Raspunsuri la mesajele de azi

SirSummeR
Daca am fi vrut sa nu fim criticati ne ascultam intre noi, in redactie. Sint convins ca 2/3 din mesajele care vor veni vor fi in dezacord cu punctele mele de vedere. Nu ma simt rau. E normal.
Intii ca cei care sint de acord au un mai mic impuls de a reactiona. Apoi, de multe ori gresim. Blogul e un spatiu virtual pentru a asulta si alte puncte de vedere. Dar a asculta, real, nu a inchide gura intre doua replici pe care le dorim inteligente.

joi, 17 august 2006, 2:32

SirSummeR
Daca am fi vrut sa nu fim criticati ne ascultam intre noi, in redactie. Sint convins ca 2/3 din mesajele care vor veni vor fi in dezacord cu punctele mele de vedere. Nu ma simt rau. E normal.
Intii ca cei care sint de acord au un mai mic impuls de a reactiona. Apoi, de multe ori gresim. Blogul e un spatiu virtual pentru a asulta si alte puncte de vedere. Dar a asculta, real, nu a inchide gura intre doua replici pe care le dorim inteligente.

Ovidiu alias. Shawn-Ryan, mihai, rassdaq, Eusebi, Cristian Ene, JOHNSON si toti ceilalti care s-au referit la problema datoriilor
In Romania exista des acest discurs: daca au performante, nu ne intereseaza criteriul fiscal. Ceea ce, evident, nu e in regula. Pe o piata libera, jucatorii tb sa fie egali, adica toate cluburile sa fie tratate la fel. Un club care nu-si plateste impozitele are la dispozitie resurse mai mari decit unul care si le achita la zi. Sint multe aspecte de dezbatut aici. M-as limita la unul singur: cind FRF si LPF au acceptat ca anumite cluburi, majoritatea, sa participe in continuare la competitie, cu nume schimbat, Sandu si Dragomir au devenit complicii celor care au fugit de impozitare. Din aceasta perspectiva, retrogradarea Sportului este injusta!

mugurel Moldovan
Daca inteleg eu bine, tu ceri confidentialitate ca sa ne injuri linistit. O ai))::

Novac Gabriel Mircea
Raportul de spatiu dintre fotbal si celelalte sporturi intr-un ziar de sport e o dilema din care nu vom iesi niciodata. Poate ca uneori noi exageram. Iti ofer, totusi, un reper: meciul de polo de ieri, dintre Romania si Italia (adica un fel de Brazilia plus Argentina din polo) a facut pe TV Sport 0,1 audienta! Adica f putin, din pacate.

ionut manciu
Nu un suspin de admiratie asteptam, ci un mesaj critic si bine stilizat. Cum e, de fapt, al tau. Ti-am raspuns chiar daca nu de asta am scos sondajul.

ionut 74
Acum, pe blog, puteti vedea ca multi ne acuza ca sintem rapidisti sau stelisti sau dinamovisti. Puteti sesiza singuri ca aceasta pozitionare nu e un slogan, ci o realitate care ne da migrene, dar si zimbete in fiecare zi.


Va multumesc tuturor pentru mesaje!

Comentarii (237)Adaugă comentariu

vali s(telist)  •  17 august 2006, 19:00

o sa dispara si relatia asta asa stransa dintre Becali si Steaua.k,nu va disparea,dar dupa qm s-a vazut si la meciul q standard ,gig n-a mai dat declaratii d genul „ii spar sa moara….” :))).a spus doar ce-si doreste.in opinia mea este un pas inainte.si oricum omul asta,kt d nebun o fii,sau kt d nebun pare,merita mult respect ,nu putzin.in principal din partea suprterilor stelei,dar nu numai.

