De ce are Steaua alocat atita spatiu in ziarul de azi?

Mai multi cititori au intrebat de ce gsp a alocat atit de mult spatiu, inclusiv pagina 1, meciului Stelei. Cititorii stelisti s-au declarat indignati de intrebare si acest blog, ca si altele ale colegilor mei, s-au transformat in chat-uri de lupta verbala intre stelisti, dinamovisti, rapidisti si alti suporteri.

miercuri, 23 august 2006, 2:39

Mai multi cititori au intrebat de ce gsp a alocat atit de mult spatiu, inclusiv pagina 1, meciului Stelei. Cititorii stelisti s-au declarat indignati de intrebare si acest blog, ca si altele ale colegilor mei, s-au transformat in chat-uri de lupta verbala intre stelisti, dinamovisti, rapidisti si alti suporteri.

Un ziar traieste o zi. El apartine momentului, nu face istorie. De aceea, orice ziar este, prin definitie, excesiv, pentru ca supraevalueaza realitatea imediata, in detrimentul perspectivei. Si de aceea multe dintre demersurile noastre par derizorii. Ne ocupam de zile, nu de ani, de ceea ce se vede si ceea ce intereseaza instant, si pierdem din vedere esentialul. Dar asa merg lucrurile peste tot in presa, nu doar in Romania!

Indiferent despre ce echipa e vorba, un meci de calificare, dupa un deceniu, in grupele Champions League, este tratat intr-un ziar ca un eveniment crucial. La fel s-ar fi intimplat daca era vorba de UTA sau Baia Mare! Asta si pentru ca efectele unei calificari depasesc teritoriul clubului respectiv.

Am ales, asadar, sa alocam spatiu substantial evenimentului. Ofer aceste explicatii fiind constient ca ele vor stirni mai departe polemici si ca nu vor multumi pe toata lumea. Dar, daca tot am lansat aceste bloguri, e bine sa cunoasteti cite ceva din intimitatea unei redactii si din felul in care noi, jurnalistii, gindim.

Vom continua sa postam, chiar daca unele dintre mesaje, mai ales la categoriile „incinse”, sint vulgare. Nu reusim sa le banam pe toate! Avem 8 bloguri cu aproximativ 15.000 de intrari pe zi. Ar trebui un batalion de oameni care sa baneze toate badaraniile. Ceea ce e imposibil. Dar nu credem ca e imposibil sa comunicam in ambele sensuri, civilizat.

Va multumim!

Comentarii (384)Adaugă comentariu

Marius Dobrescu  •  23 august 2006, 15:29

Am citit posturile multor cititori. Cred ca fiecare are dreptul sa aleaga. Daca unei persoane nu-i place un ziar editorialist etc. foarte simplu are puterea sa nu-l citeasca. Eu am renuntat sa citesc Sport Total. O sa va spun si de ce… am gasit in 5, editii consecutive cam 5,6 greseli flagrante(si nu erau gramaticale). Mai devreme am avut curiozitatea sa citesc editorialul lui Banciu pentru ca amintea cineva de el pe blog. Nu pot sa spun decat ca nu pot sa inteleg nici in 1000 de ani iesirea pe care a avut-o la adresa lui Mirel Radoi. Asa cum nu as fi putut sa inteleg reactia lui la adresa unui jucator de la Dinamo Craiova sau Rapid inaintea unui meci international indiferent de miza.

vlad  •  23 august 2006, 15:29

Mai draga… eu tin cu Steaua nu cu stelistii. Nu fac front comun cu retardatii chiar daca tin cu aceeasi echipa ca si mine. Prefer sa apreciez o vorba bine zisa de un dinamovist decat sa aprob o ineptie a unui stelist.
Eu nu traiesc pentru culori. Eu traiesc pentru alte idealuri, iar Steaua e un simplu hobby.

Revenind… Stiu ca te-ai simtit cu musca pe caciula, altfel nu raspundeai. Si in continuare sustin ca cei cu un comportament violent online sunt niste reubuturi in viata de zi cu zi ce s-au refugiat in spatele monitorului, de unde poate fi si el „cineva”. Mergi la un psiholog sa-ti explice ca nu e o rusine sa ai cosuri pe fata si ochelari, sa nu ai femeie la 20 de ani sau sa fii respins de unii. Astfel poate reusesti si tu sa te integrezi in societate fara sa fii bou.

Ciao amice. Esti NULL.

