Ce comentatori TV va plac?

Abadon: Comentatorii sint angajatii televiziunilor, nu ai ziarelor. Va rog nu ne injurati pe noi, cei din presa scrisa pentru ce fac altii. Aveti suficiente motive reale, nu inventati! )):
In al doilea rind, va invit sa spuneti ce comentatori va plac. Si m-ar mai interesa ceva: daca ati ascultat comentarii de dinainte de 1989, cum vi se par cele de azi?
Multumesc

vineri, 18 august 2006, 4:07

Abadon: Comentatorii sint angajatii televiziunilor, nu ai ziarelor. Va rog nu ne injurati pe noi, cei din presa scrisa pentru ce fac altii. Aveti suficiente motive reale, nu inventati! )):
In al doilea rind, va invit sa spuneti ce comentatori va plac. Si m-ar mai interesa ceva: daca ati ascultat comentarii de dinainte de 1989, cum vi se par cele de azi?
Multumesc

Comentarii (722)Adaugă comentariu

Cristi  •  18 august 2006, 19:19

Vad ca multa lume scrie Radu Naum&Radu Banciu, dar Radu Banciu, cu tot respectul, e bun doar completandu-l pe Naum in Turul Frantei, ca altfel nu are stofa de comentator sportiv, nu are nervul si pasiunea necesare sa te faca sa vibrezi asa cum are Naum.

iulyk  •  18 august 2006, 19:20

Emil Gradinescu e de departe cel mai bun si apoi mai sunt cativa pe la tvr iar restu habar nu au de fotbal unii dintre ei nu cred ca au vreo legatura cu fotbalul

AGAR  •  18 august 2006, 19:21

Cel mai bun comentator la fotbal este, de departe, Emil Gradinescu.
Pe locul doi eu il situez pe Vali Moraru care are o voce foarte placuta si nu face greseli mari. Totusi ii pot reporsa publicitatea, mult prea agresiva, uneori, pe care o face campionatului spaniol.
La ciclism imi plac foarte mult cei doi Radu, Naum si Banciu.
La Snooker tipul cu vocea putin mai groasa.
La natatie si handbal Radu Naum este cel mai bun.
La gimnastica: Topescu.
La motociclism cei doi comentatori Cobilanschi si Bonifaciu sunt ok, au un stil dragut, presarat din cand in cand cu glume la adresa pilotilor
La baschet: Bogdan Stanculescu este foarte tare

Cei mai slabi comentatori:
-la fotbal: cei de pe National TV si Antena 1
-cei de la Formula 1 de pe TVR
-la tenis: Daniel Chican

ronny  •  18 august 2006, 19:22

Gradinescu e bun doar la Campionatele Mondiale si Europene. E dinamovist pe fata. Cei de la TVR sunt rugati sa-l bage sa comenteze sah sau sheptica…

AlexTtores  •  18 august 2006, 19:22

Emil Gradinescu DESPRE… Emil Gradinescu: „Emil Gradinescu e de departe cel mai bun si apoi mai sunt cativa pe la tvr iar restu habar nu au de fotbal unii dintre ei nu cred ca au vreo legatura cu fotbalul”
HAI, LASA-NE!

Vlad  •  18 august 2006, 19:24

Va amintiti gafe celebre? Iata cateva:
la Mondialul din 94, Romania-Suedia, Cristian Topescu: Centrare inalta in careul nostru, iese Pumnea si retine, pardon, Prunea, Pumnea este langa mine (comentau in duet);
stiri din sport la TVR, Dumitru Graur: Multipla noastra campioana nationala la saritura in inaltime, Galina Astafei a nascut, in aceasta dupa-amiaza, o…fiinta omeneasca;
Mondialul din 94, Olanda-Arabia Saudita, cand erau la minge Dennis Bergkamp sau Marc Overmars, Dumitru Graur ii boteza Overkamp;
Mondialul din 90, Olanda-Anglia, ploaie torentiala din primul minut, Ion Ghitulescu, prin minutul 55: Terenul e greu pentru ca, dupa cum observ eu, ploua torential;
Plus exprimarile arhicunoscute Sandor Puhl a fluierat finalul jocului sau Lupu la minge.
Voi nu stiti altele sa ne mai amuzam intre timp?