edi  •  17 august 2006, 19:02

Domnule Tolontan,

Sprijin opinia postata de mai multi comentatori de aici, ca intr-adevar ziarul incepe usor sa devina monden si mai putin sportiv. Este adevarat ca citesc mult mai putin de jumatate din ziar, pentru simpul motiv ca restul contine „senzationalele” , deosebitele, multi – educatele modele sexi, plus amica de saptaman asta a lui x,y,z,tz….. Sincer, nu ma intereseaza cat de putin asta. Iar cei care vor sa vada poze cu fete, le recomand Playboy de pilda. Adevarat si ce a spus aici cineva ca e demonstrat ca fata calare pe masina face ca masina sa fie mai privita.In ansamblu doar….. Eu va spun ca privesc pe toate directiile fata de pe masina si vad tare putin din masina. In rest, tocmai am in mana un exemplar din O Bola (Portugalia) . Se cumpara aici in Lisabona in draci si va jur nu e plin de poze cu femei, prietene, neveste, amante, foste neveste, noi amante de fotbalisti. Saptamana trecuta am rasfoit o Gazetta dello Sport (scuze daca am scris incorect) . Stiti ceva ? LA FEL! Sport de toate tipurile si de toate nivelurile….fara vedete sexi pe jumatate de pagina(unele din ele sunt tare departe de a fi sexi, desi sunt croite in proportie de 50% din bisturiu si chit – citeste fard). Daca cumpar un ziar de sport vreau sport, iar daca vreau gradinarit, iau Gradina Mea sau cum s-o chema ziarul de gradinarit. La fel emisiunile sportive televizate… Zile intregi cand afara de cine cu cine s-a certat nimic… Adica cum Nimic? gresesc GIGI!!!! fara GIGI nu se poate.Oricum omul se pricepe la tot : politica, sport, afaceri, legislatie…senzationala povalenta, sper ca macar unii din cititori sa inteleaga ghilimelele. Din pacate, si Domnia Voastra, prin intermediul ziarelor ati facut ca acest personaj primitiv sa fie la un pas de Parlamentul Romaniei. Mi-e jena de anii de studii ai multor romani, daca suntem reprezentati de tipologia asta de om. De fapt nu difera cu nimic Giovani (desi nici Ion nu este un nume rusinos, cum ar fi sunat romanul lui Rebreanu cu titlul ” GIOVANNI” al Glanetasului), Borcea, Netoiu, Mititelu, Copos, Mitica, Iancu….Nu am pus altii doar ca nu-mi aduc aminte pe loc cum se numesc, nu pentru ca fac parte din alta clasa…. In concluzie, ca sa inchei aici si ca sa ma feresc putin de scuipatul agramat al unora, am 37 de ani si sunt suporter al Stelei din 1976! Si eu merg pe stadion la meciuri, doar ca nu bat pe nimeni, injur impersonal si in limite locale, nu merg in deplasari cu echipa pentru ca merg la servici in timpul acesta, ma pot bucura de succesele europene si ale altor echipe romanesti (ptr ca asa e normal) si mi-e o sila impinsa la maxim fata de cei care conduc destinele echipelor romanesti de fotbal si fata de din ce in ce mai mult fotbalisti. Desi uneori sunt de apreciat pentru ce fac pe teren unii sunt absolut jalnici in afara lui. Respecte Domnilor si sper ca macar unii din Dvs sa aiba rabdare sa citeasca si sa fie sau nu de acord….

el  •  17 august 2006, 19:14

io cred ca exagerati cu fetele,si ca puteti trece cu vederea,sunt unii pro ,care isi doresc sa mai vada o femeie frumoasa in ziar ,sau pe site,nu cred ca asta trebuie judecat,cititi articolele si poate veti gasi mai mult de rafuit pe jiji,ciobani,mititei,carnaciori,oitze,cioroi si alte specimene decat pe fetele frumoase de pe site. iar poponarii care nu suporta femeile pot cumpara reviste gay! pup toata divizia sexy si respecte pentru Tolo

Lomnasan Bebe  •  17 august 2006, 19:15

Sunt obosit sa vad in fiecare zi la televizor si in ziare acelasi lucru : Gigi a zis … (unii vad ca-i spun Nea Gigi , de parca mamiferul ala impune respect) , MM a facut (ala nici macar mamifer nu este) , Copos a mai intzepat pe careva si etc . Promovati si BASCHETUL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vrem si noi articole , stiri , imagini de la Campionatul mondial ce va incepe sambata . Uitati ca avem si noi o campioana europeana la acest sport ? Sau daca Steaua nu are echipa de baschet acest sport nu e interesant ?

vsu  •  17 august 2006, 19:17

Cum poti sa fi „caine pina la moarte si dincolo de ea”? Cum pot tine unii cu o echipa dupa ce au murit?
Imi pare rau, dar este aberant!
In afara de o echipa (ca e Dinamo Steaua, Rapid, Craiova, Timisoara si sa ma ierte celelalte pe care nu le-am enumerat), mai exista pe lumea asta si alte lucruri mai importante: copiii, familia, nevasta, munca, succesul, fericirea, banii (pentru cei care fura, se stiu ei!!!, si n-au frica de Dumnezeu). Apoi vine echipa favorita, care daca ar fi sustinuta de oameni cu capul pe umeri, m-as duce si eu la fiecare meci cu familia si as sta la peluza sau a II-a, nu la tribuna I. Mentionez ca merg la meci cu nevasta si copilul!!!!

Bafta tuturor,
Stefan Ungureanu

edi  •  17 august 2006, 19:18

Citind masajul lui ” el ” revin… nu sunt gay, dar daca vreau sa citesc despre sport asta vreau, daca vreau fete, cumpar alta revista. Nu numai fetele ma deranjeaza ci si ce fel de poezii clasice iubeste Mutu…sau ce bun era Chivu la fizica cuantica la scoala…

Victor Gheorghe  •  17 august 2006, 19:19

Domnule Tolontan,

As vrea pentru inceput sa spun ca va apreciez munca si in general a echipei redactionale si consider ca sunteti unul dintre primii ziaristi sportivi din tara. Sunt de acord insa ca nu exista oameni perfecti si ca nici dumneavostra nu sunteti …insa v-am apreciat sinceritatea manifestata de exemplu in articolul in care declaratii ca sunteti „dobitoc”(sper sa fie termenul exat.. oricum era ceva apropiat) legat de predictiile la cupa
mondiala.. mi s-a parut amuzant (am avea nevoie uneori si de niste politicieni la fel de sinceri 🙂 ). Personal am crezut ca a-ti exagerat putin din punctul de vedere al jurnalistului in cazul dnului Copos. Nu ma intelegeti gresit, sunt perfect de acord cu faptul ca locul lui este in puscarie pentru afacerile frauduloase cu statul pe care le-a intreprins, insa din punct de vedere jurnalistic cred ca a fost acordat prea mult spatiu.. cititi „interes”.. uneori dupa parerea mea a aratat ca o obsesie.