Chip  •  23 august 2006, 15:29

Ratzuhsk esti prea frustrata. Dak esti asa impotriva GSP-ului dc mai esti aici. Intra pe dinamomania sau unde aveti voi site si discuta acolo cu dinamovistii tai.
Nu sunt de acord ca GSP este stelista sau rapidista sau dinamovista. Am citit pe unul din bloguri sa zicem ca Vochin este stelist si doar de Steaua scrie, dar nu a mai comentat nimeni cand a scris „Liniste joaca Dinamo!”, un articol plin de elogii la adresa echipei din Stefan cel Mare. Si acelasi lucru se intampla mereu. Se scrie despre echipa care este mai in forma, are meci mai important si care sa fim si seriosi face si rating mai mare.

sorinaccio  •  23 august 2006, 15:30

Sunt fan dinamo dar nu am nimic impotriva ca ziarul gsp a acordat atatea pagini stelei.Si dinamo daca va face performanta in uefa sau macar o partida buna ca cea de anul trecut(5-1 acasa cu Everton) va avea si ea mai multe pagini acordate in ziar

RobertMS  •  23 august 2006, 15:31

Sint curios cum va arata prima pagina a ziarului de maine, cand vor juca Dinamo si Rapid. Cu siguranta va fi la fel ca cea de azi. Doar ai fost suporter din galerie in ghencea Cataline, nu?

ION  •  23 august 2006, 15:31

domnule tolontan,explicatia e simpla si imanenta evenimentului de azi:INVINGATORUL IA TOT!nu mai e nevoie de nici o justificare si de nici o comparatie.prin faptul ca a ajuns aici steaua e o invingatoare.daca va trece de standard miine va fi iar pe prima pagina pentruca din nou e invingatoare.si da,aveti dreptate:prima pagina nu o face trecutul si nici viitorul pe care inca nu l-a pipait nimeni.prima pagina o face prezentul.INVINGATORII PREZENTULUI!asta pentru cei care nu pricep ca pot fi 23 milioane de copii ale ziarului(la mai mare!),dar nu pot fi 23 milioane de pagini intii,ci doar una.cea a INVINGATORULUI!!!

eLiTe  •  23 august 2006, 15:32

As vrea ca cineva sa imi raspunda la aceste intrebari :
1)De ce nu se spune si istoria a Stelei patata si cum au castigat ei campionatele si cupele pe vremea lu` Ceausescu
2)De ce aproape zilnic se scrie de Steaua cel mai mult fata de Rapid,Dinamo ?
Astept sa imi raspunda cineva de la ziarul Gazeta Sporturilor … Va multumesc !!!

sorinaccio  •  23 august 2006, 15:32

succes stelei

bogdan  •  23 august 2006, 15:32

Vor exista nemultumiri si nemultumiti oricare ar fi subiectul principal din gazeta, sau orice ziar citit. Problema este ca inca nu se inteleg niste aspecte evidente…ca azi se joaca un mare meci in UCL, competitie atat de ravnite de cluburile romanesti, ca Steaua( cea mai mare echipa din fotbalul romanesc, si ma refer aici la toate argumentele posibile, si nu ar trebuii sa existe carcotasi din punctul asta de vedere) are o mare sansa sa ajunga acolo…era normal sa i se acorde mult mai mult spatiu in ziarul de azi. Dinamo si Rapid au destul de multe articole dedicate suporterilor….avand in vedere ca joaca maine.
1. Forza Steaua.
2. Noroc maine Rapidului si lui Dinamo….si ….hai sa cucerim Europa.

Steaua4ever  •  23 august 2006, 15:32

PT ALIN !! PE CINE TE RESPREZINTA ? SUNT STELIST NU AGREEZ NICI PE JIJI NICI PE MEME PT CA SI-AU FACUT UN NUME PE SEAMA ECHIPEI , DAR IN SCHIMB SUNT STELIST , SI CA ORICE SUPORTER ADEVARAT NU TIN CU CONDUCEREA TIN CU ECHIPA CA PANA UNA ALTA EI ISI DAU SUFLETUL PE TEREN IN TIMP CE JIJI BATE CAMPII LA TELEVIZOR !!