alex  •  18 august 2006, 19:24

Un comentator bun trebuie sa fie printre altele si impartial, ceea ce nu pot afirma despre prietenul Gradinescu. El se vede ca are o mare simpatie pentru echipa Steaua Bucuresti. (hai baneeeeele)
Cel mai bun comentator ar fi dupa parerea mea Radu Banciu sau Radu Naum, impreuna sunt geniali.

ronny  •  18 august 2006, 19:24

Buna asta alex 😉

AlexTtores  •  18 august 2006, 19:24

CURAT MURDAR
ms

volty  •  18 august 2006, 19:25

Cel mai mare comentator Tv a fost si ramane (pana acum) Cristian Topescu !!!! Eu sunt profund scarbit de comentatorii sportivi de pe National TV sau Telesport…doamneeee ! E imposibil sa urmaresti un meci de fotbal pe aceste canale…din cauza unor comentarii sau comentatori infecti. Cand se acorda licenta pentru Liga 1 ar trebui sa se tina cont si de asta…nu numai de bani !!!

eugen din pitesti  •  18 august 2006, 19:25

emil gradinescu.are un comentariu placut si cel mai interesant este ca atunci cind face gafe le recunoaste.cred ca este cel mai bun la ora actuala.inainte de 1989 nu aveam posibilitatea sa comparam.aveam un unic cristian topescu.

ronny  •  18 august 2006, 19:29

Cred ca am gasit cel mai bun comentator…. Il cheama… suspanssss…
DAN NEGRUUU. Sa nu-l mai vad la fotbal ca ma stric de ras… Zici ca era la Saint Tropes sau la Ziua Judecatii… sau cum naiba s-o numi…

noi  •  18 august 2006, 19:29

Citind comentariile postate aici am inceput deja sa mi-l imaginez pe horia ivanovici drept o viespie veninoasa (pentru ca „inteapa oamenii”), un Cosmin Baleanu, „un amator”, care potrivit opiniilor voastre ar trebui concediat, indiferent daca stiti sau nu ce presupune o pregatire in domeniu, un george becali mitic, o gazeta a sporturilor si o antena 1 rusinoasa si demna de dispret, un catalin tolontan care scade pe zi ce trece in ochii vostri atunci cand scrie despre ceva ce nu va convine (in functie de preferinte), televiziuni execrabile care ar trebui sa nu mai emita niciodata si care ar trebui sa va ceara scuze public fiecarui in parte (desigur, numindu-va daca se poate), etc
Chiar nu exista o modalitate de a face o selectie a celor ce posteaza aici ? Numai jigniri, injurii…Subiectul propus de Catalin Tolontan suna cam asa: „va invit sa spuneti ce comentatori va plac” si nu „va invit sa spuneti ce comentatori va displac”. Este vorba desprte comentatori si nu depre pasiuni incercate pentru o echipa sau alta. Felicitari celor care au avut ceva de spus. In ce ma priveste, comentariul sportiv s-a imbunatatit mult dupa 89 si cred ca in scurt timp diferentele dintre romania si occident vor fi eliminate. Dupa parerea mea, Cristian Topescu este un profesionist care a pus bazele comentariului sportiv din Romania si un model pentru cei mai tineri. Apropo, mie chiar imi place Cosmin Baleanu! Acum puteti sa ma injurati!

Abadon  •  18 august 2006, 19:29

Imi cer scuze ca raspund prea tarziu .Acum am ajuns acasa.
Nu injur din fire dar tre sa recunoastem ca majoritaea comentatorilor de la TVR,National si antena 3 sau 1 (nu conteaza) sunt execrabili.
Cand ii auzi ce spun te crucesti sau cand zic ceva poante si rad singuri …..
Nu pot sa zic care i-as vrea ,imi plac totusi cei de la ProTV adica Vadim(nu stiu numele) si mai este inca unu(nu am idee cum il cheama dar e mai vechi in PROTV si comenteaza CL )
Ce ma deranjeaza f. mult la ei ,pe langa poantele stupide,sunt perspectivele lor despre meci. Tot timpul vad altceva(noi vedem o echipa dominata ei vad o echipa care domina,etc),apoi fazele controversate si parerile lor de expert care in proportie de 80% sunt eronate. Nu stiu,se tem sa zica adevarul sau chiar vad altceva!
Ar trebui sa spuna si ei ceva inteligent ,istorice ale partidelor,orice,numa inteligent sa fie.Cand ma gandesc ca mi se trage din salariu o parte din salariul lor………….
N-am nimic personal cu ei,dar sa-si faca cum trebuie meseria.