Legat de toate discutiile ca ziarul GSP sau postul Antena 1 ar fi de partea unei echipe sau alta cred ca tine de partea de cultura (civilizatie) a oamenilor, de obisnuinta de a purta o dezbatere, de respectul fata de ceilalti. Eu personal cred ca sunteti impartial pentru simplul motiv ca din punct de vedere profesional nu va permiteti sa fiti altfel. Pentru ca sunteti un om cu vederi largi (sunt de multe ori surprins de paralele pe care le faceti inclusiv cu filme.. sincer mi s-a intamplat sa caut uneori filmele la care faceati referire) probabil stiti ca datorita sistemului in care am fost educati cu totii, romanii nu pot accepta in general pareri diferite de ale lor exista doar varianta „ca mine.. sau dusman”. Vorbeam cu un prieten indian si imi spunea ca in scoala generala au lectii de „dezbateri” in care fiecare incearca sa castige dezbaterea adugand argumente. La noi nu exista asa ceva si acest lucru se vede. Sunteti coinsiderat antistelist, antidinamovist, antirapidist pentru simplul motiv ca nu aveti aceleasi pareri sau ca nu ii ridicati in slavi. Am fost crescuti intr-o tara cu ode, asta facem si asta asteptam, democratia inclusiv a cuvantului ca forma de exprimare, trebuie invatata. Sper ca vom invata cu totii, in timp, sa respectam parerea celorlalti.

Eu sunt un simpatizant al echipei Rapid insa imi este greu sa il condamn pe Gigi Becali pentru ca nu plateste datoriile Stelei, are ele pacatele lui nenumarate insa daca acele datorii au fost facute de catre Paunescu sau Otelea, acestia ar trebui trasi la raspundere. Intervine cred insa alta problema.. daca noul club nu are legatura cu cel vechi si vrea sa fie privit ca o entitate noua atunci ar trebui sa nu existe corelare si la nivelul palmaresului. Cu alte cuvinte mi se pare ciudat ca a preluat palamaresul insa nu si datoriile. Un alt factor important il reprezinta cred pozitia Ligii si a FRF. O echipa „complet noua” este inregimentata direct in liga I. Cu siguranta exista multe controverse in acest caz si este un caz posibil numai datorita deficientelor legislatiei romanesti. Din pacate aceasta procedura de infintare a unei noi societati a fost practica pe scara larga. Situatia este valabila atat pentru Dinamo, Rapid, National sau alte cluburi din tara.

Daca aceasta procedura este de condamnat? Cu siguranta. Ea nu ar trebui permisa pentru ca nu este normal ca populatia sa plateasca datoriile Stelei, Rapidului…etc. in ce ordine vreti dumneavostra. Chiar daca sunt multi admiratori ai fotbalului in Rom cu siguranta sunt si f multi contribuabili carora nu le pasa sau nu doresc ca banii lor sa mearga in aceasta directie ci catre noi scoli, gradinite..pensii etc sau de ce nu alte sporturi.. dar aceasta este o discutie mult mai complexa.

Inchei aici si va doresc succes si putere pentru a merge inainte.

Cu stima,

Victor Gheorghe

el  •  17 august 2006, 19:20

gigi becali este creatzia televiziuni si ziarelor,mass media in general,el este un personaj care de la atatea prezente in emisiuni,stiri,ziare,reviste ,laude,steau in sus ,steaua in jos i s-a urcat la cap si a indraznit sa atace si tronul de presedinte al romaniei,presa ar trebui sa nu il mai i-a in seama si televiziunea ,DAR ASTA nu se poate pentru ca toti vor rating,faima,bani si scandal iar gigi este personajul cu care in ziua de azi faci rating,lumea citeste editorialul tau ,ziarul tau,se uita la emisiunea ta daca il ai pe gigi si loveste in toti facandu-i hahalere si papagali. asta e gigi ….pacat…

el  •  17 august 2006, 19:22

edi ,aici sunt de acord cu tine,se exagereaza mult ,si ai dreptate ,dar fetele o galerie foto cu fete si staruri din sport tot are loc in site ,parerea mea….

moroiu  •  17 august 2006, 19:25

vsu Says:

August 17th, 2006 at 7:17 pm
Cum poti sa fi “caine pina la moarte si dincolo de ea”? Cum pot tine unii cu o echipa dupa ce au murit?

————————–
stimate domn,exagerati,nimeni nu stie ce v-a fi dupa moarte,asa ca sloganul ramane valabil.

Razvan  •  17 august 2006, 19:27

Am observat in ultimul timp, insemnand chiar cateva luni, 2-3 luni sa zicem, greseli elementare in Gazeta la care nu ma asteptam… Nume incurcate, probe sportive- daca a fost vorba de inot sau alte sporturi in care exista o diversitate a probelor. Am si eu o intrebare. Cine citeste ultima data materialele ziarului inainte de a pleca spre tipografie?
Asta a fost primul subiect abordat. Al doilea e referitor la luarea unei atitudini comune, prin justitie a oamenilor din presa fata de bestiile sportului. V-am sugerat acum cateva saptamani dupa ce Carlos si MM (sunt curios cate interpretari sunt date acestor initiale) au insultat oamenii Gazetei. Atunci cand nu le convine ceva ei aleg intr-un caz pasnic silenzio stampa sau in altele mai dure calea juridica, pretinzand fel si fel de daune. Cand sunteti voi cei loviti de ce faceti pe cavalerii si nu ripostati. Faceti cum am sugerat, prin clubul roman de presa, plangeri individuale care sa scoata din circuitul sportiv si mai ales fotbalistic astfel de specimene. Iar ca prima masura, scoateti personajele astea din Gazeta. De ce nu puteti vorbi despre Dica, Argaseala, Radoi pentru a informa suporterii stelei. De fapt ei inseamna prin atitudinea decenta imaginea stelei si nu ceilalti. Si spun asta in calitate de nestelist. Cu respect,
Razvan

