretentii de UCL , sant
mai mult decat mediocre.Vreau sa „zbiere” odata un ziarist ca steaua NU ARE ATACANTI .Oprita e o gluma proasta ,iar badea ramane in continuare o mare speranta.Ce s’au facut cu banii luati dp Ogararu,dc nu mai transfera steaua daca gg e asa sigur ca ne vom califica si odata cu calificarea vin bani cu caru??As vrea un comentariu pe acest subiect :”lotul unei echipe care viseaza la UCL”.Eu sant de parere ca , cu acest lot, ne vom face de ras daca vom ajunge sa ne batem cu echipe gen Barca,Real….etc.Poate daca veti publica un articol referitor la aceasta problema majora a stelei se vor trezi si MM si Oli care cica nu il lasa pe latifundiar sa dea 2 mil pe MAzilu….de cand sant ei ingrijorati de averea lui GG??Probabil le’a zis GG ca baga asta la presa pt ca nu mai vroia sa mai bage bani in aceasta achipa pe care dupa parerea mea o va lasa cat mai curand si nu vroia sa fie invins de mai vechiul prieten „comunist” cropos care mai mult ca sigur o rezolva cu finu’ pt transfer.GG mi se pare un escroc…..de altfel am o filmare dp telefonul mobil cu GG in vestiarul celor de la sportul propunandu’le o suma importanta de bani , ca si salariu daca vor veni la steaua inaintea unui meci cu aceasi „actori”.Nu doresc sa public acea filmare pe vreun site pt ca probabil va fi iar un scandal cum ca steaua a luat campionatul pe blaturi ceea ce nu e adev.In acea filmare GG decat le face niste oferte celor de la sportul , spunand ca are nevoie de un mijlocas…..ect….
Cu respect Mr.Bright.
moroiu • 17 august 2006, 18:28
Tolo,sincer acum,cu ce echipa ai tzinut cand erai mic si inca mai ai in sange? si mai scrie si tu niste articole pro dinamo sa iti savurez editorialele, forza dinamo ,hai dinamooooooooooo,luam campionatu sa vezi ce editie speciala face gsp cu dinamo cand ia campionatu.gsp cel mai bun ziar de sport ….caini pana la moarte si dincolo de ea:P
corny • 17 august 2006, 18:28
Chiar au dreptate unii ! Asta e site de sport sau de „poze incendiare” cu orice fufa ? Chiar nu va intereseaza deloc ? Spuneti ca vreti opinii de la cititori, dar, de fapt NU VA INTERESEAZA !!!! E chiar penibil!!
Mr.Bright • 17 august 2006, 18:32
Domnule Tolontan dupa parerea mea santeti unul dintre putini ziaristi care spun lucrurilor pe nume.Sant suporter al stelei si va dau mare dreptate in legatura cu Carlos care nu are fata de o echipa cu pretentiile stelei,poate nume de debutant actor intr’o telenovela proasta,insa asta nu’l ajuta prea mult.Vroiam sa va cer „ajutorul” in legatura cu o mare problema care incepe sa puna stapanire pe steaua.Va cer „ajutorul” pt ca d-voastra santeti in masura sa va faceti auzit.Cum ziceam….problema asta o reprezinta Becali care dupa parerea mea este un „sadic” ce se foloseste de steaua pt a’si face campanie politica,nu ca m’ar deranja pt ca nu cred ca va reusi ceva in acest sens,dar tinde sa distruga steaua care a fost ca o corabie care l’a purtat departe ,o corabie cu multe gauri si care lua apa constant,o corabie pe care el a reparat’o doar pt a trece pe malul celalalt si nu pt a o imbunatati.Parerea mea e ca acum Becali a cam ajuns la capatul celalalt al malului sau,oricum, este foarte aproape. si dupa parerea mea vrea sa lase steaua si plece de acolo cu ceva banuti din calificarea asta in grupele UCL.Intradevar GG a bagat bani in steaua insa i’a bagat cu alt scop decat cel al performantei din punct de vedere fotbalistic……transferurile stelei in ultima perioada ma fac sa ma gandesc ca Becali e pe picior de plecare sau daca nu ,oricum e pe „picior de recuperare de bani”.Vroiam o parere a d-vostra in legatura cu transferurile stelei ,echipa reprezentativa a romaniei din toate timpurile,care pt o echipa ce are pretentii de UCL , sant
