Riscul Stelei

Pretul e fixat de Gigi Becali, dar va fi validat de piata. Ea va confirma daca suma e corecta. Stiu, puteti sa injurati. Tolontane, du-te in %#*& noastra cu Adam Smith al tau cu tot!

sâmbătă, 26 august 2006, 7:35

Pretul e fixat de Gigi Becali, dar va fi validat de piata. Ea va confirma daca suma e corecta. Stiu, puteti sa injurati. Tolontane, du-te in %#*& noastra cu Adam Smith al tau cu tot!

Dar lucrurile sint clare. In conditiile unui stadion unde poti vinde aproximativ 25.000 de bilete, cei de la Steaua au folosit preturile ca un factor de inhibare a cererii. Oricum, si la acest pret probabil ca va fi bataie pe bilete. Iar preturi mai mici ar fi facut ca profiturile sa mearga nu la club, care genereaza evenimentul, ci la bisnitari. Probabil ca spectatorii ar fi platit tot atit!

E posibil insa sa se petreaca un fenomen interesant: tribunele sa se umple de oameni care, de regula, nu merg la meciuri si care vad intr-o intilnire cu Real Madrid un spectacol pur. Pentru acestia, Steaua – Real reprezinta o evadare din fotbalul mediocru al campionatului romanesc. Esantionul celor care priveau la TV meciurile de Champions League, dar refuzau pina acum meciurile interne, e destul de mare. Probabil ca au participat la Gala Hagi, la meciul Romania – Brazilia de la Timisoara si cam atit.

Numai ca acest public de Champions League nu stie sa puna presiune pe adversar. El vine intii pentru spectacol si abia apoi ca sa-si ajute echipa. Ce ironie! Steaua readuce o alta categorie de oameni in tribune, insa asta e posibil sa o coste! Sau poate ca scriu prostii. La urma urmei, conteaza daca pui presiune pe Real Madrid? Chiar nu stiu. Conteaza?

Comentarii (444)Adaugă comentariu

bidi  •  26 august 2006, 19:56

Nu poti pune presiune pe real madrid cu ajutorul tribunelor .
Chiar as fi curios sa vad cum s-ar intimida ronaldo daca ar fi fluierat de 20.000 de spectatori, sa fim seriosi, el a jucat pe multe stadioane mult mai renumite. Presiune pui printr-un presing exact la adversar sustinut 90 de minute (cum a facut sevlilla aseara cu Barcelona )

Bafta Steaua, mai greu e meciul cu Lyon decat cel cu Real M 😉

Biletele pt meci nu sunt scumpe, elimina ” pleava „

Clubul Tricolorilor  •  26 august 2006, 19:58

Daca pentru aglomerata peluza legea este una singura si nu admite nici macar discutia pe marginea ei, tribunele oficiale isi striga un gura mare dreptul etern la o tocmeala nesanatoasa pe care ocupantii acestora o numesc nerusinat “renegociere” sau “reesalonare” de “goluri”.
Asadar, numai peluza trebuie sa scandeze la timp, corect, frumos, cinstit, indiferent de vreme sau rezultatele echipei. Sa isi plateasca neconditionat datoriile de suporter abonat la viata de toate zilele. Cei de mai sus de Tribuna Zero persista in a pune conditii tuturor si a discuta legile terenului de joc national. Pentru ei cluburile nu mai conteaza atata timp cat buzunarul propriu isi mentine rotunjimea dorita. Ce daca echipele nu vor mai avea drept de inscriere in campionat, pentru neplata la timp a datoriilor ?! Ce mai este clubul de fotbal decat doar un pretext de a arunca cu sare in ochi celor ce cer ca legea sa fie una pentru toata lumea?! Sutarea catorva mingii desumflate a mai deranjat putintel paianjenii stransi pe la vinclurile portii echipei guvernamentale, dar mai e de alergat pana la a egala situatia pe tabela de marcaj in meciul asta intrat deja in prelungiri.
Dupa ani de joc de-a “v-ati ascunselea” pe pista de tartan de langa gazon, mai marii fotbalului mioritic trebuie sa-si plateasca repejor obolul catre sacul comunitar, pentru a mai putea face transhumanta anuala in mod organizat. Si pentru a ne arata noua, celor din tribune si celor din teren, respectul cuvenit!
Singura asemanare de moment intre peluza romaneasca si tribuna sa oficiala, ramane sudalma rostita printre dinti…
Ca intr-o adevarata democratie fotbalistica originala !
Doar respectul mutual dintre cel ce isi iubestcechipa cu sufletul si cel ce o gestioneaza financiar va face ca spectatorii romani de fotbal sa se transforme din privitori la TV ai Ligii Campionilor, in suporteri adevarati si constanti ai echipelor pe care le adora.
Asadar, Real Madrid conteaza, insa pentru cine Catalin?