edi  •  17 august 2006, 19:30

el : vezi ca ne intelegem, pe site de acord…. poti sa-l deschizi si sa treci prin el… nu-mi place insa ca temtica a jumatate din ziarul tiparit e de factura asta… Chestie de optica, poate vreau eu sa fiu mai catolic decat papa…
As prefera insa sa fie plin de fete decat plin de oameni de afaceri la care averea consta numai in active, nu si in pasive…

Bogdan  •  17 august 2006, 19:30

Domnule. Becali, personajul pe care il vehiculati este tocmai bun pentru un ziarist care nu stie sa scrie. Simplu, corespondeaza la acelasi nivel intelectual.
Iar despre gazeta sporturiilor ce pot spune, decat ca este doar o fituica, unde apar barfe, bancuri, poze cu femei si exclusive penibile.

unu  •  17 august 2006, 19:30

draga stelisti nu e nimeni anti steaua,io sunt dinamovist si pot sa spun ca au fost zile in care siteul gsp sau coperta gsp reflecta numai steaua,gigi,dica,radoi,oli,lacatus,europa steaua,steaua sus ,si nu stiu ce ,asa ca nu mai acuzati redactia.in romania se face nedreptatea ca steaua sa fie intodeauna laudata indiferent ca a pierdut cu Middlesbrough cu 4-2 dupa ce a avut 3-0 per total,indiferent ca a peirdut cu Rosenborg cu 3-2 dupa 1-1 tinand cont de valoare,indiferent ca s-a calificat in semi finala dupa ce a facut 0-0 cu Rapid,indiferent dupa multe nesimtiri si injurii aduse din partea lu MM Stoica care a lovit un suporter.si ar mai fi . va salut si va respect

Petru  •  17 august 2006, 19:33

colegul dumneavoastra,Domnul Andrei Buzarin,nu sa ferit sa zica k echipa preferata e STeaua,celalalt coleg Cristian Geambasu a zis k echipa favorita nu este Steaua.Acum va intreb pe dumneavoastra dc nu ziceti macar dak echipa cu kre tineti,e Steaua sau nu!?

Va multumesc!

Marco  •  17 august 2006, 19:48

de ce nu faceti un site si cu polisti (ma refer la poli timisoara)?as vrea sa imi raspundeti pentru ca am mai scris si nu mi sa raspuns.va multumesc si scuzati daca am deranjat.
cu stima marco-timisoara

Marco  •  17 august 2006, 19:53

intrebarea este pt dl tolontan, chiar si pt cluj si craiova s-ar putea face site, nu cred ca e o idee proasta.

Dichiseanu  •  17 august 2006, 19:54

Ce mi place cum il laudati toti pe Tolontan,probabil in Romania a fi slugoi e o virtute…acest om care in urma cu 1 luna il lauda pe gigi becali pe jumatate de pagina,care atunci cand giovani becali l a jignit pe cartianu intr o emisuine in direct se facea ca nu aude si privea in partea opusa..O sa ziceti ca sunt un idiot,un carcotas probabil,dar e dezgustator sa vezi cum toti ziaristii se cocoseaza sa culeaga frimiturile jigodiilor din fotbalul romanesc..

Claudiu  •  17 august 2006, 19:56

Gigi si fuga de blaturi… hai ca ai fost tare. Care fuga de blaturi amice ,in ultimile 5 etape ale ultimilor sezoane ai fost plecat din tara?

unu  •  17 august 2006, 19:56

acum o sa se apuce gsp sa faca site si la dunarea galati si fc scuipa in balta,fiecare club are site personal facut pe bani clubului,gsp nu este obligat ,iar intr-o tzara 2 sau 3 echipe predomina mai mult iar in romania Dinamo,Steaua si Rapid sunt echipele fruntase si care ne reprezinta de 50 de ani prin cupe europene.

Boogio  •  17 august 2006, 20:19

Pt. Edi si El

Complet de acord cu Edi, oriunde afara un ziar de sport e un ziar de sport. Sincer nu ma deranjeaza ca pe o pagina apar una, doua fetitze semigoale insa nu e de exagerat cu aceste prezente in revistele sportive. In alta ordine de idei as prefera sa citesc o analiza tactica obiectiva a unui meci nu doar Carlos gafeaza din nou si incitatii la scandal. Prea putine analize tactice si pareri obiective, prea mult scandal … totusi exista reviste specializate pe scandal. Prea mult Jiji, Meme, Borcea si Razvan, prea putini sportivi. Si revin din nou, prea putine referiri la alte sporturi si prea mult fotbal. Promovati toti sportivii daca vreti sa avem un viitor si in altceva inafara de fotbal.