Bogdan BM  •  18 august 2006, 19:29

@Marcel
Daca nu stii sa apreciezi comentariul lor din turul Frantei asta nu inseamna ca nu sunt buni. Eu cred ca nu sunt buni…sunt GENIALI. Eu cred ca si daca te-ar intreba cienva pe tine despre propria familie nu ai stii atatea cate stiu ei despre TF. Subscriu celor de sus care ii lauda. E inutil sa spun ca si eu m-am atasat de aceasta competitie datorita celor doi. Allez les deux!
Cat despre cel mai prost nu stiu daca vara-mea de la tara caer nu stie cine e schumacher ar comenta mai prost decat Alexandrescu la F1. Ca sa faco comparatie (desi e mult prea mare discrepanta) cei 2 Radu m-au facut sa mut pe Eurosport pentru ciclism, Alexandrescu m-a facut sa mut pe RTL pentru F1.
In rest, buni si rai… poate un plus pentru Gradinescu.
Numai bine!

adipui  •  18 august 2006, 19:30

cosmescu sa se faca antrenor,numai sfaturi…tot meciul,mironica si vajeu-super,si cei doi…banciu si naum-buni,tvr-slabi de tot..la televizor se vede foarte bine,sa invatati sa mai inchideti si gura

serban  •  18 august 2006, 19:30

fara naum si banciu nici nu putem vorbi de comentariu sportiv in romania.
sa faci din ciclism un sport atat de putin cunoscut in romania(vezi audienta si performantele din mica bucla), un punct de referinta al transmisiilor tv si un subiect de discutie printre tineri mai ales mi se pare o performanta.

despre fotbal numai de bine dar cel mai bine pe „mute”; serios acum gradinescu e ok iar restul mai mult sau mai putin indiferenti

dar vine F1!!!! trebuie facut ceva oameni buni. e grav. curand vom asculta cu totii pe RTL, chiar daca nu stim o boaba de germana. macar tac din gura aia atunci cand se dau convorbirile dintre boxe si piloti!!!!!
nu e posibil sa povestesti cum x il depaseste pe y cand x este la schimb de cauciucuri(din ultima etapa citire!!).

la atletism e cat de cat ok dar mai bine fara ivon ghita.

la sarituri cu schiurile iarasi este ok si pot sa spun ca este unul din comentatorii care m-a convins sa fac deplasarea la un eveniment live.

BREF incepeti o scoala de comentatori cu cei doi profesori BANCIU si NAUM

AlexTtores  •  18 august 2006, 19:30

Mai Eugene, pai tu-l compari pe TOPESCU cu Gradinescu, asa, mai voalat?
Din Pitesti? Sa traiesti!

adipui  •  18 august 2006, 19:31

am uitat de antena 1-numai prostii,cum se aleg acesti comentatori de tv!!!!

ronny  •  18 august 2006, 19:31

Cui ii place de domnul comentator DAN NEGRU?

Abadon  •  18 august 2006, 19:31

oricum nu vad rostul topicului acesta pt. orice am spune noi nu va schimba nimic.
Si nici rostul pt. care sugereaza altii o posiblia echipa nationala,pt ca e pierdere de vreme.
Am vrut sa stiu daca se ppoate face ceva cu ei ,ceva instruire ca sa progreseze si ei.

kotoron  •  18 august 2006, 19:33

Am vazut meciurile Stelei (cu poli si Uta) la antena 1 si au fost adusi in studiou suporteri ai acestor echipe… dan negru mai avea putin si spunea ”ca este o mare nedreptate daca poli nu bate! si ca poli este cea mai valoroasa echipa… blah, blah, blah….” Comentariul trebuie sa fie inpartial !!!! o Tampenie!!!
Radu Banciu si Radu Naum the best!
1989… Dumitru Graur ” un sut prin surpriza” 🙂

ronny  •  18 august 2006, 19:33

Tolontaneee… iti aduc eu caine care te musca si nu turbeaza. E soacra-mea…:)