Mircea Visan
Clubul Tricolorilor
http://www.clubul-tricolorilor.com

Cosmnin000  •  26 august 2006, 20:03

Aveti mare dreptate,domnule Tolontan!
Multi dintre cei care au fost alaturi pana acum de echipa Steaua,cum ar fi meciul cu Villareal cand am stat cateva ore in ninsoare,vor vedea partidele mult asteptate din Liga Campionilor la TV,iar Steaua va fi sustinuta „frenetic” de niste suporteri „fanatici” in costume,asta multumita domnilor din conducerea Stelei.Le multumim!!!!

Catalin V.  •  26 august 2006, 20:04

Dl. Tolontan va respect pt. ce scrieti insa de aceasta data nu pot sa va dau dreptate. Sunt din Focsani si am fost si la Gala Hagi-corect,dar si la meciurile antologice de pe Ghencea ale nationalei(cu Belgia,cu Ungaria, barajul cu Slovenia…etc),pe National la meciul cu Danemarca,pe Giulesti la meciul cu Olanda iar la multe dintre ele am platit chiar pretul pe care-l cereau speculantii. Acum as vrea sa merg macar la unul dintre meciurile Stelei din grupa chiar daca pretul biletelor este cam mare pt. veniturile mele. Crede-ti-ma ca nu fac parte din categoria celor care se duc la meci ca la teatru si sunt convins ca in situatia mea mai sunt alti multi romani.
Cred ca v-ati cam pripit cand v-ati hotarat sa scrieti acest articol! Opinia mea-repet.
Cu acest prilej as vrea sa va rog daca se poate sa ne spuneti si noua pe site-ul gazetei, ce modalitati avem noi cei din provincie sa intram in posesia biletelor pt. ca presimt ca de data aceasta va fi mai greu ca oricand.

marian  •  26 august 2006, 20:16

Prietene,

Nu doar ca scrii prostii dar o mai faci si pe prostul. Normal ca scrii prostii, pentru ca doar daca Gigi nu va face prostia sa vinda biletele preferential vei avea surpriza sa constati ca aceiasi oameni cu posibilitati reduse financiar vor fi in tribuna, pentru ca ei sint cei care iubesc echipa si nu Tariceanu sau mai stiu eu cine care vin doar ca sa cistige capital politic. Nu-mi cere sa-ti spun de ce au fost categoriile alea de care vorbesti in tribune la meciurile alea pe care am impresia ca totusi le consideri cumva de referinta. Ca sa platesti pe cineva sa vina sa joace cu tine mi se pare cel mai degradant lucru. Inseamna sa nu fii in stare sa progresezi or daca este un lucru pe care Steaua il demonstreaza, asta este. Am ajuns aici prin propriile forte si meritam sa jucam cu Realul. Tocmai de-asta iti spun, prietene, ca in afara de faptul ca vor fi aceiasi suporteri in tribune e posibil ca chiar sa merite banii pe care ii vor plati, fie ei cit de multi, si crede-ma ca asta va conta…Altfel sa auzim numai de bine si continua sa-i protejezi pe aia mici (Dinamo, Rapid) ca daca nu tu atunci cine. Mi-ati fost simpatici voi marii comentatori de fotbal si observatori ai fenomenului sportiv care efectiv v-ati scremut a doua zi si n-ati fost in stare sa-i explicati lui Copos ca ceea ce a jucat echipa lui aia care s-a calificat „merituos” dealtfel se poate numi oricum in afara de fotbal. Salutara a fost de altfel ideea televiziunii nationale de a transmite simultan Steaua-Standard pe TVR1 (rezumat) si Rapid-Sarajevo pe TVR2. Era chiar hilar amarul ala de comentator care ne descria „atmosfera incendiara” de pe Giulesti. Hai te pup, si sper ca nu vei primi dreptul de a intra la meci gratuit pentru ca asta inseamna ca un suporter adevarat nu a avut dreptul sa-si cumpere bilet, si mi-ar fi jena in locul tau. Pa, mai vorbim cind ma intorc in tara…

george  •  26 august 2006, 20:33

Steaua va avea oricum stadionul plin, chiar daca nu pentru galactici nu va fi o presiune jucatori stelei va juca pentru cei aflati in tribune.jucatori vor face meciuri foate bune in grupe si va trece de grupe .FORZZA STEAUA

cristian  •  26 august 2006, 20:35

ciudat! m-am luat de dvs domnule tolontan dupa fiecare text pus. nici azi nu va voi lauda. preturile sunt mari e drept dar abia acum se vor vedea si suporterii adevaratzi domnule tolontan. Nu doar cei ce vin la meci sa injure pe rapid si dinamo craiova si tot neamu lor. Poate asa nu vom mai fi reclamati pe la uefa cu rasismul (steaua are antecedente), poate asa nu va mai fi nevoie ca becali sa plateasca 10000 de jandarmi in loc de 5000 si restu de bani sa le dea jucatorilor! pentru ca atunci cand vor vedea cat doare sa scoti din buzunar sa platesti 3 mil pe bilet nu iti mai arde sa mai platesti vreo 2 pe amenda sau nu cred ca mai esti atat de teribilist sa iti faca placere cateva serii de bastoane pe spinare. Ce-i drept loveste in multi nevinovati aceasta decizie de a pune asemenea preturi dar cumspuneatzi si dvs speram la eliminarea bisnitarilor.