Pentru Unu:
Siturile respective le-a facut GSP pentru a atrage mai multi bani din sponsorizari. Daca te uiti au acelasi Host si ID. O idee geniala din punctul de vedere al unui marketer. Pe un lucru faci bani de 5 ori. 🙂

niegru  •  17 august 2006, 20:30

Pt PASO: Am zis eu ceva impotriva fetelor sexy ce apar in ziar?!Din partea mea pot sa puna orice tipa numa sa fie sexy cu adevarat nu cum sunt unele din reprezentantele Diviziei Sexy la fotbal..

Nemesis  •  17 august 2006, 20:34

Sunteti un ziar total anti steaua pt. ca:
-Carlos greseste – ziceti ca e prost, Coman greseste – nu ziceti nimic
-Ironizati excesiv echipa stelei
-Va place sa laudati echipele minuscule fara mentalitate de invingatori (Rapid, Poli, CFR) si va bateti joc de echipele adevarate (Steaua si Farul caruia ii ziceti mereu sclava stelei)

As avea si o intrebare: Dc nu laudati Farul pe intertoto si pe Dica si P.Marin pt meciul nationalei

totti  •  17 august 2006, 20:35

Catalin T. am si eu o singura intrebare:Daca nu s-ar fi inventat avionul cum ar fi aratat cariera ta?Sunt multi tineri pentru care lipsa „lipsa culoarului” a dus la blazare si chiar involutie.Iti apreciez cariera chiar si asa inceputa pe culoarele aeroportului pentru ca fara calitati personale sigur nu ai fi castigat respectul oamenilor.Succes!

ce conteaza  •  17 august 2006, 20:39

Cristi Says:
August 17th, 2006 at 6:03 pm

Pentru “ce conteaza”: dovedeste!

Chiar Gazeta a semnalat blaturile, unele dintre ele. Chiar Becali a recunoscut unele din ele. Dupa meciul de la Vaslui a recunoscut ca „le-a” tras-o si la Rapid ! Nu stiu daca insusi Tolontan nu a scris de rusinile la care se deda Steaua in mod curent. Mai vrei dovezi ?

osho  •  17 august 2006, 20:54

moarte rapid !tiganii la auschwitz!

Gerula  •  17 august 2006, 20:58

Asist de la finalul campionatului trecut la un delir continuu al suporterilor stelisti, care viseaza noapte de noapte numai comploturi anti-Steaua.
Nu ii judec prea aspru pe Tolontan&Co (oamenii supt vremi, vorba cronicarului), dar daca erau barem impartiali (nu mai vorbesc de anti-stelisti) ar fi trebuit sa poarte o campanie violenta pentru depunctarea Stelei dupa rusinea inimaginabila a ultimelor doua etape din campionatul 2005-2006. Existau si probe, si martori, ba chiar si declaratii prin care Becali recunostea ce-a facut. N-ar fi fost nevoie decat de o atitudine curajoasa si cinstita a unui ziar care conteaza in acest domeniu.

Evident, nu s-a intamplat nimic de genul asta. S-au scris niste articole de care jurnalistilor respectivi (care stiau FOARTE BINE ce se intamplase) ar cam trebui sa le fie rusine pana la sfarsitul vietii si atat.

Probabil a fost vorba de o combinatie intre prudenta (hai sa nu-i spun frica) si comoditate. Acel „nu te pune cu nebunul” foarte raspandit la romani, combinat cu teama la fel de concreta de o eventuala reactie violenta a suporterilor stelisti. Pana la urma, in ziua de azi, daca te usuca in bataie trei gorile de-ale lui Becali in parcarea blocului, nici dracu nu-ti mai face dreptate. De-aia spun ca-i inteleg pe oamenii astia. Numai ca, in profesia asta nenorocita pe care si-au ales-o, cam trebuie sa tinzi spre respect si pretuire, nu spre intelegere…

teddy  •  17 august 2006, 21:07

CE parere aveti despre noua fata a echipei PANDURii?
sau daca are o noua fata,fata de sezonu trecut

robert  •  17 august 2006, 21:11

Osho, jalnicul rasist, i-ar trimite la camerele de gazare pe Marcel Raducanu, Marius Lacatus, Ilie Dumitrescu, Banel Nicolita, Vasilica Cristocea, Petre Marin si pe ceilalti tigani stelisti.

niegru  •  17 august 2006, 21:33

Inca ceva pt editorialistii gazetei sporturilor: De ce draq ati pus sondaju ala cu cat ati da ppt un bilet la Steaua-Barcelona?Da ce ii barcelona dzo?!De ce nu steaua-manchester sau steaua chelsea sau steaua real?!

Nimu Cristian  •  17 august 2006, 21:38

Domnule Tolontan.Va citesc editorialele si cred ca sunteti cel mai bun ziarist sportiv din tara.Dar crezandu-va mai cult ca nea Gigi de ce nu il lasati in pace?Se vede ca are gura mare si vb gura fara el insa a facut destule pt fotbalul romanesc asa ca jos palaria…..Aaaa era sa uit: ati vazut cat de penibile sunt stirile sportive de la antena1?Domnule faceti ceva ca imi provoaca scarba cum imi provocau stirile protv inainte…Spuneti-le ceva ca nu mai tine…Cred ca nici dvs nu va uitati la ele..In rest,toate cele bune