F.P  •  23 august 2006, 15:32

Steaua4ever ,
te-as respecta ca om daca ai invata macar sa scrii corect romaneste (daca stapanesti orice alta limba, e de preferat sa o folosesti, cu romana te descurci mai greu).

ps. sa stii ca majusculele(eg. A,E,G,H) sunt obositoare, si nu dau cursivitate citirii unui text.

ps2. aaa, imi place fotbalul, e necesar sa fiu si incult ?!?!

sorinaccio  •  23 august 2006, 15:33

Sa moara Borcea de suparare ca Steaua e in Champions League

sirgeo  •  23 august 2006, 15:33

o fi el un meci crucial dupa cum zice domnu Tolontan ,dar totusi este un meci de calificare, daca am ajuns sa scriem despre acest eveniment 13 pagini si ziaru are 24 inseamna ca suntem mult in urma pai daca ajungem in finala cred ca mai scoateti o editie ca sa aveti unde scrie de steaua oricum sunteti un ziar mediocru astazi cel putin .

alin  •  23 august 2006, 15:34

Dupa parerea mea,spatiul alocat Stelei in GSP este unul direct proportional cu cel al fanilor stelisti fata de ceilalti.Faptul ca steaua are mai multi fani este ceva normal.Acolo unde sunt rezultate vine si simpatia oamenilor.Spre exemplu:rossi,schumacher,tiger woods,michael jordan-doar cateva exemple.Este normal ca GSP sa aiba in prinul rand de magementul sau.Pai daca ar scrie de craiova,rapid sau dinamo,foarte mult si f putin de Steaua,cata lume ar mai cumpara ziarul?
GSP-ul nu este un ziar stelist,ci pur si simplu se lupata pt suprematiue cu Prosportul.Si se pare ca a castigat-o,pt ca a ales asul castigator…SREAUA BUCURESTI.

catacic  •  23 august 2006, 15:35

pentru k azi e o zi foarte importanta nu numai pentru steaua , ci si pentru tot fotbalul romanesc.forza steaua!

Alin  •  23 august 2006, 15:37

pt. steaua4ever
Deocamdată Steaua ca orice societate este reprezentată peste tot de patron, aici vorbim de domnul Gigi Becali, şi de preşedinte respectiv d-nul Stoica…

YO  •  23 august 2006, 15:37

sorinaccio Says:

August 23rd, 2006 at 3:30 pm
Sunt fan dinamo dar nu am nimic impotriva ca ziarul gsp a acordat atatea pagini stelei.Si dinamo daca va face performanta in uefa sau macar o partida buna ca cea de anul trecut(5-1 acasa cu Everton) va avea si ea mai multe pagini acordate in ziar

sorinaccio Says:

August 23rd, 2006 at 3:32 pm
succes stelei

sorinaccio Says:

August 23rd, 2006 at 3:33 pm
Sa moara Borcea de suparare ca Steaua e in Champions League

Exemplu de suporter si de roman 😉 felicitari

Ovidiu  •  23 august 2006, 15:38

Ratzushko, degeaba te straduiesti: Tot urata esti! Cu aerele tale de vedeta bosumflata, cu antipatiile veninoase pe care le tot imprastii in jurul tau, cu macaitul tau inconfundabil de ratzushka urata si frustrata, nu reusesti decat sa-ti arati adevarata fatza: aceea de ratzushka-cea-urata! URATO! 😛

fane  •  23 august 2006, 15:38

Borcea o sa planga mult urmatoarele cateva luni.Forza Steaua

Steaua4ever  •  23 august 2006, 15:39

F.P Prietene eu nu te-am facut incult , faptul am s cris cu majuscule nu ma face incult , aia sa fii surprins sa aflii ca nu sunt ceea ce crezi , daca judec dup[a aparente deja nu cred ca am ce discuta .
P.S:Am scris cu majuscule ca sa subliniiez ceva !!

mariano  •  23 august 2006, 15:39

haide-ti sa facem un mic exercitiu de logica:
– daca oricare dintre noi ar vrea sa vanda ceva, ar face un studiu de piata si ar stabilii potentiali clienti si caracteristicile acestora
-e clar ca nu exista un produs care sa satisfaca nevoile tuturor, drept pentru care in vederea atingerii unui profit maxim produsele aruncate pe piata trebuie sa indeplineasca criteriile impuse de majoritatea consumatorilor.
-in concluzie acelasi lucru se intampla si cu GSP majoritatea decide. Suporterii Stelei decid

Raul Man  •  23 august 2006, 15:39

@Catalin Tolontan:

Domnule Tolontan, stiti mai bine decat mine ca in zilele noastre este imposibil sa vorbesti de o echipa, oricare ar fi ea, fara ca echipa rivala (aici incluzand suporteri dar din pacate si oameni din conducere si chiar jucatori) sa nu faca basici. Indiferent ce si cum faci, ei se considera nedreptatiti, pentru ca… „ba a mea-i mai mare”. Este extrem de trist sa constati ca nu avem nici cea mai mica urma de fair play… sau poate chiar simt al realitatii. Ca tocmai acest simt al realitatii iti dicteaza ca, intr-o zi extrem de importanta pentru sportul romanesc, prima pagina a unui astfel de ziar nu o pot tine lucruri sau fapte ce nu au legatura cu acest eveniment. Cu atat mai putin continutul sau.
Si inca ceva: daca primul raspuns la blog-ul dumneavoastra ar fi fost un scurt „Bravo dom’le” sau un la fel de scurt „Ati cam dat-o-n bara”, atunci discutia s-ar fi lungit la fel de mult si, culmea, exact cu aceleasi post-uri: „steaua are 6 milioane de suporteri”, „ba, taci din gura ca esti prost”,”gazeta e ziar de stelisti”, etc.
Si acum stau si eu ca Moromete cu capu-ntre urechi si ma intreb: o fi bine?

voicu  •  23 august 2006, 15:39

tolontan said: La fel s-ar fi intimplat daca era vorba de UTA sau Baia Mare!

i say: hahahhahahaha, vezi sa nu! pe prima pagina ar fi fost un reportaj cu stelistii la cumparaturi, cu dinamovistii la doftor si cu rapidistii in parc

fane  •  23 august 2006, 15:41

Intereseaza pe cineva sanatatea domnului Borcea?Va rog luati masuri.Forza Steaua

Alin  •  23 august 2006, 15:41

# voicu Says:
August 23rd, 2006 at 3:39 pm

tolontan said: La fel s-ar fi intimplat daca era vorba de UTA sau Baia Mare!

i say: hahahhahahaha, vezi sa nu! pe prima pagina ar fi fost un reportaj cu stelistii la cumparaturi, cu dinamovistii la doftor si cu rapidistii in parc
Bine zis omule!!!!!!!

Spyball  •  23 august 2006, 15:41

Poate nu va fi nevoie sa scrie despre corbi sau javre maine, poate nu se califica si atunci voi striga din toata inima ” I LOVE YOU SARAJEVO/BEITAR ” Amin!

Paisie Velicicovsky  •  23 august 2006, 15:42

ALOOOOOOOOOOOOOOoooo, Alarma, o caruta de troli pe blogurile gsp 😀
pentru cei care nu stiu ce inseamna internet troll cautati pe GOOGLE

RobertMS  •  23 august 2006, 15:42

Nu-mi aduk aminte sa fi fost acelasi spatiu alocat meciului Dinamo-Man. United acum 2 ani.

RobertMS  •  23 august 2006, 15:43

@sorinaccio
Esti tu dinamovist cum sint eiu popa.

Steaua4ever  •  23 august 2006, 15:43

Alin :

e invers prietene Ei si-au facut , un nume pe seama unei echipe !! iar pe meme si pe jiji nu-i cataloga drept domni !!
pana una alta in europa suntem reprezentati de STEAUA nu de jiji !!

stelist 100%  •  23 august 2006, 15:43

este normal acest fapt!!!!!
steaua este aproape de o performanta mare.

antisteoaia  •  23 august 2006, 15:43

bai nu va obositi sa mai scrieti in editia voastra speciala despre dinamo si rapid ca oricum nu ne mai intereseaza. mai bine va declarati fituica ovina si gata

ultras1947  •  23 august 2006, 15:44

cred ca mai mult nemultumirea voastra nu se trage din acest spatiu alocat ci din aceasta zi a stelei! steaua are o sansa mare de a intra in grupe iar voi bineinteles ca sunteti frustrati! asta e mentalitatea voastra! cred ca majoritatea posturilor in care gazeta este criticata pt spatiul alocat sunt scrise ori despre copii ce n`au nici o treaba ori de nijte ” copii batrani” de nijte oameni ajunsi la o varsta de 19 – 25 -35 etc de ani dar care sunt niste ratati!
care este problema voastra in fond de fapt??? e frustrant sa vezi 7 pagini de ziar dedicate stelei de fapt mai bine zis dedicate unui eveniment ca ajuta enorm fotbalul romanesc???
cum puteti critica cand aveti de castigat de pe urma acestei calificari??
nu zic de rapid pt ca a avut o campanie europeana de exceptie ajutand mult ca coeficientul de tara…dar dinamo?? nu a miscat nimic !
mi`i se pare cea mai mare nedreptate ca anul acesta dinamo sa castige campionatul si sa intre in grupe direct! pt ca nu merita pt ca nu a facut nimic ( a avut doar cateva meciuri amarate in grupe) si pt ca nu cred ca ar face fata unui meci de CL!