Dany  •  18 august 2006, 19:34

PROPUNERE : Bagati sondaj pe site. Asa va fi mult mai usor si se va vedea mai clar fiecare pe ce loc este. Si mai puneti un sondaj despre Cosmin Baleanu de genu ” Cine vrea ca Baleanu sa NU mai comenteze meciuri? veti vedea ceva in jur de 90% ca vor rasp pozitiv. COSMIN BALEANU daca ar avea constiinta ar trebui singur sa se retraga. Sunt prea multi cei care il contesta!!!!!

AlexTtores  •  18 august 2006, 19:35

„Noi?” Nu am sesizat ce reclami tu acolo. Cu totii avem dreptul la o opinie, fie ea dreapta ori ba. Referitor la jigniri, exista, ce-i drept, insa putini au recurs la astfel de practici. In rest, numai de bine!

Abadon  •  18 august 2006, 19:36

Nu trebuie sa se retraga,sa renunte la niste chestii.
In IT se fac niste cursuri,poate ar trebui introduse si aici

Bogdan Cercel  •  18 august 2006, 19:38

Foarte misto raspunsurile. In sfarsit cred ca putem intelege acum mai bine rolul existentei „blog”-ului. Totusi, Catalin, urmarind toate aceste posturi (sau postari… cum s-o zice mai bine) cred ca se impune sa incerce cineva sa ne ofere o definitie a „comentatorului”. Sau macar sa avem in fata ochilor o „fisa a postului” de comentator. Atunci putem spune, cred, mai bine, cine se achita cel mai bine de sarcini si cine nu face decat sa fie pe langa fisa p(r)ostului. E o idee. Indiferent de cum ar suna acea definitie, convins sunt ca Banciu si Naum sunt ceea ce sunt: comentatori beton!

sara buna

c4t4lin  •  18 august 2006, 19:40

ce sa mai zic….oricum….commentatori de la antena 1….au un talent innascut….. ca la fiecare meci….ma i-a un somn….. ar treb sa se mai uite si ei pe alte programe… sa invete sa capteze atentia telespectatorilor….

Bogdan BM  •  18 august 2006, 19:41

Eu cred ca ar fi FOARTE interesant un topic cu gafele comentatorilor. Fiecare ce isi aduce aminte. Chestii gen „cu mingea la balon” (PRO-TV liga campionilor)

skinofthedick  •  18 august 2006, 19:41

Ma deranjeaza calitatea transmisiilor efectuate de Antena 1 cel mai mult,nu comentatori.

Rios  •  18 august 2006, 19:41

Din pacate nu prea vad vreunul care sa imi placa.
Cred ca intrebarea ar fi care nu ma enerveaza.
Si sincer si aici as fi nevoit sa spun ca ma cam enerveaza toti.
Asta e.

zep  •  18 august 2006, 19:43

imi place Emil Gradinescu a inceput sa-mi placa de el de la meciul Boro – Steaua cand a zis la 2-0 pt Steaua: Se vede Eindhovenul! 🙂

anti franar  •  18 august 2006, 19:44

sincer nu k ash avea ceva cu trustul intact dar ce-i mai slabi shi ce-i care ma irita sunt comentatrii antenei 1 inceark prewa mult cred k asta-i motivu’ oricum k shi o consolare k shi cei de la tvr nimenui snu a avut nu are shi nu va avea nimeni sunt shi f buni comentatori kt shi niste oameni exceptzionali vezi radu naum,

Crainicu’  •  18 august 2006, 19:44

Cei de la TVR is cei mai naspa comentatori din istoria televiziunii!!! Imi venea sa ma uit la meci fara sunet…Antena 1 si ProTV is baza

axxter24  •  18 august 2006, 19:45

Ce-i mai buni de departe Radu Banciu si Radu Naum.Sa mai comenteze si fotbal cei doi.