Rares  •  17 august 2006, 21:49

Blogul e o idee buna..pare-se.Legat de Tolo, nu e impotriva nimanui, doar vrea sa schimbe mentalitatile idioate ale persoanelor gen Becali, care reprezinta perfect tipul parvenitului, care din cioban isi cumpara partid, echipa de fotbal, candideaza la Presidentie….Apropos, pentru cei care nu vad rostul ‘pipitelor siliconate’ in Gazeta, exista un domeniu care v-ar putea lamuri: marketing.;)

iulian vlad  •  17 august 2006, 21:55

Ce parere aveti despre deconspirarea sportivilor care au colaborat cu securitatea? Nu este cea mai mare idiotenie auzita vreodata?Si daca au colaborat,ce?Cu ce ma incalzeste pe mine ca Nicu Vlad,Doina Melinte sau Ilie Nastase (dau exemple,nu afirm ca ei au colaborat) o sa fie dati in vileag ? O sa ii iubesc mai putin? No fuckin’ way!!! Cu banii pe care ii infuleca cnsas-ul anual se pot construi 2-3 bazine de inot (cu tot cu platforme de sarituri).A facut si cnsas-ul asta ceva bun:a facut-o pe mona musca,cea mai insuportabila femeie din viata politica romaneasca.
Salutari de la Costanta(sic) :))

Ovidutz  •  17 august 2006, 22:08

Vad ca multi de aici critica gsp-ul fiindca ar avea o atitudine ostila Stelei. Parerea mea e ca se inseala.Gsp-ul nu-si permite sa se angajeze intr-o cruciada impotriva Stelei din cauza ca Steaua are cei mai multi suporteri.Vanzarile lor ar scadea dramatic.Think outside the box!!

Dodo  •  17 august 2006, 22:23

Ovidutz tata,asta-i parerea ta ca echipa de oieri condusa de ciobanul sef are cei mai multi suporteri.Suporterii „stelutei” este formata 60% din copii cu varste intre 8 si 13 ani care,atunci cand vor creste si vor intelege mai bine fotbalul vor uita de aceasta echipa!

Victor  •  17 august 2006, 22:26

Nu pot sa fiu de acord cu persoana care a zis ca Jiji e un retard care a ajuns pe locul 5 in topul sportivilor. Cred ca in primul rand sunt retarzi acei oameni care cred asta si au si votat. Jiji are destule lucruri negative. Orice stelist intreg la minte nu e de acord cu comportamentul sau. Exista un „DAR”. Dar a facut destul bine Stelei: nu a vandut jucatori; a oferit salarii destul de mari ca jucatorii sa nu fie tentati sa plece pentru 2 lei in plus la echipe necunoscute…etc…bine si sa nu uitam de ajutorul oferit sinistratilor, dar asta e alta poveste. Parcursul foarte bun al Stelei in ultimii ani a ambitionat si alte echipe romanesti si rezultatul nu s-a lasat asteptat…exemplul cel mai elocvent este Rapidul si bineinteles sa nu uitam de CFR Cluj care a juns in finala cupei Intertoto. Toate acestea adunate au adus la o crestere a fotbalului romanesc. Nu mai mergem la stadion 2-3 tururi de o cupa europeana si dupa aia stam si ne uitam la televizor. Lucrurile s-au mai schimbat. Acum sa stea altii si sa se uite la noi.
Mult succes echipelor ROMANESTI in cupele europene.
FCSB 7 mai 1986

Sindrom  •  17 august 2006, 22:28

DODO du-te ma pe stadion nu te mai uita la Rapid la meciuri ….ca acolo vin copii si ii baga Copos ca sa fie stadionu plin.,….hai pa

tungeay  •  17 august 2006, 22:29

bai frate nu te supara ca iti zic .tu te droghezi ?????

tungeay  •  17 august 2006, 22:31

tolontan u cu ce echipa ti ????????

stelista_alinutza  •  17 august 2006, 22:37

am o intrebare:de ce il criticati mereu pe carlos?ce aveti cu el?de ce tot inventaiti lucruri despre el?poate ca nu e roman dar nu trebuie sa il criticati in felul asta.de ce nu aveti un reportaj frumos depre el?

Calin Birsan  •  17 august 2006, 22:46

din pacate multi nu prea au inteles rostul acestui blogsport.se injura,se fac tot felu de afirmatii ridicole…normal ar trebui sa vorbin despre fotbal!acum,indiferent de echipa cu care tine donmul Tolontan,cel mai bine si cel mai frumos ar fi sa incurajam echipele romanesti pentru un parcurs cat mai lung in europa si nu sa le cautam toate defectele.au mare nevoie si de ajutorul presei.sunt stelist de cand ma stiu,dar cand e vorba de o echipa din romania care joaca in europa nidiferent care e ea merita sprijinul intregii tari.Forza Steaua-suntem la un pas de grupe.mult succes Rapid,mult succes Dinamo-in europa si numai in europa!!!!!!!!