bogdan  •  26 august 2006, 20:35

real joaca pe Camp Nou an de an si 120.000 de suporteri ii fluiera, mai mult sau mai putin, la fiecare atingere de balon. cine crede ca de aproape 5 ori mai putini suporteri ii vor intimida se inseala.

pe de alta parte mie imi plac foarte mult OL si Real si voi incerca sa merg pana la urma la meci. preturile mari sincer imi convin si nu prea. daca pana acum toti bisnitarii faceau specula cu bilete care aveau pretul oficial de 5 RON acum nu cred eu ca o sa se mai bage bisnitarii sa cumpere si sa incerce sa vanda la pret dublu. sa fim seriosi si asa preturile astea sunt intradevar mari, asadar posibila absenta a bisnitarilor mie imi convine.

pretul insa mi se pare un pic prohibitiv. am vazut insa si preturile celorlalte meciuri si cred ca la noi sunt cele mai mici din toata Europa. stiu ca nu avem noi salariul celor din UE dar trebuie sa recunoasteti ca sunt extrem de multi cei care au la noi acum salarii peste 300 EURO si care merg la fiecare meci al echipei favorite.

sunt convins insa ca si cei care au bani vor incuraja si vor pune atata presiune cat poate fi pusa pe vedetele oricarui club care va infrunta steaua in ghencea. spun asta pentru ca toti cei care vor da atatia bani pe bilete nu o vor face numai ca sa vada vedete mondiale ci o vor face in primul rand din dragoste fata de echipa lor de suflet, STEAUA.

Cristi  •  26 august 2006, 20:37

Imi vine sa rad domnule Tolontan. Sunteti chiar naiv. Tot articolul dumneavoastra pleaca de la premisa ca spectatorii de pe Ghencea vor putea pune presiune pe Real Madrid. Eu vreau sa va spun ca am vazut stadionul lor la televizor si parca simteam un gol in stomac. Si era gol!!!!

E bine ca mai vine si categoria aceasta de suporteri si e bine ca nu vin „aia care pun presiune”. Poate asa vom incepe si noi sa construim stadioane „ca la ei”, sa aiba loc toti. 🙂 Poate asa vor veni suporterii aia mai educati care vorbesc frumos si care produc zgomot mai putin. Dar nu sunt de dorit acei suporteri care fac zgomot dar nu pentru ca-si incurajeaza echipa ci pentru ca sunt foarte preocupati sa strige din toti plamanii indemnuri ca „N-aveti sange in coaie, sariti la bataie!”.

Cat despre pret, nu este deloc mare, pentru ca pentru oricine este un eveniment in viata sa vada o echipa mare a Europei in Romania, pe viu. Cand aceste meciuri vor deveni ceva obisnuit si cand vom avea si noi stadioane atunci poate ca vor reveni si preturile la normal.

kotoron  •  26 august 2006, 20:40

eu cred ca daca bisnitarii o sa vanda bilete… ai vb. numai prostii. Toti suporterii vor sa vada STEAUA cu REAL!!! Tu chiar nu sti cate sacrificii pot face unii pt. un eveniment de genul asta! Chiar crezi ca va rata cineva meciul doar din cauza pretului ??? Ce vroiai, sa fie 5 ron Biletul??? O data vine REAL!! MAI INCEARCA!!!

apollo 13  •  26 august 2006, 20:46

Domnul Tolontan ,daca facea Steaua o premiera in Romania si vindea biletele cu ajutorul internetului(nominale) se evita oerice fel de bisnita,si faraa aglomeratie,si fara coada,si fara stat ore de pomana,si fara vanzare de bilete peste capacitatea stadionului ,etc

ating_coarda_sensibila  •  26 august 2006, 20:47

Dragi platitori de tacse si impozite ,

Poate prin efortul nostru financiar de a plati de la 100 ron in sus pt a-l vedea pe ronaldo in adevarata sa suplete si gratzie vom contribui cu spor la bunastarea soselelor patriei . Statul ne ia banu ‘ si mai pune ceva si pentru Super Sun Highway … ca sa ajungem si noi la mare mult mai jenatzi de flesurile mertzanelor si bemveurilor ofticate pe masinle care nu pot mai mult de 140 de km / ora pe banda de cocs . acesti oameni care tzin mana pe stick-ul de faza lunga ii vom vedea in tribune … dornici sa ne arate tricourile lor mulate pe burta „usor ” exagerata , lantzurile lor de aur atarnand de ceafa voluminoasa si super cheile de la masina tzinute in scarba de acceasi mana cu care glorisos vorbeshte la celular . da da da suntetzi cu totzii cool . In felul vostru .