mai mult decat mediocre.Vreau sa „zbiere” odata un ziarist ca steaua NU ARE ATACANTI .Oprita e o gluma proasta ,iar badea ramane in continuare o mare speranta.Ce s’au facut cu banii luati dp Ogararu,dc nu mai transfera steaua daca gg e asa sigur ca ne vom califica si odata cu calificarea vin bani cu caru??As vrea un comentariu pe acest subiect :”lotul unei echipe care viseaza la UCL”.Eu sant de parere ca , cu acest lot, ne vom face de ras daca vom ajunge sa ne batem cu echipe gen Barca,Real….etc.Poate daca veti publica un articol referitor la aceasta problema majora a stelei se vor trezi MM si Oli care cica nu il lasa pe latifundiar sa dea 2 mil pe MAzilu….de cand sant ei ingrijorati de averea lui GG??Probabil le’a zis GG ca baga asta la presa pt ca nu mai vroia sa mai bage bani in aceasta echipa pe care dupa parerea mea o va lasa cat mai curand si de altfel nu vroia sa fie invins de mai vechiul prieten „comunist” copos care mai mult ca sigur o rezolva cu finu’ pt transfer.GG mi se pare un escroc…..de altfel am o filmare dp telefonul mobil cu GG in vestiarul celor de la sportul propunandu’le o suma importanta de bani , ca si salariu daca vor veni la steaua, inaintea unui meci cu aceasi „actori”.Nu doresc sa public acea filmare pe vreun site pt ca probabil va fi iar un scandal cum ca steaua a luat campionatul pe blaturi ceea ce nu e adev.In acea filmare GG decat le face niste oferte celor de la sportul , spunand ca are nevoie de un mijlocas…..ect….Sper sa aiba ecou acest comentariu si sa apara un comentariu pe siteul d-voastra in legatura cu lotul si transferurile stelei.
Cu respect Mr.Bright.
Imi cer scuze pt acest al doilea comentariu insa am mai avut ceva de adaugat…..l’am copiat pe cel gresit si acum acesta este cel final.Imi cer scuze inca o data.
Lavinia • 17 august 2006, 18:32
un singur lucru numi place la voi k promovati acele fete din divia sexy care habar nu au de fotbal, care fac pur si simplu de rusine echipa care o reprezinta, d ece? e foarte simplu pt k sunt atat de proasta incat se inscriu intr-un concurs si nu au nici macat habar numele unui singur jucator de la echipa reprezentata rushine sa le fie. Idee este buna dar macar alegeti niste fete capabile sa zica un nume sau sa stie ceva de viata echipei pe care o reprezinta nu sa fie habarnista de fotbal pt k este o rushine snt niste incapabile. Fetele acestea nu au habar de fotbal nush nici macar ce esti ala un penalty un offside sunt paralele cu fotbalul incercati sa imbunatatiti partea asta k va asigur k sunt foarte multe fete care au habar de fotbal si le place acest sport si il si cunosc care lear putea lua locul cu bbrio acestor „papusi sexy” ce leati pus si care ne fac pe noi oamenii si echipele pe care le reprezinta de rushine
IONUT • 17 august 2006, 18:33
De ce aratati atata indiferenta fata de clubul Ceahlaul? In ziarul dumneavoastra, in comparatie cu PROSPORT, rar apar stiri despre aceasta echipa;
sasha • 17 august 2006, 18:34
lavinia, fetele alea nu sunt alese pentru fotbal, sunt alese pentru altceva!!! :))
Emcede • 17 august 2006, 18:36
Ciobanul a fugit de blaturi. Esti comic domnule. E drept nu blatuieste decat ultimele 5-6 meciuri din fiecare campionat…
Paso • 17 august 2006, 18:37
Ptr.NIEGRU
Cind si la Cluj vor fi 40.000 de spectatori in tribune aproape meci de meci se va scrie mai mult si de voi. Dupa Bucuresti doar Timisoara si poate Craiova asigura de departe cel mai mare tiraj al ziarului. Nu clubul conteaza ci cititorii potentiali ai ziarului.Punct si de la capat…
Initial am fost curios si-am citit doar parerile unora si altora si nu ma mira ca parerile sint impartite in chiar mai mult de 2 tabere, si-atita timp cit nu poti da satisfactie concomitent la toata lumea nu doar GSP ci orice alt ziar va avea parte si de critici sau mai ales.Sint Timisorean si chiar daca D-l Tolontan a scris articole care in aparenta erau anti Poli sau anti Timisoara, in mare parte avea perfecta dreptate ca ne-a placut sau nu si prefer criticile constructive (daca sint obiective) laudelor neintemeiate sau articolelor fara nerv.Si este interesant ca tocmai D-l Tolontan si D-l Geambasu care este si mai anti Timisoara sint momentan favoritii mei si vor ramine atita timp cit vor avea curajul sa demascheze tot ce e putred in sportul romanesc, aducindu-si astfel o contributie deloc neglijabila la crearea in Romania a unei baze solide pentru sportul cu adevarat performant.