cosmin_25  •  17 august 2006, 22:47

Ca ziar,cred ca sunteti mult,mult de tot sub ce vezi afara.ma refer la cele de sport,voi bateti mai mult spre cele de scandal.in ce priveste chestia asta cu antipatia fata de steaua,personal nu cred ca are vreo legatura cu voiculescu &co.,dar e vizibila.motivele doar dvs le stiti.iar treaba cu scazutul vanzarilor nu are acoperire,cel putin nu in romania.oricum,o idee de apreciat aceste bloguri si va felicit pentru ea.steaua in champions league…

mina lucian  •  17 august 2006, 22:50

sonorizarea pe stadionul 23 august lasa de dorit,cismelele cu apa potabila nu sunt deloc iar daca vrei sa-ti iei un pahar cu pepsi costa 30 000 lei.adica o sticla de 2 l costa 300.000 mii lei chioar nimeni nu ia nici o atitudine? cine va se ingrasa rau de tot

ralux  •  17 august 2006, 22:52

Am si eu mai mult o curiozitate..cu ce echipa de fotbal tineti (sau poate..chiar un club favorit)..inteleg ca meseria va obliga sa fiti obiectiv, dar ma gandesc ca inainte de a fi ziarist, sau poate „in timpul liber” ( in care sunteti doar omul Catalin Tolontan , nu si ziarist..daca exista asa ceva)..aveti o echipa de care va simtiti mai apropiat..
Va multumesc

Andrei  •  17 august 2006, 23:03

Atata timp cat ramaneti impartiali totul este ok!
Voi citi acest ziar cu mare placere indiferent de pret!
De ce crezi cataline ca unele ziare renunta la aceasta impartialitate?
E imoral!
Sanatate maxima si succes!

gigy_bekali  •  17 august 2006, 23:12

Becali este de fapt si el un OM adica are si calitati si defecte. Din fericire are mai multe calitati decat defecte. Nu stiu daca darnicia lui este in scop politic dar oricum este un lucru mare sa-ti ajuti semenii aflati la necaz…

alecone  •  17 august 2006, 23:22

este normal ca in presa sportiva sa existe slabiciuni si antipatii pentru anumite echipe (ma refer la cele de fotbal,normal) si ele sa fie evidente ?se poate spune ca se scrie la „comanda” ?

Alexandru  •  17 august 2006, 23:56

Domnule TOLONTAN,
Nu stiu ce spate, situatie materiala, avere, pile, relatii, verticalitate sau caracter aveti. Dar, din postura unui om care citeste cat mai multa presa sportiva(atat cat permite timpul la un job de 12h/zi media) si incearca sa extraga din ea latura sportiva(fara tzatze, Divizia Sexy si proastele anagramate de la stirile sportive) pot sa va spun urmatoarele:
-Ceea ce faceti dumneavoastra si echipa, cat si ceilalti jurnalisti care incearca sa fie profesionisti de la celelalte cotidiene/canale de sport este REMARCABIL. De ce ? Pentru ca, spre deosebire de tarile civilizate, in cloaca asta numita Romania, „partenerii” de reportaj sunt: securisti, activisti, corupti, sarlatani, magari, needucati, analfabeti-aici ma refeream la conducatorii de cluburi/federatii, patronii de cluburi, membrii comisiilor/federatiilor de diverse feluri si de diverse sporturi, sau tot la fel de „parteneri” de reportaj: analfabetii(asta n-ar fi o problema, caci nu sunt multi sportivi de elita si in acelasi timp intelectuali in lume) necivilizati, needucati, snobi – aici am nominalizat sportivii, mai ales fotbalistii. Ei de regula, castigand cel mai bine(uneori intr-un meci cat ia un polo-ist sau rugbyst intr-un an), au figuri de genul: nu prea multe autografe / nu prea multe interviuri / tu ce puii mei cauti cu camera aici ? Sau le impune clubul sa intre in „silenzio stampa” – adica tratati suporterii cu curul, ca si noi ii tratam la fel cand stam cate 8 ore la coada la bilete, calcandu-ne in picioare cu bisnitarii-aici multumim tov mircea sandu pentru organizarea transformata in arta de federatia dumnealui(ca la cate mandate o sa mai stea deja e familia lui). Si tot cu curu ii tratam cand stam la galerie cate 4-5 ani, indiferent de meteo si de jandarmii fara creieri care vad intr-o camera video un obiect contondent, cand faceam foamea la facultate la camin 3 zile sa ne luam bilet la meci, cand ne lasam corzile vocale la stadion incercand sa-l convingem pe nea Piti sa-l bage pe Ogararu chiar daca nu-l suporta pe Gigi Becali – ca doar selectionerul trebuie sa foloseasca optim resursele nu sa mearga cu ele la plaja.
Deci, sintetizand domnule Tolontan, job-ul jurnalistilor in aceasta tara necivilizata, mai ales a celor sportivi, este ingrat: trebuie sa smulga niste declaratii/cuvinte/pareri/idei de la o masa descrisa mai sus, in asa fel incat aceasta sa nu se simta lezata, dar in asa fel incat si publicul sa capete informatia. Treaba complicata….ce bine v-ar fi fost daca erati jurnalisti intr-o tara civilizata, era mult mai usor de facut job-ul. Asta nu inseamna ca acum toti sportivii trebuie sa se faca presh in fata presei, asta nu inseamna ca paparazzi sunt simpatici cand incearca sa-ti intre cu camera sub plapuma – la unii le place, dar Iri nu face partea din lumea sportului, asta nu inseamna ca jurnalistii sunt perfecti cand fac dintr-un partz de-al lui Jiji un eveniment national, nemaiavand despre ce sa scrie.
Totusi avem si noi civilizatii nostrii gen Dorinel Munteanu care te cam socheaza prin modestie si munca, care nu prea bat campii pe la televizor, dar ei nu vor fi niciodata un subiect bun pentru presa, ci doar iubiti de public. Dupa ei nu o sa intre niciodata paparazzi cu camera, pentru ca Dorinel la 11 seara se cam culca, asta daca nu se mai gandeste odata la asezarea echipei in teren. Nu prea auzi de el la table-dancing, nu prea gusta liniutele, starurile porno, n-are tatuaje pe tot ce are pori si se cheama piele, nici cercei in diverse parti mai putin expuse ale corpului – are in schimb carcei de la efort, e stresat sa-si faca treaba(oare o avea sange de roman ?) cat mai bine si da amenzi la echipa pentru lipsa de concentrare in minutul 92. Pai ma baieti, omul a invatat din propriile greseli(cornerul cu Danemarca din ultimul minut) si nici nu a gresit des(ca daca nu era concentrat nu le mai baga super voleul ala cu viteza de TGV la englezi in poarta, facandu-ne sa mergem mai departe).
Deci, revenind, domule Tolontan, n-am stat niciodata sa contorizez cat de mult criticati pe Steaua(echipa mea favorita), Dinamo sau Rapid, mi se cam rupe daca criticati mai mult pe Steaua, cum afirma unii pe aici, mi se rupe si daca sunteti pro Dinamo sau pro Rapid, doresc doar sa va rog sa criticati cat mai mult mai departe, pentru ca intr-o tara de balcanici latini(ce combinatie …. castigatoare) numai prin critica publica mai bagi un cui ruginit, mai aprinzi o scanteie, mai darami un mit si asta degenereaza in progres domle’. Iar faptul ca sunteti criticati nu denota decat ca aveti valoare – voi ca echipa. Daca nu aveati vanzari si erati si criticati asta denota ca nu aveati valoare. Dar cum vanzari aveti la greu, „publicul” dumneavoastra este in mare parte si cel al „Academiei Catavencu” – un ziar de critica cu mare rol in detronarea „foarte comunistilor” de la putere, site-ul e super accesat, iar Internet browsing-ul necesita o tzara de educatie, asta nu inseamna decat ca ceea ce scrieti voi este de calitate. Si indiferent ca-mi criticati echipa, sunt de acord atata timp cat loviti in personaje „deosebite” – Jiji+Meme – care au parti bune dar si parti rele – iar astea cam fac diferenta intre un club european si unul balcanic – sau in jucatori care noaptea petrec in baruri si dupa aceea sunt frustrati ca nu prind echipa. Iar pe Carlos in poarta n-ai cum sa nu-l critici, e un spot de defecte, oare cate cupe/calificari trebuie sa mai pierdem cu asta mai Meme, cu privirea aia a ta de specialist care l-ai recrutat…?
Va doresc sa ne enervati in continuare criticand tot ce nu vrea sa fie profesionist in tara asta in sport, chiar daca poate uneori si dumneavoastra sunteti neprofesionist, ingamfat, ingandurat, obosit sau surmenat(cum apareti in poza), santajat sau presat de altii cu bile mari.