vom vedea o parcare aglomerata de masini nemtesti luate la mana a 2 din germanica si o tribuna izbitoare de asa zis rafinament .

asta e totusi tzara in care traim iar oamenii de mai sus sunt nishte simplii tzarani care or sa faca poze cu becam si van nistelori si le vor atarna neaos pe scrinsevaru de la telefonul lor de 500 de euro .

sorin  •  26 august 2006, 20:47

Catalin ce faci tu acum se cheama : Discriminare!!!
Sa ma explic. Ce inseamna sa fi suporter al Stelei? Sa fi dur, sa te duci la meciuri si sa injuri?! Vrei sa spui ca astia sunt suporterii adevarati ai Stelei? Cei care nu au bani sa intre la meci sunt suporterii „adevarati” ai Stelei?! Te inseli! Nu! faptul ca nu injur, ca castig bine si ca nu ma manifest zgomotos, inseamna ca nu sunt suporter. Ei afla ca sunt! Dar mai educat! Mult bun simt! Acum ce sa fac sa ma simt prost ca eu am bani sa ma duc la meci si altii nu au?!
Ce ai vrut sa spui! nu cumva faptul ca cei care au bani mai putini sunt mai indreptatiti sa merga la meci?! Eu cred ca asta ai vrut! Dar asta se cheama discriminare !!!
Nu trebuie sa imi raspunzi si, de altfel, nici nu cred ca o vei face. dar, eram curios care este punctul tau de vedere vis-a-vis de ce am spus eu.
Sau poate era mai interesant o discutie publica avand ca subiect:”cine este mai indreptatit sa mearga ma meciurile Stelei in Liga”. Ce zici?
Cu deosebit respect,
Sorin D.

radu  •  26 august 2006, 20:48

sunteti penibil! nu se poate! dvs chiar credeti k va puteti numi reporter? nu numai articolul acesta este o prostie sunt o multime!

paul  •  26 august 2006, 20:48

@bogdan

pretul insa mi se pare un pic prohibitiv. am vazut insa si preturile celorlalte meciuri si cred ca la noi sunt cele mai mici din toata Europa. stiu ca nu avem noi salariul celor din UE dar trebuie sa recunoasteti ca sunt extrem de multi cei care au la noi acum salarii peste 300 EURO si care merg la fiecare meci al echipei favorite.

FALS. De ex. un Bucurestean care are de ales intre Levsky – Chelsea sau Steaua – Lyon , iese mai ieftin (bilet + transport) la Sofia decat pe Ghencea :D. Si Lyon nu e chiar Chelsea.

Deci la bulgari biletele sunt 7 Euro , la noi … aoleu

Oricum , ideea e clara: ASTEA SUNT PRETURILE , ATATA PLATIM. Pe Real vedem o singura data in viata si dam oricat.

xti  •  26 august 2006, 20:50

Zici ca suporterii de la acel meci vor veni intai pentru spectacol. Pai nu asa se intampla in tarile civilizate? Stiu ca dorinta voastra e ca la meci sa vina suporteri care sa injure, sa afiseze bannere rasiste, sa bata, sa rupa scaune, sa dea foc, sa arunce cu obiecte in fotbalisti, dar, de ce sa nu vina suporteri civilizati cum vin in tarile din lumea buna a Europei. Oare n-ar fi o mai buna atmosfera una creata de 20,000 de fani care canta decat de 20,000 de huligani care nu fac altceva decat ce am enumerat mai sus? Crezi ca oamenii aia civilizati n-ar putea sa faca asta?

cristi  •  26 august 2006, 20:52

daca ar fi sa stam sa ne gandim acum dupa ce meciul cu standard a trecut..o sa spunem..Pacat!!..Pacat!!!!!..acolo au fost 50.000 de oameni care au sustinut steaua asa cum au stiut mai bine..dar cu sigurantza corect fata de ei nu este in ghencea cine va sta la peluza se va afisa dreptzi asa cum o face Becali atunci cand echipa joaca superb..de ce datorita acestei conduceri care sa gandit sa puna pretul unui bilet la meciul cu real 1 milion..le multumim sa cante ei alaturi de gica seful galeriei…sau sa isi aduca nea gigi badyguarzii sa cante ptr steaua

ionutzultras  •  26 august 2006, 20:54

Omul isi doreste sa vada o echipa mare in viata dar nu oricine isi permite asa preturi.CAnd au ocazia maresc biletele si oamenii care iubesc steaua dau oricat.Bv lor,adevarati suporteri,CINSTE lor.