deci lasati la o parte comentariile ca aici nu este vb de spatiul alocat e vb despre frustrarile voastre provenite din mentalitatea de romani invidiosi!

stelist 100%  •  23 august 2006, 15:44

este normal acest fapt!!!!!
steaua este aproape de o performanta mare.
TIN SA ADUC AMINTE CA RAPID SI DINAMO NU AU REALIZAT ACESTA PERFORMANTA NICIODATA!!!!!!!!!!!

answer`  •  23 august 2006, 15:45

tot canalu #dinamo……….ureaza multa, multa, multa……d.nului tolo

gogo  •  23 august 2006, 15:45

F.P. e VARZA rau de tot!

DEYA  •  23 august 2006, 15:45

nu sunt stelista, dar sunt de acord ca astazi sa se scrie mai mult si mai frumos despre staeua…….insa, vreau sa vad ce va fi maine, asta si daca steaua va castiga si daca nu………..sincer vreau sa vad cum veti vorbi si despre rapid si dinamo, pt ca si ele joaca in cupele europene si merita o oarecare atentie
ce sa zic, sper, pt binele fotbalului romanesc, ca steaua sa castige astazi…..sper din tot sufletul ca si cei de maine sa se califice…….si mai sper ca veti vorbi mult si frumos despre toti, indiferent de rezultatul pe care il vor obtine….totusi toti sunt romani, sunt ai nostri, cu bunele si cu relele lor…

hostile intent  •  23 august 2006, 15:46

PENTRU REDACTIA GAZETEI … restrangeti fratilor numarul de posturi zilnice la 10 pentru fiecare utilizator in parte … unii deja nu mai au viata privata si se indreapta catre Voila … se stiu ei care !!!! muahahhahahahah !!!
ratzushka, fa prezenta, RUPTULE !!!!

panky  •  23 august 2006, 15:46

de ce aloca atita spatziu? pai uitaztiva in spania!!marca mereu pe prima pagina numai de madrid!!as la fel!cum e cea mai iubita echipa in spania e normal sa scrie cit mai mult de ei ca sa se vinda ziarul!asha se intimpla shi in rom!asta e

boby  •  23 august 2006, 15:47

campionii suntem noi !!! FORZA STEAUA !!!

Ovidiu  •  23 august 2006, 15:47

F.P: te citez:
„Steaua4ever ,
te-as respecta ca om daca ai invata macar sa scrii corect romaneste (daca stapanesti orice alta limba, e de preferat sa o folosesti, cu romana te descurci mai greu).
ps. sa stii ca majusculele(eg. A,E,G,H) sunt obositoare, si nu dau cursivitate citirii unui text.
ps2. aaa, imi place fotbalul, e necesar sa fiu si incult ?!?!”

Daca esti atat de destept fata de altii si stapanesti atat de bine limba romana, spune-mi atunci, moralistule, ce inseamna eg., pentru ca nu e deloc romaneste (e.g. – example given, din engleza). Trebuia sa scrii: „de exemplu” in loc. Apoi, gramatical nu are ce cauta virgula inaintea lui „si”: „…sunt obositoare, si nu dau…” Ca sa nu mai spun ca nu ai voie sa folosesti atatea semne de exclamare si intrebare laolalta:”… incult ?!?!”
Cine e incultul de care vorbeai? 😛
P.S. Doar despre scrierea cu majuscule ai dreptate!

9-Vlad  •  23 august 2006, 15:47

Felicitari GSP pt tot spatiul acordat acestui super eveniment.
Sa dea Doamne Doamne sa intram in UCL ca apoi o sa aiba steaua 13 pagini in fiecare zi si o sa albeasca unii intr-un an cati altii in 10.
E clar e vorba de marketing, cand 60% din microbistii romani sunt stelistit e clar k majoritatea ziarului tre sa contina info despre Steaua , dk vor baietii sa-l vanda. Si cum banu face legea, gazeta e cu noi.
Cat pt ceilalti contestatari, dinamovistii sa ia caseta meciului Dinamo-Beitar si sa intre in pamant de rusine, v-au dominat israielienii tot meciu, da cred k sunteti obisinuiti cu blaturile prin tara, k pe afara de vreo 15 ani nu s-a mai auzit de Dinamo(de ce oare?)….rapidistii saracii mi-e mila de ei, au un patron kre nu-i merita da oricum macar ei isi mai vad de lungu’ nasului.
Oricum multa bafta si celor de la rapid si dinamo k poate mai facem si noi ceva puncte sa-i mai speriem pe astia din EU.
FORZZA STEAUA. Dumnezeu sa fie cu noi toti!