In cea ce priveste fetele sexy:Hmm…Am citit undeva ca sexul este cel mai sanatos sport…
moroiu • 17 august 2006, 18:40
lasa ma ca e bine asa,mai multe neveste de fotbaliste dezbracate si modele sa vedem si noi :)))))iar divizia sexy ar trebui sa fie sexy adica total goala:)))) nu cu chilotzi si bustiere:)))))))))))0 hai gsp
sasha • 17 august 2006, 18:41
=))=))=)) cata subtilitate moroiu… cata subtilitate =))=))=))
moroiu • 17 august 2006, 18:42
:)) pai da ,fetele sunt geloase ca nu apar si ele acolo,da noi barbatii/baietii asta vrem tzatze si buci :)))
moroiu • 17 august 2006, 18:43
adica io zic ca e ceva normal,asa sunt publicatiile de sport din anul 2006,mai o barfa,mai un meci uscat,mai o keely hazel,:))) mai un peter crouch :))))))))))) adica gsp e pe placul meu ,parerea mea,numai parerea mea:))
sasha • 17 august 2006, 18:44
=))=))=))=))=)) no comment ptr acest reply !!!!!!
vsu • 17 august 2006, 18:48
„Citesc” gsp-ul numai pe net. E mai ieftin si mult mai la indemina. Imi plac analizele D-lui Vochin si comentariile D-lor Tolontan si Ioanitoaia. Chiar daca uneori nu sunt obiective, parerea mea este ca nu-i putem acuza de faptul ca tin partea unei echipe sau alteia. Cred, totusi, ca ele sunt pertinente si nutin cont de valoarea jucatorilor sau echipelor. Va urez succes in tot ceea ce faceti!
Revenind la cei care posteaza, as putea spune ca exista o mare parte a suporterilor care sunt analfabeti (chestia cu „ma grabesc” nu tine, ca nu suntem la trivia), rasisti (exista tigani la multe echipe) sau subiectivi (au ochelari de cal). Dar, orice se poate repara, nimic nu e imposibil!
Personal, sunt sustinator al echipei Dinamo, dar sunt suporter al Romaniei. In final, le urez mult succes (fara nici o gluma!) tuturor echipelor romanesti in cupele europene, in special Stelei, pentru ca de la ea ne vor veni cele mai multe puncte in clasamentele Europei. Sa dea Dumnezeu ca in 3-4 ani, sa avem direct calificate 2 echipe in C.L. , iar 2 in preliminarii. Daca si atunci vor mai exista asemenea dispute, legate de cine merita si cine nu, inseamna ca ori suntem un popor de handicapati, ori vom declansa „al treilea mondial”!
Cu speranta ca nu a jignit sau plictisit pe nimeni, va saluta pe toti cu RESPECT, „ultimul dinamovist”
Stefan Ungureanu
giuliano • 17 august 2006, 18:48
va laudati ca nu criticati personaje ci atitudini dar atunci de ce propuneti un sondaj de genul „e reprezentativ mihai stoica pentru steaua?”… pentru ca la fel poti raspunde ca unele gesturi ale lui mm sunt reprezentative iar altele nu… si oricum poate pentru fiecare dintre noi steaua reprezinta altceva… deci criteriile pentru a raspunde la o asemenea intrebare sunt relative. nu va contest inteligenta, e imposibil sa nu va fi dat seama de irelevanta acestui sondaj si tocmai de aceea el cred ca a fost facut doar ca un atac la adresa imaginii lui mm. interesant ca ati facut un asemenea sondaj in momentul in care managerul general al stelei era intr-un scandal… de ce n-ati initiat un asemenea sondaj dupa un transfer reusit al aceluiasi mihai stoica?
moroiu • 17 august 2006, 18:50
vsu – caine pana la moarte si dincolo de ea …. 😛 frumos comentariu 10+
Pavalascu Cezar • 17 august 2006, 18:54
HAI steaua!!!!!!!
silviu • 17 august 2006, 18:59
am vazut ca a scris cineva de poli timisoara…mai exact de importanta acordata ei…nu sunt de acord cu tonu folosit dar sunt de acord cu ideea. nu mi se pare corect ca o echipa sa aiba propriul ei editorialist…nu are rapid, dinamo, steaua sau craiova…ca sa amintim si o echipa cu rezultate in trecut.poli tim nu a avut si nu are nici acum in ciuda milioanelor investite de iancu. atunci de unde aceasta importanta, de unde articolul lui jackie ionescu?