alex  •  18 august 2006, 0:00

mai baieti,nu va mai strofocati atat sa spuneti vorbe mari,sa va dati cu parerea despre unul si despre altul.eu va spun sincer,nu va pricepeti!!!intram in penibil…trebuie sa scapati mai intai de indoctrinari si apoi sa spuneti ceva de Steaua,Gigi,Tolontan si de ce nu de Copos de exemplu…va rog din suflet,fiti obiectivi…nu va mai luati dupa niste titluri mincinoase,urmate de niste articole mai mincinoase…incepand de la Tolontan pana la un pusti de 10 ani care bate mingea pe strada,fiecare are un favorit,o echipa favorita si ar face orice sa denigreze si sa atace prin toate mijloacele celelate echipe,bineinteles,exista si o exceptie,atunci cand esti sustinatorul celei mai bune,nu prea ai motive sa ataci,nu ai o invidie,nu ai ceva care sa te roada tot timpul….asta e,tot mai raman vreo cateva milioane de romani sa atace din toate colturile Steaua.eu va dau un singur sfat,linistiti-va si uitati-va de acum incolo cumintei pe protv de la 10 fara un sfet seara la o echipa care intr-adevar joaca fotbal….

va multumesc!

MihaiM  •  18 august 2006, 0:07

Apropos de jurnalism si profesionalism:

La cateva zile dupa meciul CFR Cluj – Rapis, din returul sezonului trecut, GSP a publicat un articol in care se spunea cum ca unii jucatori, au declara ca meciul a fost blat, si s-a descris cu lux de amanunte cum s-au negociat in vestiar, sumele pt care sa se tranteasca meciu, cum Tudor n-a vrut sa ia parte la blat si cate si mai cate. De ce oare GSP nu a continuat sa investigheze si sa demaste pana la capat acest caz, cu aceeasi inversunare cu care trateaza alte subiecte gen MM Stoica, Gigi Becali, sau mai nou Carlos?

Daca ar fi fost situatia stelei se multumea gsp sa relateze si atat sau ar fi batut apa in piua si in ziua de astazi?
De ce vi se pune pata doar pe unii iar pe altii ii lasati in pace chiar si in privinte grave si serioase cum ar blatul? E profesionista asa? Ca rapid „latra” si acum despre blaturile inchipuite ale Stelei si nu le da nimeni peste ochi cu ce s-a petrecut la Cluj…

Comentează