cristi  •  26 august 2006, 20:55

sa vezi steau…corect da cand te uiti in stomac si te mai uiti si in buzunar iti zic eu ca incepe sa iti cam para rau…. vb aia dragoste dragoste da iubirea trece prin stomac

catalin86  •  26 august 2006, 20:57

Nu inteleg ce atata zarva pentru nimic.Ca de obicei securistii de la gsp cauta din nou motiv de cearta intre conducerea Stelei si suporteri.Aceasta calificare a Stelei a fost asteptata de 10 ani si nu cred ca dupa atata timp pretul biletului ii va opri pe suporteri sa-si incurajeje echipa.Asa ca terminati cu smecheriile comuniste ca nu va mai merge .

edy  •  26 august 2006, 20:58

Eu ma duc la meci cu speranta unui rezultat bun. Nu ca sa-l vad pe Ronaldo cum face o faza si ne da gol pentru ca mi-ar parea foarte rau evident. Daca pierdem fara drept de apel nu ma incalzeste cu nimic faptul ca am vazut „o singura data in viata” pe Real.
Asa ca treaba cu pretul mare doar ca sa vezi pe Real mi se pare o prostie. Eu ma duc sa vad pe Steaua cu Real nu pe Real cu Steaua.

riku  •  26 august 2006, 20:59

uite tolontane chiar te rog sa imi raspunzi la intrebarea asta,de ce mesajul scris de cosmin care tia dat dreptate lai pus imediat pe gazeta,si nu ai pus unul care te critica ptr articol?

Wally  •  26 august 2006, 20:59

Ce tot va plangeti atat de preturi !!!
Sunt cele mai mici preturi din toate grupele, si oricum daca era mai putin tot atat ajungea la bisnitari si decat la bisnitari mai bine la club>
Capacitatea mica a stadionului si-a spus cuvantul.
Sincer pentru Real Madrid plateam si 5 milioane>
Fiti realisti cand mai vine Real in Romania ce tot va plangeti>

Vlad  •  26 august 2006, 21:04

Problema o sa fie ca, datorita preturilor cumva prohibitive, tare imi este frica ca pe stadion se vor afla foarte multi de tipul celor care vin de obicei la tribune(nu cei din peluza galeriei), adica cei care la 0-1 pt standard, in loc sa cante cat ii tin plamanii au inceput cu „baga-mi-as *$%#-n ma-ta Cristocea”, „bah ce prost” si normal, nelipsitele fluieraturi.
Si sorine, daca eu ma duc la meci si strig cat pot Forza Steaua si mai injur un arbitru, un adversar ceva nu inseamna ca nu sunt civilizat, inseamna ca eu imi exprim altfel sustinerea fata de echipa. Daca vrei sa mergi sa stai jos si sa aplauzi, du-te tata la teatru.
Eu stiu ca in Ghencea, la tribuna a 2-a, la un singur meci m-am simtit cu adevarat bine, si anume la Valencia…De cand cu Lia Manoliu, am inceput sa merg la peluza, si m-am indragostit de atmosfera de aici.
Si oricum, cine iubeste cu adevarat Steaua va gasi cumva 2 milioane sa mearga la mecirile din grupe si se va trezi la 6 sa ajunga la stadion sa prinda bilet. Si oricum „samantarii” vin la 12 si mai prind din parti bilet 😀
Pana una alta Forza Steaua!

sasha  •  26 august 2006, 21:07

mor de curiozitate… cati oameni se vor duce la meci… cati isi permit sa dea un „bulion” ptr un bilet la peluza… sunt student fratilor… mai am si eu restante… un telefon de platit… dupa ce ca viata e scumpa, ne luati si ultima bucurie??? va bateti joc de noi!!! multumim mm, multumim gigi, ai adus liga in romania, pacat ca o pastrezi pentru tine!!!

sasha  •  26 august 2006, 21:08

mor de curiozitate… cati oameni se vor duce la meci… cati isi permit sa dea un „bulion” ptr un bilet la peluza… sunt student fratilor… mai am si eu restante… un telefon de platit… dupa ce ca viata e scumpa, ne luati si ultima bucurie??? va bateti joc de noi!!! multumim mm, multumim gigi, ati adus liga in romania, pacat ca o pastrati pentru voi!!!

vladxxx  •  26 august 2006, 21:08

In sfarsit o parere decenta. Daca ar fi fost 10 lei biletul, 2 milioane de romani ar fi dorit sa fie pe stadion la meciul cu real madridul, ar fi iesit macel la casele de bilete. Asa, pretul fiind mai restrictiv, se evita aglomeratia si bataia pe bilete. Oricum preturile sunt mici pe langa cat se plateste afara pentru un meci de Champions League. De curiozitate, gsp va putea publica preturile realului pentru meciul cu Steaua.
Revenind astfel se evita lupta pe bilete, si eventual poate se selecteaza si un public mai rafinat. Oricum nu se poate face distinctia intre un suporter adevarat si un om de rand, nu poate nimeni sa hotarasca cine ” merita ” sa vada marele meci si cine nu. Doar cei care vor plati sau nu pretul vor decide.