Abadon  •  18 august 2006, 19:45

Crainicu,asta mi se intampla si mie.

flaviu  •  18 august 2006, 19:46

Cei mai tari comentatori sunt cei de la TVR si cei de la TV SPORT, cei de la tv sport au un plus,,,,,in schimb cei de la ANTENA 1 SUNT DEZASTRU…tre sa dau televizorul la minim, 1. comenteaza prea mult pe langa meci…doar la fazele imp mai intra si ei in meci,, 2. fac diferentieri intre echipe..clar ca is fani rapid…si arata asta publicului—nus sunt profesionisti..

bravo tv sport

George NU GIGI Becali  •  18 august 2006, 19:49

Cum a zis el nea Gigi(sa ne intelegem mi-e simpatica ca patron de fotbal da’ doar atat) Dan Voiculescu si cu toti muncitorii de la Antena1.
De departe sunt cei mai „gherla” comentatori dar astia sunt si ofticosi ca de ii pune patronu’.

Andrei Badea  •  18 august 2006, 19:51

domnule tolontan, dupa dumneavoastra care este cel mai bun?

marius  •  18 august 2006, 19:52

In zilele noastre nu putem zice ca avem comentatori de marca.Dar trebuie sa respectam pe Cristian Topescu sau sau Radu Naum.Cel mai adevarat comentator din punctul meu de vedere este Andi Vilara care din pacate nu prea mai are timp pentru televiziune din cauza FRA.Si domnul Octavian Vintila este un bun comentator.

darkfaq  •  18 august 2006, 19:52

Nici un comentator nu imi place si aici vorbesc despre cei care comenteaza meciurile de fotbal. Toti sunt groaznici de la orice televiziune.Fie sunt plictisiti si comenteaza aiurea sau isi mai aduc aminte sa mai zica ceva din cand in cand, fie aleg o echipa si sunt foarte subiectivi in comentarii, de regula ironizand echipa adversa, fie sunt prost informati despre jucatori si spun lucruri total aiurea, tot timpul gresesc ce jucator e la minge. Nu este un comentator de calitate in materie de fotbal si acest lucru te face sa pui televizorul pe mut, decat sa auzi aberatiile comentatorilor. Pe langa asta, uneori comenteaza din scarba, parca nu pentru asta sunt platiti sau alteori exagereaza cu calitatile unui jucator, auzind 90 de minute comentarii pozitive in exces, si aici dau ca exemplu fie Zidane, fie Ronaldinho mai ales in meciurile din champions league. 90 de minute aud incontinuu cat de magic este Zidane, cate calitati are, ce driblinguri face etc, acest lucru devenind absolut obositor si enervant. Iar in ultimul timp „ceva mai suprem la laude ca Ronaldinho” nu cred ca exista:tot ce face el ii divin…
In concluzie, dupa parerea mea la ora actuala nu este un comentator de calitate in materie de fotbal.

paun mihai  •  18 august 2006, 19:53

gradinescu e un mare nesimtit pt ca pe banii mei face niste comentarii pro-steaua de toata rusinea.La fel si incultul de enachescu.La o semifinala de cupa Dinamo-steaua mansa secunda le-au dat lacrimile la amandoi la sfarsit.Va spun asta pentru ca eram la masa presei exact langa pupitrul lor.Niste perle marca Graur:la un meci cu Faroe zice Stelea iese sa faca o ceva;la Olimpiada de la Barcelona spune acum vom urmari cursa de 1000 de garduri.
Raspunsul la intrebarea dvs.:BANCIU si NAUM

radutm  •  18 august 2006, 19:54

Nici unul din cei care comenteaza fotbalul.La fotbal normal era sa fie un duet 2 comentatori la fiecare meci………..unul care sa tina cu echipa gazda iar celalalt cu oaspetii……….si atunci toata lumea ar fii fericita.
Vedeti cum se comenteaza in SUA . Ar fii mult mai antrenant asa :
EX: Un meci POLI -DINAMO ……ataca poli sut G.Bucur ….ce ocazie ( comentator POLI )………senzational ….ce interventie Matache ( vine imediat al doilea comentator….(pro Dinamo) ,,,,,,asa nimeni nu s-ar supara ca este pro sau contra…………PAREREA MEA