cristian alexandru  •  23 august 2006, 15:48

Felicitari, d-le Tolontan!
Eu sunt rapidist, dar asta-seara, Steaua inseamna Romania…le tin pumnii stelistilor, le doresc succes maine dinamovistilor si, bineinteles, sunt cu toata inima langa Rapid…dar asta-seara toti trebuie sa dorim califcarea Stelei, asa cred ca e corect…ar trebui sa-nvatam ca trebuie sa fim mai toleranti unii cu altii (romanii intre ei, in general…) pentru ca oricum in afara nu ne tolereaza prea multi…
Deci, asta seara, succes Steaua si maine succes Dinamo si Forza Rapid!
Si, mai ales, felicitari Catalin Tolontan si Gazetei…

ionutzultras  •  23 august 2006, 15:49

bai eLites…ce te doare p tine mintea cum o castigat steaua cupele si campionatele in trecut…Era cea mai iubite eschipa…ii cea mai iubyta eschipa…va fi cea mai iubita echipa mereu…Inclusiv raposatul domnul Ceausescu si Elena erau stelisti si urau din toata inima Tiganii…apai de mai traia Domnul Antonescu nu mai aveam ce discuta de RApid sau de alte echipe care au tangente cu ei…Ce vrei sa spui k Steaua este o echipa CORUPTA…Din cate stiu aceasta echipa a adus cele mai mari bucurii microbistilor in istoria fotbalului romanesc…Stiu k p unii ii deranjeaza luna MAI din anul 1986…dar atunci se vazut adevarata valoare a echipei noastre…Stiu k si tu dak te-ai uitat la acel meci strigai „forza steaua”…ii un lucru normal…alaturi de tine striga o tara intreaga…TREZIREA ROMANI

Steaua4ever  •  23 august 2006, 15:50

Pt OVIDIU :

Problema lui . Daca se crede lupul moralist !!!

RobertMS  •  23 august 2006, 15:50

Sistemul asta gen blog nu cred ca mai are viata lunga :D.

JaRule ,I RULE  •  23 august 2006, 15:51

IUBESC STEAUA

DirtyBastard  •  23 august 2006, 15:52

tolontane………..sa dea dumnezeu sa faci….chelie

Razvan  •  23 august 2006, 15:52

ma astia dinamovisti si rapdisti, acum aveti dovada cea mai clara ca steaua are cei mai multi fani in romania!! pai de ce credeti voi ca s-a scris atat astazi de Steaua?stiti foarte bine ca cei de la gsp urmaresc in primul rand o vanzare cat mai mare, si doar scriind de steaua o pot realiza.chiar sunt curios domnule Tolontan care au fost vanzarile de astazi.

F.P  •  23 august 2006, 15:53

Steaua4ever a scris:

„F.P Prietene eu nu te-am facut incult , faptul am s cris cu majuscule nu ma face incult , aia sa fii surprins sa [aflii] ca nu sunt ceea ce crezi , daca judec dup[a aparente deja nu cred ca am ce discuta .
P.S:Am scris cu majuscule ca sa [subliniiez] ceva !!”

Imi cer scuze, nu am facut o referinta directa privind persoana ta, cand m-am intrebat daca trebuie sa fii incult pentru ca sa iti placa fotbalul, pur si simplu exprimam o idee vazand penuria de posturi a unora care nu numai ca sunt inculti, dar care mai sunt si lipsiti de bun simt.

Steaua4ever, ce am pus eu in [] sunt greseli gramaticale, plus ca mai ai cateva intr-un post mai sus: la un moment dat spui „pe a locuri” ori corect era „pe alocuri” (poate era un typo, dar nu sunt convins). Nu ti se pare ca e chiar lipsita de bun simt atitudinea unei persoane care, pe langa ca nu-si stie limba natala (la un nivel decent), mai incearca sa dea si cu pumnul in masa incercand sa-ti impuna „la modul stalcit” o opinie ?

ps. spui ca ai folosit majusculele pentru a sublinia o idee ? Oare nu cumva si altii incearca sa faca acelasi lucru, fara a abuza totusi de majuscule…etc. ?

Sorry pentru offtopic.

Comentează