Marius Sufana  •  26 august 2006, 21:08

Fac pariu cu cine vreti ca la negru biletele la peluza ajung la 5 milioane. CU CINE VRETI VOI FAC PARIU !!!!

Eu sa fi fost suporter stelist, un meci ca asta nu as fi ratat nici daca ar fi trebuit o saptamana sa mananc paine cu iaurt.

sile  •  26 august 2006, 21:09

Ne plingem de preturi!!! normal ca ne plangem,nu toata lumea are bani,nu toti santem din parinti fosti comunisti,hoti care au facut milioane intr-o noapte.Ala de sus care zice ca inlatura pleava, la ce te-ai referit ticalosule??Gigi face preturile, tot el sa mearga sa sustina echipa.

rapala  •  26 august 2006, 21:13

draga tolo,incercarile tale de a iesi cu idei si propuneri ptr gazeta nu prea au succes,se obesrva in permanenta mici frustrari profesioniste,incearca niste cursuri la agentii de presa de pe-afara.

sorin  •  26 august 2006, 21:13

Vlad, nu ai inteles ce am vrut sa spun.
Tolontan a incercat sa ne faca se ne simtim prost pe astia care avem bani sa mergem la meci. Si evenitual (nu stiu, nu sunt sigur) sa castige simpatia miilor de suporteri ai Stelei care nu au bani sa plateasca pt un meci cu Real. Nu vreu sa merg nici la teatru nici la opereta.
Vroiam sa il fac pe Tolontan sa inteleaga un lucru; si chiar voi incerca altfel. Ii voi pune o intrebare:
Cataline tu nu te simti prost ca castigi mai mult decat unul care lucreaza intr-o uzina si ia 4 milioane pe luna?! Aha, abia acum ai inteles! pai cumva Catalin Tolontan, am sesizat la tine un urma de comunism (o reminiscenta mica)? Corecteaza-ma daca gresesc.

Cu deosebit respect,
Sorin D.

Damian  •  26 august 2006, 21:19

Corect.
Iar treaba asta, cu *suporter adevarat* e chiar tare… suporter adevarat care se plange ca nu are bani de bilet.

Era un pusti odata prezentat pe nus tiu ce program, care avea 16 ani si muncea NUMAI pt a-si lua bilete la meciurile Barcelonei.
Si el locuia in ANGLIA ….

Asta inseamna suporter adevarat, nu ce avem noi aici… nsite panarame…

Auzi, nu are bani de bilet. Lasa ca aveti bani de bere si vodka, nesatuilor!

TIBERIU  •  26 august 2006, 21:23

Vor fi multi care or sa dea banii sa vada un meci din Liga. Pacat ca nu o sa se califice Steaua si vor simti ca au dat banii degeaba. Eu sunt rapidist, dar tin pumnii stransi Stelei.Daca as fi stelist nu m-as duce la aceste meciuri pentru a intregii averile conducatorilor stelisti. Echipa e frumoasa si merita, pacat ca acei conducatori strica aceasta parere. Cu toate astea cred ca stadionul o sa fie plin in pofida preturilor restrictive pt multe buzunare de romani

Damian  •  26 august 2006, 21:23

@sorin

Fiecare este platit dupa cum merita si dupa cum negociaza salariul.
Comunism inseamna exact invers, adica ce zici tu – sa te uiti la ala din uzina si sa te intrebi de ce castiga mai putin decat altcineva.

Iar in general, munca intelectuala e mai bine platita decat cea cu carca 🙂

blackie  •  26 august 2006, 21:30

Bai Cataline! Tu crezi ca mie imi convine sa conduc 500 km din Cluj in Bucuresti si 500 inapoi sa vad STEAUA si in loc de asta sa ma trezesc ca toti drogatii sar la bataie, fac circ si mai ales fac rau echipei scandand trivialitati si altele?
O sa mergem la meciuri ca la spectacol. O sa am o companie cel putin decenta. Nu o sa ma gandesc de 2 ori daca sa imi duc sau nu sotia la meci.
Nu imi convine ca imi dau banii care-i fac in 2-3 zile pe un bilet la meci, dar daca o sa am o companie cat de cat selecta, nu o sa am nimic de obiectat.
FORZA STEAUA