Marcel  •  18 august 2006, 19:56

Pt. Bogdan BM:
Bine ma,ai dreptate,is ca branza frantuzeasca si vinul vechi…Au si ei partile bune da fraze ca „uite-o pe S. Crow,Doamne!da urata-i,incredibil,ati observat ce urata e??” dupa care urmeaza interjectia lui satisfacuta de unicat.Si celalalt il aproba si mai arunca si el cateva.Nu stiu sa apreciez prostul gust si ma enerveaza ca-mi strica placerea la etapele de munte,atunci se pare se mai si betivanesc un pic si o tin cu fixatiile si discursurile critice,se mai trezesc un pic pe ultima catarare.Cat despre cunostintele lor de TF se vede clar ca le citesc de pe net in direct,in rest numai aproximari si lucruri stiute de toata lumea.Plus ca anul asta au distrus si turul italiei ca habar n-aveau ce se petrece.

virusel  •  18 august 2006, 19:56

Si eu tinjesc dupa comentariile lui Topescu.
Dupa Revolutie a vrut sa impuna un regulament dupa care orice comentator sportiv trebuia sa faca o scoala speciala, dar a fost mazilit de multimea de pusti care explodase atunci si acum sint mari ziaristi de sport.
Eu pot spune cu aproximatie cum va decurge comentariul la un meci de fotbal in functie de ce canal il transmite.
Exemple :
1 Protv – acolo preocuparea principala este salariul, sume de transfer, certuri intre jucatori, antrenori, investitori.
La orice decizie a arbitrului, ei trebuie sa fie de acord sau nu cu justetea ei. Au fost cazuri la meciul recent al lui Dinamo, cind arbitrul a fluierat offside, comentatorii au zis ca nu e, dar la tv in reluare s-a vazut ca a fost.
2 Antena 1 – acolo cuvintul de ordine este „v-am spus eu”
Comentatorii arunca niste pronosticuri la inceputul meciului legate de scor, de schema de joc sau de orice altceva. mergind pina la previziuni meteo. Si cind se intimpla ca ei, nu mai contenesc cu laudele.
3 Tvr – acolo regula principala este „nu sint bani ” Nu avem bani de deplasari, nu avem bani de transmisii in direct, avem echipament slab, etc.
Exemple sint cu sutele peste tot.
Nu-mi vin toate in minte, ce e rau este ca aud in jurul meu :
„- am vazut eu la tv ca… ,deci asa este.”
Si amaritii de comentatori nu stiu nici macar regulamentul de fotbal
Cum a fost la meciul cu Dinamo cind a sutat un atacant, a atins mingea un adversar si a ricosat la un alt atacantl, sustineau ca arbitrul a gresit fiindca trebuia lasat jocul, ca a venit mingea de la adversar. Total gresit.
Concluzia e clara, sa urmarim comentariile pentru a ne distra nu pentru a ne educa in fotbal.

ronin  •  18 august 2006, 19:56

Banciu si Naum. Sau, daca vreti Naum si Banciu.

Mihai  •  18 august 2006, 19:59

Da, fara nici un fel de contracandidat !!!!!!
Banciu si Naum de la Eurosport !!!!!
Pacat ca o tara cu 20 de milioane de oameni si cu foarte multi microbisti, nu se poate lauda decat cu 2 comentatori sportivi de exceptie !!!
Restul comentatorilor TV sunt prosti, de miros pana la capatul Pamantului !!!

Hadrian  •  18 august 2006, 20:00

Daca sondajul are ca scop cautarea unor nume pentru o eventuala inlocuire a celor doua personaje de la Antena1 eu imi dau cu parerea si zic sa incercati la cei de la TVR1 sau de la eurosport sau omul pe care il astept in tv de mult timp, Ilie Dobre. Cei de la eurosport sunt geniali(daca sunt mai multi:) ) mai ales la snooker, dar cred ca in orice sport, si cel mai necunoscut sport are un comentator ce da impresia ca e stapan absolut pe toate amanuntele tehnice si desigur anecdotele ce nu pot lipsi insa cu masura, exemplu PROtv nu e de urmat unde se exagereaza de cele mai multe ori cu „gossip’ul”…

darkness  •  18 august 2006, 20:01

SEBASTIAN DOMOZINA , SOARE , MINOIU , GHITULESCU

Johny  •  18 august 2006, 20:02

Fara indoiala Emil Gradinescu si Bogdan Cosmescu!!!!!

Comentează