Vlad  •  26 august 2006, 21:31

Sincer sa fiu , nu conteaza cu cine joaca steaua , nu conteaza cat e biletul ( bine asta in limita bunului simt ) , daca esti cu adevarat suporter al acestei echipe. Sincer sa fiu nu ma duc la steaua – real madrid ,pentru ca nu suport echipa asta. Daca era Barca , Chelsea , era ceva… oricum , este foarte bine ca am ajuns si noi in grupele champions league. Poate cu banii pe care ii ia gigi , in jur de 5-6 milioane , o sa cumpere si el 1 sau 2 jucatori adevarati…. nu cine stie ce , papleaca de la cine stie ce echipa din a N liga din romania sau germania etc. Oricum , ca suporter , ma bucur foarte mult. Sincer sa fiu , ar trebui sa ne fie mai mare frica de Dinamo Kiev si Lion decat de Real Madrid. Daca tzineti minte Lion , le`a dat 3-0 lu real daca nu ma insel. Si oricum , Kiev`ul are un joc mult mai frumos decat de real ! ciao si forta steaua

TIBERIU  •  26 august 2006, 21:32

Se pare ca nu intelegi nimk Damian din ceea ce inseamna comunismul si capitalismul sau economia de piata, asa ca mai bine te abtii. Are dreptate Catalin. Nu conteaza cat castig eu sau tu. Conteaza cat castiga romanul in general. Sti cumva cate e salariul minim? Compara-l cu pretul unui bilet la meciurile astea. Si cine spunea ca nu are dreptate Tariceanu cand considera ca fotbalul nu e tocmai o prioritate a statului roman mare greseala face
Acela sa faca o plimbare prin tara si sa vada adevaratele probleme

adiiurescu  •  26 august 2006, 21:39

Toata lumea se plange ca biletele sunt scumpe!
Revenitiva fratilor! Romanii sunt obisnuiti ca totul sa fie „moca”.
Daca se poate ca statu’ sa le dea si lor ceva fara sa faca nimic, poate un ajutor social ceva. Ma enerveaza tiganelile astea ca la tara!
Spectacolul se pateste fratilor!

blackie  •  26 august 2006, 21:43

Am uitat ceva Cataline!
Am stat cateva ore in ninsoare la meciul cu Villareal. Si dupa o saptamana m-am intors. M-am gandit ca poate ninge iar. Dar poate nu ninge.
Si inca ceva. Cam cat crezi ca ma costa combustibilul din Cluj pana in Bucuresti? Si totusi ma duc pana acolo. Dar odoseala, cata crezi ca se aduna?
Si… stii ceva?
Concediul de odihna mi-l fragmentez. Cate 2 zile la fiecare meci al STELEI.
ASTA PENTRU CA STEAUA E NUMAI UNA

andy  •  26 august 2006, 21:44

scumpule adiiurescu… ia gandestete tu asa .. cel mai ieftin bilet real madrid steaua este 75 de euro, iar la steaua real madrid este aproximaitv 35 de euro.. ia gandestete la salariul minim pe economie la romani… si akm gandestete kt e ajutorul de somaj la spanioli… ia fa un raport si dupaia posteaza aici.. si tine minte ajutorul de somaj nu salariu …spectacolul se plateste dar in limita bunului simt 😉 chiar te rog sa faci un raport si anunta ne si pe noi … k noi suntem mai prosti asa si ne trebuie un luminat k tine .. k sa ne revenim k spui tu si sa ne dam seama 🙂

claudiu  •  26 august 2006, 21:44

cred ca faceti prea mult caz de preturile biletelor, de parca am trai intr-o lume ideala , in care „sa ne ajunga la toti”. si de ce sa ne fie frica sa vedem fotbalul in primul rind ca un spectacol, si nu ca pe o lupta pe viata si pe moarte? toti vrem ca favoritii nostri sa cistige, dar trofeele sint putine- 1 Ch.League, cite o campioana/tara. Restul? s-au dezis suporterii de , hai sa zicem Real,Arsenal,Valencia,Manchester,M’boro,etc care n-au luat nimic sezonul trecut? nu- vin in continuare la stadioane sa-i vada jucind si facind spectacol.

Razvan R.  •  26 august 2006, 21:47

Domnule Tolontan, Steaua – Farul este ca de obicei blat … este EVIDENT !!!

Intrebarea este daca de data asta cineva din Gazeta o sa zica ceva legat de acest lucru sau o sa taca k de obicei.

Ambele goluri eu le aparam, va garantez …

Este o rusine ce se intampla …. asta e campioana romaniei

Anul trecut asa au fost si meciurile cu jiul, pandurii, sportul, farul, otelul si bineinteles, cireasa de pe tort, F.C. Vaslui

…. Rusinea continua

blueqt  •  26 august 2006, 21:47

Steaua va pati ca si FC Brasov in inalnirea de la Brasov cu Inter Milano. Stadionul a fost gol si lumea nu s-a inghesuit sa il vada pe Ronaldo pentru ca biletul era vreo 600.000

amariei stefan nutzu  •  26 august 2006, 21:47

Tolontane de ce esti anti stelist. in asa zisa ta obiectivitate se intrazereste o raza de rautate la adresa stelei.asta este un subiect de prim plan pretul biletelor?!
vine real amdris tolontane bagati mintile in cap

masty  •  26 august 2006, 21:48

Frati romani, si stimati stelisti! Acum este momentul pentru patronul stelei sa-si mai rotunjeasca „top 300”. Ia faceti un calcul simplu: cam 25.000 de bilete, cu un pret mediu de „doar” 200 RON si ies cam 5 mil.RON, care la un curs de 3.5RON pe un euro iese nici mai mult nici mai putin de 1.45 mil euroi. Si asta numai din bilete fratilor. Nu stiu cat de mult l-o interesa pe patron rezultatele din grupe, dar stiu sigur ca banii care se castiga odata cu intrarea in grupe il intereseaza enorm.Asa ca traiasca business-ul numit STEAUA.

george  •  26 august 2006, 21:49

domnule tolontan credeti k ar fi mai corect k la un asemenea mecii suporterii adevaratii ai stelei care au stat ore intregi in ninsoarea de la meciul cu villareal au mers la toate meciurile stelei indiferent ca erau 35 de grade sau -10 sa nu poata sa mearga in locu lor venind acei oameni care nu inteleg fenomenul care vin pentru k acolo cred ei k se strange lumea buna,cum pot acei oamenii sa sustina echipa pentru k fotbalul nu este teatru sa stai pe scaun sa aplauzii,daca mai importantii sunt banii decat acei oamenii care canta pana raman fara glas care au sustinut echipa indiferent de moment nu ar fi corect.dar oricum adevaratii ultrasii vor face economii si vom fii acoloo prezentii sa ne respectam renumele de cea mai tare galerie
fortza steaua

M Z  •  26 august 2006, 21:50

Sincer…eu sunt din Mures nu merg la meciurile Stelei dar pot sa spun ca sunt suporter al ei si al fotbalului romanesc dar nu pot sa nu comerntez pe marginea acestui subiect „pretul biletelor” din CHL ale stelei.E un fel de furt….adica furi sansa de a fi alaturi de echipa, suporterului adevarat care meci de meci este alaturi de ea si e clar nu isi permite sa fie in tribuna datorita pretului mare pe care la tocmit „MISTER” si sa vina alti care vor sa vada un spectacol pur???? Pacat d-le Becali

sradu  •  26 august 2006, 21:52

Dle Tolontan va admir pentru constanta in excelenta, pentru rotunzimea articolelor si pentru inteligenta. De data asta ma tem ca sunteti in eroare si cred ca o stiti prea bine. Sunteti un tip care si-a demonstrat mereu inteligenta, aceasta opinie este in totala discordanta cu restul articolelor dvs. Probabil doriti sa aruncati opinii contradicotrii pentru a starni discutii, sporind popularitatea acestor bloguri.
Pentru ca sunt convins, dle Tolontan, ca traim in aceeasi Romanie, cea in care supermarketrurile, soselele si pensiunile sunt pline in fiecare weeeknd. Romanul de rand nu mai este cel care merge cu ITB-ul in saptamana, cu Dacia in weekend si sta la coada la iaurt. Romanul de rand are Logan, isi face cumparaturile la Carrefour iar in weekend merge la munte si la mare.
Dar, cum spuneam, sunt convins ca stiti toate astea, dle Tolontan. Si atunci?
Sunt convins ca stadionul va fi plin la ora meciului cu Real, sper sa fie si vreme buna, pentru ca va fi un eveniment unic. Sunt convins ca tribuna va fi la fel de calda ca intotdeauna si ca nu va vor orbi nici lanturile de aur si nici Mertzanele spectatorilor. Mai sunt convins si de faptul ca pana si bisnitarii mai au loc de ceva castig, chiar daca nu atat pe cat sperau imediat dupa tragerea la sorti 🙂
Daca credeti altceva, n-aveti decat sa vorbiti cu Felix sa faca un gest frumos, care-i va starni fiori de mult uitati…

PacoBarosanu  •  26 august 2006, 21:54

domnule tolontan si restu care criticatzi nu va ganditzi ca poate pentru pretzul biletelor este de vina si uefa??? uefa incaseaza un procent din incasarile pe bilete.credetzi ca celor de la uefa le convine ca steaua sa aibe bilete de 200 pana la 500 de mii sau le convin pretzuri ridicate la bilete ??? io zic sa ganditzi inainte sa criticatzi.un pic de dreptate avetzi dar nu detzine nimeni adevarul absolut !

napKin  •  26 august 2006, 21:56

Preturi Europene pentru meciuri Europene.Nimic absurd.

Comentează